شنبه ۲۵ تير ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۴۸ - Jul 16, 2005
در پايان فصل مجامع ۳۱۳ شركت بورس به مجمع رفتند
002280.jpg
گروه بورس: ۳۱۳ شركت پذيرفته شده در تالارهاي مبادلات سهام امسال فصل مجامع بورس را در كنار سهامدارانشان به پايان رساندند.
به گزارش خبرنگار ما طبق سنت همه ساله بخش اعظم شركت هاي حاضر در بورس طي ۳ ماه بهار و همچنين در تيرماه امسال با برگزاري مجامع عمومي عادي سالانه، فوق العاده و عادي به طور فوق العاده به بررسي صورت هاي مالي عملكرد گذشته و ارائه برنامه هاي آينده پرداختند و درباره موضوعاتي چون افزايش سرمايه و تعيين مديران جديد به توافق رسيدند.
براساس گزارش اداره نظارت بر شركت هاي بورس تهران، در هفته جاري كه آخرين هفته فصل مجامع به حساب مي آيد سهامداران ۴۸ شركت به مجمع خواهند رفت، كه در اين بين نام بزرگان بورس نظير سرمايه گذاري البرز، توسعه صنايع بهشهر، سديد، ايران خودرو، گروه بهمن، سرمايه گذاري توسعه معادن و فلزات، هپكو و مپنا هم به چشم مي خورد.
به اين ترتيب هفته جاري، يكي از پركارترين دوره ها براي همه بازيگران بازار يعني سهامداران كوچك و بزرگ، مديران و اعضاي هيات مديره شركت ها و حسابرسان خواهد بود.
طبق اطلاعات منتشر شده در مهم ترين مجامع، ۲۶ تيرماه سهامداران گروه بهمن در مجمع حضور مي يابند و بعدازظهر همان روز سهامداران تراكتورسازي مجمع خواهند داشت.
مجمع عمومي صاحبان سهام هپكو هم ۲۸ تيرماه برگزار مي شود. طي همان روز سهامداران مپنا در مجمع حضور خواهند يافت.ظاهرا ۲۸ تير يكي از پرترافيك ترين روزها براي سهامداران خواهد بود زيرا شركت هايي چون سرمايه گذاري توسعه معادن و فلزات، ايران خودرو و توليدي مرتب مجمع خواهند داشت.
شركت هاي سرمايه گذاري صنعت نفت و سديد هم ۲۹ تيرماه را براي برگزاري مجمع انتخاب كرده اند، ۳۰ تيرماه نيز سهامداران سرمايه گذاري البرز و توسعه صنايع بهشهر به مجمع مي روند.
به اين ترتيب فصل مجامع تابستاني بورس به پايان مي رسد و شركت هايي كه در مجمع عمومي عادي سالانه سود نقدي براي تقسيم در نظر گرفته اند طبق قانون تجارت حداكثر ۸ ماه براي پرداخت سود فرصت خواهند داشت، اما تجربه نشان داده كه بيشتر شركت ها حداكثر تا پايان تابستان سود نقدي را به سهامداران كوچك خود پرداخت خواهند كرد.

بورس اين هفته به قم مي رود
ايرنا: مدير كل اقتصاد و دارايي قم از گشايش تالار بورس طي هفته جاري در اين استان خبر داد.
محمد جنتي، از جمله اهداف راه  اندازي اين تالار را افزايش امنيت سرمايه، ايجاد زمينه خريد سهام و هدايت سرمايه ها به سمت بورس و كاهش ريسك اعلام كرد.
وي گفت: نبود تالار بورس باعث شده سرمايه گذاران در قم به سمت خريد مسكن، اتومبيل و موبايل روي آورند كه اين نوع سرمايه گذاري تبعات منفي را ايجاد مي كند. اما با نظارت جدي و كيفي سازمان بورس بر مسايل مالي، سرمايه در اين بخش از امنيت بيشتري نسبت به ديگر زمينه ها برخوردار خواهد شد.

افت ۲۰۱ واحدي شاخص كل
گروه بورس: معاملات هفته گذشته بورس تهران منجر به كاهش ۲۰۱ واحدي شاخص كل قيمت سهام و افت ۴۲۵ واحدي شاخص قيمت و بازده نقدي شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته شاخص كل قيمت سهام به زير ۱۲ هزار واحد نزول كرد و به ۱۱ هزار و ۸۹۳ واحد رسيد.
بنابراين گزارش در جريان دادوستدهاي يك هفته گذشته بورس اوراق بهادار شاخص عملكرد تالار فرعي با ۲۱۶ واحد افت مواجه شد و روي رقم ۱۰ هزار و ۹۴۵ واحد ايستاد و شاخص عملكرد تالار اصلي با كاهش ۱۹۳ واحدي به ۱۱ هزار و ۸۱۶ واحد نزديك شد.
فعالان بازار در هفته گذشته شاهد افت ۶۰۹ واحدي شاخص مالي و كاهش ۱۵۲ واحدي شاخص صنعت بودند. اين دو شاخص كه به ترتيب نشان دهنده عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري و صنعتي بورس تهران هستند در پايان هفته گذشته روي ارقام ۳۴ هزار واحد و ۹ هزار واحد ثابت شدند.
اين گزارش نشان مي دهد: خريد و فروش هاي هفته گذشته بورس تهران كاهش ۴/۷ واحدي ميانگين موزون و افت ۳۶۱ واحدي ميانگين ساده ۵۰ شركت فعالتر بورس را به دنبال داشته است.

دوره آموزش و آشنايي با بورس در اراك
واحد مركزي خبر: يك دوره آموزش مقدماتي آشنايي با بازار سرمايه و بورس در دانشگاه علم و صنعت اراك آغاز شد.
در اين دوره آموزشي كه با همكاري سازمان مديريت صنعتي استان مركزي به مدت يكماه برگزار مي شود ۲۰ نفر از شركت كنندگان به مدت ۱۶ ساعت با روشهاي كارگزاري و سرمايه گذاري در بورس آشنا مي شوند.در پايان اين دوره مقدماتي براي شركت كنندگان به شرط قبولي در آزمون، گواهينامه صادر خواهد شد.
تالار اراك تا دو ماه آينده فعاليت خود را در استان مركزي آغاز خواهد كرد.

خريداران سهام ۳۲ درصد كمتر شدند
گروه بورس: نوسانات اخير بورس اوراق بهادار باعث شد در هفته گذشته تعداد خريداران اين بازار به ۱۲ هزار و ۴۵۵ نفر كاهش يابد .
به گزارش خبرنگار ما با وجود افت ۳۲ درصدي تعداد خريداران در هفته پيش حجم معاملات در بورس تهران ۶۰ درصد افزايش يافت، اما ارزش كل معاملات با ۳/۳ درصد كاهش مواجه شد و به يك هزارو ۷۳ ميليارد ريال رسيد.
بنابر اين گزارش در هفته مورد بررسي حجم معاملات در تالار اصلي ۴/۸۵ درصد رشد كرد. اما ارزش معاملات و تعداد خريداران در اين تالار به ترتيب با كاهش ۴/۱۴ درصدي و ۴۰ درصدي مواجه شدند.خريداران اين تالار هفته گذشته به ۸ هزار و ۲۶۹ نفر رسيد كه اين افراد تعداد ۲۷۵ ميليون و ۶۴۷ هزار و ۴۰۱ سهم به ارزش ۷۳۴ ميليارد ريال را دست به دست كردند.
در تالار فرعي نيز هفته گذشته تعداد خريداران با ۱۰ درصد كاهش به ۴ هزار و ۱۸۶ نفر رسيد كه تعداد ۷۰ ميليون و ۴۳۳ هزار و ۲۶۷ سهم به ارزش ۳۳۹ ميليارد را مبادله كردند.
حجم و ارزش معاملات تالار فرعي در اين هفته به ترتيب با ۳ درصد و ۳۴ درصد رشد مواجه شد.اين گزارش حاكي است:  هفته گذشته نام هيچ شركت جديدي در فهرست نرخ هاي بورس تهران درج نشد، اما پس از پذيرش و درج نام رايان سايپا براي نخستين بار سهام اين شركت به قيمت ۵۰۰۰ ريال در بازار عرضه شد.

ديدگاه كارشناسان درباره روند شاخص هاي بورس
گروه بورس: در هيچ جاي دنيا كسي نمي تواند روند بازار را دقيق پيش بيني كند و بگويد شاخص ها چه وقت مثبت مي شود.
به گزارش ايران اكونوميست، دكتر حسين كدخدايي كارشناس بازار سرمايه با اعلام اين مطلب گفت: اينكه بتوانيم قيمت ها را پيش بيني كنيم نشان دهنده ضعف بازار است، در يك بازار پيشرفته، آينده قيمت ها به هيچ عنوان قابل پيش بيني نيست، حركت قيمت ها خود به خودي و تصادفي است.وي افزود: بازار بايد در عمل آثار اميدواركننده اي را به سهامداران نشان دهد تا متقاضيان با اطمينان بيشتر به خريد سهام روي آورند و با اخبار و حوادث جديد از بازار روي گردان نشوند.
دكتر شاهين شايان اراني نيز روند سرمايه گذاري در بورس را در روزهاي آينده وابسته به چشم انداز اقتصاد كشور دانست و گفت: تا زماني كه تيم اقتصادي دولت جديد معرفي نشده هيچ سرمايه گذاري براي حضور در بخش هاي مختلف اقتصادي و بالاخص بورس اقدام نمي كند.

دادوستد ۵۰ هزار تني در بورس فلزات
گروه بورس: ۴۹ هزار و ۹۶۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم و مس به ارزش ۲۶۴ ميليارد و ۸۰۷ ميليون و ۴۸۰ هزار ريال طي هفته گذشته در بورس فلزات تهران داد و ستد شد.
به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، تالار اين بورس در هفته مورد بررسي شاهد ۵۴ هزار و ۱۸۰ تن عرضه در مقابل ۱۱۶ هزار و ۳۲۰ تن تقاضا براي محصولات ياد شده بود.
در هفته مورد بررسي ۴۸ هزار و ۸۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۲۰۸ ميليارد و ۸۲۴ ميليون و ۱۶۰ ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۲۳/۹۶ و ۸۶/۷۸ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
در گروه محصولات مسي نيز يك هزار و ۴۰۰ تن انواع محصولات مسي به ارزش ۴۷ ميليارد و ۲۱۹ ميليون و ۷۲۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۸/۲ و ۸۳/۱۷ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داد.در گروه محصولات آلومينيومي نيز ۴۸۰ تن انواع آلومينيوم به ارزش هشت ميليارد و ۷۶۳ ميليون و ۶۰۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۹۶/۰ و ۳۱/۳ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
طي هفته گذشته در گروه محصولات روي با وجود ۱۰۰ تن عرضه شمش روي و ۱۲۰ تن تقاضا براي آن، به دليل به توافق نرسيدن عرضه كنندگان و خريداران بر سر قيمت هيچگونه دادوستدي انجام نگرفت.
براساس اين گزارش، از كل معاملات صورت گرفته در بورس فلزات طي هفته گذشته ۳۸ هزار و ۵۴۰ تن به ارزش ۱۷۰ ميليارد و ۱۱۹ ميليون و ۶۰۰ هزار ريال به صورت سلف، يك هزار تن به ارزش چهار ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال به صورت نسيه و ۱۰ هزار و ۴۲۰ تن به ارزش ۹۰ ميليارد و ۵۸۷ ميليون و ۸۸۰ هزار ريال نقدي داد و ستد شد.
آمار كل معاملات بورس فلزات در هفته مورد بررسي نسبت به هفته قبل از آن از لحاظ حجم ۷۲ درصد و از نظر ارزش ۶۴ درصد كاهش نشان مي دهد.

سهام يك شركت خصوصي شد
گروه بورس: طي هفته گذشته تنها سهام يك شركت به بخش خصوصي واگذار شد.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس در اين هفته يك ميليون و ۷۸۲ هزار و ۷۵۳ سهم از سهام كاغذسازي قائم شهر در بازار عرضه شد.
اين سهام با ارزش ۸/۱ ميليارد ريال متعلق به شركت سازمان صنايع ملي بود كه از طريق بورس اوراق بهادار به فروش رسيد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۸۶,۵۷۴
۳.۸-
۲,۱۸۴
آبگينه
۵,۸۳۸,۰۶۰
۱۲.۶۷-
۱,۰۱۰
آزمايش
۱۶۳,۶۲۸
۱.۱۹
۸,۱۵۷
آلومتك
۳۳۳,۴۲۷
۲.۲۷-
۱۳,۳۴۷
آلومراد
۲۱,۵۸۷
۴.۷۵
۴,۸۶۱
آونگان
۶۷,۵۰۹
۱
۴,۱۹۸
الكتريك خودرو شرق
۲۰,۵۱۲
۰.۰۲-
۹,۰۳۱
ايران ترانسفو
۹,۰۲۵,۱۶۶
۱.۰۲
۴,۶۹۸
ايران خودرو
۴۵۶,۷۹۹
۱۳.۷۲-
۴,۸۶۳
ايرانيت
۴۰,۶۲۶
۳.۲
۱۱,۴۲۶
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۴۴,۴۴۲
۰.۳۳-
۱,۲۱۶
بسته بندي ايران
۱۰۶,۹۲۳
۰.۰۲-
۵,۲۰۱
بسته بندي پارس
۲۳,۲۶۲
۰
۶,۷۳۶
بهنوش ايران
۶۸,۲۹۳
۰
۲,۰۳۵
بيسكويت گرجي
۱۲,۴۲۰
۰.۰۲-
۶,۲۷۲
بين المللي توسعه ساختمان
۵,۰۲۰
۰
۲,۱۰۵
پارس پامچال
۴۸۹,۱۲۸
۱.۶۹-
۱,۴۷۵
پارس خودرو
۸,۲۰۴
۰.۵۵
۶,۴۰۹
پارس دارو
۸,۵۵۸
۰
۴,۴۶۸
پارس سويچ
۲۲,۱۱۰
۰.۳۲-
۶۲۳
پارسيلون
۳,۹۴۹
۷.۶
۱۵,۱۴۱
پايساز
۱,۵۴۳,۶۱۳
۰.۱-
۱۲,۵۹۸
پتروشيمي اراك
۷,۲۹۱
۰
۱,۰۲۰
پلاستيك شاهين
۵۰,۰۲۰
۱.۲۵-
۱۲,۵۸۳
تامين ماسه ريخته گري
۹۷,۲۶۵
۶.۸-
۳,۶۴۷
تجهيزنيروي زنگان
۱,۰۸۰,۷۳۰
۰.۷۹
۴,۳۲۲
تراكتورسازي ايران
۲۸۰,۲۷۴
۹.۰۱-
۲,۱۴۱
تكنوتار
۲۴۲,۶۸۷
۱-
۳,۸۸۸
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۱,۷۱۶,۷۸۳
۶.۸۴-
۴,۳۸۶
توسعه معادن روي ايران
۱,۰۰۰
۰
۷,۵۰۰
تولي پرس
۱,۲۸۷,۳۱۹
۳.۸۳-
۲,۳۷۸
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۱,۰۲۱,۸۳۰
۱۱.۱۶-
۱۳,۳۲۹
توليد سموم علف كش
۱,۱۲۲,۲۰۴
۰
۱,۸۴۳
توليدفروموليبدن كرمان
۱۲۵,۸۹۱
۱.۲۴-
۱,۱۲۵
توليدمحورخودرو
۶,۱۴۳,۰۷۸
۰.۰۱-
۱۷,۸۷۶
توليدمواداوليه داروپخش
۵۳,۳۹۷
۱.۶۹-
۱,۴۱۷
توليدي كاشي تكسرام
۸۲,۳۸۲
۰.۰۲
۴,۰۴۰
جام دارو
۲,۲۶۰
۰.۴۴-
۱۲,۴۸۲
چرخشگر
۲,۵۷۰
۰.۱۳-
۲,۳۱۶
چيني ايران
۹۴,۸۰۳
۰.۴۱-
۹,۴۱۳
حمل ونقل توكا
۱۵۰,۷۶۵
۰.۰۲
۱۱,۲۶۹
خدمات انفورماتيك
۲۸۷,۶۸۰
۰
۱۳,۸۱۸
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۳۳,۵۱۲
۸.۰۸
۸,۳۳۷
خوراك دام پارس
۲,۱۰۰
۰
۹,۴۹۹
داروسازي ابوريحان
۱۴,۶۰۴
۰.۱
۶,۸۱۱
داروسازي اسوه
۱,۴۹۵
۰
۱۳,۴۶۲
داروسازي اكسير
۵۵,۸۹۱
۴.۷۸-
۸,۷۰۶
داروسازي جابرابن حيان
۱۰۰
۰
۳,۸۹۷
داروسازي كوثر
۲,۴۸۲
۰
۱۵,۴۷۹
دارويي رازك
۲,۹۹۳
۰
۱,۰۲۳
درخشان تهران
۳,۸۹۵
۰.۶۸-
۱۳,۱۵۱
ذغال سنگ نگين طبس
۹۴۲,۳۲۵
۱۲.۵۳-
۱,۳۳۳
رينگ سازي مشهد
۶۸۲,۴۳۶
۱.۶۸-
۷,۹۰۴
زامياد
۱۹,۳۴۷
۰.۹۹-
۳,۲۲۴
ساختمان اصفهان
۴۰,۴۱۵
۰
۱۶,۲۴۵
سازه پويش
۱۰۵,۵۱۶
۰.۶۱-
۱,۶۴۴
ساسان
۵۱۱,۱۱۳
۱۰.۵۹-
۲,۹۱۸
سامان گستراصفهان
۳,۲۳۸,۱۱۸
۰
۶,۰۰۵
سايپا
۷۳,۱۱۴
۵.۹۵-
۲,۶۷۲
سپنتا
۲۰,۷۶۷
۱.۸۸-
۱,۶۴۹
سرما آفرين
۸,۴۸۴,۸۸۴
۱.۳۹-
۱,۵۷۹
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۲۰,۳۷۰,۹۷۳
۵.۲۵-
۵,۰۲۴
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۳,۳۴۴,۷۵۶
۲.۷۱-
۱,۳۶۴
سرمايه گذاري بهمن
۱,۲۰۴,۳۹۶
۰.۲۶-
۱,۸۹۵
سرمايه گذاري بوعلي
۱,۵۶۶,۲۸۳
۴.۳۲-
۳,۶۳۲
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱۶۶,۷۳۷
۱۰.۸۱-
۲,۱۷۳
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۱,۹۹۷,۴۲۸
۱۰.۰۸-
۷,۷۲۱
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱,۲۸۵,۸۵۸
۸.۹۴-
۱,۳۷۶
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۱,۳۳۴,۴۷۷
۰.۴۵-
۱,۱۰۶
سرمايه گذاري توسعه ملي
۱۵۷,۹۳۶
۱۰.۲۲-
۶,۹۷۸
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۵۹۰,۹۵۹
۱.۳۳-
۳,۷۵۱
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۳,۹۲۴,۶۹۷
۹.۱۶-
۳,۵۱۵
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۱۴,۳۳۰,۷۶۹
۰.۰۶-
۱,۷۰۹
سرمايه گذاري سپه
۴,۴۲۶,۳۸۱
۰.۲۹-
۲,۷۹۱
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۶۷۵,۵۹۱
۰.۳۲-
۱,۸۹۵
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۳۲۹,۶۵۷
۳.۸۳-
۲,۹۸۰
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۱,۵۹۵,۷۹۵
۰.۰۴-
۲,۷۹۹
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۱۰,۰۴۹,۴۵۹
۰
۴,۱۸۹
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۳۸۹,۷۲۹
۷.۷۸-
۲,۶۷۲
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهرايران
۷۲۲,۳۸۲
۰
۴,۳۰۳
سرمايه گذاري مسكن
۱,۳۱۵,۸۶۵
۵.۵۸-
۱,۳۲۷
سرمايه گذاري ملت
۱۶۹,۲۵۲,۳۵۹
۲.۴۹-
۱,۶۰۹
سرمايه گذاري ملي ايران
۳۸۵,۹۲۳
۰.۵۱-
۲,۱۷۶
سرمايه گذاري نيرو
۴۷,۵۶۵
۰.۱۳-
۱۲,۱۷۲
سنگ آهن گل گهر
۲,۱۰۴
۰
۵۲,۱۶۰
سيمان اروميه
۵,۳۶۶
۰
۹,۷۵۰
سيمان ايلام
۲۰۵
۰.۰۱-
۱۷,۱۳۷
سيمان بجنورد
۱۲۳
۰
۱۷,۵۵۰
سيمان بهبهان
۴۳۵,۱۴۵
۰
۱۷,۵۰۹
سيمان خاش
۳,۹۲۴
۰.۰۳-
۲۶,۴۴۰
سيمان خزر
۲۴۶,۷۲۲
۰.۰۱-
۲۶,۶۷۰
سيمان شاهرود
۴۰,۴۴۱
۵.۹۴-
۱۳,۳۵۴
سيمان شرق
۸,۹۲۵
۰.۰۵-
۶۱,۹۰۵
سيمان صوفيان
۱,۶۰۹,۹۸۷
۰.۰۶
۶,۲۸۰
سيمان فارس و خوزستان
۳,۳۳۹
۰.۰۷-
۱۹,۹۲۳
سيمان كرمان
۲۳,۶۵۰
۰.۱۷-
۷,۰۷۷
سيمان هگمتان
۶,۸۳۲
۰
۹,۰۳۱
سينا دارو
۳,۶۸۶
۰
۱,۹۳۸
شكر
۹۵۵
۰.۱۳-
۶,۹۸۵
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۱۲۶,۴۸۲
۰.۲۷-
۶,۹۹۶
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۹۳,۸۷۵
۲.۶۱-
۵,۶۳۹
شيرپاستوريزه پگاه خراسان
۱,۷۳۴
۰
۳,۰۳۰
شيشه قزوين
۶,۹۴۴
۰
۴,۲۴۴
شيشه همدان
۶,۶۸۳,۱۷۹
۰.۴-
۴,۰۱۵
شيمي داروئي داروپخش
۱۶,۸۳۷
۴.۲۳-
۲,۶۹۷
شيميايي سينا
۴۰۴,۶۱۳
۲.۰۸-
۱,۲۵۲
صنايع آذرآب
۱۷,۷۶۸
۰
۱,۲۵۶
صنايع بسته بندي مشهد
۵۱,۴۵۳
۹.۶۳-
۷,۷۱۸
صنايع جوشكاب يزد
۳۰,۳۹۱
۱۶.۶۱-
۵,۳۴۶
صنايع فلزي ايران
۸۳۸,۳۱۹
۸.۳۲
۱,۳۴۶
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۷۶,۴۱۸
۱.۸۵-
۵,۶۸۹
صنايع لاستيكي سهند
۴۹۰,۷۵۰
۰.۲۱-
۱,۴۵۲
صنايع مخابراتي راه دورايران
۱۶۶,۹۴۵
۴.۱۷-
۳,۱۴۳
صنايع مس شهيد باهنر
۱,۰۰۰
۰
۲,۰۰۰
عايق پلاستيك
۱۱۰,۰۹۲
۰.۰۱-
۷,۰۰۴
عمران وتوسعه فارس
۱۱,۵۶۱
۰
۷,۷۴۰
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۱,۳۳۸
۰
۲,۷۰۵
فرآورده هاي نسوز پارس
۲۴,۷۷۵
۰.۱۹-
۲,۰۸۶
فرآورده هاي نسوزآذر
۱۶۱,۹۳۲
۸.۷۳-
۱۱,۰۴۱
فرآوري موادمعدني ايران
۱۵,۱۳۴
۰
۶,۰۷۸
فروسيليس ايران
۱۰۳,۱۸۶
۴.۲۸-
۱,۱۶۷
فنرسازي خاور
۳۷,۶۱۷
۰.۷۳-
۲,۸۸۴
فولاد كاويان
۲۷,۱۵۱
۱۰.۲۲-
۹,۳۹۷
قند اصفهان
۶,۱۸۰
۰.۰۶-
۱,۷۰۴
قند پارس
۱۷۴,۲۵۳
۱.۴۶-
۱,۹۲۱
قند ثابت خراسان
۴۲
۰
۱,۳۸۲
قند شيرين خراسان
۵,۵۴۷
۱.۸۹
۱,۷۹۵
قند مرودشت
۱۴,۸۲۱
۰.۹۸-
۴,۹۸۱
كابلسازي تك
۵۲,۱۴۳
۵.۹-
۴,۹۶۹
كارتن ايران
۵,۴۶۳
۰
۵,۵۹۳
كارخانجات داروپخش
۲۳۳,۱۱۹
۸.۸۳-
۳,۰۲۵
كارخانجات صنعتي پيام
۳۶۲,۷۶۴
۶.۱-
۲,۱۶۴
كارخانه فارسيت درود
۱,۷۸۶,۷۵۳
۰
۱,۰۰۰
كاغذسازي قايمشهر
۳۲۹,۲۸۰
۸.۲۸-
۱۴,۵۷۴
كالسيمين
۳۸۶,۴۹۵
۶.۶۸-
۲,۷۴۰
كف
۵۳۱,۱۷۵
۰.۸-
۳,۹۸۶
كمباين سازي ايران
۱۴۵
۰
۲,۹۳۰
كمك فنر ايندامين
۱۳۱,۱۰۱
۱.۹۳
۳,۵۶۹
كنتورسازي ايران
۶,۰۳۰
۰.۳۸-
۵,۵۱۳
كيميدارو
۹۸۹,۳۵۶
۰.۵۷-
۴,۷۱۱
گروه بهمن
۳۸,۷۵۵
۳.۹۳-
۱,۷۵۴
گروه صنعتي بوتان
۸۶,۳۸۸
۲.۵-
۷,۴۸۷
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۱۶۰,۴۰۴
۱.۴۵-
۳,۵۹۵
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۱۱۲,۳۶۲
۰.۳۴
۵۸۳
گروه صنعتي ملي (هلدينگ )
۳۷,۱۶۸
۵.۷۲-
۵,۵۴۱
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۷۲,۲۱۴
۱.۵۱
۸,۵۸۱
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۲۴,۳۰۸
۱.۶۱-
۱,۹۸۳
گلتاش
۱۶۵
۰
۵,۶۰۰
گلوكوزان
۳۸,۷۰۶
۱.۴-
۱,۲۸۴
لاميران
۱۱,۰۲۳
۰.۰۷-
۵,۷۷۷
لبنيات پاك
۵۱۰
۰
۵,۱۱۶
لبنيات كالبر
۲۰
۰
۳,۹۹۹
لنت ترمز ايران
۵,۰۰۰
۰
۱۸,۶۰۰
لوله وتجهيزات سديد
۱۱,۳۲۳,۱۹۷
۱۶.۴۶-
۳,۵۹۶
ليزينگ صنعت و معدن
۱,۳۰۳
۰
۲,۴۰۳
ليفت تراك سازي سهند
۱۹,۵۸۶
۰.۱۷-
۲,۴۱۴
مارگارين
۳۸,۶۲۰
۳.۷۱-
۲,۶۶۸
ماشين سازي نيرومحركه
۱۰۰,۰۱۰
۰
۲,۶۴۰
مجتمع صنايع لاستيك كرمان
۴۸۶,۱۰۷
۵.۲۲
۴,۰۶۳
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۲۴۹,۹۸۸
۳.۶۶-
۲,۱۳۳
محورسازان ايران خودرو
۲۹,۴۰۵
۲.۱۴-
۶,۶۷۹
معادن منگنزايران
۲,۲۱۷
۰
۴,۴۰۵
معدني دماوند
۲۴۶,۱۵۱
۲.۰۳-
۸,۸۲۱
معدني وصنعتي چادرملو
۳۸۶,۷۸۳
۱۰.۳۲-
۵,۲۰۶
ملي سرب و روي ايران
۵۸,۴۶۳
۱.۱۴-
۳,۰۷۳
مهرام
۴۸۳
۰
۶,۸۰۰
مهندسي نصير ماشين
۳۷,۹۲۵
۱.۰۸-
۲,۶۷۹
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۳۹۴,۱۱۶
۶.۵۸-
۲,۰۳۶
موتوژن
۵,۷۸۹
۰.۲۳-
۲۸,۱۹۳
نفت بهران
۶۲۸,۵۰۱
۳.۲۵-
۲۵,۰۸۱
نفت پارس
۸۵,۴۱۰
۵.۹-
۶,۳۰۰
نورد آلومينيوم
۳۷,۶۶۵
۰.۱۶-
۳,۱۳۱
نورد قطعات فولادي
۴۶۰,۱۸۸
۱۲.۳۱-
۵,۲۲۵
نوسازي وساختمان تهران
۴,۴۶۲
۰
۱,۳۹۳
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |