پنجم ، شماره 1405 نوامبر 1997 ، سال آبان 1376 ، 11 سهشنبه 20
|
|
انسانيوزارت نيروي و برنامهريزي معاون
پرورش ، و آموزش فراگيري :پرورش و آموزش
است آموزشي نظام هدفاصلي
.است همشهري روزنامه به متعلق و محفوظ حقوق تمام
و آموزش وزارت انساني نيروي و برنامهريزي معاون:شهرستانها سرويس.
و سياست عمدهترين پرورش ، و آموزش فراگيري و تعميم:گفت پرورش
و نخبگان تربيت و پرورش و است كشور آموزشي نظام هدف اصليترين
.ميشود محسوب پرورش و آموزش فرعي اهداف از سرآمدان ،
اعضاي جمع در فاني دكتر ازهمدان ، همشهري خبرنگار گزارش به
و آموزشي امكانات:افزود استانهمدان نمونه تربيتي ستادهاي
شناختاستعدادها هدف ، و شود آموزشهمگاني صرف بايد كشور ، تربيتي
و آموزش وطبيعتا ، باشد جوانان و نوجوانان تواناييهايعموم رشد و
تربيتي نقش احياي اينكه ، بيان با وي.نيست مدنظر عدهايخاص پرورش
ستادها اين:گفت است ، تربيتي ستادهاي وظايف عمدهترين از يكي معلم
اجرا دانشآموزانمدرسه كليه سطح در تربيتيرا فعاليتهاي دارند وظيفه
.شود فراگيرتر بايد اينستاد تلاشهاي و كنند
استعدادهاي شناخت در پرورش و آموزش تواناييهاي به اشاره با فاني
كنار در كه مييابد تحقق صورتي در مهم اين:گفت نيروسازي و درخشان
خانههاي كنار در نه باشند داشته قرار بزرگ مدرسههاي كوچك ، خانههاي
.كوچك مدرسههاي بزرگ
در بايد ستادي مسئولان و مديران همه:گفت پرورش و آموزش وزير معاون
معلمان مشكلات حل كه است بديهي و كنند ياري را معلمان آموزش ، كار
جانبه همه اعتلاي و تربيتي و آموزشي فعاليتهاي بازده در ميتواند
.باشد تعيينكننده پرورش و آموزش
رهبري ، معظم مقام با پرورش و آموزش وزير اخير ملاقات در:افزود وي
اين و شده تنظيم مادهاي ده منشوري صورت به ايشان تذكرات و ديدگاهها
تربيتي و آموزشي فعاليتهاي مجموعه و برنامهريزيها در رهنمودها ،
خواهد در اجرا مرحله به و شده گرفته نظر در وزارتخانه اين آينده
.آمد