دوازدهمين برپايي با همزمان
;تهران كتاب بينالمللي نمايشگاه
كتابخانههاي با گام به گام
...آموزشگاهي
كتابفروشيها پيشخوان روي
فعاليت سال سومين كارنامه
ميشود منتشر پنجم مجلس
تلگراف و پست وزارت :عارف دكتر
يارانه اختصاص در مشاركت آماده
است كتاب به
زندگينامه كامپيوتري ديسكت
ميشود منتشر (ع)بيت اهل
و گنجينه جهاني روز مناسبت به
تاريخي
سند فرهنگي 600 ميراث
قرار مردم نگاه برابر در ايران
ميگيرد
به پيامي در جمهوري رئيس
مسابقات دوره چهاردهمين مناسبت
:كشور سراسر دانشجويان قرآن
مستدل و شفاف پاسخهاي منبع قرآن
ماست امروز پيچيده پرسشهاي براي
دوازدهمين برپايي با همزمان
;تهران كتاب بينالمللي نمايشگاه
كتابخانههاي با گام به گام
...آموزشگاهي
تربيتي -آموزشي نقشهاي و كاركردها اهميت ، بررسي
يادگيري -ياددهي فرآيند در مدارس كتابخانههاي
:اشاره
كشورهاي در پرورش و آموزش مشكلات از يكي حاضر ، عصر در
جوانان به فنون و علوم انتقال روش و ميزان انتخاب جهان ،
و مختلف مقولههاي با دانشآموزان سو يك از تا است ،
ديگر سوي از و باشند داشته نسبي آشنايي فني و علمي متنوع
علوم پيشرفت سرعت با متناسب و بوده روز به آنان اطلاعات
.كنند حركت تكنولوژي و
و دانشآموزان تربيت ، و تعليم صاحبنظران عقيده به
و درسي كتابهاي مطالعه از بهرهمندي با دانشپژوهان
مهارتهاي و اطلاعات كيفيت و كميت بر ميتوانند غيردرسي ،
برخوردار تحقيقي و علمي دستاوردهاي از و افزوده خويش
.شوند
مهم شاخصهاي از ميتواند مدرسه ، هر در كتابخانه وجود
براي واقع در.باشد آموزشي نظام اعتلاي و تحصيلي پيشرفت
نوجوانان ، و كودكان نزد در كتابخواني مطلوب عادت ايجاد
كتابداران نيز و مديران معلمان ، برعهده مسئوليت بيشترين
.است مدارس
مناسب كتابخانه فاقد كشورمان مدارس از درصد قريب 60 هنوز
ترديدي و شك هيچگونه كه است حالي در واين هستند مستقل و
كه عواملي جمله از.ندارد وجود امر اين اهميت و ضرورت در
و آزمايشگاهي ورزشي ، امكانات كنار در را مدرسه محيط
كتابخانه نام به مستقلي فضاي وجود ميكند ، پويا كارگاهي
.است مدرسه در كتابخواني فرهنگ گسترش و
واحدهاي در جذاب كتابخانه راهاندازي آنكه دليل به
تخصيص عدم دارد ، مستمري هزينههاي به نياز عمومي ، آموزشي
امروزه كتابخانه ، تجهيز و كتاب خريد امر به مستقل اعتبار
روحي و سني شرايط با مناسب كتاب فقر با را ما مدارس
سختي به بابت اين از مدارس و ساخته روبرو دانشآموزان
و كودكان نياز واقعي پاسخگوي نميتوانند و ميبرند رنج
پرورش ، و آموزش اساسي مشكل اين حل بيشك ، .باشند نوجوانان
نوجوانان ، و جوانان بين در تحقيق و مطالعه فرهنگ گسترش و
ذيربط مسئولين كليه مساعدت و دقيق برنامهريزي نيازمند
مدارس ، در كتابخانه نام به مستقلي مكان اختصاص.است
آموزشگاهي ، كتابخانههاي تجهيز و توسعه براي اعتبار تخصيص
در تحقيق و مطالعه ساعت عنوان تحت ويژه ساعت اختصاص
درس ساعات برگزاري نيز و دانشآموزان درسي برنامههاي
كه است اقداماتي جمله از كتابخانه ، در ادبيات و انشاء
ميتواند دانشآموزان بين در كتابخواني فرهنگ ترويج براي
.پذيرد انجام
تنها نه مدرسه هر كتابخانه.است آموزشگاه قلب كتابخانه
دانشآموزان ، مراجعه كانون مهمترين صورت به ميبايست
همه رجوع محل ميتواند بلكه درآيد ، مربيان و اولياء
كردن فعال و تاسيس.باشد نيز محل اهالي و همسايهها
افراد مساعدت و مربيان و اولياء توسط مدارس كتابخانههاي
از تربيتي و اجتماعي مسايل دستاندركاران و علاقهمند
فعاليتهاي جاي و است جامعه در نيك اقدامات مهمترين
گسترش ديگر حوزههاي در اخير سالهاي در كه نيكوكارانه ،
.است خالي زمينه اين در يافته ،
به ماه كتاب و هفته كتاب معرفي قبيل از مراسمي برگزاري
جهت در گامي ميتواند نيز تازه كتابهاي با آشنايي منظور
.باشد دانشآموزان ميان در كتابخواني فرهنگ ترويج
معرفي و كتابخانه در بچهها محبوب معلمان فعال حضور
و دانشآموزان به افراد اين توسط تازه كتابهاي
به نسبت مثبت نگرش ايجاد عوامل مهمترين از خانوادهها ،
.است كتاب
و انشاء ادبياتفارسي ، درس ساعات از بخشي اختصاص همچنين
از ميتواند هفته ، كتاب پيرامون بحث به اجتماعي علوم يا
در كتابخواني انگيزه تقويت در معلمان ، فعاليتهاي جمله
.باشد دانشآموزان
و محفوظات بر تاكيد و بيمورد سختگيريهاي است بديهي
شكوفايي اصلي موانع از درسي ، نابرابر رقابتهاي ايجاد
در دانشآموزان بازدارنده عوامل از و ذهني خلاقيتهاي
.است كتابخواني و كتاب به گرايش
هر آموزشگاههاي كتابخانههاي ميان مستمر ارتباط برقراري
نيز ، كتابخانهاي بين خدمات تبادل سالانه ايجاد و منطقه
همچنين.بيفزايد كتابخانهها منابع غناي بر ميتواند
و موجود كتابهاي طبقهبندي و ديده آموزش كتابداران حضور
توسط تازه كتابهاي معرفي در روش موءثرترين اتخاذ
مدارس كتابخانههاي تقويت و توسعه ميتواند كتابداران ،
وزارت اخير اقدام بايد همچنين ، .باشد داشته دنبال به را
كه مدارسي به موظف كتابدار اختصاص در پرورش و آموزش
.گرفت نيك فال به را هستند كتاب جلد هزار دو داراي
وزارت جاري ، تحصيلي سال در ويژه به و گذشته سالهاي در
بر دانشآموزان ، تعداد تدريجي كاهش پي در پرورش ، و آموزش
كند فعاليت بخشي كيفيت مقوله در هم قدري تا است شده آن
يك زمره در نيز مدارس كتابداران براي ابلاغ صدور كه
وزارت ويژه عنايت از نشان و بوده توجه قابل كيفي فعاليت
ميان در كتابخواني فرهنگ ترويج به پرورش و آموزش
كه شود اتخاذ ترتيبي اگر البته.دارد دانشآموزان
دورههاي يا و شوند انتخاب فن اهل ميان از كتابداران
يقين و قطع طور به شود ، تشكيل آنها براي خاصي آموزشي
حاضر ، حال در.بود خواهيم شاهد را بيشتري اثربخشي
در كه معلماني ميان از كتابداران ، از تعدادي متاسفانه
كه ميشوند انتخاب دارند ، كمتري كارآمدي درس ، كلاس
و افتد اتفاق حالت اين عكس درست بايد ، و نيست پسنديده
انتخاب معلمان محبوبترين و زبدهترين بين از كتابداران ،
.شوند
انتخاب يا و دانشآموزان پيشنهادهاي و آراء از استفاده
كتاب ، تهيه كميته در عضويت براي آنها از نمايندهاي
نيز دانشگاهها و مدرسه ميان موءثر رابطه برقراري همچنين
كتابخانهاي امكانات از استفاده براي مطلوبي زمينه
و معلمان وسيله به دانشگاهها پژوهشي واحدهاي و دانشگاهها
.بود خواهد مدارس علاقهمند دانشآموزان
به درسي مختلف موضوعات در پژوهشي كارهاي ارائه
محل آموزشي واحد كتابخانه به آنان ارجاع و دانشآموزان
ترويج راههاي ديگر از مدارس ، معلمان توسط آنها تحصيل
اين خوشبختانه.است دانشآموزان بين در كتابخواني فرهنگ
دورههاي امتحانات آئيننامههاي اخير تغييرات در مسئله
ارز هم و گرفته قرار مدنظر تحصيلي راهنمايي و ابتدايي
مطالعات پژوهشي ، كارهاي نمره به دانشآموز ، ورقه نمره
در كه شده توجه نيز دانشآموزان فعاليتهاي ديگر و جنبي
مهيا خوبي به خود كتابخواني جايگاه و نقش ميان ، اين
.شد خواهد
در گذشته سالهاي در كه دانشآموزي كنفرانسهاي در همچنين
مطالعه فرهنگ ترويج شاهد شده ، برگزار كشور مدارس از برخي
.هستيم دانشآموزان بين در كتابخانه به مراجعه و
گروهي ديدارهاي انجام براي لازم تسهيلات ايجاد
مركزي كتابخانههاي عمومي ، كتابخانههاي از دانشآموزان
به ويژه تخفيف ارائه همچنين كتاب ، دانشگاههاي
هم ، ناشران طرف از كتاب خريد براي علاقهمند دانشآموزان
كتابخواني به عادت ترويج جهت در ديگري موءثر كمك ميتواند
.باشد آنان فكري رشد به كمك و جوان نسل در
كتابهاي برگيرنده در كه مدارس در غني كتابخانههاي وجود
و منابع باشد ، دانشآموزان براي خواندني و جالب متنوع ،
مشاوره جهت در مدارس مشاوران و معلمان براي معتبري مراجع
اختلالات از بسياري درمان و دانشآموزان راهنمايي و
ديده آسيب دانشآموزان از برخي اخلاقي انحرافات و رفتاري
يكي عنوان به كتابخواني از امروزه كه چرا.ميشود قلمداد
و رفتاري اختلالات از پيشگيري براي روشها موءثرترين از
بيان به.ميشود استفاده نيز رواني ناسازگاريهاي درمان
پراثرترين حال عين در و سادهترين از درماني كتاب ديگر ،
ميان در روحافزا و تازه انگيزههاي ايجاد براي روشها
.است آنان در نفس به اعتماد تقويت و نوجوانان و جوانان
و معلمان وجود با:گفت ميتوان شده ياد موارد به توجه با
جاذب جالب ، كتابخانههاي و دانشآموزان محبوب ، كتابداران
مدارس ، در داشتني دوست و خواندني تازه ، كتابهاي از مملو و
كشور تربيت و تعليم نظام كارگزاران و مدارس اولياي
موثر بسيار رواني بهداشت مركز يك وجود از ميتوانند
.شوند بهرهمند
.است آموزشي واحد هر جوش و پرجنب و تپنده قلب كتابخانه ،
از پوياتر و فعالتر كارآمدتر ، روز ، هر را آموزشگاه قلب
با باشيم مطمئن و بگشاييم دانشآموزان روي به پيش ، روز
ديدگاه پيش در فراخ و روشن آيندهاي كتابخانه ، هر گشايش
.ميشود گشوده كشورمان آيندهساز فراگيران
كتابفروشيها پيشخوان روي
شوآنها
/مترجم :ناشر /مفيدي مصطفي :ترجمه /دوبالزاك انوره :نوشته
.نو نشر :پخش
او.آمد دنيا به فرانسه تور شهر در سال 1799 در بالزاك
شاگرد عنوان به سال شش مدت به.بود دولت كارمند يك فرزند
براي سپس كرد ، سپري واندوم مدرسه يك در روزي شبانه
وكيل يك منشي عنوان به و رفت آنجا به پاريس در كاركردن
آخر سال طي 20 در بالزاك.شد كار به مشغول دعاوي
از كه نوشت كوتاه داستان و نوول حدود 90 در زندگياش
عنوان وي كه برد نام ميتوان را شاهكارهايي آنها ميان
نيز "شوآنها" كتاب كه داد آنها به را انساني كمدي كلي
از پس ماه چند سال 1850 در بالزاك.شاهكارهاست آن از يكي
روابط كه لهستاني كنتس لينهانكا اوه با ازدواج
.درگذشت بود ، كرده حفظ سال مدت 18 به او با را عاشقانهاش
در آنچه كل از جزئي هيچ تامين براي حاضر ، اثر در نويسنده
بلكه است ، نگرفته مدد خويش تخيل از كرده منعكس صحنه اين
كه كار از شكلي عنوان به تنها را دراماتيك صحنهپردازي
ميكند ، كمك اصلياش شكل در درام عرضه براي نويسنده به
افراد ، واقعي ، كشور كشور ، كتاب اين در.است گرفته خدمت به
كار به آنها كه است كلماتي كلمات ، و حقيقي افراد
.ميبرند
رويدادهاي از يكي عمده جزئيات است كرده سعي نويسنده
بسي فرانسه انقلاب آنها در كه را غمانگيزي و عبرتآموز
.كند روايت است ، بوده شكوفا
رواني آرامش
/جوادي حكيم منصور دكتر :ترجمه /نويسندگان گروه :نويسنده
صفحه ، 179/نسخه هزار 5/اول ، 1377 چاپ /كيانوش :ناشر
.ريال 7000/رقعي
برابر در را خود آرامش ميتوان چگونه چيست؟ رواني آرامش
و سريع فرمول آيا كرد؟ حفظ متفاوت استرسهاي و فشارها
دارد؟ وجود تنش رفع براي دسترسي قابل
بزرگ استادان از يكي وسيله به آن فصل هر كه كتاب اين
از پرسشهايي به پاسخگويي درصدد شده ، نوشته رواني آرامش
به دستيابي براي آسان و سريع فرمولهايي ارائه و نوع اين
خاص طريقهاي با كتاب فصول از يك هر در.است رواني آرامش
.ميشويم آشنا تنشزدايي و رواني آرامش به دستيابي براي
جريان در و است ساده و كاربردي بسيار شده ارائه راههاي
روزانه زندگي از و شد آشنا آنها با ميتوان روزمره زندگي
.برد لذت
(كامپيوتر با انسان جدال) كامپيوترانه
اول ، چاپ /شمس بينالملل انتشارات /رادفر فريدون :نوشته
.تومان 1250/وزيري صفحه ، 360/نسخه هزار /1377
آن ، نويسنده گفته به كه است داستان شامل 20 كتاب ، اين
اقسام و انواع با آن نويسنده چندساله منازعات حاصل
نگرشي با كامپيوتر ، باب در است كتابي است ، كامپيوتر
به موءلف.است شده آن چاشني هم احساسي نگاهي كه فلسفي
محدوديت اطلاعات ، انفجار عصر در كه است آن دنبال
را آدمي شعور و مغز و ساخته آشكار را انساني نرمافزار
جديد نگاهي داراي كتاب ، كه اين از هرصورت ، در.كند تحليل
و نيست حرفي شده ، پرداخته آن به كمتر تاكنون و است
بهحساب كامپيوتر با ذيشعور انسان مجادله را آن ميتوان
.آورد
فعاليت سال سومين كارنامه
ميشود منتشر پنجم مجلس
مجلس دوره پنجمين از سوم سال كارنامه :فرهنگي علمي گروه
و منتشر مجلس انتشارات دايره توسط زودي به اسلامي شوراي
رئيس جوادي عليرضاگرفت خواهد قرار مردم عموم اختيار در
واحد با گفتوگويي در اسلامي شوراي مجلس انتشارات دايره
خبر ، اين اعلام ضمن تهران ، كتاب بينالمللي نمايشگاه خبر
سال 1358 در اسلامي شوراي مجلس دوره اولين مذاكرات چاپ
در ما:گفت و كرد ذكر مجلس كتابخانه اخير اقدامات از را
دوره پنجمين مذاكرات موضوعي فهرست تهيه كار حاضر حال
آن طريق از تا داريم عهده به را اسلامي شوراي مجلس
.شود آسانتر مجلس تاريخي سوابق و قوانين به دستيابي
"اخيرا "قانون لوح" كامپيوتري ديسكت:گفت ادامه در وي
مجلس مصوبات تمام كه شده تهيه مجلس پژوهشهاي مركز توسط
.است موجود آن در چهارم مجلس پايان تا سال 1285 از
تلگراف و پست وزارت :عارف دكتر
يارانه اختصاص در مشاركت آماده
است كتاب به
خود آمادگي تلفن و تلگراف و پست وزارت :فرهنگي علمي گروه
.كرد اعلام كتاب به يارانه اختصاص امر در مشاركت جهت را
گذشته روز تلفن و تلگراف و پست وزير محمدرضاعارف دكتر
كه مطلب اين به اشاره با كتاب نمايشگاه از بازديد ضمن
فرهنگ ، بخش به سرويسدهي براي تلگراف و پست وزارت نگاه
بر نظام سوي از كه است تكليفي بلكه نيست ، اقتصادي نگاهي
آمادگي پيشاپيش:گفت است ، شده گذارده وزارتخانه اين دوش
اعلام كشور فرهنگي امور مسئولان با را همكاري نوع هر
را كتابخواني فرهنگ رونق جهت در حركتي هر كه چرا ميكنم ،
.ميكنم تلقي وظيفه عنوان به
از مشخصي پيشنهاد اگر:افزود تلفن و تلگراف و پست وزير
ما براي مسئولان و ناشران و كتاب دستاندركاران سوي
كتاب زمينه در ميتوانيم صورت چه به بدانيم تا شود ارسال
هستيم همكاري به حاضر شويم واقع موءثر كتابخواني ترويج و
تا كنيم مشاركت كتاب به يارانه اختصاص زمينه در حاضريم و
.بگيرد قرار مخاطبان اختيار در ارزان قيمت با كتاب
زندگينامه كامپيوتري ديسكت
ميشود منتشر (ع)بيت اهل
ديسكت صورت به (ع)بيت اهل زندگينامه :فرهنگي علمي گروه
انتشارات معاون گفته به.ميشود منتشر و توليد كامپيوتري
اشاعه مجمع فعاليت از هدف كه آنجا از ،(ع)بيت اهل مجمع
كامپيوتري ديسكت تاكنون است ، جهان سراسر در تشيع فرهنگ
ايشان شخصيت معرفي و (ع)حسين امام زندگينامه خصوص در
(ع)بيت اهل بزرگان ساير با رابطه در اقدام اين و شده تهيه
.شد خواهد انجام
و گنجينه جهاني روز مناسبت به
تاريخي سند فرهنگي 600 ميراث
قرار مردم نگاه برابر در ايران
ميگيرد
تاريخ با بيشتر چه هر آشنايي منظور به :فرهنگي علمي گروه
فارسي اسناد كهنترين از نمايشگاهي زمين ، ايران فرهنگ و
و فرهنگي ميراث و گنجينه جهاني روز مناسبت به ايران ،
اسلامي دوران موزه محل در (ارديبهشت روز 28) ملي اسناد
فرهنگي ميراث سازمان عمومي روابط گزارش به.ميشود برپا
صفيالدين شيخ بقعه اسناد مجموعه نمايشگاه اين در كشور
ايران اسلامي دوران بايگاني كهنترين بيشك كه اردبيلي
.درميآيد نمايش به است
حال عين در دربرميگيرد را سند حدود 600 كه مجموعه اين
تاريخي ، مطالعات و بررسي براي منبع ارزشترين با
رجالشناسي ، تاريخي ، جغرافياي سندشناسي ، باستانشناسي ،
.ميشود شمرده...و شناسي خط
مصالحهنامه ، گوناگون نمونههاي دربردارنده كه اسناد اين
وكالتنامه ، اقرارنامه ، هبهنامه ، استشهاديه ،
به مربوط است فرمان و اجارهنامه وقفنامه ، مبايعهنامه ،
.ميباشد قمري هجري دهم تا پنجم سدههاي
به پيامي در جمهوري رئيس
مسابقات دوره چهاردهمين مناسبت
:كشور سراسر قرآندانشجويان
مستدل و شفاف پاسخهاي منبع قرآن
ماست امروز پيچيده پرسشهاي براي
ديروز كشور سراسر دانشجويان قرآن مسابقات دوره چهاردهمين
رئيس خاتمي محمد سيد حجتالاسلاموالمسلمين پيام با
به آغاز تهران تالارعلامهامينيدانشگاه محل در جمهوري ،
.كرد كار
والمسلمين حجتالاسلام توسط كه جمهوري رئيس پيام متن
:است شرح بدين شدن قرائت جمهوري مشاوررئيس جماراني امام
الرحيم اللهالرحمن بسم
از دور بشريت از مهمي بخش كه داريم قرار قرني آستانه در
بسر وحيرت دربهت همچنان معنوي نظر آسمانياز معارف
كلام و پيام انقلاباسلامي كه است فضايي درچنين.ميبرد
قرن.ميداند بشر نجات راه تنها خدارا
و خسته پيكره و است بوده نيرنگها حاضرمملوازستيزههاو
و جنگها هولناك ازگرداب را خود ما روزگار انسان مجروح
ديگرميكشاند پناهگاهي و مامن بسوي رنجورانه ، خونريزيها ،
روحبخش جاويدان آهنگ است ، افتخارانگيز و زيبا چه و
رهنمون پناهگاه بدين همواره را كهجهان وحيالهي
.بودهاست
كافي ميلادي بيستم قرن در بشر رنج و درد آثار يافتن براي
دريابيم تا باشيم داشته مدارك و بهاسناد گذرا نگاهي است
نيازمند متحول وسرنوشتي متفاوت راهي به انسان امروز كه
برارزشهاي مبتني و سالم انديشهاي پرتو در تحول واين است
.است ميسر اصيل
براي مسيري درجستجوي هريك دنيا ، مردم وفرهنگهاي تمدنها
وشنود گفت است بديهي و هستند خود هويت شئونو از حراست
تفاهم به رسيدن براي مسيريسالم ميتواند آنها بيهياهوي
كه راهي باشد ، انسان معنوي حيات احياي و يكديگر غناي و
حقطلب فطرت نداي به دادن پاسخ با جز درآن برداشتن گام
به كه جهان مسلمانان ميان دراين البته.امكانپذيرنيست
رسالتي لاجرم دارند ، كريمدسترسي قرآن چون فروزاني مشعل
و امانتالهي اين اداي و دارند بردوش تر سنگين بسيار
قرآن از صحيح دريافت و درك گرو در جهاني رسالت اين ايفاي
.است آن عميق و اصيل آيات و تعاليم تفكردر و
پرسشهاي براي مستدل و شفاف پاسخهاي منبع قرآن حقيقت ، در
و عالمانه فهم پرتو سايه تنهادر و امروزماست پيچيده
مسائل بر ميتوانيم راستين ، ايمان و آن نوراني نشانههاي
.شويم چيره موجود موانع و
وظيفهاي مسلمان ، ودانشگاهيان انديشمندان ميان اين در
هستند آنها واقع در.دارند عهده بر تعيينكننده و خطير
موازين اين با را خود فكري و علمي آموختههاي بايد كه
كنند تسريع را جامعه فرهنگ شكوفايي و بخشند غنا آسماني
دراين.شود محقق قرآن تعاليم بر مبتني تاجامعهاي
موجود خلاهاي ميتواند ودانشگاه حوزه راستين راستاپيوند
بينش و دانش اعتلاي و رشد موجب و برداشته ميان از را
.گردد مردم عموم
جشنواره دراين دانشجويان ازاجتماع خرسندي ابراز ضمن
با را خود انس كه ميخواهم دانشگاهيان عموم از قرآني
جامعهاي ساختن خودبراي كوششهاي بر و كنند افزون قرآن
موازين برگرفتهاز معنوي ارزشهاي ومشحوناز آباد
قرآني فعاليتهاي اندركاران دست همه از.قرآنيبيفزايند
تلاش خاطر به دانشگاهي جهاد كشوربويژه عالي آموزش در
.ميكنم تشكر مورد اين در ارزنده
مسابقات دوره چهاردهمين در مهاجراني عطاءالله دكترسيد
اميني علامه تالار در دانشجويانسراسركشور قرآن
آيات در باتامل خواست كشور دانشجويان از دانشگاهتهران
.يابند راه آسماني كتاب اين عمق به مجيد قرآن
تنها انسان كه كرد توصيف مداري را مجيد قرآن مهاجراني ،
و خود حقيقت به ميتواند مدار اين گرفتندر قرار با
.كند پيدا راه هستي حقيقت
از آگاهي و فرد دانايي ميان نسبت وجود به اشاره با وي
شود ، بيشتر انسان دانايي شعاع چه هر:گفت او نادانستههاي
.مييابد نادانيشافزايش به نسبت او آگاهي
دنبال به اگر انسان عنوان به ما:كرد تاكيد مهاجراني
قرار خود حركت مدار را قرآن بايد آرامشهستيم و طمانينه
هم دنيا همه استكهاگر حالتي چنين در تنها و دهيم
.شد نخواهيم دچارسرگشتگي " بزنند كف " برايمان
دانشجويان وقتي:گفت اسلامي ارشاد و فرهنگ وزير
محفل اين ميكنند برگزار محفلقرآني كشور دانشگاههاي
با كنند تلاش لازماست و باشد مجالس ساير از متفاوت بايد
در و برسند مقدس كتاب اين حقيقت به قرآن آيات در انديشه
.بگيرند كمك بزرگان تفاسير از راه اين
عدم با و هست نسبتي روح پاكي و قرآن درك ميان:افزود وي
.كرد درك را مجيد قرآن نميتوان روح طهارت
|