پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۴۵۷
شب هاي لندن در سيطره الكلي ها
افراط در مصرف 
شمار دختراني كه در مصرف مشروبات الكلي زياده روي مي  كنند نسبت به چهار سال گذشته در كشور انگلستان دو برابر افزايش يافته است.
به گزارش روزنامه «ميرور»، تحقيقات رسمي نشان مي  دهد ۳۳ درصد از دختران جوان انگليسي در سال ۳-۲۰۰۲ در مصرف مشروبات الكلي زياده روي مي  كردند. اين در حالي است كه اين آمار در سال ۹-۱۹۸۸ تنها ۱۵ درصد بوده است.
در همين حال، مرداني كه در مصرف مشروبات الكلي افراط مي  كنند از ۳۱ درصد در سال ۹-۱۹۸۸ به ۳۷ درصد در سال ۳-۲۰۰۲ افزايش يافته است كه ۶ درصد افزايش را نشان مي  دهد.
بر اساس اين گزارش، در حال حاضر يك سوم از جمعيت زنان زير ۲۴ سال در انگلستان در مصرف مشروبات الكلي زياده روي مي  كنند.
اين در حالي است كه سازمان بهداشت جهاني هشدار داده است استفاده بيش از حد مشروبات الكلي، چه در كوتاه مدت و چه در بلندمدت، صدماتي بر سيستم كنترل بدن به همراه خواهد داشت.
در اين گزارش همچنين آمده است كه در حال حاضر زنان جوان انگليسي بيشتر از مردان جوان اين كشور، دخانيات مصرف مي  كنند. حدود يك سوم از زنان ۱۶ تا ۱۹ ساله دخانيات مصرف مي  كنند. اين آمار در بين همسالان پسر، ۲۲ درصد (يك پنجم) است.

***
كشور انگلستان، همواره مكاني بوده كه مردم مي توانسته اند، آزادانه در كلوپ هاي محلي مشروب بنوشند؛ جايي كه طرفداران فوتبال انگليس هميشه افراط خود را در اين امر نشان داده اند.
به گزارش سرويس بين الملل «بازتاب»، به تازگي ناتواني در امر كنترل مشروبات الكلي، انتقادات ملي را افزايش داده و حتي توني بلر هم در اين زمينه، نگراني خود را اعلام كرده است: «مشكل بسيار آشكاري به ويژه در شب هاي جمعه و يكشنبه در همه جاي شهر ما ديده مي شود».
اين در حالي است كه پسر بلر، ۴ سال پيش هنگامي كه ۱۶ ساله بود، در يك بعدازظهر در خيابان هاي لندن با حالتي پريشان و در حالي كه استفراغ مي كرد، پيدا شده بود.
به گزارش «نيويورك تايمز»، ارزان و در دسترس بودن الكل، الگوهاي مصرف آن را تغيير داده است. به گونه اي كه آمار، افزايش مصرف الكل در ميان زنان جوان و كاهش استانداردهاي اخلاقي سنتي را نشان مي دهد. اين ثابت مي كند، هم اكنون مشروبات الكلي به مشكلي تبديل شده كه بر پايه برآوردهاي دولت، حدود ۳۵ ميليارد دلار در سال هزينه تحميل مي كند.
دولت در اين زمينه سعي كرده است، تدابيري بينديشد؛ از جمله در اواخر هفته براي كاهش خشونت و مبارزه با آن برنامه هايي در مراكز شهرها به اجرا مي گذارد كه هر هفته، تماشاگران زيادي را جلب مي كند. همچنين اعطاي اختيارات بيشتر به مقامات انتظامي براي كنترل اوباش و اعمال جريمه هاي سنگين تر بر رفتار مستانه و نيزافزايش تعداد پليس ها در كلوپ ها، در همين راستا صورت مي گيرد.
آنچه كه مي توان در اين زمينه، به آن اشاره كرد، اجازه باز بودن بعضي كلوپ ها پس از ساعت ۲۰/۱۱ شب است كه باعث افزايش زمان نوشيدن مشروبات و نيز دسترسي راحت تر به مشروبات و افزايش مصرف آن مي شود.
از نظر تاريخي، كشور انگليس، كشوري معروف به مشروب خواري بوده، اما مسايل اخير واقعا هشداردهنده است. برخلاف بسياري از كشورهاي اروپاي غربي كه نوشيدن مشروبات در آنها كاهش يافته در انگليس كه سن قانوني براي مشروبات الكلي ۱۸ سال است، بيشتر مردم بسيار زودتر از آن آغاز به اين كار مي كنند.
آمار دولتي نشان مي دهد كه هر انگليسي در سال ۲۰۰۱، ميانگيني معادل ۶/۸ ليتر الكل خالص خورده كه نزديك به دو برابر آمار سال ۱۹۵۱ - شامل نزديك به ۸۶ بطري شراب يا ۳۵۰ قوطي آب جو است - زنان جوان هم اكنون به طور ميانگين، ۶/۱۲ ليتر مشروب در هفته مصرف مي كنند كه نسبت به سال ۱۹۹۲، ۶۶ درصد افزايش نشان مي دهد.
در حالي كه آمار جرايم به طور كلي كاهش يافته، اما جرايم مرتبط با الكل افزايش داشته است. در سال ۱۹۹۹، نيمي از ۴/۲ ميليون جرم خشونت آميز صورت گرفته، تحت تأثير الكل بوده اند.
در اواخر هفته، ۷۰ درصد اتاق هاي اورژانس، آكنده از بيماراني بود كه در نوشيدن الكل، زياده روي كرده بودند. درصد مرگ ومير ناشي از ناراحتي هاي مزمن كبد در انگليس - كه اكثرا در اثر مصرف بيش از حد الكل بوده - نسبت به سال ۱۹۵۰ تقريبا ۵ برابر شده است.
در بيمارستان آدن بروك به گفته دكتر پل جانسون،  از مسؤولان بخش اورژانس، در اواخر شب كاركنان شديدا سعي در جدا كردن بيماران الكلي از ديگران دارند. به گفته وي، بيشتر اين بيماران داراي صدماتي در ناحيه سر، دندان و صورت اند و حتي موردي ديده شده كه دندان بيمار در ريه وي يافت شده است. او مي گويد: من نمي دانم كه چرا انگليسي ها پس از مصرف الكل رو به خشونت مي آورند. به نظر من اين امر تحت تأثير وضعيت اجتماعي ماست كه جامعه ما نسبت به قبل بسيار متهاجم تر شده است.
درواقع علت اينكه انگليسي ها در هنگام مستي نمي توانند خود را كنترل كنند، پرسش بسيار پيچيده اي است. در حالي كه كشورهاي جنوب اروپا مانند ايتاليا و فرانسه تنها در ميهماني ها و مراسم خاص از مشروب استفاده مي كنند، كشورهاي شمالي همچون انگليس، ايرلند و كشورهاي اسكانديناوي، تقريبا عادت به خوردن الكل دارند.
پيامدهاي زياده روي در مصرف الكل، تقريبا براي همه كساني كه از قطارهاي آخر شب استفاده مي كنند، يا كساني كه در همين ساعات، به ويژه در يكشنبه شب ها، از جلو كلوپ ها عبور مي كنند، واضح است. همچنين بسياري از افراد پير، از رفتن به اين گونه مكان ها از ترس اينكه مبادا قرباني ضربات فردي مست شوند، خودداري مي كنند.
الينور اسميت، بازنشسته ۵۷ ساله مي گويد: «فرهنگ جوانان فقط نوشيدن و نوشيدن و نوشيدن است».
به تازگي حركت قطار آخر شب لندن- آبراين، به دليل نبود نيروي امنيتي لغو شد، چراكه هيچ نگهباني كار در اين قطار را نمي پذيرفت.
يكي از نگهبانان به «گاردين» گفت: اين قطار مانند يك گلوله الكلي در دل شب بود. قفسه ها به دستشويي تبديل مي شد و مردم از در و ديوار آن بالا مي رفتند، ترمز اضطراري را مي كشيدند، استفراغ مي كردند و گيتارها را بر سر هم مي شكستند. به نظر شما، آيا اين قطار، قابل تحمل است؟
به هر حال تسهيل در قانون براي ساعات كاري مغازه هاي مشروب فروشي و نحوه مصرف آن، باعث افزايش مصرف مشروبات شده است. دولت در حالي كه گوشه چشمي هم به اقتصاد محلي و صنعت ۵۵ ميليارد دلاري الكل در اين كشور دارد، اعلام كرده كه قصد محدود كردن مصرف الكل با افزايش آگاهي مردم و تدابير محدودكننده را نيز دارد.

يكشنبه ، ميدان فردوسي
دزدي از بانك با قمه
آنطور كه ما شنيده بوديم يا در فيلم هاي اكشن ديده بوديم، سرقت از بانك هميشه با اسلحه گرم انجام مي شد، اما ظاهرا روش هاي ديگري هم براي اين كار وجود دارد ؛ سرقت از بانك باقمه آن هم در روز روشن و در يكي از شلوغ ترين ميدان هاي شهر!
پسر در پشت سر او قمه مي   كشد و با زدن ضربه اي بر سر او چك هاي آماده پرداخت را از دست پيرمرد مي گيرد
012615.jpg
يكشنبه بعد از ظهر، بانك ملت، شعبه ميدان فردوسي؛ مشتريان باخيال راحت مشغول انجام كارهاي بانكي خودشان هستند. پيرمردي با موهاي سفيد هم در صف وصول چك ايستاده. يكنفر در بين چارچوب در ورودي بانك كشيك مي   دهد و همدستش پشت سر پيرمرد ايستاده است.
پسر در پشت سر او قمه مي   كشد و با زدن ضربه اي بر سر او چك هاي آماده پرداخت را از دست پيرمرد مي گيرد و مي خواهد از شعبه خارج شود. ولي سروصداي آنها فضاي بانك را به هم مي   ريزد و آنها هم قمه هاي خود را مي   كشند و داد مي   زنند: هر كسي جلو بيايد، او را مي  زنيم. سريع از بانك خارج مي  شوند و قصد سوار شدن بر موتور هونداي خود را دارند كه يكي از ماموران مستقر درآن طرف ميدان فردوسي به سوي آنها مي  آيد و شخص ديگري از ساكنان ساختمان كناري بانك هم به طرف سارقان حمله مي  كند ولي وجود قمه ها مانع از هر كاري مي  شود ودو نفر سارق قمه به دست با ترساندن آن دو نفر و بقيه موفق به فرار مي  شوند.
مي  گويند كه عمل سرقت بسيار سريع انجام شده و سارقان بدون هيچ نقابي و در حالي كه تي شرت برتن داشتند و بازوهاي پرقدرت خود را به نمايش گذاشته بودند، با تهديد و ترساندن مشتريان، اقدام به اين كار كرده اند.
۷ ميليون چك بانكي از جمله پول هايي بوده كه آنها دزديده اند.
در تماس با دايره تجسس كلانتري ۱۰۷ خيابان فلسطين، اعلام شد سرنخ هايي از اين سارقان به دست آمده است. سارقاني كه در روز روشن و در يكي از ميدان هاي شلوغ شهر كه پاسگاه نيروي انتظامي هم در همان نزديكي بوده، اقدام به سرقت از مشتريان اين بانك كرده اند.
قضيه سرقت از بانك ها همچنان ادامه دارد و مشخص نيست چه وقتي قرار است تدابير خاصي براي امنيت  بانك ها در نظر گرفته شود. تدابيري كه مشتريان بتوانند با خيال راحت به بانك ها مراجعه كنند و به همين راحتي پول و سرمايه خود را از دست ندهند. بايد منتظر ماند و ديد اين سارقان زورگير كه چهره شان را هم مردم ديده اند، به زودي دستگير خواهند شد يا نه.

نگاه يك
در بهار امسال ۱۴۰ نفر به علت مسموميت با منواكسيدكربن جان خود را از دست داده اند.
فوت شدگان بهار امسال نسبت به سال گذشته در حوادث مسموميت منواكسيدكربن ۸/۲۳ درصد رشد داشته است.
به گزارش روابط عمومي سازمان پزشكي قانوني كشور، ۹۹ نفر از موارد مسموميت هاي منواكسيدكربن در مردان رخ داده كه بالغ بر ۷/۷۰ درصد مي  شود.
بر اين اساس تعداد ۴۱ نفر از فوت شدگان، زن بوده اند كه ميزان ۳/۲۹ درصد از جان باختگان را دربرداشته است.
دكتر حسين حسينيان مقدم در تحليل اين خبر به ايسنا گفت: آمار بالاي مسموميت ناشي از گاز منواكسيدكربن به نداشتن علامت هشداردهنده در اين گاز برمي گردد. اين گاز بي  رنگ و بي  بو، نشانه خاصي ندارد و همين علت موجب مرگ مسموم شدگان مي  شود.
سم شناس باليني بيمارستان لقمان الدوله تهران گفت: سردرد، تهوع و دردهاي عضلاني علايمي هستند كه به كرات در مسموميت مزمن اين گاز بروز مي  كند اما چون شبيه بسياري از بيماري هاي ديگر است، افراد متوجه مسموميت نمي  شوند.
عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، هشدار داد: هر محيطي كه در آن گرما توليد شود، احتمال ايجاد مسموميت وجود دارد، به طوري كه اگر احتراق گاز به شكل ناقص صورت بگيرد، موجب مسموميت مي  شود.
حسينيان نخستين اقدام در زمينه مسموميت گازي را قراردادن فرد مسموم در معرض هواي تازه و رساندن اكسيژن به شش هاي آن عنوان كرد و افزود: متاسفانه در اغلب موارد دير رساندن اين مصدومان به بيمارستان موجب مرگ آنها شده است.

حادثهoff-line
فروش نوزاد: يك گروه مافيايي در بلغارستان كه پس از خريد نوزادان از مادرانشان، آنها را در كشورهاي اروپايي مي  فروختند، دستگير شدند.
خسارت: آتش سوزي در مصلي، ۲۳ ميليون تومان خسارت به بار آورد.
گرما: موج غيرعادي گرما در توكيو، ۶۲۸ نفر را راهي بيمارستان كرد.
سوءظن: زني ۱۸ ساله در مشكين شهر قرباني سوءظن شوهرش شد.
خانوادگي: درگيري خانوادگي در لرستان سه كشته و زخمي برجاي گذاشت.
كينه: اجساد چهارمرد و سه زن كه با هم نسبت خانوادگي داشتند، در شهر كوبه ژاپن كشف شد. قاتل به علت حسادت و كينه توزي آنها را به قتل رسانده بود.
كشف: ماموران نيروي انتظامي با انجام دو معامله صوري موفق شدند، بيش از ۱۵ كيلوگرم ترياك كشف كنند. در كرمان هم با دستگيري يكي از اعضاي باند تهيه و توزيع مواد مخدر، ۱۰۱ كيلوگرم مرفين و ترياك كشف و ضبط شد.
قاچاقچي سياستمدار: يكي از قاچاقچيان مواد مخدر دربوليوي اين روزها براي ورود به عرصه سياست و به دست گرفتن پست رياست جمهوري تلاش مي  كند.
تصادف: در دو تصادف جداگانه در يزد، يك زن ويك دختر ۵ ساله فوت كردند.
لباس: از لباس يك زن ايلامي، ۲ كيلوگرم ترياك كشف شد.
دستگيري: قاتل فراري در قم، چند ساعت پس از حادثه دستگير شد.
تعطيلي: كميسيون بررسي تصادف هفته گذشته محور كاشمر- تربت حيدريه، راي به تعطيلي شركت مسافربري سعادت مشهد داد. در اين حادثه ۲۵ نفر كشته و زخمي شدند.

سريع ترين پيغام
براي تايپ كردن متني كوتاه در تلفن همراه خود چقدر فرز شده ايد؟ اما هر چقدر هم سريع باشيد مسلما از دختري سنگاپوري كه ۱۶۰ كاراكتر را تنها در ۲۴/۴۳ ثانيه تايپ مي كند تندتر نيستيد. اين دانشجوي ۲۳ ساله در مسابقه اي كه شركت مخابرات سنگاپور (سينگ تل) آن را برگزار مي كرد در بين ۱۲۵ شركت كننده مقام نخست را به دست آورد. كيمبرلي ئيو هر ماه هزارها پيغام تايپ مي كند اماهنگام شركت در مسابقه مضطرب بود. او كه با نفر دوم تنها دو دهم ثانيه اختلاف داشت علت اضطراب خود را حضور جمعيت زياد در اطراف خود توصيف كرد. نام اين جوان سنگاپوري كه برنده ۸ هزار يورو شد به زودي وارد كتاب ركوردهاي گينس خواهد شد.

عكس روز
012618.jpg

آتش سوزي بزرگ در پاراگوئه بيش از ۳۰۰ كشته بر جاي گذاشت.

تصادف در صدر
بيشترين ماموريت هاي مركز اورژانس تهران از سوم لغايت نهم مردادماه با ۵۳۴ مورد مربوط به تصادفات است.
به گزارش ايسنا، اين مركز ۳۱۲۲ مورد ماموريت داشته است كه طي آن ۱۱۲۸ مورد آن به بيمارستان منتقل و بستري شده اند و تعداد ۱۳۸۲ مورد به صورت سرپايي در محل درمان شده اند.
در بررسي هاي آماري از ماموريت هاي منجر به بستري و درمان سرپايي در محل، موارد قلبي ۱۴۶ مورد، موارد تنفسي ۳۲۳ مورد و ماموريت هاي مربوط به تصادفات ۵۳۴ مورد گزارش شده است.
امداد هوايي با انجام ۸ ماموريت از تعداد كل ماموريت هاي انجام شده، ۱۶ بيمار را به مراكز درماني انتقال داده است. اورژانس موتوري نيز ۲۹۳ ماموريت از تعداد كل ماموريت ها را انجام داده است.

المپيك آتن بالاترين هزينه هاي امنيتي را در برداشته است
هزينه هاي امنيتي برگزاري المپيك آتن، بيشترين هزينه امنيتي براي يك رويداد ورزشي در طول تاريخ محسوب مي شود. هزينه هاي امنيتي برگزاري المپيك آتن، تاكنون به بيش از ۱۲۰۰ ميليون دلار رسيده كه از اين جهت المپيك آتن قبل از برگزاري، ركورد شكن شده است. هزينه هاي امنيتي اين بازيها ۱۵ برابر هزينه هاي مشابه در المپيك آتلانتاي آمريكا در هشت سال قبل است. دولت يونان براي برقراري امنيت اين رويداد بزرگ ورزشي از هفتاد هزار تن نيروي پليس و امنيتي به طور مستقيم استفاده مي كند و اين تعداد نيروي دخيل در برقراري امنيت المپيك جدا از نيروهاي ناتو مأمور به خدمت براي اين بازي ها است. گفته مي شود متخصصين ضد تروريسم از آمريكا، استراليا و اسرائيل به يونان آورده شده اند. حتي براي مهار حملات تروريستي با سلاح هاي شيميايي و ميكروبي متخصصيني از جمهوري چك به يونان دعوت شده اند. اين تدابير فقط بخش انساني فعال براي امنيت المپيك است و شامل تجهيزات بسيار پيشرفته كنترل فردي، دوربين هاي حفاظتي و امكانات ديگر سخت افزاري نمي شود. هر چند يوناني ها حتي بيش از توان مالي خود براي امنيت بازي ها هزينه كرده اند اما در كل آنها نگران امنيت مسابقات نيستند شايد به اين دليل است كه يونان همواره ارتباط گسترده اي با مناطق تروريست خيز داشته است.

شهرفرنگ
گاو قاتل 
بشنويد از يك كشاورز بيچاره تركيه اي كه از همه جا بي  خبر در كنار جاده داشت راه مي  رفت كه گاوي از آسمان بر او افتاد و او را كشت. اگر در ذهنتان اين سوال پيش آمده كه اين گاو از كجا آمده، بايد بگوييم كه گاو هم تقصيري نداشته است. او را سوار بر كاميوني كرده بودند و در شرايط بدي او را به نقطه ديگري از تركيه مي  بردند. گاو هم كه انگار بهش خيلي سخت گذشته بود، فكر فرار بر سرش مي  زند و از عقب كاميون به پايين مي  پرد. غافل از اينكه يك كشاورز در كنار جاده دارد راه مي  رود و پرش او مساوي است با زخمي شدن اين كشاورز ۶۵ ساله. اين پيرمرد ۶۵ ساله، در راه بيمارستان جان سپرد. گاو قاتل راهم نتوانستند پيدا كنند. چون قاطي بقيه گاوهاي آن منطقه شده و تشخيص او غير ممكن است.
۱۹ كوسه در عروسي 
شايد يكي از بدشانس ترين جانوران، كوسه ها باشند. اين ماهي بزرگ كه در تمامي فيلم ها و داستان ها به عنوان هيولاي بي  رحم معرفي مي شود از بسياري جانوران ديگر كم خطر تر است.
به تازگي يك زوج ايتاليايي براي مراسم ازدواج خود محلي عجيب را انتخاب كردند. آنها عروسي خود را درون آكواريوم شهر كاتوليكا در ايتاليا برگزار كردند.
اما درون اين آكواريوم از ماهي هاي كوچك خبري نبود بلكه ۱۹ كوسه ماهي بزرگ در آن شنا مي  كردند. در اين مراسم شهردار كاتوليكا هم (البته بيرون از آكواريوم )حضور داشت. اين زوج طرفدار محيط زيست علت انتخاب خود را حمايت از كوسه ها اعلام كردند. به نظر آنها كوسه ها بسيار مورد بي  مهري قرار گرفته اند زيرا تعداد كساني كه سالانه در سوانح رانندگي جان مي  سپارند بسيار بيشتر از قربانيان كوسه ها هستند.
دزد يا تروريست؟!
پليس آمريكا در پي مشكوك شدن به راننده يك خودرو كه به علت ترافيك، ماشين را از پياده رو عبور مي  داد، تعداد زيادي از نيروهاي خود را مامور كرد تا او را دستگير كنند. پليس كه احتمال مي  داد اين مرد قصد دارد يك حمله انتحاري را اجرا كند پس از دستگيري او متوجه شد كه اين همه مامور را به اشتباه وارد معركه كرده است چون «برايان» فقط يك كتاب مذهبي سرقت كرده بود. تعقيب و گريز از هنگامي آ غاز شد كه يك مامور پليس به طور اتفاقي قصد داشت برايان را متوقف كند و او فكر كرد اين مامور از ماجرا مطلع است. بنابراين، برايان با فرار از دست اين مامور به سرعت وارد پياده رو شد كه وحشت عابران را در پي داشت. ساير ماموران پليس تصور مي  كردند او قصد دارد يك حمله انتحاري را اجرا كند و موضوع را به سرعت به مركز اطلاع دادند. با پيش آمدن اين وضعيت ماشين هاي پليس و يك هلي كوپتر براي دستگيري برايان وارد عمل شدند. در حين تعقيب، برايان يك كوله پشتي را از شيشه اتومبيل به بيرون پرتاب كرد. نيروهاي پليس كه فكر مي  كردند در اين كوله پشتي مواد منفجره و اسلحه وجود دارد با حساسيت خاصي به بازرسي آن پرداختند، ولي فقط با يك كتاب مذهبي مواجه شدند.

موج هاي ۳۰ متري
در دو دهه گذشته بيش از ۲۰۰ كشتي در جهان غرق شده اند. اين در حالي است كه علت اينگونه حوادث فقط به بد بودن هوا ارتباط داده مي شد و هرگز همچون علل سوانح  هوايي بر روي آنها تحقيق گسترده اي انجام نشده بود.
به تازگي ماهواره هاي آژانس فضايي اروپا وجود موج هاي بلندتر از ۳۰ متر (اندازه يك ساختمان ۱۰ طبقه) را گزارش كرده اند.
قبلا تصور مي شد كه اين چنين موج هايي فقط هر هزار سال يك بار به وجود مي آيند اما اين ماهواره ها ۱۰ موج ۳۰ متري را در سه هفته گذشته شناسايي كرده اند. در اين پروژه تحقيقاتي كه «مكس ويو» نام دارد اطلاعات زيادي از سراسر جهان گردآوري مي شود.
بنابراين اگر قصد شنا كردن در دريا را داريد حتما احتياط كنيد تا مانند كشتي هاي غول پيكر گرفتار اين موج ها نشويد.

فرودگاه طبقاتي!
مردي ۸۱ ساله كه در شهر سانتياگو مسافرخانه دارد، براي كارهاي روزمره به مركز خريد شهر مي رودواتومبيل خود را در پاركينگ طبقاتي پارك مي كند.
پس از انجام كارهايش به پاركينگ بر مي گردد و ماشين را روشن مي كند و مستقيما با ماشين از چندين طبقه به پايين سقوط مي كند، چطور؟!
اين راننده حرفه اي براي حركت به جاي دنده عقب، خودرو را در دنده يك قرار مي دهد و شيرجه به سمت پايين. البته اين راننده به جز چند خراش كوچك روي دست و اتومبيلي مچاله خسارت ديگري نمي بيند! پس از اين حادثه مردم زيادي براي تماشاي آثار اين پرواز متهورانه به پاركينگ هجوم آورده بودند.

حوادث
ايرانشهر
تهرانشهر
خبرسازان
در شهر
سفر و طبيعت
عكاس خانه
|  ايرانشهر  |  تهرانشهر  |  حوادث  |  خبرسازان   |  در شهر  |  سفر و طبيعت  |  عكاس خانه  |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |