است شده نزديكتر شما به او
مافيا عوامل با ديكاپريو ليوناردو ملاقات
"امروز شاعران" كتاب به نگاهي
شعر در جوان استعدادهاي
كتاب معرفي
خبري عكاسي در نهفته هنر
است شده نزديكتر شما به او
آلمان در "نتردام گوژپشت" نمايش
نتردام گوژپشت كارتون از نمايي
در ديزني موزيكال نمايش تازهترين باشيد نداشته انتظار
گوژپشت".برود صحنه روي به لندن شهر وستاند يا و برادوي
كه است ديزني والت استوديوي صحنهاي نمايش سومين "نتردام
از و شده توليد استوديو موفق كارتوني فيلم قصه براساس
اولين نمايش اين.ميرود تئاتر صحنه روي به سينما پرده
جايي دارد ، آلمان برلين شهر در را خود بينالمللي اجراي
نمايشهاي عمده مركز يك عنوان به كمتر امروز به تا كه
.است شده شناخته تئاتري
روابط در تازهاي گام بايد را آلمان در نمايش اين اجراي
استوديوي.دانست نمايش هنر زمينه در متقابل بينالمللي
در نمايش يك آمادهسازي بهجاي داده ترجيح بار اين ديزني
خود تازه نمايش ديگر ، كشورهاي به آن صدور و امريكا داخل
.كند خلق آلماني هنرمندان همكاري با و برلين در نخست را
:ميگويد ديزني استوديوي تئاتري بخش مسئول شوماكر تامس
تجربه يك (آلماني اينجا در) خارجي زبان يك به كردن كار"
به مجبور كار طول در ما و است بوده ما همه براي بزرگ
چنين تحت كه است طبيعيبوديم مسائل از بسياري رعايت
".ميشود پيچيدهتر و مشكلتر كار شرايطي
پروژه اين تا كرد كمك هم به عوامل از سري يك تلفيق اما
اصيل پروژه يك صورت به و بگيرد خود به واقعي بوي و رنگ
آنرا هم شوماكر كه است نكتهاي مسئله اين.درآيد آلماني
ديزني استوديوي نخست وهله در.ميكند تصديق و دارد قبول
اين كامل وقت گذاشتن از مانع كه داشت پر كاري جدول يك
از.ميشد خارجي كشور يك در نمايش يك اجراي براي استوديو
درباره اروپايي كلاسيك قصه يك "نتردام گوژپشت" ديگر طرف
بود اين مهم مسئله.بود ديگران اذيت و آزار و نژادپرستي
مركز اين از قبل كه ميشد اجرا شهري در نمايش اين كه
جهاني جنگ طول در هيتلر و بوده نازي حزب فعاليتهاي اصلي
.بود درآورده فاشيستها تجمع مركز صورت به آنرا دوم
:كرد اعلام گويي و گفت در نمايش تمرين جريان در شوماكر
صحبت شما با كه لحظه اين در بخواهيد ، را امر حقيقت"
روي به امريكا در را نمايش اين نميتوانيم ما ميكنم
در مااست خوبي ايده آلمان در آن اجراي پس.ببريم صحنه
نمايش با تماشاگران برخورد و واكنش نوع ميتوانيم اينجا
نمايش حرفه ديدگاه از.دهيم قرار ارزيابي مورد هم را
خود نمايشهاي بتوانند تئاتري گروههاي كه است مهم خيلي
".كنند اجرا مختلف كشورهاي در را
ميليون چندين ميگويند ديزني استوديوي به نزديك محافل
اجرا آماده "نتردام گوژپشت" نمايش تا است شده خرج دلار
و زبان مسئله فقط نمايش اصلي مشكل ميگويند آنها.شود
در "دقيقا پرخرج نمايش اين.است نبوده متن ترجمه
شده تهيه (سبك همان در و) برادويي نمايش يك اندازههاي
هوا و حال اين با نمايشي كه است بار نخستين ايناست
واقعيت.ميشود توليد و تهيه برادوي از غير جايي براي
موسيقي كه شهري عنوان به بيشتر برلين كه است اين امر
طي.است شده معرفي و شناخته دارد طرفدار آنجا در كلاسيك
برلين در چنداني موفقيت موزيكال تئاترهاي اخير دهه چند
اين كه ميكند اين از حكايت امر شواهد اما.نداشتهاند
و است يافته افزايش محل اين در تئاتر به علاقه اواخر
از غير هنري آثار شنيدن و ديدن تجربه قصد برلين مردم
.دارند نيز را موسيقي
خود كه است ديزني استوديوي آلماني شريك "استلااگ" شركت
نخستين.است آلمان در موزيكال نمايشهاي اجراي پيشگام
اثر "گربهها" نمايش با هشتاد دهه اواسط در شركت اين بار
خارجي نمايش با را آلمان مردم انگليسي ، هنرمند للويدوبر
ميليون 50) مارك ميليون قبل 90 سال شركت اينداد آشتي
بانك چند سرمايه توسط گذشته فوريه از و كرد ضرر (دلار
.ميشود اداره خصوصي
صحنه روي به آلمان در نمايش هشت حال به تا "استلااگ"
جادويي كت و جوزف" و "بينوايان" آن دوتاي كه است برده
روبهرو تماشاگران فراوان استقبال با "شگفتانگيز
هزار پنج پرسنل از درصد بيست دارد قصد شركت اين.شدهاند
را آينده احتمالي ضررهاي جلوي تا كند اخراج را خود نفري
.بگيرد
براي تازهاي طرح "استلااگ" تازه سرپرست مكين همجو ويز
"استلااگ" او طرح طبق.است داده شركت اين فعاليتهاي
بازيگران حضور با دائمي نمايشهاي روي بر فوكوس بهجاي
به كه ميرود نمايشهايي با همكاري و اجرا سمت به و ثابت
توقف كشور يا و شهر يك در كوتاهي مدت براي هنري تور صورت
.ميكنند
(دلار ميليون 20) مارك ميليون حداقل 45 حال به تا گرچه
تصديق مكين است ، شده خرج "نتردام گوژپشت" نمايش براي
گوژپشت" نمايش اصلي حاميان از يكي هم او خود كه ميكند
و ديزني نام جادوي تلفيق روي بر او.است "نتردام
اميد و است كرده باز حساب برلين شهر توريستي تواناييهاي
موفقيت با شهر اين در نمايش اجراي كه دارد فراواني
دارند اميد هم شهر رسمي مسئولين.باشد همراه بسياري
هم آنها.كند خود جذب را زيادي تماشاگران بتواند نمايش
.ميبرند فراواني سود وضعيت اين از
اين در برلين شهر فرهنگي بخش سخنگوي بنشتن والرا آلكس
.نداريم را برادوي با رقابت قصد "اصلا ما":ميگويد رابطه
ميشود اجرا شهر اين در ديزني از نمايشي كه وقتي اما
".شود جلب برلين به توجهات كه است طبيعي
نكند فروش پيش را نمايش هاي بليت كه داد ترجيح "استلااگ"
گيشههاي در حضور با همگان كه كند فراهم را امكان اين و
بليت قيمت اما.كنند بليت خريد به اقدام بليت ، فروش
تا 195 بين 80 را بليت قيمت آلمانيها.بالاست بسيار
.كردهاند اعلام (دلار تا 108 44) مارك
و مردم علاقه كه نيست ، چرا بالا رقم اين ميگويند آنها
كار.بالاست بسيار نمايش تماشاي براي علاقهمندان
شهر سطح.است بوده بينقص و خوب نمايش تبليغ و بازاريابي
را نمايش آگهي.است نمايش تبليغاتي پوسترهاي از پوشيده
آگهيها در.ديد كثيرالانتشار روزنامههاي در ميتوان
براندنبرگ دروازه روي بر كه ميشود ديده گوژپشت تصوير
به نوشته اين او عكس زير و است ايستاده (برلين شهر سمبل)
".است شده نزديكتر شما به او":ميخورد چشم
استوديوي و است وفادار هوگو ويكتور كلاسيك قصه به نمايش
و خوب نمايش قبال در تماشاگران واكنش است اميدوار ديزني
و كلاسيك قصه براساس كه ديزني كارتوني فيلم.باشد مثبت
دلار ميليون صد از بيش چه اگر شد ساخته هوگو نوزدهمي قرن
.شد روبهرو زيادي انتقادات با اما كرد ، فروش امريكا در
وفادار هوگو نوشته به "كاملا فيلم قصه اينكه از گذشته
كه كردند شكايت نكته اين از مادرها و پدر از نبود ، بسياري
شهر ميخواهد كه صفت شيطان قاضي يك درباره) فيلم قصه
بسيار (كند خالي كوليها وجود از را پانزدهم قرن پاريس
تماشاگران برخورد.نيست بچهها حال مناسب و است سياه
ناشي آنرا بايد كه بود مثبتتر و گرمتر فيلم با اروپايي
.دانست قاره اين اخير دهه اجتماعي و سياسي مسائل از
دارد كه است فرهنگي درباره نمايش قصه":ميگويد شوماكر
براي مسئله همين ميكنم فكر و ميكند بازسازي را خود
از نقطهاي هر در نمايش اين.باشد توجه جالب تماشاگران
اين.آنهاست بهترين برلين اما دارد ، نمايش قابليت جهان
".ميكنند تصديق آنرا بسياري كه است نكتهاي
اينترنت :منبع
زياري كيكاوس :ترجمه
مافيا عوامل با ديكاپريو ليوناردو ملاقات
هاليوود" گرفت؟ خواهد خود به واقعيت رنگ خبر اين آيا
ماريو" و "فوردكوپولا فرانسيس" كه ميدهد خبر "ريپورتر
"پدرخوانده" نامه فيلم چهارم قسمت برروي كار حال در "پوزو
با فيلم اين در "گارسيا اندي" ميشود گفته.هستند
فيلم جديد قسمت در.شد خواهد همبازي كاپريو دي ليوناردو
عهده به را كورلئونه سوني جواني دوران نقش كاپريو دي
چرا است دروغ كمي خبر كه ميرسد نظر به چنين.داشت خواهد
!شود ظاهر انديگارسيا پدر نقش در بايد او صورت اين در كه
به چهارم قسمت قصه ميگويند فيلم به نزديك منابع اما
همينرو از.داشت خواهد گذشته به گذري "بك فلاش" صورت
هم رودرروي فيلم از صحنهاي هيچ در گارسيا و ديكاپريو
آماده را خود پارامونت استوديوي.گرفت نخواهند قرار
استوديو.كند امضاء را همكاري قرارداد پوزو تا ميكند
نويسنده اين با مذاكرات كه است سال پنج حدود:ميگويد
فيلم اصلي افتخار ريپورتر هاليوود نوشته به.دارد ادامه
از يكي او حقيقت در.شد خواهد ثبت انديگارسيا نام به
براي كاپولا مشوقين از و فيلم توليد در اصلي عوامل
بكهاي فلاش.است بوده فيلم از تازهاي قسمت كارگرداني
نقش.ميبرد "دو پدرخوانده" دنياي به را تماشاچي فيلم
.كرد بازي جيمزكان فيلم ، اصلي قسمت در را كورلئونه سوني
.ميكند زنده سينما پرده روي را كان جواني كاپريو دي
"امروز شاعران" كتاب به نگاهي
شعر در جوان استعدادهاي
شاعران كه باور اين در تامل سالها از پس ميرسد بهنظر
از بالايي جايگاه به ادبيات و هنر و شعر عرصه در جوان
و منتقدان از برخي هنوز يافتهاند ، دست بينش و تفكر
گوشه در هرازگاه كه جوان چهرههاي كنار از ما صاحبنظران
بيبديل و ممتاز آثاري و ميدرخشند بوم و مرز اين كنار و
كه آنچنان كرده ، عبور بيتفاوت ميگذارند برجاي خود از
.نميپردازند آثار اين نقد و معرفي به است شايسته
ساده تبسمي به اغلب زيبايي و شكوه عين در كه استعدادهايي
داغديده تن پشت در كه بسا چه و آراستهاند متواضعانه و
مخاطبان يافتن براي فرصتي مانده ، پنهان سرزمين اين تاريخ
.نمييابند خود واقعي
سوي از سال 77 در "امروز شاعران" عنوان با كه دفتري در
است شده منتشر زارع محمدعلي همت به و رود انتشارات
اشعار كه برگزيد ميتوان را دست اين از بسياري نمونههاي
با را انسان كه نمونههاست اين از يكي "آناهيتا سرود"
عبور در و ميبرد احساس و انديشه اوج از دنيايي به خود
درد چون مفاهيمي با فرد منحصربه و زيبا تصاويري مقابل از
:ميسازند آشنا نيز پليدي و زشتي و رنج و
تاريكي توفان
ميكوبد صخرهها بر را قلبت
ميگشايي را پنجره
ميزند شلاق چشمانت بر باد
آه ،
برميخيزي؟ چگونه
را تو زندگي جنگل وقتي
پرندهها و پروانهها همه با
سوزاندهاند آهوانش و
دورها آن
خورشيد گريه از قطرهاي
ميافتد ما برابر
(صفحه 32 خورشيد ، گريه)
درعينحال و برنده زباني به اشعار اين بيترديد
دادن نشان عهده از بهخوبي كه است دستيافته انعطافپذير
نكته اينبرميآيد طبيعت و زندگي در موجود تضادهاي
به كه ميرود بهشمار او زباني ويژگيهاي از درواقع
بهمثابه هم با را آنها درآميختن و طبيعت اجزاء كارگرفتن
عميقترين درون به نقبزدن براي نيرومند و كاري ابزاري
اين در و ميدهد قرار استفاده مورد انسان وجود لايههاي
:ميآفريند تاثربرانگيز و بديع تصاويري راستا
اندوه و زخم رنگ به چشماني با
رنج و كار بزرگ دستهاي و
نحيف و ژنده
آشفته و
آواره پرنده چون
سرد سرزمينهاي در
خاك بر افتاده نيلوفران از قلبي و
بسته درهاي ميله به
است آويخته
ميزند فرياد و
!نان
!زيستن براي جايي
ميآيد باد شلاق صداي تنها كوچه در
(صفحه 33 "زخم")
بهكار واژهها گزينش در زيادي وسواس "آناهيتا سرود"
كلام عمق و بهصراحت ميتوان بهخوبي كه حدي تا ميبرد ،
و ملايم ايماژهايي از بهرهگيري با كه صراحتي ;برد پي
به را سراينده استعارهها بردن بهكار از بينياز و لطيف
مضامين همينرو از و ميكند مبدل اجتماعي نگاهي با شاعري
از تمجيد يا و طبيعت از تعريف حد از او بهوسيله شده خلق
اجتماعي و اخلاقي نكات با "غالبا و ميرود فراتر زيبايي
:ميسازد برقرار تنگاتنگ رابطهاي
زندگي پاره صحراي در
آنجا
آب الهه كه
ميگريد دريا زخم و خون بر
است ايستاده درختي
اندوه ابرهاي با
مينگرد و
تاريكي تبعيدگاه به را نيكي و پاكي بردن
(صفحه 34 "درخت آخرين")
مهار بهخوبي وزن.دارد مناسب ساختاري "آناهيتا سرود"
آنجا ;است تناسب داراي زيادي تاحد موسيقايي لحاظ از شده ،
پيدا آرام و آهسته ضرباهنگي كلام است كار در فرودي كه
و قاطع لحني حتي گاه گرفته ، اوج پرواز هنگام به و ميكند
:ميگيرد خود به كوبنده
برف
را درخت سرخ برگهاي
ميسپارد باد سرود به
ميخواند پير چنار بر كلاغي
دختري و
ميكند دنبال را پرندهها كوچ
ميزنند يخ آرام شبدرها
ميآيد زمستان
(صفحه 31 "زمستان")
مبشر بامداد
كتاب معرفي
فارسي ادبيات دلانگيز داستانهاي
قطع /توس ، 1377 انتشارات :ناشر /(كيا) خانلري زهرا
صفحه تومان ، 220 قيمت1500 /گالينگور وزيري ،
عبارات و تمثيلات و حكايات از مشحون فارسي ادبيات
فارسي ادبيات با كه هركسي و است نكتهپردازانه و پندآموز
مضاميني به بارها باشد داشته سروكار "شعر" بهويژه
داستانهاي به اشارهاي و تمثيل آنها در كه است برخورده
در اگرچه داستانها اين.دارد وجود افسانهاي يا تاريخي
نقل و نقل جمعي ارتباط وسايل محدوديت بهجهت و گذشته
اصل روي از آن تفضيلي شكل و است مجالسبوده و محافل
وقت محدوديت به توجه با امروزه اما ميشد ، قرائت كتابها
بازنمودي يا و چكيده امور ، از بسياري شدن تخصصي نيز و
طيف آشنايي بر علاوه ميتواند ، داستانها اين از خلاصه
نقش كهن ادبيات و فرهنگ با جامعه افراد از وسيعتري
بهعنوان را داستانها و اشعار اين پايداري و ماندگاري
.بخشد تداوم و حفظ ايران فرهنگ از جدانشدني عنصري
خبري عكاسي در نهفته هنر
گلستان گالري در خبري عكس نمايشگاه برگزاري مناسبت به
عكاسان تا شد مناسبي موقعيت عراق با تحميلي جنگ سال هشت *
شوند مشغول جديتر بهصورت عكسبرداري كار به بيشماري
به جهان چشم ايران درون تحولات بهخاطر كه است بيستسال
در مطبوعات گسترش ديگر سويي از.است شده دوخته ايران
و اطلاعرساني در تصوير نقش و كاربرد اخير ، سالهاي
بهخوبي را عمومي افكار به دادن شكل حتي و بخشيدن آگاهي
از پس كه است چنان امروز زماني نياز.بازمينمايد
به دادن سروسامان بهمنظور اولينبار براي بيستسال
تشكيل با مطبوعاتي عكاسان ايران ، در خبري عكاسي وضعيت
خود حرفهاي هويت تثبيت براي را خود تلاش صنفي ، انجمن
.كردهاند آغاز
اولين.دارد جالب تاريخچهاي ايران در مطبوعاتي عكاسي
سالهاي دوره ايران مطبوعات در عكس حضور اهميت قابل دوره
ايران داخل سياسي تحولات زمان آن در و بود تا 1332 1325
تا شد باعث ديگر سويي از شاه حكومت ضعف و يكسو از
دنياي شرايط.باشند برخوردار گستردهاي آزادي از مطبوعات
به همگان دسترسي عدم و تلويزيون نبودن زمان ، آن رسانهاي
در.ميداد گسترش را مصور مجلههاي بازار خبري ، فيلمهاي
خارجي مجلات الگوي و مبنا بر متنوعي مصور مجلههاي ايران
ويژگي كه ميشدند منتشر پست پيكچر و پاريماچ لايف ، مانند
نيز مجلات اين عناوين حتي و بود تصاوير ارائه آنها اصلي
و سپيد:مصور ، تهران:بود عكس اهميت منعكسكننده نوعي به
...و سياه
براي را زمينهكار سياسي ، فراوان و گوناگون تحولات
عكاسان.بود ساخته مناسب بسيار دوره اين خبرنگار عكاسان
در فتوژورناليسم و ميكردند كار مطبوعات در بيشماري
.پاگرفت ايران
گرفته مطبوعات از آزادي يكشبه مرداد 1332 كودتاي 28 با
.گشت حاكم مطبوعات بر دولتي شديد نظارت و كنترل و شد
غربي كشورهاي با سياسي رژيم ارتباط و ايران سياسي شرايط
ارائه در دوره آن حكومتي تبليغاتي سيستم تا شد باعث
مستند عكسهاي حاد جنبههاي ايران از "مناسب" تصوير
تصويري ارائه به درعوض و شود مانع را سياسي يا و اجتماعي
و آشوب مملكت ديگر ايران:بپردازد ايران از غربيپسند
و طبقاتي تضادهاي مملكت ديگر ايران نبود ، اجتماعي مسائل
لباسهاي و شاد مردمي با بود مملكتي ايران نبود ، اجتماعي
...و شادماني و رقص حال در همه زيبا ، عشايري رنگي
نوعي ;كند جلب ايران به را توريسم و غرب كه تصاويري
تا روند اين.زيبا رنگهاي با اجتماعي واقعيات پوشاندن
.داشت ادامه سالهاي 1350 اوايل
شاهد ايران عكاسي تا 1358 سالهاي 1350 بين بعدي ، دوره
.بود دانشگاهها در اجتماعي مستند عكاسي جنبش مجدد پاگيري
دورافتاده نقاط به خود درسي تحقيقات براي كه دانشجوياني
آشنا اجتماعي جاري واقعيتهاي با ميكردند ، سفر ايران
در تلاش موجود ، تبعيضات به عكسالعمل بهعنوان و شده
فراواني آثار.داشتند واقعيتها بيواسطه انتقال و افشا
آموزشي سيستمهاي و بهداشت و كمبود فقر ، موضوعات با
بهانه به نمايشگاههايي قالب در غيره و نامناسب
نمايش به "روستاها سنتي بافتهاي و معماري بافتهاي"
توجه گسترش مدت كوتاه جنبش اين عمده نتيجه.درميآمدند
با اجتماعي مبارزه نوعي و اجتماعي مستند عكاسي قدرت به
زمينه دانشجو جوانان ميان در.بود عكس از استفاده
دوره.شد انقلاب كه ميشد آماده عكس از جدي استفادههاي
تا و انقلاب زمان به مربوط ايران مطبوعاتي عكاسي درخشان
روشن همگان بر انقلاب در عكس نقش.بود بعد سال چهار سه ،
وقايع از مستقل عكاسان كه خياباني نمايشگاههاي.است
مطبوعات كمبود خالي جاي ميدادند ترتيب انقلاب فجيع
ايران سرتاسر در مساجد.ميپوشاندند را اعتصاب درحال
جنبش از عكسهايي گذاشتن بهنمايش براي شبكهاي به تبديل
كه عكس سياسي -انقلابي كاربرد.شدند انقلاب تبليغ و مردم
را خود قدرت دوره اين در بود گرفته شكل گذشته دوره در
شدند موفق ايراني خبرنگار عكاسان و گذاشت بهنمايش
در انقلابي" استفاده براي نهتنها را ايران وقايع تصاوير
در كارخود ارائه با بلكه بيندازند ، جريان به "ايران داخل
را دنيا مردم چشمان جهان مطبوعات ازطريق بينالمللي سطح
.بازكردند ايران وقايع به نيز
عكاسان تا شد مناسبي موقعيت عراق با تحميلي جنگ سال هشت
.شوند مشغول جديتر بهصورت عكسبرداري كار به بيشماري
:آمد بهوجود عكاسان ميان غيرحكومتي و حكومتي انسجامهاي
بسيجيان ، .شد تشكيل نهادها داخل در عكاسي تيمهاي
عكاسي فعاليت عكس ، اهميت به آگاهي با همه غيره و سپاهيان
با قابلي عكاسان ميان اين در.دادند گسترش را خود
و ارزش با تصويري اسناد دوره اين از فراوان تواناييهاي
اهميت آنجا تا عكس نقشگذاشتند بهجاي قابلملاحظهاي
عكاسان از جوايز اهداي با "ره"امام حضرت حتي كه يافت
عكاسان زندگي و كار كه است طبيعي اماميكرد تقدير
گراني از.است روبهرو زيادي موانع و مشكلات با خبرنگار
يا كم هميشه -حكومتي سانسور و ممانعت تا گرفته كار ابزار
ماهيت امااست بوده مطرح ايران مطبوعاتي عكاسي در زياد
خود هدف راه در را مانعي كه است بهصورتي خبري عكاسي
با مستقيم و روياروي رابطه در بايد عكاس.نميپذيرد
عكاس.بگيرد عكس نميتواند وگرنه گيرد قرار واقعيت
.ميپذيرد را "نه" سختي به خبرنگار
شدن گسترده و ايران در اجتماعي اخير تحولات با امروز
آستانهدورهاي در ايران مطبوعاتي عكاسي مطبوعات ، طيف
از يكي به تبديل ميتواند كه گرفته قرار جديد
وجود باشود ايران در عكاسي دورههاي درخشانترين
عكاسي هماكنون دانشگاهها در عكاسي آموزشي برنامههاي
آموزش ، كه است برخوردار عكاساني وجود از ايران مطبوعاتي
عكاسان با مقايسه غيرقابل حدي در را لازم انضباط و آگاهي
توسط خبرنگار عكاسان انسجام.هستند دارا گذشته دورههاي
.باشد بارور ميتواند ايران مطبوعات عكاسان انجمن
عكسهاي از نمايشگاهي يافته ، نوع وحدت اين راستاي در
هنرهاي موزه همكاري با ايران خبري عكاسان از گروهي خبري
تيرماه تا 24 تاريخ 18 از گلستان گالري در معاصر
دوسال وقايع برمبناي نمايشگاه عكسهاي.درآمد بهنمايش
از هدف.است شده انتخاب عكاسان خود كمك با ايران اخير
ارتقاي براي تلاش هنري گالري يك در نمايشگاه اين برگزاري
.است خبري عكاسي در نهفته هنر مقام
اما.است وسيع كاربردي با امروزي هنري بيشك خبري عكاسي
بهچاپ را عكاس انتخاب مورد عكسهاي هميشه مطبوعات
عكاسان تفسيري شخصي ديد و نگاه بهاينطريق و نميرسانند
براي است فرصتي نمايشگاه اين.ميماند باقي ناديده گاه
.بگذارند نمايش به را خود علاقه مورد عكسهاي تا عكاسان
سليماني زهره
|