يكشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۳۴۱
پودر كف شويي
پودر كف شويي در بازار ايران از قدمت ۲۵ ساله برخوردار است. به طوري كه بيشتر مصرف كنندگان با مصارف و ويژگي هاي آن آشنا هستند. اين محصول براي شستن و ضدعفوني كردن سرويس بهداشتي، كاشي، سراميك، وان حمام، كف آشپزخانه، سينك ظرفشويي، سطح خارجي ديگ و ماهي تابه به كار مي رود.خانم ها توجه داشته باشند هنگام مصرف آن از دستكش و دهان بند استفاده كنند.از ويژگي هاي پودركفشوي خوب، قدرت پاك كنندگي زياد، ميزان كف مناسب و خش نيانداختن روي سطوح است. (استفاده از پودر كف شوي زبر موجب مي شود كه لعاب كاشي ها به مرور زمان كنده شود). همچنين پودر كف شوي مناسب بايد به آساني از روي سطوح پاك شود و دانه هاي سيليس روي سطوح باقي نماند و از همه مهم تر بسته بندي، ظرف و اتيكت مناسب داشته باشد. شركت هاي توليد كننده كف شوي به تازگي توانسته اند با افزودن اسانس فرمول جديد و با رايحه دلپذير ليمو به خواسته هاي مصرف كنندگان پاسخ مثبت دهند.اين محصول در بسته بندي هاي ۵۰۰ گرمي و قيمت حدود ۱۷۵۰ريال در مارك هاي متفاوت بنا به سليقه مصرف كنندگان در بازار به فروش مي رسد.

مايع لباسشويي
سالهاي قبل خانم هاي خانه دار معمولا ً براي شستن لباس هاي مشكي دچار دردسرهاي فراوان مي  شدند. استفاده از پودر رختشويي براي شستن لباس هاي تيره سبب بور شدن لباسها مي شود. اما اخيراً مايع لباسشويي به عنوان كالاي جانشين پودرهاي لباسشويي وارد بازار ايران شده است و با معرفي و تبليغات شركت هاي توليد كننده، مصرف كنندگان با ويژگي هاي آن آشنايي يافته اند.
اين محصول براي شست وشوي انواع لباسها، به ويژه پارچه هاي لطيف، تيره رنگ و مشكي كاربرد دارد و براي استفاده در ماشين هاي لباسشويي تمام اتوماتيك، نيمه اتوماتيك، درب از بالا  و شست وشوي دستي فرموله شده است.ويژگي يك مايع لباسشويي، قدرت پاك كنندگي زياد و غلظت فراوان است. ميزان كف آن مناسب و موجب تثبيت رنگ پارچه مي شود. مايع لباسشويي نرم كننده خوبي براي لباس ها است. توليد كنندگان براي جلب مشتريان، مايع هاي جديد را با اسانس و رايحه دلپذير به كار مي برند تا لباس ها خوشبو شوند. اين محصول به صورت مايع و در بسته بندي هاي ۱۰۰۰ گرمي و به قيمت ۱۰۰۰۰ ريال در بازار به فروش مي رسد.
002358.jpg
002361.jpg
002364.jpg

كرم شب
002367.jpg
از آنجايي كه پوست اصلي ترين شاخص ظاهري است و آثار سالخوردگي را به وضوح نمايان مي سازد، براي از بين بردن آثار زيانبار محيطي و تازه و لطيف نگاه داشتن پوست استفاده از مطلوب ترين محصولات بهداشتي بازار نيز مقرون به صرفه است.
طبق آمار انجمن پزشكان پوست اروپا، ترميم و تغذيه پوست در شب بيشتر از روز بازدهي دارد. كرم شب به واسطه داشتن كمپلكس سراميد، آمينو اسيدهاي مرطوب كننده و ويتامينA ، باعث تأمين رطوبت و آرامش پوست در شب و بازسازي سلول هاي فرسوده پوست مي شود. اين فرسودگي به خاطر فاكتورهاي مخرب فيزيكي است كه در طول روز با آن مواجه هستيم. فقط قبل از مصرف اين نوع كرم مي بايست صورت از آلودگي و چربي تميز شده باشد.

كرم هاي محافظ دست
خانم هايي كه با مواد شوينده در طول روز زياد سروكار دارند و هنگام كار با مواد شوينده از دستكش استفاده نمي كنند، مي توانند از كرم هاي محافظ دست در مقابل اثرات زيانبار پاك كننده ها استفاده كنند.
وجود روغن هاي سليكوني موجود در اين كرمها دست را در مقابل اثرات زيانبار موادي كه اشاره شد محافظت مي نمايد و از ايجاد لكه هاي پوستي جلوگيري مي كند.اين محصول به شكلها و مارك هاي مختلف در بازار موجود و قيمت آن از ۳۲۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان متغير است.
002370.jpg
002373.jpg
002376.jpg

بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو
گوناگون
|  بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |