پنجشنبه ۱۶ تير ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۴۲ - Jul 7, 2005
با حضور رئيس شوراي شهر تهران و جمعي از مسئولان شهرداري
يازدهمين فروشگاه زنجيره اي شهروند
در حكيميه تهران افتتاح شد
001686.jpg
001683.jpg
يازدهمين  شعبه  از فروشگاه هاي  زنجيره اي  شهروند در مراسمي  باحضور مسئولان  ارشد مديريت  شهري  در منطقه  حكيميه  تهران  افتتاح  شد.
اين  فروشگاه  در سه  طبقه  و در زميني  به  مساحت   پنج  هزار مترمربع  و با شش هزار و ۲۰۰ مترمربع  زيربنا طي  شش  ماه  احداث  شده  است .
رئيس  شوراي  اسلامي شهر تهران  در اين  مراسم  به  استفاده  از امكانات  مدرن براي  ارايه  خدمات  مطلوب  به  مردم  در فروشگاه هاي  شهروند اشاره  كرد و گفت : بايد علاوه  بر سيستم هاي  سنتي ، از روش هاي  نوين  براي  اداره  كلان شهر تهران استفاده  كرد.
مهدي  چمران  خاطرنشان  كرد: با احداث  و توسعه  فروشگاه هاي  شهروند در مناطق  مختلف  تهران  مي توان  بخش  قابل  توجهي  از تردد خودروها را در پايتخت كاهش  داد و اين  امر به  رفع  بخشي  از مشكلات  تهران  كمك  خواهد كرد.
وي  افزود: بايد برخي  از اين  فروشگاه ها در مبادي  ورودي  و خروجي  شهر آن هم  با ساعات  كاري  بيشتر داير شود تا شهروندان  ساكن  در اين  مناطق  بتوانند كالاهاي  مورد نياز زندگي  خود را تهيه  كنند.
مديرعامل  فروشگاه هاي  زنجيره اي  شهروند نيز در اين  مراسم  با تشريح  ويژگي هاي  احداث  فروشگاه  حكيميه ، گفت : اين  فروشگاه  در منطقه اي  ساخته  شده  كه  از لحاظ امكانات  شهري  در سطح  پايين تري  نسبت  به  برخي  مناطق  ديگر قراردارد.احمد صيفي  كاران  اظهارداشت : بهره برداري  از اين  فروشگاه  علاوه  بر تامين نياز ساكنان  اين  منطقه  به  كالاهاي  اساسي ، نقش  مهمي  در كاهش  سفرهاي  درون  شهري  دارد.
مهندس وحيد زارع شهردار منطقه ۴ نيز ضمن تشكر از دكتر احمدي نژاد رييس جمهور محبوب و منتخب مردم شريف ايران درخصوص كلنگ زني فروشگاه شهروند حكيميه و عنايت ويژه وي به شهروندان منطقه ۴ گفت: افتتاح فروشگاه شهروند در محله حكيميه علاوه بر تامين نيازهاي رفاهي شهروندان كمك فراواني نيز به كاهش حجم ترافيك و مسافرت هاي درون شهري خواهد كرد.

روان سازي ترافيك معابر عمومي جنوب تهران
احداث سه پل در تقاطع گذرگاه هاي جنوب غر ب تهران آغاز شد
گروه شهري: ديروز با حضور مهندس مهدي چمران رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، كلنگ احداث تقاطع غيرهم سطح ميدان زمزم (نعمت آباد) با برآورد هزينه اي معادل ۳۰ ميليارد تومان به زمين زده شد.
به گزارش خبرنگار ما اين تقاطع كه در انتهاي بزرگراه نور و بزرگراه جوانه و در ميان بزرگراه آيت الله سعيدي (جاده ساوه) قرار گرفته است جهت تأمين ترافيك بزرگراه نور و افزايش كارآيي بزرگراه نواب نقش بسزايي خواهد داشت.
بنا به گفته مهندس چمران اين نقطه به لحاظ موقعيت يكي از مناطق مهم تجميع و توزيع سفرهاي درون و برون شهري به شمار مي رود. وي اظهار اميدواري كرد: تقاطع غيرهم سطح ميدان زمزم كه شامل يك پل اصلي ۸۰ متري به همراه ۲ پل ۵۰ و ۴۵ متري و رمپ و لوپ هاي آن است ظرف ۱۵ ماه آينده قابل بهره برداري عموم شهروندان باشد و متعاقب آن شاهد اتصال فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) به مراكز مهم شهر، بزرگراه نور به آيت ا... سعيدي و شمال و جنوب شهر به يكديگر باشيم.
چمران افزود: از آنجا كه شهرداري تهران به نوعي خانه و خاستگاه اوليه رئيس جمهور آينده كشور به شمار مي رود لذا در آينده شاهد همكاري خوب و سازنده رئيس جمهوري و هيأت دولت با شهرداري تهران خواهيم بود. چراكه در گذشته مشكلاتي از اين ناحيه موجب شد تا مديريت شهري نتواند با قدرت و سرعت زياد پروژه هاي عمومي و خدماتي خود را به انجام برساند.
چمران در اين راستا همچنين به معضلات و مشكلات و كمبودهاي ساير شهرهاي مهم كشور به دليل دورماندن از نگاه سياستگذاران كشور اشاره كرد كه همين امر موجب مهاجرت بي رويه روستانشينان و ساكنان ديگر شهرهاي كشور به سوي شهر تهران و متعاقب آن گسترش محدوده شهر و مشكلات وسايل فراوان از اين ناحيه شد.
خبرنگار ما همچنين از قول مهندس علي آبادي معاون فني عمراني شهرداري تهران مي نويسد: از آنجا كه شريان هاي ترافيكي شهر تهران از پيوستگي لازم برخوردار نمي باشد، تاكنون شاهد كارآيي و بهره وري مناسبي از اين مجموعه شريان ها نبوديم.
علي آبادي درمورد ضرورت اجراي تقاطع غيرهم سطح در ميدان زمزم گفت: اين نقطه به عنوان يك ورودي بزرگ كه بخش جنوب غرب و غرب كشور را به جاده ساوه متصل مي كند و علاوه بر آن وجود مرقد امام(ره)، گلزار شهدا، فرودگاه امام(ره) و تعداد زيادي از شهرك هاي اقماري اطراف آن در موقعيتي قرار دارد كه لزوم احداث يك تقاطع غيرهم سطح را ضروري ساخته است.وي ادامه داد: در اين راستا كار احداث يك لوپ بزرگ ۲۵ كيلومتري كه محدوده بزرگراه يادگار امام(ره)، شهيد چمران، شهيد نواب، پل حق شناس، آيت الله سعيدي را به يكديگر متصل مي كند آغاز شد و آخرين حلقه آن بعد از پل ميدان جهاد و پل شكوفه پل غيرهم سطح زمزم در سه راه نعمت آباد خواهد بود كه با افتتاح آن كار توزيع ترافيك به نقاط مختلف شهر بدون مواجه شدن با تقاطع هم سطح، چراغ و ترافيك به صورت آزادانه با سرعت زياد ميسر خواهد شد.

ايستگاه مترو باقرشهر و پايانه بزرگ
قطارهاي مترو به بهره برداري رسيد
001707.jpg
گروه شهري: ايستگاه متروي باقرشهر و بزرگترين پايانه تعميراتي قطارهاي مترو در خاورميانه، واقع در فتح آباد تهران به طور همزمان گشايش يافت.
به گزارش خبرنگار ما، با افتتاح ايستگاه باقرشهر كه در ادامه خط يك مترو، حدفاصل ايستگاه هاي شهرري و حرم مطهر امام(ره) قرار گرفته است جمعيتي بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر شامل شهروندان ساكن در باقرشهر، فتح آباد، شهر سنگ و كارگران و كارمندان مراكز صنعتي بويژه كاركنان پالايشگاه نفت از تسهيلات مترو برخوردار مي شوند.
مهندس هاشمي مديرعامل متروي تهران در مراسم گشايش اين ايستگاه گفت: براي ساخت و راه اندازي اين ايستگاه بيش از ۳۵ ميليارد ريال اعتبارات ريالي و حدود ۵ ميليون دلار اعتبارات ارزي هزينه شده است.
هاشمي با اشاره به رضايت مردم از مترو و جلوگيري از اتلاف وقت و صرفه جويي در سوخت افزود: در طول ۷ سال گذشته، ۸۰۰ ميليون سفر با مترو انجام شده كه اين سفرها نزديك به ۶۰۰ ميليون ليتر صرفه جويي در سوخت را سبب شده است.
مديرعامل مترو با تقدير از حمايت هاي دولت، شورا و شهرداري از پروژه هاي مترو گفت: مجوز ساخت و احداث خطوط ۶ و ۷ مترو از سوي شوراي شهر صادر شده و قرارداد احداث خطهاي ۳ و ۴ منعقد شده است كه متأسفانه فاينانس آن به دليل بوروكراسي بانك و سيستم هاي داخل كشور با مشكلاتي مواجه گرديده است كه به محض رفع آن، عمليات اجرايي اين خطوط آغاز خواهد شد.
خبرنگار ما به نقل از هاشمي مي نويسد: عمليات اجرايي مسير ميرداماد تجريش در ۱۰ جبهه آغاز شده و عمليات احداث سه ايستگاه آن به پيمانكاران سپرده شده است. افزون بر اين، عمليات اجرايي مسير خط ۴ در شرق تهران با استفاده از دستگاه تونل كن اتوماتيك آغاز شده است.
هاشمي با اشاره به افتتاح ايستگاه بهارستان _ دردشت تا پايان امسال خاطرنشان ساخت: با افتتاح اين مسير كه طول ۱۰ كيلومتر است تعداد ايستگاه هاي تهران به ۴۵ و طول خطوط مترو به ۹۰ كيلومتر افزايش مي يابد.

مشاور استاندار تهران در امور بانوان:
تهران ۵/۲ برابر كشور فارغ التحصيل جوياي كار دارد
ايسنا: مشاور استاندار تهران گفت: عرضه نيروي كار زنان تا سال ۱۳۹۰ بسيار بيشتر از مردان خواهد بود و ما با بيكاري نيروي تحصيلكرده مواجه خواهيم بود.
رضوان نيري در امور زنان در گفت وگو با خبرنگار «زنان» خبرگزاري دانشجويان ايران با اشاره به برگزاري نشست تخصصي برنامه ريزي مشاركتي در حوزه زنان استان تهران افزود: با توجه به شروع برنامه چهارم توسعه و براساس سند چشم انداز بيست ساله و با در نظر گرفتن اولويت هاي زنان و مسايل آنها در شهرستان ها برنامه ريزي هايي در حوزه زنان صورت خواهد گرفت.
وي برنامه ريزي از بالا به پايين و در درون درهاي بسته و اتاق ها را اشتباه دانست و ادامه داد: ما بر اين باوريم كه اگر ازدستگاه ها و مشاورين فرمانداري شهرستان ها دعوت به عمل آيد و برنامه ريزي ها از شهرستان ها به سمت استان ها و براساس نياز و كار آنها صورت گيرد براي هر شهرستان نسخه جدايي پيچيده شود.
نيري در ادامه با اشاره به انجام اين برنامه ريزي مشاركتي كه توسط نمايندگان دستگاه ها صورت خواهد گرفت خاطرنشان كرد: اين برنامه ريزي بر اساس اعداد و ارقام و آمارهاي موجود و سه روش برنامه ريزي استراتژيك، برنامه ريزي مشاركتي و «OOPD» برنامه منسجم زنان را در استان تهران براي دو سال آينده خواهيم داشت.
مشاور استاندار تهران همچنين از برگزاري دو كارگاه چهار روزه براي اين افراد خبر داد و بيان كرد: پيشنهادات در اين كارگاه ها مطرح شده تا به سطح استان براي تدوين و برنامه ريزي برسد.
نيري افزود: مي توان اين نويد را داد كه تا دو سال آينده هر برنامه اي كه براي زنان برگزار مي شود، مبتني بر نيازهاي واقعي و در جهت رفع مسايل و مشكلات آنها خواهد بود.
وي با اشاره به سه محور اصلي اشتغال، توانمندسازي زنان و تحكيم بنيان خانواده براي تنظيم برنامه ها ادامه داد: با اجراي اين برنامه ها اميدواريم شاهد كاهش آمار طلاق، بهبود روابط در سطح خانواده، افزايش فرصت ها و زمينه هاي شغلي براي زنان از طريق كارآفريني، تغيير نگرش زنان و مردان نسبت به ميزان فعاليت زنان و افزايش اعتماد به نفس و خودباوري در جامعه زنان باشيم.
نيري مهمترين اولويت زنان شهر تهران را اشتغال دانست و به ايسنا گفت: اشتغال به معناي بيكاري زنان، و ايجاد فرصت هاي شغلي براي آنها است، چرا كه بر اساس آخرين آمار، تهران ۵/۲ برابر ميانگين كشوري فارغ التحصيل دانشگاهي نيازمند كار را در خود جاي داده است.
مشاور استاندار تهران خاطرنشان كرد: تا سال ۱۳۹۰ نيز عرضه نيروي كار زنان بسيار بيشتر از مردان خواهد بود و ما با بيكاري نيروي تحصيلكرده مواجه خواهيم شد. بنابراين اولويت اول نه فقط حوزه زنان را بلكه اولويت اول جامعه ما اشتغال است چرا كه اكثر جوانان ما به دنبال كار هستند. وي با بيان اين كه جامعه هنوز از نظر اجتماعي و فرهنگي آمادگي كامل براي حضور گسترده زنان ندارد، بر لزوم فرهنگسازي تاكيد كرد.
نيري طرح تحكيم بنيان خانواده را يكي از مهمترين طرح هاي در دست اقدام دانست و افزود: بحث خانواده سالم با گروه هدف «زنان خانه دار» ، مديريت خانه، اقتصاد خانه، حقوق زنان در خانواده، مديريت مصرف نيز در اين زمينه جاي موجب شده تا زنان خانه دار به عنوان گروه هدف اين طرح قرار گيرند.
به گفته وي طرح هاي مربوط به زنان سرپرست خانوار نيز از ميان اين جلسات طرح ريزي خواهد شد.

۱۹ ميليون نفر كارت ملي دريافت كرده اند
گروه اجتماعي: معاون  وزير كشور و رئيس  سازمان  ثبت  احوال  كشور گفت : تاكنون  براي  بيش  از ۱۹ ميليون  نفر در كشور، كارت  ملي  صادر شده  است .
دكتر سيد محمد آيتي  ديروز در جلسه  پيگيري  صدور كارت  ملي  استان  چهارمحال  و بختياري  در استانداري  افزود: تا پايان  امسال  نيز بيش  از ۱۵ميليون  كارت  شناسايي  ملي  صادر مي شود.
به  گفته  وي ، هم اكنون  بيش  از ۶۰ ميليون  نفر از جمعيت  كشور داراي  كد ملي  هستند.
آيتي  افزود: با راه اندازي  سيستم  انفورماتيك  سازمان  ثبت  احوال  كشور سالانه  هفت  ميليون  كارت  شناسايي  در كشور صادر مي شود.
وي  تصريح  كرد: با راه اندازي  سامانه  داده هاي  آماري  و اطلاعات  سازمان  ثبت احوال ، تمامي ارگانها و نهادها به ويژه  بانك ها مي توانند از وضعيت  شماره  كارت  ملي  افراد مطلع  شوند.
رئيس  سازمان  ثبت  احوال  كشور گفت : ثبت  وقايع  حياتي  كشور پس  از پيروزي  انقلاب  اسلامي ۸۵ درصد رشد يافته  است .
آيتي  يادآور شد: اين  وقايع  شامل  تولد، مرگ ، ازدواج  و طلاق  است  كه  در پيش  از انقلاب  ثبت  اين  آمار در كشور ۳۸ درصد بود.
وي  گفت : ثبت  اين  آمار در كشور براي  برنامه ريزان  بسيار مهم  است  و سامانه  اطلاعات  جمعيتي  بهترين  پشتوانه  براي  برنامه ريزان  كشور است .
رئيس  سازمان  ثبت  احوال  كشور به  پيشرفت  ثبت  وقايع  حياتي  در استان  چهارمحال و بختياري  اشاره  كرد و گفت : رشد ۸۵ درصدي  اين  ثبت  در استان  عشايري  چهارمحال و بختياري  يك  موفقيت  است .
مديركل  ثبت  احوال  استان  چهارمحال  و بختياري  نيز گفت : هم  اكنون  ۸۵ درصد جمعيت  اين  استان  كارت  ملي  دريافت  كرده اند.

طرح مكمل اتلاف موش هاي شهر تهران
001692.jpg
ايرنا: طرح  مكمل  اتلاف  موش  ها براي  جلوگيري  و كنترل  جمعيت  موش هاي  شهر تهران  از بيستم  تير آغاز مي شود. طرح  مكمل  مبارزه  با موش  با رويكرد و جايگزيني  مبارزه  تلفيقي  بجاي  اتلاف  صرف  با سموم  شيميايي  تلاش  دارد تا از روش هاي  اتلاف  فيزيكي همچون  توجه  به  بافت هاي  فرسوده شهري ، جمع آوري  و حذف  بهينه  زباله ها و همچنين  لايروبي  و پاكسازي  انهار و مسيل ها و همچنين  با در اختيارگذاردن  تله هاي  صيدكننده  موش  و نهايتا اتلاف  با سموم  شيميايي  با ديدگاه  حداقل  استفاده  از اين  سموم  در گستره  شهر تهران  سود ببرد.

۴۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز
001698.jpg
ايلنا: معاون انساني سازمان حفاظت محيط زيست، گفت: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز توسط ايران خودرو ديزل وارد ناوگان حمل و نقل تهران شد.دكتر يوسف حجت، گفت: در حال حاضر هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس C N G سوز در سطح شهر تهران در حال تردد است و برنامه اين است كه تا پايان سال ۸۴ اين تعداد به ۲ هزار دستگاه تبديل شود.وي، با بيان اين كه در پايان خردادماه سال جاري با ورود هزار دستگاه اتوبوس ديزلي به ناوگان حمل و نقل موافقت شد، افزود: تاكنون قرار بود كه به ازاي ورود هر دستگاه اتوبوس گاز سوز يك دستگاه اتوبوس فرسوده از رده خارج شود؛ ولي در حال حاضر مقرر شده به ازاي ورودي هر دستگاه اتوبوس ديزلي، يك دستگاه اتوبوس فرسوده از رده خارج شود.

مجري طرح كاهش آلودگي هواي تهران:
كارخانجات تهران سيستم كنترل آلودگي
و پايش لحظه اي ندارند
001695.jpg
فارس: مجري طرح كاهش آلودگي هواي تهران با اشاره به اينكه پايش و كنترل زيست محيطي كافي و مستمري بر ميزان آلاينده هاي منتشره از منابع صنعتي، مسكوني و تجاري - خدماتي وجود ندارد، گفت: در حال حاضر در هيچ يك از كارخانجات موجود شهر تهران سيستم پايش و كنترل آلايندگي لحظه اي برقرار نيست.
مجيد شفيع پور، در آخرين جلسه كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران كه با حضور نمايندگان سازمانهاي مرتبط برگزار شد، افزود: بسياري از واحدهاي صنعتي در محدوده شهر تهران فاقد مجوز زيست محيطي استقرار و بهره برداري هستند.
وي در ادامه با اشاره به پيش نويس اولويت هاي برنامه جامع كاهش آلودگي هواي تهران در برنامه چهارم توسعه، گفت: يكي از اهدافي كه تا پايان برنامه بايد محقق شود معاينه فني سالي يكبار خودروهاي شخصي و سالي دوبار خودروهاي عمومي است.
به گفته وي، اولويت هاي برنامه جامع كاهش آلودگي هواي تهران در برنامه چهارم توسعه در هشت محور خودروهاي نو، خودروهاي مستعمل، حمل و نقل همگاني، سوخت و بهبود كيفيت فرآورده هاي نفتي، معاينه فني خودروها، مديريت ترافيك، آموزش و اطلاع رساني و كنترل منابع ثابت است.
وي درباره محور مديريت ترافيك گفت: در حال حاضر ۱۳۰ دوربين نظارت تصويري و ۲۰۹ تقاطع مجهز به چراغهاي هوشمند است كه ۴۷ تقاطع ديگر نيز در حال آماده سازي است و ۴۱ دور برگردان به منظور اصلاح هندسي و ۷ پاركينگ طبقاتي در تهران ايجاد شده كه ۳ مورد ديگر در حال احداث و ۱۲ مورد ديگر از احداث پاركينگ طبقاتي در برنامه است.
وي ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۲۸ پاركومتر در تهران بزرگ موجود است كه ۲ هزار و ۶۶۷ مورد آن كارتي و سكه اي و ۳ هزار و ۸۶۱ مورد آن سكه اي هستند.
مجري طرح جامع كاهش آلودگي هواي تهران درخصوص سوخت و بهبود و كيفيت فرآورده هاي نفتي نيز گفت: در حال حاضر يك هزار و ۴۳۴ دستگاه اتوبوس شهري، ۱۰۰ دستگاه ميني بوس، ۴ هزار دستگاه تاكسي و حدود ۳۰ هزار دستگاه از ساير خودروها از گاز طبيعي فشرده استفاده مي كنند و ۹۰ درصد واحدهاي مسكوني، اداري و تجاري و بيش از ۷۰ درصد واحدهاي توليدي و صنفي از گاز طبيعي بهره گيري مي كنند.
شفيع پور با اشاره به اينكه ۷/۴۸ درصد از كل سفرهاي درون شهري در اوج ترافيك توسط ناوگان حمل و نقل عمومي انجام مي گيرد اظهار داشت: ۵ درصد سفرهاي شهري در قالب ۶۴ كيلومتر خط مترو، ۷/۱۸ درصد بوسيله ۵ هزار و ۹۰۰ دستگاه اتوبوس كه يك هزار و ۳۰۰ دستگاه آن گاز طبيعي سوز است، ۳ درصد توسط ۴ هزار دستگاه ميني بوس و ۲۲ درصد بوسيله ۴۷ هزار تاكسي و تاكسي موقت انجام مي شود.
وي درباره خودروهاي فرسوده نيز گفت: تا پايان برنامه چهارم توسعه بايد صد درصد خودروهاي فرسوده از رده خارج شوند.

وام ويژه زوج هاي تهراني
001701.jpg
مهر: مدير عامل ستاد پيوندهاي آسماني شهرداري تهران گفت: ۱۷۲ هزار و ۴۸۵ نفر از زوج هاي جوان تهراني تا تاريخ ۶ تيرماه درخواست خود را براي دريافت وام ازدواج به اين ستاد ارسال كرده اند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران، مهندس حسين محمودي با بيان اين مطلب افزود: طي اين مدت براي ۱۶۸ هزار و۳۲۲ نفر از زوج هاي جوان متقاضي دريافت وام ازدواج، دعوتنامه ارسال شده است. وي اضافه كرد: در اين مدت همچنين ۸۸ هزار و ۲۷۵ نفر از متقاضيان جهت دريافت حواله وام به ستاد پيوندهاي آسماني مراجعه كرده اند كه از اين تعداد تاكنون به ۸۳ هزار و ۲۷۷ نفر وام پرداخت شده است.

هرگونه خريد و فروش يا ساخت و ساز در اراضي پارك سرخه حصار ممنوع و غيرقانوني است
هشدار فرمانده نيروي انتظامي
به دست اندركاران ساخت و ساز در پارك سرخه حصار
001704.jpg
سردار طلايي: نيروي انتظامي با هما هنگي مراجع قضايي با كساني كه در پارك سرخه حصار ساخت و ساز نمايند، برخورد مي كند.
خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: خريد و فروش و ساخت و ساز در محوطه سرخه حصار خلاف قانون بوده و نيروي انتظامي با هماهنگي با مراجع قضايي نسبت به برخورد قاطع با عواملي كه در اين منطقه اقدام به ساخت و ساز كنند، اقدام مي كند.سردار طلايي در حاشيه تقدير از ۷۰ راننده نمونه افزود: برابر آخرين تصميمات اعمال شده سازمان محيط زيست و ساير دستگاه ها جهت حل مشكل اين منطقه با يك فرجه زماني ۴ ماهه در حال كار هستند و نيروي انتظامي نيز در اين مدت با هماهنگي مقامات قضايي از هرگونه ساخت و ساز و حمل مصالح ساختماني جلوگيري و با متخلفين نيز به شدت برخورد خواهد كرد.وي افزود: افرادي كه در گذشته نيز از طريق تعاوني مسكن در اين محل ساخت و ساز كرده اند موظف هستند طي اين مدت با مراجعه به سازمان هاي ذيربط يا زمين معوض گرفته و يا پول زمين خود را اخذ كرده و منطقه را ترك كنند.طلايي گفت: مأمورين شهرداري با پشتيباني نيروي انتظامي  در اين منطقه مستقر و با هرگونه تخلف برخورد مي كنند.

نگاه
001689.jpg
داوود كاظمي
در صد بالايي از تصادفات به علت استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگي است.

شهري
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |