شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۵۸۵ - Dec 18, 2004
جزئيات تكان دهنده گروگانگيري ۲۰۰ ميليون توماني
در شيراز
009099.jpg
گروه حوادث: مردان مسلحي كه با گروگان گرفتن يك كارخانه دار تقاضاي ۲۰۰ ميليون تومان پول كرده بودند، با عمليات هماهنگ و غافلگيرانه پليس استان فارس در حالي به دام افتادند كه در اين حادثه، يك نفر كشته و دو نفر مجروح شدند.
وقوع حادثه
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده زماني در دستور كار ويژه پليس آگاهي استان فارس قرار گرفت كه روز دوشنبه ۱۶ آذر دو جوان در حالي كه مسلح به كلت كمري و كارد آشپزخانه بودند، وارد خانه شخصي به نام محمد مهدي كه از مردان ثروتمند بود، شده و در دستشويي خانه وي مخفي شدند.
اين دو جوان پس از ورود به خانه منتظر بازگشت صاحبخانه و خانواده اش شدند. ساعتي بعد محمدمهدي در حالي كه سوار بر يك دستگاه اتومبيل زانتيا بود، به همراه همسرش نگار و دو فرزندش به نام هاي محمدرضا (۱۲ساله) و هانيه (۵ ساله) به خانه شان بازگشتند. هنگامي كه مرد كارخانه دار اعضاي خانواده اش، وارد حياط خانه شدند ناگهان، مردان مسلح از داخل دستشويي بيرون آمده و محمدمهدي و خانواده اش را كه با ديدن سارقان به شدت وحشتزده شده بودند، را تهديد و مجبور به سكوت مي كنند و پس از انتقال به يكي از اتاق ها از مرد كارخانه دار درخواست ۲۰۰ ميليون تومان مي كنند و با تهديد محمدمهدي تاكيد مي كنند كه در صورت برآورده نشدن خواسته شان، خانواده محمدمهدي را خواهند كشت. از طرفي براي اينكه تهديدشان از سوي خانواده محمدمهدي جدي تلقي شود، او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
مرد ثروتمند كه از اين برخورد گروگانگيران ترسيده بود مبلغ درخواستي رادر خانه اش نداشت، دو راه به گروگانگيران پيشنهاد داد، به سارقان گفت : يا امشب را بايد در خانه ما بمانيد تا من صبح به بانك بروم و مبلغ درخواستي شما را تهيه كنم يا اينكه با هم به كارگاه شخصي ام برويم تا مقدار پولي را كه در آن جا دارم، به شما بدهم.
برپايه اين گزارش، پيشنهاد دوم مورد موافقت افراد مسلح قرار گرفت و آنان تصميم گرفتند تا براي گرفتن پول به كارگاه صنايع فلزي ثامن الائمه واقع در بلوار عدالت بروند. به اين ترتيب آدم ربايان براي اين كه همسر محمدمهدي موضوع را به پليس اطلاع ندهد، فرزند ۱۲ ساله او را به همراه پدرش به كارگاه بردند.
بلافاصله پس از رفتن آدم ربايان، يكي از همسايه ها كه به حركات ساكنان خانه مشكوك شده بود، موضوع را به پليس خبر داد و دقايقي بعد، ماموران گشت  كلانتري فخر آباد در جلو در خانه مرد ثروتمند حاضر شدند و علي رغم اينكه با مقاومت زن صاحبخانه كه به خاطر ترس از به خطر افتادن جان همسر و فرزندش روبه رو بودند، توانستند با راهنمايي هاي نگار، از وقوع ماجرا و چگونگي آن مطلع شوند و با گرفتن آدرس كارگاه و شماره خودرو صاحبخانه، براي آزادي دو گروگان به محل بروند.
عمليات ويژه براي نجات مرد ثروتمند و پسرش
اين گزارش مي افزايد:  پس از حضور ماموران در صحنه حادثه، محل مورد نظر تحت شناسايي و مراقبت شديد از سوي ماموران قرارگرفت. در همان لحظه ربايندگان كه متوجه حضور ماموران در محل كارگاه شده بودند، محمدمهدي و فرزندش را سوار خودرو زانتيا كرده و سعي داشتند تا به اين طريق از محل متواري شوند. از سوي ديگر پدر و برادر مرد ثروتمند كه متوجه گروگان گيري شده بودند، با يك خودرو پيكان خود را به محل حادثه رساندند. محمد مهدي كه در آن لحظه متوجه پليس و خانواده اش در محل شده بود، خودرو اش را خاموش كرد و با يكي از ربايندگان كه مسلح به چاقو بود درگير شد. از طرفي، همدست ديگر وي كه مسلح به كلت كمري بود، با شليك يك گلوله محمدمهدي را مجروح كرد و در حالي كه محمدرضا پسر ۱۲ ساله او را سپر خود قرار داده بود، تهديد كرد در صورت هرگونه اقدامي از سوي پليس، با اسلحه پسر جوان را خواهد كشت.
به اين ترتيب، با اين كار، پليس در انجام هرگونه عملي، متوقف شد و سارقان مسلح كه توانايي روشن كردن خودرو مرد كارخانه دار را نداشتند از ماشين پياده شدند و با نزديك شدن به خودرو برادر مرد كارخانه دار قصد فرار از محوطه كارگاه را داشتند اما صاحب خودرو با هوشياري خاص، با فعال كردن كليد مخفي خودرو مانع از فرار آنها شد.
همين امر باعث بهم خوردن تعادل روحي و رواني مرد مسلح شدو او با دستپاچگي اقدام به تيراندازي كرد كه در اين ميان پدر و برادر شاكي را مورد اصابت گلوله قرار داد كه برادر كارخانه دار به نام محمدعلي كشته شد.
از آن جايي كه لاستيك هر دو خودرو با شليك گلوله ماموران پنچر شده بود و آدم ربايان نمي توانستند محل را ترك كنند با سپر قراردادن محمدرضا با پاي پياده به سمت بلوار رحمت فرار كردند و با تهديد سلاح يك دستگاه اتومبيل پيكان را متوقف كرده و از صحنه درگيري به طرف بلوار مدرس فرار كردند.
آدم ربايان پس از رسيدن به پمپ بنزين واقع در بلوار مدرس شيراز تصميم گرفتند براي ادامه فرار از يك ماشين تيزروتر استفاده كنند. بنابراين خودرو پيكان را در محلي رها كرده و به داخل پمپ بنزين رفتند. آنها با شليك يك تير هوايي در پمپ بنزين اتومبيل پژو ۴۰۵ متعلق به يك شركت هواپيمايي را به سرقت برده و محل را به طرف خروجي شهر شيراز ترك و بدين ترتيب گروگانگيران متواري شدند.
ادامه پيگيري پليس و دستگيري آدم ربايان
با توجه به حساسيت موضوع، رسيدگي به اين پرونده به سرهنگ حسنعلي معاون عملياتي آگاهي شيراز و پرسنل دايره ۸ محول شد. به اين ترتيب تيم عملياتي اقدامات خود را در اين زمينه شروع كرده و با تحقيقات به عمل آمده، پژو مسروقه را در حالي كه در اطراف شهرستان فيروزآباد رها شده بود، پيدا كردند.
بنابراين اكيپي از ماموران اداره آگاهي به اين شهرستان اعزام شدند و در رديابي هاي انجام شده به اين نتيجه رسيدند كه ربايندگان و سارقان مسلح از اهالي شهرستان فيروزآباد فارس هستند. به اين ترتيب در يك عمليات نامحسوس يكي از ربايندگان به نام محمدحسن معروف به اصغر شناسايي و دستگير شد.
وي در بازجويي هاي انجام شده ضمن اعتراف بيان داشت كه اين عمل مجرمانه را با همدستي يكي از دوستانش به نام ابراهيم _ ز معروف به بابك انجام داده است.
بدين ترتيب، با شناسايي ابراهيم، وي نيز در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد و در بازجويي ها انگيزه خود را از گروگانگيري مشكلات مالي عنوان كردند.
همچنين در بازرسي از خانه ربايندگان يك قبضه كلت كمري، يك تيغه خشاب، ۴ عدد فشنگ جنگي و مبلغ يك ميليون ريال وجه نقد كشف و محمدرضا ۱۲ ساله نيز به خانواده اش بازگردانده شد.

سرپرست جديد مجتمع قضايي ويژه
امور جنايي معرفي مي شود
009102.jpg
خبرگزاري فارس: مراسم توديع و معارفه سرپرست مجتمع قضايي ويژه امور جنايي امروز برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس مراسم توديع و معارفه سرپرست مجتمع قضايي ويژه امور جنايي ساعت ۱۱ صبح با حضور عليزاده رئيس كل دادگستري استان تهران و جمعي از مسئولين قضائي برگزار مي شود.در اين مراسم فخر الدين جعفرزاده كه پيش از اين رياست يكي شعبات دادگاه امور جنايي را بر عهده داشت به عنوان سرپرست مجتمع معرفي و از جعفر رشادتي سرپرست قبلي تقدير و تشكر به عمل خواهد آمد.

مادر كودك ۵ ساله اش را ربود
گروه حوادث: پرونده ربوده شدن يك دختر ۵ ساله بعد از دستگيري ربايندگانش با حكمي كه از سوي دادگاه ايران صادر شد به نفع طراح نقشه آدم ربايي به پايان رسيد.
هشت ماه قبل پرونده اي به يكي از شعبات دادسراي شهر كربلا در كشور عراق ارجاع داده شد مبني بر اينكه دختر ۵ ساله اي به نام رقيه از منزل مسكوني پدريش ربوده شده است. تحقيقات براي يافتن سرنخي از مخفيگاه آدم ربايان آغاز شد. بررسي هاي پليس اينترپل عراق نشانگر اين مطلب بود، كه رقيه توسط افرادي كه از سوي مادرش اجير شده بودند ربوده شده است و به حتم به كشور ايران انتقال يافته است.
مادر تبعه ايران رقيه و پدرش كه تبعه عراق بود بعد از ازدواج و تولد رقيه دچار اختلافات شديد خانوادگي شده و در نهايت از هم جدا شده بودند و مادر اين دختر ۵ ساله به كشورش بازگشته بود. ولي غم دوري از فرزند رهايش نمي كرد. به همين دليل نقشه ربودن فرزندش را به همراه چند مرد ايراني كشيد و در نهايت نقشه آنان با موفقيت انجام گرفته و رقيه از منزل پدرش ربوده شده و به ايران انتقال يافته بود.
محل اقامت مادر رقيه در ايران شناسايي و با هماهنگي كه با پليس ايران صورت گرفت، مادر رقيه بازداشت و رسيدگي به اين پرونده به يكي از شعبات دادسراي كشور ايران نيز كشيده شد.
طبق قانون كشور ايران دختربچه بعد از جدايي از والدينش تا سن ۷ سالگي بايد در اختيار مادر باشد، به همين دليل رقيه از سوي دادگاه ايران به مادرش سپرده شد.

دستگيري كلاهبردار حرفه اي
گروه حوادث: با تلاش ماموران دايره ۱۴ سه كلاهبردار حرفه اي كه با ترفندي خاص موفق به دريافت چندين ميليون ريال از شهروندان تهراني بودند بازداشت شدند.
اوايل آبان ماه شركتي به نام شركت «ليزينگ خودرو هخامنشي» در چند شماره، آگهي در روزنامه ها تحت عنوان فروش خودرو اقساطي چاپ كرد. بعد از درج اين آگهي تعداد زيادي از متقاضيان به دفتر شركت واقع در خيابان ميرداماد تهران مراجعه كردند. اميرحسين و مهدي كه پدر و پسر بودند با همدستي پيمان و دو زن ديگر پاسخگوي مشتريان بودند و بعد از اخذ فرمهاي پرشده اي كه در اختيار مشتريان قرار داده بودند مبلغ ۲ ميليون تومان پيش قسط از آنان دريافت مي كردند. اين پنج كلاهبردار به اين روش در مدت يك ماه موفق به انجام يك كلاهبرداري ۹۵ ميليون توماني شدند و به ناگاه شركت را تخليه كرده و متواري شدند.
پنجم آ ذرماه شكايت در مورد اين كلاهبرداري به دايره ۱۴ اداره آگاهي مركز ارسال شد. ماموران اين اداره ،عمليات پليسي خود را بر روي اين پرونده آغاز كردند. در تحقيقات اوليه معلوم شد چهاردهم آذرماه دو چك دريافت شده از مالباختگان توسط دو نفر به نامهاي مسعود و ساسان در دو شعبه بانك وصول شده است.
مسعودو ساسان توسط ماموران دايره ۱۴ براي انجام تحقيقات به آگاهي فراخوانده شدند.
نامبردگان در مراحل بازجويي عنوان كردند كه چكها را پيمان و مهدي دريافت كرده اند. در مراحل بعدي تحقيق ماموران متوجه شدند كه قرار است پدر يكي از متهمان فراري به نام اميرحسين روز شانزدهم آذرماه در بيمارستان لبافي نژاد تحت عمل جراحي قرار گيرد.
بيمارستان مذكور تحت كنترل ماموران قرار گرفت. ماموران كلانتري ۱۰۲ خيابان پاسداران بعد از حضور اميرحسين و پسرش مهدي در بيمارستان كه هر دو از كلاهبرداران فراري اين پرونده بودندوارد عمل شده و هر دو را بازداشت كردند. اميرحسين در راه انتقال به مركز انتظامي به ماموران پيشنهاد پرداخت ۷۰ ميليون تومان در عوض آزادي خود و پسرش را داد كه پيشنهادي وي جزو اتهامات وي قرار گرفت.با هماهنگي ماموران دايره ۱۴ يك قرار صوري با پيمان ديگر متهم پرونده از سوي اميرحسين گذاشته شد، اين متهم نيز در دام ماموران قرار گرفته و بازداشت شد.
اميرحسين در بازجويي ها به ماموران گفت: «با ۱۳ ميليون پول دريافتي از مردم يك پژو ۲۰۶ خريدم و يك ميليون تومان ديگر آن را نيز در خانه دارم.»
يك ميليون پول از منزل اميرحسين كشف شد.
تحقيقات بيشتر در اين خصوص در شعبه ۶ دادسراي شميران ادامه خواهد يافت.

نوعروس قرباني يك وعده غذا شد
گروه حوادث: متهم به قتل نوعروس ۲۶ ساله، در منطقه گلستان اسلامشهر، صبح امروز در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان محاكمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، عبدالقاسم (۲۴ ساله) متهم است كه در ۲۴ اسفندماه سال ۸۲ همسر ۲۶ ساله خود را كه ليلا نام داشت، را در پي اختلافات خانوادگي در يك درگيري به قتل رسانده است.
اين تازه داماد كه تنها ۴۰ روز از شروع زندگي مشتركش با ليلا مي گذشت، بلافاصله پس از مرگ دلخراش همسرش، توسط پليس دستگير شد. وي كه يك نجار است، در نخستين بازجويي ها، ضمن اعتراف به درگيري منجر به قتل درباره جزئيات حادثه به بازپرس ويژه قتل منطقه اسلامشهر گفت: من و ليلا مدت كوتاهي بود كه زندگي مشتركمان را آغاز كرده بوديم .در اين مدت چندين مرتبه با ليلا بر سر درست كردن غذا درگير شده بودم. روز حادثه بعد از خوردن صبحانه قصد رفتن به مغازه نجاري ام را داشتم به ليلا گفتم ساعت ۱۲ ظهر به خانه برمي گردم. در آن ساعت غذا آماده باشد. ليلا شروع به غرغر كرد و گفت كه نمي تواند به اين سرعت و سر ساعت غذا را آماده كند.
به اين ترتيب با او درگير شدم، به طوري كه سرش را گرفتم و تنها به انگيزه تنبيه چند مرتبه به ديوار كوبيدم.
متهم در ادامه گفت: همان لحظه ليلا بيهوش شد و پس از اينكه او را به بيمارستان بردم در اثر ضربه مغزي جان سپرد.
برپايه اين گزارش، عبدالقاسم صبح امروز در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان به رياست قاضي عزيزمحمدي و چهار مستشارش محاكمه خواهد شد.

دستگيري يكي از كلاهبرداران شركت «نيما»
گروه حوادث: يكي از دو متهم فراري يك پرونده كلاهبرداري چند صد ميليوني توسط ماموران اداره آگاهي مركز دستگير شدند.
چند ماه قبل يك پرونده كلاهبرداري كه بعد از انجام تحقيقات معلوم شد كه دو متهم پرونده اقدام به انجام كلاهبرداري ۸۰۰ ميليون توماني كرده اند به دايره ۱۴ اداره آگاهي مركز ارسال شد.
متهمان فراري اين پرونده منوچهر معروف به داريوش و حسين نام داشتند.
اين دو كلاهبردار با تاسيس يك شركت بازرگاني به نام نيما به فروش اقساطي خودرو پرداخته بودند كه تمام مدارك و اسناد آنها جعلي بوده و به اين ترتيب در مدت ۳ ماه ۸۰۰ ميليون تومان از شهروندان تهراني كلاهبرداري كرده بودند.
محل شركت اين دو كلاهبردار در منطقه تهرانپارس واقع شده بود و ماموران در بررسي هاي اوليه خود متوجه شدند منوچهر داراي سابقه كيفري در شهرستانهاي گرمسار و دامغان است.
مخفيگاه منوچهر توسط كارآگاهان دايره ۱۴ آگاهي مركز كشف و وي بازداشت شد.جستجوي گسترده براي دستگيري متهم فراري پرونده ادامه خواهد يافت.

حادثه در جهان
تجربه مرگبار
دادگاه عالي ايالت واشنگتن روز گذشته مردي را كه با واركردن سيم برق به وان حمام قصد به قتل رسانده همسرش را داشته و ادعا كرده بود كه تنها براي ترساندن وي اين كار را كرده است به تلاش براي قتل عمد محكوم كرد.
ويليام دهلبي در دادگاه ادعا كرد كه روز نهم ماه مي سال جاري تنها براي اينكه همسرش را از مرگ ترسانده و وضعيت زندگي زناشويي اش را بهتر سازد اقدام به اين كار كرده است. وي در مقام دفاع از خود گفت: من فقط مي خواستم وي را كمي بترسانم. قطعا زماني كه سيم به آب برخورد مي كرد آن را خارج مي كردم و به هيچ وجه قصد صدمه رسانده به مري را نداشتم.
با اين وجود دادستان پرونده ادعا كرد كه ويليام با طراحي اين داستان تنها قصد فرار از مجازات را داشته و در حقيقت مي خواسته با به قتل رساندن مري با زن ديگري ازدواج كند.
مري در دادگاه ادعا كرد كه روز حادثه پس از يك پياده روي طولاني و بازگشت به منزل ويليام او را به حمام فرستاد و پس چند ثانيه وارد حمام شده و سيم برقي را به داخل وان انداخت. وي دراين خصوص گفت: من بلافاصله از وان بيرون پريدم اما وي دائما من را به سمت وانم هل مي داد. قرار است دادگاه نهايي رسيدگي به اين پرونده روز دهم دسامبر تشكيل شود.
حبس ابد براي قاتل
سي ان ان: دادگاه عالي ايالت نيوجرسي مردي را كه چهار زن و دختر ۱۴ ساله يكي از آنها را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده بود با اتهامات متفاوتي در اين خصوص رو به رو كرد.
ريكاردو كياتس ۳۳ ساله با ۲۶ مورد آدم ربايي تجاوز و سرقت رو به رو شده است. به گزارش پليس نمونه دي ان اي وي با نمونه هاي كشف شده در محل تجاوز به پنج زن از سپتامبر سال ۲۰۰۱ تاكنون تطابق داشته است. تمامي قربانيان در دادگاه ادعا كردند كه ريكاردو آنها را با چاقو، تيغ يا تكه اي از شيشه شكسته تهديد كرده است. دو نفر از اين قربانيان كه در نزديكي دانشگاه محل تحصيلشان مورد تجاوز قرار گرفته اند بر اثر ضربات چاقو مجروح شده اند.
ريكاردو كه به گفته پليس از مهاجران غيرقانوني است در صورت اثبات اتهامات وارده به حبس ابد محكوم خواهد شد. وكيل مدافع وي ادعا كرده است كه در صورت صدور اين حكم سريعاً تقاضاي تجديد نظر خواهد كرد. ريكاردو همچنين با اتهام حمله به چهار زن ديگر هم رو به رو است.

قصاص و زندان محكوميت عاملان قتل شهرك انديشه
گروه حوادث: پسر جواني كه با همدستي يكي از بستگانش درپي اختلافات مالي، شريكش را به طرز فجيعي به قتل رسانده بود، از سوي قاضي شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان به قصاص نفس (اعدام) و ۱۵ سال حبس محكوم شدند.
به گزارش خبرنگار ما، رضا. ف (۲۸ ساله) متهم است كه در تاريخ ۲/۲/۸۳ با همدستي سعيد كه پسر باجناقش بود، باقر سلوكي (۳۲ ساله) را به اطراف شهرك انديشه در شهرستان كرج كشانده و پس از درگيري، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.
بنابه اين گزارش، رضا در آخرين دفاعيات خود در حالي كه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان محاكمه مي شد خطاب به قاضي پرونده تنها انگيزه خود را مشكلات مالي عنوان كرد و گفت: من مبلغ ۱۴ ميليون تومان پول از باقر به عنوان قرض گرفته بودم و قرار شد در اسرع وقت آن را به وي بازگردانم. پس از يك سال از مبلغ گرفته شده، تنها ۵/۴ ميليون تومان آن مانده بود. به همين خاطر من چندين مرتبه از باقر خواسته بودم تا دو فقره چكي را كه از من گرفته بود بازگرداند اما او حاضر نشد و چندين بار گفته بود تا زمان تسويه حسابمان چك ها را به من باز نمي گرداند.
متهم در ادامه بيان داشت: بر سر اين موضوع چندين بار با يكديگر درگيري پيدا كرده بوديم. تا اينكه روز حادثه، با او قراري  گذاشتم و به همراه سعيد پسر باجناقم، او را به طرف شهرك انديشه كرج برديم. در طول راه با او صحبت كردم. اما راضي نشد. همان لحظه به شدت عصباني شدم سيم كابلي كه همراه داشتم به دور گردنش انداختم. باقر در آن لحظات هم حاضر نشد تا چك ها را به من برگرداند. به همين خاطر با چاقو چندين ضربه به او وارد كردم و پيكر خونينش را به بيرون از خودرو انداختم.
برپايه اين گزارش، قاضي عزيز محمدي و چهار مستشارش با توجه به اعترافات متهم به قتل و همدستش، رضا را به اتهام يك فقره قتل عمدي به قصاص نفس (اعدام) و سعيد، همدستش را به اتهام معاونت در قتل عمدي به ۱۵ سال زندان محكوم كرد.

خودزني مرد شكاك
گروه حوادث: مرد شكاك ۶۲ ساله اي كه قصد داشت با وارد كردن ضربات چاقو بر بدنش، همسر و خانواده اش را به ضرب و شتم عليه خود متهم كند با هوشياري پزشكي قانوني به مقصود خود نرسيد.پس از مراجعه اين مرد به پزشكي قانوني و معاينه از سوي پزشك جاي ۱۵خراش موازي بسيار عميق بر روي سينه، شكم و بازوهاي وي مشاهده شد و پيراهن مرد نيز گواهي بر ادعاي وي بود.
اين مرد كه راننده تاكسي شهري است با بيان اين كه از دست زن و دخترش اين چنين كتك خورده است، عنوان كرد: چون از همسر و دخترم خواستم نسبت به روابط غيراخلاقي خود با باجناق جوانم به من توضيح بدهند آنها كه نمي توانستند از خود دفاع كنند ناگهان به جانم افتادند و با وارد كردن ضربات دسته كليد مرا مجروح كردند و من تنها با كمك دامادم توانستم از دست آنان فرار كنم، اما ادعاي مرد با نوع و عمق جراحات وي از سوي پزشك قابل قبول نبود و در ادامه معاينات، پزشكان متوجه شدند بر خلاف آنكه بازوها ي اين مرد به شدت آسيب ديده اما اثري از چاقو بر پيراهن وي نمانده است و در ادامه با طرح سئوالات و معاينات روان پزشكي پرده از راز اين مرد كه مبتلا به اعتياد تفنني بوده برداشته شد. او در ادامه اعتراف كرد كه به خاطر انتقام از باجناق و شك به روابط همسرش دست به اين اقدام زده  است.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |