چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۲ - سال يازدهم - شماره ۳۲۵۶
پاسخ مسؤولا ن
حكايت فروش نقدي سايپا
در پي درج مطلب «توقف فروش نقدي سايپا» در ستون صداي مصرف كننده در صفحه ۴ بازارچه شماره ۳۲۳۳ مورخه ۲/۹/۸۲ توضيحات ذيل تقديم مي گردد.
۱- فروش نقدي شركت سايپا از ابتداي امسال هر ماه افزايش داشته، تا جايي كه در ۸ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تقريبا ۴ برابر بوده و اين موضوع پيوسته در مطبوعات و رسانه ها اعلا م شده است. اين سياست نظير بسياري از ديگر اقدامات شركت در جهت كاهش قيمت ها و نخستين نتيجه آن حذف فرصت هاي واسطه گري و دلا لي بوده است. بنابر اين بايد پذيرفت اگر شركت سايپا در پي افزايش قيمت خودروها بود، مسلما تعداد فروش فوري را افزايش نمي داد.
۲- نتايج تجربي بازار خلا ف ادعاي طرح شده در روزنامه بوده و حذف فروش نقدي منجر به افزايش قيمت ها نشده است. يكي از مهم ترين دلا يل اين توقف قيمت ها افزايش تحويل خودروهايي كه قبلا  ثبت نام شده اند مي باشد كه مزيد اطلا ع اين همشهري گرامي به عرض مي رسد علت توقف فروش نقدي سايپا همين موضوع است. توضيح اينكه طبق تصميمات كميته خودرو در شرايطي كه شركت هاي خودروساز چنين تعهداتي دارند اجازه فروش فوري ندارند.
۳- با عنايت به موارد فوق الذكر شركت سايپا با سعي و تلا ش كليه مديران و كاركنان سختكوش خود در صدد افزايش توليد طي ماههاي آتي بوده كه اميد است ثمره آن آغاز فروش فوري در آينده باشد.
ستاد خبري گروه خودرو سازي سايپا

بازارچه خودرو
بازارچه خوراك
بازارچه مسكن
بازارچه لوازم صوتي - تصويري
بازارچه ارتباطات
گوناگون
|  بازارچه خودرو  |  بازارچه خوراك  |  بازارچه مسكن  |  بازارچه لوازم صوتي - تصويري  |  بازارچه ارتباطات  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |