شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره ۳۵۷۸ - Dec 11, 2004
۷۸ ميليون سهم دولتي، خصوصي شد
گروه بورس: در هفته گذشته، سازمان خصوصي سازي تعداد ۷۸ ميليون و ۲۷۲ هزار و ۱۶۸ سهم متعلق به ۷ شركت دولتي را از طريق بورس اوراق بهادار به بخش خصوصي واگذار كرد.
به گزارش خبرنگار ما ارزش سهام عرضه شده از سوي اين سازمان در اين هفته دو هزار و ۴۳۸ ميليارد ريال برآورد شد.بنا بر اين گزارش طي اين هفته ۷۴ ميليون و ۷۱۲ هزار و ۳۵۴ سهم سيمان هرمزگان كه در اختيار سازمان توسعه و نوسازي معادن بود به قيمت دو هزار و ۴۲۳ ميليارد ريال و نيز يك ميليون و ۵۰۰ هزار سهم نيروترانس كه متعلق به شركت ساتكاپ بود در مجموع به قيمت ۹۵/۷ ميليارد ريال در بازار عرضه شد.در اين هفته سازمان خصوصي سازي نيز ۱۲۶ هزار و ۹۶۰ سهم در اختيار خود از شركت بهنوش ايران را به قيمت ۶۴/۵۵۱ ميليارد ريال در بازار عرضه كرد.طي دوره يادشده سازمان گسترش نيز از فروش ۴۰۰ هزار سهم كمباين سازي مبلغ ۸۴/۱ ميليارد ريال و نيز از فروش ۸۵۶ هزار و ۱۵۴ سهم ماشين سازي نيرومحركه ۵/۲ ميليارد ريال درآمد كسب كرد.
همچنين در يك هفته اخير تعداد ۲۷۶ هزار و ۷۰۰ سهم ريخته گري تراكتورسازي و ۴۰۰ هزار سهم موتورسازان تراكتورسازي كه در اختيار سازمان گسترش بود به ترتيب به مبلغ ۴۴/۸۳۱ ميليون ريال و ۴۳/۱ ميليارد ريال فروش رفت.

۳۷ هزار نفر در هفته گذشته سهام خريدند
گروه بورس: طي هفته گذشته تعداد ۳۷۴ ميليون و ۱۳۸ هزار و ۶۶۸ سهم به ارزش كل ۵ هزار و ۹۶۳ ميليارد ريال توسط ۳۷ هزار و ۲۳ نفر در بورس اوراق بهادار تهران رد و بدل شد.
به گزارش خبرنگار ما اين هفته تعداد كل خريداران نسبت به هفته گذشته ۷/۷ درصد و حجم سهام مبادله شده نيز ۴/۵ درصد كاهش يافت، اما ارزش كل معاملات با رشد ۳/۸۸ درصدي مواجه بود. بنا براين گزارش طي هفته گذشته از اين تعداد سهام يادشده، ۲۰۴ ميليون و ۱۷۹ هزار و ۶۸۲ سهم توسط ۲۸ هزار و ۹۶۹ فعال بازار و در تالار اصلي رد و بدل شد كه اين تعداد سهام در كل دو هزار و ۵۸۶ ميليارد ريال ارزش داشت و در مقايسه با هفته قبل به لحاظ حجم سهام مبادله شده ۱۸ درصد افت و از نظر ارزش معاملات و تعداد خريدار به ترتيب ۲/۵۶ درصد و يك درصد افزايش نشان مي دهد.
اين گزارش حاكي است، در تالار فرعي نيز اين هفته ۸ هزار و ۵۴ نفر، تعداد ۱۶۹ ميليون و ۹۵۸ هزار و ۹۸۶ سهم به ارزش كل ۳ هزار و ۱۵/۳۷۷ ميليارد ريال را داد و ستد كردند.

افت شاخص صنعت در بورس تهران
گروه بورس: در هفته گذشته با توجه به عملكرد نامطلوب شركت هاي صنعتي حاضر در بورس شاخص صنعت با افت ۵۵ واحدي مواجه شد و به رقم ۱۰ هزار و ۳۶۴ واحد بازگشت.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته شركت هاي تابلوي فرعي از شركت هاي تابلوي اصلي سبقت گرفتند و شاخص فرعي را با رشد ۱۲۰ واحدي روبرو ساختند و در نتيجه اين شاخص به رقم ۱۱ هزار و ۵/۱۷۵ واحد نزديك شد.
اما شاخص تالار اصلي طي هفته گذشته ۲۰ واحد كاهش يافت و روي رقم ۱۴ هزار و ۱۰۸ واحد ايستاد.
بنا بر اين گزارش در هفته گذشته در مجموع شاخص قيمت سهام نسبت به هفته گذشته ۹۴/۳ واحد افزايش يافت و رقم ۱۳ هزار و ۸۳۶ واحد را براي خود به ثبت رساند.
اين گزارش حاكي است: شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس هفته خوبي را پشت سر گذاشتند به طوري كه شاخص واسطه گري هاي مالي اين هفته با يك هزار و ۳/۴۴۵ واحد رشد مواجه شد و در رقم ۴۴ هزار و ۲۰۶ واحد ثابت شد.در اين هفته فعالان بازار شاهد رشد ۶۳/۱۰ واحدي شاخص قيمت و بازده نقدي و افزايش ۸ صدم درصدي شاخص بازده نقدي بودند.براساس اين گزارش عملكرد ۵۰ شركت فعالتر بورس اين هفته كاهش ۱۱/۱۱ واحدي ميانگين موزون و افت ۴۳۹ واحدي ميانگين ساده را به دنبال داشت.

انتخاب كارگزاران محلي تالار تبريز
گروه بورس: پنج شنبه و جمعه هفته گذشته آخرين مراحل انتخاب كارگزاران محلي بورس اوراق بهادار در استان آذربايجان شرقي انجام شد.
به گزارش خبرنگار ما، از مجموع متقاضيان دريافت مجوز كارگزاري در استان آذربايجان شرقي، ۳۰ شركت كارگزاري به عنوان فهرست نهايي دارندگان اولويت براي فعاليت در اين استان برگزيده شدند. هيأتي نيز مركب از دبير كل بورس، نمايندگان هيأت مديره و مشاوران بورس به منظور انجام مصاحبه با داوطلبان حرفه كارگزاري در اين استان طي دو روزگذشته در محل بورس به انجام مصاحبه با متقاضيان كارگزاري مبادرت ورزيدند. تاكنون انتخاب كارگزاران محلي براي استان خراسان به اتمام رسيده و استان آذربايجان دومين استاني است كه انتخاب كارگزاران محلي براي آن انجام مي گيرد. سومين استاني كه انتخاب كارگزاران محلي براي آن انجام مي گيرد استان اصفهان است.

اعلام آمادگي براي عرضه سهام ذوب آهن و فولاد مباركه
فارس: رئيس سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران گفت: قوانين و مقررات حاكم در بورس فلزات بايد به تدريج و با كسب تجربه مورد اصلاح و بازنگري قرار گيرد.
مصطفي موذن زاده تاكيد كرد: اگر بورس فلزات نبود، آن موقع مي ديديم كه قيمت محصولات فولادي در كشور چگونه افزايش مي يافت.
وي در ادامه در مورد واگذاري سهام فولاد مباركه و ذوب آهن اصفهان در بورس با توجه به مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام، اظهار داشت: به محض اين كه مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام ابلاغ شود ما نيز وكالت اين دو واحد را به سازمان خصوصي سازي مي دهيم.

پيشنهاداصلاحي بورس كشاورزي براي لايحه
بازار اوراق بهادار
فارس: دبير كل بورس كالاي كشاورزي گفت: ما پيشنهادهاي اصلاحي خود را براي ايجاد برخي تغييرات در لايحه بازار اوراق بهادار ارائه كرده ايم كه از جمله آنها، تغيير عنوان لايحه از بازار اوراق بهادار به بازار سرمايه است.
احمد كبيري افزود: با دريافت و اعمال نظر كليه بورسهاي كشور در لايحه اخير، ديگر نيازي به تدوين قانون مستقل براي هر بورس نيست. وي از ديگر موارد پيشنهادي در اين لايحه به پيش بيني و پذيرش انواع قراردادهايي اشاره كرد كه در حال يا در آينده در اين بورس و ساير بورسهاي كشور پذيرفته مي شود.

گام جديد براي ايجاد شفافيت در بازار سرمايه
كميته حسابرسان معتمد بورس فعال مي شود
008505.jpg
گروه بورس: دبير كل بورس تهران در همايش استانداردهاي حسابداري كه روز چهارشنبه برگزار شد، انتظارات متقابل بورس و جامعه حسابداران را تبيين كرد
دكتر حسين عبده تبريزي گفت: بازار سرمايه براي اين كه رشد خود را استمرار بخشد و قادر باشد از پتانسيل هاي رشد خود استفاده كند به اطلاعات نياز دارد و اين اطلاعات متكي به صورت هاي مالي است كه از سوي حسابداران توليد مي شود و قابليت اعتماد به آنها از سوي حسابرسان تاييد مي شود. حسابداران توليدكننده اطلاعاتي هستند كه نقطه اتكاي بورس و بازار سرمايه است.
وي افزود: بدين ترتيب در صورتي كه بخواهيم انتظارات بورس و حسابداران از يكديگر را خلاصه كنيم مي بينيم كه توسعه بازار متكي بر گزارش هاي حسابداران و حسابرسان است و طبيعتا توسعه حرفه حسابداري و حسابرسي و مالي نيز مستلزم توسعه متوازن بازار سرمايه است. به عبارت ديگر، جامعه حسابداران رسمي مي داند كه توسعه بازار سرمايه يعني توسعه حرفه و بازار سرمايه نيز مي داند كه براي توسعه خود نيازمند اطلاعات، شفافيت و گزارشگري است و اينها به نوبه خود به معناي توسعه حرفه است.
وي ادامه داد: پرسش اين است كه در اين راستا چه بايد كرد و حوزه مشترك فعاليت بورس و جامعه حسابداران شامل كدام موارد است؟ قبل از هر چيز بايد به قانون جديد بازار اوراق بهادار اشاره كنيم. اين قانون براي حسابداران وظايف جديدي مي آفريند. توسعه حوزه عمل حسابداران براي نهادهاي مالي بازار اوليه مانند بانك هاي سرمايه گذاري است. هم اكنون بازار اوليه تحت ضوابط و مقررات كافي قرار ندارد. بخش عمده اي از قانون در دست تصويب در مورد بازار اوراق بهادار مربوط به بازار اوليه مي شود و براساس آن حسابداران وظايف جديدي در ارتباط با قوت بخشيدن به صورت هاي مالي نهادهاي بازار اوليه پيدا مي كنند.
دبير كل بورس تهران گفت: در شرايط كنوني مشاهده مي  كنيم كه حسابرسان معتمد بورس وظايف سنگيني بر عهده دارند و از همين رو بورس طي روزهاي آينده با تقويت كميته حسابرسان معتمد بورس و انتصاب دبيري تمام وقت براي اين كميته در نظر دارد جايگاه عمده اي را كه حرفه حسابداري و حسابرسي در تقويت بازار سرمايه بايد داشته باشد تقويت كند.

زاهدان فردا صاحب تالار بورس مي شود
گروه بورس: تالار بورس اوراق بهادار زاهدان فردا يكشنبه ۲۲ آذرماه افتتاح مي شود.
به گزارش خبرنگار ما، تالار زاهدان صبح روز يكشنبه با حضور جمعي از مقامات اقتصادي و مديران محلي افتتاح خواهد شد. تالار زاهدان هشتمين تالار منطقه اي بورس است. پيش از اين تالارهاي مشهد، تبريز، اصفهان، شيراز، كرمان، يزد و رشت افتتاح شده بود. براساس قانون برنامه سوم توسعه بورس مكلف به افتتاح تالارهاي منطقه اي در پنج استان خراسان، اصفهان، آذربايجان، فارس و خوزستان بوده است. در اين ميان، افتتاح تالار اهواز در استان خوزستان نيز طي روزهاي آتي انجام مي گيرد.

ناگزيريم استانداردهاي حسابرسي را بپذيريم
ايسنا: امروز نه تنها در حوزه توليد محصول و ارائه خدمات، بلكه در حوزه توليد اطلاعات، براي حضور در بازارهاي بين المللي ناگزيريم استانداردهايي را رعايت كنيم كه در عرصه جهاني فراگير شده اند.
محمد جواد صفار دبير كل جامعه حسابداران رسمي ايران، در اولين همايش استانداردهاي حسابداري در ايران استاندارد را به معناي معيار و ملاك مطلوب دانست و گفت: سال هاست كه اين استانداردهاي كم و بيش در ذهن اعضا وجود داشته است، اما مدون و مكتوب نبوده است.وي به تلاش مستمر در راستاي تدوين استانداردها اشاره كرد و گفت:اين آغاز راه است، طي چند سال اخير اقداماتي در راستاي تقويت نقش دانشگاه ها صورت گرفته است.

تغييرات قيمت سهام
معاملات هفتگي سهام تالار اصلي
۱۴ الي ۱۷ آذر
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱۵۳-
۹۰۷۹
۹۸۸۱۲۸
معدني و صنعتي چادرملو
۳۲۶
۶۳۳۱
۲۴۶۹۰۳۱
توسعه معادن روي ايران
۳۱۲-
۶۴۲۸
۳۱۳۷۶
معادن منگنز ايران
۷۲
۳۸۴۹
۸۹۵۸۵
شهد ايران
۰
۲۹۶۲
۱۵۳۰
نوش مازندران
۴-
۲۵۸۹
۳۴۷۶۵
روغن نباتي پارس
۵۴
۵۵۶۱
۶۶۰۷۹
صنعتي بهشهر
۴۸
۳۲۳۰
۱۸۴۵۶
روغن نباتي جهان
۴۴
۵۴۹۴
۱۳۳۲۶۸
لبنيات پاك
۱
۷۰۰۶
۵۴۶۶۰
شير پاستوريزه پگاه اصفهان
۰
۲۰۴۶
۱۵۴
بيسكويت گرجي
۲۱۸-
۱۹۰۰
۲۴۹۸۷
قند مرودشت
۹۶-
۱۹۰۰
۲۱۰۰
فرآورده هاي غذايي و قند تربت جام
۱۹۴-
۳۵۳۶
۳۶۲۲۹۰
توليدي مهرام
۱۷-
۶۳۷۹
۱۳۰۴۰۶
بهنوش ايران
۲۲۲-
۶۳۵۷
۹۶۴۰۳
صنايع كاغذسازي كاوه
۱۳۵۲
۵۳۵۵
۱۷۵۰۰
كارتن ايران
۰
۱۱۲۶۲
۵۳۷۰
بسته بندي پارس
۲۷۸۹
۲۳۵۸۳
۵۲۸۲۸
افست
۱۷۷-
۲۴۵۹۰
۱۰۹۹۶۵
نفت پارس
۵۷۶-
۲۹۹۳۰
۲۳۸۱۶۵
نفت بهران
۱۸-
۲۰۸۲۸
۳۵۹۸۵۰
پتروشيمي فارابي
۱۶۲-
۱۰۲۶۴
۱۱۶۵۵۴
صنايع شيميايي ايران
۵۶۹
۴۲۴۲
۹۵۶۲۳
صنايع شيميايي سينا
۱۱۲
۱۵۲۱۳
۲۴۷۷۶۹۲
پتروشيمي خارك
۴۹۳-
۲۳۰۳۶
۵۵۱۳۰۵
پتروشيمي اصفهان
۳۰۳-
۱۶۴۴۱
۲۵۱۱۸۶۸
پتروشيمي اراك
۱۱۴۷-
۱۶۸۷۵
۱۴۶۹۵۲
پتروشيمي آبادان
۳۰
۴۷۳۰
۵۵۷۴
لعابيران
۳۶۱
۱۱۶۷۲
۱۹۸۸۷۰
داروسازي جابرابن حيان
۲۱۴-
۷۶۷۵
۳۱۱۶۸۱
كيميدارو
۴۳۷-
۲۳۹۵۱
۵۴۵۳۹
دارويي رازك
۱۹
۵۲۸۰
۹۳۵۸
دارويي لقمان
۴۶
۵۰۶۵
۷۲۷۱
داروسازي كوثر
۲۵۸-
۱۰۲۷۷
۲۵۱۷۷۱
پارس دارو
۱۶۱۰
۱۱۸۳۶
۲۴۱۰۰۰
داروسازي فارابي
۳۱۶
۴۵۱۱
۳۵۷۱۰
داروسازي امين
۱۱۰
۲۸۱۸۵
۱۱۷۲۶۳۵
داروسازي سينا
۱۲۷۸
۱۰۵۴۳
۱۵۴۰۵۱
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۳۷۴
۱۴۹۹۸
۱۱۲۲۵۹۳۷
داروسازي اكسير
۱۷۸
۷۶۳۰
۷۷۱۱
داروسازي زهراوي
۱
۵۹۹۸
۱۴۲۶
كارخانجات داروپخش
۷۳
۳۰۹۲
۲۲۱۸۱۳
كف
۳۷۵-
۷۷۵۱
۵۷۲۷۹۹
كربن ايران
۳۹۱
۴۷۳۵
۳۰۰۳۳۲
توليدي لاستيك دنا
۸۱۳-
۱۱۹۷۳
۲۲۵۴۸۷
صنايع لاستيكي سهند
۳۲۸۲-
۲۳۸۴۷
۲۸۶۵۰۵
گاز لوله
۸۷
۳۹۹۴
۳۰۶۵۵
شيشه قزوين
۴-
۳۰۴۷
۸۹۹۱۹۵
شيشه و گاز
۲۳۶
۷۴۵۳
۶۷۴۷۳۱
شيشه همدان
۲۳۸-
۷۹۰۹
۳۲۳۴۰۵
كاشي اصفهان
۶۸
۳۴۵۵
۲۱۲۱۵۳
چيني ايران
۳-
۱۰۱۵۲
۱۱۲
كاشي نيلو
۱۶
۱۶۹۷
۲۲۵۵۴۵
كاشي سعدي
۷۷-
۳۱۸۹
۲۸۶۶۲
صنايع كاشي و سراميك سينا
۲۹
۲۲۶۳
۱۴۸۵۳۱
توليدي كاشي تكسرام
۱۳۳-
۲۰۲۶۳
۲۰۹۰۹۰
سيمان تهران
۱۲۶۹
۳۵۲۰۴
۱۳۸۳۶۶
سيمان شمال
۱۴۶-
۲۳۷۱۹
۲۰۷۱۳
سيمان كرمان
۱۳۵۰-
۸۱۲۰۴
۹۸۳۷۴۹۴
سيمان صوفيان
۳۳۸-
۱۶۹۵۹
۱۴۵۰۶۴۲
سيمان فارس و خوزستان
۱۲۷
۳۴۷۵۲
۶۵۰۶۳
سيمان شرق
۴۸۰
۳۵۴۴۲
۱۰۷۱۳۷
سيمان خزر
۰
۲۳۸۲۴
۱۰۰
سيمان مازندران
۱۵۵۱-
۲۲۱۳۷
۳۲۴۴۶۷۰
سيمان سپاهان
۹۵۰-
۳۳۷۸۸
۹۹۴۰۸۵۱
سيمان شاهرود
۷۹-
۱۰۵۹۷
۵۱۴۵۵
سيمان هگمتان
۵۶-
۲۲۹۶۲
۱۸۲۳۷
سيمان بهبهان
۱۸۴
۱۹۸۹۴
۲۸۸۹۲
سيمان خاش
۶۴-
۸۷۸۱
۲۰۱۸۲۱
سيمان كارون
۵۸
۶۴۱۸
۲۶۰۵۱۵۶۹
ايرانيت
۹-
۳۶۱۶
۱۰۸۴۹
نورد و قطعات فولادي
۲-
۴۱۵۹
۱۲۹۰۳
لوله و ماشين سازي ايران
۶۴-
۱۶۸۲
۸۲۴۰۷
پارس متال
۲۹۳
۶۱۹۱
۵۱۰۱۱
فروسيليس ايران
۳۸
۸۳۲۲
۶۳۶۸۸
آلومتك
۱۱
۶۷۱۱
۱۴۲۸۳۸
حق تقدم آلومتك
۳۵۷
۶۵۶۳
۳۸۹۲۶۷
نورد آلومينيوم
۵۷۵
۵۱۴۵
۳۳۶۰۱۶
مس شهيد باهنر
۱۶۰-
۲۱۹۱
۱۷۵۲۱۹۸
صنايع آذرآب
۳۵
۲۲۱۳
۱۲۳۴۵۳
لاميران
۲۰۹-
۳۲۷۶
۲۸۷۹۰۹
صنعتي آما
۸۵۰
۵۲۸۴
۶۳۵۰۸۸
جام دارو
۷۸۷
۴۵۳۲
۱۵۹۴۳۳
پمپ سازي ايران
معاملات هفتگي سهام تالار فرعي
۱۴ الي ۱۷ آذر
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱۳۸
۱۱۱۶۱
۲۸۳۲۷
ذغال سنگ نگين طبس
۱۵۹-
۱۰۳۴۵
۱۲۴۵۳۰
سنگ آهن گل گهر
۲۴-
۲۷۴۹
۶۹۱۵۹
معادن بافق
۳۸۹
۴۵۱۱
۵۴۴۹۶
معدني دماوند
۱۳۲
۶۸۸۶
۳۷۹۸۴
باما
۱۱۴۳
۸۰۱۲
۳۸۲۸۶۸
تامين ماسه ريخته گري
۱-
۳۴۱۱
۳۱۰
دشت مرغاب
۰
۳۱۵۸
۶۵۵۰۰۰
كشت و صنعت پياذر
۲
۱۶۸۶۴
۵۰۰۱۱۰
شير پاستوريزه پگاه آذربايجان
۴۱۸-
۷۵۷۶
۳۳۶۸۰۱
لبنيات كالبر
۱۳۰
۲۳۸۰
۳۵۱
خوراك دام پارس
۱۰
۲۴۸۴
۱۶۲۷۰
شركت سالمين
۳۸
۱۷۵۵
۴۶۳۵۳
قند شيرين خراسان
۲۳۷
۱۶۷۲
۱۵۵۷۴۷
قند پارس
۴۷-
۱۶۶۵
۱۱۴۹۱۵
شركت شكر شاهرود
۱
۴۵۰۰
۳۳۲۲۲
پارس مينو
۶۵
۱۵۸۸
۴۰۹۶۱۲
شوكو پارس
۱
۴۵۱
۱۴۵۱۰
مخمل و ابريشم كاشان
۴۴
۲۱۷۱
۲۰۱۰
كارتن پارس
۲۵۴
۳۸۴۳
۵۹۳۷۳۸
تجهيز نيروي زنگان
۲-
۷۳۷۳
۳۸۸۹۰۲۴
معدني املاح ايران
۲۰۴
۳۶۵۱
۱۲۷۲۹۰
توليد مواد اوليه و الياف مصنوعي
۵۰۶
۴۱۸۱
۴۴۷۹۸
صنايع شيميايي فارس
۳۵۱
۲۷۲۳
۵۷۷۶۱۷
نيروكلر
۱۷۷-
۵۲۳۳
۳۷۲۶۸
صنايع رنگ و زرين طيف سايپا
۱۲۳۰
۶۹۴۹
۱۲۸۰۰
شيرين دارو
۱۸۱
۳۵۶۵
۵۱۰۶۴
داملران
۴
۵۲۹۹
۲۱۰
تهران شيمي
۱-
۸۱۴۶
۶۰۲۳
البرز دارو
۵۷-
۴۹۶۹
۲۰۱۰
شركت ايران دارو
۴۴-
۵۳۴۴
۲۹۳۸۹۱
شيمي دارويي داروپخش
۱۲۹۶-
۲۰۴۷۶
۳۱۱۲۴۷
داروسازي سبحان
۲۱۱-
۴۴۵۷
۱۱۲۹۲۰۰
پاكسان
۳۲۵-
۷۳۳۰
۵۳۹۰۱
تولي پرس
۱۶۵
۲۴۲۰
۱۸۴۷۱۶
گلتاش
۱۲۹-
۲۴۳۰۱
۷۶۶۷
دوده صنعتي پارس
۳۵-
۷۷۹
۹۷۳۵۵۵
پارسيلون
۲۵۵
۵۲۸۰
۱۶۹۹۲۵۴
نيرو ترانس
۶۹
۳۸۵۸
۲۶۶۳
كابلسازي تك
۵۸۹
۹۷۰۲
۱۱۲۴۸۶۴
كابل هاي مخابراتي شهيد قندي
۷۸
۱۶۳۸
۵۵۰۰۰
قوه پارس
۱۶
۱۸۸۱
۱۰۷۹۸
لامپ پارس شهاب
۶۴-
۱۲۱۱۹
۱۹۳۰۸۱
كارخانجات مخابراتي ايران
۰
۱۷۰۵
۱۴۳۸
آريا الكترونيك ايران
۷۰
۲۵۲۰
۵۴۸۰۷
آبفر
۱۰۲-
۴۰۴۲
۱۹۱۸۳۶۰
ايران خودرو ديزل
۷۴
۲۳۸۵
۱۳۸۱۱۹۱
پارس خودرو
۱۱۰
۳۵۱۵
۱۱۰۴۶۵۴
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۱۳۵۳
۱۴۴۸۴
۴۵۰۳۲۹۱
گروه صنعتي قطعات اتومبيل
۱۲۴
۱۴۳۳۴
۱۵۴۰۷
چرخشگر
۲
۱۶۹۷
۹۹۷۲
رادياتور ايران
۳۲۹
۵۷۹۹
۳۸۴۹۱۵
الكتريك خودرو شرق
۲۲۱
۲۳۶۸
۴۱۶۵۴۶۹
رينگ سازي مشهد
۸۲۰
۵۳۷۴
۲۶۸۰۱۰۴۹
مهركام پارس
۱۸
۲۹۳۷
۵۷۱۱
توليدي تيزرو
۱۰۶-
۶۱۱۷
۴۷۷۶
عمران و توسعه فارس
۲۴۳-
۸۷۵۰
۳۴۲۶۲
حمل ونقل جاده اي داخلي بازرگان
۲۲۶۶
۱۴۰۰۷
۱۲۸۹۱۱
حمل ونقل توكا
۲۱۱
۸۶۶۵
۶۷۰۹۲۲
ليزينگ ايران
۲۸۹-
۳۰۱۰
۳۶۹۵۹۰
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۶۲۳
۶۱۵۵
۳۰۹۵۸۹۳
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر
۱۱۳-
۴۷۲۵
۱۵۰۶۲۷۶
سرمايه گذاري نيرو
۳۵
۳۰۲۴
۶۰۸۰۱۴
حق تقدم سرمايه گذاري نيرو
۹
۱۵۴۰
۲۶۹۸۴
پلي اكريل
۷۴-
۲۵۹۰
۱۲۶۴۳
توليد الياف پلي پروپيلن
۳۱
۱۶۹۹
۲۰۶۹۲
لاستيك البرز
۹-
۳۴۵۲
۲۹۲۴۲
لاستيك كرمان
۱۷۴۹-
۵۲۵۰
۳۲۰۰۰
ايران ياسا تاير و رابر
۰
۲۰۳۰
۵۸۹۸
پلاستيران
۷۹۸
۶۱۸۲
۲۲۳۹۲۷
آبگينه
۳۷۲
۲۷۷۰
۴۷۰۵۴۹
سايپا شيشه
۹۰
۵۰۲۰
۱۳۶۲۷۴
سراميك هاي صنعتي اردكان
۶۵۴-
۱۲۸۴۴
۹۹۲۴۲۶۱
كاشي الوند

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |