شنبه ۷ آذر ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره ۳۵۶۷ - Nov 27, 2004
در پايان آبان ماه
سود سرمايه گذاري در بورس به ۲۷درصد رسيد
007482.jpg
گروه بورس: تازه ترين آمار دريافتي نشان مي دهد: ميانگين بازده سرمايه گذاري در بورس تهران از ابتداي امسال تاكنون به ۲۷درصد رسيده است.
به گزارش خبرنگار ما در۸ ماه نخست امسال ارزش سهام شركتهاي پذيرفته شده در تالار مبادلات به طور متوسط ۷/۱۹درصد بالارفته كه در اين بين فعالان بازار در تالار اصلي شاهد رشد ۷/۲۱درصدي ارزش سهام خود بوده اند، ضمن اين كه ارزش سهام شركتهاي حاضر در تالار فرعي هم ۱/۶ درصد بالا رفته است.
آمار موجود نشان مي دهد: از ابتداي امسال تا پايان آبان ماه به طور كلي نبض بازار در دست سهام شركتهاي سرمايه گذاري بوده، به گونه اي كه در مقابل رشد ۸۴درصد ارزش شركتهاي سرمايه گذاري و فعال در صنعت واسطه گري مالي، ارزش سهام صنعتي بورس تهران به طور متوسط ۲/۱درصد افزايش يافته است.
اين گزارش حاكي است: طبق برآورد صورت گرفته به طور متوسط ۶درصد از سود حاصل شده از سرمايه گذاري در بورس تهران از محل سود تقسيم شده در مجامع عمومي سالانه شركت ها بدست آمده است.
براساس آخرين آمار مقايسه اي منتشر شده، در طول آبان ماه امسال قيمت سهام شركتهاي پذيرفته شده در بورس به طور ميانگين ۲/۳درصد بالا رفته، در اين بين ارزش سهام حاضر در تالار اصلي از ۶/۳درصد رشد برخوردار بوده و قيمت سهام شركتهاي فعال در تالار فرعي كمتر از يك درصد افزايش داشته است.
مقايسه آمار عملكرد سهام واسطه گري مالي و صنعتي نشان مي دهد: در يك ماه گذشته برخلاف روند كلي بازار در سال ۸۳ بازار سهام صنعتي نسبت به سهام شركتهاي سرمايه گذاري از رونق بيشتري برخوردار بوده، به طوري كه در مقابل رشد ۵درصدي قيمت سهام صنعتي در آبان ماه امسال ارزش سهام فعال در صنعت واسطه گري مالي اندكي افت را تجربه كرده است.
براساس اين گزارش بورس بازان تهراني در آبان ماه امسال به طور متوسط ۴/۳درصد سود به خانه بردند.
در پايان آبان ماه شاخص كل قيمت سهام از مرز ۱۳هزار و ۶۰۰ واحد گذشت و شاخص تالار اصلي به مرز ۱۴ هزار واحد رسيد. ضمن اين كه شاخص مالي نيز در رقم ۴۲ هزار و ۷۵۳ واحد متوقف ماند.
اين گزارش حاكي است: در پايان آبان ماه امسال شاخص ميانگين موزون ۵۰ شركت فعال تر ۷/۲۱درصد نسبت به ابتداي سال رشد داشته ، ضمن اين كه ميانگين ساده ۵۰ شركت فعال تر نيز از ۱/۲۷درصد افزايش برخوردار بوده است.

ارزش معاملات هفتگي بورس تهران افزايش يافت
007485.jpg
گروه بورس: همزمان با متعادل شدن قيمت سهام در اول هفته گذشته حرفه اي هاي بازار از ميانه هفته به سرعت سهام موجود روي ميز كارگزاران را جمع كردند.
به گزارش خبرنگار ما اين موضوع در پايان هفته موجب شد ارزش و حجم معاملات در كنار تعداد خريداران به شدت افزايش يابد، در حالي كه طي دوره ياد شده شاخص هاي اصلي بازار اندكي افت نشان دادند.
بنا بر اين گزارش در هفته گذشته تعداد ۴۴۸ ميليون و ۵۴۸ هزار و ۶۰۳ سهم به ارزش يك هزار و ۶/۹۰۸ ميليارد ريال توسط ۳۴ هزار و ۷۵۰ نفر دست به دست شد.
در اين هفته ارزش و حجم معاملات در مقايسه با هفته قبل به ترتيب ۴/۵۸ درصد و ۵/۱۳۱ درصد رشد كرد و تعداد خريداران نيز ۲/۲۸ درصد افزايش يافت.
اين گزارش حاكي است: هفته گذشته در تالار بورس تهران تعداد ۱۸۲ ميليون و ۴۶۵ هزار و ۲۵۱ سهم به ارزش كل يك هزار و ۵/۲۰۸ ميليارد ريال توسط ۲۴ هزار و ۷۲۶ نفر داد و ستد شد كه نسبت به هفته قبل به لحاظ تعداد خريدار ۶/۱۶ درصد و به لحاظ ارزش و حجم معاملات نيز به ترتيب ۳/۱۶ درصد و ۳/۲۴ درصد رشد داشت.
در تالار فرعي نيز اين هفته ۱۰ هزار و ۲۴ فعال بازار تعداد ۲۶۶ ميليون و ۸۳ هزار و ۳۵۲ سهم به ارزش ۷۰۰ ميليارد ريال را رد و بدل كردند كه در مقايسه با هفته قبل نشان دهنده رشد ۳/۴۶۶ درصدي حجم و ۶/۳۲۲ درصدي ارزش معاملات و افزايش ۶/۶۹ درصدي تعداد خريداران است.

كنفرانس ملي بازار سرمايه امروز آغاز مي شود
گروه بورس: كنفرانس ملي بازار سرمايه صبح امروز در محل تالار همايش هاي رازي آغاز مي شود.
مقدمات برگزاري اين كنفرانس از يكسال قبل و با تشكيل هيات امنايي متشكل از ۱۲ تن از چهره هاي برجسته علمي و اجرايي در حوزه بازار سرمايه يك كميته علمي ۱۱ نفره و در نهايت تعيين كميته اجرايي ۳ نفره فراهم آمد.در مراسم افتتاحيه شاهد سخنراني هاي رياست دانشكده علامه طباطبايي، دبير علمي كنفرانس و معاون كل وزارت امور اقتصادي و دارايي بوده و در ادامه سخنراني مقايسه نقش بازار سرمايه و بازار پول در توسعه اقتصادي كشور از سوي دكتر پرويز عقيلي ارائه مي شود.
همچنين در نخستين روز اين كنفرانس ميزگرد تجزيه و تحليل موقعيت روز بورس اوراق بهادار تهران با حضور دكتر عبده تبريزي، دكتر جهانخاني، زرگاني نژاد و خالقي مقدم برگزار مي شود.

حجم دادوستدهاي بورس فلزات ۹ درصد افزايش يافت
گروه بورس: در شصت ويكمين هفته فعاليت سازمان بورس فلزات تهران در مجموع ۱۱۷ هزار و ۵۲۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم و مس به ارزش ۵۸۶ ميليارد و ۹۰۳ ميليون و ۵۴۰ هزار ريال دادوستد شد.
به گزارش اطلاع  رساني بورس فلزات تهران، آمار كل معاملات بورس در هفته مورد بررسي نسبت به هفته قبل از آن از لحاظ حجم ۹ درصد و از نظر ارزش ۹درصدافزايش نشان مي دهد.
اين گزارش حاكي است: در هفته مورد بررسي ۱۱۳ هزار و ۶۸۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۴۸۳ ميليارد و ۳۰۱ ميليون و ۷۰۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۷۳/۹۶ و ۵۲/۸۲ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
درگروه محصولات مسي نيز ۲ هزار و ۵۲۰ تن مس به ارزش ۷۶ ميليارد و ۷۵۳ ميليون و ۷۴۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۱۴/۲ و ۰۸/۱۳ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
همچنين در گروه محصولات آلومينيومي نيز، يك هزار و ۳۲۰ تن انواع آلومينيوم به ارزش ۲۵ ميليارد و ۸۴۸ ميليون و ۱۰۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۱۳/۱ و ۴/۴ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده و در جايگاه سوم قرار گرفته است.
براساس اين گزارش، از كل معاملات صورت گرفته در بورس طي هفته گذشته ۱۰۸ هزار و ۱۴۰ تن به ارزش ۴۶۳ ميليارد و ۲۱۸ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال بصورت سلف و ۹ هزار و ۳۸۰ تن به ارزش ۱۲۳ ميليارد و ۶۸۵ ميليون و ۳۴۰ هزار ريال به صورت نقدي دادوستد شد.
در اين گزارش آمده است: تالار بورس فلزات در هفته گذشته شاهد جمعاً ۱۳۵ هزار و ۴۰ تن عرضه و در مقابل ۱۸۶ هزار و ۲۴۰ تن تقاضا براي محصولات يادشده بود.

۵۶ درصد شيرازي ها خريدار بودند
ايرنا: مدير تالار منطقه اي شيراز گفت : طي  هفته  گذشته پنج  ميليون  و ۶۴۵ هزار سهم  به  ارزش  ۹/ ۲۶ ميليارد ريال  در تالار شيراز مبادله  شد.
محمد نبي  وفا  گفت : ۵۶ درصد از اين  مبادلات  مربوط به  خريد و ۴۴ درصد از آن مربوط به  فروش  سهام  بود.
اين  تعدادسهام  متعلق  به  ۱۴۲ شركت  بود كه ارزش  سهام  ۶۵ شركت افزايش  و ارزش  سهام  ۷۵ شركت  كاهش  يافت  و سهام  دو شركت  بدون  تغيير ماند.

افزايش داد و ستد ها،افت شاخص ها
گروه بورس: طي هفته گذشته به رغم افزايش ارزش و حجم معاملات، روند حركت شاخص هاي اصلي بورس تهران نزولي بود.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته شاخص كل قيمت سهام با ۲۴ واحد كاهش به رقم ۱۳ هزار و ۶۰۴ واحد بازگشت.
بنابراين گزارش طي اين هفته فعاليت شركت هاي حاضر در تالار اصلي بورس تهران به نحوي بود كه شاخص فرعي را با رشد ۷/۷۴ واحدي روبه رو كرد.
اين افزايش شاخص ياد شده را تا مرز ۱۰ هزار و ۹۰۳ واحد بالا برد.
اما شاخص تالار اصلي در اين هفته با افت ۵/۴۴ واحدي روبه رو بود و روي رقم ۱۳ هزار و ۸۹۱ واحد ايستاد.
اين گزارش حاكي است: هفته گذشته براي شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس تهران، هفته خوبي نبود و در نتيجه فعاليت نامطلوب اين شركت هاي شاخص واسطه گري هاي مالي ۶۸۵ واحد پايين آمد.بر اين اساس در پايان هفته ياد شده اين شاخص به رغم ۴۲ هزار و ۲۶۶ واحد نزديك شد.
بر اساس اين گزارش طي هفته گذشته شاخص كل بازده نقدي دو دهم واحد بالا آمد ولي شاخص كل قيمت و بازده نقدي با ۵۹ واحد افت به رقم ۳۴ هزار و ۳۲۴ واحد نزديك شد.
در اين هفته عملكرد شركت هاي صنعتي حاضر در بورس تهران مثبت ارزيابي شد به طوري كه شاخص صنعت با ۳/۵۶ واحد رشد رقم ۱۰ هزار و ۲۲۲ واحد را براي خود به ثبت رساند.
در ادامه اين گزارش آمده است: عملكرد ۵۰ شركت فعال تر بورس در هفته گذشته افت ۸/۸۰ واحدي ميانگين ساده و كاهش ۴/۵ واحد ميانگين موزون را به دنبال داشت.

افزايش قيمت كاغذ پيش بيني سود كارتن البرز را تغيير داد
گروه بورس: شركت كارتن البرز پيش بيني درآمد هر سهم خود را از ۵۳۲ ريال به ۳۶۲ ريال تغيير داد.
به گزارش خبرنگار ما اين شركت دلايل تعديل ياد شده را افزايش قيمت كاغذ بخصوص كاغذهاي خارجي و عدم افزايش قيمت فروش محصولات توليدي متناسب با آن و عدم دستيابي به تركيبات پيش بيني شده فروش عنوان كرده است.
بنابراين گزارش كارتن البرز طي ۹ ماه منتهي به پايان شهريورماه ،۸۳ مبلغ ۸/۴۳ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش، ۲/۲ ميليارد ريال سود عملياتي و ۵۷۲ ميليون ريال سود خالص كسب كرده است.
در اين مدت بهاي تمام شده كالاي فروش رفته كارتن البرز ۲۵/۳۸ ميليارد ريال و خالص هزينه هاي عملياتي شركت ۴/۳ ميليارد ريال بوده و به هر سهم شركت نيز ۱۹۱ ريال سود تعلق گرفته كه بر اين اساس ۵۳ درصد بودجه محقق شده است.
اين گزارش حاكي است: كارتن البرز در سال گذشته ۵۹ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش، ۵ ميليارد ريال سود عملياتي و ۹/۴ ميليارد ريال سود خالص داشته و به ازاي هر سهم نيز يك هزار و ۶۳۶ ريال سود خالص كنار گذاشته است.
بر اساس اين گزارش پيش بيني عملكرد سال مالي منتهي به پايان آذرماه جاري در مقايسه با عملكرد واقعي سال مالي قبل به ترتيب به لحاظ فروش ۵درصد افزايش، بهاي تمام شده كالاي فروش رفته ۱۱درصد افزايش، سود عملياتي ۳۹درصد كاهش و سود پس از كسر ماليات ۷۷۸درصد كاهش نشان مي دهد.

فروش سهام ۱۹ شركت دولتي در بورس تهران
گروه بورس: سازمان خصوصي سازي هفته گذشته سهام ۱۹ شركت دولتي را در بورس تهران عرضه كرد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته ۲۷ ميليون و ۳۵۵ هزار سهم متعلق به سازمان توسعه و نوسازي معادن، سازمان گسترش و نوسازي صنايع، ساتكاب و شركت مخابرات ايران در بازار به فروش رسيد.
طي دوره ياد شده سازمان توسعه معادن ۲۰۰ هزار سهم سيمان اردبيل را در مجموع به قيمت ۷/۴ ميليارد ريال فروخت، ضمن اين كه سازمان گسترش هم ۱۰۰ هزار سهم كمباين سازي را به ارزش ۳۸۹ ميليون ريال، ۱۳۵ هزار سهم موتورسازان را به قيمت ۴۱۴ ميليون ريال و ۲۸ هزار سهم سيمان كارون را به ارزش ۲۳۰ ميليون ريال به فروش رساند.
براساس اين گزارش شركت ساتكاب هم با عرضه ۴۲۰ هزار سهم نيروكار ۸۶۴ ميليون ريال درآمد كسب كرد، ضمن اين كه درآمد حاصل از فروش ۲۸ هزار سهم سيمان كارون نيز به ۲۳۰ ميليون ريال رسيد.
در ادامه آمده است: طي هفته گذشته شركت مخابرات ايران ۴۰۰ هزار سهم كارخانجات مخابراتي ايران را با قيمتي معادل ۴/۴ ميليارد ريال به بخش خصوصي واگذار كرد.
طبق گزارش دريافتي، سازمان خصوصي سازي هم در يك هفته گذشته سهام شركت هايي چون درخشان تهران، لاستيك البرز، كمپرسورسازي تبريز، ليفت تراك سازي سهند، كيميدارو، دارويي لقمان، ايران دارو، نفت ايران، نوردآلومينيوم، صنعتي بوتان و حق تقدم توسعه صنايع بهشهر را در بازار به فروش رساند.

سرمايه صدرا افزايش يافت
گروه بورس: بر اساس تصميم مجمع عمومي فوق العاده شركت صنعتي دريايي ايران، افزايش سرمايه اين شركت به تصويب رسيد.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس سرمايه شركت از مبلغ ۵۰۰ ميليارد ريال به ۹۴۰ ميليارد ريال افزايش يافت.
بنابر اين گزارش اين افزايش سرمايه كه معادل ۸۸ درصد سرمايه فعلي صدراست از محل مطالبات و آورده  نقدي سهامداران تأمين مي شود.
ضمناً سهامداران اين شركت از تاريخ چهارم آذرماه جاري، ۶۰ روز فرصت دارند تا از حق تقدم سهام اين شركت استفاده كنند.

سال مالي سيمان بهبهان تغيير كرد
گروه بورس: افزايش سرمايه شركت سيمان بهبهان دو ماه پس از تصويب در مجمع عمومي به ثبت رسيد.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس سرمايه شركت از مبلغ ۲۵ميليارد ريال به ۵۵ميليارد ريال از محل اندوخته توسعه و تكميل و از طريق انتشار سهام جديد افزايش يافته است.
ضمناً بر اساس تصميم مجمع يادشده سال مالي سيمان بهبهان تغيير يافت. بر اين اساس سال مالي شركت از روز يكم مهرماه هر سال آغاز و در آخر شهريور سال بعد به پايان مي رسد.
بنابراين گزارش اولين سال مالي دوره جديد به صورت ۱۱ ماه و از تاريخ اول آبان ماه ۸۳ آغاز و در روز آخر شهريور ماه ۸۴ به پايان مي رسد.

دبيركل جديد بورس فلزات تهران معرفي شد
گروه بورس: اعضاي هيأت مديره سازمان كارگزاران بورس فلزات تهران در جلسه اخير خود سيد علي اكبر هاشميان را به سمت دبيركل جديد اين سازمان منصوب كرد.به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، اين انتخاب پس از تأييد اسحاق جهانگيري وزير صنايع و معادن و شوراي بورس فلزات، عصر روز چهارشنبه
طي حكمي به مهندس هاشميان ابلاغ شد.
اين گزارش حاكي است: پيش از اين طي يك سال گذشته احمد صادقي مسئوليت دبيركلي سازمان كارگزاران بورس فلزات تهران را به عهده داشت.

تغييرات قيمت سهام
معاملات هفتگي سهام تالار اصلي
۳۰ آبان تا ۴ آذر
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۲۹/۱-
۹۴۶۰
۵۵۲۱۹۶
معدني و صنعتي چادرملو
۰۷/۱
۶۰۴۵
۲۰۵۹۶۸۱
توسعه معادن روي ايران
۹۹/۱-
۴۶۱۶
۲۰۶۱۹۰
حق تقدم توسعه معادن روي ايران
۱۱/۲-
۶۷۶۲
۲۶۳۷۶
معادن منگنز ايران
۹۱/۱۱
۴۰۳۰
۵۲۶۸۶۰
شهد ايران
۰۰/۰
۲۹۵۶
۱۱۸۳
نوش مازندران
۵۶/۵
۲۵۸۲
۷۹۹۰۷
روغن نباتي پارس
۸۱/۱-
۵۵۱۸
۲۴۲۵۵۸
صنعتي بهشهر
۶۲/۱-
۳۳۲۶
۲۲۴۶۰۷
بهپاك
۰۰/۵-
۳۰۹۷
۱۰۰
روغن نباتي جهان
۱۸/۰-
۵۴۸۶
۶۳۱۴
لبنيات پاك
۰۴/۰
۷۰۰۴
۲۱۶۰۴
شير پاستوريزه پگاه اصفهان
۴۹/۰
۲۰۴۶
۲۷۸۴
بيسكويت گرجي
۱۸/۲۳
۳۳۱۰
۲۱۵۵۴۳
توليدي مهرام
۶۷/۱
۳۰۲۹
۲۴۶۲۳
ايران مرينوس
۴۷/۰-
۱۲۵۳
۳۸۱۶
پشم بافي توس
۲۶/۳-
۶۸۵۴
۱۲۷۰۷۵
صنايع كاغذسازي كاوه
۰۹/۰-
۱۱۲۶۳
۲۴۱۷۸
بسته بندي پارس
۳۴/۳
۲۰۲۲۰
۱۱۱۶۲
افست
۵۱/۰
۲۴۵۵۹
۵۰۷۲۵
نفت پارس
۸۶/۰
۳۱۴۶۸
۱۷۳۳۴۲
نفت بهران
۲۳/۱-
۱۹۵۱۳
۸۸۲۳۸
پتروشيمي فارابي
۷۲/۰-
۱۰۶۷۲
۱۳۱۸۰۵
صنايع شيميايي ايران
۶۵/۹
۳۱۹۱
۲۹۸۲۴
صنايع شيميايي سينا
۱۱/۰-
۱۵۰۸۹
۲۷۴۴۴۷۵
پتروشيمي خارك
۴۹/۰-
۲۱۴۳۲
۵۰۵۵۲۳
پتروشيمي اصفهان
۳۱/۵
۱۵۰۰۸
۱۸۸۵۵۱۴
پتروشيمي اراك
۱۰/۲-
۱۵۹۱۶
۱۴۰۹۷۶
پتروشيمي آبادان
۹۸/۴-
۵۰۵۲
۱۹۶۴
لعابيران
۲۴/۸
۹۹۴۳
۱۲۵۱۹۴
داروسازي جابر اين حيان
۶۱/۹
۶۷۳۷
۷۰۱۷۸
كيميدارو
۸۳/۱۹
۲۰۴۹۶
۱۱۱۱۸۶۸
دارويي رازك
۸۰/۷
۴۸۷۵
۱۱۷۳۷۵
دارويي لقمان
۵۴/۰
۴۹۵۱
۴۴۸۸
داروسازي كوثر
۹۱/۳
۱۰۴۹۶
۵۰۹۶۹۹۰
پارس دارو
۹۶/۷
۱۰۲۱۹
۱۲۴۴۵۰
داروسازي فارابي
۹۹/۰
۴۱۷۱
۴۹۲۴
داروسازي امين
۱۵/۶
۲۴۲۴۹
۱۵۰۱۰
داروسازي سينا
۰۷/۴
۸۰۹۱
۲۶۰۵۵
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۷۴/۴
۱۲۴۳۸
۳۷۵۶۷۷۲
داروسازي اكسير
۴۶/۰
۷۴۱۶
۳۱۳۰
داروسازي زهراوي
۳۲/۲
۵۹۸۱
۳۸۱۹۴
كارخانجات داروپخش
۳۱/۰-
۲۸۷۸
۱۲۵۱۴۹
كف
۳۶/۲-
۸۲۹۶
۸۱۵۲۹۴
كربن ايران
۷۱/۱-
۴۰۷۳
۱۱۷۴۴۹۹
توليدي لاستيك دنا
۱۳/۴-
۱۳۵۹۰
۴۹۶۱۷۶
صنايع لاستيكي سهند
۰۰/۰
۱۰۱۰
۱۲۰۷
پلاستيك شاهين
۵۱/۱
۱۲۰۳
۸۱۹۵۴
درخشان تهران
۸۹/۵-
۲۸۲۶۲
۲۱۱۰۸۲
گاز لوله
۶۵/۳-
۳۷۹۴
۴۹۸۰۴
شيشه قزوين
۵۵/۰
۲۵۲۲
۱۶۹۴۳۳
شيشه و گاز
۲۹/۱۰
۶۵۶۵
۲۹۴۸۲۸
شيشه همدان
۴۸/۰-
۳۷۱۷
۶۰۷۲۳۱
فرآورده هاي نسوز آذر
۱۹/۰-
۸۱۵۳
۱۵۳۰
كاشي اصفهان
۳۳/۰
۳۲۷۱
۱۱۱۸۶۰
چيني ايران
۰۰/۰
۱۰۱۵۵
۳۶۸۰
كاشي نيلو
۱۲/۱-
۱۷۶۰
۸۹۰۹
كاشي سعدي
۴۹/۱
۱۹۷۰
۱۱۳۸۵۲
توليدي كاشي تك سرام
۸۷/۳
۱۹۵۸۹
۷۳۱۱۳۳
سيمان تهران
۲۱/۲
۳۲۰۶۹
۲۴۵۴۱۵
سيمان شمال
۹۴/۳-
۲۵۰۸۷
۸۱۴۸۴
سيمان كرمان
۲۲/۷-
۲۱۵۰۰
۲۰۲۳
حق تقدم سيمان كرمان
۷۰/۲
۸۱۹۲۷
۱۸۲۵۷۱
سيمان صوفيان
۲۴/۰-
۱۷۳۸۸
۱۰۰۱۳۹۴
سيمان فارس و خوزستان
۹۹/۰
۳۵۴۷۴
۵۲۱۴۵۲
سيمان شرق
۶۹/۰
۳۴۹۲۳
۱۶۰۵۲۴۷
سيمان خزر
۷۳/۱۰-
۳۰۵۹۴
۱۹۴۱۹
سيمان غرب
۰۲/۰-
۲۱۳۱۹
۳۶۴۷۱۱
سيمان سپاهان
۵۰/۵-
۳۵۰۴۰
۶۲۹۱۷
سيمان شاهرود
۱۶/۰
۴۱۹۴۳
۳۱۵۰
سيمان دورود
۰۵/۳
۱۰۹۴۵
۳۶۳۹۹۱
سيمان هگمتان
۲۶/۰
۲۳۸۷۱
۵۰۴۶۰۲
سيمان بهبهان
۵۰/۲
۱۹۴۵۰
۶۴۰۶۵
سيمان خاش
۰۳/۰-
۸۰۴۴
۹۶۳۲۰
سيمان كارون
۰۱/۷
۵۳۴۲
۱۷۷۹۶۴۶
ايرانيت
۸۳/۱۷
۳۱۹۸
۱۱۴۳۷۵
نور دو قطعات فولادي
۳۵/۰
۴۰۱۴
۳۴۰۸۵
لوله و ماشين سازي ايران
۱۱/۴
۱۷۴۶
۳۱۲۶۷
پارس متال
۵۹/۰
۵۸۹۰
۵۰۲۰
فروسيليس ايران
۲۴/۳
۷۹۹۱
۱۰۹۲۵۶
آلومتك
۹۱/۱۰
۵۳۹۶
۴۸۵۲۹۴۴
نورد آلومينيوم
۰۶/۰
۴۳۹۸
۱۸۰۶۲۰
مس شهيد باهنر
۷۸/۵-
۳۰۳۱
۲۴۳۸۰۰
حق تقدم مس شهيد باهنر
۸۵/۲۰
۲۲۶۰
۷۳۱۱۸۰۱
صنايع آذرآب
۸۶/۱۵
۲۱۱۸
۲۹۹۲۸۶
لاميران
۰۳/۱-
۳۲۵۷
۱۶۱۹۳۰
صنعتي آما
۸۲/۹
۳۵۰۰
۱۲۶۸۱۷
جام دارو
۴۴/۵
۳۳۱۲
۴۸۷۶۰۴
پمپ سازي ايران
۳۱/۲-
۲۵۳۲
۵۵۴۱۷
ماشين سازي نيرو محركه
۰۷/۴
۲۲۲۴
۲۲۵۸۰۵
آبسال
۷۵/۰-
۱۵۷۹
۲۷۵۹۵۸
سرما آفرين
۹۳/۱-
۴۶۲۰
۷۴۷۴۸۴
تراكتورسازي ايران
۲۳/۲
۲۳۲۹
۶۳۹۷۱۷۴
گروه صنعتي بوتان
۶۲/۶
۳۶۵۴
۲۸۱۷۲۲
موتوژن
۲‎/۳۶
۶۴۹۰
۱۷۱۹۶
پارس سوئيچ
۸۶/۰-
۱۰۲۸
۱۱۶۷۸۴
پارس الكتريك
۵۹/۳-
۶۸۹۶
۳۰۹۷۶
كنتورسازي ايران
۲۵/۰-
۵۰۰۷
۵۴۳۸۲۳۵۱
ايران خودرو
۲۵/۵
۵۴۱۰
۵۸۸۷۰۷۴
گروه بهمن
۰۰/۰
۴۰۹۹
۲۱۰۱۶۲
حق تقدم گروه بهمن
۰۷/۳-
۱۰۹۳۴
۲۷۸۹۲۸
سايپا ديزل
۷۳/۰-
۵۷۹۰
۴۵۹۲۳۰
سايپا
۱۸/۲-
۳۵۷۷
۱۰۷۲۱
مرتب
۹۷/۵
۸۷۱۵
۲۱۹۸۲۱۲
زامياد
۶۸/۰-
۶۲۰۷
۱۰۳۵۰
لنت ترمز ايران
۲۰/۰
۲۴۱۵
۱۳۸۳۴۶
نيرو محركه
۹۳/۶
۳۱۱۴
۴۷۸۵۰۶
محورسازان ايران خودرو
۰۱/۰-
۷۲۲۲
۵۱۶
كاربراتور ايران
۷۵/۰
۵۰۸۵
۲۳۷۸۴
آهنگري تراكتورسازي ايران
۴۹/۳
۲۳۰۷
۱۰۰۶۲۲
ريخته گري تراكتور سازي ايران
۴۸/۱-
۷۸۸۱
۷۷۱۷۳
سايپا آذين
۹۹/۶-
۴۰۰۲
۷۲۹۳۱۶
شركت ساختمان اصفهان
۱۷/۱-
۴۹۵۲
۳۵۸۴۱۰
سامان گستر اصفهان
۱۹/۵-
۵۸۴
۱۱۲۳۰۸
حق تقدم شركت سامان گستر اصفهان
۲۱/۱-
۷۹۱۶
۱۴۶۰۱۷
سرمايه گذاري مسكن
۸۰/۰
۳۶۷۳۹
۵۳۱۹۴
خدمات انفورماتيك
۰۰/۴-
۱۰۴۳۹
۷۰۱۴۹۵۸
بانك كارآفرين
۸۲/۱-
۹۸۱۴
۲۰۹۴۲۵۸
بانك اقتصاد نوين
۴۴/۰
۶۰۳۱
۱۶۲۸۴۲۴
سرمايه گذاري البرز
۳۸/۲-
۴۳۳۲
۵۰۵۳۱۴
توسعه صنايع بهشهر
۳۹/۸
۳۰۲۲
۴۲۹۰۱۲۴
حق تقدم توسعه منابع بهشهر
۴۵/۱-
۷۷۴۰
۱۰۵۱۷۶۸
سرمايه گذاري ملي ايران
۳۴/۰
۳۲۲۶
۱۶۲۲۳۵۰
سرمايه گذاري سپه
۴۵/۸-
۶۷۲۱
۳۹۰۸۷۵۵
سرمايه گذاري پتروشيمي
۵۵/۴
۳۴۹۲
۶۸۷۳۶۲۲
سرمايه گذاري ملت
۲۰/۱-
۸۵۵۴
۴۳۳۰۸۰۰
سرمايه گذاري بانك ملي
۰۳/۱-
۳۷۴۴
۳۰۰۵۲۳
سرمايه گذاري رنا
۱۱/۱-
۲۶۶۰
۴۷۳۴۸
حق تقدم سرمايه گذاري رنا
۲۰/۱-
۵۵۷۱
۶۶۲۲۵۲۱
سرمايه گذاري غدير
۸۲/۰
۳۲۳۷
۴۳۳۴۳
سرمايه گذاري پارس توشه
۹۹/۲
۱۶۶۲۵
۱۷۸۱۳۷
گروه صنعتي سديد
۴۴/۳-
۱۰۹۹۵
۶۹۷۰۴۹
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۷۹/۱-
۵۰۸۴
۵۸۰۸۷۴
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۲۶/۱-
۷۳۳۲
۸۹۹۲۱۳
سرمايه گذاري توسعه معادن و فلزات
۴۱/۸
۳۰۲۹
۷۵۳۰۶۶۹
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۹۲/۳-
۲۲۷۹
۳۴۴۹۷۷۴
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۰۰/۰
۱۰۹۸
۱۶۰۳۴
حق تقدم سرمايه گذاري صنعت بيمه
۳۹/۱-
۵۷۱۴
۴۲۰۶۶۳۰
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۲۲/۱۴
۸۸۰۲
۲۸۰۴۶۹
سرمايه گذاري توكا فولاد
۶۸/۰
۸۳۱۸
۶۱۷۶۶
داروپخش
۰۷/۴-
۵۸۰۷
۴۸۲۲۴۷
سرمايه گذاري صنعت نفت
۱۱/۱-
۸۳۴۲
۴۷۵۸۶۰
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۰۰/۲-
۳۶۰۸
۳۰۱۰۰۸۱
سرمايه گذاري بوعلي
معاملات هفتگي سهام تالار فرعي
۳۰ آبان تا ۴ آذر

درصد تغييرات
تفاوت با هفته قبل
تعداد سهام معامله شده
نام شركت
۹۵/۲-
۱۰۵۰۰
۲۲۰۱۰
ذغال سنگ نگين طبس
۰۱/۱-
۱۰۶۲۹
۱۴۱۸۹۰
سنگ آهن گل گهر
۸۸/۰-
۲۹۱۳
۸۸۴۵
معادن بافق
۰۹/۱-
۴۱۳۷
۱۸۰۰
معدني دماوند
۵۸/۰-
۶۷۴۹
۲۸۶۹۱
باما
۰۱/۰
۷۰۲۰
۱۷۷۹۸
تامين ماسه ريخته گري
۰۹/۰-
۳۳۳۰
۳۴۷۱۶
دشت مرغاب
۰۰/۰
۱۶۸۵۰
۷۰۰
شير پاستوريزه پگاه آذربايجان
۶۶/۰-
۵۱۰۰
۱۲۰۵
ويتانا
۰۰/۰
۲۴۵۹
۱۵
شركت سالمين
۱۸/۰
۱۵۹۴
۶۷۶۴۷
قند شيرين خراسان
۷۴/۰-
۵۰۸۹
۹۷۰۲
قند نقش جهان
۸۱/۴
۱۴۱۶
۱۸۸۳۷۸۹
قند پارس
۰۲/۰-
۴۲۳۵
۳۷۹۳۰
پارس مينو
۴۰/۲۲
۱۳۵۰
۱۴۸۴۲۰
شوكو پارس
۵۳/۱-
۴۵۰
۱۰۰
مخمل و ابريشم كاشان
۲۲/۵-
۲۰۱۳
۱۷۷۱۶
كارتن پارس
۲۷/۰
۲۹۰۱
۹۲۸۰
كارتن مشهد
۲۱/۰
۳۷۱۸
۷۱۷۴۳۷
تجهيز نيروي زنگان
۰۵/۰
۳۳۷۷
۲۶۷۲۹
توليد مواد اوليه و الياف مصنوع
۰۹/۱۱
۳۰۹۴
۱۶۱۶۰۴
صنايع شيميايي فارس
۰۰/۰
۱۴۲۷
۱۱۲۵۴
حق تقدم صنايع شيميايي فارس
۲۷/۴
۲۰۹۸
۵۹۶۰۷۱
نيروكلر
۲۶/۰-
۵۶۷۸
۹۵۰
صنايع رنگ ورزين طيف سايپا
۱۶/۵
۴۴۸۲
۳۹۷۲۲۰
شيرين دارو
۰۰/۰
۳۳۸۴
۲۱۷
داملران
۰۶/۰-
۸۱۴۷
۲۱۷۷
البرز دارو
۴۱/۰-
۵۰۲۶
۸۸۷۷۰۹
شركت ايران دارو
۲۱/۰
۱۹۱۷۱
۲۵۰۰
توليد مواد اوليه داروپخش
۷۶/۲۲
۶۰۰۷
۱۹۴۲۵۸
شيمي دارويي داروپخش
۱۶/۱۸
۱۹۹۶۸
۳۳۳۳۲۳
داروسازي سبحان
۰۰/۰
۸۰۲۷
۵۳۷۰۰
داروسازي روز دارو
۳۰/۴-
۴۰۷۲
۱۷۹۷۷۱
پاكسان
۴۴/۲
۷۹۶۸
۱۱۱۳۲۶۴
تولي پرس
۴۸/۲-
۲۰۸۱
۱۰۵۲۵۱
گلتاش
۱۲/۰-
۲۴۵۹۵
۱۱۳۱
دوده صنعتي پارس
۴۲/۱-
۸۲۹
۲۸۳۲۲
پارسيلون
۱۰/۰
۱۸۲۲
۱۸۳۶۳۹۰۷۱
پلي اكريل
۱۴/۰-
۲۶۶۴
۵۱۲۷
توليد الياف پلي پروپيلن
۴۶/۰
۱۵۱۷
۴۳۱۴۶۲۸
لاستيك البرز
۲۶/۲-
۳۴۹۳
۱۰۹۷۰۷
لاستيك كرمان
۲۴/۰-
۲۰۱۲
۲۵۷۹۵۶
پلاست ايران
۳۸/۱-
۲۴۲۸
۲۶۸۹۹
سايپا شيشه
۰۰/۰
۳۸۳۹
۵۳۲
پارس سرام
۱۸/۴-
۴۵۲۱
۵۰۴۵۰
سراميك هاي صنعتي اردكان
۰۰/۰
۱۳۵۰۲
۱۵
كاشي الوند
۹۰/۰-
۱۴۲۸
۱۴۶۳۹۷
توليدي گرانيت بهسرام
۰۰/۰
۴۶۵۸
۸۵۰۰
ايران گچ
۰۱/۰
۵۵۸۱۶
۱۰۵۷
سيمان اروميه
۰۰/۰
۶۴۸۸۳
۱۵۲
سيمان قائن
۰۰/۰
۲۳۶۳۵
۲۰۰۰۶۴
سيمان اردبيل و آهك آذرشهر
۶۷/۰
۸۷۶۴
۱۲۳۵۸
سيمان ايلام
۵۰/۰
۱۸۵۲۱
۱۲۸۵۴
سيمان بجنورد
۰۰/۰
۲۲۰۸۸
۹۰۸
سيمان فارس
۸۶/۱۱-
۶۷۶۷
۶۱۵۴۹
آذريت
۰۸/۳
۲۵۳۷
۱۲۲۹۴۳۶
كارخانه فارسيت دورود
۵۷/۲-
۱۵۵۲
۱۰۲۲۶۸۹
نور دولوله اهواز
۶۶/۴-
۷۱۸۹
۱۳۸۹۰۳
فولاد كاويان
۸۸/۰
۱۸۵۲۹
۱۴۲۹۰۵
لوله و تجهيزات سديد
۳۷/۱-
۸۶۹۷
۸۳۳۷۹
كالسيمين
۰۴/۰-
۶۰۶۵
۲۹۴۰
ملي سرب و روي ايران
۴۷/۵
۱۱۶۲۴
۵۱۱۷۱۲
فرآوري مواد معدني ايران
۷۲/۱
۲۰۰۰
۵۰۰
سوليران
۰۰/۰
۱۰۱۴
۶۱۹
صنعتي ملاير
۴۴/۰
۱۱۱۷
۵۰۱۰
صنايع بسته بندي مشهد
۹۳/۱
۱۷۴۲
۶۰۹۴
توليدي پارس قوطي
۰۰/۰
۱۱۰۱
۱۸۹۱۲۵۴
كمپرسورسازي تبريز
۳۹/۲-
۴۸۰۶
۳۳۰۱۰۷
تكنوتار
۶۶/۱-
۲۹۴۶
۱۵۳۷۹۷۵
حق تقدم تكنوتار
۳۵/۰
۱۷۰۹
۲۵۲۰
بلبرينگ ايران
۰۳/۰
۳۰۲۳
۱۲۷۳۳۴۸
ليفت تراك سازي سهند
۲۵/۰-
۳۹۰۵
۲۴۲۰۴۲
كمباين سازي ايران
۷۸/۵
۲۸۵۴
۱۷۵۲۸۸
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي
۰۹/۲-
۳۴۱۳
۱۸۹۶۵۹۵
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۱۶/۱
۱۳۹۳
۱۳۰۱۰
ارج
۰۷/۷
۱۶۹۵
۴۱۴۰۵۲۵۹
آزمايش
۱۷/۰-
۸۳۲۷
۳۸۱۶۳
ايران ترانسفو
۷۰/۳-
۵۳۲۱
۱۱۰۴۵۸
نيروترانس
۵۳/۷
۳۵۵۴
۲۰۷۲۶
كابلسازي تك
۹۲/۴
۹۵۳۰
۵۳۷۶۴۶
صنايع جوشكاب يزد
۰۳/۳-
۸۵۳۵
۹۸۰۷۸۹
كابل هاي مخابراتي شهيد قندي
۰۰/۰
۱
۱۴۱۶۰۴۶
حق تقدم قوه پارس
۰۰/۰
۱۸۶۵
۲۰۰۰
لامپ پارس شهاب
۹۸/۷-
۱۰۹۵۴
۷۴۶۲۴۷
كارخانجات مخابراتي ايران
۴۵/۰-
۱۷۴۵
۳۰۴۸
آريا الكترونيك ايران
۸۸/۲
۲۲۴۵
۳۲۶۶۵
آبفر
۰۵/۱-
۳۸۵۹
۳۲۰۱۶۳۳
ايران خودرو ديزل
۰۴/۱۶
۲۴۷۴
۲۲۸۰۸۹۷
پارس خودرو
۵۸/۰-
۳۰۶۹
۲۱۱۱۴۵
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۷۹/۱۱
۱۱۸۷۲
۶۳۴۲۹۶
گروه صنعتي قطعات اتومبيل
۰۱/۰
۱۴۲۰۸
۵۹۵۶
چرخشگر
۰۵/۰-
۱۶۹۶
۱۳۰۳۹
رادياتور ايران

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |