شنبه ۹ آبان ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۵۴۱
اينترنت، ابزاري براي چت كردن يا پول درآوردن؟
كليك كن و پولدار شو!
مي  توانيد لينك برخي سايت ها را در وبلاگ يا سايت خود قرار داده و پول دريافت كنيد. بابت هر كليك كه از سايت شما به سايت تبليغ شده زده شود به شما پول پرداخت مي شود
021573.jpg
احتمالا اگر شما پدر و مادري باشيد كه چندماه پيش براي فرزند 15 تا 25 ساله خود كامپيوتر خريده باشيد، از افزايش ماهانه بهاي قبض هاي تلفن ناراحت هستيد.
فرزند دلبندتان از شما پول توجيبي بيشتري مي خواهد تا كارت اينترنت بخرد، كامپيوترش را به روز كند، نرم افزار و سخت افزار تهيه كند و خرج هاي ديگري كه تمامي ندارد. همه اينها شما را نگران افزايش هزينه هاي خانواده مي كند. اما نگراني اصلي شما احتمالا آينده فرزندتان است كه چگونگي پول درآوردن را ياد نمي گيرد. در حالي كه اينترنت در دنياي امروز، فقط ابزاري براي چت كردن و پول خرج كردن نيست بلكه مي توان با آن پول هم درآورد.
اولين گام 
اولين اقدام لازم براي پول درآوردن از اينترنت، دسترسي به اينترنت با سرعت بالاست.
اگر مي خواهيد پول را در فضاي ارتباطات ميان كامپيوترها جست وجو كنيد، هرگز به سراغ كامپيوترهاي كم سرعت نرويد، چون پس از مدتي به دليل كند بودن سرعت اتصال، ناچار از خير پول درآوردن خواهيد گذشت و ترجيح مي دهيد باقي عمر خود را در فقر بگذرانيد.
ضمن اينكه خطر لو رفتن شماره رمز كارت اعتباريتان بسيار بالاست. شايد هم در اواسط كار تجاري خود، ناگهان اتصالتان با اينترنت قطع شود. يعني درست زماني كه پول از كارت اعتباري شما كسر شده ولي كالاي موردنظرتان را سفارش نداده ايد!
خريد و فروش اينترنتي 
خريد و فروش اينترنتي كار هر كسي نيست. اگر ضريب هوشي تان زير 120 است هرگز به سراغ اين كار نرويد، زيرا در اين حالت بهتر است به سراغ كارهاي ساده تري مانند اشتغال در آژانس، فروش سيگار، تدريس در دانشگاه، روزنامه نگاري، نجاري، نقاشي ساختمان يا فعاليت سياسي روي بياوريد! اما اگر واقعا آدم باهوشي هستيد، اول سعي كنيد اين توانايي خود را بيازماييد. به سراغ يكي از سايت هاي تست IQ رفته و به جاي تعريف هايي كه پدر و مادر يا همسرتان از شما مي كنند، كمي با واقعيت ها روبه رو شويد. اگر واقعا ضريب هوشي بالايي داشتيد، مي توانيد به سراغ خريد و فروش اينترنتي برويد. در اين خصوص ما هيچگونه راهنمايي براي شما ارايه نمي دهيم. چون آدم هاي باهوش خودشان بهتر بلدند راه پول درآوردن يا هر كار ديگري را پيدا كنند.
خريد و فروش نكردن 
برخي از آدم هاي بسيار باهوش، سايت هايي براي فروش اينترنتي طراحي كرده اند كه سود بسيار بالايي نصيب آنها مي كنند. مثلا مي توانيد در اين سايت ها سفارش خريد كتاب بدهيد. چند دلار از كارت اعتباري خود را در اختيار سايت قرار دهيد. همچنان كه شماره رمز خود را براي كمك هاي مالي نيمه اختياري به اين سايت ها لو مي دهيد. اما هيچ كتابي به آدرس شما ارسال نخواهد شد. چون معلوم نيست شما صلاحيت علمي لازم براي خواندن كتاب را داشته باشيد. در اين حالت بهترين راه حل براي كسب درآمد اينترنتي براي شما، عدم خريد و فروش اينترنتي است.جلوي ضرر را هر جا بگيري منفعت است!
باز كردن حساب
به نظر مي رسد شما در مراحل پول درآوردن در اينترنت دچار يك خطا شده ايد. به اين معنا كه اول به سراغ كليك كردن رفته ايد بدون اين كه حساب بانكي الكترونيك داشته باشيد. در اين مرحله يا با چندصد دلار به سراغ بانك هاي توسعه صادرات، ملي، يا سامان رفته و تقاضاي حساب ارزي الكترونيك كنيد يا براي ساده تر شدن كار به سايت هاي اعتباري مراجعه كنيد. اما اگر چنين حسابي را در اختيار داشته باشيد، فقط مي توانيد به خريدهاي اينترنتي بپردازيد. در حالي كه كارت هاي اعتباري كه از بانك ها مي گيريد امكان دريافت نقدي موجودي حساب را هم براي شما فراهم مي كند.
آموزش لغات تخصصي 
پول در آوردن در اينترنت اما قبل از هر چيز به دانش شما از واژه هاي تخصصي نياز دارد. هر چقدر كه در اين كار پيشرفت مي كنيد بايد اطلاعاتتان از اين واژه ها هم بيشتر شود. چون به هر حال بايد بتوانيد يك روزي به خريد و فروش بورس هاي بين المللي فاركس و ... هم برسيد. هميشه كه نمي توان درجا زد.
به هر سايتي اعتماد نكنيد
سايت هاي زيادي وجود دارد كه شما را وسوسه مي كند، مي توانيد سريع پول دربياوريد. اما در واقع اين سايت ها راه حل زود پول خرج كردن را به شما ياد مي دهند. برخي از اين سايت ها به خريدهاي شبكه اي و امثالهم برمي گردد كه صحبت كردن در مورد آن را به وقت ديگري واگذار مي كنيم. بخش ديگر هم سايت هايي هستند كه مثلا مي گويند 8 دلار بدهيد، تا CD راهنماي سريع پولدار شدن را براي شما بفرستيم. در اين CD البته نكاتي هم وجود دارد ولي مهمترين نكته كه راز پول درآوردن براي طراحان و فروشندگان اين CD است، روي آن نوشته نشده است.
پول در اتصال است 
مي  توانيد لينك برخي سايت ها را در وبلاگ يا سايت خود قرار داده و پول دريافت كنيد. بابت هر كليك كه از سايت شما به سايت تبليغ شده زده شود به شما پول پرداخت مي شود.
بازيگوشي ممنوع 
اگر به دنبال كسب درآمد اينترنتي هستيد، تمام توجه تان به كسب پول باشد. چون اگر در بين كار بخواهيد بازيگوشي كرده و كمي هم چت كنيد، ناچار درآمدتان كاهش مي يابد. به سراغ سايت هاي حاشيه اي هم نرويد. چون برخي از آنها در نيمه كار از شما سوال هايي مي كنند كه ممكن است خطرناك باشد. سوالي مانند اينكه آيا مايليد با تلفن به صورت مستقيم به خدمات دهنده سايت در آمريكا يا اروپا وصل شويد؟ گاهي هم اين كار بدون اجازه شما و به صورت اتوماتيك انجام مي   گيرد. سرنوشت راننده هاي تاكسي بازيگوش را نگاه كنيد و از آن در تجارت الكترونيك خود عبرت بگيريد.
در آرزوي ثروتمند شدن 
آيا آرزوي شما اين است كه ثروتمند شويد؟ در هر حال شما تنها نيستيد. براي يكي، ثروت به مفهوم زندگي تجملاتي و براي ديگري امنيت مالي است. برخي مي  خواهند با آن آرزوي ديرينه خود را تحقق بخشند و برخي آن را براي شركت و پروژه هاي شخصي لازم دارند. راه رسيدن به آرزو و روياي مالي تان امكان پذير است، البته نه طي چند روز، بلكه از طريق يك برنامه منظم و هدفمند مي توانيد موقعيت مالي خود را تا حد قابل توجهي بهبود بخشيد. حال به سرفصل هاي ارايه شده براي موفقيت مالي توجه كنيد:
روانشناسي پول 
مغز شما نقطه آغاز رسيدن به ثروت است. رسيدن به ثروت از فكر شما شروع مي شود. بسياري از انسان ها خود را از رسيدن به ثروت دور نگه مي دارند، زيرا آنها ناخودآگاه از آن مي ترسند يا ديدگاه منفي آنها مانع از رسيدن آنها به پول زياد مي شود و برخي اين احساس را دارند كه خودشان ارزش و توانايي لازم براي به دست آوردن آن را ندارند. ما در اينجا به شما اطلاعات لازم و تمرينات عملي را ارايه مي كنيم كه از طريق آنها مي توانيد ديدگاه خود را نسبت به پول مثبت كنيد.
ارتباط احساسات با پول 
باور نكردني است ولي پول سبب ايجاد احساسات مختلفي مي شود. شايد در نگاه اول چيز ساده اي به نظر برسد ولي در واقع منبع احساسات متفاوتي است. به طور مثال پول باعث حسرت، تنفر و همچنين غرور و تحسين مي شود. پول وسيله اي است كه با آن مي توان چيزهاي مختلف را به هم ارتباط داد. براي يك نفر پول وسيله اي براي رسيدن به هدف است و براي ديگري چيزي مقدس به حساب مي آيد. شخصي شرارت را در آن مي بيند و در مقابل، ديگري هيچ ارزشي براي آن قائل نيست. اگر مي خواهيد از نظر مالي به موفقيت برسيد بايد براي يك بار هم كه شده احساسات خودتان را نسبت به پول بسنجيد، تنها از اين طريق مي توان فهميد كه آيا تصورات دروني با پول ضديت دارند؛ همان تصوراتي كه مانع به دست آوردن آن مي شوند.

خرج
خرماي بمي 40 درصد زير قيمت 
021579.jpg
اگر مي خواهيد يك كار خيركنيد و هر خرما را با قيمت كمتري بخريد به سراغ نمايشگاه عرضه مستقيم خرماي بم برويد.
اين نمايشگاه از چهارم ماه مبارك رمضان شروع و تا پايان آن ادامه خواهد داشت.
خرماهاي ارايه شده در اين نمايشگاه 15 نوع از محصولات مناطق خرماخيز بوشهر، بم، جهرم و خوزستان بوده و قيمت اين محصولات تا 40 درصد پايين تر از قيمت خرماهاي مشابه در تهران خواهد بود.
۵۰ درصد خرماهاي عرضه شده در اين نمايشگاه مربوط به محصولات شهرستان بم بوده و عايدي آنها به نفع زلزله زدگان بمي هزينه خواهد شد. نمايشگاه …عرضه مستقيم خرماي بم” در خيابان قزوين، خيابان هفت چنار، ضلع شمالي پارك اعتماد از ساعت 8 صبح تا هفت شب برگزار مي شود. افطارتان را با خرماهاي بمي باز كنيد.
قيمت مرغ و تخم مرغ در ميادين تغييري نمي كند
قائم مقام سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران گفت : نرخ مرغ و تخم مرغ در ميادين تهران، فعلا تغييري نمي كند. …صدرالله دولت … در گفت و گو با ايرنا افزود : شهرداري تهران تلاش دارد تا با اجراي سياست هاي تشويقي، از افزايش نرخ مرغ و تخم مرغ جلوگيري و آن را به ترتيب به ازاي هركيلو گرم 16 هزار 200 و 7 هزار و 600 ريال عرضه كند. در ليالي قدر ماه مبارك رمضان نيز براي متناسب كردن عرضه و تقاضا در ميادين ، توزيع مرغ افزايش خواهد يافت . به گفته وي، در ماه مبارك رمضان روزانه 90 تن مرغ و 20 تن تخم مرغ در سطح ميادين تهران عرضه شده تا نياز شهروندان در ميادين بر طرف شود. قائم مقام سازمان ميادين ميوه وتره بار شهرداري تهران با اشاره به اجراي طرح استقبال از ماه مبارك رمضان در ميادين شهر تهران تصريح كرد : در طرح ، كالاهاي پرمصرفي چون … گوشت قرمز، مرغ ، تخم مرغ ، زولبيا و ...” با شرايط ويژه اي عرضه خواهد شد. كالاهاي پرمصرف شهروندان در ماه مبارك رمضان با توزيع انبوه و نرخ پايين در ميادين عرضه مي شود و شهروندان به راحتي مي توانند اين كالاها را در ميادين خريداري كنند. وي افزود : نرخ هاي مصوب روي كالاهاي پر مصرف شهروندان درج شده و در صورت مشاهده تخلف از سوي غرفه داران ، شهروندان مي توانند شكايات خود رابه سازمان مطرح كنند. به تازگي ميدان عرضه ميوه و تره بار المپيك در منطقه 22 شهرداري راه اندازي شده است.
افزايش مصرف گوشت قرمز در ماه رمضان 
021576.jpg
رئيس اتحاديه دامداران استان تهران گفت : ميزان مصرف روزانه گوشت قرمز در ماه مبارك رمضان در استان تهران 20 درصد افزايش يافته است .
حبيب الله نجفيان در گفت وگو با ايرنا، ميزان مصرف گوشت قرمز را تابعي از ميزان عرضه و تقاضاي آن دانست و افزايش مصرف گوشت در طول اين ماه را ناشي از مصرف بالاي غذاهاي مقوي و پر انرژي در ميان مردم روزه دار ذكر كرد. وي افزود : ميزان مصرف روزانه گوشت قرمز در استان تهران حدود 600 تن است كه در ماه مبارك رمضان به بيش از 700 تن در روز رسيده است .نجفيان به توزيع گوشت قرمز با نرخ تعادلي ازسوي اتحاديه دامداران در فروشگاه ملاصدرا و 63 غرفه سازمان ميادين اشاره كرد و گفت : براي تثبيت قيمت گوشت قرمز و جلوگيري از افزايش آن ، تلاش كرديم كه ميزان توزيع آن را از 40 تن به 60 تن در روز افزايش دهيم . وي خاطرنشان كرد : به دليل مشكلات پيش آمده در صنعت دامپروري، روز به روزاز ميزان درآمد توليدكنندگان كاسته شده و در نهايت اين امر سبب مي شود كه آنان امنيت شغلي خود را از دست بدهند. نجفيان ، با بيان اينكه هم اكنون يارانه اي ازسوي دولت به اين صنعت داده نمي شود، گفت : در بسياري از كشورها علاوه بر پرداخت يارانه بالا به اين بخش ،نرخ سود تسهيلات بانكي آنها در حد صفر است ، درحالي كه اين رقم براي بخش كشاورزي و دامپروري در ايران حدود 13 تا 16درصد است . اين مسوول ادامه داد : افزايش قدرت مالي دامداران ، شكوفايي اين صنعت را به دنبال داشته و سبب مي شود كه دامدار براي توليد گوشت و شير با كيفيت بالا از دستگاه هاي پيشرفته همچون شير سردكن ، پلت كولر و ... استفاده كند.
وي افزود : پايين بودن قدرت مالي دامدار سبب مي شود كه دامدار به شيوه …دوره هخامنشي” به توليد گوشت و شير بپردازد و اين امر علاوه بر توليد شير و گوشت با كيفيت پايين ، بار مالي و هزينه هاي اضافي به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي وارد خواهد كرد.
نجفيان گفت : دامداران پس از سال ها موفق شدند كشور را از نظر توليد گوشت قرمز، شير، پنير و كره خودكفا كنند، ولي در صورت تداوم مشكلات ، بار ديگر در اين صنعت ناچار به واردات خواهيم بود.
وي اضافه كرد : همچنين افزايش نرخ سود تسهيلات بانكي در بخش دامپروري و رشد سالانه تورم باعث شده كه بسياري از دامداران قادر به بازپرداخت اين تسهيلات نبوده و اين امر در نهايت به ورشكستگي آنان در اين صنعت منجر خواهد شد.

زندگي
۳۶۰۰ تومان كمك هزينه براي خانواده هاي زير خط فقر
زندگي با روزي 120 تومان 
سينا - براساس اهداف برنامه سوم توسعه اقتصادي افرادخانواده هايي كه با اعمال سياست هاي تعديل اقتصادي زير خط فقر قرار مي گيرند و دولت بايد از آنها حمايت كند، نزديك به 7 ميليون نفر است كه اكنون تنها 5/2 ميليون نفر به مراكز مورد نظر مراجعه كرده اند، چرا كه اكثر فقرا آبرودار هستند.
مستمري اختصاص يافته براي آنان به ازاي هر نفر از نظر سازمان مديريت و برنامه ريزي در ماه 3 هزار و 600 تومان است. يعني هر كودك يتيم و بي سرپرست روزانه 120 تومان در سبد خانوار دارد.
با توجه به قيمت هاي موجود در بازار با 120 تومان مي توان روزانه يك نصف نان سنگك و يك تخم مرغ تهيه كرد، البته اين تخم مرغ بايد خام ميل شود چون هزينه اي براي سوخت يا روغن از سوي اين سازمان پيش بيني نشده است.
براساس آمار موجود تنها 4 ميليون نفر تحت پوشش كميته امداد و 500 هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزيستي قرار دارند و باز براساس همين آمار منتشر شده هر خانواده 5 نفره يا بيشتر، ماهيانه 18 هزار تومان به عنوان مستمري دريافت مي كند.
اگر بخواهيم براساس اهداف برنامه سوم خانواده هاي نيازمند زيرخط فقر مورد حمايت دولت قرار گيرند نزديك به 7 ميليون نفر پشت درهاي بسته سازمان بهزيستي و كميته امداد مي مانند. البته زماني كه سياست هاي تعديل اقتصادي را شروع كرديم پيش بيني اين عدد و رقم لحاظ شده بود و مشخص بود كه در مسابقه دو و شتاب تعديل قيمت ها، خيلي ها به خط پايان نمي رسند و تعداد كساني كه از تامين حداقل زندگي جا خواهند ماند روز به روز بيشتر خواهد شد.
يك كارشناس مي گويد: متوسط تورم طي اين سال ها، به طور متوسط 15 درصد بود اما در اين سال ها 81، 82 و 83 مستمري نيازمندان ثابت ماند و حتي يك ريال هم افزايش نيافت.
عبدالرضا مصري نايب رئيس كميسيون اجتماعي و نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در اين باره مي گويد: گرچه دولت پيش بيني كرده بود سياست تعديل اقتصادي 7 ميليون فقير را به جامعه تحميل مي كند و تعهد كرده بود آنها را تحت پوشش حمايتي قرار دهد اما متاسفانه سياست انضباطي شديدي كه طي 3 سال گذشته از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي اعمال شد به رغم ميانگين تورم 15 درصدي يا به عبارتي 50 درصد افزايش قيمت طي 3 سال، مستمري خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني و سازمان بهزيستي يك ريال هم افزايش نيافت.
مصري با اعلام اين مطلب كه مستمري يك خانواده 5 نفره و بيشتر، ماهيانه 18 هزار تومان است، برنامه ريزان اقتصادي كشور را مورد خطاب قرار داد و گفت: آقايان يا عدد و رقم نمي دانند يا آنقدر خدم وحشم دارند كه هيچ وقت خريد نكرده اند اما كاش خود را به جاي آن زن محرومي كه 4 فرزند يتيم دارد مي گذاشتند و مي ديدند كه با اين مستمري اندك زندگي امكان پذير نيست!!!

كار
اعزام پزشكان و پرستاران با سابقه به قطر
021585.jpg
رئيس انجمن صنفي دفاتر مشاوره شغلي گفت: پزشكان و پرستاراني كه سابقه كار حدود چهار سال و بالاتردارند تا پايان سال به قطر اعزام مي شوند. بابك هاشمي پور در گفت و گو با فارس افزود: در حال حاضر اعضاي هيات مديره دفاتر كاريابي قطر طي نشستي كه با وابسته كار ايران داشتند، مقرر كردند تا از نيروهاي كار ايراني استفاده كنند. اعضاي هيات مديره دفاتر كاريابي قطر ماه آينده براي آشنايي با سيستم آموزشي به ايران سفر خواهند كرد. وي اظهار داشت: نيروهايي كه به قطر اعزام مي شوند بايد تسلط كافي به زبان خارجي داشته باشند.
هاشمي پور، در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا تبادل نيرو با كشورهاي خارجي جزو برنامه ها است يا نه گفت: در حال حاضر تبادل نيرو با كشورهاي خارجي نيازمند مطالعه و برنامه ريزي صحيح مسوولا ن است. وي گفت: نيروي كار ارزان هندي، پاكستاني و چيني رقابت در عرصه اعزام نيروي كار به بازار كار جهاني را با مشكل مواجه كرده است، چرا كه نيروي كار هندي به اندازه يك پنجم حقوق ايراني كار مي كند و كشور عربستان به اين دليل از پذيرش نيروي كار ايراني ممانعت كرده است.

دخل
گراني نايلون و مشكلات توليدكنندگان گل 
021582.jpg
رئيس اتحاديه گل وگياه استان تهران گفت : افزايش بي سابقه قيمت پلاستيك در بازارهاي داخلي مشكلات جدي براي صنعت بسته بندي و توليدكنندگان گل هاي گلخانه اي به وجود آورده است .
غلامحسين سلطان محمدي در گفت وگو با ايرنا افزود : به علت كاربرد زياد پلاستيك در ساخت و پوشش گلخانه هاو همچنين بسته بندي گل هاي شاخه بريده قيمت اين محصول در بازار به كيلويي 20 هزار ريال رسيد.
از آنجايي كه درصنعت گل وگياه مصرف پلاستيك زياداست توليدكنندگان مجبورند در يك زمان معين پلاستيك مورد نيازشان را تهيه كنند به همين جهت با اين وضعيت افزايش قيمت از كيلويي هزار ريال به بيست هزار ريال در ظرف يك ماه اخير آنان را بامشكلات جدي روبه رو كرده است .
اگر اين شرايط براي توليدكنندگان ادامه پيدا كند در سال جاري با توجه به مشكلات بازار گل و مواد اوليه بيش از 50 درصد از توليدكنندگان از گردونه توليد كنار خواهند رفت. در زمان حاضر۳۰ درصد از هزينه هاي توليدكنندگان اختصاص به تهيه و تامين پلاستيك مصرفي در گلخانه ها و بسته بندي محصولات دارد.

درد دل
به ما زنگ بزنيد
۲۰۵۲۶۲۷ تماس شنبه تا چهارشنبه 15الي 16
نياز به كمك 
من شاغل بودم، در منزل كارهاي هنري مي كردم و تقريبا زندگي در رفاه نسبي داشتم، ولي حالا بيمارم و دكتر اجازه نمي دهد كار كنم. از طرفي شوهرم ورشكست شده، خانه مان را از دست داديم و مستاجريم. با اين تورمي كه حاكم است و اجاره هاي سنگين قادر به ادامه زندگي نيستم. از شكم بچه ها بايد بزنم به خاطر حفظ آبرو كرايه را با هر بدبختي شده جور كنم و بپردازم. شوهرم هم مسن است و قادر به كارهاي سنگين نيست. با بخور و نمير زندگي را مي گذرانيم. بچه دانشجو و دختر دم بخت دارم. از روي آنها خجالت مي كشم، نمي دانم چه كنم. نه مسكن دارم نه حقوق بازنشستگي و نه پس اندازي.
داروخانه شبانه روزي !
داروخانه شبانه روزي شمشيري ساعت 7 صبح شروع به كار مي كند و وقتي علت را جويا مي شويم عنوان مي شود كه به علت نبود امنيت در جامعه ! تا ساعت 2 شب سرويس مي دهند. خواهشمند است وزارت بهداشت كلمه شبانه روزي را براي ما تعريف كنند. شايد در لفظ جديد به فعاليت 18 ساعته شبانه روز گفته مي شود.
ارزان ترين خودرو
شركت هاي خودروسازي هر طور كه بخواهند با مردم رفتار مي كنند. اينجانب ارزان ترين خودرو سواري صندوق دار كشور را كه مورد تاييد وزارت صنايع نيز قرار گرفته ابداع كردم، ولي شركت هاي خودروسازي به محض اينكه ديدند با حضور طرح من فروش خودرو آنها كم خواهد شد، دسته جمعي آن را بايكوت كردند و هيچكس هم رسيدگي نمي كند.
جعفر ريسه 
استخر!
بازار آهن شادآباد بلوك 4 در زمان بارندگي محل جمع شدن آب هايي است كه از بالا سرازير و تبديل به يك استخر مي شود و عبور عابران بسيار مشكل و باعث زنگ زدگي محصولات آهن مي شود.
آقاي همتي 
روشنايي و تعمير پل عابر پياده
روي اتوبان شيخ فضل ا... نوري مقابل شهرك پاس و فرهنگيان پل عابر پياده اي وجود دارد كه متاسفانه ماه هاست تمامي لامپ هاي آن سوخته و تاريك است. با توجه به فرا رسيدن فصل  سرما و عبور و مرور زياد از روي اين پل نسبت به روشنايي آن اقدام شود. در ضمن به خاطر قدمت اين پل، پله هاي آن ساييده شده و نياز به تعمير و نصب سقف دارد.
اهالي شهرك فرهنگيان
قانون تازه كار
خدمت نمايندگان مجلس اعلام مي كنم در صورت تصويب قانون خروج كارگران موقت از شمول قانون كار، حيثيت آبادگران خدشه دار مي شود.
هاشمي 
خيابان تاريك است 
خيابان اصلي شهرك ولي عصر منطقه 18 خيابان حيدري بسيار تاريك است و عبور و مرور عابران در اين خيابان خطرناك شده است.
نوروزي - ساكن شهرك
خودروهاي فرسوده و زندگي
پدر پيري دارم كه زندگي خود را از راه كار با يك تاكسي مي گذراند. دولت اعلام كرده تاكسي اش را به خاطر فرسوده بودن بايد تعويض كند. از طرف ديگربه خاطر بالا بودن سنش خودرو به او تعلق نمي گيرد. با اجاره خانه 90 هزار تومان، مشكل كليه و خرج زن و بچه چه كار مي توانيم بكنيم؟
معاينه فني اعتبار ندارد؟
قبلا مسوولان گفته بودند خودروهايتان بايد معاينه فني شوند، حال كه خودروام از آزمايش هاي فني نمره قبولي گرفته مي گويند سن خودرو بالاست و بايد تعويض شود. اگر معاينه فني شده و مصرف آن مطلوب است پس چرا جزو خودروهاي فرسوده محسوب مي شود. خودروهاي نو داخلي مصرفشان بسيار بالاتر از خودرو خارجي من است، چرا مسوولان به اين مساله بي توجه هستند.
مبلغ غير منطقي
شوراي عالي كارشناسان رسمي در حال برگزاري آزموني است كه مبلغ عضويت در اين آزمون 25 هزار تومان است. اين مبلغ منطقي است؟
رضايي 
بن نمي دهند
به تمام ادارات بن مي دهند، ولي به كاركنان وزارت ارشاد بن تعلق نمي گيرد.
كاركنان وزارتخانه 
مغازه هاي صافكاري و آزار مردم 
بيمه 5، نبش كوچه دوم نزديك به اكباتان، مغازه هاي صافكاري و رنگ كاري با سروصدا و بوي رنگ، موجب آزار و اذيت اهالي شده اند. به شهرداري منطقه 6 شكايت برده ايم، ولي ترتيب اثر نمي دهند.
خانم محمدپور
اتوبوس هاي مزاحم 
به خاطر وجود چند مغازه پرده دوزي و تزئيناتي، هر روز اتوبوس ها در خيابان خاوران بين اعظم و ميرزايي توقف ناجور دارند، مزاحمت براي نواميس مردم ايجاد مي كنند و آشغال هايشان را روي زمين مي ريزند. 2ماه است كه به شهرداري شكايت كرده ايم، هنوز اقدامي نشده است.
اهالي محل 

بازتاب
مسير فرودگاه 
در پاسخ به پيام مندرج در روزنامه همشهري مورخ 28/7/83 تحت عنوان مسير فرودگاه با توجه به توضيحات اداره كل هماهنگي حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران موارد زير را به آگاهي مي رساند:
۱- فرودگاه مهرآباد داراي دو دسترسي از سه راهي فرودگاه و خيابان معراج است.
۲- در حال حاضر بررسي ترافيك محدوده سه راهي فرودگاه و افزايش دسترسي هاي آن از طريق مشاور همكار سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران در دست بررسي است.
۳- به منظور كاهش ترافيك در مسير غرب به شرق جاده مخصوص كرج در حال حاضر دو دور برگردان در طرفين سه راهي فرودگاه در دست احداث است.
مدير روابط عمومي

دخل و خرج
ايرانشهر
تهرانشهر
خبرسازان
در شهر
درمانگاه
يك شهروند
|  ايرانشهر  |  تهرانشهر  |  خبرسازان   |  دخل و خرج  |  در شهر  |  درمانگاه  |  يك شهروند  |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |