رشد خدمات پس از فروش خودرو
پس از شركت مجري ارائه خدمات پس از فروش ايران خودرو، مجري خدمات پس از فروش دومين خودرو ساز بزرگ كشور نيز اعلا م كرد خدمات خود را در چهار نمايندگي سايپا يدك به صورت شبانه روزي ارائه خواهد كرد.
اين شركت اعلا م كرده است در آينده مراكز ارائه خدمات پس از فروش به صورت شبانه روزي افزايش خواهد يافت.
اين اتفاق سال ها به آرزوي دست نيافتني مردم تبديل شده بود. اما رشد توليد، افزايش تجربه و ترس از رقباي خارجي كه احتمالا ً در آينده اي نزديك به بازار خودروي كشور راه مي يابند مردم را به خواسته هايشان نزديكتر كرده است.
با اين حال ارائه خدمات پس از فروش از لحاظ قيمت هنوز با آنچه مدنظر مردم است فاصله زيادي دارد. مردم انتظار دارند خدمات پس از فروش خودرو نظير آنچه اكنون به صورت سنتي و طبيعي براي خودروهاي قديمي نظير پيكان وجود دارد براي خودروهاي جديد نيز ايجاد شود. به طوري كه قطعات به فراواني و با قيمت ارزان يافت شود و تعميركاران آشنايي كامل به يك نوع خودرو داشته باشند
|