چهارم ، شماره 1075 سپتامبر 1996 ، سال مهر 1375 ، 22 يكشنبه 1
خودرو خريدار اعتماد جلب براي !كنيد دقت
اقدامهايي از شهرتهران مختلف نقاط در خودرو خريدوفروش مراكز ايجاد
نظير فروشنده ، و خريدار به كارشناسي تسهيلات ارائه هدف با كه بود
نيز و درخودروها ديگر موارد شناسايي و عيبها كردن مشخص قيمتگذاري ،
مراكز زماناين مرور به اما.شد خريدارراهاندازي انتخاب قدرت افزايش
جوار در باتجمع كه شده مبدل واسطهها پاتوق مفيدشبه تسهيلات همه با
.آوردهاند نامطمئنيبهوجود جو محوطه در اصولي ترددغير يا و مراكز
كه آن بدون محوطهميبرند ، درون به را اگراتومبيلي واسطهها
از را آرامش باشند ، اگرخريدار و دارند فروش قصد كارشناسببيند
.ميكنند سلب صاحبخودرو
از هماننسبت به شود ، افزوده اينمراكز در دلالان تعداد بر چه هر
دارد ضرورت بنابراين.شد خواهد كاسته عادي مراجعهكننده اعتماد ميزان
در ايرادي چنانچه تا شود بررسي مذكور مراكز در واسطهها افزايش دلايل
كه بماند باقي همان خودرو فروش همگاني مراكز تا شود برطرف است ، كار
.بود آن تاسيس اوليه هدف
.است همشهري روزنامه به متعلق و محفوظ حقوق تمام