پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۳۰ - Feb 3, 2005
سياسي
Front Page

رئيس جمهوري از رأي اعتماد مجلس به وزير راه تشكر كرد
از عنايت مقام معظم رهبري در خصوص نظري كه به مجلس شوراي اسلامي ارايه نمودند جهت ايجاد ثبات در مديريت كشور تشكر مي كنم
001566.jpg
ايسنا: هيات دولت روز گذشته به رياست حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي رئيس جمهور تشكيل جلسه داد. رئيس جمهور در اين جلسه ضمن اشاره به رأي اعتماد مجلس شوراي اسلامي  به وزير راه و ترابري اظهار داشت: از جناب آقاي مهندس خرم كه در دوران تصدي وزرات راه و ترابري منشأ خدمات موثري بوده اند و همچنين جناب آقاي بناب براي تلاشي كه در دوران تصدي سرپرستي وزارت راه و ترابري داشتند، تشكر مي كنم.
از مجلس شوراي اسلامي نيز سپاسگزارم كه با رأي اعتماد به جناب آقاي مهندس رحمتي زمينه استمرار كار و نشاط در وزارت راه و ترابري را ايجاد كرده اند و همچنين از تلاش هيات رئيسه محترم مجلس شوراي اسلامي  تشكر مي كنم.
رئيس جمهور ادامه داد: از عنايت مقام معظم رهبري در خصوص نظري كه به مجلس شوراي اسلامي ارائه نمودند
جهت ايجاد ثبات در مديريت كشور تشكر مي كنم و از همكاران انتظار دارم به تعامل خود با مجلس شوراي اسلامي ادامه دهند.
در ادامه اين جلسه وزير امور خارجه گزارشي از عملكرد نتايج پروژه ها و طرح هاي مرتبط با برنامه تكفا در آن وزارت به هيات دولت ارائه كرد.

حداد عادل:
مجلس در مقابل وقت كشي اروپا واكنش نشان مي دهد
كانديداتوري من ظن و گمان روزنامه هاست
001569.jpg
گروه سياسي: تقاضاي تحقيق و تفحص از سازمان ملي جوانان با رأي اكثريت نمايندگان ديروز در جلسه علني مجلس به تصويب رسيد.
عفت شريعتي، مخبر كميسيون فرهنگي با قرائت گزارش اين كميسيون درخصوص تصويب اين تقاضا افزود: ابتدا درباره چهارده مورد از سازمان ملي جوانان تقاضاي اطلاعات و مدارك لازم كرديم؛ اما متاسفانه همكاري لازم به عمل نيامد. چنانچه نمايندگان درجهت ايفاي نقش نظارتي خود حركت كنند، موجب تقويت دولت و شفاف سازي مي شود.
تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي
۱۳۲ نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي راي مثبت دادند.
حميدرضا كاتوزيان نماينده تهران و يكي از متقاضيان اين طرح بررسي كيفيت قطعات، مساله خدمات پس از فروش، قيمت هاي گزاف خودرو، بي توجهي به توليد و گرايش و مونتاژ و بي نتيجه بودن تحقيق و تفحص مجلس ششم را از جمله محورهاي اين تحقيق و تفحص عنوان كرد.
همچنين به موجب طرح اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه سوم توسعه، دولت مي تواند ۳۵۰ ميليون دلار از حساب ذخيره ارزي براي تامين منابع مالي و رفع مشكلات درماني و خدماتي توانبخشي جانبازان، ايثارگران و تجهيز گردانهاي عاشورا و الزهرا، بسيج و نيروي انتظامي برداشت كند.
براساس اين طرح از مبلغ ۳۵۰ ميليون دلار، ۱۳۰ ميليون دلار براي بنياد شهيد و امور ايثارگران، ۱۲۰ ميليون دلار براي نيروي مقاومت بسيج و ۱۰۰ ميليون دلار براي نيروي انتظامي بابت توسعه و تقويت و افزايش انضباط اجتماعي اختصاص مي يابد.
حداد عادل: مردم عراق
پيروز انتخابات هستند
رئيس مجلس شوراي اسلامي در سخنان خود در جلسه علني ديروز گفت: در اين هفته همزمان با جشنهاي انقلاب، مردم عراق با شكوهي حماسي در پاي صندوقهاي راي حضوري افتخارآميز پيدا كردند و عزم خود را براي سرنوشت حاكميت كشورشان نشان دادند.
وي افزود: هر چند نتايج انتخابات هنوز معلوم نشده است اما از هم اكنون مي توان گفت پيروز اين انتخابات مردم عراق است و ما اين پيروزي را به آنها تبريك مي گوييم.حداد تصريح كرد: اميدواريم همه گروهها و قشرها در عراق بتوانند در پرتو فرهنگ اسلامي و با برخورداري از آزادي و عدالت؛ صلح، ثبات و آرامش را كه مقدمه پيشرفت است در اين كشور برقرار سازند.
حداد عادل در جمع خبرنگاران
غلامعي حداد عادل، رئيس مجلس شوراي اسلامي ديروز در جمع خبرنگاران پارلماني گفت: ديدگاه مجلس ادامه فعاليت هاي صلح آميز هسته اي است و هيچ گاه به دنبال استفاده غيرصلح آميز نبوده است و اگر اروپا در مذاكرات هسته اي اين اصول را رعايت كند مشكلي نداريم در غير اين صورت مجلس ادامه پژوهش در فناوري هسته اي و پيشرفت در اين زمينه را جزو منافع ملي مي داند و در مقابل وقت كشي اروپا نيز عكس العمل مناسب خواهد داشت.
حداد عادل تصريح كرد: اين موضوع كه از من به عنوان كانديداي در سايه اصولگرايان نام برده مي شود، ظن و گمان برخي روزنامه نويس هاست. بنده اگر بخواهم وارد صحنه انتخابات شوم، احتياجي نيست در سايه باشم، بلكه قطعا آفتابي خواهم شد.
حداد گفت: نظر آقاي هاشمي اين است كه كشور از افراد واجد صلاحيت مسئوليت رياست جمهوري خالي نيست و اينكه تابه حال هم تعلل كردند براي اين است كه علاقه مند هستند كه مديران نسل جديد وارد ميدان شوند.
رئيس مجلس اظهار داشت: پيام من به مردم در مورد طرح تثبيت قيمتها اين است كه مجلس كار عجيبي نكرده است، فقط گفته است كه قيمتها ثابت بماند. اشكالاتي كه امروز به مجلس مي گيرند مربوط به گذشته است و اين اشكالات به مجلس بازنمي گردد و ما نيز در بوجودآوردن آن نقشي نداشته ايم.
وي گفت: با اينكه تمام مشكلات كشور با اين مصوبه حل نمي شود ولي صريحا اعلام مي كنم مردم از اين مصوبه خوشحال شدند و مرتبا از ما به اين دليل تشكر مي كنند.
خاتمي : وزارتخانه بي وزير
وزارتخانه بي قرار است
سيد محمد خاتمي رياست جمهوري در دفاع از وزير پيشنهادي خود براي تصدي وزارت راه و ترابري در جلسه علني ديروز مجلس شوراي اسلامي گفت: اگرچه وزارتخانه با سرپرست هم مي تواند كار كند اما وزارتخانه بي وزير مانند وزارتخانه بي قرار است. وي گفت: مهندس رحمتي كارنامه درخشاني از دوران دانشجويي تاكنون دارد و از نيروهاي باسابقه و پرتلاش جمهوري اسلامي است و با سابقه فعاليت ۱۶ ساله در جهاد دانشگاهي نقش موثر و ارزنده اي را در ارتباط با دانشگاه، صنعت و انقلاب داشته است.
خاتمي تخصص رحمتي در عمران و پركاري توام با بي ادعايي را از ديگر ويژگيهاي وي عنوان كرد و گفت: پذيرش مسئوليت در اين دوره نشان از تعهد و عزم ايشان به خدمتگزاري است و به طور قطع شاهد خدمات ارزنده ايشان خواهيم بود.
مجلس در راي گيري با ۱۷۰ راي مثبت به وزير پيشنهادي وزارت راه و ترابري راي اعتماد داد.
گزارش-زهرا محمدزاده

ديدار رئيس سازمان اطلاعات مصر با شارون
ايرنا: شبكه  تلويزيون  الجزيره  قطر به  نقل  از يك  منبع  اسرائيلي اعلام كرد كه  آريل  شارون  نخست  وزير اين  رژيم  ديروز با عمر سليمان  رئيس  سازمان  اطلاعات  مصر ديدار و گفتگو كرده است.
الجزيره  افزود: محور مذاكرات  دو طرف  در اين  ديدار بررسي  موانع  ايجاد توافق  بين  دو طرف  فلسطيني  و اسرائيلي  براي  تحويل  مسئوليت هاي  امنيتي  به فلسطيني ها دركرانه  باختري  رود اردن  بود.
از سوي  ديگر، رمضان  عبدالله  شلح  دبير كل  جنبش  جهاد اسلامي فلسطين  درقاهره  با عمر سليمان  رئيس  سازمان  اطلاعات  مصر ديدار و در زمينه  آتش  بس  با اسرائيل  و روابط گروه هاي  فلسطيني  با حكومت  جديد فلسطين  گفتگو كرد.
در همين  حال،  خالد مشعل  رئيس  دفتر سياسي  جنبش  مقاومت  اسلامي (حماس) نيز وارد قاهره  شد.

آغاز نشست بين المللي ناتو در باكو
باكو- ايرنا: نشست  بين المللي  «ناتو» با عنوان  «ابعاد امنيتي  و دفاعي  ثبات  اقتصادي » ديروز   با حضور «پاتريك  هاردوين » معاون  امور امنيتي -اقتصادي دبير كل  اين  سازمان  نظامي - سياسي  در باكو آغاز شد.
در اين  نشست  دو روزه  كه  نمايندگان  برخي  كشورهاي  فعال  در برنامه  «مشاركت براي  صلح  ناتو» شركت  دارند، روند همكاري  كشورهاي  منطقه  با سازمان  پيمان آتلانتيك  شمالي ، نحوه  مبارزه  با پديده  تروريسم ، وابستگي  متقابل  اقتصاد جهاني  و منطقه اي ، سياست  اقتصادي  و تعيين  ابعاد امنيتي  توسعه ، ثبات  اقتصادي  و اصلاحات  ساختاري  بررسي  مي شود.
استفاده  از امكانات  اقتصادي  در امور امنيتي  و دفاعي ، تكميل  سيستم  مالي  و دارايي  در به كارگيري  امكانات  اقتصادي  براي  امور دفاعي ، تأمين  بازرسي هاي  مديريتي  در بخش هاي  امنيتي  و دفاعي  در قالب  ساختارهاي  نظامي از جمله  ديگر موضوعات  مورد مذاكره  در اين  نشست  است .
در ابتداي  اين  نشست،  «پاتريك  هاردوين » با تأكيد بر اين  كه  زمينه هاي  مختلف  اقتصادي  و امنيتي  وابستگي  متقابلي  به  يكديگر دارند، برگزاري  اين  نشست  را براي  بررسي  موضوع  مذكور مهم  دانست .
وي  افزود: برنامه  همكاري  براي  صلح  ناتو، نقش  مهمي در برقراري  صلح  و ثبات  در منطقه  و جهان  داشته  و در انجام  اصلاحات  اقتصادي  در كشورهاي  قفقاز نيز مؤثر بوده است .

دكتر ولايتي:
انتقال مفاهيم فرهنگي از نسل اول و دوم
به نسل سوم يك نياز اساسي است
گروه سياسي: ماهيت انقلاب اسلامي فرهنگي بود و به همين دليل دشمنان شيوه مقابله با آن را در تهاجم فرهنگي تعريف كرده اند.
بر مقابله با اين شيوه نياز اساسي انتقال مفاهيم فرهنگي از نسل اول و دوم به نسل سوم انقلاب است و آنهايي در اين زمينه موفقند كه بتوانند رابطه عاطفي با جوانان برقرار كنند.
دكتر ولايتي ديروز در دوازدهمين همايش سراسري مديران فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي در مشهد با بيان اين مطالب افزود: انقلاب كبير فرانسه ماهيتي سياسي داشت لذا از بطن آن ليبرال دموكراسي بيرون آمد و انقلاب بلشويكي ۱۹۱۷ شوروي هر چند سياسي هم بود اما ماهيتي اقتصادي داشت و با حربه ناكارآمدي اقتصادي به جنگ شوروي رفتند.
مشاور مقام معظم رهبري سپس به نقش روحانيت در نهضت هاي يك صد ساله اخير پرداخت و قله موفقيت و پيروزي آنها را انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل خواند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود به نقاط قوتي پرداخت كه مي تواند پشتوانه موفقيت هاي فرهنگي باشد. وي افزود: انسجام، برخورداري از خلاقيت و استعدادهاي ويژه، بهبود برخي شاخص هاي توسعه انساني، تركيب ديني، جايگاه ويژه خانواده، بيگانه ستيزي، وحدت تئوريك و مردم سالاري ديني از نقاط قوتي است كه مي تواند ما را در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان حفظ نمايد. وي درخصوص مردم سالاري ديني گفت: قدمت مردم سالاري به اندازه طول تاريخ اسلام است در صدر اسلام اقبال مردم و بيعت مطرح بود، كه همان مردم سالاري ديني است كه امام آن را در اين مقطع تاريخ تئوريزه و علمي ساخت. وي سپس در بخش ديگري از سخنان خود به نقاط ضعف ها اشاره نمود و بر ضرورت برطرف كردن آنها تأكيد نمود.

آيات عظام و مراجع قم در ديدار با شهردار تهران تأكيد كردند:
اداره شهر تهران كار پرزحمتي است
كه به خوبي دنبال مي شود
سما:شهردار تهران شب گذشته به منظور استفاده از رهنمودها و فيوضات علما و مراجع عاليقدر به محضر دو تن از آيات عظام قم رسيد و از بيانات آنها بهره مند شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران، دكتر محمود احمدي نژاد با حضور در منزل حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني از مراجع عظام كشور با ايشان ديدار و گفتگو كرد.در اين ديدار كه نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران و همچنين نماينده مردم قم در مجلس نيز حضور داشت، آيت الله صافي گلپايگاني ضمن تشريح و تفسير مسائل ديني گفت: نمي بايست اجازه بدهيم انحطاط و فساد در جامعه شكل بگيرد، زيرا در اين صورت تخريب و نابودي آنها مشكل خواهد بود.
آيت الله صافي گلپايگاني افزود: كسي كه با توكل و اعتماد به خدا در مسيركارها و برنامه ها حركت كند موفق خواهد بود، يعني افراد بايد درد دين داشته باشند تا بتوانند در انجام امور سربلند و پيروز شوند. آيت الله صافي گلپايگاني با اشاره به وظايف سنگين مديريت جديد شهري خطاب به شهردار تهران گفت: الحمدلله مردم اين واقعيت را درك كرده اند كه بين شهردار فعلي و مديران قبلي فرق زيادي وجود دارد.
وي با اشاره به خدمتگزاري به مردم به عنوان يك موهبت الهي اظهار داشت: مراجع و علما هيچ چيز به جز عزت دين و اعتلاي كلمه الله را نمي خواهند و در اين امر همه ما مسئول هستيم.همچنين شهردار تهران در ديدار با حضرت آيت الله العظمي موسوي اردبيلي ضمن اظهار خوشنودي از حضور در محضر علما و مراجع عظام، گزارشي را از روند برنامه هاي شهرداري و شوراي اسلامي شهر تهران ارائه نمود.
آيت الله موسوي اردبيلي در اين ديدار با اشاره به آشنايي با برخي از اعضاي شوراي كنوني شهر تهران و همچنين سابقه عملكرد شهردار در دوره حضور در استان اردبيل گفت: خوشبختانه در حال حاضر آدم هاي متدين و خوبي بر مسند مديريت شهر تهران قرار دارند.
وي ضمن اظهار خوشحالي از همكاري موفق شورا و شهرداري در خصوص اجراي برنامه هاي شهري تصريح كرد: همين مقدار كه با يكديگر تفاهم و همفكري در انجام امور داريد براي شهر تهران يك موفقيت و براي شما يك افتخار و مزيت محسوب مي شود.
آيت الله موسوي اردبيلي خطاب به عملكرد مثبت شهردار تهران در دوران حضورش در استان اردبيل گفت: هنوز هم مردم اين خطه از شما به نيكي ياد مي كنند و آنچه معلوم است اينكه شما در تهران هم به دنبال خدمت به مردم هستيد.

اخبار كوتاه
خرازي: اروپا از ابتدا به دنبال تعليق طولاني بود
گروه سياسي: سيدكمال خرازي درباره بيانات اخير مقام معظم رهبري گفت: اين كه مقام معظم رهبري فرمودند اروپا در روند مذاكرات جدي نيست به معناي آن است كه اين روند نمي تواند دائما ادامه پيدا كند و اروپايي ها اتلاف وقت كنند.
سيدكمال خرازي، وزير امور خارجه كه ديروز در مجلس حضور يافته بود در جمع خبرنگاران پارلماني با بيان اينكه خواست اروپا از ابتدا تعليق طولاني مدت بود افزود: شرط ما اين است كه تعليق غني سازي اورانيوم بايد محدود و كوتاه مدت باشد ولي خواست اروپا از ابتدا تعليق طولاني مدت بود.
وي تصريح كرد: بايد در زمان مقرر كه از قبل پيش بيني شده به نتيجه قطعي برسيم و تكليف را روشن كنيم.
وزير امور خارجه با رد شايعه درخواست اروپا براي ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت سازمان ملل گفت: اروپا چنين چيزي نخواسته و همواره كوشيده است از طريق مذاكره مسائل حل و فصل شود.
رئيس تشكيلات خودگردان به ايران مي آيد
ايسنا: رويتر به نقل از يك مقام عالي رتبه فلسطيني مدعي شد، محمود عباس معروف به ابومازن دعوت براي سفر رسمي به ايران را پذيرفته است.اين خبرگزاري انگليسي به نقل از مقام يادشده كه از نام مستعار «عباس» استفاده مي كرد، ادامه داد: ابومازن، رئيس تشكيلات خودگردان دعوت نامه اي براي سفر به ايران دريافت كرده است. اين مقام افزود: ابومازن اين دعوت را پذيرفته و زماني كه به سرزمين هاي اشغالي مراجعت كند، درباره تاريخ انجام اين سفر تصميم گيري خواهد كرد.
رئيس  كميته  سياست  خارجي  پارلمان  جمهوري  چك  با حداد عادل  ديدار كرد
ايرنا: ولاديمير لاشتوفكا رئيس  كميته  سياست  خارجي  پارلمان  چك  و هيات  همراه بعدازظهر روز سه شنبه  با غلامعلي  حداد عادل  رئيس  مجلس  شوراي  اسلامي ديدار وگفتگو كرد.حداد عادل در اين ديداربه روابط سنتي تهران و پراگ اشاره كرد و گفت: امروز جمهوري  اسلامي ايران  پس  از گذراندن  ۲۶ سال  فشارهاي مختلف  با پشتيباني  مردم  يكي  از با ثبات ترين  كشورهاي  دنياست  و همين  ثبات زمينه  بسيار خوبي  براي  توسعه  روابط سياسي  و اقتصادي  محسوب  مي شود.حداد عادل  در ادامه  افزود: مذاكرات  ما با اتحاديه  اروپا درباره  مسايل  مختلف  ادامه  داردو روابط ما با اتحاديه  اروپا رو به  گسترش  است  و اميدواريم  اين  مذاكرات موجب  افزايش  سطح  مناسبات  ايران  با اتحاديه  اروپا بويژه  جمهوري  چك  گردد.رئيس  مجلس  شوراي  اسلامي همچنين  ضمن  تأكيد بر آمادگي  مجلس  شوراي  اسلامي براي  رفع  موانع  موجود در راه  گسترش  همكاري هاي  اقتصادي  و سياسي  با جمهوري چك ، خاطرنشان  ساخت : مجلس  شوراي  اسلامي با تشكيل  گروه  دوستي  پارلماني  باپارلمان  چك ، گام  خوبي  را براي  گسترش  مناسبات  پارلماني  برداشته  است .
در ادامه  اين  ديدار، رئيس  كميته  سياست  خارجي  پارلمان  چك  نيز ضمن  ابرازخرسندي  از مذاكراتش  با رئيس  كميسيون  امنيت  ملي  و سياست  خارجي  مجلس  شوراي اسلامي بر اهميت  روابط پارلماني  تأكيد كرد و گفت : با توجه  به  اهميت مناسبات  پارلماني  اميدواريم  سفر ما تاثير بسيار خوبي  بر مناسبات  همه جانبه  دو كشور داشته  باشد.
سخنگوي وزارت خارجه ايران:
ريسك اقتصادي كشور دو درجه كاهش يافته است
ايرنا: سخنگوي  وزارت  امورخارجه  جمهوري  اسلامي ايران  گفت : با تلاشهاي  گسترده اي كه  در سالهاي  اخير انجام  شده  ريسك  اقتصادي  و تجاري  كشور دو درجه  كاهش يافته  و از رتبه  ششم  به  رتبه  چهارم  رسيده  است .
دكتر حميدرضا آصفي  ديروز در جمع  مديران  استان  بوشهر افزود: ريسك  اقتصادي  هر درجه  كه  كاهش  پيدا كرده  ۲۵۰ ميليون  دلار صرفه  جويي  بيمه اي  و اقتصادي  براي  كشور به  همراه  داشته  است . وي  يادآورشد: هم اكنون  جمهوري  اسلامي ايران  با كشورهاي  اروپايي  در زمينه اقتصادي  و تجاري  وارد مذاكرات  خوبي  شده،  با كشورهاي  آسياي  دور قراردادهاي صادراتي  مهمي دارد و با كشورهاي  حاشيه  خليج  فارس  وارد مشاركت هاي  اقتصادي  فعال  شده  است . آصفي  خاطرنشان  كرد: ما امروز با كشوري  در دنيا دچار بحران  نيستيم ، بجز يك  كشور كه  با آن رابطه  نداريم  و آّن رژيم  صهيونيستي است  كه  آن را به  رسميت  نمي شناسيم . وي  گفت : هيچ  كشوري  در عرصه  بين الملل  به  اين  مرحله  از روابط نمي رسد مگراين كه  از استحكام  و انسجام  دروني  قوي  و بالايي  برخوردار باشد كه  جمهوري  اسلامي  ايران  اين  شاخص  مهم  را داراست.

حاشيه
* حضور چشمگير نمايندگان در نزد خاتمي در طول مدت حضور وي در مجلس منجر به تذكر بيش از حد رئيس مجلس به نمايندگان شد كه در نهايت حداد گفت: ظاهرا نمايندگان مي خواهند عكس يادگاري با رئيس جمهور بيندازند.
* سبحاني نيا از موافقين وزير پيشنهادي گفت: فراكسيون اصولگرايان تصميم گرفته اند كه به آقاي مهندس رحمتي رأي دهند.
* ايرج نديمي در تذكر خود گفت: مسامحه نمايندگان بر سر موافقت به مهندس رحمتي اتفاق بديعي بود.
* رؤساي خانه صنعت و معدن و روساي انجمن هاي صنعتي و توليدي با حضور خود در مجلس از مصوبات اقتصادي مجلس تقدير كردند.
حداد عادل در پاسخ اين تقدير گفت: تلاش خواهيم كرد تا در اقتصاد كشور تحول مثبتي ايجاد كنيم.
* ۱۸۵ نماينده مجلس درباره تنگناهاي بخش تعاون به رئيس جمهور نامه نوشتند.
* هيچ نماينده اي حاضر به مخالفت با وزير پيشنهادي راه و ترابري نبود.
* طلايي نيك در تذكري گفت: چرا تنها يك فراكسيون صحبت كرد و فراكسيون ديگر صحبتي نكرد.
* حضور عكاسان، خبرنگاران و تماشاچيان در جلسه ديروز مجلس بسيار چشمگير بود.
* صادق بناب وزير پيشنهاد قبلي وزير راه نيز در مجلس حضور داشت.
* ولي الله شجاع پوريان نماينده مردم بهبهان در مجلس در تذكر آيين نامه اي خود از مختومه شدن پرونده تحقيق و تفحص از صدا و سيما در قوه قضائيه انتقاد كرد.
باهنر نايب رئيس اول مجلس در آن لحظه كه رياست جلسه را به عهده داشت گفت: اگر از قوه قضائيه شكايت داريد مي توانيد به كميسيون اصل ۹۰ شكايت كنيد. بدون بررسي نمي توان درمورد عملكرد قوه قضائيه قضاوت كرد.
* نمايندگان اتحاديه صنفي و توليدكنندگان كشور خواستار كاهش بهره بانكي به موازات كاهش تورم شدند و ۳ درصد عوارض فروش را سمي براي صنعت دانستند.

|   اجتماعي    |    اقتصادي    |    دانش انفورماتيك    |    بـورس    |    حوادث    |    خارجي    |
|   سياسي    |    داخلي    |    شهري    |    علمي فرهنگي    |    ورزش    |    صفحه آخر    |

|    صفحه اول    |    آرشيو    |    شناسنامه    |    بازگشت    |