پنجم ، شماره 1434 سال دسامبر 1997 ، آذر 1376 ، 15 دوشنبه 24
|
|
و جستجوگري :اسلامي ارشاد و فرهنگ وزير
شود تلقي ارزش ضد درجامعه نبايد پرسش
.است همشهري روزنامه به متعلق و محفوظ حقوق تمام
جمعطلاب در ديروز اسلامي ارشاد فرهنگو وزير:شهرستانها سرويس
مراحل از عبور:گفت يزد دانشجوياندانشگاههاي و علميه حوزههاي
تضمين را دانش و دين حقيقت به دستيابي شكاكيت ، و كنكاش انديشيدن ،
توليد علم دانشگاه و حوزه در كه كنيم حركت سمتي به بايد ما و ميكند
.كنيم
با مهاجرانيهمچنين الله دكترعطاء يزد در همشهري خبرنگار بهگزارش
تفاوت شود ، تلقي ارزش ضد نبايد پرسشگري و جستجوگري كه اين به اشاره
شكاكيت مرحله از پيش افراد علم:افزود و شد يادآور را افراد درك در
هموار ژرفانگري و كمال راه كه است مرحله اين از پس تنها و است سطحي
حوزهها و دانشگاهها در گفتوگو و بحث بايد منظور همين به ميشود ،
.يابد عموميت و شود گرفته جديتر
عنوانمهمترين به دانشگاه و حوزه دركمتقابل و صحيح شناخت از وي
براي:اظهارداشت و كرد ياد فرهنگي دوقطب اين ميان وحدت عامل
.كرد پرهيز خودبيني و يكسونگري از بايد وحدت اين به رسيدن
حسينيه دانشكدهمعماري ، از همچنين اسلاميديروز ارشاد و فرهنگ وزير
و حفظ ضرورت سخنانكوتاهي در و كرد ديدن يزد كتابخانهوزيري و آقا
قرار تاكيد مورد را ايراني اسلاميو تمدن حوزه فرهنگي بهسازيميراث
.داد
مهاجرانيديروز دكتر حاكيست اسلاميهمچنين جمهوري خبرگزاري گزارش
بر فقيداصفهاني خوشنويس فضايلي استادحبيبالله يادمان مراسم در
.تاكيدكرد حياتشان زمان در ازهنرمندان قدرداني ضرورت
اسلامي ارشاد و فرهنگ وزارت هنري معاونت همت به كه مراسم اين در وي
تهران وحدت تالار در فضايلي استاد درگذشت روز چهلمين مناسبت به
.اوست كمالطلب هويت از نمادي هنرمند فعاليت هر:شد ، گفت برگزار
و است باشد بايد آفرينشآنچه درجهت هنرمند تلاش:كرد اضافه وي
.ميجويد سود مركب و رنگ نظير مختلف ابزارهاي از راه اين در هنرمند
آنها حيات زمان در هنرمندان از تجليل:گفت اسلامي ارشاد و فرهنگ وزير
.است وزارتخانه اين برنامههاي جمله از