يكشنبه ۱۴ دي ۱۳۸۲ - سال يازدهم - شماره ۳۲۷۲ - Jan 4, 2004
زمان به سرعت از دست مي رود
پايان مرحله سوم تمرينات تيم فوتبال اميد
000411.jpg
گروه ورزشي: مرحله سوم از تمرينات آماده سازي تيم فوتبال اميدايران در كمپ تيم هاي ملي فوتبال به پايان رسيد.
به گزارش (ايسنا)، اين مرحله از تمرينات به دليل زلزله ناگوار شهر بم و انجام يك بازي خيرخواهانه با منتخب تيم هاي پرسپوليس ـ استقلال، عملا از مدت پيش بيني شده به هفت روز ادامه يافت كه در نهايت، با لغو اين بازي، ملي پوشان عصر روز جمعه، تمرينات خود را دنبال كردند تا از امروز در اختيار باشگاه هاي خود قرار گيرند.
مربي تيم اميد درباره اين مرحله از اردوها تصريح كرد: برگزاري يك بازي تداركاتي برابر تيم اميد پاس و انجام تمرينات تكنيكي و تاكتيكي عمده مواردي بود كه طي روزهاي شنبه تا دوشنبه در دستور كار مربيان قرار داشت ضمن اينكه از لحاظ مسايل مربوط به بدنسازي به دليل حضور بازيكنان در رقابت هاي ليگ عملا كار خاصي صورت نگرفت.
در ادامه نيز چهارشنبه و پنجشنبه تمرينات مفيد و سبكي جهت آمادگي براي مسابقه روز جمعه انجام شد كه بازيكناني چون عزيزي، عابدزاده، مهدوي كيا نيز روز پنجشنبه در اردو حضور داشتند، در مجموع از عملكرد تمامي بازيكنان در اين مرحله راضي بوديم و شايد تنها اردويي بود كه با در اختيار داشتن زمان مناسب، موارد مورد نظر به مرحله اجرا درآمد كه در عين حال حضور بازيكنان شاخص فوتبال ايران به منزله تجربه مناسبي براي ملي پوشان اميد بود.
مربي تيم ملي فوتبال اميد، در توضيح برنامه هاي اردوي مرحله چهارم تيم ملي اميد خاطر نشان كرد: به هر شكل حادثه ناگوار زلزله بم و برنامه جديد مسابقات ليگ برتر، عملا باعث شده است تا نتوان از روز شنبه تا دوشنبه بازيكنان را در اختيار داشت و موارد تكنيكي و تاكتيكي و بازي تداركاتي پيش بيني شده را عملي كرد، اينك برنامه ما دچار دگرگوني شده و زمان را به سرعت از دست مي دهيم.
پس از برگزاري مسابقات ليگ در روز سه شنبه (۱۶ دي) مسابقات هفته هفدهم، روز يكشنبه (۲۱ دي) انجام مي شود لذا عملا اين هفته نمي توانيم بازيكنان را به اردو فرا بخوانيم، لذا تصور مي كنم عملا دو هفته آينده بتوان مجددا اردوهاي تيم اميد را تشكيل داد كه بررسي هاي لازم نسبت به تشكيل اردوي مرحله بعد و برنامه هاي مورد نياز، در حال انجام است.
فرياد شيران در پايان در پاسخ به اين سؤال كه حضور ناصر صالح در تيم ملي اميد تا چه حد صحت دارد، گفت: وي نيز به عنوان يكي از كانديداي مربيگري تيم اميد مطرح است و همانند ساير گزينه ها در حال بررسي است.
كاپيتان تيم ملي فوتسال
به ميدان مي رود
كارت «ITC» محمدرضا حيدريان كاپيتان تيم ملي فوتسال كشورمان از سوي فدراسيون فوتبال ايران براي فدراسيون ايتاليا ارسال شد.بدين ترتيب حيدريان براي اولين بار با پيراهن جديدش يعني چگيانا (چكانو) مقابل تيم كالياري در چارچوب رقابتهاي سري B ايتاليا به ميدان مي رود.اين ديدار در زمين «كالياري» و در جزيره ساردينيا برگزار خواهد شد.چگيانا هم اكنون در رده پنجم جدول قرار دارد .

رئيس فدراسيون دو و ميداني:
۵ نماينده در المپيك آتن خواهيم داشت
000405.jpg
گروه ورزشي:پس از برگزاري مسابقات جهاني دووميداني در شهر پاريس فرانسه در سال ۲۰۰۳، كسب نتايج و ثبت ركوردهاي ضعيف و تعديل ركوردهاي ورودي المپيك آتن از سوي فدراسيون جهاني دووميداني، باعث شد تا عباس صميمي، بدين مهم دست يابد.
حسين جلالي رئيس فدراسيون دووميداني در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: اين تغيير از سوي فدراسيون جهاني دووميداني به فدراسيون دووميداني ايران اعلام شد و تغييرات حاصله به غير از پرتاب ديسك در چندين رشته  ديگر بود كه با اين حساب مهدي روايي با ركورد ورودي المپيك در پرتاب نيزه، فاصله اي يك متري گرفت و اميد فراواني به حضور در المپيك دارد.
وي با اشاره به ديگر اميدهاي دووميداني ايران براي حضور در المپيك آتن، يادآور شد: سجاد مرادي و احسان مهاجر شجاعي فاصله  بسيار كمي با كسب ركورد ورودي المپيك دارند و با تمريناتي كه انجام مي دهند، اميدواريم هر چه زودتر به المپيك راه يابند.
همچنين ديويد ميانو، مربي استقامت و نيمه استقامت كشور كنيا با صدور رواديدش، به زودي به كشور سفر مي كند تا در اين رشته نيز، شاهد حضور نمايندگانمان در آتن باشيم.
عبدالغفار سقر در رشته  ۱۰۰ متر نيز در فاصله  يك صدم ثانيه با المپيك آتن قرار دارد. جلالي تصريح كرد: تمام همت فدراسيون دووميداني حضور حداقل ۵ نماينده  كشورمان براي اولين بار در المپيك است كه خوشبختانه تا برآورده شدن اين آرزو راه زيادي نداريم.
رئيس فدراسيون دووميداني در مورد حمايت هاي فدراسيون از دووميداني كاران المپيكي اظهار داشت: ما از همه  ورزشكاران حمايت مي كنيم به طوري كه براي بهبود شرايط عباس صميمي، يكي از بهترين مربيان جهان را در اختيار گرفتيم و با به كارگيري ديگر مربيان خوب جهان، حمايت هاي فني و تمريني را از دووميداني كاران به عمل مي آوريم.
كمكهاي فدراسيون دو و ميداني به بم
رئيس فدراسيون دو و ميداني همچنين از ارسال كمك هاي غيرنقدي اين فدراسيون و همچنين اختصاص سالن مجموعه ورزشي شهيد كشوري كه متعلق به فدراسيون دو و ميداني است به مجروحان حادثه زلزله زده شهرستان بم خبر داد.حسين جلالي گفت: كليه كمك هاي نقدي جمع آوري شده نيز به حساب ستاد ويژه كمك به زلزله زدگان در سازمان تربيت بدني واريز مي شود.

توسط يك نيكوكار خارجي براي كمك به زلزله زدگان بم
پيراهن «يا ابوالفضل» رضازاده ۴۰ هزار دلار خريداري شد
گروه ورزشي : به گزارش اداره كل روابط عمومي سازمان بهزيستي كشور حسين رضازاده قهرمان وزنه برداري جهان لباس ورزشي خود را كه مزين به نام مبارك «يا ابوالفضل» است و در مسابقات جهاني كانادا بر تن داشت به سازمان بهزيستي كشور جهت ساخت آسايشگاه كودكان بي سرپرست زلزله زده بم هديه كرد كه يك نيكوكار خارجي اين لباس را به مبلغ ۰۰۰/۴۰ دلار خريداري نمود و مقرر شد مبلغ ياد شده به حساب ۴۴۴۴ سازمان بهزيستي كشور نزد بانك صادرات ايران شعبه سپهر تهران واريز شود تا با مبلغ مذكور و كمكهاي مردم نيكوكار كشور نسبت به احداث چند آسايشگاه كودكان بي سرپرست در بم اقدام گردد.

كيش ميزبان هفتمين دوره مسابقات پينگ پنگ جانبازان
هفتمين دوره مسابقات پينگ پنگ جانبازان ضايعه نخايي گردن از ۲۱ دي در سالن المپيك جزيره كيش آغاز خواهد شد.
بر اساس اين گزارش اين مسابقات در پنج كلاس پزشكي برگزار خواهد شد كه جانبازاني از استانهاي خوزستان، كرمانشاه، همدان، اردبيل، سيستان و بلوچستان، گيلان، قم، گلستان، فارس، آذربايجان غربي، اصفهان، آذربايجان شرقي، خراسان و يك تيم از كرج در آن شركت دارند.

با درخواست سرمربي تيم ملي كشتي آزاد
دبير، محمدي و قنبري از حضور در ليگ كشتي معاف شدند
گروه ورزشي: با درخواست منصور برزگر، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد و تصويب فدراسيون كشتي عليرضا دبير، مراد محمدي و فريدون قنبري تا پايان مسابقات گزينشي در ليگ شركت نمي كنند.
اين سه كشتي گير كه بايد براي كسب سهميه المپيك در مسابقات گزينشي شركت كنند، تا پايان مسابقات گزينشي حق همراهي تيم هاي خود در ليگ كشتي كشور را ندارند.
اين تصميم به درخواست برزگر جهت آماده سازي اين سه كشتي گير براي حضور در مسابقات گزينشي گرفته شد كه با موافقت دو باشگاه سايپا و راه آهن خراسان كشتي اين دو تيم به دليل عدم حضور دبير در تيم راه آهن به تعويق افتاد. قرار است اين مسابقه كشتي پس از مسابقات گزينشي برگزار شود.
۱۰ فرنگي كار در راه فنلاند
اسامي تيم ملي كشتي فرنگي براي حضور در تورنمنت فنلاند اعلام شد.
اسامي فرنگي كاران اعزامي به فنلاند به شرح زير مي باشد:
۵۵ كيلوگرم: حسن رنگرز
۶۰ كيلوگرم: علي اشكاني
۶۶ كيلوگرم: پرويز زيدوند، مهدي نصيري
۷۴ كيلوگرم: مهدي محمدي، محسن پودنكي
۸۴ كيلوگرم: مجيد رمضاني
۹۶ كيلوگرم: مسعود هاشم زاده
۱۲۰ كيلوگرم: عليرضا غريبي، سجاد برزي

امروز نوبت گلريزان واليبال است
گروه ورزشي: امروز يكشنبه روز گلريزان واليبال انتخاب شده است. جامعه ورزش ايران از روزي كه زلزله بم اتفاق افتاد با وجود تعطيلي مسابقات رسمي يك آن از حركت بازنايستاد و با تشكيل ستاد و تجمعات مختلف در اقصي نقاط كشور به ياري زلزله زدگان برخاست و ضمن همياري و همدردي با مردم به ياري مصدومين و بازماندگان اين فاجعه دلخراش شتافت. امروز با همكاري فدراسيون واليبال، اداره كل تربيت بدني استان تهران، هيأت واليبال و كميته واليبال نويسان در مرحله پلي اف رقابت هاي جام در جام باشگاه هاي تهران مراسم گلريزان در سالن شهداي هفتم تير برپاست. اين برنامه از ساعت ۱۴ آغاز و تا ساعت ۲۲ امشب ادامه خواهد داشت. جدا از خانواده واليبال، ورزشكاران، فدراسيون ها، مديران اجرايي رشته هاي مختلف ورزشي، باشگاه ها و هنرمندان حضوري فعال در برنامه گلريزان واليبال دارند. هريك از تماشاگران هم مي توانند با خريد بليت همت عالي و اهداي كمك هاي نقدي و جنسي خود همانند روزهاي پيش  قدمي در اين راه خيرخواهانه بردارند.
برنامه بازي هاي امروز واليبال (سالن ۷ تير)
ساعت ۱۴: سايپا - پيكان
ساعت ۳۰/۱۵: تلاش - شهرداري كرج
ساعت ۳۰/۱۷: پاس - دخانيات
ساعت ۳۰/۱۹: صنام - برق تهران

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
خارجي
سياسي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش جهان
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بازارچه همشهري
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   خارجي   |   سياسي   |   شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   ورزش جهان   |  
|  صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |