چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره ۳۵۳۱ - Oct 20, 2004
سخنگوي قوه قضائيه خبر داد:
تنزل مقام مقصران پاكدشت
004218.jpg
سخنگوي قوه قضائيه از تنزل مقام مسئولان قضايي پاكدشت خبر داد.
جمال كريمي راد در جلسه مطبوعاتي اين هفته خود گفت: دادستان پاكدشت به مقام دادرس و دو نفر بازپرس پرونده به داديار تنزل مقام پيدا كردند. داديار اين پرونده در بررسي هاي بعدي مشخص شد قصوري نداشته و تصميمي براي او گرفته نشد. افراد تنزل مقام يافته به حوزه ديگري منتقل شدند و براي اين منطقه دادستان و رئيس دادگستري جديدي منصوب شد.
البته رئيس دادگستري اين منطقه قصوري انجام نداده بود. تنزل مقام يك قاضي شديدترين برخورد در قوه قضائيه است. اين حكم مديريتي قوه قضائيه براي آنها است.
وي در مورد برخورد انتظامي با اين افراد گفت: پرونده آنها هنوز در دادسراي انتظامي قضات مورد بررسي قرار نگرفته است تا مشخص شود به غير از تخلف صورت گرفته جرم ديگري رخ داده است يا نه. بحث اين افراد تاكنون سهل انگاري در برخورد با پرونده بوده است.
وي در ادامه گفت: پرونده پاكدشت در ارتباط با اتهام فساد في الارض هنوز مفتوح است و بايد به آن رسيدگي شود. دادسراي پاكدشت موظف به اجراي مراحل دادرسي، تنظيم دادخواست و رسيدگي يا تحويل و احاله آن به تهران است.
البته هنوز اتهام فساد في الارض در مورد متهم رديف دوم به درستي مشخص نيست.
جمال كريمي راد در مورد پرداخت ديه به خانواده هاي بازمانده ها گفت: قتل مجازاتي به نام اعدام دارد كه در مورد متهم اين پرونده پيگيري خواهد شد و در صورت گذشت خانواده مقتولان بحث ديه مطرح خواهد شد كه آن هم برعهده مجرم پرونده است. دادگاه در پرونده پاكدشت تنها به دولت توصيه كرده است تا در قسمت التيام آسيب روحي و رواني به خانواده هاي قربانيان پرداخت هايي را داشته باشد. شايد اين مبلغ به عنوان ديه محسوب نشود.
سخنگوي قوه قضائيه در مورد ۶ نفر از نوجواناني كه در پرونده پاكدشت به اتهام انجام عمل منافي عفت حضور داشتند، گفت: پرونده اين افراد پس از صدور كيفرخواست از سوي دادگستري پاكدشت به دادگاه اطفال فرستاده خواهد شد.
وي در مورد ۷ نفر از مقصران نيروي انتظامي در پرونده پاكدشت كه به دستگاه قضايي معرفي شده بودند گفت: دادسراي نظامي مرجع رسيدگي كننده به جرم آنها است و هنوز كيفرخواستي صادر نشده است.
جمال كريمي راد در مورد عملكرد شوراي حل اختلاف گفت: تاكنون در كشور حدود ۱۳ هزار شورا تشكيل شده است و قرار است بنابه دستور رئيس قوه قضائيه اين تعداد به ۳۰ هزار شورا برسد. از ۶۰۰ هزار پرونده وارد شده به شوراهاي حل اختلاف ۵۱۰ هزار پرونده رسيدگي و مختومه شده است كه بنابه فعاليت اين شوراها در هر استان تعداد پرونده هاي مختومه به صلح و سازش متفاوت است.
وي با اشاره به لايحه «مؤسسات داوري» گفت: اين لايحه اخيراً به دولت ارائه شده است كه توسط آن قرار است با استفاده از افراد واجد شرايط با رضايت طرفين دعوا به اين مؤسسات مراجعه كنند. اين مؤسسات برخلاف شوراهاي حل اختلاف اختياري است. تشكيل نهادهاي شبه قضايي موجب تسريع در رسيدگي به پرونده هاي قضايي مي شود.
وي درمورد اينكه ضابطين دستگاه قضايي چقدر موظف به اجراي دستورات شورا هستند گفت: ضابطين و دادگستري در حد صلاحيت شوراي حل اختلاف موظف به همكاري هستند. براساس ماده ۷ آئين نامه شوراهاي حل اختلاف، اين شوراها مي توانند دستور صدور قرار بازداشت در امور كيفري و مدني را صادر كنند.

متهم به قتل در دادگاه:
مقتول خيال مي كرد من آدم فروشي كردم
004206.jpg
004209.jpg
گروه حوادث: آخرين جلسه محاكمه يك زنداني كه در پي برخي اختلافات هم بندي خود را به قتل رسانده بود، صبح ديروز در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان برگزار شد.
اين جلسه با حضور وكيل مدافع و اولياي دم ساعت ۳۰/۱۰ دقيقه در حالي برگزار شد كه در ابتداي جلسه محاكمه اولياي دم خواهان قصاص نفس (اعدام) براي متهم به قتل شدند.
در اين پرونده مجيد.ظ(۲۳ساله) متهم است كه هم بندي خود غلامرضا.د را اول مردادسال جاري در پي درگيري در زندان رجايي شهر كرج با ضربه چاقو به قتل رسانده است.
در ابتداي جلسه محاكمه كيفرخواست توسط رضوان فر_ نماينده دادستان- قرائت شد.
در كيفرخواست آمده بود: با توجه به كيفرخواستي كه از سوي بازپرس دادسراي كرج به شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان ارسال شده است در اين حادثه غلامرضا در بيمارستان شهيد مدني كرج جان سپرد و عوامل انتظامي پس از حضور در محل و بررسي موضوع در ابتدا احتمال خودكشي را دادند اما در ادامه بررسي ها مشخص شد اين مرد در يك نزاع تن به تن در ندامتگاه رجايي شهر در اثر ضربات چاقو جان سپرده است. متهم به قتل كه مجيد نام دارد نزد بازپرس مربوطه در اعترافاتش عنوان كرده: «صبح ساعت ۴ براي گرفتن وضو به دستشويي رفتم. همان موقع مقتول به داخل آمد و با چاقويي كه داشت ضربه اي را به من وارد كرد.» اما پس از درگيري اوليه، مسأله بالا گرفت و چند ساعت بعد متهم با مقتول در محوطه درگير شده و او را با چاقو به قتل رساند.
نماينده دادستان در ادامه گفت: پزشكي قانوني در مورد علت اصلي مرگ غلامرضا مطرح كرده است كه ۲ ضربه باعث جراحت مقتول شده است يكي ضربه ۲ سانتي متري كه بر روي گونه راست مقتول وارد شده و ديگري ضربه ۸ سانتي متري كه بر روي طرف چپ صورت مقتول وارد گرديده و اين ضربه تا پايين و بر روي گردن مقتول وارد شده و باعث پارگي يكي از رگ هاي گردن شده و جان سپرده است. در اين خصوص اولياي دم خواهان قصاص نفس براي متهم مي باشند. همچنين در اظهارات متهم آمده كه وي در دفاع از خود دست به چنين كاري زده است در صورتي كه طبق ماده ۶۱ قانون مجازات اسلامي و با توجه به شرايطي كه در پرونده وجود دارد و اقرار صريح متهم طبق قانون ۱۹۴ قانون آئين دادرسي كيفري و ماده ۲۰۵ و ۲۰۶ و ۱۰۷ قانون مجازات اسلامي درخواست قصاص نفس (اعدام) براي متهم را دارم.
در ادامه جلسه دادگاه قاضي عزيز محمدي كه همراه با چهار مستشار در دادگاه حضور داشت از متهم خواست تا در جايگاه قرار گيرد و به دفاع از خود بپردازد.
قاضي: طبق ماده ۱۲۹ آئين دادرسي كيفري خود را معرفي كنيد.
متهم: مجيد. ظ. ۲۳ ساله هستم.
قاضي: سابقه داري؟
مجيد: خير
قاضي: براي چه موضوعي در زندان بودي؟
مجيد: به خاطر تصادف و فرار از محل تصادف.
قاضي: زندان كچويي بودي؟
مجيد: بله
قاضي: در آنجا به خاطر درگيري به زندان رجايي شهر انتقال يافتي؟
مجيد: بله
قاضي: حسب كيفر خواست ،متهم به قتل عمدي غلامرضا هستي قبول داري؟
مجيد: از خودم دفاع كردم.
قاضي: جريان قتل را توضيح دهيد؟
مجيد: شب قبل از حادثه زماني كه من و چند تن ديگر از بچه ها در حال ديدن تلويزيون بوديم متوجه شدم كه غلامرضا به همراه دو تن از دوستانش در حال كشيدن ترياك دربند هستند. همان لحظه نگهبان بند وارد سالن شد و وقتي ديد آنها تنها در اتاق هستند وارد شد و پس از جست وجو سوزن و سنجاق و ترياك را پيدا كرد. وقتي آنها را بازداشت كردند، غلامرضا تصور كرد كه من آدم فروشي كردم. به خاطر همين صبح روز حادثه زماني كه به دستشويي آمد و مرا ديد با چاقوي دست سازي كه داشت مرا تهديد كرد و ضربه اي را به كتفم وارد كرد.
من كه قصد درگيري نداشتم به اتاقم دربند بازگشتم اما چند ساعت بعد از طريق دوستان غلامرضا متوجه شدم وي قصد درگيري تن به تن با من دارد به همين خاطر به حياط رفتم و او وقتي مرا ديد با چاقو به طرفم حمله ور شد و چاقويش را به طرفم پرتاب كرد. من هم كه عصباني شده بودم چاقو را به طرف كتفش بردم كه به صورتش اصابت كرد. سپس ضربه دوم را هم به صورتش زدم كه دستم كشيده شد و به گردنش خورد.
قاضي: سابقه درگيري با يكديگر را داشتيد.
مجيد: خير
قاضي: بدون انگيزه قبلي بود.
مجيد: بله- غلامرضا فكر كرد من آدم فروشي كردم. در حالي كه اصلاً  اين طور نبود.
قاضي: ضربه را قبول داري.
مجيد: مي خواستم به كتفش بزنم.
قاضي: چاقو را كجا گذاشتي؟
مجيد: همان جا نگهبان از من گرفت.
قاضي: چاقو را چطور به دست آوردي؟
مجيد: چاقو داخل اتاق بود، چند تا از بچه ها دست ساز درست كرده بودند.
در ادامه جلسه دادگاه وكيل تسخيري متهم به قتل با دستور قاضي عزيز محمدي در جايگاه ايستاد و به دفاع از موكلش پرداخت.
در ادامه قاضي از مجيد خواست تا براي آخرين مرتبه به دفاع از خود بپردازد.
متهم به قتل نيز در حالي كه به شدت گريه مي كرد از اولياي دم طلب بخشش داشت و مي گفت من نفهميدم، اشتباه كردم. شما مرا ببخشيد.
در پايان جلسه دادگاه نيز قاضي بيان داشت به زودي حكم درخصوص پرونده صادر خواهد شد.

راننده بي گناه قرباني يك نزاع شد
گروه حوادث: ساعت ۲۳ روز دوشنبه هفته جاري مأموران كلانتري ۱۲۴ با بازپرس كشيك ويژه قتل تماس گرفته و خبر از وقوع يك جنايت دادند.
ماجرا از آنجايي آغاز شد كه يك مرد ميانسال براي مراجعه به يك دفتر وكالت در منطقه قلهك تهران اتومبيلي را به طور دربست در اختيار گرفت. مرد مذكور بعد از رسيدن به مقصد به محض ورود به ساختمان با سرايدار آن ساختمان مواجه شد. سرايدار كه تصور مي كرد مرد براي ورود به دفتر وكيل مذكور وقت قبلي نداشته است با وي درگير شده و دعواي لفظي آنان در مدت زمان كوتاهي به اوج خود رسيد. راننده مذكور با شنيدن سر و صداي ايجاد شده از روي كنجكاوي خودرو اش را ترك كرده و وارد محوطه ساختمان شد. اين موضوع در حالي بود كه يكي ديگر از سرايدارهاي همان ساختمان كه او نيز متوجه درگيري ايجاد شده بود به سمت حياط آمد. سرايدار دوم بدون اين كه سؤالي در خصوص انگيزه درگيري و دعواي ايجاد شده از طرفين بكند، راه حل خشني را انتخاب كرده و غافل از اين كه راننده هيچ دخالتي در دعوا نداشته است خود را به او رسانده و با دو ضربه چاقو او را به شدت مجروح كرد. با وقوع اين حادثه سرايدار دوم كه محمدرضا (۳۰ ساله) نام داشت در حالي كه چاقوي خون آلود در دستانش بود به سرعت از محل فرار كرده و متواري شد.
حميد ۳۲ ساله غرق در خون بر روي زمين افتاد. به سرعت با مركز فوريتهاي پزشكي تماس گرفته شد و حميد به بيمارستان ايرانمهر انتقال يافت. تلاشهاي پزشكي براي نجات جان وي توسط پرسنل بيمارستان آغاز شد ولي شدت جراحت به حدي بود كه مرگ بر زندگي حميد غلبه كرد.
جسد وي به دستور بازپرس حسيني به پزشكي قانوني انتقال يافت. تحقيقات اوليه پليس توسط مأموران دايره ۱۰ اداره آگاهي مركز آغاز شده است و جست وجو براي يافتن مخفيگاه محمدرضا كه حاضران در صحنه درگيري او را در حين ضربه زدن به حميد به وضوح ديده بودند ادامه دارد.

۹۰ روز تلاش مداوم براي انهدام باند مرواريد سياه
004212.jpg
گروه حوادث: سه نفر از اعضاي اصلي يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر كه تحت عنوان «مرواريد سياه» در كشور مشغول به فعاليت بودند بعد از ماه ها تلاش پيگير مأموران پليس دوشنبه شب هفته جاري در شهرستان كرمانشاه دستگير شدند.
اين متهمان علي، يارمراد و شوكتي نام داشتند. نحوه شناسايي اين سه عضو اصلي باند، اينگونه بود كه از اواسط سال گذشته عزت و علي كه ساكن شهرستان كرج بودند به دليل حمل ۱۵۷ كيلوگرم مرفين تحت تعقيب پليس قرار گرفتند. جستجو براي يافتن مخفيگاه اين دو متهم كه برادر نيز بودند ادامه داشت تا اينكه مأموران پليس متوجه شدند كه عزت و علي زير نظر فردي به نام كمال مشغول به فعاليت هستند و يك باند فروش مواد مخدر به نام مرواريد سياه را تشكيل داده اند.
مأموران پليس در ادامه بررسي هاي خود تحقيقات براي شناسايي كمال و دستگيري او را آغاز كردند. تحقيقات ادامه داشت تا سرنخ هاي پليس به يك متهم فراري كه سال گذشته از زندان كرمانشاه گريخته بود رسيد. متهم فراري كمال نام داشت و شباهت ظاهري بسياري با كمال، سركرده باند مرواريد داشت. مأموران به وي مظنون شده و بررسي هاي خود را به طور فني _ پليسي ادامه دادند تا اينكه متوجه شدند متهم فراري بعد از گريختن از زندان در يك تصادف جان سپرده و مرگ وي نيز در اداره ثبت احوال شهرستان كرمانشاه ثبت شده است.
نتايج به دست آمده نشانگر اين مطلب بود كه راهي كه مأموران رفته اند به بن بست خورده است كه ناگهان اطلاعات جديدي به دست مأموران رسيد. در اطلاعات مذكور عنوان شده بود كمال نمرده است. بلكه تصادفي كه ايجاد شده يك تصادف ساختگي بوده و فرد فوت شده كمال نبوده است. با روشن شدن اين مطلب تحقيقات براي يافتن مخفيگاه كمال ادامه يافت. ۹۰ روز تمام مأموران به طور پيگير پرونده را مورد بررسي قرار دادند تا اينكه در نهايت مخفيگاه كمال كه با عنوان ديگري مشغول به فعاليت بود كشف شد. كمال طي يك عمليات غافلگيرانه بازداشت شد و در ادامه عمليات دستگيري شوكتي و يارمراد نيز دستگير شدند.از محل اختفاي اين متهمان ۶۸۰ كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد.
تحقيقات بيشتر قضايي در اين خصوص ادامه خواهد يافت.

۱۰۰ دختر تايلندي قرباني يك مرد مبتلا به HIV شدند
گروه حوادث: يك آلماني مبتلا به ايدز، در اقدامي انتقام جويانه، بيش از صد دختر تايلندي را به اين بيماري مبتلا كرد.
به گزارش خبرگزاري رويتر، هانزاوتو شيمن، ملوان سابق ۵۶ ساله كه يك پاي او نيز قطع شده است، به انتقال عمدي ويروس ايدز به بيش از صد دختر در شمال شرق تايلند متهم شد.
عكس اين فرد آلماني كه از ده سال پيش تاكنون در تايلند زندگي مي كند، در سراسر شهر باواريا منتشر شده است كه در آن به دختران هشدار داده شده كه مراقب باشند، در دام اين مرد نيفتند.از آنجا كه در تايلند، قانوني براي محاكمه انتقال عمدي ايدز به ديگران وجود ندارد، دادستانهاي تايلند، تنها توانسته اند درباره تخلفات وي درباره امور مهاجرت تذكر دهند.ساكنان اين شهر گفتند: شيمن در انتقام از زني كه وي را به ويروس ايدز مبتلا كرده است،دانش آموزان ۱۵ تا ۱۷ ساله را در اقدامي انتقام جويانه، به ويروس HIV مبتلا كرده است. يك مقام دفتر بهداشت منطقه اي به نقل از گيدان بورن پاكتاكو، همسر شيمن كه يك تايلندي ۳۰ ساله است گفت: شيمن بيش از ۹۰ دختر تايلندي را عمدا به ويروس ايدز آلوده كرده است. وي در پايان تاكيد كرد: اگر آمار كساني را كه اين مرد آلماني به آنان تعرض كرده است محاسبه كنيم، تعداد دختران قرباني به بيش از پانصد نفر خواهد رسيد.

تكذيب شايعه  محكوميت  ژيلا به  حبس  تعزيري
ايرنا- رييس  شعبه  اول  دادگاه  مريوان  شايعه  سنگسار كردن  و حبس  تعزيري  ژيلا و بختيار (الف ) را تكذيب  كرد و اين  شايعات  را تلاش  براي  بدنام  كردن  قوه قضاييه  دانست .
اسدالله  حيدري  زاده  گفت : رسانه هاي  بيگانه  ابتدا بحث  سنگسار را مطرح  كردند و پس  از آن  اقدام  به  شايعه سازي  در مورد حبس  تعزيري  براي  اين  دو متهم  كردند.
وي  افزود: دادگاه  در جريان  رسيدگي  به  اين  پرونده  كه  با حضور وكلاي  مدافع تسخيري  برگزار شد، به  دليل  آگاه  نبودن  متهمان  به  موضوع  حكم  و صغر سن ، طبق  فتواي  حضرت  امام  در تحريرالوسيله  و قانون  مجازات  اسلامي  آنان  را از اتهام  زناي  با محارم  تبرئه  و به  مجازات  تعزيري  محكوم  كرد. وي  گفت : در صورتي  كه  متهمان  به  حكم  موضوع  آگاهي  مي داشتند، مجازات  آنان  قطعا اعدام  بود ولي  با توجه  به  صغر سن ، براي  دادگاه  محرز شد كه  متهمان  به اين  مسئله  آگاهي  نداشته اند. وي  افزود: حكم  صادره  به  وكلاي  متهمان  ابلاغ  شده  و هيچ  گونه  اعتراضي  نسبت به  آن  مطرح  نشده  است . وي  گفت : ژيلا و بختيار اكنون  تحت  حمايت  بهزيستي  قرار دارند.

كشف جسد در پاسداران
گروه حوادث: صبح روز گذشته خبر كشف جسد يك مرد ميانسال در رودخانه اي حوالي خيابان داوود گل نبي به اطلاع بازپرس هنرمند رسيد.
بازپرس كشيك ويژه قتل به همراه مأموران اداره آگاهي براي بررسي ماوقع خود را به محل حادثه رساندند. مقتول با ضربات چاقو به قتل رسيده و عامل يا عاملان جنايت بعد از قتل جسد او را به آن محل انتقال داده و داخل رودخانه انداخته بودند.
خبر از طريق مأموران كلانتري ۱۰۲ منطقه پاسداران به اطلاع بازپرس هنرمند رسيده بود.
جسد مرد ۴۵ ساله بعد از انجام تحقيقات اوليه پليسي، قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.
جست وجو براي شناسايي عامل يا عاملان جنايت و انگيزه ارتكاب اين قتل در دادسراي امور جنايي تهران ادامه خواهد يافت.

بازپرس جديد پرونده پاكدشت
گروه حوادث: بازپرس اتهام مفسد في الارض بودن متهمان پاكدشت تعيين شد.
به گزارش خبرنگار همشهري بازپرس اصغرزاده بازپرس شعبه هفت دادسراي جنايي تهران به عنوان بازپرس ويژه پرونده پاكدشت در خصوص اتهام «مفسد في الارض» تعيين شد.
وي براي تحقيق و بازجويي از ديروز كار خود را شروع كرد. همچنين ناصر سراج- سرپرست دادگاه كيفري استان گفت: با توجه به اينكه در كيفرخواست از برادر بيجه اسمي مطرح نشده بود ما او را در دادگاه به عنوان متهم احضار نكرديم.
ناصر سراج- سرپرست دادگاه كيفري استان- در پاسخ به خبرنگار ما مبني بر اينكه با توجه به اينكه اسم برادر بيجه در جلسات متعدد بازجويي به عنوان يكي از همدستان وي مطرح شده بود، اما به هيچ عنوان در دادگاه حضور پيدا نكرد، گفت: چون در كيفرخواست مطرح شده هيچ اسمي از وي عنوان نشده بود و دادگاه طبق كيفرخواست برگزار مي شد، به همين خاطر وي به عنوان متهم در دادگاه حضور نداشت.
از سوي ديگر برادر بيجه از لحاظ شرايط سني نمي توانست در اين دادگاه حضور پيدا كند.

مجازات حبس براي افرادي كه تصاوير
افراد را بدون اجازه منتشر مي كنند
مهر - براساس ماده ۱۰ پيش نويس قانون جرائم رايانه اي كه روز گذشته به تصويب رسيد ، هركس از طريق سيستم رايانه اي يا مخابراتي فيلم يا تصوير يا صورت ديگري را تغيير دهد يا تحريف نمايد و منتشر سازد يا با علم به تحريف انتشار دهد به نحوي كه منجر به هتك حرمت يا ضرر وي گردد، به حبس از ۹۱ روز تا ۶ ماه يا جزاي نقدي از سه ميليون ريال تا شش ميليون ريال محكوم مي شود.
در ماده ۱۱ اين پيش نويس نيز آمده است : هر كس از طريق سيستم رايانه اي يا مخابراتي فيلم يا تصوير يا صوت يا اسرار خصوصي يا خانوادگي ديگري را در غير از موارد قانوني بدون رضايت اومنتشر نمايد يا در دسترس ديگران قرار دهد به نحوي كه منتهي به ضرر وي گردد يا عرفا موجب هتك حيثيت او تلقي شود به مجازات مقرر براي افشاي سرمحكوم خواهد شد.

قتل رابين هود در هند
بي بي سي- مقام هاي  پليس  هند اعلام  كردند   راهزن  و سارق  مسلح  مشهور اين  كشور معروف  به «رابين  هود» شب  گذشته  در جريان  درگيري  با نيروهاي  پليس  در ايالت «تاميل  نادو» به  همراه  سه  نفر از همدستان  خود به  قتل  رسيد.
شبكه  تلويزيوني  بي بي سي ، افزود:وي «ويراپان» نام  داشت  و به  اتهام  كشتن  بيش  از يكصد نفر طي  سالهاي  گذشته ، تحت  تعقيب  پليس  قرار داشت .«ويراپان» ، چندين  مورد گروگانگيري  را نيز در پروند جرايم  خود ثبت  كرده  است  او در سال  ۲۰۰۰ «راجكومار» ستاره  معروف  سينماي  هند را به  مدت  بيش  از ۳ ماه  به  گروگان  گرفته  بود.
بنا بر گزارش هاي منتشره علت شهرت ويراپان به رابين هود ،اخاذي او از ثروتمندان و كمك به محرومان بوده است.

رسيدگي به پرونده پس از ده سال
گروه حوادث: دادگاهي در آمريكا در انتظار اعلام نظر هيأت منصفه در خصوص مرد ۲۵ ساله اي است كه زن بارداري را زنده به گور كرده است.
بنابر اين گزارش پنج سال پيش جسد زني به نام چائو ساند جونز در بخش قديمي بيمارستان بوستون كشف شد. پليس توانست دو نفر را به نام هاي لورد هامپتون و كلي برايانت بازداشت كند. اما با تبرئه برايانت از اتهام قتل، دادگاه سافولك اكنون فقط به اتهام قتل لورد هامپتون ۲۵ ساله رسيدگي مي كند.
تحقيقات پزشكي قانوني نشان داد كه چائو ساندجونز كه جسدش در سال ۹۹ كشف شد، باردار بوده است.
پس از برگزاري جلسات اصلي دادگاه، قاضي پرونده در انتظار اعلام نظر هيأت منصفه است.

قتل هاي مشابه در اسكاتلند
گروه حوادث: سه جسد در آپارتماني در اسكاتلند كشف شد.
به گزارش بي بي سي به دنبال قتل سه مرد در آپارتماني در گلاسكوي اسكاتلند يك زن اسكاتلندي بازداشت شد. پليس پس از تماس تلفني يك مرد ناشناس موفق شد اجساد را كشف كند. پزشكي قانوني اعلام كرده است كه هر سه مرد به يك شيوه به قتل رسيده اند. به گفته همسايگان، در اين آپارتمان پنج مرد زندگي مي كردند كه تنها براي استراحت به آن محل مي آمدند.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
ورزش جهان
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |