سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۴۰۸
آخرين نرخ مكالمات
تلفن هاي ثابت و همراه اعلام شد
003918.jpg
يكي از مخارج هميشگي و شايد گاهي غيرقابل كنترل خانواده ها، هزينه استفاده از تلفن است.
اين هزينه چه مربوط به تلفن همراه باشد چه تلفن ثابت، از جمله مخارجي است كه با وجود مشكلات اقتصادي و روحيه صرفه جويي مردم ما بازهم ممكن است چندان برنامه ريزي مشخصي در موردش نداشته باشيم. شايد هم دلمان بخواهد براي اين هزينه هم برنامه ريزي كنيم؛ اما برايمان ميسر نشده است. اگر علت اين امر عدم آگاهي از نرخ مكالمات تلفني باشد،ازآخرين گزارش هاي شركت مخابرات استان تهران درباره نرخ وصولي مكالمات تلفني آگاهي مي يابيم:
نرخ يك دقيقه مكالمه شهري تلفن همراه به همراه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ كه معادل ۱۰۱۰ پالس در دقيقه است برابر ۴۴۷۴۴۷ ريال مي شود. از ساعت ۲۱ تا ۸ صبح نرخ تلفن همراه به همراه با كاهش تعداد پالس در يك دقيقه (۸۸ پالس در دقيقه) معادل ۳۵۸۳۵۸ ريال مي شود. روزهاي جمعه و تعطيلا ت رسمي نيز اين نرخ برابر با ميزان مبلغي است كه براي مكالمات تلفني شب (يعني ساعت ۲۱ تا ۸ صبح) در نظر گرفته شده است.
همچنين براي برقراري مكالمه بين تلفن همراه و ثابت (از همراه به ثابت و بالعكس). از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ تعداد پالس در دقيقه ۱۰۱۰ است و مبلغ آن معادل ۴۴۷۴۴۷ريال مي شود. شبها از ساعت ۲۱ الي ۸ صبح و روزهاي تعطيل اين مبلغ به ۳۵۸۳۵۸ريال كاهش پيدا مي كند چون در اين مواقع براي هر دقيقه ۸۸ پالس در نظر گرفته شده است.
مكالمات تلفني بين تلفن هاي ثابت هم در صورتي كه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ صورت گرفته باشند معادل ۷۶۰ ريال براي ۱۷ پالس در يك دقيقه در نظر گرفته شده است و اين مبلغ شبها (از ساعت ۲۱ تا ۸ صبح روز بعد) با احتساب ۱۲ پالس در يك دقيقه كاهش پيدا خواهد كرد و معادل ۵۳۶ ريال خواهد بود. براي روزها و شب هاي تعطيل هم همين نرخ در نظر گرفته شده است.
همچنين نرخ وصولي مكالمات تلفني بين الملل كه از سوي مشتركين تلفن همراه ايران به مقصد ساير كشورها برقرار مي شود از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ ۱۰ پالس و از ساعت ۲۱ تا ۸ صبح و روزهاي تعطيل به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ ۸ پالس اضافه شده است.
نرخ وصولي يك دقيقه ارتباط تلفن ثابت به مقصد ماهواره اي ثريا با كد (۰۰۸۸۲۱۶) مبلغ ۸۶۰۰ ريال به اضافه ۶ درصد ماليات و عوارض است كه تغيير نداشته ولي به نرخ وصولي ارتباط مشتركين تلفن همراه به مقصد ترمينال هاي ماهواره اي ثريا از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ ۱۰ پالس و از ساعت ۲۱ تا صبح روز بعد و روزهاي تعطيل به ازاي هر دقيقه معادل ۸ پالس اضافه مي شود.
نرخ هاي قبلي وصولي ارتباطات بين الملل دريايي «اينمارست» و ارتباطات بين الملل تلكس و تلگراف به قوت خود باقي است.

بازارچه ارتباطات
بازارچه لوازم خانگي
بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو
گوناگون
|  بازارچه لوازم خانگي  |  بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو  |  بازارچه ارتباطات  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |