چهارم ، شماره 1159 ژانويه 1997 ، سال دي 1375 ، 1 چهارشنبه 12
|
|
خودروهاي به برلين گستردهء رويكرد
همگاني
به ترافيك مساله برلين ، ديوار رفتن بين از و واحد آلمان تشكيل با
.است همشهري روزنامه به متعلق و محفوظ حقوق تمام
شد تبديل شهر مسئولان براي گسترده و مهم بسيار موضوعي
ميدهد ، نشان وحومه برلين شهري نقل و حمل شركت كارشناسان پژوهشهاي
همگاني خودروهاي از كه جمعيتي به درصد حدود 30 در ميلادي سال 2010 تا
شد خواهد افزوده ميكنند ، استفاده
پيشرفتهاي به است نگاهي برلين ، شهر در ترافيك سرگذشت به نگاهي
.دور بسيار گذشتههاي از شهر ترافيكاين
برليني شهروندان جابهجايي براي بار ، نخستين براي ميلادي سال 1846 در
در.شد ساخته ميشدند ، كشيده آهني پلهاي روي كه اسبي اتوبوسهاي
مورد برلين در برقي ترامواي نخستين ميلادي سال 1865 ژوئن تايخ 22
برلين مترو خط اولين نيز ميلادي سال 1902 در.گرفت قرار استفاده
.راهاندازيشد
مشاركت با برلين شهري نقل و حمل شركت ميلادي سال 1929 ژانويه آغاز در
حدود در كارمندو و نفركارگر با 25000 بزرگ و كوچك پيمانكار چندين
از پسكرد كار به آغاز و تاسيس مترو و تراموا اتوبوس ، دستگاه 5000
و شد تقسيم شرقي و غربي بخش دو به برلين شهر دوم بينالملل جنگ پايان
فعاليت به بخش دو اين در نيز برلين شهري نقل و حمل نتيجه ، شركت در
.ادامهداد خود
به پيشرفتهايي برلين بخش دو هر ترافيك در اقتصادي ، وضعيت به توجه با
.است آمده دست
آن موجب به كردكه تصويب را لايحهاي غربي برلين سناي مجلس سال 1953 در
امتيازهايي لايحه ، اين اساس بر.يافت گسترش برلين غربي قسمت متروي
مورد در تصميمهايي همچنين.شد گرفته نظر در شهري ترافيك مسئولان براي
به تراموا خطوط توسعه زودي به.شد اتخاذ اتوبوسراني خطوط گسترش
سرعت از تراموا شبكه توسعه اما شرقي برلين در.شد متوقف طورموقت
و Marzahn مانند نوساز شهركهاي در مقابل ، در.بود بيشتريبرخوردار
.نگرفت انجام مترو خطوط گسترش براي اقدامي HohenSchonhauses
(نوامبر1989 نهم در)برلين ديوار رفتن بين واز واحد آلمان تشكيل با
تبديل شهر مسئولان براي پيچيده و مهم بسيار موضوعي به ترافيك مساله
شرقي و غربي برلين در شهري نقل و حمل شركت دو اجبار به اينرو از.شد
تا.كرد كار به آغاز تازه سازماندهي با شركت و يكديگرادغامشدند در
خود كار به شده پيشبيني برنامههاي اساس بر اينشركت ژانويه 1992 اول
تشكيلات ايجاد با شدند موفق شركت مسئولان همينسال ، در.داد ادامه
سال ژانويه در.دهند ارائه برلين بهساكنان را بهتري خدمات مدرن ،
شركت ، اين.كرد كار به آغاز نقلشهري و حمل شركت ديگر بار 1994
شهر داخل در مسافران درجابجايي داشت وظيفه خود اساسنامه برپايه
بايد شركت اين همچنين.انجامدهد را خود كوشش نهايت حومه و برلين
و منطقهاي هاي سياست بودنبا همگام بودن ، ماننداقتصادي جانبي مسايل
و حمل شركت.داشتهباشد نظر در نيز را محيطي زيست مسايل و اجتماعي
بزرگترين يكياز كارمند ، هزار داشتن 20 با حومه و برلين شهري نقل
.آمد شمار به برلين شهر كارفرمايان
و برلين شهري نقل و حمل شركت كارشناسان آتيپژوهشهاي برنامههاي
جمعيتيكه به درصد حدود 30 در ميلادي سال 2010 ميدهدتا نشان حومه
معني بدين اين.شد خواهد افزوده ميكنند ، استفاده همگاني خودروهاي از
جا به جا شركت اين توسط نفر ميليون پنج حدود در بايد روزانه كه است
هماكنون از برلين شهري نقل و حمل شركت مسئولان دليل همين به.شوند
جديد كاركنان براي آموزشهايي همچون آينده براي را برنامههايي بايد
باعث مسائل اين.گيرند نظر در...و سرويسها كيفيت افزايش براي
ميليارد سالانه 5/1 يادشده برنامههاي تحقق براي شركت مديران شدهاند
گسترش براي سرمايهگذاريها اين بخش بيشترين كه كنند هزينه مارك
.شد خواهد مصرف مترو ايستگاههاي توسعه نيز و مترو خطوط و ترامواها
نيز و ايستگاهها و راهآهن تاسيسات نوسازي شامل تراموا توسعه طرح
.است نو ريلگذاريهاي
و خبري ارتباطات و اطلاعرساني براي مكانهايي طرح اين در همچنين
شده گرفته نظر در ترامواها حركت منظور به برق انتقال تاسيساتخطوط
شرق شمال و غرب مركزي ، بخشهاي به تراموا شبكه كه اين درنهايت.است
.يافت خواهد برلينگسترش
آسايش باعث كه شده ساخته ايستگاهها در كمارتفاع سكوهاي سال 1994 از
همچنين.است شده ترامواها از شدن پياده يا سوار هنگام مسافران بيشتر
شده حل ترامواها حركت اوليه شتاب نوري سيگنالهاي و تجهيزات نصب با
.است
توجه با شهري اتوبوسراني بخش مينيبوسرانيدر و اتوبوسراني شبكه
در شهر از خارج دور برايمسافتهاي تندرو اتوبوسهاي مردم ، نيازهاي به
مسافران تقاضاي با شهريمناسب اتوبوسهاي خطوط و است شده گرفته نظر
كه حومه و برلين نقلشهري و حمل شركت خدمات تازهترين از يكي.هستند
.است مينيبوس استفادهاز گرفته ، نظر در مردم بيشتر چه هر رفاه براي
به را خدماتخود آپارتمانها ، و خانهها جلوي در مينيبوسها اين
.برميانگيزند را مردم استقبال همواره و ميدهند ارائه متقاضيان
ايجاد حومه ، و برلين شهري نقل و حمل شركت مسئولان ديگر هدفهاي از
مترو خطوط گسترش مسافران ، شدن پياده و سوار براي ارتفاع سكوهايكم
.است جديد نقليه وسايل با فني كاركنان ساختن آشنا و