سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۲ - سال يازدهم - شماره ۳۳۰۱
بازارچه ارتباطات
Front Page

بازتاب
بي خود د گمه ها را  نز ن، پول ندارم!
فرهاد فرجاد
آنچه شما از بانك و حضور درآن، نزد خود متصور هستيد چيست؟ صف طولاني، صورتهاي عصبي و صندوق دار كلافه. با وجود اين كه شعارهاي پر شمار بانكي ها، نويد خدمات حيرت آور و استاندارد، پايا پاي بانكهاي برجسته جهاني را مي دهند، اما در عمل، شما هنوز براي پرداخت قبض آب و برق خود مجبوريد زمان زيادي را از كف بدهيد. از سوي ديگر چند سالي است دستگاههاي خودپرداز بر سر در بانكها خود نمايي مي كنند و خبر از تغيير و تحولي هر چند كوچك در ساختار خدمات رساني بانكهاي كشور مي دهند، اما به نظر مي رسد كاستي پشتيباني بهينه و حمايت بي چون و چرا از مشتري، كماكان سامانه خدمات را رنج مي دهد. وقتي دستگاههاي خود پرداز، قرار است روزهاي تعطيل هم چون كارمندان بانك استراحت كنند، چگونه مي توانند تعبيري براي پيشرفت و مزيتي در روند خدمات به شمار آيند؟ كار كردن دستگاه هاي خودپرداز تنها در كنار كارمندان بانك چه فرقي با گماشتن يك كارمند، البته جلوي درب ورودي بانك دارد؟ ستون «صداي مصرف كننده» شنواي گلايه هاي ديگري از نحوه فعاليت اين دستگاه هاي بي وفا نيز بوده است. شهروند عزيزي مي گفت براي وضعيت اورژانسي و بستري كردن همسرش در بيمارستان، نياز ناگهاني به پول داشته، اما با مراجعه به ۵ دستگاه خودپرداز حتي يك ريال هم نتوانسته دريافت كند. گويا مسئولان بانك هاي مورد نظر يادشان رفته دستگاهها را شارژ كنند. ناهماهنگي هايي از اين دست، تنها و تنها از وجهه خدمات نوين بانكداري در كشور مي كاهد و البته از دست دادن اعتماد مشتريان، در نهايت به ضرر متوليان اين خدمات خواهد انجاميد

|  بازارچه خوراك  |   بازارچه لوازم خانگي  |   بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو  |   بازارچه ارتباطات  |    گوناگون  |

|   صفحه اول   |   آرشيو   |   بازگشت   |