پنجم ، شماره 1387 اكتبر 1997 ، سال مهر 1376 ، 21 سهشنبه 29
|
|
و رفاهي خدمات سازمان:پرورش و آموزش وزير
فرهنگيان وضعيت شدن برايبهتر معيشتي
تشكيلميشود
.است همشهري روزنامه به متعلق و محفوظ حقوق تمام
شدن بهتر جهت در:كرد اعلام وپرورش آموزش وزير:شهرستانها سرويس
فرهنگيان معيشتي و رفاهي سازمانخدمات فرهنگيان ، رفاهي وضعيت
.شد خواهد تشكيل
كنگره دومين در مظفر سمنان ، حسين از همشهري خبرنگار گزارش به
معلمان پرداختهاي است قرار:گفت همچنين سمنان استان مديرانمدارس
اصلاح مورد در لايحهاي اينزمينه در و شود تعديل تحصيلي مقاطعمختلف
.شد خواهد ارائه دولت هيات به و تنظيم معلمان دستمزد و حقوق
از يكي معلمان تربيت اينكه توجهبه با:افزود پرورش و آموزش وزير
معلم تربيت مراكز براياحياي است ، پرورش و آموزش اصولمهم
.است برنامهريزيشده
مختلف مقاطع امتحانات در بويژه ارزشيابي نظام در تغيير همچنين وي
و آموزش اجراي دست در برنامههاي از را آنها تعداد از كاستن و تحصيلي
وظايف حذف درسي ، كتابهاي حجم كاهش:ساخت خاطرنشان و كرد اعلام پرورش
و آموزش نظام تغيير پرورش ، و آموزش تشكيلاتي ساختار در موازي و مشابه
اين آينده اولويتهاي از مديريتي و تدريس روشهاي اصلاح و پرورش
.بود خواهد وزارتخانه
انجام براي بازنگري شوراي تشكيل از همچنين پرورش و آموزش وزير
و آموزش نظر از پيشدانشگاهي آزمون حذف:گفت و داد خبر لازم اصلاحات
سال ، چهار به ساله سه نظام افزايش بر علاوه چون نيست صلاح پرورشبه
.ميشود دانش كار نظام باعثتضعيف
ادغام و پيشدانشگاهي آزمون موافقحفظ پرورش و آموزش:كرد اضافه وي
.سراسرياست كنكور اول مرحله آزمون آنبا
نظام اجرايي اشكالات اصلاح براي راهبردهايلازم زمينه همين در:گفت وي
و سوم روزهاي در كه حضوركارشناسان با نشستي در متوسطه ، جديد
.ميگيرد قرار موردبررسي شد ، خواهد برگزار ماه چهارمآبان
آموزش نظام لايحه تدوين هدف با:كرد اعلام همچنين پرورش و آموزش وزير
مجموعه براي برنامهاي شورا اين و شده تشكيل بازنگري شوراي پرورش ، و
هيات به آينده ماه شش ظرف تا كرد خواهد تدوين آموزشي مختلف مقاطع
.شود تقديم دولت
تربيتي مسائل سياستگزاري تشكيلشوراي ضرورت بر تاكيد با همچنين وي
را تربيتي جاري تربيتي ، شيوههاي سنتي شيوههاي در تغيير ولزوم
در پرورش و آموزش ميزانسرمايهگذاري:گفت و كرد ناكارآمدتوصيف
و ندارد تناسب هم با عنوان بههيچ دانشآموزان از نهايي بهرهبرداري
منشا شود مشخص دقيق ارزيابي و بررسي با بايد كه است مواجه اشكال با
.ميشود ناشي كجا از مشكلات اين
حريم از محافظت تكريم ، و اجلاس ، احترام اين در پرورش و آموزش وزير
از را تحكم جاي به اقناع واستراتژي مشورت مشاركت ، انسانيت ،
و تعليم كار:گفت و كرد عنوان تربيت و تعليم امر در اصول مهمترين
.نميشود موفق انسان كرامت و عزت حفظ بر تكيه با جز تربيت
آن رعايت براي مدارس مديران توصيهبه و مشورت اصل بر تاكيد با وي
ركن سه بين صميمانه و دوستانه محيط ايجاد با بايد:شد يادآور
.گرفت بكار تحكم جاي به را اقناع استراتژي مديريت ، و معلم دانشآموز ،
و سنگين وظيفهيي را وشخصيتسازي انسانسازي پرورش ، و آموزش وزير
پرورش و آموزش:افزود و تربيتدانست و تعليم بخش در ارزش كاريبا
علم شعور ، با بايستي و هستند هدايتگر نيز معلمان و است هادي دستگاه
.برسانند انجام به را خطير رسالت اين آگاهي و