شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره ۳۵۷۴ - Dec 4, 2004
سهام ۱۸ شركت دولتي به بخش خصوصي واگذار شد
گروه بورس: در هفته گذشته ۵۵ ميليون و ۲۹۵ هزار و ۵۴۵ سهم متعلق به ۱۸ شركت دولتي توسط سازمان خصوصي سازي از طريق بورس اوراق بهادار به بخش خصوصي واگذار شد.
به گزارش خبرنگار ما ارزش سهام عرضه شده از سوي اين سازمان در هفته گذشته يك هزار و ۵/۱۸۰ ميليارد ريال برآورد شد.
بنابراين گزارش طي اين هفته ۳۵ ميليون و ۹۳۸ هزار سهم سيمان اردبيل كه در اختيار سازمان توسعه و نوسازي معادن بود در مجموع به قيمت يك هزار و ۷۷ ميليارد ريال در بازار عرضه شد، ضمن اينكه سازمان گسترش ۴۰۰ هزار سهم هپكو را به ارزش يك هزار و ۳۶۶ ميليارد ريال، ۵۰۰ هزار و ۶۹ سهم ماشين آلات تراكتورسازي را به ارزش يك هزار و ۵/۴۹۷ ميليارد ريال، ۴/۳ ميليون سهم كمباين سازي را به ارزش ۱۳ هزار و ۹۱۱ ميليارد ريال و ۹۷/۲ ميليون سهم موتورسازان تراكتورسازي را به ارزش ۱۰ هزار و ۷۹ ميليارد ريال در بازار به فروش رساند.
همچنين سازمان گسترش از فروش يك ميليون و ۳۷۰ هزارو ۳۲۵ سهم ماشين سازي نيرومحركه، ۳ هزار و ۶۷۹ ميليارد ريال و نيز از فروش ۲۹۷ هزار و ۲۱۱ سهم ريخته گري تراكتور نيز ۶/۷۹۴ ميليارد ريال طي همين هفته درآمد كسب كرد.
طي دوره ياد شده شركت ساتكاب نيز ۷۹۴ هزار و ۵۲۱ سهم سيمان كارون به ارزش ۵/۶ ميليارد را در بازار فروخت و درآمد اين شركت از محل فروش ۵۰ هزار سهم نيروكلر نيز ۱/۱۱۰ ميليارد بود.
اين گزارش حاكي است: در طول هفته گذشته شركت مخابرات ايران ۴ هزار سهم كابل هاي مخابراتي شهيد قندي به ارزش ۳۵ ميليارد ريال و ۳۲۵ هزار و ۴۷۶ سهم كارخانجات مخابراتي را به ارزش ۳ هزار و ۳/۷۴۳ ميليارد ريال به بخش خصوصي واگذار كرد.
در ادامه اين گزارش آمده است: سازمان خصوصي سازي نيز در يك هفته گذشته سهام شركت هاي لاستيك البرز، كمپرسورسازي تبريز، كيميدارو، بهنوش ايران، نورد و لوله اهواز، لاميران و نورد آلومينيوم در بازار عرضه كرد.

جديدترين اقدامات بورس براي جذب نهادهاي خيريه
008130.jpg
گروه بورس: جلب توجه موسسات خيريه و سازمان هاي بزرگ مذهبي و فعال ساختن «بازار سرمايه وقف» طي يكسال گذشته در دستور كار سازمان بورس اوراق بهادار قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس دبيركل بورس اوراق بهادار تاكنون در نشست هاي متعددي با موسسات بزرگ در اين حوزه با ارائه تجربه جهاني خواستار حضور فعال تر اين گونه نهادها در بازار سرمايه شده كه در اين بين بيشترين استقبال از سوي مسئولان موسسات اقتصادي وابسته به آستان قدس رضوي صورت پذيرفته است.
در آخرين تحول روز پنج شنبه در مشهد، همايشي يك روزه با  عنوان «بازار سرمايه  و صنعت، مزايا و راهبردها» با حضور مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار و ۴۵ تن از مديران عامل و اعضاي هيات مديره شركت هاي اقتصادي تابعه آستان قدس رضوي برگزار شد.
مديرعامل موسسه اقتصادي آستان قدس رضوي در اين همايش گفت: حضور شركت هاي وابسته به آستان قدس رضوي در بورس اوراق بهادار از اهميت بسزايي برخوردار است.
محمد همامي افزود: ايجاد تعامل مثبت ميان بدنه داخلي و خارجي شركت هاي اقتصادي آستان قدس رضوي و بوجود آوردن رقابت بين آنها از اهداف برگزاري اين همايش است.وي گفت:در آينده اي نزديك شش شركت از زيرمجموعه موسسه سازمان اقتصادي رضوي به بورس اوراق بهادار خواهند پيوست.
همامي  افزود: از مجموع ۱۰۸ شركت موسسه رضوي، ۴۳ شركت تحت مديريت مستقيم سازمان اقتصادي رضوي قرار دارد.
او مهم ترين مزاياي حضور شركت هاي آستان قدس را در بورس شناخت بيشتر جامعه با اقدامات اقتصادي اين نهاد، بازاريابي كم هزينه و مطمئن و همچنين ايجاد سهولت در تامين منابع مالي از طريق تسهيلات بانكي اعلام كرد.
در ادامه مدير تالار منطقه اي مشهد گفت: گسترش جغرافيايي بورس فرايند توسعه همزمان اقتصادي را در مناطق مختلف كشور را شتاب بخشيده و زمينه را براي تجهيز منابع و جذب پس اندازهايي را فراهم آورده است.
فريد ايرجي افزود: كاهش انباشت نقدينگي در يك منطقه خاص، فعال شدن  نهادهاي مالي و سرمايه گذاري و تسهيل در اجراي سياست تمركز زدايي از ديگر مؤلفه هاي توسعه بورس محسوب مي شود.
مدير پذيرش و امور مجامع سازمان بورس نيز گفت: به دليل اعمال نظارت هاي دقيق اعتبار دهندگان نظير بانك ها و سرمايه گذاران تمايل بيشتري براي ارائه تسهيلات به شركت هاي پذيرفته شده در بورس دارند.
زينت مرادي نيا افزود: با پذيرش يك شركت در بورس اوراق بهادار و با ورود سهامداران خرد و كوچك، امكان افزايش سرمايه براي شركت ها از طريق جذب منابع كم هزينه فراهم مي آيد و اين شركت ها مي توانند بدون نياز به اخذ مجوز از بانك مركزي اوراق مشاركت منتشر كنند.
كارشناسان پيش بيني مي كنند: ظرف ماه هاي آينده شاهد تسريع در روند فعاليت نهادهاي بزرگ مذهبي و خيريه در بورس تهران خواهيم بود.
اين موضوع از يكسو موجبات جذب منابع جديد را به بازار سرمايه فراهم مي آورد و از سوي ديگر باعث توسعه فعاليت هاي اين گونه موسسات مي شود و به مدرن سازي ساختار اداره نهادهاي اقتصادي وابسته به موسسات يادشده كمك بزرگي خواهد كرد.

تعداد خريداران در تالار فرعي ۴۵ درصد كاهش يافت
گروه بورس: در هفته گذشته تعداد ۳۹۵ ميليون و ۳۱۷ هزارو ۳۳۵ سهم به ارزش كل ۳ هزارو ۵/۱۶۶ ميليارد ريال توسط ۴۰ هزار و ۱۱۱ نفر در بورس اوراق بهادار تهران دست به دست شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته ارزش كل معاملات و تعداد خريداران نسبت به هفته گذشته به ترتيب با ۶۶ درصد و ۴/۱۵ درصد رشد مواجه شد، در حالي كه حجم سهام مبادله شده در اين بازار ۱۲ واحد كاهش داشت.
بنابراين گزارش طي اين هفته تعداد ۲۴۸ ميليون و ۵۴۸ هزار و ۲۴۶ سهم از ميزان ياد شده كه در مجموع ارزش آنها برابر يك هزارو ۶۵۶ ميليارد ريال بود توسط ۲۸ هزار و ۷۰۹ نفر از فعالان بازار و در تالار فرعي رد و بدل شد كه در مقايسه با هفته قبل به لحاظ ارزش و حجم معاملات به ترتيب ۳۷ و ۳۶ درصد افزايش و به لحاظ تعداد خريداران ۱۶ درصد رشد داشت.
اين گزارش حاكي است: در تالار فرعي نيز هفته گذشته ۱۴۶ ميليون و ۷۳۳ هزار و ۸۹ سهم در مجموع به ارزش يك هزار و ۵۱۱ ميليارد ريال، توسط ۱۱ هزار و ۴۰۲ نفر معامله شد كه نسبت به هفته قبل رشد ۱۱۶ درصدي ارزش كل معاملات و افزايش ۱۴ درصدي تعداد خريداران و كاهش ۴۵ درصدي تعداد خريداران را به دنبال داشت.
براساس اين گزارش طي اين هفته براي نخستين بار سهام بانك پارسيان پس از پذيرش و درج نام اين شركت در تالار اصلي و به نرخ هر سهم ۶ هزار و ۶۰۰ ريال عرضه شد.

هفته اي خوب براي شاخص ها
گروه بورس: در جريان دادوستدهاي هفته گذشته بورس اوراق بهادار شاخص كل قيمت سهام ۴/۲۲۷ واحد رشد كرد و به روي رقم ۱۳ هزار و ۸۳۲ واحد ثابت شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته شاخص كل تالارهاي اصلي ۲۳۸ واحد و فرعي ۱۵۳ واحد افزايش يافتند و هر كدام به رقم هاي ۱۴ هزار و ۱۲۸ واحد و ۱۱ هزار و ۵۶ واحد دست يافتند.
بنابراين گزارش شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس هفته خوبي را پشت سر گذاشتند. در اين هفته عملكرد مثبت اين شركت ها رشد ۴۹۵ واحدي شاخص واسطه گري هاي مالي را به دنبال داشت و به رقم ۴۲ هزار و ۷۶۰ واحد رسيد.اين گزارش حاكي است: عملكرد شركت هاي صنعتي بورس نيز در هفته اي كه گذشت مثبت ارزيابي شد به طوري كه شاخص صنعت را با ۱۹۷ واحد رشد مواجه كرد و در نتيجه اين شاخص رقم ۱۰ هزارو ۴۱۸ واحد را براي خود ثبت كرد. براساس اين گزارش: طي هفته گذشته شاخص كل بازده نقدي يك دهم واحد بالا آمد و شاخص كل قيمت و بازده نقدي افزايش ۵۷۴ واحدي را تجربه كرد و به رقم ۳۴ هزار و ۸۹۸ واحد نزديك شد.عملكرد ۵۰ شركت فعال تر بورس نيز در اين هفته افزايش ۳/۱۶ واحدي ميانگين موزون و رشد ۵۹۵ واحدي ميانگين ساده را در پي داشت.

۱۵ هزار سهامدار شهرستاني چراغ تالارهاي منطقه اي را روشن نگهداشتند
گروه بورس: هفته گذشته ۱۵ هزار نفر با حضور در ۷ تالار منطقه اي بورس اوراق بهادار تهران به دادوستد سهام پرداختند.
به گزارش خبرنگار ما اين حجم از حضور سرمايه گذاران شهرستاني در تالارهاي منطقه اي مبادلات بورس اوراق بهادار كم سابقه بوده است.
براساس اين گزارش بيشترين حجم حضور خريداران سهام طي هفته گذشته به تالار اصفهان مربوط مي شد. در اين هفته تالار ياد شده شاهد حضور چهار هزار و ۳۰۰ سرمايه گذار بود، در تالار تبريز نيز ۳ هزار و ۴۰۰ نفر به دادوستد سهام پرداختند.
از سوي ديگر در مشهد، شيراز، كرمان، يزد و رشت نيز سهامداران و سرمايه گذاران با حضور در تالارهاي مبادلات سهام، بورس اوراق بهادار را رونقي دو چندان بخشيدند.
براساس اين گزارش معاون تالار منطقه اي تبريز درباره استقبال سهامداران آذربايجاني گفت:۶۰ ميليارد و ۹۶۹ ميليون و ۴۰۸ هزار ريال از سهام شركت ها در معاملات هفته گذشته اين بازار مورد دادوستد قرار گرفت.
روح الله ميرزانژاد ميزان سهام مبادله شده در بورس تبريز را ۱۲ ميليون و ۷۷۱ هزار و ۱۳۱ سهم و متعلق به سهام ۱۵۳ شركت اعلام كرد.
وي افزود: ۶۰ درصد اين سهام مربوط به خريد و ۴۰ درصد نيز مربوط به فروش بوده. معاملات انجام شده در تالار تبريز توسط ۱۶ كارگزار انجام يافته است.
وي شمار خريداران سهام اين هفته بورس تبريز را سه هزار و ۳۸۲ نفر اعلام كرد.
ميرزانژاد گفت: در مبادلات هفته گذشته قيمت سهام ۱۰۰ شركت افزايش و ۵۱ شركت كاهش يافت و سهام دو شركت نيز ثابت بود، ضمن اين كه سهام بانك پارسيان، آزمايش و سرمايه گذاري نيرو بيشترين خريدار و ارزش معاملاتي را به خود اختصاص داده بودند.
از سوي ديگر در هفته گذشته تالار بورس منطقه اي اصفهان در مجموع شاهد معامله و دادوستد ۱۴۲ ميليارد و ۳۰۷ ميليون و ۹۵ هزار و ۲۵۹ ريال بود.اين ميزان معاملات مربوط به خريد و فروش ۲۳ ميليون و ۸۷۳ هزار و ۲۵۸ سهم از سهام ۱۷۹ شركت بود.
اين هفته در تالار اصفهان چهار هزار و ۳۱۴ نفر سهام مبادله كردند كه دو هزار و ۷۹۴ نفر آنها معاملات خود را به ميزان ۹۴ ميليارد و ۹۰۷ ميليون و ۴۷۹ هزار و ۵۴۸ ريال در تابلو اصلي بورس انجام دادند.
در معاملات كاهش هفته گذشته در تالار اصفهان ارزش سهام ۱۱۵ شركت افزايش يافت در حالي كه فقط ۵۹ شركت با كاهش ارزش سهام خود مواجه شدند و سهام پنج شركت نيز بدون تغيير و نوسان به خريداران عرضه شد.

سهامداران از سه شنبه با كد ملي به بورس بروند
گروه بورس : از سه شنبه اين هفته، استفاده از كد ملي براي انجام معاملات در بورس اوراق بهادار الزامي مي شود.
به گزارش خبرنگار ما هرچند كه اخذ كد ملي مي بايد توسط خود سهامداران از طريق سازمان ثبت احوال انجام شود، به منظور تسهيل كار و خدمت رساني به سرمايه گذاران، سازمان بورس اعلام كرده كد سهامداران را اخذ و در اختيار كارگزاران قرار مي دهد. تاكنون براي بيش از ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران اين مهم انجام شده است.
براساس اين گزارش، كارگزاران مي توانند با واردكردن كليه اطلاعات شناسنامه اي مشتري خود، نسبت به دريافت شماره ملي اقدام كنند. اين فرايند به طور متوسط ۴۸ ساعت طول خواهد كشيد.
سازمان بورس اوراق بهادار تهران در اجراي قانون الزام كليه موسسات، سازمان ها و شركت ها به استفاده از «شماره ملي» و «كد پستي ده رقمي» براي شناسايي كليه اتباع ايراني با همكاري سازمان ثبت احوال كشور استفاده الزامي از شماره ملي ده رقمي (كد ملي) را آغاز كرده است و از اين رو همه سهامداران و سرمايه گذاراني كه قصد معامله در كارگزاري هاي بورس اوراق بهادار را دارند بايد شماره ملي خود را دريافت و هنگام انجام معامله ارايه كنند.

تأكيد وزير اقتصاد بر اجراي اساسنامه قبلي سازمان حسابرسي
گروه بورس: وزير امور اقتصادي و دارايي اجراي اساسنامه قبلي سازمان حسابرسي را خواستار شد.
به گزارشي مركز تحليل اخبار اقتصادي سيد صفدر حسيني، وزير امور اقتصادي و دارايي طي نامه اي خطاب به مدير عامل سازمان حسابرسي، با اشاره به حكم صادره از سوي ديوان عدالت اداري، بر برگشت به اساسنامه مصوب شهريورماه سال ۱۳۶۶ مجلس شوراي اسلامي و لازم الاجرا بودن مفاد آن تأكيد كرد.
در چند هفته اخير، دادستاني كل كشور، كميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي و دادسراي ديوان محاسبات در نامه هايي خطاب به وزير امور اقتصادي و دارايي خواستار برگشت سازمان حسابرسي به اساسنامه قبلي خود شده بودند.

تغييرات قيمت سهام
معاملات هفتگي سهام تالار اصلي
۷ الي ۱۱ آذر
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۲۲۸-
۹۲۳۲
۷۴۳۷۲۸
معدني و صنعتي چادرملو
۴۰-
۶۰۰۵
۱۷۹۰۹۳۵
توسعه معادن روي ايران
۲۲-
۶۷۴۰
۸۶۶۹۳
معادن منگنز ايران
۲۵۳-
۳۷۷۷
۱۳۱۶۶۶
شهد ايران
۶
۲۹۶۲
۱۵۳۰
نوش مازندران
۱۱
۲۵۹۳
۳۵۸۱۳
روغن نباتي پارس
۱۱-
۵۵۰۷
۱۳۲۴۶۷
صنعتي بهشهر
۲۹۶
۳۶۲۲
۲۵۶۴۱۴
بهپاك
۸۵
۳۱۸۲
۸۴۷۸۰
روغن نباتي جهان
۳۶-
۵۴۵۰
۸۳۲۱۷
لبنيات پاك
۱
۷۰۰۵
۱۰۱۴۳
شير پاستوريزه پگاه اصفهان
۴۲۰
۳۷۳۰
۶۶۳۷۱۶
توليدي مهرام
۲۲۶-
۶۳۹۶
۷۵۳۸۲۰۲
بهنوش ايران
۶
۳۰۳۵
۹۰۲۶
ايران مرينوس
۳۴
۱۲۸۷
۲۰۶۲۵۰
پشم باقي توس
۲۷۵-
۶۵۷۹
۲۲۵۶۹۳
صنايع كاغذسازي كاوه
۱-
۱۱۲۶۲
۲۲۰۶۸
بسته بندي پارس
۵۷۴
۲۰۷۹۴
۹۲۳۷
افست
۲۰۸
۲۴۷۶۷
۳۴۰۰۳
نفت پارس
۹۶۲-
۳۰۵۰۶
۲۲۲۰۴۲
نفت بهران
۱۳۳۳
۲۰۸۴۶
۱۰۴۸۸۸
پتروشيمي فارابي
۲۴۶-
۱۰۴۲۶
۱۱۹۵۱۶
صنايع شيميايي ايران
۴۸۲
۳۶۷۳
۴۸۲۸۹
صنايع شيميايي سينا
۱۲
۱۵۱۰۱
۵۷۵۵۰۱
پتروشيمي خارك
۲۰۹۷
۲۳۵۲۹
۸۵۳۸۹۱
پتروشيمي اصفهان
۱۷۳۶
۱۶۷۴۴
۲۱۳۴۶۶۶
پتروشيمي اراك
۲۱۰۶
۱۸۰۲۲
۷۱۷۹۹۵
پتروشيمي آبادان
۳۵۲-
۴۷۰۰
۹۲۹۳۶
لعابيران
۱۳۶۸
۱۱۳۱۱
۱۶۱۰۲۳
داروسازي جابرابن حيان
۱۱۵۲
۷۸۸۹
۵۳۰۵۶۳
كيميدارو
۳۸۹۲
۲۴۳۸۸
۸۸۳۶۷
دارويي رازك
۲۸۶
۵۱۶۱
۲۳۵۶۶
دارويي لقمان
۶۸
۵۰۱۹
۱۰۸۶۵
داروسازي كوثر
۳۹
۱۰۵۳۵
۵۷۳۵۸
پارس دارو
۷
۱۰۲۲۶
۱۳۷۶
داروسازي فارابي
۲۴
۴۱۹۵
۳۰۰۶
داروسازي امين
۳۸۲۶
۲۸۰۷۵
۱۲۸۰۴۸۹
داروسازي سينا
۱۱۷۴
۹۲۶۵
۹۲۳۹۳
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۲۱۸۶
۱۴۶۲۴
۱۹۹۰۵۵
داروسازي اكسير
۳۶
۷۴۵۲
۱۶۶۳
داروسازي زهراوي
۱۶
۵۹۹۷
۷۵۷۰
كارخانجات داروپخش
۱۴۱
۳۰۱۹
۳۱۲۶۴۸
كف
۱۷۰-
۸۱۲۶
۶۶۲۱۸۳
كربن ايران
۲۷۱
۴۳۴۴
۲۱۹۰۹۲
توليدي لاستيك دنا
۸۰۴-
۱۲۷۸۶
۱۶۰۹۴۳
صنايع لاستيكي سهند
۱۴-
۱۱۸۹
۷۵۶۲۵
درخشان تهران
۱۱۳۳-
۲۷۱۲۹
۲۸۱۳۷۷
گاز لوله
۱۱۳
۳۹۰۷
۶۳۹۸۳
شيشه قزوين
۵۲۹
۳۰۵۱
۲۱۳۳۵۲۸
شيشه و گاز
۹۵۲
۷۵۱۷
۱۲۶۰۴۶۲
شيشه همدان
۰
۵۴۹۸
۱۶۶۰۹
حق تقدم شيشه همدان
۱۸۵-
۳۵۳۲
۳۳۲۸۹۲
فرآورده هاي نسوز آذر
۶-
۸۱۴۷
۸۵۲۳۹۲۹
كاشي اصفهان
۱۱۶
۳۳۸۷
۴۸۸۱۲
چيني ايران
۷۹-
۱۶۸۱
۳۷۳۵۰
كاشي سعدي
۲۶۴
۲۲۳۴
۱۶۷۴۲۷
توليدي كاشي تكسرام
۸۰۷
۲۰۳۹۶
۳۲۲۵۴۲۹
سيماي تهران
۱۸۶۶
۳۳۹۳۵
۹۴۸۲۱۹
سيمان شمال
۱۲۲۲-
۲۳۸۶۵
۳۵۰۱۲
سيمان كرمان
۱۳۰۴
۲۲۸۰۴
۶۰۰۱۹
حق تقدم سيمان كرمان
۶۲۷
۸۲۵۵۴
۱۵۶۱۱
سيمان صوفيان
۹۱-
۱۷۲۹۷
۳۰۴۴۸۰۳
سيمان فارس و خوزستان
۸۴۹-
۳۴۶۲۵
۱۵۵۵۷۱
سيمان شرق
۳۹
۳۴۹۶۲
۶۲۶۳
سيمان خزر
۵۶۲-
۳۰۰۳۲
۳۹۸۲۶
سيمان غرب
۰
۲۳۸۲۴
۲۰۱۰
سيمان مازندران
۲۳۶۹
۲۳۶۸۸
۳۵۵۴۱۳۰
سيمان سپاهان
۳۰۲-
۳۴۷۳۸
۲۶۶۹۵
سيمان شاهرود
۲۶۹-
۱۰۶۷۶
۱۴۷۸۲۶
سيمان هگمتان
۸۵۳-
۲۳۰۱۸
۲۱۴۱۸۲
سيمان بهبهان
۲۶۰
۱۹۷۱۰
۲۰۰۱۰
سيمان خاش
۸۰۱
۸۸۴۵
۹۸۰۸۰۷
سيمان كارون
۱۰۱۸
۶۳۶۰
۳۴۳۴۳۲۸
ايرانيت
۴۲۷
۳۶۲۵
۱۸۰۳۶۰
نورد و قطعات فولادي
۱۴۷
۴۱۶۱
۳۶۱۰۲۹۸
لوله و ماشين سازي ايران
۸
۵۸۹۸
۱۱۸۰
فروسيليس ايران
۲۹۳
۸۲۸۴
۱۸۵۲۹۸
آلومتك
۰
۶۷۰۰
۳۲۶۷
حق تقدم آلومتك
۸۱۰
۶۲۰۶
۲۷۱۳۵۵
نورد آلومينيوم
۱۷۲
۴۵۷۰
۴۹۰۲۵۶۲
مس شهيد باهنر
۹۱
۲۳۵۱
۲۸۸۲۳۹۰
صنايع آذرآب
۶۰
۲۱۷۸
۵۰۹۸۱۳
لاميران
۲۲۸
۳۴۸۵
۲۵۹۲۸۳
صنعتي آما
۹۳۴
۴۴۳۴
۹۳۷۹۷۶
جام دارو
۴۳۳
۳۷۴۵
۲۷۸۷۹۳
پمپ سازي ايران
۲۱۷
۲۷۴۹
۱۶۳۴۷۸۸
ماشين سازي نيرومحركه
۴۶۹
۲۶۹۳
۲۷۴۸۲۹
آبسال
۲۲۰
۱۷۹۹
۱۳۳۰۰۲
سرما آفرين
۵۷۴
۵۱۹۴
۱۲۴۶۳۱۱
تراكتورسازي ايران
۲۳-
۳۹۶۶
۶۰۷۶
پارس خزر
۷۲
۲۴۰۱
۳۲۴۹۳
گروه صنعتي بوتان
۷۱۳
۷۶۰۹
۸۷۴۰۵
كنتورسازي ايران
۱۷۲
۵۱۷۹
۱۸۲۳۶۹۰۸
ايران خودرو
۱۱۱-
۵۲۹۹
۲۳۳۵۸۸۳
گروه بهمن
۹۶-
۴۰۰۳
۲۴۵۵۲۴۸
حق تقدم گروه بهمن
۱۳۱-
۱۰۸۰۳
۲۵۹۳۰۲
سايپا ديزل
۳۱-
۵۷۵۹
۸۶۹۴۹۱
سايپا
۸-
۳۵۶۹
۱۰۱۰
مرتب
۵۴۳
۹۲۵۸
۳۰۸۸۶۷۸
زامياد
۲
۶۲۰۹
۲۲۱۹۲
لنت ترمز ايران
۲۲
۲۴۳۷
۳۶۶۳۵۱۴
نيرو محركه
۲۱۴
۳۳۲۸
۱۰۹۴۰۲۰۱
محورسازان ايران خودرو
۳۵۷
۷۵۷۹
۱۴۰۴۸
كاربراتور ايران
۸۳
۵۱۶۸
۱۴۳۸۰
آهنگري تراكتورسازي ايران
۴۹۶
۲۸۰۳
۳۸۲۶۳۰
ريخته گري تراكتور سازي ايران
۸۳۵
۸۷۱۶
۳۰۳۸۱۹
سايپا آذين
۶۱۵۶-
۹۷۱۸
۲۴۱۳۵۲۶
صنعتي دريايي ايران
۲۸۲-
۳۷۲۰
۱۵۸۴۷۴
شركت ساختمان اصفهان
۱۵۶-
۴۷۹۶
۵۳۰۹۲۵
سامان گستر اصفهان
۵۶-
۵۲۸
۱۳۲۳۲۵
حق تقدم شركت سامان گستر اصفهان
۳۶۶-
۷۵۵۰
۶۸۲۴۳۰
سرمايه گذاري مسكن
۶۱
۳۶۸۰۰
۵۱۵۹۹
خدمات انفورماتيك
۱۵۲
۱۰۵۹۱
۱۵۷۴۱۲۸
بانك كارآفرين
۱۹۳-
۹۶۲۱
۸۱۶۰۳۵
بانك اقتصاد نوين
۰
۶۹۳۰
۹۴۰۵۴۰۰
بانك پارسيان
۳۲-
۵۹۹۹
۱۷۱۰۴۸۱
سرمايه گذاري البرز
۲۱-
۴۳۱۱
۷۴۶۲۳۱۹
توسعه صنايع بهشهر
۱۳۷
۳۱۵۹
۶۷۸۳۹۰۸
حق تقدم توسعه صنايع بهشهر
۶۴۳
۸۳۸۳
۱۰۷۲۰۱۱۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۱۴
۳۲۴۰
۲۰۷۳۴۸۵
سرمايه گذاري سپه
۳۸-
۶۶۸۳
۴۱۰۹۴۵۳
سرمايه گذاري پتروشيمي
۱۵
۸۵۶۹
۴۷۲۳۶۸۲
سرمايه گذاري بانك ملي
۲۶۳
۴۰۰۶
۳۴۲۰۴۳۶۵
سرمايه گذاري رنا
۱۲-
۵۵۵۹
۶۶۳۹۹۴۳
سرمايه گذاري غدير
۶۲۰
۳۸۵۷
۵۹۳۲۳۰
سرمايه گذاري پارس توشه
۱۶۷-
۱۶۴۵۸
۳۰۱۹۶۸۸
گروه صنعتي سديد
۹۰
۱۱۰۸۵
۴۹۳۹۳۷
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۵۱-
۵۰۳۳
۲۱۰۸۸۱۵۵
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۸۱-
۷۲۵۱
۶۱۵۲۲۹
سرمايه گذاري توسعه معادن و فلزات
۱۱۵
۳۱۴۴
۱۷۶۱۱۳۳
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۲۱
۲۳۰۰
۲۳۱۳۸۹۹
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۲۰۲
۱۳۰۰
۱۳۵۰۱۵
حق تقدم سرمايه گذاري صنعت بيمه
۸۲۵
۹۶۲۷
۹۹۳۱۰۲
سرمايه گذاري توكا فولاد
۵۰
۸۳۶۸
۳۰۳۰۲
داروپخش
۲۱۱
۶۰۱۸
۹۰۳۵۷۲۲
سرمايه گذاري صنعت نفت
۵۱۸
۸۸۶۰
۲۰۹۸۷۲۸
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۸۸-
۳۵۲۰
۲۵۸۸۵۳۲
سرمايه گذاري بوعلي
معاملات هفتگي سهام تالار فرعي
۷ الي ۱۱ آذر
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۵۲۳
۱۱۰۲۳
۷۷۴۷۲
ذغال سنگ نگين طبس
۱۲۵-
۱۰۵۰۴
۱۳۳۵۲۱
سنگ آهن گل گهر
۱۴۰-
۲۷۷۳
۷۹۰۹
معادن بافق
۱۵-
۴۱۲۲
۹۲۴۹۶
معدني دماوند
۵
۶۷۵۴
۱۱۲۲۳
باما
۱۵۱-
۶۸۶۹
۴۵۵۸۳
تامين ماسه ريخته گري
۸۲
۳۴۱۲
۶۷۵۸۱
دشت مرغاب
۱۲
۱۶۸۶۲
۵۰۰۶۱۷
شير پاستوريزه پگاه آذربايجان
۱۵
۲۴۷۴
۱۲۰۱۱
شركت سالمين
۱۲۳
۱۷۱۷
۸۴۶۸۸
قند شيرين خراسان
۱۹
۱۴۳۵
۹۶۰۵۰
قند پارس
۱۹
۱۷۱۲
۸۳۴۴۰
شركت شكر شاهرود
۲۶۴
۴۴۹۹
۱۱۵۲۹۹
پارس مينو
۱۷۳
۱۵۲۳
۱۳۰۲۰۳
شوكو پارس
۰
۹۹۹
۴۹۶
نساجي بروجرد
۱۱۴
۲۱۲۷
۱۲۵۲۸
كارتن پارس
۴-
۲۸۹۷
۲۵۷۷۵
كارتن مشهد
۱۲۹-
۳۵۸۹
۵۳۳۹۹۸
تجهيز نيروي زنگان
۷۰
۳۴۴۷
۲۴۷۰۵
توليد مواد اوليه و الياف مصنوعي
۵۸۱
۳۶۷۵
۷۹۲۶۸
صنايع شيميايي فارس
۲۷۴
۲۳۷۲
۷۶۱۶۵۱
نيروكلر
۲۶۸-
۵۴۱۰
۹۲۳۲۶
صنايع رنگ و رزين طيف سايپا
۸۳۱
۱۵۸۳۱
۲۰۹۱۱۳
داروسازي حكيم
۱۲۳۷
۵۷۱۹
۹۹۲۰۰
شيرين دارو
۴۹۲
۵۲۹۵
۲۱۸۵۴
تهران شيمي
۰
۸۱۴۷
۳۷۵
البرز دارو
۵
۲۳۷۰۹
۱۲۱۰
داروسازي تهران دارو
۹۵۸
۲۰۱۲۹
۱۲۴۵۱۰
توليد مواد اوليه داروپخش
۶۱۹-
۵۳۸۸
۳۶۶۲۹۸
شيمي دارويي داروپخش
۱۸۰۴
۲۱۷۷۲
۳۲۲۲۸۹
داروسازي سبحان
۰
۸۰۲۷
۱۱۳۷
داروسازي روزدارو
۵۹۶
۴۶۶۸
۲۲۸۳۴۷۴
پاكسان
۳۱۳-
۷۶۵۵
۳۴۲۶۴۶
تولي پرس
۱۷۴
۲۲۵۵
۱۰۳۳۶۶
گلتاش
۱۶۵-
۲۴۴۳۰
۶۹۶۴
دوده صنعتي پارس
۱۵-
۸۱۴
۳۸۲۷۱
پارسيلون
۹
۱۸۳۱
۲۸۸۰۴
پلي اكريل
۱۵۱
۱۶۶۸
۸۸۳۲۶۰
لاستيك البرز
۳۲-
۳۴۶۱
۸۶۳۲۵
لاستيك كرمان
۱۸
۲۰۳۰
۱۰۱۳۴
پلاستيران
۳۰-
۲۳۹۸
۳۶۸۸۸
سايپا شيشه
۴۷-
۴۰۷۴
۳۰۱۰
مقره سازي ايران
۴۰۹
۴۹۳۰
۳۹۶۷۳
سراميك هاي صنعتي اردكان
۴-
۱۳۴۹۸
۲۴۲
كاشي الوند
۱۳۴
۱۵۶۲
۴۳۸۱۸۷
توليدي گرانيت بهسرام
۷۷۰
۵۴۲۸
۸۱۹۱۴
ايران گچ
۴۴-
۵۵۷۷۲
۱۳۷۳
سيمان اروميه
۱-
۲۳۴۶۱
۱۰۱۰
سيمان اصفهان
۷
۲۳۶۴۲
۳۵۹۳۸۰۲۰
سيمان اردبيل و آهك آذرشهر
۴۸
۸۸۱۲
۱۰۰۲۰
سيمان ايلام
۰
۱۸۵۲۱
۳۲۷۰
سيمان بجنورد
۱۳۸۷
۸۱۵۴
۹۷۰۳۶
آذريت
۲۲۶
۱۷۷۸
۳۲۸۹۳۳۲
نورد و لوله اهواز
۸۱۹
۸۰۰۸
۳۷۰۳۳۱
فولاد كاويان
۲۵۶-
۱۸۲۷۳
۵۱۷۱۹۲
لوله و تجهيزات سديد
۴۳۰-
۸۲۶۷
۳۰۲۴۳۰
كالسيمين
۶۲-
۶۰۰۳
۱۹۰۴۴۹۵
ملي سرب و روي ايران
۴۷۸-
۱۱۱۴۶
۱۸۰۰۴
فرآوري مواد معدني ايران
۱۹
۱۰۳۳
۲۶۶۴
صنعتي ملاير
۵۲
۱۷۹۴
۴۹۵۰
توليدي پارس قوطي
۰
۱۱۰۱
۳۳۳۷۵۸
كمپرسور سازي تبريز
۱۳۴-
۴۶۷۲
۱۰۸۸۴۹
تكنوتار
۳۲-
۲۹۱۴
۷۵۸۶۵۹
حق تقدم تكنوتار
۰
۱۷۰۹
۳۱۰
بولبرينگ ايران
۳۱
۳۰۵۴
۱۴۲۶۰
ليفت تراك سازي سهند
۶۳۲
۴۵۳۷
۳۵۰۴۲۳۴
كمباين سازي ايران
۵۰۶
۳۳۶۰
۸۶۷۹۸۱
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي
۹۸
۳۵۱۱
۲۳۹۷۳۵۵
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۵۴
۱۴۴۷
۴۱۵۴۲
ارج
۳۸
۱۷۳۳
۲۹۱۰۴۵۱۱
آزمايش
۳۸
۸۳۶۵
۱۱۷۱۱۶
ايران ترانسفو
۲۹۶-
۵۰۲۵
۴۶۹۳۶۵۰
نيروترانس
۲۳۵
۳۷۸۹
۷۵۰۲۵
كابلسازي تك
۸۱۲
۱۰۳۴۲
۲۷۲۵۳
صنايع جوشكاب يزد
۵۷۸
۹۱۱۳
۱۸۶۵۹۰۷
كابل هاي مخابراتي شهيد قندي
۸۴
۱۵۶۰
۱۹۳۳۸
قوه پارس

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |