چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۶۲ - Mar 16, 2005
گزارش تكان دهنده يك كودك ربايي در اصفهان
رهايي پس از ۱۰ روز اسارت
سه آدم ربا علي ۹ ساله را براي دريافت ۴۰۰هزار دلار
يك هفته در اسارت نگه داشتند
002748.jpg
گروه حوادث-مهديه مصطفايي: پرونده جنجالي ربوده شدن يك كودك ۹ ساله با تدبير خاص مأموران قضايي و پليسي اصفهان و دستگيري ربايندگان خاتمه يافت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۲ بعداز ظهر را نشان مي داد، علي پسربچه ۹ ساله از سرويس مدرسه پياده شد و زنگ آپارتمان خانه را به صدا درآورد. مادر علي با صدايي شاد و پر از مهر از فرزندش خواست تا وارد خانه بشود. دقايقي گذشت اما مادر علي متوجه شد كه فرزندش هنوز وارد آپارتمان نشده است. نگران شد. چندين مرتبه پسرش را صدا زد، اما جوابي نشنيد.
پس از چند دقيقه به راه پله ها آمد و در كمال ناباوري تنها با كيف مدرسه علي كه بر روي پله هاي طبقه دوم افتاده بود روبرو شد. هراسان خود را به كوچه رساند، اما هيچ اثري از علي نبود. به مغازه سر كوچه رفت. صاحب مغازه كه مادر علي را وحشتزده ديد از او جريان را پرسيد. صاحب مغازه گفت من ديدم كه علي از سرويس مدرسه پياده شد اما ديگر چيزي نديدم. مادر علي با صدايي لرزان موضوع را به پدر علي كه مهندس شيمي است، اطلاع داد. امير (پدر پسر ۹ ساله) نيز هراسان مكان هايي را كه احتمال مي داد علي به آن جا رفته باشد سركشي كرد، اما هيچ اثري از پسرش نبود. حدود ساعت ۵/۴ بعد از ظهر تلفن همراه امير به صدا درآمد. مردي آن طرف خط، به پدر علي گفت: ما پسرت را ربوده ايم و در قبال آزادي او مبلغ ۴۰۰ هزار دلار مي خواهيم. تلفن قطع شد. پدر علي موضوع را به پليس ۱۱۰ اطلاع داد و از آنان درخواست كمك كرد. بلافاصله موضوع به بازپرس شعبه يكم دادسراي عمومي و انقلاب _شعرباف- اطلاع داده شد. و پرونده اي در اين زمينه تشكيل شد. تيمي از كارآگاهان اداره آگاهي و سركلانتر محل مأمور تحقيق در اين زمينه شدند. كارآگاهان در بررسي هاي مقدماتي متوجه شدند كه پدر علي به تازگي به فرمولي دست يافته كه قصد تأسيس يك كارخانه توليد مواد شيميايي را به ارزش ۴۰۰ هزار دلار در اصفهان دارد، به اين ترتيب آدم ربايان از اينكه امير توانائي تأمين اين مبلغ دلار را دارد، مطمئن بودند. تلفن همراه پدر پسربچه ۹ساله تحت كنترل و رديابي ويژه قرار گرفت. مأموران در بررسي به دو شماره تلفن برخورد كردند كه يكي از آنها از خيابان سجاد و ديگري از خيابان آبشار اصفهان توسط تلفن عمومي زده شده بود. فرداي آن روز آدم ربايان سومين تماس تلفني خود را با پدر علي گرفتند وعنوان كردند: برايت يك هديه داخل حيات خانه ات انداخته ايم، برو آن را بردار.
بلافاصله سركلانتر كه سرپرستي تيم را برعهده داشت و در خانه پدر علي مستقر بود به حياط خانه آمد و با پاكت بزرگي روبرو شد. آن را باز كرد و با يك نوار كاست كه حاوي صداي علي بود و از خانواده اش درخواست كمك براي آزادي كرده بود، يك نقاشي كه علي براي پدر و مادرش كشيده بود و دلتنگي اش را نشان مي داد و يك پاكت نايلوني كه چند تار موي قيچي شده علي در آن بود، روبرو شد. دقايقي بعد از اين حادثه، تلفن همراه امير به صدا در آمد و آدم ربايان با تهديد از امير خواستند تا زودتر پول را تهيه كند و گرنه هديه بعدي انگشتان علي كوچولو براي خانواده اش خواهد بود. تلفن ها مجدداً كنترل  شد و اين بار تماس تلفني از خيابان سجاد صورت گرفت . بعد از چهار روز از وقوع آدم ربايي، ربايندگان مجدداً تماس گرفتند و از پدر علي خواستند تا با دلارهاي درخواستي به خيابان جي در اصفهان برود، اما پول ها مي بايستي توسط عموي كودك ۹ ساله به نام احمد به سرقرار آورده شود.
كارآگاهان پس از آموزش هاي لازم، مقداري دلار تقلبي را در داخل يك كيف سامسونت قرار دادند و سركلانتر يكم اداره آگاهي در صندوق عقب خودرو مخفي شد. عموي علي بر سر قرار رفت اما همان لحظه آدم ربايان با اميرتماس گرفتند و مدعي شدند از اينكه دلارها تقلبي است و يك نفر در صندوق عقب خودرو پنهان است اطلاع دارند و مي بايستي منتظر يك هديه ديگر باشند. ازآن جايي كه پليس احتمال مي داد آدم ربايان قصد دورزدن آنها را داشته باشند و مدت ۴۵ دقيقه در محل ماندند اما از آدم ربايان خبري نشد و آنان منصرف شدند و به خانه بازگشتند. پس از دقايقي مجدداً با امير تماس گرفتند و بلافاصله با رديابي ويژه در خيابان سجاد، مأموران توانستند پسر ۱۹ساله اي را كه در اطراف يكي از باجه هاي تلفن عمومي تردد داشت، دستگير كنند. در بازجويي مقدماتي پسر ۱۹ ساله عنوان كرد، دقايقي قبل سه مرد با تلفن عمومي با فردي صحبت مي كردند كه مضمون صحبت هايشان آدم ربايي بود اما من احساس كردم آنها در حال شوخي كردن هستند. چهره نگاري انجام شد. اما آنقدر ناقص بود كه پليس را به جايي نرساند. بعد از آن اكثر تلفن هاي سطح شهر تحت كنترل قرار گرفت تا اينكه يك هفته بعد از آدم ربايي كه تماس بعدي آدم ربايان صورت گرفت، همزمان چندين نفر در كيوسك هاي تلفن دستگير شدند اما با مواجهه حضوري مشخص شد هيچ يك در آدم ربايي دخيل نبوده اند.
برپايه اين گزارش، رديابي ادامه داشت تا اينكه سه روز بعد زني با پدر علي تماس گرفت و مدعي شد پرستار بچه است. و مطالبي دارد كه مي خواهد حضوري به او بگويد. بنابراين در مقابل هتل اسپادانا در اصفهان قراري گذاشته شد و امير پس از آموزش هاي لازم سرقرار رفت. مقابل هتل با زن ريز نقش وجوان روبرو شد و با او شروع به صحبت كرد. زن جوان به پدر علي گفت: من پرستار بچه هستم و هر چند وقت يكبار مرداني مرا به ملاقات وي مي برند. اما چشم هايم را مي بندند و فقط زماني كه مقابل علي قرار مي گيرم چشم هايم را باز مي كنند. اما اگر شما به من مبلغ ۵۰ ميليون تومان بدهيد مي توانم ترتيب آزادي علي را بدهم.
پس از گفتگو، پدر علي با توجه به آموزش هاي لازم همان لحظه مبلغ ۱۰ هزار دلار و يك موبايل به زن جوان داد و به او گفت در صورتي كه مطمئن شوم علي سالم است مابقي پول را به تو خواهم داد. پس از جداشدن اين دو طرف هفت تيم از آگاهي به صورت غيرمحسوس زن جوان را تحت تعقيب قرار دادند و متوجه شدند كه وي به خانه اي درمنطقه چهارباغ خواجو رفت و پس از ۱۵ دقيقه با پدر علي تماس تلفني گرفت. مأموران كه مطمئن بودند علي در خانه است با دستور قضايي و محاصره كامل خانه، يگان ضربت و مبارزه با گروگان گيري وارد خانه دو طبقه با ۳۴۰ متر زيربنا شدند و پدر، برادر و مادر الهام.ن را كه در طبقه اول خانه سكونت داشتند را بازداشت كردند. سپس در بازرسي مقدماتي علي را در طبقه دوم كه مشرف به غرب خانه بود و اتاق شخصي الهام محسوب مي شد پيدا كردند.
الهام پس از دستگيري در بازجويي اوليه ضمن اعتراف به آدم ربايي با همدستي سه مرد عنوان كرد: مدتي قبل با نيما.ن آشنا شدم و وي به من قول ازدواج داد. بعد از مدتي وي مبلغ ۵ ميليون تومان پول نقد از من گرفت تا تدارك سفر به خارج را مهيا كند. اما پس از مدتي به من گفت رابطش پول ها را بالا كشيده و متواري شده است و مجدداً بايد پول تهيه كند. به اين ترتيب بود كه نقشه ربودن علي را طراحي كرد. كارآگاهان در ادامه تحقيق متوجه شدند نيما متولد ۱۳۶۳ است و از اقوام درجه دوم يكي از همسايگان منزل پدر علي است كه از طريق مادرش كه به آن خانه رفت و آمد داشته از اوضاع و احوال،كسب اطلاع مي كرده است. الهام در ادامه تحقيقات گفت: وي با دو تن از همدستانش به نام هاي معين و رضا نقشه ربودن علي را طراحي و آن را عملي كردند. من شب اول زماني كه متوجه اين كار شدم به خانه نيما رفتم و دريافتم چون پدر علي جريان را به پليس گفته است، نيما قصد دارد علي را با سرنگ هوا بكشد. اما با اين ترفند كه مي توانم از اين كار جلوگيري كنم و پولي را از خانواده پسربچه ۹ ساله بگيرم، علي را به خانه ام آوردم.
به اين ترتيب،  الهام در تماس تلفني با نيما به او گفت كه علي مريض است و بايد او را به دكتر ببريم. بنابراين در ساعت ۴۵/۱۵ روز ۱۹ اسفندماه الهام با آدم ربايان در ضلع شمالي پل چوبي اصفهان (زاينده رود) وعده ديدار گذاشت و با پوشش عادي به همراه كودك ۹ ساله به سر قرار رفت. از طرفي حدود ۴۵ مأمور با لباس شخصي و آموزش هاي لازم به صورت خانوادگي و شخصي در محل حضور يافتند و به محض مشاهده خودرو دوو سي يلو ربايندگان در محل آنان را شناسايي و دستگير كردند.متهمان پس از دستگيري به همراه پرونده قضايي تحويل بازپرس شعبه يكم شدند و ضمن اعتراف به آدم ربايي تنها انگيزه خود را مشكلات مالي عنوان كردند.
قاضي شعرباف نيز پس از شنيدن اظهارات متهمان آنان را با قرار بازداشت روانه زندان كرد و ضمن ابراز خرسندي از آزادي علي ۹ ساله گفت: علي جهت بررسي وضعيت جسمي به پزشكي قانوني انتقال يافت و پزشكان فشارهاي عصبي و رواني بر روي كودك تحميل شده را تنها آزار به علي عنوان كرده اند.

ساعت ۱۰ صبح امروز
بيجه اعدام مي شود
002751.jpg
گروه حوادث: ساعت ۱۰ صبح امروز _ چهارشنبه _ محمد بيجه متهم رديف اول جنايت پاكدشت در ميدان اصلي منطقه پاكدشت به دار مجازات آويخته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، بشيري راد مديركل روابط عمومي دادگستري استان تهران با اعلام اين خبر كه ديه مقتولان پرونده از بيت المال پرداخت خواهد شد گفت: پرداخت ديه در دادگاه كيفري استان مطرح شد و چون بيمه از پرداخت ديه اظهار عجز كرد، دادگاه نيز اعسار وي را پذيرفت. بدين ترتيب حكم اعدام بيجه اجرا مي شود.
وي با تاكيد بر اين كه تدابير امنيتي شديدي براي برگزاري مراسم اعدام در نظر گرفته شده است، گفت: معمولا مراسم اعدام قبل از طلوع آفتاب برگزار مي شود، اما چون نحوه جنايات بيجه افكار عمومي را متاثر كرده است، مراسم اعدام ۱۰ صبح برگزار مي شود.
بنابرحكم صادره شعبه ۷۴ دادگاه كيفري استان محمد بسيجه معروف به بيجه در رابطه با آدم ربايي به ۱۵ سال حبس، در خصوص ۲۰ فقره قتل به ۱۶ بار قصاص و پرداخت ۴ ديه در حق اولياي دم، در رابطه با هفت فقره شروع به قتل عمد به سه سال حبس، براي ايراد ضرب و جرح عمدي به پرداخت ديه، در رابطه با دو فقره لواط به يك بار اعدام، براي ۱۴ فقره تفخيذ به ۱۰۰ ضربه تازيانه به عنوان حد، در رابطه با سرقت، تبرئه و به خاطر جنايت بر ميت به پرداخت ۵ فقره ارش محكوم شد.

حكم اعدام براي دو مرد
002745.jpg
گروه حوادث: حكم اعدام دو مرد از سوي يكي از شعب دادگاه كيفري استان صادر شد.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده زماني در دستور كار دستگاه انتظامي و قضايي قرار گرفت كه چندي قبل زن جواني با مراجعه به اداره آگاهي با طرح ادعايي از همسرش شكايت كرد.
اين زن در شكايت خود به مأموران گفت: من چند سال قبل با شوهرم ازدواج كردم. در اين مدت زندگي خوبي داشتيم تا اين كه يك روز زماني كه در حال تميز كردن اتاق كارش بودم با يك فيلم ويديويي روبه رو شدم. بعد از تماشاي آن دريافتم اين نوار يك فيلم مبتذل از شوهرم است كه با پيرمردي رابطه برقرار كرده بود. اين موضوع مرا بسيار ناراحت كرد. زماني كه موضوع را به همسرم گفتم او از پاسخ دادن به من طفره رفت و از آنجايي كه مطمئن بودم واقعيت را به من نخواهد گفت تصميم گرفتم تا از او شكايت كنم تا واقعيت را دريابم.
با طرح شكايت اين زن، همسر تحت شناسايي قرار گرفت و در يك عمليات ضربتي به اتهام عمل خلاف شرع دستگير شد. اين مرد در تمام مراحل بازجويي و محاكمه در شعبه ۷۹ به عمل انجام گرفته اعتراف كرده و در اين خصوص گفته بود: وقتي با اين پيرمرد آشنا شدم، مدتي بعد دريافتم هم جنس باز است. به همين خاطر در قبال گرفتن خانه، ماشين و پول بسيار خواسته هاي وي را تأمين مي كردم. تا اين كه يك روز تصميم به فيلمبرداري گرفتم تا اگر پيرمرد منكر هرگونه اتهامي شد، سندي در اختيار داشته باشم. قاضي پرونده و چهار مستشارش با توجه به اظهارات صريح مرد جوان و دستگيري پيرمرد هر دو آنها را به اتهام عمل لواط به اعدام محكوم كردند. حكم صادره براي تأييد به ديوان عالي كشور فرستاده شد تا در صورت تأييد به مرحله اجرا درآيد.

راننده باهوش، سارق را در شيراز به دام انداخت
002742.jpg
راننده اي روز شنبه در شيراز سارقي را كه قصد داشت لوازم داخلي خودروي وي را سرقت كند به دام انداخت و به مأموران تحويل داد.
مأموران كلانتري ۳۹ سيبويه شهرستان شيراز، روز شنبه از وقوع يك فقره سرقت در خيابان دباغي اين شهرستان مطلع شدند.
مأموران پس از دريافت اين خبر و عزيمت به محل مشاهده كردند سارقي كه قصد داشته لوازم داخلي خودرو شخصي به نام «مهرزاد _ ج» را سرقت كند، از سوي راننده خودرو دستگير شد.
گفتني است، متهم به نام «احمد- ق» به همراه پرونده براي رسيدگي بيشتر به مراجع قضايي تحويل داده شد.

دستگيري جاعل گواهينامه رانندگي
مأموران معاونت آگاهي شهرستان اسلامشهر استان تهران روز شنبه گذشته ، يك نفر را به اتهام جعل و فروش گواهينامه راهنمايي و رانندگي دستگير كردند.
برابر اعلام معاونت آگاهي شهرستان اسلامشهر، روز شنبه پس از ارجاع كارت گواهينامه رانندگي شخصي به نام «محرمعلي - ز» به اين معاونت، به ظن جعلي بودن اين كارت، شخص مورد نظر را دستگير كردند .
متهم پس از دستگيري در اداره آگاهي اعتراف كرد كه گواهينامه را به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان از شخصي به نام «اصغر - گ» تهيه نموده است .
مأموران اين فرد را نيز دستگير كردند. اصغر در اداره آگاهي بيان كرد: تا كنون ۲۱ فقره كارت گواهينامه جعلي را با همدستي شخصي به نام «داريوش» تهيه و در ازاي پرداخت مقاديري پول به افراد درخواست كننده مي فروختيم.
گفتني است، تلاش براي دستگيري «داريوش» ادامه دارد .

قطع دست نوجوان ۱۸ ساله
بي توجهي به هشدارهاي عواقب جبران ناپذير ترقه سازي و ترقه بازيهاي خطرآفرين در چهارشنبه آخر سال باعث سوختگي شديد و قطع دست نوجوان ۱۸ ساله در اروميه شد.
«سياوش» مشغول آميختن اكليل و سرنج با قاشق فلزي و ساختن مواد محترقه بود كه ناگهان بر اثر اصطكاك قاشق و مواد، انفجار شديدي رخ داد و ساكنان محله «پزشكيان اورميه» را هراسان كرد.
اين حادثه ضمن ايجاد آتش سوزي و سوختگي نوجوان ۱۸ ساله، همچنين سبب تكه تكه شدن مچ و قطع دست راست و سوختگي در ناحيه پاي راست، صورت، سينه و شكم وي شد.
پزشك معالج سياوش كه اكنون در بخش اورژانس بيمارستان امام رضا (ع) اروميه بستري است گفت: به علت تكه تكه شدن استخوان هاي قسمت قطع شده دست جوان حادثه ديده، امكان پيوند وجود ندارد.

فرمانده معاونت اجتماعي ناجا:
امنيت پايدار در گروي تعامل پليس با مردم است
گروه حوادث:فرمانده معاونت اجتماعي ناجا تعامل مردم با پليس را از ضروريات و اولويت هاي ايجاد امنيت در جامعه دانست وتاكيد كرد: در صورتي كه مردم با پليس در كاهش تخلفات و جرايم همكاري نداشته باشند، پليس به تنهايي قادر به تامين امنيت كشور نيست.
فرمانده معاونت اجتماعي نيروي انتظامي كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، تصريح كرد: افزايش آگاهي مردم طي سالهاي اخير موجب برآورده شدن اين خواست پليس بوده است؛ به طوري كه اين همكاري با رقم ۹۵ درصدي رشد خوبي را در اين زمينه نشان مي دهد. سردار احمد نوريان در توضيح بيشتر اين امر به احتمال صددرصدي كاهش حوادث چهارشنبه سوري نسبت به سال هاي گذشته اشاره كرد و گفت: طي روزهاي اخير نيز مشاهده مي شود تعداد حوادث نسبت به سالهاي پيش كاهش يافته؛ به طوري كه وجود ۷۹۴حادثه و بروز سه ميليارد تومان خسارت همچنين ۱۳۰ حريق و ۱۸۳ مجروح طي سالهاي ۷۹ و ۷۸ حاكي از افزايش آگاهي مردم نسبت به ماهيت وجودي چهارشنبه سوري است.

حادثه در جهان
اجراي حكم اعدام متهم به قتل
سايت جنايي: مردي كه متهم است با ضرب و شتم فروشنده يك مغازه خواربار فروشي را به قتل رسانده بود، روز گذشته به دنبال تأييد حكم اعدام از سوي دادگاه عالي با تزريق آمپول اعدام شد.
ويليام ديلارد ۵۸ ساله صبح روز گذشته در محل زندان ايالتي كاروليناي شمالي اعدام شد. وي متهم است كه در سال ۱۹۹۳ مري گلادن ۵۴ ساله را به قتل رسانده است.
ويليام در دادگاه ادعا كرد كه قصد داشته با سرقت از مغازه مري، پول لازم را براي خريد مواد مخدر تهيه كند. زماني كه پيش از اجراي حكم، مامور اجراي حكم از ويليام خواست كه آخرين سخنان خود را بگويد وي تنها از حاضران خواست كه به خواهرش بگويند كه او را از صميم قلب دوست دارد.
وكيل مدافع ويليام پيش از اين از دادگاه خواسته بود كه از آن جا كه ويليام از پيش نقشه قتل مري را در ذهن نداشته، حكم اعدام وي را به حبس ابد تبديل كند. با اين وجود، دادستان پرونده اعلام كرد كه ويليام براي رسيدن به اهداف شوم خود، مري را به قتل رسانده است و مجازات اين امر، اعدام است.
وكيل مدافع ويليام در دادگاه ادعا كرد كه در حال حاضر چهل ايالت براي چنين قتل هايي حكم اعدام صادر نمي كنند.
ويليام اولين نفري بود كه در سال جاري ميلادي در ايالت كاروليناي شمالي اعدام شده و سي و پنجمين نفري بود كه از زمان اجازه صدور حكم اعدام در سال ۱۹۷۷ در اين ايالت اعدام شده است.
اعتراف زوج كانادايي به آزار كودكان
يك تبهكار كانادايي و همسرش ديروز به ۱۵ فقره آزار و اذيت جنسي كودكان در شهر «مونترال» اقرار كردند.
به گزارش شبكه خبري «كانادا» ، اين زوج متهم هستند كه بين سال هاي ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۷ ، ۱۵ بار در شهر «مونترال» كودكان پسر و دختر ۴ تا ۱۰ ساله را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده اند.
بنابراين گزارش، «ريكادو كارارا» ۷۶ ساله متهم رديف اول، يك روانشناس است.
گفتني است، اين زن و شوهر تبهكار به طور جداگانه محاكمه خواهند شد.
كشف جسد مادر و فرزند استراليايي در منزلشان
پليس استراليا ديروز جسد يك مادر و دخترش را كه به ضرب چاقو كشته شده بودند در منزلشان واقع در غرب اين كشور يافت.
به گزارش روزنامه «هرالدسان» ، جسد يك زن ۴۰ ساله و دختر چهارساله اش ديروز از منزلشان واقع در نزديكي رودخانه «مارگارت» كشف شد.
براساس اين گزارش، پسر ۱۸ ساله اين خانواده ساعت چهار و ۳۰ دقيقه بعدازظهر ديروز جسد مادر و خواهرش را پيدا كرد.
پليس استراليا در اين رابطه گفت: تنها شخص مظنوني كه در اين رابطه دستگير شده مرد ۲۳ ساله اي است كه از نوعي بيماري رواني رنج مي برد و چندي بعد از وقوع حادثه در حال پرسه زدن در اين منطقه بوده است.
اين گزارش حاكي است، احتمال مي رود اين فرد هم عضوي از خانواده مقتول باشد اما هنوز اين مسأله از سوي پليس استراليا تأييد نشده است.
گفتني است، اين مرد در حال حاضر در يك بيمارستان رواني تحت مراقبت است و پليس به بازجويي هاي خود از او ادامه مي دهد.

ريزش آوار جان دو زن را گرفت
فروريختن سقف يك خانه گلي در يكي از روستاهاي نيشابور، جان دو زن را گرفت.
در ساعت ۲۳ پريشب بر اثر بارندگي و نم كشيدن يك خانه گلي در روستاي سرچاه از توابع شهرستان نيشابور، سقف اين خانه فرو ريخت.
براثر فروريختن سقف اين خانه روستايي، دو زن و يك پسر۱۶ساله در زير آوار مدفون شدند كه با كمك اهالي از زير آوار خارج شدند و به بيمارستان انتقال يافتند، اما به علت شدت صدمات وارده، اين دو زن جان باختند.
با تلاش پزشكان پسر ۱۶ساله از مرگ نجات يافت.

انفجار مواد محترقه پسر جوان را در آستانه مرگ قرار داد
ايسنا: پسر نوجواني ساكن منطقه جنوب تهران به علت انفجار مواد محترقه دچار ۶۷ درصد سوختگي شد.
«نبي» پسر چهارده ساله اي است كه صبح ديروز قصد داشت از منزل مسكوني به سمت محل كار خود حركت كند.
وي زماني كه در حال بستن بند كفش خود روي پله قرار گرفته بود، ناگهان با انفجار مواد محترقه نقش بر زمين شد.
شاهدان حاضر در محل با شنيدن صداي انفجار مهيب به طرف «نبي» حركت و وي را در حالي كه به شدت دچار سوختگي شده بود، به بيمارستان منتقل كردند. هنوز از جزئيات چگونگي رخداد اين حادثه به دليل بيهوشي نوجوان ياد شده اطلاعي در دست نيست.
پدر «نبي» در حالي كه از سوختگي ۶۷ درصدي فرزند خود به شدت نگران بود،گفت: به ۴ بيمارستان جهت يافتن محل بستري فرزندم مراجعه كردم. وي مدعي شد: به علت تاخير پرستاران در زدن پماد سوختگي بر روي نواحي آسيب ديده فرزندم بخشي از پوست وي از بين رفته است.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |