پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۹۵ - Sep 8, 2005
پنجمين جشنواره طريق جاويد، يادواره
حضرت امام خميني(ره) برگزار مي شود
گروه علمي فرهنگي: پنجمين جشنواره سراسري فرهنگي، هنري و پژوهشي يادواره حضرت امام خميني(ره) با همت مركز فرهنگي دانشجويي امام و انقلاب اسلامي وابسته به جهاد دانشگاهي و با همكاري مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) آذرماه سال جاري در تهران برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي، حجت الاسلام والمسلمين ولايتي نژاد، مدير روابط عمومي مركز فرهنگي دانشجويي امام و انقلاب اسلامي، با اعلام اين خبر گفت: اين جشنواره به منظور آشنايي هرچه بيشتر با آراء و انديشه هاي امام(ره)، در رشته هاي خوشنويسي، نقاشي، نگارگري، شعر، مقاله نويسي، پايان نامه، كتاب برتر، طراحي كارگاه و توليد نرم افزار با حضور دانشجويان و ساير اقشار مردم برگزار مي شود.
وي به استقبال گسترده علاقه مندان براي شركت در اين جشنواره اشاره و افزود: تا به حال بيش از هزار اثر از سوي شركت كنندگان به دبيرخانه جشنواره «طريق جاويد» ارسال شده است.
وي آخرين مهلت ارسال آثار را سي ام شهريورماه اعلام و در اين باره تصريح كرد: علاقه مندان مي توانند آثار خود را به مركز فرهنگي دانشجويي امام و انقلاب اسلامي واقع در خيابان انقلاب، خيابان ابوريحان، نبش روانمهر، پلاك ۵۰ ارسال و يا با شماره تلفن هاي ۴-۶۶۹۷۰۶۱۴ و ۶۶۴۶۹۶۴۱ تماس حاصل نمايند.
آثار برگزيده در نمايشگاهي كه آذر برگزار مي شود، در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته و همچنين طي مراسمي از صاحبان اين آثار تقدير به عمل مي آيد.

طلايه داران ايثار در هفدهم شهريورماه
علي اصغر شعردوست
بيش از ربع قرن از آن حماسه بي مانند گذشت، اما هنوز هم كه از ميدان شهداي تهران مي گذري، عطر دلنشين شهادت به مشام مي رسد و فرياد انسان هاي بي مانندي كه از جان خويش براي بارورساختن نهال آزادي مايه گذاشتند، در گوش جان طنين انداز مي شود. در آن روز تاريخ ساز، مردماني بزرگ و نستوه گردهم آمدند تا به تمام جهانيان بفهمانند كه در اين جهان ارزش ها و آرمان هايي وجود دارد كه حتي از جان انسان ها نيز گرانقدرتر است. در دنيايي كه دستيابي به جزيي ترين امكانات مادي هدف زندگاني بسياري از افراد است، شهداي هفدهم شهريور با خون خويش سند جاوداني ارزش هاي والاي الهي را امضا كردند.
شايد بسياري از آنها متمتع از نعمات فراوان مادي بودند و هر آنچه سوداگران و رفاه طلبان مي جستند، به چنگ آورده بودند، اما حركت تاريخي آنها پاسخ به ندايي دروني بود كه نسبت به امحاي تدريجي هنجارهاي خداوندي هشدار مي داد. به راستي راز آن روز بزرگ چه بود؟ زنان و مرداني كه خطر را در يك قدمي خود احساس مي كردند و شهادت را مسلم مي دانستند، چگونه به پايان خونين حيات مادي خود تن دادند؟
شايد در شرايط كنوني، بسياري از افراد نتوانند اين پديده عظيم را درك كنند كه انسان ها چگونه ايثار و فرياد و شهادت را جايگزين زندگي عادي و روزمره خود مي كنند اما اگر دوباره به آن صحنه پرحماسه بازگرديم، شعارهاي با خون نوشته شده بر ديوارها را مرور كنيم و الله اكبري را كه از دهان خونين زنان و كودكان بيرون مي آمد، دوباره بشنويم، مسلماً به راز بزرگ هفدهم شهريور بيش از پيش پي خواهيم برد. آنها خواهان تعريف جديدي از زندگي بودند. آنها كرامت انساني را نه فقط براي رسيدن به حقوق مادي، بلكه براي دستيابي به سعادت معنوي مي خواستند.
از ديدگاه آنها، وعده هاي الهي تحقق پذير بود و هر كس در راه رسيدن به اين وعده ها تلاش مي كرد، سعادت واقعي را پيش رو داشت. سعادت براي آنها تنها داشتن امكانات زندگي اين جهاني نبود، بلكه برخورداري از شرايطي بود كه زمينه هاي قرب به خداوند و درك مقام حضرت حق را فراهم سازد.
آنها در پي آزادي بودند، آزادي از ظلم و جور و فشار و خفقان، آزادي از زندان مادياتي كه لجام گسيختگان اخلاقي و مذهب گريزان لذت طلب بنا كرده بودند، آنها مي خواستند فضايي داشته باشند كه بتوانند كلام حق خود را بر زبان بياورند، ارزش ها و استعدادهاي خود را متجلي سازند و حقيقت را آن گونه كه هست برملا كنند و فرياد كشند كه واقعيت وجودي انسان  تنها در آزادي و آزادگي است كه تجلي مي يابد.
شهداي هفدهم شهريور مي دانستند كه رسالتي جهاني بر عهده دارند و بايد تمام جهانيان را آگاه سازند كه طريق سعادت بشر تنها در مسير الهي است و امروز نيز آنها ناظر و شاهد ما هستند. آيا به راستي توانسته ايم در راهي كه آنان گشودند گام برداريم؟
هزاران شكوفه بوستان انقلاب اسلامي كه در اين ۱۹ سال پاي به گلستان شهادت گذاردند، در مقابل آن طلايه داران ايثار سربلند شدند. باشد كه ما نيز پويندگان طريق جاوداني شهداي هفدهم شهريور ۱۳۵۷ باشيم.

مدارس ورزش در دوره هاي تحصيلي راه اندازي مي شود
گروه علمي فرهنگي: مدارس  ورزش  براساس  تصويب  شوراي  عالي  آموزش  و پرورش  در همه  دوره هاي ابتدايي ، راهنمايي ، متوسطه  و پيش  دانشگاهي  داير مي شود.
به  گزارش  روابط عمومي وزارت  آموزش  و پرورش ، هدف  از تاسيس اين  مدارس ، فراهم  كردن  شرايط لازم  براي  شناخت  رشد و شكوفايي  استعدادهاي ورزشي  دانش آموزان مستعد و ايجاد زمينه  مناسب  براي  رشد و توسعه ورزش  قهرماني است .
براساس  شرايط راه اندازي  مدارس  وابسته  به  ساير وزارتخانه ها، سازمان هاومراكز غيروابسته  به  آموزش  و پرورش ، موسس  مي تواند پس  از اخذ مجوز در هرمنطقه  از كشور كه  داراي  امكانات  آموزشي ، پرورشي  و ورزشي  باشد، نسبت  به تاسيس  اين  مدارس  در دوره هاي  ياد شده  اقدام  كند.مدارس  ورزش  براي  دختران  و پسران  به  صورت  جداگانه  تاسيس  خواهد شد.
موسس  مي تواند از دبيران  و كارمندان  آموزش  و پرورش  به صورت  مامور استفاده كند.دانش  آموزان  نيز در صورت  داشتن  شرايط عمومي نام نويسي  ضوابط وزارت  آموزش و پرورش  و كسب  امتيازات  لازم  در آزمون هاي  علمي مجاز به  ورود به  اين  مدارس هستند.
نمره  درسي  تربيت  بدني  از حاصل  جمع  يك  چهارم  درس  تربيت  بدني  عمومي و سه چهارم  نمره  مهارت هاي  ورزشي  به  دست  خواهد آمد و پس  از برگزاري  امتحانات پاياني  هر پايه  تحصيلي ، دانش آموزي  مجاز به  ادامه  تحصيل  در اين  مدرسه  است كه  نمره  درسي  تربيت  بدني  كمتر از ۱۴ نباشد.

مدير كل اشتغال و خود اتكايي بنياد شهيد اعلام كرد:
ايجاد اشتغال براي بيش از ۱۹ هزار نفر
از خانواده هاي شاهد
گروه اجتماعي: تاكنون ۱۹ هزار و ۵۰۵ نفر از اعضاي خانواده معظم شاهد با استفاده از خدمات استخدامي و خود اشتغالي، به شغل دسته يافته اند كه از اين ميان اين سه هزار و ۸۱۵ نفر از فرزندان معظم شاهد با وام خود اشتغالي، شاغل شده اند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي و بين الملل بنياد شهيد و امور ايثارگران، شيراوند مدير كل اشتغال و خوداتكايي بنياد با بيان اين مطلب اظهار داشت: تعداد كل اعضاي خانواده هاي معظم شاهد استخدام شده در دستگاه هاي دولتي و غيردولتي ۱۰ هزار و ۵۶۵ نفر است.
وي افزود: علاوه بر اين تعداد، براي ۱۱ هزار و ۱۸۸ نفر نيز، موارد معاضدتهاي استخدامي از قبيل وضع استخدامي، انتقال محل خدمات، اعاده به خدمت، ابقا و حذف طرح خدمتي، انجام شده است. مدير كل اشتغال و خود اتكايي بنياد شهيد و امور ايثارگران، در خصوص تعداد فرزندان شاغل در دستگاه هاي دولتي و غيردولتي، اظهار داشت: تعداد كل فرزندان شاهد استخدام شده در دستگاههاي دولتي و غير دولتي پنج هزار و ۷۰۳ نفر هستند كه از اين تعداد ۲۰۹ نفر از طريق راهكارهاي «آموزش براي استخدام» و «وام براي استخدام» شاغل شده اند.
شيراوند با اشاره به آموزشهاي مهارتي و توانمندسازي ارائه شده به خانواده هاي شاهد، گفت: دو هزار و ۹۲۹ نفر از فرزندان شاهد از برنامه هاي زيرساخت اشتغال بهره مند شده اند و توانسته اند دوره هاي آموزش را به پايان برسانند.

دانش آموزان استثنايي مهر امسال كارت
بيمه دريافت مي كنند
گروه علمي فرهنگي: همه  دانش آموزان  استثنايي  كشور از اوايل  مهرماه ، كارت  معرفي نامه  بيمه  دانا دريافت  مي كنند و براساس  آن ، همه  هزينه هاي  بستري ، پزشكي  و درماني  به آن ها پرداخت  مي شود.
به  گزارش  ايرنا، مسئولان  و كارشناسان  سازمان  آموزش و پرورش  استثنايي  و بيمه گر روز چهارشنبه  در نشستي يك  روزه  در تهران ، توافق  كردند كه  تسهيلات  خدمات  توانبخشي  نيز از طريق موسسات  دولتي  و خصوصي  به  دانش آموزان  استثنايي  كشور ارايه  شود.
معاون  امور فرهنگي  و اجتماعي  سازمان  آموزش  و پرورش  استثنايي  كشور به خبرنگار گروه  فرهنگي  ايرنا، گفت : در اين  نشست  همچنين  مقرر شد كه  دانش  آموزان  ياد شده  كه  نياز به  خدمات  دندانپزشكي  از طريق  اعمال  جراحي  و بي هوشي  دارند، از تسهيلات  اين  بيمه  برخوردار شوند.

بيمه سلامت روستائيان ۲۴ ساعته صادر مي شود
فارس: دبير ستاد اجرايي طرح بيمه روستائيان گفت: دفترچه بيمه سلامت روستائيان در صورت مراجعه مستقيم فرد روستايي به اداره بيمه و تكميل بودن مدارك ظرف ۲۴ ساعت صادر مي شود.
محمد باقر هوشنگي افزود: كار صدور دفترچه بيمه روستائيان با جديت در حال پيگيري است و با تجهيز نرم افزاري و سخت افزاري همه مراكز بيمه روستايي در كشور روستائيان مي توانند با مراجعه به بهورز روستا و تكميل مدارك لازم مستقيما به ادارات بيمه مراجعه كنند و دفترچه بيمه خود را در همان روز دريافت كنند.
وي اضافه كرد: تاكنون ۷ ميليون روستايي متقاضي دريافت دفترچه بيمه روستايي بوده اند كه حدود ۵ ميليون نفر آنها دفترچه دريافت كرده اند و بقيه يا مداركشان كامل نبوده يا به علت حضور نيافتن فرد روستايي در محل اداره بيمه در چرخه بهورز و اداره بيمه معطل مانده است.
وي ادامه داد: مشكل اصلي در اجراي طرح بيمه روستائيان آگاه نبودن روستائيان به مزاياي اين طرح و نبود فرهنگ لازم براي استقبال آنان است و اگر روستائيان از اين طرح استقبال كنند با سرعت مي توانيم همه ۲۲ ميليون روستايي كشور را بيمه كنيم و براي همه دفترچه صادر مي شود.
وي گفت: اكنون با جرات مي توان ادعا كرد كه همه روستائيان متقاضي دفترچه بيمه در صورت مراجعه و تكميل مدارك تا آخر شهريور دفترچه بيمه مي گيرند اما نا آشنا بودن روستائيان، گرفتاري آنها در مزارع و كشاورزي و جانيفتادن فرهنگ طرح ارجاع و انتظار روستائيان براي استفاده از دفترچه هاي بيمه روستايي مانند دفترچه شهري مشكلات زيادي را در روند اجراي اين طرح ايجاد كرده است.
هوشنگي افزود: طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع يك طرح پيشرفته در نظام سلامت دنياست و در همه كشورهاي پيشرفته اجرا مي شود، بر اساس آن هر فرد فقط از سوي پزشك خانواده تعريف شده خود به پزشكان و متخصصان ديگر معرفي مي شود و نمي تواند خودسرانه به هر پزشكي برود.

۱۰ ميليون و ۶۲۴ هزار تن گندم خريداري شد
مهر: تا كنون ده ميليون و ۶۲۴ هزار و ۶۴۴ تن گندم از كشاورزان خريداري شده است.
تا تاريخ پانزدهم شهريور ماه استانهاي فارس با يك ميليون و ۸۱۰ هزار تن، خوزستان يك ميليون و ۲۷۰ هزارتن و گلستان ۸۹۹ هزار و ۱۸۱ تن برنج از كشاورزان بيشترين ميزان خريد را به خود اختصاص داده اند.
ميزان خريد تضميني گندم در استان گيلان ۸۹/۷۶ درصد، جيرفت و كهنوج ۷۵/۵۹ و بوشهر ۷۶/۵۰ درصد در مقايسه با سال گذشته رشد داشته است.
اين در حالي است كه استانهاي گيلان با ۱۲ هزار و ۶۶۲ تن، سيستان و بلوچستان با ۳۸ هزار و سه تن و خراسان جنوبي با ۳۷ هزارو ۲۰۵ تن كمترين ميزان خريد را داشته اند.همچنين ميزان خريد تضميني گندم در استانهاي چهار محال و بختياري ۱۸/۳۱ درصد، مازندران ۲۷/۲۵ درصد، و همدان ۵۱/۲۴ درصد در مقايسه با سال گذشته كاهش داشته است.

مديركل وزارتي وزارت ارشاد منصوب شد
وزير فرهنگ  و ارشاد اسلامي  طي  حكمي  پرويز كرمي  را به  سمت  مديركل  دفتر وزارتي  اين  وزارتخانه  منصوب  كرد.به  گزارش  روز چهارشنبه  روابط عمومي وزارت  فرهنگ  و ارشاد اسلامي ، در متن حكم محمدحسين  صفار هرندي  آمده  است : با توجه  به  تعهد، تجربه  و سوابق  شما انتظار مي رود با جديت  و تلاش ، زمينه  انجام  كارها را در دفتر وزارتي  با سرعت  و كيفيت  مطلوب  تر فراهم  آوريد و مراجعان  و همكاران  را با روي  گشاده  و سعه  صدر پذيرا باشيد.مدير مسئولي  روزنامه  جوان ، معاونت  سردبيري روزنامه  همشهري  و سردبيري  ايرانشهر و مديركل  روابط عمومي  سازمان  فرهنگي  و هنري  شهرداري  تهران  و بنياد مستضعفان  و جانبازان  از سوابق  فعاليت هاي  كرمي  بوده  است .وزير فرهنگ  و ارشاد اسلامي  همچنين  از خدمات  عليرضا تابش  مديركل  پيشين حوزه  وزارتي  قدرداني  و اظهار اميدواري  كرد كه  زحمات  وي  مورد قبول  حضرت  حق  قرار گيرد.همچنين حسين  صفار هرندي  وزير فرهنگ  و ارشاد اسلامي  در حكم ديگري محمدحسين  ايماني  خوشخو را در سمت  معاون  امور هنري  اين  وزارتخانه  ابقا كرد.در اين  حكم  با اشاره  به توانايي ، دانش  و تجارب  مفيد مديريتي ، وي  را به  عنوان  معاون  امور هنري  منصوب  كرد.وزير فرهنگ  و ارشاد اسلامي  در اين  حكم  ابراز اميدواري  كرد با بهره گيري  از فضاي  دلگرم كننده  اي  كه  در پرتو راي  قاطع  به  رئيس  جمهور منتخب  مردم  فراهم  آمده  است ، معاون  امور هنري  در به  سامان  در آوردن  امور موفق  و پيروز باشد.ايماني  حدود دو سال  است  كه  مسئوليت  معاونت  امور هنري  وزارت  ارشاد را برعهده  دارد.

خروج ناطق نوري از شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب
ايسنا : حجت الاسلام والمسلمين ناطق نوري از دايره تصميم گيري شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب خارج شده و درحال حاضر ديگر كار تشكيلاتي و گروهي انجام نمي دهد.ناطق نوري چندي پيش در حاشيه مراسم ختم مرحوم زواره اي در حالي كه خبرنگاران از او درمورد حضور يا عدم حضورش در شوراي هماهنگي مي پرسيدند، سكوت و به ذكر اين نكته اكتفا كرد كه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب به كارش ادامه مي دهد.او كه در حال حاضر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام است در انتخابات مجلس هفتم و رياست جمهوري، رياست شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب را بر عهده داشت، بعد از اختلافاتي كه در اين شورا به وجود آمد، در جلسات شوراي هماهنگي شركت نكرد و در اوج انتخابات به شهرستان نور (محل تولدش) مسافرت كرد.ناطق نوري در حال حاضر ديگر در شوراي هماهنگي حضور ندارد و كار تشكيلاتي انجام نمي دهد.

مرتضي حاجي: بازنشسته شده ام
ايسنا: وزير سابق آموزش و پرورش انتقاداتي را كه در ماههاي پاياني دولت خاتمي به اين وزارتخانه مي شد، داراي جنبه هاي سياسي دانست. مرتضي حاجي با بيان اين كه عده اي درصدد ايجاد موانعي بر سر راه كار دولت هشتم بودند، تصريح كرد: اين افراد نمي توانستند توفيقات دولت هشتم را بپذيرند؛ بنابراين وزارت آموزش و پرورش را به دليل بزرگي و توقعاتي كه از آن مي رفت، نشانه رفتند كه خوشبختانه با حسن تدبير مسئولان، تير آنها به سنگ خورد. وي همچنين با اشاره به اين كه از دولت بازنشسته شده است، خاطرنشان كرد: احتمالا در يك موسسه پژوهشي به فعاليت مي پردازم. ضمن اين كه عضو هيات امناي يك دانشگاه غيردولتي هم هستم كه در آنجا نيز مشغول خواهم شد.

دكتر جعفر توفيقي:تاكنون پيشنهاد مديريتي
به من نشده است
ايسنا: وزير سابق علوم، تحقيقات و فناوري با تأكيد بر استفاده حداكثري از تجربه مديران گذشته در دولت افزود: استفاده از تجربه مديريت هاي گذشته يك نقطه مثبت است و اگر ارتباط با اين سابقه و حافظه مديريتي بريده شود، ناچار خواهيم شد خيلي از تجربيات را دور بريزيم و دوباره از صفر شروع كنيم. دكتر جعفر توفيقي تجربه، دانش و مهارت كافي، آشنايي با سازمان مربوطه و علوم جديد مديريتي، نگاه راهبردي و برنامه ريز و آينده نگر را ازجمله مولفه هاي انتخاب مديران مياني در وزارتخانه ها برشمرد و گفت: مديريت يك بحث پيچيده است كه مجموعه اي از خصوصيات فردي و اجتماعي را براي موفقيت لازم دارد. توفيقي، «دولت سايه» را كه بعضا از سوي برخي از احزاب مطرح مي شود اصطلاحي كه در نظام هاي حزبي از آن استفاده مي شود معرفي كرد و ادامه داد: در عموم كشورهاي حزبي احزابي كه نمي توانند به قدرت برسند دولتي در سايه تشكيل مي دهند و مسائل كلان را از اين طريق زير نظر مي گيرند و تجزيه و تحليل مي كنند. در واقع خود را براي دوره اي كه مي خواهند مسئوليت را بپذيرند، آماده مي كنند. وزير سابق علوم، تحقيقات و فناوري در پاسخ به اين سئوال كه آيا براي فعاليت در سطوح مديريتي تاكنون پيشنهادي دريافت كرده ايد يا خير؟ به خبرنگار ايسنا گفت: فعلا در دانشگاه و به عنوان يكي از اعضاي هيات علمي مشغول تدريس و تحقيق هستم و پيشنهادي در اين رابطه نداشتم.

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان
در سانحه رانندگي جان باخت
مهر: عليرضا جمشيدي معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان عصر روز سه شنبه در يك سانحه رانندگي در محور بيجار به سنندج جان باخت.
مسئول روابط عمومي استانداري كردستان اعلام كرد، در اين سانحه كه بر اثر واژگون شدن خودروي حامل معاون استاندار روي داد، دختر جمشيدي نيز كشته شد. عليرضا جمشيدي حدود چهار سال معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان را بر عهده داشت و پيش از آن نيز در سمت فرماندار شهرستانهاي مريوان و كامياران خدمت كرده بود.

جمعيت ايثارگران سهمي در كابينه ندارد
ايسنا : در پي انتخاب محمود احمدي نژاد، عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به عنوان رئيس جمهور، اين جمعيت با انتشار بيانيه اي ضمن تبريك به احمدي نژاد و ملت ايران به خاطر اين انتخاب، تأكيد كرد: عضويت احمدي نژاد در اين جمعيت دليل بر اين نيست كه اين تشكل از احمدي نژاد سهم خواهي كند.اعضاي شوراي مركزي اين جمعيت در مصاحبه هايي اعلام كردند كه فقط به دنبال همكاري با دولت جهت موفقيت آن هستند.علي دارابي يكي از اعضاي شوراي مركزي اين جمعيت در گفت وگويي اظهار داشت: اين جمعيت درمورد كابينه با احمدي نژاد صحبت هايي كرده و ليستي نيز ارائه داده ولي در اين ليست اسمي از اعضاي جمعيت وجود ندارد، چون به دنبال سهم خواهي از كابينه نيستند.اعضاي اين جمعيت كه در دور اول انتخابات علي رغم عضويت احمدي نژاد در اين حزب از قاليباف حمايت كردند و در دور دوم با راهيابي احمدي نژاد و  هاشمي به ميدان رقابت، به صورت علني از احمدي نژاد حمايت كردند، درمورد اين اقدام خود اظهار داشتند كه ما با توجه به نظرسنجي هاي كه انجام داده ايم متوجه شديم كه قاليباف در بين كانديداي اصولگرا داراي شانس بيشتري است و ازهمين بابت از وي حمايت كرديم.در دور دوم نيز با توجه به اينكه احمدي نژاد و هاشمي را افرادي اصولگرا مي دانستيم در جلسه شوراي مركزي تصميم گرفتيم به صورت رسمي از احمدي نژاد حمايت كنيم.بنابراين گزارش با توجه به اين تحليل ها انتظار مي رفت كه در ليست كابينه افرادي از اعضاي جمعيت ايثارگران حضور داشته باشند ولي با انتشار فهرست اعضاي كابينه همه مشاهده كردند كه در آن تعدادي از اعضاي جامعه اسلامي مهندسين حضور دارند ولي نامي از اعضاي جمعيت ايثارگران به چشم نمي خورد، تا اينكه چندي پيش از سوي مطبوعات منتشر شد كه از طرف وزير نيرو علي يوسف پور عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران به عنوان معاون پارلماني اين وزارتخانه انتخاب شد.

داخلي
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |