يكشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۳۸۷
صداي مصرف كننده
«جري»ها «تام» شده اند
موشهاي خيابان انقلاب و جمهوري ديگر موش نيستند و تبديل به گربه شده اند. لطفاً شهرداري فكري براي نابود كردن موشها بكند.
اسماعيل زاده 
شايد هنوز بيست وپنج روز تمام نشده!
پارس خودرو هفته آخر بهمن ماه تسهيلاتي به منظور خريد خودروP.K براي فرهنگيان فراهم آورد كه متقاضيان ابتدا مبلغي حدود ۳ ميليون تومان پرداخت كنند و بقيه پول را به صورت اقساط بپردازند.
قرار بود اين خودروها ۲۵ روزه تحويل داده شود ولي اكنون بيش از ۳ ماه از آن ماجرا مي گذرد و هنوز حتي رنگ اتومبيل ها را هم نديده ايم.
امضا محفوظ
آشنايي با پژوGLI
در راستاي تكريم و خدمت رساني به مردم آيا بهتر نبود مسؤولين ايران خودرو قبل از ۱۳ ارديبهشت و اعلام ثبت نام پژو۵۰۴ GLX به مبلغ ۱۰۱ ميليون ريال نسبت به معرفي پژو۵۰۴ GLI اقدام مي كردند تا مشتريان با ديدن تيترهايي همچون «اگر مي خواهيد پژو بخريد، دست نگه داريد» در صفحه ۲۰ روزنامه همشهري ۲۷/۲/۸۳ دچار سردرگمي و حيرت نشوند.
يك خواننده
قبض هاي ناهماهنگ 
بهتر است مسؤولين سازمان هاي آب، برق، گاز و تلفن با هم هماهنگ شوند و قبض ها را در يك زمان به در خانه ها بفرستند تا مشتركين وقت كمتري براي پرداخت قبض هاصرف كنند.
يك شهروند
بهانه هاي واهي
شهريور سال گذشته براي خودروP.K ثبت نام كرديم و علا وه بر پول خودرو ۱۴۵ هزار تومان بابت شماره گذاري جديد خودرو پرداختيم. شركت مذكور با بهانه هاي واهي تاكنون از واگذاري خوردو سر باز زده است.
مشيري 
سال هاي دور از تلفن 
سال ۷۸ براي تلفن هاي ثابت در مخابرات رجايي شهر كرج ثبت نام كرديم، اما با گذشت ۵ سال هنوز خطوط را واگذار نكرده اند.
ساكنين بي تلفن رجايي شهر
زمين هاي بي سند
خيابان گلستان واقع در بلوار ابوذر زميني است كه حدود ۲۰ سال پيش سازمان زمين شهري آن را به دو نفر واگذار كرده به مرور زمان اين زمين ها تقسيم شده و به فروش رسيد. اما با گذشت اين همه سال هنوز سندهاي تفكيكي را به صاحبان اين زمين ها تحويل نداده اند.
تاج آبادي 
خطر براي رانندگان خطي 
وجود معتادين در پل يادگار امام در مسير پونك به ونك براي رانندگان اين خط مشكلا تي را به وجود آورده است.
رانندگان خط پونك - ونك 
چشم هاي منتظر به...
آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران حدود يك سال پيش بخشنامه اي به مدارس ارسال كرد كه طبق آن فرزندان ممتاز معلمين با ارائه كارنامه و يك قطعه عكس مورد تشويق قرار مي گيرند. اين موضوع باعث خوشحالي فرزندانمان شد اما تاكنون هيچ خبري از هدايا نيست و ما شرمنده فرزندان چشم انتظارمان شده ايم.
معلمين منطقه ۸ تهران 
بزرگراه تاريك
در بزرگراه تهران - ساوه هيچ منبع روشنايي وجود ندارد اين بزرگراه شبها با نور چراغ اتومبيل ها روشن مي شود.
مسافر تهران - ساوه 
بهانه خوب براي برج سازان 
با شروع سال جديد قيمت آهن به شدت افزايش يافت و اين بهانه اي شد براي پيمانكاران و برج سازان تا قيمت املا ك را افزايش دهند، اما پس از مدتي قيمت آهن كاهش يافت ولي ديگر قيمت مسكن را پائين نياوردند.
بي خانمان

پاسخ مسؤولا ن
پيشگيري از سوءاستفاده ها
احتراماً، در پاسخ به مطلب مندرج در شماره ۳۳۵۱ مورخ ۲۷/۱/۸۳ صفحه ۴ آن نشريه تحت عنوان «كارت هاي بي اعتبار تلفن» به آگاهي مي رساند:
شركت مخابرات استان تهران، به منظور پيشگيري از سوءاستفاده هاي احتمالي در كارت تلفن اقدام به توزيع كارت تلفن با اعتبار(۲، ۵ و ۱۰ هزار توماني) كرده است. شهروندان گرامي مي توانند با مراجعه به مراكز تلفني و مكان هاي معتبر اين كارت ها را تهيه كنند.
گفتني است؛ در برخي موارد به علت استفاده نادرست از كارت تلفن مبلغي از اعتبار كارت كم مي شود كه اين اداره كل با بررسي فني و در صورت تأييد كارت موردنظر را تعويض مي كند.
روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران
واگذاري، منوط به اتمام طرح توسعه
احتراماً، در پاسخ به مطلب مندرج در شماره ۳۳۶۶ مورخ ۱۳/۲/۸۳ صفحه ۴ آن نشريه تحت عنوان «كي مرده، كي زنده» به آگاهي مي رساند:
براساس گزارش اداره كل منطقه ۳ تلفن شهري، آخرين رديف مجاز واگذاري تلفن در مركز الغدير ۲۸ اسفند ۸۱ است. نظر به اين كه چند طرح در خصوص ايجاد امكانات در منطقه مذكور در حال اجرا است واگذاري مابقي فيش ها منوط به اتمام طرح هاي توسعه است.
روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران

گوناگون
بازارچه خوراك
بازارچه حمل و نقل
|  بازارچه خوراك  |  بازارچه حمل و نقل  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |