يكشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۶۹ - Apr 10, 2005
تكاليف قانوني شوراي بورس در برنامه چهارم ابلاغ شد
توسعه شبكه كارگزاري و بين المللي شدن بورس تهران
گروه بورس: ماده ۱۵ برنامه چهارم توسعه براي اجرا به شوراي بورس ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار ما براساس برنامه چهارم توسعه شوراي بورس مكلف به راه اندازي تالارهاي منطقه اي، ايجاد شبكه كارگزاري، پذيرش كارگزاران محلي، راه اندازي شبكه معاملات الكترونيك و بين المللي كردن بورس اوراق بهادار تهران است.
اين برنامه در ادامه شوراي بورس را موظف به ايجاد و گسترش بورس هاي كالا و همچنين ايجاد بازارهاي اوراق بهادار خارج از بورس كرده است.
برقراري ارتباط با بورس هاي فعال در منطقه خاورميانه و جهان به منظور مبادله اطلاعات و پذيرش متقابل اوراق بهادار ازجمله ديگر وظايف شوراي بورس در ۵ سال آينده به حساب مي آيد.
شوراي بورس موظف است نسبت به طراحي و راه اندازي شبكه ملي داد و ستد الكترونيك اوراق بهادار در چارچوب نظام جامع پرداخت و تدوين چارچوب تنظيمي و نظارتي و سازوكار اجرايي آن اقدام كند.
بانك مركزي و وزارت امور اقتصادي و دارايي نيز موظفند، با طراحي و تدوين چارچوب تنظيمي و نظارتي و سازوكار اجرايي لازم، امكان سرمايه گذاري خارجي در بازار سرمايه كشور و بين المللي كردن بورس اوراق بهادار تهران را فراهم آورند.
آيين نامه اجرايي اين ماده به پيشنهاد وزارت امور اقتصادي و دارايي و بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به تصويب هيات وزيران خواهد رسيد.

سهام ۱۲ شركت دولتي از فرداعرضه مي شود
003495.jpg
ايسنا: سازمان خصوصي سازي در فروردين ماه جمعا پنج هزار و ۶۰۰ ميليارد ريال از سهام ۱۲ شركت  دولتي را از طريق بورس و مزايده عرضه خواهد كرد.
سيدمهدي عقدايي معاون واگذاري سازمان خصوصي سازي از واگذاري سهام بلوكي ۱۲ شركت فروش دولتي در فروردين ماه سال جاري خبر داد و افزود: آگهي فروش اين شركت ها داده شده و از ۲۲ تا پايان فروردين ماه در بورس و همچنين به صورت مزايده عرضه خواهد شد.
وي كشت و صنعت جيرفت با (قيمت پايه ۳/۳۱۰ ميليارد ريال)، كشت و صنعت شهيدرجايي(۶/۶۷۵ ميليارد ريال)، كشت و صنعت شهيد بهشتي ( ۷/۸۱۳ ميليارد ريال)، كشت و صنعت هفت تپه( ۲۰۷۷ ميليارد ريال) و مشاور قدس نيرو با قيمت پايه(۶/۵۶ ميليارد ريال) را از جمله شركت هايي دانست كه سهام آنها به ميزان ۱۰۰ درصد به روش مزايده واگذار خواهد شد.
عقدايي در ادامه از فروش سهام شركت  بازرسي و مهندسي صنعتي ايران به ميزان ۱۰۰ درصد با قيمت پايه ۱۴۰ ميليارد ريال و شركت ساختماني ماني نيز به ميزان ۱۰۰ درصد با قيمت پايه ۳/۱۹۰ ميليارد ريال خبر داد و افزود:علاوه بر سهام اين شركت، سهام شركت مهندسي تجهيزات برقي ايران به ميزان ۴۹ درصد و به قيمت پايه ۹/۳۱ ميليارد ريال و داروسازي الحاوي به ميزان ۹/۱۷ درصد و با قيمت پايه ۷/۱۹ ميليارد ريال نيز در فروردين ماه عرضه خواهد شد.
وي گفت:« كشتي سازي اروندان (۹۹/۹۹ درصد) با قيمت ۱۲۱۷ ميليارد ريال، شركت پايساز( ۶۱/۹۶ ) درصد با قيمت پايه ۸/۷۳ ميليارد ريال و شركت پيام (۳/۱۳) درصد با قيمت پايه ۴/۳۸ ميليارد ريال در اين ماه عرضه خواهد شد.»

آغاز بررسي لايحه بازار اوراق بهادار در مجلس
مهر: بررسي لايحه بورس اوراق بهادار براي تصويب نهايي در مجلس شوراي اسلامي، با استفاده از اصل ۸۵ قانون اساسي به زودي آغاز مي شود.
رئيس هيأت مديره بورس با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به اينكه شور اول اين لايحه در مهرماه سال گذشته در جلسه علني مجلس به تصويب رسيده، كار بررسي نهايي آن طي شش ماه اول سال جاري به پايان خواهد رسيد.
حيدر مستخدمين حسيني با اشاره به اهميت اين لايحه براي گسترش و تثبيت بازار سرمايه افزود: دولت و تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي  طي نامه اي از هيأت رئيسه مجلس خواسته اند براي بررسي اين لايحه از اصل ۸۵ قانون اساسي استفاده شود، كه اين درخواست هم اكنون در دستور كار جلسات علني مجلس قرار گرفته و به زودي مطرح خواهد شد.وي با بيان اينكه اجرايي شدن اين لايحه تغييرات بسيار مؤثري در بورس ايجاد مي كند، تصريح كرد: با اجرايي شدن اين لايحه بازار اوليه قانونمند و فعال در كنار بازار ثانويه به خوبي ايجاد شده و مقدمات استفاده از بازارهاي گوناگون وجديد مالي در بورس فراهم مي شود.
رئيس هيأت مديره بورس با اشاره به اينكه تصويب لايحه بورس اوراق بهادار در آغاز برنامه چهارم به بلوغ كامل بورس كمك زيادي خواهد كرد، اظهار داشت: اگر اين درخواست مورد موافقت مجلس قرار بگيرد ظرف مدت كوتاهي بررسي نهايي اين لايحه به پايان خواهد رسيد.

درآمد كابل هاي شهيد قندي ۳۰درصد افزايش يافت
گروه بورس: شركت كابل  هاي مخابراتي شهيد قندي براساس عملكرد موفق طي دوره ۹ ماهه نخست سال مالي منتهي به ۳۰/۱۲/۸۳ درآمد هر سهم خود براي سال مالي ياد شده را با ۳۰ درصد افزايش، معادل يك  هزار و ۴۶۴ ريال پيش  بيني كرد.
به گزارش خبرنگار ما، اين شركت طي اين دوره ۹ ماهه، بيش از يك  هزار و ۸۴ ميليارد ريال از بابت فروش محصولات توليدي درآمد حاصل كرد و در نتيجه بيش از ۱۰۰ ميليارد ريال سود خالص (پس از كسر ماليات) كنار گذاشت.
بنابر اين گزارش، شركت طي دوره ۹ ماهه منتهي به ۳۰/۱۰/۸۳ توانست بيش از ۹۸ درصد از پيش  بيني ۱۵۰۰۰ ام
سي ام توليد سالانه كابل  هاي مخابراتي مسي و حدود ۸۳ درصد از پيش  بيني توليد ۲۰۰۰۰ كيلومتر كابل  هاي مخابراتي نوري را محقق كند.
اين گزارش حاكي است، درآمد شركت نيز طي اين دوره در مجموع معادل يك  هزار و ۸۴ ميليارد ريال اعلام شده كه در مقايسه با دوره مشابه سال قبل ۱۱۱ درصد افزايش يافته و اين رقم در پايان سال مالي گذشته از مرز يك هزار و ۵۰۰ ميليارد گذشت.

طي هفته گذشته
۲۲۶ هزار سهم به بخش خصوصي واگذار شد
گروه بورس: در هفته گذشته تعداد يك ميليون و ۲۲۶ هزار سهم به ارزش ۲/۲ ميليارد ريال توسط سازمان خصوصي سازي، از طريق بورس اوراق بهادار عرضه شد.
به گزارش خبرنگار ما اين سازمان از محل فروش يك ميليون سهم قند پارس كه در اختيار داشت به ارزش ۳/۱ ميليارد ريال طي اين هفته درآمد كسب كرد.
بنابر اين گزارش در هفته گذشته سازمان خصوصي سازي به وكالت از طرف شركت مخابرات ۱۳۶ هزار سهم صنايع مخابرات راه دور را به ارزش ۵/۲۷۸ ميليارد ريال در بازار عرضه كرد.
همچنين در اين هفته عرضه ۱۰ هزار سهم سيمان هرمزگان به ارزش ۲۵۲ ميليون ريال به وكالت از سازمان توسعه و نوسازي معادن، ۷۰ هزار سهم كمباين سازي به ارزش ۱/۲۹۲ ميليون ريال به وكالت از سازمان گسترش و نوسازي نيز عرضه و تعداد ۱۰ هزار سهم حمل و نقل پتروشيمي به ارزش ۴/۸۴ ميليون ريال به وكالت از شركت ملي صنايع پتروشيمي توسط سازمان خصوصي سازي در بازار صورت گرفت.

حجم معاملات سهام ۲۶ درصد رشد كرد
گروه بورس: طي هفته گذشته ارزش كل معاملات سهام در بورس اوراق بهادار به رقم يك هزار و ۸۰۸ ميليارد ريال رسيد كه نسبت به هفته قبل از آن ۱۱۳ درصد رشد داشت.
به گزارش خبرنگار ما، در اين هفته ۲۰ هزار و ۹۱۸ نفر تعداد ۲۶۶ ميليون و ۳۴۶ هزار و ۷۳۴ سهم را دست به دست كردند كه در مقايسه با هفته قبل به ترتيب با رشد ۱۷ درصدي و ۲۶ درصدي روبه رو بوده است.
بنابراين گزارش در هفته گذشته ارزش كل معاملات سهام در تالار اصلي يك هزار و ۵۶۳ ميليارد ريال بود كه اين رقم ۱۰۲ درصد رشد را نسبت به هفته قبل نشان مي دهد.
اين گزارش نشان مي دهد: در يك هفته گذشته ۷ هزار و ۸۲۹ نفر در تالار فرعي تعداد ۵۹ ميليون و ۸۴۱ هزار و ۲۰۶ سهم را رد و بدل كردند كه نشان دهنده رشد ۱۶ درصدي خريداران و ۱۱۹ درصد حجم معاملات است. ارزش كل معاملات در اين تالار طي هفته گذشته به رقم ۴/۲۴۴ ميليارد ريال رسيد كه اين رقم نيز حاكي از رشد ۳/۲۱۶ درصدي ارزش معاملات در تالار يادشده است.

رشد ۳۸ واحدي شاخص كل
گروه بورس: شاخص كل قيمت سهام در هفته گذشته ۳/۳۸ درصد رشد كرد و به رقم ۱۲ هزار و ۲۲۷ واحد رسيد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته شاخص كل تالار اصلي رشد ۵/۴۹ واحدي را تجربه كرد و روي رقم ۱۲ هزار و ۲۰۲ واحد ايستاد. اما روند حركت شاخص تالار اصلي در اين هفته نزولي بود به طوري كه با ۲۰ واحد كاهش روي رقم ۱۱ هزار و ۳۰ واحد ايستاد.
طي يك هفته گذشته عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري بورس اوراق بهادار مثبت ارزيابي شد و بر اين اساس شاخص مالي توانست رشد ۱۹۹ واحدي را تجربه كند. در پايان هفته گذشته شاخص مالي به رقم ۳۴ هزار و ۴۷ واحد رسيد.
براساس اين گزارش، شركت هاي صنعتي بورس طي يك هفته گذشته از عملكرد خوبي برخوردار بودند و در نتيجه شاخص صنعت با افزايش ۲۶ واحدي به رقم ۹ هزار و ۳۱۷ واحد نزديك شد.
در اين هفته شاخص بازده نقدي ۲۹ صدم واحد افزايش يافت و شاخص قيمت و بازده نقدي نيز ۵/۹۹ واحد رشد را تجربه كرد.
اين گزارش حاكي است: هفته گذشته فعالان بازار شاهد رشد ۱۲۳ واحدي ميانگين ساده و افزايش ۵ واحدي ميانگين موزون ۵۰ شركت فعالتر بورس بودند.

ساختمان ايران ۱۱۰ ميليارد ريال
از سود خود را تقسيم مي كند
گروه بورس: بر اساس پيشنهاد هيأت مديره شركت ساختمان ايران، اين شركت قصد دارد مبلغ ۱۱۰ ميليارد ريال از سود قابل تخصيص را بين سهامداران خود تقسيم كند.
به گزارش خبرنگار ما ساختمان ايران در سال مالي منتهي به پايان شهريورماه ،۸۳ ۸/۱۱۶ ميليارد ريال سود خالص كسب كرد و در پايان دوره ميزان سود انباشته شركت به رقم ۶/۴ ميليارد ريال رسيد.
در اين سال ارزش ويژه هر سهم شركت يك هزار و ۹۷ ريال، نسبت قيمت به درآمد هر سهم شركت ۷/۲۴ مرتبه و ميزان سود نقدي شركت نيز به طور خالص ۵۰۰ ريال به ازاي هر سهم برآورد شده است.

بانك پارسيان خردادماه سرمايه را ۵/۲ برابر مي كند
فارس: مديرعامل بانك پارسيان گفت: اين بانك، خرداد،۸۴ سرمايه خود را ۵/۲ برابر افزايش مي دهد.
عبدالله طالبي افزود: با اين افزايش، سرمايه بانك پارسيان از ۲۰۰ ميليارد تومان به ۵۰۰ ميليارد تومان مي رسد. پيش بيني مي شود كه با افزايش سرمايه  مذكور،پيش بيني سود سهام بانك پارسيان طي امسال، بيشتر از سال ۸۳ باشد.مديرعامل بانك پارسيان وضعيت بازار را رو به بهبود ارزيابي كرد و اظهارداشت: از ابتداي امسال، شاخصها از روندي رو به رشد برخوردار بوده اند كه سهام بانك پارسيان نيز از اين مساله مستثني نيست.
وي از شرايط بحراني بازار در ماههاي پايان ۸۳ ياد كرد و گفت:
به رغم افت شاخصها و ركود بازار، سهام بانك پارسيان از كمترين كاهش ارزش سهام نسبت به شاخص كلي و شاخص ساير بانكها در بورس برخوردار بوده است.طالبي افزود: اين بانك از عملكرد خوبي در بورس برخوردار بوده به طوري كه به لحاظ رقمي به بيش از آنچه مورد پيش بيني قرار گرفته بود، دست يافته است.

۲۵ درصد بازار در اختيار مازندراني ها
ايرنا: مدير تالار منطقه اي مازندران گفت: ۲۵درصد معاملات تالارهاي بورس منطقه اي كشور در سه ماه پاياني سال گذشته در تالار بورس ساري انجام شد كه بعد از تهران بيشترين ارزش معاملات را داشته است.
احمد احمدپور افزود: تالار بورس ساري با عرضه ۳۷۸ميليون و۹۸۵هزار و ۸۲۵سهم دو هزار و۵۶ميليارد ريال در سه ماه پاياني سال معامله داشت. اين رقم بايد در مقايسه با ۱۳تالار بورس كشور به غير از تالار بورس تهران در نظر گرفته شود.
احمدپور گفت: بعد از مازندران به ترتيب تالارهاي بورس كرج، مشهد، اصفهان، تبريز و شيراز به ترتيب با ،۱۸ ۲۳،۱۹ پنج و سه  درصد از كل معاملات تالارهاي منطقه اي در كشور بيشترين معاملات را به خود اختصاص دادند.

تغييرات قيمت سهام
تغييرات قيمت سهام
آمار هفتگي
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۰
۰
۱,۳۳۵
آبسال
۴.۶۸-
۲۹۴۲-
۲,۹۸۹
آبگينه
۲.۷۵
۳۸
۱,۳۸۱
آزمايش
۳.۹۷-
۸۶۰۶-
۸,۷۱۲
آلومتك
۳.۹۴
۱۶۷
۴,۲۳۷
آهنگري تراكتورسازي ايران
۶.۹۳
۱۲۵۳
۱۸,۰۸۵
افست
۰.۲۴-
۷۴۵۰-
۷,۸۰۸
ايران ترانسفو
۱.۸۶
۸۱
۴,۳۴۵
ايران خودرو
۰.۹۷
۴۰
۴,۱۳۹
ايران خودروديزل
۰.۴۳
۴۳
۹,۹۹۳
ايران گچ
۸.۲۳
۱۱۸۸
۱۴,۴۳۰
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۰.۰۲-
۸۲۰۰-
۸,۳۹۳
باما
۲.۳۱
۱۹۶
۸,۴۷۱
بانك اقتصادنوين
۲.۸۵
۱۴۵
۵,۰۹۰
بانك پارسيان
۵.۴۸-
۵۵۰۰-
۵,۵۷۰
بانك كارآفرين
۰
۰
۴,۷۴۳
بسته بندي پارس
۳-
۱۹۹۵-
۲,۰۰۰
بهپاك
۰
۰
۵,۹۷۲
بهنوش ايران
۰.۳۹-
۶۸۰۰-
۷,۰۹۷
بين المللي توسعه ساختمان
۸.۰۷-
۷۷۵-
۷۹۳
پارس الكتريك
۰.۰۶
۵
۸,۲۴۳
پارس دارو
۰.۰۳-
۳۶۱۱-
۳,۶۱۱
پارس سويچ
۵.۷۵-
۴۴۵۰-
۴,۵۹۰
پاكسان
۴.۱۵
۵۲۵
۱۲,۶۵۵
پتروشيمي آبادان
۰.۴۴
۵۸
۱۳,۲۱۴
پتروشيمي خارك
۰.۸۹
۱۳۴
۱۵,۰۷۳
پتروشيمي فارابي
۶.۴۶-
۱۰۷۱-
۱,۰۸۳
پلاستيك شاهين
۰
۰
۲,۵۰۰
پلاسكوكار
۰.۴۲
۷
۱,۶۵۵
پمپ پارس
۷.۴۹
۲۲۶
۳,۰۱۷
پمپ سازي ايران
۰.۰۴-
۹۷۵۶-
۹,۷۵۷
تامين ماسه ريخته گري
۵.۲۲-
۲۷۰۲-
۲,۷۶۱
تجهيزنيروي زنگان
۱.۹۹-
۴۲۱۰-
۴,۲۶۶
تراكتورسازي ايران
۴.۳۱-
۲۹۳۱-
۳,۰۱۵
تكنوتار
۰
۰
۶,۵۰۰
تهران شيمي
۰.۶۲
۲۹
۴,۷۱۵
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۰.۷
۴۳
۶,۱۰۶
توسعه معادن روي ايران
۰
۰
۷,۸۶۰
تولي پرس
۷.۴۱-
۶۷۶۳-
۶,۹۲۴
توليد سموم علف كش
۸.۷۳
۳۴۰
۳,۸۹۳
توليد مواد اوليه الياف مصنوعي
۴.۷۶
۱۷۷
۳,۷۲۲
توليدالياف پلي پروپيلن
۱.۴۵-
۲۸۵۰-
۲,۹۵۶
توليدتجهيزات سنگين هپكو
۴.۷۵
۱۸۱
۳,۸۱۱
توليدي پارس قوطي
۱۰.۷۸-
۲۰۵۹-
۲,۰۵۹
توليدي كاشي تكسرام
۲.۶۸-
۴۰۱۰-
۴,۰۲۴
جام دارو
۹.۷۶
۸۶۴
۸,۸۵۶
حمل ونقل پتروشيمي
۳.۵۵
۶۶۶
۱۸,۷۷۸
حمل ونقل توكا
۳.۱۸-
۱۶۶۹۶-
۱۷,۰۳۳
خدمات دريايي تايدواتر
۱.۳۳
۷۰
۵,۲۶۹
خوراك دام پارس
۹.۲۹-
۳۵۶۹-
۳,۵۸۳
داده پردازي ايران
۰.۰۱-
۸۹۰۰-
۸,۹۸۳
داروپخش (هلدينگ )
۰
۰
۷,۱۵۰
داروسازي اسوه
۰
۰
۱۳,۱۹۸
داروسازي اكسير
۰
۰
۲۶,۱۴۱
داروسازي تهران دارو
۰.۱۵-
۱۰۴۰۰-
۱۰,۴۵۴
داروسازي جابرابن حيان
۰
۰
۷,۲۹۲
داروسازي روزدارو
۰
۰
۸,۶۰۱
داروسازي زهراوي
۳.۶۵
۱۷۵
۴,۷۸۸
داروسازي كوثر
۰
۰
۳,۹۰۳
دارويي امين
۰.۰۲
۴
۱۶,۸۳۹
دارويي رازك
۱.۵۵-
۴۲۵۴-
۴,۴۰۱
دارويي لقمان
۰.۰۵-
۴۰۰۰-
۴,۰۴۳
دشت مرغاب
۰.۱۱
۲۵
۲۳,۴۵۹
دوده صنعتي پارس
۵.۲۶-
۱۱۲۵۸-
۱۱,۲۵۸
ذغال سنگ نگين طبس
۰.۸-
۱۶۰۰-
۱,۶۲۸
رادياتور ايران
۰
۰
۲,۴۵۰
روغن نباتي پارس
۲.۰۶
۴۶
۲,۲۳۴
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۲.۲۲-
۲۳۰۰-
۲,۳۴۷
رينگ سازي مشهد
۰.۵۱-
۸۷۰۱-
۹,۰۸۸
زامياد
۰
۰
۱۰,۵۸۵
سازه پويش
۰.۳۳
۵
۱,۵۲۸
ساسان
۰.۲
۶
۲,۹۹۳
سامان گستراصفهان
۰.۱۱
۶
۵,۲۳۶
سايپا
۰.۹۸
۸۷
۸,۸۸۸
سايپاديزل
۰.۰۴-
۲۶۳۵-
۲,۶۵۱
سايپاشيشه
۱.۷۱-
۳۳۲۵-
۳,۴۴۸
سپنتا
۲.۲۹
۱۰۸
۴,۷۱۹
سراميك هاي صنعتي اردكان
۰.۲۵
۵
۲,۰۲۴
سرما آفرين
۱۱.۸۹
۱۷۲
۱,۴۴۶
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۰
۰
۵,۳۸۵
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۱.۷۷-
۱۴۱۹-
۱,۴۶۷
سرمايه گذاري بهمن
۰.۰۵-
۲۰۱۰-
۲,۰۲۹
سرمايه گذاري بوعلي
۱.۳۵
۴۰
۲,۹۶۰
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۳.۶۴
۱۵۹
۴,۳۶۳
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱.۸۷-
۵۰۶۷-
۵,۲۳۵
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۳.۷۱-
۱۸۴۰-
۱,۸۸۵
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰.۴۲
۱۳
۳,۱۲۰
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات (هلدينگ )
۵.۱۱
۵۷۰
۱۱,۱۵۰
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۴.۸۴
۱۸۱
۳,۷۳۷
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۶.۹۱-
۲۰۰۰-
۲,۰۲۵
سرمايه گذاري سپه
۰.۱۴-
۲۸۵۰-
۲,۹۲۴
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري
۰.۷۹-
۱۹۵۱-
۲,۰۱۹
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۲.۳۳
۹۸
۴,۲۰۸
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۰.۴۶
۱۳
۲,۸۰۹
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰.۲۳
۱۲
۵,۱۶۰
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۰
۰
۲,۶۱۸
سرمايه گذاري كارآفرين (هلدينگ )
۱.۹۷-
۴۰۰۰-
۴,۱۶۲
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهرايران
۰
۰
۳,۷۴۲
سرمايه گذاري مسكن
۳.۸۱-
۱۷۶۰-
۱,۸۱۱
سرمايه گذاري ملت
۲.۸۴-
۲۷۰۱-
۲,۷۴۶
سرمايه گذاري نيرو
۰
۰
۹,۴۳۷
سنگ آهن گل گهر
۰
۰
۵۰,۰۷۹
سيمان اروميه
۰.۰۱
۱
۹,۸۹۲
سيمان ايلام
۵.۲۶-
۱۶۳۴۱-
۱۶,۳۴۱
سيمان بجنورد
۰
۰
۱۹,۹۳۴
سيمان بهبهان
۰.۲۴-
۱۵۹۴۶-
۱۶,۷۸۱
سيمان تهران
۰
۰
۲۵,۶۱۱
سيمان خزر
۰.۷
۴۶
۶,۵۸۱
سيمان داراب
۰.۰۵-
۱۷۰۲۵-
۱۷,۹۱۵
سيمان سپاهان
۰
۰
۲۷,۲۴۰
سيمان شاهرود
۱.۷۵-
۱۵۲۲۰-
۱۵,۸۹۷
سيمان شرق
۵.۲۶-
۲۷۷۹۵-
۲۷,۷۹۵
سيمان شمال
۲.۴۸-
۶۲۶۴۹-
۶۵,۷۷۹
سيمان صوفيان
۰.۰۶-
۷۸۵۸-
۸,۲۷۱
سيمان كارون
۰
۰
۲۰,۸۹۶
سيمان كرمان
۰
۰
۲۳,۸۱۶
سيمان مازندران
۰
۰
۲۵,۲۰۰
سيمان هرمزگان
۱۰.۷۹-
۸۰۴۱-
۸,۰۴۱
سيمان هگمتان
۲.۰۳-
۷۴۵۱-
۷,۷۴۵
سينا دارو
۰.۷۴-
۳۰۰۵-
۳,۱۲۴
شهد ايران
۰
۰
۶,۹۷۸
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۰
۰
۷,۱۳۱
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۱۱.۵۳-
۳۸۳۱-
۳,۹۸۰
شيشه قزوين
۰.۳۹
۲۰
۵,۱۴۹
شيشه همدان
۵.۶۹-
۱۹۰۰-
۱,۹۳۲
شيشه و گاز
۹.۱۷
۴۳۳
۴,۷۲۰
شيمي داروئي داروپخش
۲.۶۷-
۱۷۰۲-
۱,۷۵۸
صنايع آذرآب
۳.۲۷
۲۹۴
۸,۹۸۱
صنايع جوشكاب يزد
۰.۰۱-
۱۰۳۳۹-
۱۰,۳۳۹
صنايع ريخته گري ايران
۰.۴۹-
۹۰۱۵-
۹,۴۴۳
صنايع شيميايي ايران
۹.۲۷
۲۵۸
۲,۷۸۲
صنايع فلزي ايران
۲.۴۱-
۹۷۲۳-
۱۰,۰۰۹
صنايع لاستيكي سهند
۵.۹۳
۱۲۰
۲,۰۲۲
صنايع مخابراتي راه دورايران
۱.۷۳-
۲۶۸۹-
۲,۷۸۲
صنعتي آما
۰.۳۳-
۵۲۶۱-
۵,۵۲۴
صنعتي بهشهر
۰.۵۵
۴۱
۷,۴۹۴
صنعتي دريايي ايران
۰
۰
۲,۱۱۱
صنعتي نورد و پروفيل پارس
۱.۶۷-
۱۸۳۰-
۱,۸۵۹
فارسيت اهواز
۰
۰
۶,۸۱۵
فرآورد ه هاي غذايي وقند پيرانشهر
۰
۰
۲,۵۶۶
فرآورده هاي نسوز پارس
۰.۰۷
۲
۲,۷۰۸
فرآورده هاي نسوزآذر
۹.۲۴-
۱۰۳۷۰-
۱۰,۵۲۷
فرآوري موادمعدني ايران
۰
۰
۲,۳۶۲
فراورده هاي غذايي وقندتربت جام
۴.۷-
۷۲۵۰-
۷,۳۲۲
فروسيليس ايران
۷.۱۲
۱۲۰
۱,۶۸۵
فنرسازي خاور
۳.۲۶
۲۰۸
۶,۳۸۲
فولادكاويان
۴.۹۷
۱۱۶
۲,۳۳۲
فيبر ايران
۵.۷۳
۷۳
۱,۲۷۵
قند پارس
۰
۰
۲,۰۰۲
قند ثابت خراسان
۵.۲۵-
۲۱۳۲-
۲,۱۳۲
قند شيرين خراسان
۰
۰
۱,۹۱۲
قند نيشابور
۲.۹۷
۱۶۲
۵,۴۵۴
قندنقش جهان
۱۶.۴۱-
۴۳۹۸-
۴,۴۰۵
كابل البرز
۹.۵۴
۵۱۰
۵,۳۴۶
كابل باختر
۰.۱۴-
۲۸۶۰-
۲,۸۶۷
كابل سازي ايران
۱.۷۵
۱۵۰
۸,۵۶۸
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۰
۰
۴,۸۱۷
كابلسازي تك
۵.۲۶-
۱۰۶۴-
۱,۰۶۴
كارخانجات توليدي تهران
۱.۲۲
۲۶
۲,۱۲۳
كارخانجات صنعتي پيام
۰.۱۵
۱۴
۹,۲۷۷
كارخانجات مخابراتي ايران
۳.۵۷-
۲۵۱۰-
۲,۵۷۶
كارخانه فارسيت درود
۰.۲۳-
۲۴۸۸-
۲,۶۱۲
كاشي پارس
۲.۵۳-
۱۱۰۵۰-
۱۱,۳۱۱
كالسيمين
۸.۳-
۶۰۶۷-
۶,۲۴۰
كربن ايران
۰
۰
۵,۵۲۱
كشاورزي ودامپروري مگسال
۸.۹۸
۳۳۳
۳,۷۰۸
كشت وصنعت پياذر
۰.۱۷-
۲۹۸۰-
۳,۰۰۵
كف
۲.۷۷
۱۱۹
۴,۲۹۱
كمباين سازي ايران
۰
۰
۱,۱۶۶
كمپرسورسازي تبريز
۵.۲۴-
۳۴۹۴-
۳,۴۹۴
كمك فنر ايندامين
۰.۵۲
۱۷
۳,۲۶۹
كنتورسازي ايران
۰.۰۳-
۷۰۶۷-
۷,۰۸۸
كيميدارو
۰.۱۶-
۱۷۷۱۵-
۱۷,۹۲۳
گازلوله
۰.۶۸
۳۶
۵,۲۶۵
گروه بهمن
۰
۰
۵,۰۳۹
گروه صنعتي سپاهان
۱.۱۲-
۸۴۱۹-
۸,۷۴۱
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۰.۶۲-
۶۱۶-
۶۴۷
گروه صنعتي ملي (هلدينگ )
۰
۰
۶,۲۴۸
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۰
۰
۱۰,۸۶۸
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۰
۰
۲,۳۰۸
لامپ پارس شهاب
۰.۰۷-
۵۴۰۰-
۵,۴۲۳
لبنيات پاك
۱.۰۷
۵۶
۵,۲۲۸
لبنيات كالبر
۰.۳۸
۶۵
۱۶,۹۶۷
لوله وتجهيزات سديد
۰.۱۷-
۲۹۰۷-
۳,۰۰۵
لوله وماشين سازي ايران
۰.۴
۱۶
۳,۹۸۲
ليزينگ ايران
۹.۲۶
۲۴۸
۲,۶۷۸
ليزينگ صنعت و معدن
۵.۵۶-
۲۹۳۲-
۳,۰۴۲
مارگارين
۷.۲۴-
۲۶۵۰-
۲,۶۶۶
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي ايران
۰.۷۵-
۱۲۸۱-
۱,۳۴۰
ماشين سازي اراك
۰.۶۸
۲۴
۳,۵۵۴
ماشين سازي نيرومحركه
۳.۳۱-
۲۹۵۰-
۳,۰۵۲
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۳.۹۱
۱۵۱
۳,۸۶۶
محورسازان ايران خودرو
۱۵.۶۶-
۲۵۵۴-
۲,۵۷۴
معادن بافق
۰.۰۶-
۵۰۵۵-
۵,۰۹۸
معادن منگنزايران
۷.۵۸
۳۰۶
۴,۰۳۵
معدني دماوند
۴.۵
۲۷۰
۶,۰۰۴
معدني وصنعتي چادرملو
۲.۲۸
۱۲۹
۵,۶۵۴
ملي سرب و روي ايران
۰.۰۵-
۲۰۰۰-
۲,۰۳۲
ملي شيمي كشاورز
۱.۸۵
۸۳
۴,۴۷۵
مهركام پارس
۰.۱۲-
۴۷۵۱-
۴,۹۹۵
مهندسي نصير ماشين
۰.۳۶
۱۱
۳,۰۹۳
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۴.۰۶-
۳۲۵۶-
۳,۳۰۰
موتوژن
۰
۰
۱,۱۱۱
نساجي خوي
۱.۵۳
۴۵۹
۳۰,۰۸۹
نفت بهران
۱.۱۸-
۲۰۳۰۰-
۲۱,۰۲۰
نفت پارس
۰.۰۵
۳
۶,۱۹۳
نورد آلومينيوم
۰
۰
۳,۲۶۲
نورد قطعات فولادي
۰.۱۳-
۵۱۲۰-
۵,۳۴۵
نوسازي وساختمان تهران
۰
۰
۳,۳۴۸
نوش مازندران
۲.۱۶
۴۸
۲,۲۲۶
نيرو محركه
۱.۸۴-
۲۹۰۰-
۳,۰۳۹
نيروترانس
۱.۹
۲۹
۱,۵۲۹
نيروكلر
۰
۰
۶,۹۸۰
ورزيران

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |