يكشنبه ۷ تير ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۴۱۹
صداي مصرف كننده
ستايش رفتار خوب 
از واحد كارگزيني اداره دامپزشكي استان تهران به دليل برخورد خوب و شايسته با ارباب رجوع تشكر مي كنيم.
گروهي از بازنشستگان 
وقت گل ني 
تعدادي از كارخانه ها تيزرهاي تبليغاتي دارند كه وعده هاي بيهوده به خريدار مي دهند و هيچ جايزه اي در كار نيست. پس كي به وعده هاي خود عمل مي كنند؟ «وقت گل ني»!
مقدسي 
تشكر از شركت واحد
تا چندي پيش سرويس دهي اتوبوس هاي ميدان رسالت بزرگمهر بسيار بي نظم بود.
در تماس با شركت واحد، وضعيت بهتر شد و چند دستگاه اتوبوس جديد به اتوبوس هاي اين خط اضافه شد. از اين طريق از شركت واحد تشكر مي كنم.
غفاريان 
راه دشوار رسيدن به مترو
اهالي جوانمرد قصاب براي رسيدن به ايستگاه مترو اين محل بايد از كوچه شيرازي، خيابان شهيد رجايي عبور كنند. اما مدتي است عبور از اين خيابان به دليل ساخت يك مجتمع مسكوني مشكل شده است. از شهرداري منطقه مي خواهيم به اين مسأله رسيدگي كند.
مسافران مترو جوانمرد
حذف دور برگردان، تخلف رانندگان 
از زماني كه دوربرگردان انتهاي بلوار ۳۵ متري مرزداران (لاله) را برداشته اند اتومبيل هايي كه از دو طرف خيابان عبور مي كنند مرتكب تخلف هاي زيادي مي شوند.
مقصودي 
پامچال آسفالت ندارد
خيابان پامچال در شهرك مشيريه آسفالت مناسب ندارد.
اكبري 
چهاردانگه خطرناك 
چهاردانگه جاده ترانزيتي و خطرناك است. عابرين پياده اين جاده نيازمند پل هوايي هستند.
پويان 
فرهنگسراي ورزش ثبت نام نمي كند
فرهنگسراي ورزش گروه سني ۶ و ۷ سال به بالا  را در ورزشگاه ثبت نام نمي كند. در حوالي ميدان رازي ورزشگاه ديگري وجود ندارد تا اين گروه سني به آنجا مراجه كنند.
نيك بخت 
بين زمين و آسمان 
در سال ۷۸ زمين بايري در خيابان طاهرخاني نبش صحرا خريداري كردم. زماني كه از شهرداري استعلام كردم مشكلي از نظر شهري نداشت اما زماني كه تصميم به ساخت گرفتم با مراجعه به شهرداري متوجه شدم، زمين در طرح تأسيسات شهري است.
حدود پنج سال است كه شهرداري مشكل مرا حل نمي كند.
اميرقلي 
تاكسي راحت نمي دهند
ماشين هاي شخصي براي گرفتن مجوز به تاكسيراني مراجعه مي كنند ولي شرايط آن مثل هفت خوان رستم است. سازمان تاكسيراني و شوراي عالي ترافيك شرايط را سهلتر بگيرند تا قانون به نحو احسن اجرا شود.
رانندگان شخصي 
ما را از ترافيك نجات دهيد
طرح تعريض خيابان ياران در شهرك وليعصر به شهيداكبر حسيني سريعتر صورت گيرد تا مردم اين منطقه از بار ترافيكي سنگين نجات يابند.
جاويد

پاسخ مسؤولا ن
احداث سرويس هاي بهداشتي در مناطق ۲۲گانه شهرداري
عطف به مطلب مندرج در آن روزنامه به شماره ۳۳۶۷ مورخ ۱۴/۲/۸۳ در خصوص اقدامات شهرداري تهران جهت افزايش دستشويي عمومي به آگاهي مي رساند:
شركت خدمات اجتماعي و رفاهي تهران براساس بخشنامه شماره ۷۷۲۳۷۲/۷۷۹۰ مورخ ۷/۹/۷۷ معاونت محترم امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و بخشنامه شماره ۷۸۴۰۱۰/۷۸۶۰ مورخ ۶/۳/۷۸ معاونت محترم خدمات شهري تهران مبني بر ايجاد تسهيلات رفاهي براي شهروندان در سطح شهر تهران وظيفه احداث بخشي از سرويس هاي بهداشتي در مناطق ۲۲گانه شهرداري تهران را به عهده دارد و تاكنون ۲۰ مجتمع بهداشتي و خدماتي در مناطق مختلف از سوي اين شركت احداث و مورد بهره برداري قرار گرفته است. همچنين احداث ۴۰ دستگاه سرويس بهداشتي نيز از سوي سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري تهران در دستور كار اين شركت قرار گرفته كه بزودي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
لازم به ذكر آن كه زمان شروع عمليات ساخت تا بهره برداري هر پروژه به مدت ۶۰ روز به طول مي انجامد.
فرامرز تختي 
مدير روابط عمومي شركت خدمات اجتماعي و رفاهي تهران 


تلفن تحريريه
تلفن تحريريه : ۷-۶۹۵۵۲۵۴
فاكس : ۶۹۵۳۳۵۹
E-mail : info@hamshahri-bazar.com

گوناگون
بازارچه خوراك
بازارچه حمل و نقل
|  بازارچه خوراك  |  بازارچه حمل و نقل  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |