پنجم ، شماره 1421 نوامبر 1997 ، سال آذر 1376 ، 30 يكشنبه 9
|
|
من تندرست فرزند بدانيم بيشتر
.است همشهري روزنامه به متعلق و محفوظ حقوق تمام
اين در گردو مصرف شنيدهام نميگيرد ، ياد خوب را درسهايش فرزندم:پرسش
من به را آن موثر نحوهاستفاده لطفا.است كننده كمك موارد گونه
.يادبدهيد
در باشد ارتباط در آن شگفتيهاي و مغزي سلولهاي كار با چه هر:پاسخ
و ميسازد دارويي سليقه مبناي بر كسي هر و دارد قرار ابهام از هالهاي
آنها چشمگير تاثير ولي ميكند ، عنوان مشكلاتش بهبود براي را غذايي
درصدشاگردان تا 15 در 5 دريادگيري اختلال.است سوال زير هنوز
شوند اشكالروبهرو با وقتي درسي فراگيريهاي.ميشود ديده مدارس
اشكالات از بسياريباشند داشته ثانويه يا عاملاوليه ميتواند
و آهن فقر يد ، كمبود) آنها وابستهبه تحصيلي افت و يادگيريثانويه
و حركات) Hgecactive كودكان حدي تا و..غيره و (آن از ناشي كمخوني
در اختلال موجب حدي تا كه حواسپرتي و بيتوجهي غيرعادي ، تكانهاي
درمان با ميتوان را (اجتماعيميشود برخورد و تحصيلي روند پيشرفت
از گرچهبعضي بود اميدوار آنها سطحفراگيري رفتن بالا و درسشان بهبهبود
همانطور درمانيندارند متاسفانه تغذيه سوء به مبتلايان مثل گروه اين
وجود موثري داروي عواملاوليه مبناي بر فراگيري براياشكال هنوز كه
كمك و كاردان متخصصي كمك به بايد عوامل اين تفكيك نهايت در.ندارد
چه هر كه ميكنم توصيه و باشد آزمايشگاهي دقيق امكانات از گرفتن
.كنيد مراجعه ماهر متخصصو پزشك به زودتر