دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۲ - سال يازدهم - شماره ۳۲۴۷
كرم هاي دور چشم  هزينه اي به جا براي خانم ها
ويژگي هاي عروقي و نازك بودن، پوست اطراف چشم را از ساير قسمت هاي بدن متمايز مي كند.
001252.jpg

همين حساسيت بيش از حد، باعث مي شود تا حدوداً از سن ۲۵ سالگي به بعد، عواملي چون استرس، اشعه آفتاب، آلودگي هاي محيط و حتي خنده و گريه، چروك دور چشم را موجب شوند. از آنجا كه ظاهر شدن اين چروك ها، براي هر فرد و به خصوص هر خانمي ناخوشايند است، امر محافظت و تغذيه پوست اطراف چشم به ياري كرم هاي مخصوص اهميت ويژه اي مي يابد، هر چند مصرف كنندگان بايد بدانند هر نوع كرم براي پوست اطراف چشم مناسب نيست. لذا، آگاهي از خصوصيات يك كرم مناسب براي دور چشم، انتخاب صحيح تري را براي خريداري كرم پيش روي مصرف كننده قرار خواهد داد.
كرم هاي دور چشم، بايد از فرمولا سيون پيشرفته بهره برده و حتماً حاوي ويتامينE باشند. ويتامينE براي پوست فوايد زير را به همراه دارد:
- خواص مكانيكي پوست.
- التيام برافروختگي ناشي از تابش اشعه ماوراء بنفش و تغييرات پديد آمده در خواص مكانيكي پوست.
- التيام برافروختگي رنگ پوست و تنظيم جريان خون.
نحوه مصرف كرم هاي اطراف چشم نيز به نوبه خود بايد مورد توجه قرار گيرد، قبل از مصرف، تميز نمودن پوست اطراف چشم با آب و صابون (البته با ملا يمت) الزامي است و به نظر مي رسد استفاده ۲ بار در روز يك بار صبح و يك بار عصر، كافي باشد. شما مصرف كننده گرامي، مي توانيد انواع كرم هاي دور چشم را با قيمت هاي متغير از ۵ هزار تا ۱۵ هزار تومان در بازار لوازم آرايشي و بهداشتي تهيه فرمائيد. مطمئناً استفاده بهينه از اين دست كرم ها، باعث تقويت و رطوبت و چربي پوست دور چشم شده، چروك و پف چشم را تا مدت ها به تعويق مي اندازد و شادابي و نشاط را در چشمان جوان شما باقي نگاه خواهد داشت.
001254.jpg
001256.jpg
001258.jpg

پوشش هاي بيمه اي موازي و ناكارآمد
درخبرها آمده بود كه ۴ ميليون نفر از مردم ايران تحت پوشش خدمات بيمه اي و درماني كميته امداد هستند. هر روز اخباري در مورد ميزان پوشش بيمه اي از سوي مسئولا ن نهادهاي مختلفي نظير سازمان تامين اجتماعي، سازمان خدمات درماني و سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح ارايه مي شود. اما در نهايت آنچه كه ملموس است عدم رضايت اقشار كم در آمد از خدمات درماني است. هرگاه به داروخانه ها و بيمارستان ها سربزنيد و با مردم سر صحبت را باز كنيد با تعداد زيادي از مردم روبه رو مي شويد كه از هزينه هاي سنگين دارو و درمان و ارايه نشدن ديگر خدمات درماني يا گران بودن قيمت ها گله مي كنند.به عنوان مثال هر روز قانون جديدي براي استفاده از انواع بيمه هاي درماني وضع مي شود و مردم را سرگردان مي كند. مسئولا ن بخش هاي مختلف بيمارستان ها مردم را روانه مراكز خصوصي مي كنند. آن هم با اين بهانه كه دستگاه ها خراب است يا به علت شلوغي مدتها طول مي كشد نوبت شما برسد.
اين موضوعات همگي ثابت مي كند پراكندگي تعداد مراكز ارايه دهنده خدمات به اقشار آسيب پذير و بي برنامگي وناهماهنگي آنها موجب سرگرداني مردم و هدر رفتن بودجه هاي دولتي در اين زمينه شود. همه درباره اين گونه مشكلا ت يك راه حل واحد به ذهنشان مي رسد. آن هم اينكه دولت همه اين سازمان ها و نهادها را تجميع كند و با يك برنامه مشخص وحساب شده چتر حمايتي خود را بر سر خانواده هاي كم درآمدتر بگستراند و اگر هدف واقعي خدمت به اين عده است تا اين حد مردم براي درمان بيماري آواره اين شهر و آن شهر نشوند وبه آنچه حقشان است دست پيدا كنند.

بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو
بازارچه خودرو
بازارچه خوراك
بازارچه لوازم خانگي
بازارچه لوازم صوتي - تصويري
گوناگون
|  بازارچه خودرو  |  بازارچه خوراك  |  بازارچه لوازم خانگي  |  بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو  |  بازارچه لوازم صوتي - تصويري  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |