جاي به كاذب مقالهرقابت به پاسخي بازتاب
كارنامه يا عددي كارنامه
علمي همكاري
توصيفي
!كنيد احياء را ديدگاهالبرز
جوان ، همايش مهاجراني دكتر حضور با
ميشود برگزار تمدنها گفتگوي و خانواده
ثبتنام كارشناسي رشته در 13 مرداد 27
آغاز پيامنور دانشگاه فراگير دورههاي
ميشود
به كارداني و پيوسته كارداني آزمونهاي
شد برگزار ناپيوسته كارشناسي
توجيهي -آموزشي دوره مدرسه مدير هزار 50
ميبينند
شاهد 10 مدارس دانشآموزان شهريه
مييابد افزايش درصد
جاي به كاذب مقالهرقابت به پاسخي بازتاب
كارنامه يا عددي علميكارنامه همكاري
توصيفي
خويش كار در كه است آدمي ساختن تيزهوشان دبيرستان وظيفه
بالايكنكور رتبه معني به لزوما كه باشد مبتكر و مفيد
نيست بودن المپيادي و
در "رحيمي سلماني مهدي"آقاي گرامي دانشآموز مقاله
ايجاد من در زيادي شعف و شور همشهري روزنامه شماره 2449
كه -ما پرور درآموزشگلادياتور شدم متوجه زيرا ;كرد
كرده نفوذ نيز تيزهوشان دبيرستان در خصوصيت اين متاسفانه
ديدگاه با كه ميشوند يافت دانشآموزاني هم هنوز -است
دانشآموزان ارزيابي براي كه را سازوكاري خود منتقدانه
اين اطلاع به است لازم.ميكنند نقد است ، شده ايجاد
گروه زيرمجموعه در دست اين از بحثهايي برسانم دانشآموز
با فيزيك گروه ارتباط در و حلي علامه دبيرستان در فيزيك
.است جاري دبيرستان مديريت و مشاورت مجموعه
آن از ايشان مقاله در كه - "گلادياتور" واژه كليد
گروه علاقه مورد واژههاي كليد از -است شده استفاده
پرورش به نسبت را خود اعتراض هميشه و است فيزيك
آزمونهاي در كه سود چه اما.كردهايم اعلام گلادياتور
گلادياتوري روش -المپياد و كنكور - دبيرستاني ساز سرنوشت
دامنه كردن گسترده از اجتناب و گروهي كار از اجتناب يعني
چنين كه نكته اين به توجه بدون ميشود ، توصيه اطلاعات
در اثرگذاري و علمي جديد مفاهيم خلق توانايي روشهايي
در همچنين.ميگيرد دانشآموز از را اجتماعي مناسبات
امتيازهاي است ، زياد بسيار آزمونها اين خطاي كه حالي
كه ميشود گرفته نظر در ازدانشآموزان جمعي براي ويژهاي
حتي و نيست ذكر قابل سايرين با آنها تفاوت عليالاصول
بايد جا همين البته.است آزمون خطاي حد در مواقع دربعضي
حداقل -المپياد مجموعه در اتفاق اين كه كنم يادآوري
به كمتر-داريم آشنايي آن مسئولين با كه فيزيك المپياد
به دادن جايزه و انتخاب در امكان حد تا و ميخورد چشم
.ميكنند توجه آزمون ذاتي خطاي به دانشآموزان
يافتن به علاقهمند ما ، جامعه غالب فرهنگ كه سود چه اما
اين و است -سياسي عرصه در حتي -تجليل براي قهرماناني
شايد.ميشود تبليغ نيز جمعي رسانههاي توسط غالب فرهنگ
حلي علامه افتخارآفرينان عكسهاي به "سلماني" دانشآموز
.باشد كرده توجه است ، شده نصب دبيرستان مدير دفتر در كه
فن و فوت ماه سه مدت در كه فارغالتحصيلي از نشاني آيا
نشاني آيا هست؟ آموخت ، حرفهاي خياط يك حد در را خياطي
و آموزش براي را خود تحصيلي آينده كه فارغالتحصيلاني از
آيا هست؟ كردند ، فدا حلي علامه دانشآموزان به خدمت
در سخت كاري شرايط در كه فارغالتحصيلاني از نشاني
انجام جهاني استاندارد حد در علمي كار ايران ، دانشگاههاي
عليرغم كه فارغالتحصيلاني از نشاني آيا هست؟ ميدهند ،
پستترين خدمت ، قصد به كشور ، از خارج در امكاناتتحصيلي
هست؟ كردند ، انتخاب خودمان كشور در را شغلها سختترين و
دانشآموزان ، والدين زيرا.است منفي پرسشها اين تمام پاسخ
دوران در خود فرزند شدن شناخته نخبه به علاقهمند
ايشان بودن ديگران و خود حال به مفيد نه هستند ، دبيرستان
.دبيرستان از پس دوران در
خويش كار در كه است آدمي ساختن تيزهوشان دبيرستان وظيفه
كنكور بالاي رتبه معني به لزوما كه باشد ، مبتكر و مفيد
جامعه عمومي توقعات متاسفانه ولي.نيست بودن المپيادي و
دبيرستان بهترين سمت به را تيزهوشان دبيرستان روز به روز
كه تهران عادي دبيرستانهاي بهترين از يكي يا -تهران
متفاوت بسيار تيزهوشان دبيرستان با آن كاركرد عليالاصول
البته -دبيرستانها مسئولين ديد افق.ميدهد سوق -است
امكان حد تا حلي علامه دبيرستان مديريت ميكنم يادآوري
!تيزهوشانه طرحهاي از خود مجموعه زير مدافع سپر عنوان به
سالگي سن 18 تا -ميكند دفاع فشارافكارعمومي مقابل در
به.ندارند خاصي توجه آنها آينده به و است دانشآموزان
برخورد دانشگاه مختلف سالهاي وروديهاي با كه كسي عنوان
شريف صنعتي فيزيك دانشكدههاي در ميكنم احساس است داشته
بيشتر دانشجويان عمومي سواد سطح سال هر آن امثال و
انجام در آنها ابتكار خلاقيت ، قدرت مقابل در ولي.ميشود
.ميشود كمتر...و جمعي كار روحيه اجتماعي ، مسئوليتهاي
در سابق دانشآموزان آموزش روش دليل به جز اين
چيز به جامعه پسند مورد افتخارات جز به كه دبيرستانهايي
.نيست ندارند ، توجه ديگري
اين به فيزيك گروه اخير دربحثهاي نمره ، مورد در اما
نمره چند حد در ما آزمون خطاي عملا كه رسيدهايم نتيجه
چندتايي نظامهاي جز نمرهدهي نظام هيچ اتفاقا و است
به فيزيك گروه.نيست ما آزمون خطاي پاسخگوي (ده تا پنج)
بزرگ خطاي اين با را دانشآموزان ردهبندي عنوان هيچ
ميداند كنكور در رتبهدهي جنس از را آن و نميداند صحيح
است تصادفي خطاي حسب بر عموما دانشآموزان ردهبندي كه
حال در فيزيك گروه در طرح اين.سيستماتيك اختلاف تا
فرزندانشان كه اوليايي برخورد نحوه چند هراست بررسي
كسي به بيست و هفده بين" كه توضيح اين با شدهاند هفده
.است ديدني "نشده داده نمره
نوع در معاونت اين وجود كه -دبيرستان پژوهشي معاونت در
توصيفي كارنامه نام به كارنامه نوعي -است كمنظير خود
به پرورشي يا پژوهشي بخش در را دانشآموز كه است رايج
مشابه روش اين.ميكند ارزيابي توصيفي طور
روش) ما بومي روش يا دانشگاهي مرسوم توصيهنامههاي
يكسان غير برخورد نحوه متاسفانه ولي. است (حوزه ارزيابي
جاي به پژوهشي "نمره" درخواست و كارنامه اين با دبيران
شكست سوي به را روش اين والدين ، سوي از "توصيفي كارنامه"
.ميراند پيش
دو به بايد را دانشآموز است ، معتقد نگارنده كه حالي در
حداقلهايي آموختن مورد در اول ارزيابي.كرد ارزيابي صورت
شده گرفته نظر در خاص سن آن در خاصي مبحث آن براي كه است
مفاهيم بر تسلط معمولا فيزيك ، درس در حداقلها اين.است
كه حالي در.است درسي كتاب حد در مسئله حل توانايي و
ساخت استعداد دانشآموز ، خلاقيت آزمايشگاهي ، توانايي
دانشآموز...و جمعي كار روحيه مدلسازي ، استعداد وسيله ،
صفر از معمولا ارزيابي اين.نميگيرد قرار ارزيابي مورد
درج پله 25/0 با تحصيلي كارنامه در و شده انجام بيست تا
كه ميدهد نشان نگارنده شخصي تجربه كه حالي در ميشود ،
خاص شرايط در كه دارند ، خطا نمره يك حداقل ما آزمونهاي
اين هدف بنابراين.باشد نمره ازيك بيش خيلي است ممكن
نه است ، خاص مقطع آن از عبور مجوز صدور تنها ارزيابي
. پله 25/0 با دانشآموز رتبهبندي
فعاليتهاي شامل كه ميشود انجام بخشي در دوم ارزيابي
پژوهشي فعاليتهاي حلي علامه در كه -است كلاس بيرون
مورد فوقالذكر شاخصهاي بخش اين در -ميشود ناميده
آينده است معتقد نگارنده كه ميگيرند قرار ارزيابي
كه حالي در شاخصهاست ، اين تابع دانشآموز شغلي و تحصيلي
آقاي.هستند ديگري شاخصهاي مديون را خود شهرت دبيرستانها
براي داريد؟ اعتقاد بيشتر كارنامه كدام به شما !سلماني
بخش يا گذاشتهايد وقت بيشتر خود تحصيلي آموزشي بخش
يا ميدهيد اهميت بيشتر كنكور بالاي رتبه به پژوهشي؟
پيشگامان و فيزيك دانشآموزي كنفرانس در مقاله ارائه
مهمتر برايتان دبيرستان در شدن شناخته نخبه لهستان؟ نوبل
اين البته دبيرستان؟ از بعد شغلي و تحصيلي موفقيت يا است
جايگاه پرسشها ، اين پاسخ اما ندارند منافاتي هم با مسائل
.ميكند مشخص نظرافكارعمومي در را كارنامه دو اين
به آيااست تشويقي نمره ، برخورد با برخورد ديگر نحوه
بهايي نبايد تحصيلي دوره يك در دانشآموز سواد سطح رشد
با خود اختلاف كاهش در دانشآموز تلاش و سعي آيا داد؟
تمامي تقريبا كه دانشآموزي نيست؟ پاداش لايق ديگران
پايان تا و ميداند نيمسال ابتداي در را درسي مطالب
جديد مطالب آموختن به نيازي برتري ، احساس خاطر به نيمسال
كه دانشآموزي يا است تقدير شايان بيشتر نميكند احساس
خود تلاش و سعي با و نميدانسته هيچ نيمسال ابتداي در
صفر نمره اگر است؟ آموخته -را آن همه نه و -مطالب بيشتر
شود ، آن پيشرفت مانع يا باعث دانشآموزي به دادن بيست يا
است مجاز نگارنده آيا دارد؟ را نمره تغيير اجازه معلم
بداند؟ مقدم آن ارزيابي بخش به را نمره تشويقي بخش
حلي علامه دبيرستان دبيران دغدغه مسائل اين شايد البته
دبيرستان همين از آنها بيشتر كه باشد نيز تهران
نيز مجموعه اين در تغيير انگيزه و شدهاند فارغالتحصيل
دقت به بايد تغييرات اين البته.دارد وجود آنها ميان در
و پرورش و آموزش قوانين گرفتن نظر در و برنامهريزي با
بحثهاي در كه صورتپذيرد كساني به دادن آگاهي با
.نميكنند شركت كارشناسي
همدانيرجا نيما
تهران حلي علامه دبيرستان فيزيك گروه رئيس
!كنيد احياء را ديدگاهالبرز
مراكز پرافتخارترين از يكي بهعنوان البرز دبيرستان
و آموزش تارك سالبر حدودا 80 قدمت كشوربا آموزشي
استوار و بزرگهمچنانمحكم البرز.ميدرخشد ايران پرورش
عظيم خيل و است ايستاده پرعظمتالبرز كوهستان مانند
.ميكند تربيت خود دل در را كشور دانشآموزان
خود ، فرد به منحصر ساختار و بافت با البرز دبيرستان
مدارس ساير از را آن كه است بالقوهاي توانهاي داراي
صورت به چون البرز مدرسه.ميسازد جدا كشور حتي و تهران
شده ، طراحي برداريآموزشي بهره براي و آموزشي موسسهاي
متعددبراي دفاتر و زياد تعداد با درس كلاسهاي داراي
زمينهاي و ورزشيسرپوشيده سالنهاي و مدرسه جاري امورات
فوتبال ، زمينچمن و متنوع ورزشي رشتههاي براي متعدد
پايه علوم وتوانمند بزرگ آزمايشگاههاي دووميداني ، پيست
براي فني مركز داراي همچنين.ست مجزا ساختماني در
كتابخانه الكترونيكو و كلاسهايكامپيوتر از بهرهگيري
واحد آن در را دانشآموز زيادي تعداد گنجايش كه بزرگ
در آزمونهاي انجام براي امتحان سالنهاي داراي نيز.دارد
و صنعتي مختلف رشتههاي براي فني كارگاههاي وسيع ، حد
مطالعه براي آرام مكانهايي و وسيع حياطي و سبز فضاي
.است وسيع بسيار غذاخوري سالن و باز فضاي در دانشآموزان
و تعليم امر در طولاني سابقهاي داشتن با دبيرستان اين
دانشمند ، افرادي وتحويل بوم و مرز اين فرزندان تربيت
در كشور از خارج داخلو جامعه به متخصص و كارآمد لايق ،
امكانات و داده دست از را خود كارآيي تقريبا حاضر حال
و شده فرسوده و كهنه زمان مرور به آن تجهيزاتعظيم و
.است نيامده فراهم آن از استفادهاي گونه هيچ امكان
افتخار كشور معلمان براي دبيرستان ، اين تدريسدر زماني
در علماندوزي و خواندن درس طرف آن از و ميآمد حساب به
.آرزوهابود جزو كشور دانشآموزان براي نيز آن
چرا نيستند؟ البرز چون مدارسي فكر مسئولينبه چرا
مدارس اين داشتن نگه براي بهايي ديگر ما پرورش آموزشو
البرز مانند مدارسي نميتوانند مسئولان چرا نميپردازد؟
.كنند ايجاد كشور در را
او به را البرز كاركرد و هويت پرورش و آموزش اگر
هويت خواهدداشت؟ پيامدهايمثبتي چه كار اين برگرداند ،
و استقلال ، امكانات مدير ، اختيارات از است البرزعبارت
اگر كه..و آموزشي كادر و گزينشيدانشآموز هاي شيوه
گذشته مانند هم نتايجحاصله شود ، بازگردانده آن به
استفاده هم ايناساس بر كه بود خواهد پرافتخار و درخشان
جامعه مستعد فرزندان هم و ميشود موجود امكانات از صحيح
براي مناسبي الگوي طرفي از و ميشوند درستيتربيت به
.بود خواهد غيرانتفاعيكشور و دولتي مدارس ساير
دارد ، زياد سرمايه به نياز البرز مانند مدارسي احياي آيا
مسلماوجود شود؟ رفع بايد قانوني موانع كه اين يا
اساسياست نيازهاي از يكي آموزشي واحدهاي همه در سرمايه
كه مردمي كمكهاي داوطلبانهو خودياريهاي به بيتوجهي و
است ، آموزشي واحدهاي بويژه نهادي هر پشتوانه و سرمايه
تنها نه البرز گذشته ، در كه همچنانندارد خوبي عواقب
افرادي تربيت با بلكه نگذاشت ، دولت بودجه بر باري هيچ
ديگر نهادهاي و سازمانها مشكلات عظيم بخش متعهد و متخصص
و قانوني موانع وجود ميان اين در.كرد برطرف را
بين از موجب كه افرادرا تنگنظرانهبرخي ديدگاههاي
.گرفت نبايدناديده ميشود فرهنگي سرمايه اين رفتن
پرورشبا و آموزش ردههاي برخي سوءمديريتدر متاسفانه
خاص امكانات كهاز شده آموزشي ، باعث عدالت ايجاد بهانه
براي پس.نشود صحيح و بهينه آموزشياستفاده محيط اين
، آئين قانوني موانع رفع با البرزبايستي احيايمدرسه
نداشته دولت دوش بر هم چنداني مالي بار كه آيد فراهم آن
درباره اجرايي قابل و عملي پيشنهادهاي پايان در.باشد
:ميشود البرزتقديم مدرسه احياي
مدارس البرز ، ميتوانند مانند مدارسي كه اين پذيرش *
.باشند خاص
از جلوگيري و مالي منابع تامين براي امنا هيات تشكيل *
.مسئولين سليقهاي دخالتهاي
شايستگيهاي و نظام براساسسياستهاي دانشآموز گزينش *
.اخلاقي و علمي
بدون باسابقه و تجربه با مديريتيكارآمد ، گزينشتيم *
هياتامنا نظر زير گزينشمدير يا و ملاحظاتي هيچگونه
و معلمان نمايندگان ، از متشكل كه مدرسه عالي شوراي و
و متبوعه وزارت و كل اداره منطقه نماينده كاركنان ،
.باشد دانشآموزان اولياء نماينده بالاخره
.مدت ميان برنامه يك براي مديريتحداقل ثبات *
و معلم گزينش براي مدرسه مديران به اختياراتتام دادن *
همه دانشآموزاز گزينش و مدرسه كارمند پرسنل و دبير
.كشور نقاط
فاطمهجعفرزاده
جوان ، همايش مهاجراني دكتر حضور با
ميشود برگزار گفتگويتمدنها و خانواده
سطح ارتقاء برنامههاي سلسله پي در:فرهنگي علمي گروه
جوان ، همايش اينبار خانوادهها ، بينش و فرهنگي
عطاءالله دكتر حضور با تمدنها ، گفتگوي و خانواده
خانواده فرهنگسراي در تمدنها گفتگوي مركز رئيس مهاجراني
.ميشود برگزار
تهران شهرداري هنري فرهنگي سازمان عمومي روابط گزارش به
از جاري ماه يكشنبه 28 روز كه همايش اين منطقه 8 ، در -
سخنراني ايراد از پيش ميشود ، برگزار الي 19 ساعت 17
لزوم موضوع با مقالاتي تمدنها ، گفتگوي مركز رياست
خواهد قرائت و ارائه جوانان توسط خانوادهها جهانيشدن
شامل كه همايش اين در شركت به علاقمندان عموم.شد
و پرسش و موسيقي سرود ، اجراي چون نيز ديگري برنامههاي
به است ، ميتوانند همراه برنامه انتهاي در آزاد پاسخ
گلستان ، خيابان هلالاحمر ، ميدان نارمك ، :نشاني
مراجعه (تلفن78144477819468) خانواده فرهنگسراي
.نمايند
ثبتنام كارشناسي رشته در 13 مرداد 27
آغاز پيامنور دانشگاه
فراگير دورههاي
ميشود
فراگير دورههاي داوطلبان ثبتنام:علميفرهنگي گروه
كارشناسي ، رشته در 13 ماه مرداد از 27 پيامنور دانشگاه
.ميشود آغاز
در پنجشنبه روز پيامنور دانشگاه عمومي روابط
فراگير دورههاي داوطلبان كه كرد اعلام اطلاعيهاي
مراكز كليه به سالجاري شهريور تا 31 ميتوانند دانشگاه
پس و مراجعه كشور سراسر در پيامنور دانشگاه واحدهاي و
تكميل و فراگير پذيرش راهنماي دفترچه دريافت از
.كنند اقدام خود ثبتنام به نسبت تقاضانامه ،
كنكور در شركت بدون داوطلبان فراگير ، دورههاي در
معارف و الهيات كارشناسي رشتههاي از يكي در ميتوانند
رياضي ، عمومي ، روانشناسي حسابداري ، جغرافيا ، اسلامي ،
زيستشناسي ، فارسي ، ادبيات و زبان انگليسي ، زبان
مديريت و اجتماعي علوم تربيتي ، علوم شيمي ، زمينشناسي ،
.دهند تحصيل ادامه بازرگاني
داراي بايد ثبتنام براي داوطلبان اطلاعيه ، اين براساس
از يكي در جديد يا و قديم نظام ديپلم تحصيلي مدرك
حداقل با رشتهها ساير و تجربي علوم رياضي ، رشتههاي
.باشند و 14 بهترتيب 12 ، 13 معدل
و كارشناسي يا رسمي كارداني تحصيلي مدرك داراي داوطلبان
يا فناوري و تحقيقات علوم ، وزارت تاييد مورد بالاتر
حداقل 12 معدل با بهترتيب پزشكي آموزش و درمان بهداشت ،
.كنند شركت دورهها اين در ميتوانند و 13
سال سراسري آزمون كارنامه داراي كه داوطلباني همچنين
تحصيلي رشته انتخاب به بودن مجاز بر مبني بعد به 1379
دانشگاه روزانه دورههاي در بالاتر و كارشناسي مقاطع در
به بودن مجاز بر مبني آن از قبل و يا 1378 و دولتي
دورههاي در ميتوانند خارجي زبانهاي رشتههاي انتخاب
.كنند ثبتنام پيامنور دانشگاه فراگير
آمده همچنين پيامنور دانشگاه عمومي روابط اطلاعيه در
را فراگير دورههاي به ورود شرايط كه داوطلباني:است
كنند اقدام ثبتنام به نسبت مقرر موعد در و بوده دارا
نخستين در دانشپذيران لذا ميشوند ناميده دانشپذير
در از 20 قبولي 10 نمره حداقل ميبايست تحصيلي نيمسال
را از 20 حداقل 12 معدل و شده ارائه درس پنج از هريك
.شوند محسوب دانشگاه اين رسمي دانشجوي تا كنند كسب
از يك هر به ميتوانند داوطلبان اطلاعيه ، اين براساس
مراجعه كشور سراسر در پيامنور دانشگاه واحدهاي و مراكز
.كنند ثبتنام خود انتخابي واحد يا مركز براي و
تهران مركز سالجاري در اينكه بيان با اطلاعيه اين
علاوه تهران استان در:است آورده نميپذيرد ، دانشپذير
حسنآباد ، كرج ، ري ، دماوند ، واحدهاي و ورامين مركز بر
مطهري ، شهيد استاد خيابان مكانهاي در پاكدشت و شهريار
پاسداران ، خيابان و تهران مركز مدائن ، فجر ، كوچه خيابان
داوطلبان از پيامنور دانشگاه ساختمان چهارم ، تنگستان
.ميآيد بهعمل ثبتنام
به كارداني و پيوسته كارداني آزمونهاي
شد برگزار ناپيوسته
كارشناسي
كارداني دورههاي ورودي آزمون:فرهنگي علمي گروه
حرفهاي و فني آموزشكدههاي جديد نظام پيوسته
از ورودي آزمون و پرورش و آموزش وزارت به وابسته
روز سال 1380 ناپيوسته كارشناسي به مقطعكارداني
.شد برگزار كشور سراسر در همزمان طور به جمعه
در كشور ، آموزش سنجش سازمان عمومي روابط گزارش به
از داوطلب هزار امسال ، 349 پيوسته كارداني آزمون
.پرداختند رقابت به رشته در 33 شهرستان ، 256
و 995 هزار آزمون ، 134 اين شركتكنندگان بين در
داشتند حضور پسر داوطلب و 129 هزار و 214 دختر داوطلب
.شد خواهند پذيرفته نفر هزار آنان ، 50 ميان از كه
ناپيوسته كارشناسي آزمون در شركت داوطلبان تعداد
نفر و 238 هزار نيز 57 (بهكارشناسي مقطعكارداني از)
.بود پسر و 945 هزار و 28 دختر و 293 هزار شامل 28
در 28 همزمان بطور امسال ناپيوسته كارشناسي آزمون
هزار پذيرش 6 براي امتحاني حوزه و 30 شهرستان
.شد برگزار تحصيلي رشته در 34 دانشجو
معين آزمونها ، مصطفي اين برگزاري جريان در
اين مسئولان از جمعي فناوريو و تحقيقات وزيرعلوم ،
دانشگاه واقعدر حوزههاي در حضور با وزارتخانه
جريان در نزديك از رسالت ، هنرستان و اميركبير صنعتي
.گرفتند قرار آزمون برگزاري
توجيهي -آموزشي دوره مدرسه مدير هزار 50
ميبينند
امور برنامهريزي و توسعه دفتر معاون:فرهگي علمي گروه
در جاري سال پايان تا:گفت پرورش و آموزش وزارت تربيتي
آموزشي دورههاي كشور مديران از نفر هزار نخست 50 مرحله
.گرفت فراخواهند تربيتي ، رويكرد با را
در ايرنا با گفتوگو در شب چهارشنبه ميرعليياري احمد
هزار دو دوره اين نخست مرحله ابتداي در:افزود ياسوج
استان هفت در كشور سراسر از مجرب و منتخب مديران از نفر
آموزشهاي تحصيلي سال شروع از قبل تا متناوب بهطور
افراد اين:كرد اضافه وي.ميگيرند فرا را لازم
سال اول نيمه با مصادف كه دوم مرحله در آموزشديده
نفر هزار قريب 50 كه كشور مديران از نيمي به است تحصيلي
.ميكنند منتقل را توجيهي و آموزشي دورههاي است
راهكارهاي بند 4 راستاي در برنامه اين اجراي با:گفت وي
عوامل كليه تربيتي نقش توسعه سوم برنامه در مصوب اجرايي
.است شده تاكيد مدرسه
و مديريتي رده در زمينه همين در:داد ادامه عليياري
رويكرد با لازم توجيهي آموزشي دورههاي مدارس ، رهبري
.گرديد اجرا تربيتي
ميزبان كه است استاني هفت از يكي بويراحمد و كهكيلويه
در هرمزگان و لرستان استانهاي حضور با مدرس تربيت دوره
.بود جاري مردادماه تا 24 فاصله 20
شاهد 10 مدارس دانشآموزان شهريه
مييابد درصدافزايش
و آموزش وزارت شاهد مدارس مديركل:فرهنگي علمي گروه
دانشآموزان شهريه جديد تحصيلي سال در:گفت پرورش
.مييابد افزايش درصد شاهد 10 مدارس
همايش حاشيه در چهارشنبه روز صحبتان خوش محمدعلي
:افزود نوشهر در كشور دبيرستان دوره مديران آموزشي
مقاطعابتدايي ، براي قبل سال در شاهد مدارس شهريه
ريال هزار و550 ترتيب 350 ، 450 به متوسطه و راهنمايي
.است بوده
|