پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۲ - سال يازدهم - شماره ۳۳۲۵ - Mar 4, 2004
فوتبال مقدماتي المپيك آتن
پيروزي پرگل اميدهاي ايران
خط دفاعي ايران به رهبري محمد نصرتي تنها يك بار در مقابل حملات تيم ميزبان دچار لرزش شد و در كل بازي كمتر اجازه خودنمايي به مهاجمان حريف داد. اين خط با انسجام لازم مي تواند ايران را در برابر سرعت چين و كره هم پيروز كند.
003177.jpg
تيم اميد ايران ۴ - اميد مالزي يك
گل ها: آرش برهاني (۴۰)، مهرزاد معدنچي (۴۳) و ايمان مبعلي (۵۷ و ۷۱) براي ايران و فضلي ساري (۳۳) براي مالزي
داور: جاسم الخليل (قطر)
اخطاري ها: كاملي مفرد، حسين كعبي، حسين كاشي (ايران) و لائي بن هارون (مالزي)
ورزشگاه: پتالينگ جايا كوالالامپور
گروه ورزشي : اميدهاي ايران با اقتدار و با چهارگل در كوالالامپور بر مالزي پيروز شدند تا اولين گام را براي رسيدن به المپيك آتن محكم بردارند.
پتانسيل موجود در تيم اميد اين امكان را فراهم آورده است تا اين بار با قدرت تمام بتوانيم مستقيم به المپيك برويم. به تك تك نفرات نگاه كنيم، تمام بازيكنان اميد در تيم هاي باشگاهي خود بازيكنان ثابت به حساب مي آيند و تعداد زيادي هم در تيم ملي بزرگسالان براي خود جايگاهي دارند. در هيچيك از دوره ها مهره هايي چنين با تجربه و ميدان ديده در كنار يكديگر جمع نيامده بودند. خوشبختانه در روي نيمكت نيز بازيكناني نشسته اند كه هركدام براي خود در فوتبال ملي و باشگاهي داراي موقعيت هستند و قادرند در سخت ترين بازيها به عنوان يك بازيكن با تجربه وارد ميدان شوند. اين جمع را اگر خوب هدايت كنيم و برايشان برنامه داشته باشيم حتي مي توانيم در المپيك نيز در بين تيم هاي جهان به موفقيت برسيم. تيم اميد ايران در بازي در مقابل مالزي نشان داد، اين توان را دارد كه با همين نفرات و با شيوه اي سنجيده تر در مقابل چين و كره نيز به پيروزي برسد.
بازي را اميدهاي ما بسيار حساب شده و با تدبير آغاز كردند.
ابتدا با بازي بسته و ارزيابي حريف آغاز كردند و پس از مطمئن شدن از توان حريف و دريافت يك گل (كه مهم نيست) بازي واقعي خود را آغاز كردند و طي سه دقيقه دو بار دروازه حريف را گشودند.طي اين پنج دقيقه تيم ايران قادر بود كه سه گل ديگر هم بزند.
نيمه اول را ايران با برتري كامل به پايان برد و در نيمه دوم با اشتهاي بيشتر و هدفمندتر بازي را آغاز كرد. حركات طولي بداوي، معدنچي و مبعلي نفس حريف را گرفت و كاظميان و آرش برهاني نيز با حركات بدون توپ در عرض دفاع مالزي عرصه را بر آنها تنگ نمودند تا مبعلي توانست در دقيقه ۵۷ گل سوم را به ثمر برساند. حملات ايران قطع نشد و به طور پيوسته از خط مياني حملات ايران شدت گرفت.
اگر در اين بازي نويدكيا غايب نبود، شايد تيم ما قادر بود با بيش از هشت گل بر حريف پيروز شود. ويژگي نويدكيا در دادن پاس هاي در عمق (داخل درب ها) است و برهاني و كاظميان نيز اين ويژگي را دارند كه با استارت هاي انفجاري سريع در پشت مدافعان حريف صاحب توپ شوند. متأسفانه به دليل نبود نويدكيا اين دو مهاجم ما كمتر صاحب توپ شدند. مطمئناً در مقابل كره و چين وجود نويدكيا بسياري از مشكلات را حل خواهد كرد.
مالزي تيم مطرحي نبود، اما  آنچنان تسليم و دست بسته هم به نظر نمي آمد. خط دفاعي ما اشتباه در جاگيري داشت و از نظر تاكتيكي نيز بايد كاملي مفرد و حسين كاشي نزديكتر به نصرتي بازي مي كردند. بداوي چون هميشه در خدمت تيم بود و حركت او باعث شد، مالزي در دقيقه ۷۵ مرتكب خطاي پنالتي شود و مبعلي آن را به گل چهارم تبديل كند.
كعبي نيز چون معدنچي و مبعلي در اوج آمادگي است در اين بازي بازيكنان ما به طور كامل محك نخوردند و به نظر مي رسيد توجه به خط دفاعي ما كمتر است تا بتوانيم جلوي حوادث پيش بيني نشده را بگيريم.
اميدهاي ايران با اين پيروزي در خانه حريف همچنان اميد اول صعود از گروه خود به حساب مي آيند.

خبرهايي از واليبال
دعوت شدگان به تيم ملي بزرگسالان توجيه شدند
003180.jpg

گروه ورزشي: نخستين تمرين ملي پوشان دعوت شده به اردوي تيم ملي بزرگسالان ايران در راه بازيهاي انتخابي المپيك آتن در جلسه توجيهي گذشت. در اين جلسه «پارك كي ون» ضمن تشريح برنامه هاي خود دعوت شدگان را به رعايت نظم اردويي و همكاري صميمانه با دستيارانش و كسب آمادگي لازم در كمترين زمان براي رويارويي با حريفان قدرتمند فراخواند.
سرمربي كره اي تيم ملي ميدان توكيو را يكي از ميدان هاي با اهميت براي واليبال ايران شمرد و گفت: هيچ بازيكني نبايد از زير بار مسئوليت شانه خالي كند. كار اصلي ملي پوشان از بعد از ظهر ديروز با حضور «كارلوچر» مربي بدنساز ايتاليايي شروع شد كه او اقدام به گرفتن تست آمادگي جسماني از بازيكنان كرد. رضا بنيادي تنها غايب تمرينات روز اول بود.
آغاز مرحله نهايي ليگ دسته يك
مرحله نهايي رقابت هاي ليگ واليبال دسته يك باشگاه هاي ايران صبح امروز به ميزباني شهر شيراز آغاز مي شود.
در اين مرحله چهارده تيم برتر دور مقدماتي در دو گروه ۷ تيمي با يكديگر رقابت مي كنند و در خاتمه دو تيم برتر جواز صعود به ليگ برتر را دريافت مي دارند.
دادرس تكذيب كرد
پيكان به دنبال مربي خارجي

003183.jpg

مهدي دادرس مديرعامل باشگاه پيكان نايب قهرمان باشگاه هاي ايران پيوستن دو مربي قديمي واليبال به كادر فني اين تيم در مسابقات باشگاه هاي آسيا را تكذيب كرد. پيشتر اعلام شده بود كه پيكان از وجود مسعود صالحيه يا محمدحيدرخان در كادر فني خود استفاده خواهد كرد. دادرس با اعلام اين مطلب به ايپنا گفت: اگر قرار است مربي جديدي به تيم واليبال ما اضافه شود بايد تواناتر از مربيان فعلي باشد بنا بر اين صحبت جذب مربياني كه علي رغم سابقه طولاني سالها از واليبال دور هستند، اصلاً صحت ندارد. وي احتمال جذب مربي خارجي را رد نكرد و گفت: در صورتي كه در زمينه مالي به مشكل برخورد نكنيم، قصد داريم يك مربي آگاه و با دانش خارجي را به استخدام باشگاه درآوريم. دادرس در خاتمه يادآور شد كه اگر استخدام مربي خارجي ممكن نشد، در مسابقات باشگاه هاي آسيا هيچيك از مربيان فعلي از كار بركنار نمي شوند و فقط در مورد نوع كار و مسئوليت آن ها جابه جايي صورت خواهد گرفت.

ليگ اسكي قهرماني ايران مقدمه اي براي قهرماني جوانان آسيا در تهران
003168.jpg
گروه ورزشي: «مهدي كيا دربندسري» رييس هيات اسكي استان تهران اعلام كرد كه دور برگشت مسابقه هاي اسكي ليگ باشگاه هاي ايران كه قرار است طي امروز و فردا برگزار شود به عنوان ميدان تداركاتي براي حضور در مسابقه هاي قهرماني جوانان آسيا محسوب مي شود و اعضاي ستاد برگزاري رقابت هاي قهرماني آسيا نيز آزمون خواهند شد.
در دور برگشت اين مسابقه ها حدود ۴۰ اسكي باز در رشته هاي مارپيچ بزرگ ، كوچك و آ لپاين به رقابت مي پردازند.
به گفته مهدي كيا دربندسري در دور رفت اين مسابقه ها تيم هاي ديزين، شمشك، دربندسر، آبعلي، شهرنشينان، تاپ اسپورت، پامچال، ونك اسپورت، بسيج سپاه و فجرسپاه حضور داشتند كه رقابت خود را در دور برگشت از امروز ادامه مي دهند.

با قهرمانان در عزا
الگو آزادگي انسان
003174.jpg
003171.jpg

خصلت الگوپذيري به حكم آفرينش، در وجود هر كس به  وديعت گذارده شده است، چرا كه هر كس به نوعي مي كوشد تا از شخصيت هايي كه در نظر او بزرگ و كامل هستند پيروي كرده و شيوه زندگي و تعاليم وي را سرمشق زندگي خود قرار دهد. و آگاه و ناآگاه، كنشها و بينشها و گرايشهاي شخصي موردنظر را كه براي وي نقش الگو دارد، در عرصه زندگي، در رفتار، گفتار و كردار خود بروز دهد. قرآن كريم نيز به معرفي چهره هايي مي پردازد كه بتوانند براي تربيت انسانها الگو و سرمشق باشند. ابراهيم(ع)، محمد(ص) «و لكم في  رسول الله اسوه حسنه» الگوهاي تاريخي ديگر را مي توان در عاشورا يافت. حضرت ابوالفضل الگوي وفاداري و فداكاري، سيدالشهدا(ع) الگوي آزادي و آزاديخواهي، الگوي نجات انسان،الگوي ترويج دين، ترويج شرافت و مردانگي.
پس از ۱۳۶۴ سال كه از حادثه تاريخي كربلا مي گذرد در اين دوره نيز نسلهاي جوانتر كه اكثر جامعه را تشكيل مي دهند، اين حادثه با قهرمان و الگوي بي مانند خود كه جسارت، شهامت ،  شجاعت، گذشت، ايثار و پايمردي را در آخرين نقطه حركت انساني انجام داده است به عنوان سمبل آزاديخواهي مطرح مي شود.
عاشورا روز آموزش آزادگي است. آزمون انسان سازي كه سازش و تحقير در آن جايي ندارد. عاشورا روز حسين است نقطه آغاز آزادي انسان و ايستادگي در مقابل ظلمي كه در رخدادهاي تاريخي بي مانند است.
قهرمانان كشور ما نيز در روز عاشورا بر خود شدند و در غوغاي اين روز تاريخي با صداي طبلهاي حزن آلود همصدا و همنوا شدند در زينبيه جواديه عاشورا حال و هواي ديگري دارد. فرهاد كاظمي خوشخوان است و مصيبت اهل بيت را مي خواند. مربي موفق فوتبال ايران و آسيا «دم مي گيره» و سياهپوشان ديگر با او همنوا مي شوند.
علي دايي مشكي پوش نيز بر سينه مي كوبد، عليرضا دبير هم گريه مي كند علي... و اسي اردلان و طاهر كه ميداندار دسته است، بايد سينه زدن او را ببينيد، انگار پتك بر كوه مي كوبد. آجرلو اينها را مي نويسد خودش با فرهاد همصدا مي شود، بايد جواب داد و غوغايي آغاز مي شود. چون كربلا كه از خون گلستان است.
معراج مژده

كره جنوبي چين را مغلوب كرد
گروه ورزشي: تيم المپيك كره جنوبي با گل ديرهنگام چوجائه جين، در اولين مسابقه گروه A آتن، برابر چين به برتري دست يافت.
اين مسابقه كه در استاديوم فينال جام جهاني نويددهنده يك ديدار بدون گل توأم با تساوي دو تيم بود تا آنكه كره جنوبي در فاصله ۸ دقيقه مانده به پايان بازي، گل برتري خود را به ثمر رساند.چوي سونگ كوك، با حركت زيباي خود كه بيش از نيمي از طول زمين را به تنهايي طي كرد توپ را به چوجائه جين ارسال كرد كه اين بازيكن نيز ساده ترين گل ممكن را رقم زد.اين پيروزي به لحاظ ميزباني كره جنوبي بسيار حائز اهميت بود زيرا بنا به اعتقاد همگان گروه A مسابقات كسب سهميه آتن، دشوارترين گروه اين رقابت هاست.

مجمع ساليانه فدراسيون دو و ميداني امروز برگزار مي شود
گروه ورزشي: مجمع عمومي ساليانه فدراسيون دو و ميداني امروز چهاردهم اسفند ماه جاري، در محل آكادمي ملي المپيك برگزار خواهد شد.
در اين مجمع كه به رياست «علي كفاشيان» معاون ورزشي در امور فدراسيون هاي سازمان تربيت بدني برگزار خواهد شد، علاوه بر مسئولان فدراسيون دو و ميداني، نمايندگان باشگاه ها، روساي هيأتهاي دووميداني استان هاي سراسر كشور، نمايندگان ورزشكاران، نمايندگان داوران و مربيان نيز حضور خواهند داشت.
در اين مجمع علاوه بر بررسي عملكرد يكساله اين فدراسيون، تصويب تقويم ورزشي سال ۱۳۸۳، انتخاب نايب رئيس، دبير و خزانه دار فدراسيون نيز در دستور كار مجمع قرار دارد.
سجاد مرادي امروز راهي بوداپست مي شود
سجاد مرادي دونده دوهاي نيمه استقامت ايران امروز به رقابت هاي دووميداني داخل سالن جهان كه در بوداپست مجارستان برگزار مي شود، اعزام خواهد شد.
رقابت هاي دووميداني داخل سالن جهان در روزهاي پانزدهم تا هفدهم اسفند ماه سال جاري در بوداپست برگزار خواهد شد.
دو صحرانوردي قهرماني ايران
مرحله دوم و آخر رقابت هاي دو صحرانوردي قهرماني باشگاههاي كشور ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، پانزدهم، اسفندماه جاري در اطراف درياچه مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي شود.
در اين پيكارها ۸ باشگاه حضور دارند و دوندگان اين باشگاهها با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.
در مرحله نخست اين رقابتها تيم ذوب آهن اصفهان در رده سني بزرگسالان به مقام نخست دست يافت و در رده جوانان نيز تيم پتروشيمي همدان مقام نخست را به خود اختصاص داد.

رئيس فدراسيون قايقراني انتخاب مي شود
مجمع عمومي فدراسيون قايقراني و اسكي روي آب براي انتخاب رئيس اين فدراسيون ساعت ۹ صبح روز يكشنبه هفدهم اسفندماه جاري در محل آكادمي ملي المپيك برگزار خواهد شد.
رياست اين مجمع بر عهده علي كفاشيان معاون ورزشي در امور فدراسيون هاي سازمان تربيت بدني است.
اصغر امرالله مجدآبادي، محمود الله وردي، سعيد قندي، ناصر طالبي، عزيزالله فيضي، احمد دنيامالي زاده و حسن بهادريان نامزدهاي رياست فدراسيون قايقراني مي باشند.

سومين پيروزي تيم پينگ پنگ ايران
گروه ورزشي: در ادامه  چهل  و هفتمين  دوره  مسابقات  بين المللي  پينگ  پنگ  قهرماني  جهان كه  در قطر جريان  دارد، تيم  ايران  مقابل  اندونزي  به  برتري  دست  يافت .
بر اساس   اين  گزارش  در اين  بازي  پيروزي هاي  تيم   ايران  را افشين  نوروزي (يك  برد) و مهران  احدي  (دو برد) بدست  آوردند.
تيم   ايران  امروز در ادامه   اين  رقابتها به  مصاف  تيم  فنلاند خواهد رفت .
چهل  و هفتمين  دوره  مسابقات  پينگ پنگ  قهرماني  جهان  از روز يازدهم اسفند ماه  جاري ، دوشنبه ، با شركت  ۹۰ تيم  از كشورهاي  مختلف  در قطر آغاز شد و تيم  كشورمان  پيش  از اين  در دور مقدماتي  و در گروه  خود برابر تيم هاي  تايلند و شيلي  به  برتري  دست  يافته  است .تيم  ملي  پينگ پنگ  كشورمان  كه  در دوره  قبل   اين  رقابتها در مكان  پنجاه و هفتم  قرار گرفت ، در اين  دوره  در دسته  ۳ و در گروه  با تيم هاي  شيلي ، فنلاند،  اندونزي ، استراليا و تايلند هم  گروه  است .
ملي  پوشان  كشورمان  روز چهاردهم  اسفند ماه  جاري ، پنجشنبه ، به  مصاف تيم  فنلاند خواهند رفت  و روز پانزدهم  اسفند نيز آخرين  ديدار گروه  خود را برابر تيم  استراليا برگزار خواهند نمود.
تيم  ملي  پينگ پنگ  كشورمان  را محمدرضا اخلاق  پسند، افشين  نوروزي ، مهران  احدي  و بهنام  رحمت  پناه  تشكيل  مي دهند.
اين  تيم  را جونگ  ايل  چول  و فواد كاسب  به  عنوان  مربي  همراهي مي كنند.

رقابتهاي نهايي ليگ شنا و واترپلو
گروه ورزشي: فدراسيون  شنا، شيرجه  وواترپلواعلام  كرد: مرحله  پاياني  ليگ  شنا و ديدارهاي رده بندي  و نهايي  مسابقات  ليگ  واترپلو طي  روزهاي  ۱۹ و ۲۰ اسفندماه  جاري  در استخر آزادي  تهران  برگزار مي شود.
بنابر اعلام  اين  فدراسيون ، مسابقات  شنا روز سه شنبه  ۱۹اسفندماه  واز ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ برگزار مي شود و مسابقات  واترپلو نيز از ساعت  ۱۶تا ۱۹ روز چهارشنبه  برگزار خواهد شد.
در مسابقات  ليگ  شنا، تيم هاي  فتح  ياران  زنجان ، انقلاب  شيراز، پيام  تهران ، دانشگاه  آزاد اسلامي و كارتن سازي  مشهد حضور دارند.
ديدارهاي  رده  بندي  مسابقات  واترپلو را تيم هاي  پتروشيمي با ذوب  آهن  وتيم هاي  دانشگاه  آزاد و پيكان  تهران  هم  ديدار پاياني  را برگزار مي كنند.

داور قطري در اندازه اين بازي نبود
مصطفي مميز كارشناس داوري فوتبال معتقد است كه داور قطري بازي تيمهاي ملي اميد ايران و مالزي در حد و اندازه اين بازي نبود.
مميز افزود: نيمه اول يك بازي بدون برخورد بود، اما داور مسابقه كاملا استرس داشت، به عبارت ديگر براي اين بازي كوچك بود. اخطار اوايل بازي به شماره ۷ مالزي اشتباه بود، در دقيقه  بيست و يكم روي كاظميان خطايي شد كه بايد بازيكن حريف اخطار مي گرفت ولي داور تنها به خطا  گرفتن اكتفا كرد.به كعبي هم به علت خطاي هند اخطار داد كه حركت او اخطار نداشت.
مميز افزود: دقيقه ۳۳ بازي به نظر آمد كه به كاملي فرد اخطار داد كه دليل آنرا متوجه نشدم، دو دقيقه وقت تلف شده هم منطقي بود.
اين كارشناس داوري اظهار داشت: قضاوت جاسم در نيمه دوم بسيار ضعيف تر از نيمه اول بود. در دقايق ۵۸ و ۶۰ حركت بازيكنان شماره ۱۳ و ۱۴ مالزي روي كعبي و كاشي خطاي مسلم بود و اين بازيكنان بايد اخراج مي شدند كه داور حتي اخطار هم نداد.
اما در دقيقه ۶۳ به درستي به كاشي اخطار داد و در دقيقه ۷۰ پنالتي روي بداوي درست بود. اگر چه بايد به بازيكن خاطي اخطار مي داد كه نداد. در دقيقه۸۱ اين بازيكن مالزي بدرستي اخطار گرفت، در دقيقه دوم وقت اضافه بايد شماره ۱۴ از مالزي اخراج مي شد كه خطا را در جهت منافع تيم او گرفت.مميز معتقد است كه داور قطري بسيار ضعيف سوت زد و كار كمك داوران نيز خيلي ضعيف بود.

مهره چيني تيم اميد ايده آل بود
گروه ورزشي: مشاور تيم هاي ملي فوتبال ايران با اشاره به بازي زيبا و جذاب ملي پوشان اميد برابر تيم مالزي تاكيد كرد، تيم ايران مي تواند با تكيه بر توانايي ها و توانمندي بازيكنانش به عنوان اصلي ترين گزينه صدرنشيني اين گروه مطرح باشد.
جلال طالبي افزود: بازيكنان تيم ايران به دليل شرايط جوي در نيمه اول شرايط نامساعد و ناهماهنگي داشتند كه اين مهم باعث شده بود بازي سنگيني ارائه شود ولي با گذشت زمان روند بازي به حالت عادي بازگشت و تيم ايران علي رغم ناهماهنگي  هاي ۳۰ دقيقه اول، بر بازي مسلط شد.
وي تصريح كرد: بازي اول و حساسيتهاي موجود در آن با وجود ميهمان بودن، يكي از بهترين نتايج را براي تيم المپيك ايران به همراه داشت، هرچند كه معتقدم با هوشياري و دقت عمل بيشتر مي توانستيم گل هاي زده بيشتري را حاصل كنيم تا در پايان مسابقات مقدماتي دچار مشكل نشويم، چراكه مالزي اصلا نمي توانست حريف دست  و پا گيري براي ملي پوشان ايران باشد.
طالبي با ايده آل توصيف كردن بازي تيم ملي اميد در طول نيمه دوم اظهار داشت: ناهماهنگي هاي مشهودي در خط دفاع تيم المپيك ديده مي شد كه براي دستيابي به نتايج قاطع در ادامه مسابقات بايد اين نقاط ضعف به حداقل ممكن كاهش يابد.
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران با تاكيد بر ايده آل بودن مهره چيني محمد مايلي كهن خاطر نشان كرد: مايلي كهن با تجربه اي كه از فوتبال ملي و توانمندي هاي بازيكنان حاصل كرده است، توانسته تركيبي را شناسايي و به كار گيرد كه معتقدم نبايد در بازي هاي آينده نيز تغيير چنداني در آن ايجاد كنند.

نمايندگان آسيايي ايران در تهران و اصفهان
هفته بيست و يكم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور فردا با برگزاري ۲ ديدار به پايان خواهد رسيد.
۲ نماينده كشورمان در ليگ قهرمانان آسيا كه به دليل حضور در رقابتهاي برون مرزي، بازيهايشان در هفته بيست و يكم به تعويق افتاده بود، در اين دو بازي تيم سپاهان در ورزشگاه ايران خودرو ميهمان تيم پيكان تهران خواهد بود و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر از تيم شموشك نوشهر پذيرائي خواهد كرد.

هفته چهارم دور برگشت كشتي آزاد ليگ برتر روز جمعه برگزار مي شود
گروه ورزشي: هفته  چهارم  دور برگشت  مسابقه هاي  كشتي  آزاد ليگ  برتر باشگاههاي  ايران ، جام  «عبدالله  موحد»، ساعت  ۱۷ روز جمعه  هفته  جاري  با انجام  چهار ديدار در شهرهاي  تهران ، گرگان ، مشهد و بافق  يزد برگزار مي شود.
ديدار تيم هاي  سايپاي  تهران  و دانشگاه  آزاد اسلامي تهران  در سالن  شهداي هفتم  تير تهران  برگزار مي شود.
دو تيم  زمزم  استان  گلستان  و پاس  تهران  در سالن  ورزشي  آزادي  شهر گرگان با هم  رقابت  مي كنند.
تيم هاي  راه آهن  خراسان  و نيوپايپ  اصفهان ، برگزاركننده  يكي  ديگر ازديدارهاي  هفته  چهارم  دور برگشت  ليگ  برتر در شهر مشهد هستند.
در سالــن  اداره  تربيت  بدني  شهرستان  بافق  يــزد، ديدار دو تيم  صنام استان  مازندران  و سنگ  آهن  بافق  يزد برگزار مي شود.

تورنمنت بين المللي واليبال ساحلي - كيش
حضور ۲۴ تيم قطعي شد
تاكنون ۲۴ تيم داخلي و خارجي براي شركت در تورنمنت بين المللي واليبال ساحلي كيش اعلام آمادگي كرده اند.علاوه بر اعلام آمادگي ۱۵ تيم خارجي از كشورهاي اندونزي، قزاقستان، ژاپن، بحرين، عمان، قطر، تاكنون ۹ تيم از كشورمان نيز با معرفي نمايندگان خود، آمادگيشان را براي شركت در اين مسابقات اعلام كرده اند.
فومن شيمي، پتروشيمي تبريز، تلاونگ، سينك اخوان، شهرداري منطقه ۵، صنايع كاشي نيلوفر بيرجند، تربيت بدني اراك، دانشگاه آزاد (۲ تيم) تيم هاي داخلي شركت كننده در تورنمنت فوق هستند، اما ساير تيم هاي متقاضي حضور در اين مسابقات تا جمعه شب مي توانند آمادگي خود را به فدراسيون اعلام كنند، بنا بر اين پيش بيني مي شود كه اين رقابت ها با حضور بيش از ۲۴ تيم برگزار شود.

بازسازي سالن وزنه برداري آزادي آغاز شد
گروه ورزشي : با دستور رييس سازمان تربيت بدني، سالن وزنه برداري مجموعه ي ورزشي آزادي تهران در حال بازسازي و مرمت است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طي انتقادات مطرح شده از سوي ملي پوشان وزنه برداري نسبت به شرايط نامناسب سالن تمرين و وضعيت خوابگاه، گزارشي از سوي فدراسيون وزنه برداري به مسئولان سازمان تربيت بدني ارجاع داده شد كه مهندس مهرعليزاده دستور پيگيري اين موضوع را داد.
بر اين اساس، معاون توسعه مديريت و منابع سازمان تربيت بدني به همراه علي مرادي رييس فدراسيون وزنه برداري و سيد ضيا آذري مدير كل مجموعه ورزشي آزادي بازديدي از سالن و خوابگاه تيم ملي وزنه برداري به عمل آوردند كه طي آن از روز يازدهم اسفند تعمير و تجهيز سالن و خوابگاه آغاز شده است.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
خارجي
سياسي
شهري
ورزش جهان
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بازارچه همشهري
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   خارجي   |   سياسي   |   شهري   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |