!كنيد توجه لطفا وزير آقاي
بيشتر توجه اروميه گورستان
ميطلبد را متوليان
عبرتها و ترور خشونت ،
!كنيد توجه لطفا وزير آقاي
جا همه روزها اين كه شما كنيد ، توجه لطفا كشور وزير آقاي
دولت در كه شما گفتهميشود ، سخن مديريتتان و شجاعت از
جوانان رابه علاقهايشان و برنامه و هستيد آقايخاتمي
.ميدانيد
شخصي لباس با شما كهمامورين اين يعني امنيت حفظ آيا
آنها موي بگيرند ، را ماجوانان جلوي شلوار روي پيراهن و
تحصيلي مدرك شناسنامهو بدهند ، هل كنند ، راقيچي
التماس تابا كنند ضبط را آنها كارتدانشجويي بخواهند ،
بچه شو بگويندبروگم نهيب چند با هم كنيم ، بعد مطالبه را آن
و پدر و ودانشگاه ازمدرسه اخلاق معلمين آيااين ؟!ماهوارهاي
چون اجتماعهستيم ، انگل ما آيا بيشترميدانند؟ ما مادر
يك شرور ، يك يكدزد ، يا است مرتب كميموهايمان يا خنديديم
اعمال اين با فكرنميكنند دايهها اين آيا منافق؟ چاقوكش ، يك
كه ميداند ساله يكبچه 10 جامعه اين در ميگيرند؟ نتيجهعكس
اجتماع سنت و وشريعت عرف خلاف كه بيايد دراجتماع چطور
درستكار و ميخواهد سالم را خود فرزند هرخانوادهاي.نباشد
و است مفاسد بسيارياز از جلوگيري باعث دين كه ايمان با و
.دروني است اينامري كه.نفساني تمايلات درمقابل فولادي سپري
.عليها فطرتالناس الذي..فطرتا
خنده و شوخي جوانينكردهايد؟ شما وزير آقاي آيا
از جز آيا ولي بوده هم لازم و است لازم تذكر نكردهايد؟
قابل نوجوان برايشماي آموزشي و ديني بزرگترهاي يا والدين
است؟ بوده قبول
موسوي - اقتصاد ، الف رشته دانشجوي
بيشتر توجه اروميه گورستان
ميطلبد را متوليان
گرفته اروميه (!رضوان باغ) از است نامه اين ضميمه كه عكسي
از مردم اغلب كه ذهنيتي.اروميه شهر گورستان يعني شده ،
و سرسبز مقدس ، تميز ، باشكوه ، محلي دارند اماكن اينگونه
كشورهاي اغلب در كه چيزي ميكند ، تداعي را بخش آرامش
شهر اماكن ازتميزترين يعني.است مشهود عينه دنيابه
چنين عكس اين از برداشتشما آيا اين بنابر.شهراست آرامگاه
اروميه آرامگاه اينكه به توجه با !نه مسلما مكانياست؟
گاهي البته متوسط طور به ريال حدود 000/500 مقبره هر براي
كه ميرود انتظار ميكند دريافت !بالاتر بسيار قيمتهاي اوقات
.اينباشد از تميزتر و زيباتر قبرستانبسيار محيط
دارد؟ زيادي هزينه محل ، كردن تميز و آشغال كردن جمع آيا
ميخواهد؟ دلسوزي و توجه فقطكمي يا
جهت مردم اغلب معمولا كه پنجشنبه روزهاي ديگر سوي از
بچههايي و متكديان از است پر قبرستان ميروند محل به زيارت
يكي به را زشتي بسيار منظره و هستند ولو آنسو و سو اين كه
.ميدهند شهر محترمتريناماكن از
متوفيان به را اهميت كهبيشترين مسلمان ملتي عنوان به
اروميه شهرداري كه است ميدهيمشايسته مرگ از بعد زندگي و
.باشد داشته اينگونهاماكن به وافي و كافي توجه
تصوير به را گورستان از گوشهاي فقط عكس اين البته
.(است خروار نمونه مشت)ميكشد
محيطمافي رضا
عبرتها و ترور خشونت ،
در مردم بر را خود سلطه و حكومت تداوم تاريخ جباران -1
اشتباه ملت بر را سهلگيري هرگونه ميديدهاندو خشونت گرو
چنين اديان امامنطق.ميشمردهاند كارشان افول آغاز و محض
نرمخويي در را حكام واقعي شوكت و حكومت ثبات و نبوده
آخرينش پيامبر به خداوند چنانكه.ميدانستهاند قلوب جلب و
غليظ فظا كنت لو و لهم لنت الله من فبمارحمه:ميفرمايد
(پيامبر اي) خدا رحمت به پس ;حولك من لانفضوا القلب
بيشكاز بودي دل سخت و خشن اگر و شدهاي ، نرمخو برايشان
آنكه هر يعني.(159/ عمران آل) ميشدند پراكنده اطرافت
مهربان خلق به نسبت شده ، افكنده او بر رحمتخدا از سايهاي
و خشن ولي داشته ادعايخداپرستي آنانكه و است باگذشت و
حتيپيامبر و.نشناختهاند بايد چنانكه را خدا هستند ، تندخو
اطراف از مردم باشد ، بيعاطفه و خشن گفتارش در اگر هم خدا
!مرسل غير حكام به رسد چه تا پراكندهميشوند او
است مبتني باور اين بر اقرار ، كسب براي زندانيان شكنجه -2
عادي شرايط در و بوده گناهكار مسلما دستگيرشده فرد كه
بايد حقيقت ، به دستيابي براي بنابراين و گفت نخواهد راست
آزارهاي و شكنجه و رواني / روحي فشارهاي انواع تحت را او
اين بزرگ مشكل !دهد بروز را خود باطن تا قرارداد جسماني
قانون اصل 37 در مذكور اصلبرائت با آنكه سواي - رويه
معمولا كه است اين -نميسازد ايران اسلامي جمهوري اساسي
برايرهايي و داده دست از را خود طاقت مدتي از بعد زنداني ،
پذيرفته ، را بديها همه غلط به و ميگويد دروغ فشارها از
معكوس بلكه نمييابد ، تحقق تنها نه بهحقايق رسيدن هدف
او حقيقي شخصيت كه ميآيد دست به متهم از جلوهاي و ميگردد
اهداف و بازجويان مقصود مطابق چون جلوه اين منتها نيست ،
ميان اين در حقايق به رسيدن ميباشد ، شده تعيين پيش از
طبق بر ولي مغلوط ، اقاريري كسب با را زنداني و شده فراموش
پيشواي كه - نيست بيجهت بنابراين !ميسازند رها دلخواه ،
را مدحش حضرت آن از پيروي جاي به كه (ع)علي ما بزرگ
او تخويف او تجريد عند اقر من:ميفرمايد - برگزيدهايم
يا كردن برهنه هنگام كه كسي ;عليه حد فلا تهديد او حبس
به تهديدش ، هنگام و افكندن زندان به وقت در يا و ترساندن
از جرم زيرا) نميشود جاري او بر شرعي حد كند ، اقرار جرمي
تهذيب ص 261 ، ج 7 ، كافي ، فروع) (نميگردد اثبات راهها اين
فراموش اساسي قانون اصل 38 در و.(ص 148 ج 10 ، الاحكام ،
گرفتن براي شكنجه هرگونه:است آمده اسلامي جمهوري شده
شهادت ، به شخص اجبار است ، ممنوع اطلاع كسب يا و اقرار
سوگندي و اقرار و شهادت چنين و نيست مجاز سوگند يا اقرار
قانون طبق اصل اين از متخلف.است اعتبار و ارزش فاقد
.ميشود مجازات
آثار و است محكوم اسلام ديدگاه از غافلكشي ، و ترور -3
چنانكه.ميكند تاييد را مطلب اين (ص)خدا رسول از متعدد
عايشه شد ، وارد عايشه بر سفيان ابي بن معاويه:ميخوانيم
باشم نشانده پرده پس در را مردي من كه نميترسي آيا:گفت
كاري چنين تو:داد پاسخ معاويه رساند؟ قتل به را تو تا
قيد الايمان:ميگفت كه شنيدم (ص)خدا رسول از زيرا نميكني
سنن) نميكشد را كسي غافلگيري راه از مومني هيچ و ميدارد
حوادث در طبري همچنين.(ص 79 ج 2 ، الجهاد ، كتاب داود ، ابو
عروه بن هاني خانه در عقيل بن كهمسلم آورده هجري سال 60
بن عبيدالله كوفه ستمگر حاكم هنگام آن در.بود شده پنهان
بر دفعتا بود قرار كه مسلم.رفت خانه آن به زياد
كار اين از آورد در پاي از را او و شده حملهور عبيدالله
اولا:گفت شدند جويا او از را علت وقتي و ورزيد خودداري
مايه براياو و بكشم را كسي هاني خانه در نميخواستم
غافلكشي كه شنيدم خدا رسول از ثانيا و آورم فراهم گرفتاري
.(ص 363 ج 5 ، طبري ، تاريخ) منعفرمود را
ترور به دست و ناميده مسلمان را خود كه آنها بنابراين
.بدورند اسلامي تعاليم از ميزنند ، مخالفان
آخرت در ما را دنيوي اعمال عكسالعملكامل مسلما -4
افكار از نتايجي دنيا اين در كه چناننيست ولي.ميبينيم
خداوند را آنچه هر معروف قول به و نرسد ما به كردارمان و
از نمونههايي كنند ، قبول و داشته باور بندگانش ميخواهد ،
ميخوانيمبراي روي همين از.است نهاده دنيا همين در آنرا
است (دنيا) نيك (پاداش) كنند دنيانيكويي اين در كه كساني
ماوراي نيكاست چه و (بالاتر و) بهتر آخرت سراي و
در را خفت ديگرعذاب سوي از و (30/ نحل) پرهيزكاران
آخرت عذاب و بچشانيم (بدكاران) آنها به دنيا زندگياين
از ما را آنچه بنابراين (فصلت /16) است خفتانگيزتر
فقط ميبينيم- بد يا خوب از اعم - دنيا اين در اكتساباتمان
كه صحنهاي آن كه اينست خدا عدالت لازمه و است نمونههايي
حق به كازاده فلكي خيامآن قول به و ميرسد بهحقدار حق
.(2/ حشر) گيريد عبرت بصيرت صاحبان اي
بهبهاني فرهاد
مسئولان پاسخ
|
مسئولان پاسخ
مشانه روستاي برق بهرهبرداري
تلفنبه ستون همشهري روزنامه در مندرج مطلب به عطف
عنوانبرقرساني تحت مورخ 22/4/77 شماره 1587 به همشهري
.مشانه روستاي به
اعلام قزوين استان سازندگي جهاد سازمان گزارش اساس بر
بخش توابع از مشانه روستاي به برقرساني عمليات:ميدارد
فشارقوي شبكه كيلومتر نصب 7 شامل بوئينزهرا ، شهرستان آوج
جهاد توسط سال 76 دوم نيمه از ضعيف فشار شبكه كيلومتر و 3
درصد مذكور 80 پروژه نيز تاكنون و شده آغاز سازندگي
.است داشته فيزيكي پيشرفت
روستاي به برقرساني پروژه شده حاصل پيشرفت به توجه با لذا
.ميرسد بهرهبرداري به جاري سال دولت هفته در مشانه
سازندگي جهاد وزارت عمومي روابط
شماره در مندرج مطلب به پاسخ در درسي واحد انتخاب چگونگي
مشكل -همشهري به عنوانتلفن مورخ 27/2/77تحت 1543
به برنامهريزي عالي شوراي گزارش اساس پزشكيبر دانشجويان
:آگاهيميرساند
يكدانشجو كه درسي واحد تعداد حداقل مصوب ، آئيننامه طبق
از اگر و واحداست كند 12 انتخاب ميتواند نيمسال يك در
كافي درس ارائه خاطرعدم به چنانچه باشد كمتر تعداد اين
كامل نيمسال جزو آننيمسال باشد بوده دانشگاه توسط
كل ميانگين در نيمسال آن ونمرات نميشود محسوب دانشجو
مجاز مدت حداكثر جزو نيمسال آن كه چند هر ميشود محاسبه
.ميآيد حساب به دانشجو تحصيل
وبا دانشجو درخواست و تقاضا به واحدها كسر اگر اما
نيمسال صورتيك به نيمسال آن باشد گرفته صورت او اراده
كمتر نيمسال آن ميانگيننمرات چنانچه و ميشود حساب كامل
است ، قانون اين لذا ميشود ، مشروط دانشجو باشد نصاب حد از
تحصيل در كند احساس اينكه محض به دانشجو صورت اين غير در
هر به را خود درس چند يا يك ترم پايان در است ناتوان
بينظمي موجب مييابدو نجات مشروطي از و ميكند حذف بهانهاي
.ميشود آموزشي نظام در
بهداشت وزارت عمومي روابط كل اداره
ترتيبي است استخواهشمند همكاري آماده قدس شهرداري
به تلفن ستون در مندرج بهمطلب پاسخ در فرماييد اتخاذ
منتشر ذيل جوابيه مورخ 25/4/77 روزنامه صفحه 7 همشهري
.گردد
تنها و اصناف خود مشاركت و سرمايه با قدس ، شهر بزرگ بازار
سال ماه بهمن در و پيمانكاراحداث توسط شهرداري نظارت با
نمايشگاه راهاندازي با بهمن يوما2200 مناسبت به 1376
در است ذكر به لازم.گرديد افتتاح كالارسما مستقيم عرضه
اقدام مالكين خود ميبايستي روز بازار نمودن فعال خصوص
همكاري گونه هر جهت را خود آمادگي نيز شهرداري و نمايند
.ميدارد اعلام لازم
قدس شهرداري عمومي روابط
دفتري امور متصدي تجربي سوابق
و آموزش كاركنان از يكي درخواست به پاسخ در احترام ، با
كه خدمتي سوابق در بيعدالتي بر مبني بهار شهرستان پرورش
اطلاع به بود رسيده بهچاپ مورخ 5/3/77 شماره 1551 نشريه در
مشاغل جزء دفتري امور عنوانمتصدي اينكه به نظر ميرساند
تجربه احتساب در لذا.ميباشد پرورش آموزشو وزارت پشتيباني
هماهنگ نظام قانون ماده 14 به توجه با شغلدبيري براي
لذا.نميباشد محاسبه قابل جا يك و كامل طور به سابقهمذكور
فعلي سوابقتجربي در دفتري امور متصدي سمت در اشتغال ايام
.ميباشد قابلاحتساب سابقه كل دوم يك ميزان به ولي
همدان استان پرورش و آموزش كل مدير
|
|