پذيرفتهشدگان اسامي ميشود اعلام شنبه روز
آزاد دانشگاه ناپيوسته كارشناسي آزمون
قصهگويي جشنواره چهارمين برگزيدگان
شدند معرفي
نسل زبان :فناوري و تحقيقات علوم ، وزير
بشناسيم رسميت به بايد را امروز
فرهنگي يادداشت
نقش همايش در خارجي ميهمان پانزده
ميكنند شركت فرهنگ توسعه در اطلاعرساني
شب آسمان
فرهنگي انقلاب عالي شوراي سوي از
تقويت و تشكيل قانون اجرايي آئيننامه
شد تصويب دانشجويي بسيج
اسلامي ارشاد و فرهنگ وزارت سرپرست پيام
تمدنها گفتوگوي سال آغاز مناسبت به
پذيرفتهشدگان اسامي ميشود اعلام شنبه روز
آزاد دانشگاه ناپيوسته كارشناسي آزمون
آزمون شده پذيرفته هزار حدود 18 اسامي :علميفرهنگي گروه
آزاد دانشگاه سال 79 ناپيوسته كارشناسي دوره ورودي
.شد خواهد اعلام شنبه 17/10/79 روز اسلامي
نتايج دانشگاه ، اين آزمون مركز عمومي روابط گزارش به
.ميشود منتشر آفرينش ويژهنامه طريق از مزبور آزمون
قصهگويي جشنواره چهارمين برگزيدگان
شدند معرفي
كشور سراسر قصهگويي جشنواره چهارمين :فرهنگي علمي گروه
خود بهكار ايلام در برتر نفرات معرفي با شب سهشنبه
.داد پايان
به كه جشنواره اين در ايلام در همشهري خبرنگار گزارش به
مجتمع در كشور نوجوانان و كودكان فكري پرورش كانون همت
ايلام استان اسلامي ارشاد و فرهنگ كل اداره هنري فرهنگي
بود 38 شده برگزار جاري ماه دي سيزدهم لغايت يازدهم از
عنوان به نفر و 3 آزاد بخش در نفر مسابقه ، 5 بخش در نفر
.داشتند شركت ميهمان قصهگويان
خانمها كشور قصهگويي جشنواره چهارمين مسابقه بخش در
استان از فرهاديان زهرا اصفهان ، استان از رهيده رويا
بساك بهنوش تهران ، استان از دشتي فخرالسادات ايلام ،
و سيستان استان از سجادي عاليه خوزستان ، استان از كاظمي
آقايان و همدان استان از حق عزتي فريبا و بلوچستان
جاور مهري و مازندران استان از امرجي يدالله و سيفالله
.شدند برگزيده برتر نفرات عنوان به يزد استان از
در همچنين كشور قصهگويي جشنواره چهارمين داوران هيات
بخش در و گيلان استان از حقدوست رسول آقاي از آزاد بخش
نوجوانان و كودكان ادبيات پيرنيكانديش بزرگداشت جنبي
به يزد استان از ريحاني شهلا خانم از آذريزدي مهدي استاد
.كرد تقدير قصهها خوب اجراي خاطر
و صميميت كمال خاطر به چهارم جشنواره داوران هيات همچنين
آقايان و افسرده آسيه خانم ميهمان ، ازقصهگويان همكاري
و تقدير ايلام استان از رحيمي سهراب و بيگقنبري فتاح
.آورد عمل به تشكر
نسل زبان :فناوري و تحقيقات علوم ، وزير
بشناسيم رسميت به بايد را امروز
و خواستهها روحي ، شرايط درك با بايد :فرهنگي علمي گروه
رسميت به را امروز نسل زبان جوانان ، اجتماعي نيازهاي
.بشناسيم
طي ديروز فناوري و تحقيقات علوم ، وزير معين مصطفي دكتر
بيان با ايثارگران امور در وزرا مشاوران جلسه در سخناني
در كشورمان در نسلها بين ناهمزباني آثار:گفت مطلب اين
ميتواند كه آسيبي مهمترين شرايطي چنين در.است بروز حال
قطببنديهاي و نسلها ميان شكاف شود ، وارد جامعه به
.است افراطي
آگاهي ، زيادي حدود تا خرداد دوم حماسه:گفت معين دكتر
و جامعه مختلف بخشهاي ميان مشترك بينش و روحي پيوند
باز امروزه اما آورد فراهم را نسلها ميان همزباني امكان
بياعتمادي و كممهري گسستگي ، مجدد شدن نمودار شاهد
.هستيم
فرهنگي يادداشت
پيشرو چالش و ارشاد آينده وزير
اكبرياني محمدهاشم
را اعتراض كه است نظريهايمطرح شناسي ، جامعه علم در
دوره يك در كه ميداند انتظاراتي به پاسخ عدم از ناشي
گروه يك توقعات و انتظارات كه زماني.است يافته افزايش
پيدا نيز را خود پاسخ و كند پيدا صعودي سير جامعه كل يا
پاسخ توقعات اين به راحتي به بعد دوره در نميتوان كند ،
مرجعي ، هر سوي از نيازها اين به ندادن پاسخ.نداد
دادن دست از آن مهمترين كه دارد بالايي هزينههاي
بخشي بلكه واقعيت همه نه اگر مذكور نظريهاست مشروعيت
عنوان به خاتمي كه زماني. ميكند بيان خوبي به را آن از
مختلف گروههاي در سطحتوقعات شد ، انتخاب جمهوري رئيس
فرهنگي ، اقشار ميان در انتظارات اين كه كرد پيدا افزايش
هنرمندان و نويسندگان.داشت ويژهاي شكل هنري و ادبي
مهندس دوران در ارشاد وزارت برنامههاي و سياستها منتقد
كه بودند فضايي دنبال به خاتمي كارآمدن روي با ميرسليم ،
كار روي با.كنند مطرح را خود نظريات و آراء بتوانند
تدريج به انتظارات اين به ارشاد وزارت در مهاجراني آمدن
دوره ناراضيان كه هنرمنداني و نويسندگان و شد داده پاسخ
.ديدند برآورده را خود بودند ، انتظارات مهاجراني از پيش
سياسيوني آنها از بيشتر و هنرمندان نويسندگان ، متقابلا
سخت مهاجراني سياستهاي و برنامهها با كه بودند نيز
پنهان و آشكار مبارزه به او با شدت به و بوده مخالف
وزارت و داده استعفا مهاجراني شرايطي چنين تحت.برخاستند
.اوست جايگزيني منتظر ارشاد
براي كه است وزيري موقعيت دارد وجود ميان اين در آنچه
نوعي دچار وزير اين.شد خواهد برگزيده ارشاد وزارت
و نويسندگان انتظار سطح سو يك از.ميشود پارادوكس
وزارت برنامههاي اصلي مخاطبان واقع در كه هنرمندان
نميتوان هيچوجه به كه است يافته افزايش هستند ارشاد
سياسي ، گروههاي ديگر سوي از و گرفت ناديده را آنها
پاسخ اجازه ارشاد وزير به كه دارند وجود قدرتمندي فرهنگي
هرگونه شرايط اين در.نميدهند را انتظارات آن به دادن
.ساخت خواهد مواجه مشكل با را ارشاد وزير عملي و برنامه
به مهاجراني و يافته افزايش كه انتظاراتي به وزير اگر
پنهان اعتراض قطعا باشد بيتوجه است ، داده پاسخ آنها
كهنخواهد آن مهمتر و شده وي دامنگير مختلف گروههاي
و فرهنگ اهل همكاري لازمه كه را لازم مقبوليت توانست
.آورد دست به آنهاست نظر جلب و هنر
اصل وزير كه معناست اين به انتظارات اين به ندادن پاسخ
است داده قرار گروههايي و افراد راي و نظر پذيرش بر را
.آنهاست اختيار در سياسي و فرهنگي قدرت از مهمي بخش كه
فشارهاي خطر در را خود وزارت وي شرايطي ، چنين تحت
به توانست خواهد و داد نخواهد قرار بانفوذ جناحهاي
اعتماد شد ذكر كه همانگونه اما دهد پاسخ آنها خواستهاي
هنرمندان و نويسندگان از مهمي بخش كه را ديگري اقشار
.ميشود لازم مقبوليت فاقد و داده دست از هستند
اين انتظارات به ارشاد آينده وزير اگر ديگر حالتي در
رشد شديدا كه -هنري و مكتوب آثار آورندگان پديد از گروه
و فرهنگي گروههاي مخالفت بدهد ، مثبت پاسخ -است كرده پيدا
بالاخره كه مخالفتي برخواهدانگيخت ، را قدرت صاحب سياسي
.داد سوق استعفا سوي به را مهاجراني
طرفين از يكي سوي به كه هرگامي ارشاد آينده وزير بيشك
مشكلات خود امر اين كه شد خواهد دور ديگر طرف از بردارد
يكسو از آينده وزير ترتيب هر به.دارد همراه به بسياري
موثر صورت به هم و بماند هم تا دارد طرف دو هر به نياز
-طرف دو هر اعتماد جلب امكان ديگر سوي از و كند فعاليت
تقريبا عملي رساند ، اثبات به مهاجراني دوره كه همچنان
اين براي ارشاد آينده وزير آيا ديد بايد.است ممكن غير
يكي سرنوشت به كه آن يا ميكند راهحليپيدا پارادوكس
گرفتار -هم مخالف سوي دو در البته -پيشين وزير دو از
.شد خواهد
نقش همايش در خارجي ميهمان پانزده
ميكنند شركت فرهنگ توسعه در اطلاعرساني
اندونزي ، فيليپين ، هند ، كشورهاي از خارجي ميهمان 15
در آمريكا ، و هندوستان فرانسه ، پاكستان ، تركيه ، بلژيك ،
شركت "فرهنگ توسعه در اطلاعرساني نقش" همايش نخستين
.ميكنند
اطلاع المللي بين نمايشگاه هشتمين خبري ستاد گزارش به
اطلاعرساني چون محورهايي با كه همايشي در فرهنگ و رساني
مديريت اطلاعرساني ، فرهنگي تاثيرات فرهنگي ، توسعه و
حقوقي ، وبررسي اطلاعرساني اطلاعرساني ، و فرهنگي
-تاريخي زمينههاي و فرهنگي كالاهاي مصرف و اطلاعرساني
يكصد بر بالغ تاكنون ميشود برگزار اطلاعرساني اجتماعي ،
است رسيده همايش دبيرخانه به خارجي و داخلي مقاله چكيده
هيات توسط نهايي ارزيابي حال در آنها از تعدادي كه
.است داوران
اثرات چون موضوعاتي پيرامون خارجي مهيمانان همايش اين در
و اطلاعرساني فرهنگي اثرات اطلاعاتي ، تكنولوژي فرهنگي
نقش فرهنگي ، توسعه در اطلاعرساني فناوري نقش فناوري ،
تجارت دربرابر حقوق چالش فرهنگي ، توسعه در انفورماتيك
منظور به فرهنگي نرمافزاري الگوي توسعه الكترونيكي ،
فناوري مدرن ، جامعه بر اينترنت تاثير از مراقبت
فرهنگ يك پيدايش و فرهنگ شدن جهاني فرهنگ و اطلاعرساني
فرهنگي هويت بر تركيه تلويزيوني كانالهاي تاثير و جهاني
مراسم.پرداخت خواهند سخنراني به آلمان در ترك مهاجرين
سالن در ديماه روز 20 صبح دوروزه ، همايش اين افتتاحيه
نوجوانان و كودكان فكري پرورش كانون هنري آفرينشهاي مركز
.ميشود برپا
باشيد خود كودكان چشمان مراقب
بهانه به گروهي كه است شده ديده تازگي به متاسفانه
جنجالي عينكهاي از استفاده خورشيدي بزرگ لكههاي مشاهده
عينكها اين متاسفانه.كردهاند توصيه را كسوف قلابي و
هر فاقد كه را فرهنگي موسسات از برخي رسمي نشان و نام
لازم و دارند خود بر هستند ، پزشكي و علمي صلاحيت گونه
و علمي ذيصلاحيت هيچمرجع كه كنند دقت استهموطنان
خورشيدبيخطر مشاهده براي را آنها از استفاده پزشكي
با مسئولان ارفاق و مماشات متاسفانه.است ندانسته
به استاندارد غير وسايل اينگونه عرضهكنندگان و سازندگان
نزد در كشور وجهه به كه مرداد 78 كسوف 20 هنگام
به را نظر مورد تربيتي اثر زد ، لطمه نيز خارجي جهانگردان
ضمن قانوني شيوه به بار اين است لازم و است نداشته همراه
.كرد مقابله آن با ;مردم عموم به واطلاعرساني آگاهي
بينايي كه باشند مراقب بايد شهروندان ميان اين در
ادعاي خلاف بر زيرا نبيند آسيب كنجكاوي براثر فرزندانشان
از كسوف قلابي عينكهاي محافظ پوشش وسايل ، اين سازندگان
مبلغ دريافت با فقط آنها ، سازندگان و نيست "مايلار"جنس
از كوچكي ورقههاي عرضه به حاضر تومان هنگفت 51500
همين كه است حالي در اين.هستند متقاضيان به اصل مايلار
تا 300 200)ناچيزي مبلغ به را كسوف قلابي عينكهاي افراد
كشور عمده شهرهاي ديگر و تهران در وسيعي مقياس به (تومان
اين در صاحبنظران از چند تني ادعاي بهكردهاند پخش
ويژه نقرهاي ورقههاي از "مايلار" جاي به عينكها
.است شده استفاده كتاب صحافي و طلاكوبي
جز شيوهاي هر به خورشيد به نگريستن ميگويند پزشكان چشم
مرواريد آب بروز بينايي ، كاهش به غيرمستقيم شيوههاي به
در بيدرد و موضعي سوختگي ايجاد چشم ، قرنيه تاري يا
مزاحم ، سياه كوچك لكههاي شكل به همواره كه چشم شبكيه
به حاد ، حالتهاي در و ميشود منجر ميكند مختل را ديد
.ميانجامد دايمي كوري
غريب عليزاده حسين
فرهنگي انقلاب عالي شوراي سوي از
تقويت و تشكيل قانون اجرايي آئيننامه
شد تصويب دانشجويي بسيج
روز جلسه در فرهنگي انقلاب عالي شوراي :علميفرهنگي گروه
رئيسجمهوري خاتمي آقاي رياست به كه سهشنبه 13/10/79
توسعه و تقويت تشكيل ، قانون اجرايي آييننامه شد تشكيل
.كرد تصويب را دانشجويي بسيج
فرهنگي ، انقلاب عالي شوراي دبيرخانه عمومي روابط گزارش به
:از عبارتند دانشجويي بسيج اهداف آييننامه اين براساس
مقام و (ره)خميني امام حضرت رهنمودهاي و فرامين تحقق
بسط مسئوليتپذيري ، و همياري روحيه تقويت رهبري ، معظم
از همهجانبه دفاع آمادگي ايجاد بسيجي ، تفكر و فرهنگ
فرهنگي ، گوناگون عرصههاي در اسلامي انقلاب دستاوردهاي
.دفاعي و علمي
زير شيوههاي از مذكور اهداف به نيل براي دانشجويي بسيج
دانشجويان سازماندهي و آموزش جذب ، :كرد خواهد استفاده
علمي فرهنگي ، كلاسهاي و اردوها دورهها ، برگزاري داوطلب ،
يادوارهها ، برگزاري نشريات ، و جزوات انتشار دفاعي ، و
و تحقيقات توسعه در همكاري جشنوارهها ، و همايشها
و پيشرفت راستاي در دفاعي و علمي فرهنگي ، پژوهشهاي
.كشور سازندگي
فعاليتهاي دانشجويي بسيج آييننامه ، اين براساس همچنين
خواهند هماهنگ دانشگاه رياست با را خود علمي و فرهنگي
حمايت با دانشجويي بسيج فعاليتهاي كه مواردي در و نمود
در قبلي تصويب به نياز ميپذيرد انجام دانشگاه مالي
.داشت خواهد دانشگاه فرهنگي شوراي
اسلامي ارشاد و فرهنگ وزارت سرپرست پيام
تمدنها گفتوگوي سال آغاز مناسبت به
و فرهنگ وزارت سرپرست مسجدجامعي ، احمد :فرهنگي علمي گروه
ارسال با ميلادي سال 2001 از روز نخستين در اسلامي ارشاد
و اطلاعرساني فرهنگ ، وزيران براي جداگانهاي پيامهاي
سال آغاز و مسيحي نو سال مختلف كشورهاي جهانگردي
.گفت تبريك آنان به را تمدنها گفتوگوي
در اسلامي ، ارشاد و فرهنگ وزارت عمومي روابط بهگزارش
به كه ميلادي سال 2001 اميدوارم:است آمده پيامها اين
گرفت نام تمدنها گفتوگوي سال ايران جمهوري رئيس پيشنهاد
.باشد كشور دو فرهنگي روابط در تازهاي سرفصل
استيلاي نشانه طرح ، اين از ملتها و دولتها استقبال"
انديشه آن در كه جهانياست سوم هزاره آستانه در انديشه
بيشتري برابري و عدالت از بيگمان براند حكم گفتوگو و
."است بوده مصلحان و انبياء همه بشارت اين و است برخوردار
فروشيها كتاب پيشخوان روي
|
آبزيان دامپزشكي
اول چاپ / نسق انتشارات:ناشر/ روحاني شريف مصطفي:تاليف
صفحه علاوه 16 به صفحه 151/ تومان 1000/ جلد 2000/
/رنگي
دامپزشك يك كه است كاربردي اطلاعات شامل حاضر كتاب
حديك در آبزيان بيماريهاي و بهداشت كارشناس يا باليني
مجموعه 97 دراين.دارد لازم مزرعهاي و ميداني بررسي
مربوط بيماري و 55 آبشيرين ماهيان بيماريهاي از عنوان
شده تبيين آنها نشانههاي بر تاكيد با دريايي ماهيان به
و آگهي شناسي ، پيش سبب سپس و است مشترك آنها از برخي كه
همچنين.است شده داده شرح مختصرا نيز لازم درمانهاي
درمان براي استفاده مورد شيميايي مواد و داروها
با جدول ، قالب در و كلي شكل به بيماريهايآبزيان
پايان در.است آوردهشده معتبر علمي منابع استفادهاز
علامتي كليدتشخيص خوانندگان استفادهبهتر براي
رفتاري ، بدني ، آسيبشناسي ، نشانههاي قالب در نيز بيماريها
كيفي تغييرات و چشمي ، آبششي بالهاي ، ، (جلدي) پوستي ،
و آبزيان باكتريهاي تشخيصآزمايشگاهي جداول همچنين و آب
.است آوردهشده تصاويرمتننوع
مكتوب بحر
:ناشر /روبين قاسم:مترجم /دوراس مارگريت:نوشته
همراه به فارسي صفحه 71/اول 1379 چاپ نيلوفر ، انتشارات
تومان 1200/رقعي قطع انگليسي ، صفحه و 32 رنگي تصاوير
كه روزهايي در دوراس كه بود اثري آخرين "تمام و همين"
"نوشتن" رمان دنبال به بود ، نرفته هنوز و مينوشت و بود
-پيدار احتمالا -است تركي ما "مكتوب بحر" رساند چاپ به
همدل يانآندرهآ ، نظر زير نويسنده ، مرگ از بعد كه
غريبي نحو به اثر هردوميرسد چاپ به زندگياش ،
;زيستن به ميل:دوراس مالوف راپسودي با همنوا و همرنگاند
است دغدغهاي بود گفته كه نوشتن ، و حتما مهر؟ بر و
جهان اين بر و جهان اين در آنكه ميراث.مصيبتبار
.همينهاست -مردهريك يا و دره چه -ميماند و مينويسد
بحر" و "تمام و همين"ماندگار مكتوب مينوي فركلام ، همين
نوشته همزمان گويي مضمون نيز و زبان نحو لحاظ به "مكتوب
ايام ، همان سياق به عباراتي با واپسين ، ايام در شدهاند ،
كلام روشنهاي سايه با ولي متعارف ، تداومي با نه البته
هم زن از مينوشت ، و بود زن.مينوشت كه زني همان آشناي
اما "زنانگي" به بودن ، زن لحن و لون همان با مينوشت ،
نانوشتهها و سفيديها كماكان اثر دو اين در دوراس.ننوشت
نه نمودشان كه را سطور بين نانوشتههاي است ، كرده حفظ را
.نوشتههاست از كمتر
رنگي تصاوير و داده خرج به ابتكار اثر اين در هم ناشر
متن تمامي آنكه ضمن.است آورده فارسي چاپ در را اثر اصل
متن ترجمه كه صفحهاي و آورده (انگليسي) اصل صورت به را
.است كرده اشاره نيز را آمده
دقيقهاي يك قصههاي
167/اول ، 1379 چاپ /حنانه:ناشر /كلهر فريبا:نويسنده
.تومان 1000/صفحه
چهل بر مشتمل است مجموعهاي نام دقيقهاي يك قصههاي
جديد شيوهاي و سبك خود نوع در كه كوتاه بسيار داستان
در را صفحه دو تا يك داستانها از يك هر.ميرود بهشمار
براي نيز خاصي پيام آن مضامين به توجه با كه برميگيرد
قصههايي":است شده آورده كتاب جلد روي در.دارد مخاطب
نويسنده مراد ميرسد نظر به كه "خانواده افراد همه براي
جمعي صورت به خانواده اعضاي كتابخواني جمله ، چنين ذكر از
نوجوانان و كودكان براي كتاب اين از پيش كه آنجا از است ،
به متنوع تصاوير با كه بوده داستان يك فقط شامل بيشتر
دربرميگيرد ، را داستان چهل كه كتاب اين ميرسيد ، چاپ
مهمي نقش نيز كتاب اين در تصوير ، .است توجه قابل موضوعي
رنگآميزي از دور به اما ميكند ، ايفا پيام انتقال در
.است سفيد و سياه صرفا و بوده
ماركس
:ناشر /اسكندري محمد:مترجم /سينگر پيتر:نويسنده
900/رقعي صفحه 148/اول 1379 چاپ نو ، طرح انتشارات
تومان
فراواني پرسشهاي مينهيم ، سوم هزاره به پا كه حالي در
.است شده طرح ماركسيسم و ماركس جايگاه و اهميت درباره
آن شكست و سوسياليسم تجربه در پرسشها اين از بخشي ريشه
ايراني ناشر به كه نامهاي در سينگر پيتر.است نهفته
اشاره با آمده ، كتاب ابتداي در آن شده ترجمه متن و نوشته
ايران در اثر اين انتشار و ترجمه از خود خوشحالي به
باعث (هگل ديگر كتاب) كتابها اين كه كرده اميدواري ابراز
:است افزوده و شود ايران در فيلسوف دو اين به علاقه تجديد
هگل ، يا ماركس معتقدم كه ميزنم جهت آن از را حرف اين"
اطلاعات جهت در كه كساني و ميكنند عرضه را درستي فلسفه
.كنند تبعيت آنها فلسفه از بايد ميكنند ، كار اجتماعي
اما ميكردند ، اشتباه مهم جهات بسياري از فيلسوف دو اين
حتي ميتوانيم ما و بودند عميقي متفكران آنها صورت هر به
آنها از بودند ، شده جدي خطايي مرتكب آنها كه مواردي در
".بگيريم درس
"ايران امروز فرهنگ بنيانگذاران" مجموعه در كه ماركس كتاب
نيز و وي زندگي مهم مقاطع به يافته انتشار و ترجمه
خاص تعصبي بدون و موجز شكلي به آثارش و نظريات مهمترين
.مينگرد
يوگا استاندارد دوره
موحدي سيدعبدالحميد:مترجم /بالكار ساداشيونيم:نويسنده
/جلد 3000/ اول 1379 چاپ /طلايي اژدهاي انتشارات /نائيني
.تومان 570/ وزيري صفحه ، 91
دارند ، يوگا با كمي آشنايي حتي كه كساني براي شايد
(هاتايوگا) يوگا زيرا برسد ، نظر به عجيب كتاب عنوان
به آنها از برخي انتخاب و دارد زيادي بسيار (آسانا)حركات
اين اما باشد ، مشكلي امر است ، ممكن استاندارد عنوان
عوامل حركات ، انتخاب براي.است گرفته صورت هند در اقدام
بودن صحيح بودن ، متداول آن ، بودن كاربردي جمله از متعددي
بد.است شده گرفته نظر در...و (بدني تربيت علم نظر از)
امتحان هند در يوگا مراكز از برخي حتي كه بدانيد نيست
.ميكنند برگزار نيز استاندارد دوره
جادو چراغ و بيبيگل
173/1379-اول چاپ /حنانه:ناشر /كلهر فريبا:نويسنده
.تومان 750/صفحه
را خود مخاطبين ميشدند ، منتشر تاكنون كه رمانهايي
وجود هميشه بحث اين اصولاميدادند قرار بزرگسالان
كه خود سن به توجه با نوجوانان آيا كه است داشته
خواننده ميتوانند دارد نيز ذهني محدود تواناييهاي
اين نوشتن با جادو چراغ و بيبيگل نويسنده باشند؟ رمان
در 173 را رماني و داده پرسش اين به مثبتي پاسخ كتاب ،
از استفاده و سادهنويسي.است نوشته نوجوانان صفحهبراي
كه است رمان اين اصلي ويژگيهاي از پيچيده غير بيان
همين در.رساند ياري نوشته فهم در را نوجوان ميتواند
از نوجوانان استقبال ميزان تا نشست انتظار به بايد حال
.شود مشخص جادو چراغ و بيبيگل
|
|