هستيد؟ خجالتي چرا
بيشتر ناهنجاريهاي بيرويه ، مهاجرت
:روزنامهنگاران صنفي انجمن حقوقي كميته دبير
نيست قانونيجرم نظر از عمومي اذهان تشويش
زاهدان در بمب انفجار
" كيان " جديد شماره
بر نظارت هيات مهاجراني دكتر حضور با
داد جلسه تشكيل مطبوعات
هستيد؟ خجالتي چرا
آن درمان راههاي و كمرويي مشكل بر مقدمهاي
حتي و جواني و نوجواني دوران مسائل از يكي كمرويي
در است ، ممكن شخص هر.است فعلي جوامع در بزرگسالي
نتواند كه بگيرد قرار ناخواسته و خواسته موقعيتهايي
را خود استعدادهاي و شود ظاهر شايد و بايد كه آنطوري
.دهد بروز
كجا از كمرويي ميناميم؟ كمرو را كسي چه چيست؟ كمرويي
شكلگيري باعث عوامل از مجموعهاي...و ميگيرد؟ سرچشمه
محيط -الف جمله آن از كه ميگردد افراد شخصيت
ميباشد وراثت -ب
چيست كمرويي -الف
ميگوييم؟ كمرو كسي چه به و
"موقعيتهاست در گرفتن قرار از ترس" از است عبارت كمرويي
مطمئن ديگران با خود روابط در است ، نداشتن جرات يا
پاي نميتوانيد اما خواندهايد خوب را درسهايتان نيستيم ،
اگر دهيد ، ارائه را آن دوستان مقابل در و بياييد تابلو
احساس اين دهيد ، جواب نميتوانيد بياييد تابلو همپاي
و دروني و ذهني استعدادهاي كه ميشود آن از مانع
چرا ميگويد شما به معلم دهيد ، نشان را خود تواناييهاي
در نمودهايد ، مطالعه واقعا كه حالي در نخواندهايد درس
سر پشت در موارد برخي در حتي ميگوييد ، سخن كمتر كلاس
مينويسيد زيبايي انشاء ميشويد ، پنهان همكلاسيهايتان
.بخوانيد آنرا دوستانتان مقابل در نميشويد حاضر ولي
ميكنيد ، شركت كمتر مهمانيها در -ديگران با روابط در -1
اگر نميگوييد ، سخن كسي با و مينشينيد تنها گوشهاي در
كه حرفي اين ميشويد ، تعرض دچار بزنيد حرفي بخواهيد هم
هست ديگران ميل مطابق !است بد يا خوب بزنم ميخواهم من
غذاخوردن هنگام نماييد شركت مهماني در اگر.نيست يا
دستهايتان نشويد ، مرتكب اشتباهي كه هستيد خيليمواظب
نخوريد ، تندتند نخوريد ، زياد ميكنيد فكر مدام ميلرزد ،
از كه نشدهايد سير هنوز موارد برخي در و نخوريد آهسته
.ميكشيد دست خوردن غذا
خيلي دوستان با خود روابط در -دوستان با روابط در -2
مطلوب دوستانتان براي كه نزنيد حرفي كه هستيد مواظب
آنرا خودتان و بخواهند چيزي شما از دوستان اگر.نباشد
نظرات با نه ، بگوييد نميتوانيد باشيد داشته احتياج
موافقت كاملا باشد شما نظر مخالف اگر حتي ديگران
...و ميكنيد
كمرويي علل -ب
بيش فرزندانشان از كه والديني -خانواده و والدين نقش -1
انتخاب دوستي نميدهند اجازه حتي و نموده مراقبت حد از
موارد از برخي در نمايد بازي همسالان ديگر با يا و نمايد
عهده از حتي كه كارهايي ميزنند ، حرف آنها بجاي
بعضي در يا ميدهند انجام خودشان برميآيد فرزندانشان
خود به منفي جنبه آنها تشويقهاي و تحسينها مواقع
كه است باوقار و سنگين قدر اين ماشاءالله" مثلا ميگيرد
"نميگيرد بالا را سرش بزني او به هم حرف تا صد اگر
شركت جمعي در اگر "بردي...به هستي خجالتي و سنگين چقدر"
چنين "است وخجالتي كمرو" ميگويد مادر سريعا نكند
ميگردد اعمال والدين جانب از كه تلقينات و منفي پيامهاي
پيدا خود درباره كه عقيدهاي و تصور كودك كه ميشود باعث
چنين عكسباشد كمرو و خجالتي شخص يك عنوان به ميكند
اهميت فرزندان به ناخودآگاه كه هستند والدين برخوردي
شخصيت به و نيستند قائل آنها براي احترامي نميدهند ،
بگويد سخني ميخواهد كودك تا ندارند توجهي فرزندان
تو" قبيل از عباراتي و نموده قطع را او سخن سريعا
اين تو" "نيست حاليت تو" "نزن حرف تو" "نميفهمي بچهاي
قبيل اين از رفتاري و عبارات با و "نميكني درك را چيزها
.ميدهيد كاهش را نفسش عزت و تحقير را كودك
برخي در.است تربيت و تعليم كانون مدرسه -مدرسه نقش -2
موجبات ناآگاهانه يا آگاهانه معلمان است ممكن موارد
و نمايند فراهم را دانشآموزان كنارهگيري و گوشهگيري
شادي و نشاط با توام و آزاد فضاي نمودن فراهم جاي به
ترسآور زده ، دل خسته ، فضايي به را كلاس
بيايد تابلو پاي به بخواهد دانشآموزي مثلا سازند مبدل
نتواند دانشآموز اگر و كند بيان را گذشته درس خلاصه و
:كه است اين هم معلم واكنش دهد ارائه را مطالب بخوبي
"ميخورد خودت بدرد اينطوري" "است دادن جواب طرز چه اين"
سرجايش در نااميدي و ياس يا و نميدهد پاسخ دانشآموز و
.مينمايند تمسخر را وي نيز دانشآموزان مابقي و مينشيند
بگيرد تصميم دانشآموز كه ميشود باعث منفي تجربه اين
جواب را درس شد مجبور هم اگر و نرود تابلو پاي ديگر كه
حتي نميتواند و ميشود تداعي تلخ تجربه آن سريعا بدهد
.دهد جواب را درس كتاب ، مطالعه صورت در
ضعف نقاط گفتن و دوستان تمسخرهاي -همسالان و دوستان -3
باعث كه آنها بيمورد خندههاي يا و آنها جانب از افراد
است ممكن و بگويد سخن كمتر دوستان جمع در فرد ميشود
.شود كمرويي باعث
كه من" اينكه به فرد اعتقاد -پنداري خويشتن يا خود -4
يا دارد خود از شخص هر كه تصويري ديگر عبارت به "هستم
يا كاهش در دارد خود درباره فرد كه عقيدهاي و ايمان
.است موثر كمرويي افزايش
كمرويي عواقب -ج
نفس عزت كاهش -1
خويش حقوق از دفاع عدم -2
بالقوه تواناييهاي و استعدادها بروز از ممانعت -3
گوشهگيري و كنارهگيري -4
مناسب خانوادگي تعاملات و روابط فقدان -5
شدن ، برافروخته قلب ، ضربان افزايش" فيزيولوژي تاثيرات -6
"خون فشار افزايش زبان ، لكنت
كمرويي درمان -د
از نه ، خيابانم ، از نه ، شهرم ، از كنم ، آغاز كجا از"
".ميكنم آغاز خودم از نه ، خانوادهام ، از نه ، كوچهام ،
براي هدفي فرد يعني توان ، يعني اراده -اراده تقويت -1
و سعي از دست هدف آن به رسيدن تا و بگيرد نظر در خود
عمل گام به گام ميتوان اراده تقويت برايبرندارد تلاش
كمرويي احساس كمتر آنها در كه موقعيتهايي از ابتدا.نمود
مرحله در "صميمي دوستان" مثلا.بگوييم سخن مينماييم
كمرويي احساس بيشتر ميكنيم احساس كه جمعي در دوم
مطالعه با دوستان جمع در ترتيب همين به و مينماييم
در. نماييم مطرح را مطالبي قبلي آمادگي و روزنامهاي
تلاش مينشينيم ميز يك در كه دوستان بر علاوه كلاس
در و نماييم برقرار ارتباط نيز ديگران با نماييم
.نماييم شركت گروهي فعاليتهاي
سبب منفي يا مثبت پيامهاي فرستادن -تلقين از استفاده -2
را عبارات اين روز هر.ميشود ما توانايي عدم يا توانايي
با كه هستم قوي نيروي چنان داراي من" كنيم تكرار مرتبه 5
ميدهم ، انجام را كاري هر اراده نيروي با و خدا به توكل
ميكنم احساس راحتم ، من" "است ناپذير شكست من اراده
".ميزنم حرف بهراحتي من هستم ، اطمينان از سرشار
در شركت معمولا -ورزشي و گروهي جلسات در مشاركت -3
فرد كه ميشود سبب جسم ، سلامتي علاوهبر ورزشي گروههاي
در را خود و شده برخوردار همبستگي و تعلق احساس نوعي از
.بداند شريك و سهيم جمعي كارهاي
را كمرو فرد كه است موفقيتآميزي دروازه خنده -خنده -4
شدن خنثي عامل خنده.ميكند هدايت و رهنمون شهامت به
ديگران جمع در يا و دوستان جمع در كنيم سعيماست ترسهاي
در يا بخنديم ديگران همانند خندهآور سخنان برابر در
روز در نماييم تلاش و بخنديم و بگيريم قرار آينه مقابل
.بخنديم بيشتر
بگوييم فروشنده به مثلا -برويم مغازه يا فروشگاه به -5
آزادانه آن به كردن نگاه از بعد بياور را لباس فلان
اين انجام. ندارم دوست را مدلش ولي زيباست رنگش بگوييم
.ميشود كمرويي رفع سبب امور
و همسايگان با برخورد در كنيم تلاش -روابط در تغيير -6
خروج هنگام. دهيم تغيير را خود احوالپرسي روش دوستان
و بزنيم لبخندكنيم بش و خوش او با خانه از همسايه
...و خوبي هواي عجب قبيل از عباراتي
و مقابل طرف چشم در گفتن سخن موقع -نگاه در اطمينان -7
را سرمان و كنيم نگاه بيني انتهاي قسمتهاي و خود شنونده
از سرشار ميكنيد تصور عمل اين انجام با و بگيريم بالا
خود تسلط تحت را ديگران و هستيد قدرت و نيرو
.ميآوريد در
كودكي دوران همان از نبايد والدين -والدين به توجيه -8
خيلي بگويند آنها به و نمايند كمرو و خجول را بچهها
...و هستند خجالتي
-باشيد بيتفاوت ديگران تحقيرهاي و تمسخرها مقابل در -9
از كه هستند كساني گروهها ، يا و جمعيت بين در معمولا
صورت در ميكنند سعي و ميشوند نگران ديگر افراد موفقيت
دهند ، قرار تمسخر مورد را آنها ضعفي كوچكترين مشاهده
از اراده كه ميشود سبب اعمالي چنين به بياعتنايي
مانع شكستي و ضعف نوع هيچ و شود برخوردار بيشتري استحكام
.نشود پيروزي به رسيدن
درمان راههاي و كمرويي-1-دربارهكمرويي كتاب مطالعه -10
-هوشيار:ترجمه.برانيه تالهو -شارتيه ژان:مولفان آن
.كارنگي ديل مولف.زيستن موفق رمز -رزمآزما20
را خود اراده چگونه -دانشور30 سيمين:ترجمه
:ترجمه ولوي ، -كربيكف -رنال پير مولفان كنيم ، تقويت
...و رزمآزما هوشيار
شمسي علي
راهنمايي و مشاوره كارشناس
:منابع
-شارتيه ژان:مولفان:آن درمان راههاي و كمرويي -1
رزمآزما -هوشيار:ترجمه تالهوبرانيه
-ديمولد:مولفان:دقت كمرويي ، چاره بياراده ، قدرت -2
سهروردي حسين محمد:ترجمه لوران دوسن
ولوي ، -پيررنال:مولفان كنيم تقويت را خود اراده چگونه -3
رزمآزما هوشيار:ترجمه
عبدالله دكتر:مولف:درمان روان و مشاوره نظريههاي -4
شفيعآبادي
سعدي گلستان -5
بيشتر ناهنجاريهاي بيرويه ، مهاجرت
(پاياني بخش) !كنند بادمي شهرها ;ميشوند خالي روستاها
و اقتصاد غيرتوليدي ساختار و تورم نرخ افزايش بيكاري ،
رشد باعث بزرگ شهرهاي سوي به مهاجرت نرخ افزايش
پژوهشهاي.ميشود بزهكاري جمله از اجتماعي ناهنجاريهاي
مهاجر افراد از بزهكاران بيشتر ميدهد نشان جامعهشناختي
.هستند حاشيهنشين كولنيهاي جزء بيشتر كه بوده جامعه يك
ناحيه آمريكادر آلونكنشين منطقه يك در نمونه براي
جاي خود رادر شهري جمعيت درصد فقط 10 كه ايندياناپوليس
نقص و رواني امراض درصد مقاربتي ، 19 امراض درصد داده ، 24
خود به را شهري حبسهاي بازداشتي افراد درصد و 25 عضو
كودك هزار خودمان ، 20 وطني نمونه در.است داده اختصاص
ناهنجاريهايي چنين از بارزي نشانه خود درتهران خياباني
.هستند بيرويه مهاجرتهاي و فقر مستقيم ثمره كه است
كودكان را خياباني كودكان درصد از 80 بيش اينكه گفتنيتر
.ميدهند تشكيل مهاجر
را آنها افزوده شهر عمومي مشكلات به خود مهاجرتها
از جمعيت جغرافيايي تحرك افزايش همچنين.ميكنند تشديد
نشات اجتماعي -اقتصادي بحرانهاي از كه شهرها به روستاها
در بويژه) خشونتها نرخ رشد باعث خودميگيرند
افزايش چنانكه.ميشوند(سياسي خشونتهاي دورههايي ،
خود بحراني421337 سالهاي در مهاجرت
سال 1337 در درصد از 5/3 داخلي خشونت ميزان افزايش باعث
آمار.شد و 42 و 41 سالهاي 40 در درصد و 63 و 5/39 به 30
افزايش درصد اخير 5/3 سالهاي در جرم رشد ميدهد نشان
خود به را رقم پايينترين قتل جرايم ، ميان در.است داشته
از.است نفر هزار در 100 نفر برابر 5/2 كه داده اختصاص
در و بوده ات منكر و سرقت انگيزه به درصد رقم 8/15 اين
واختلافات نزاع خاطر به قتلها درصد حدود 45 مقابل
در قتلها درصد از 30 بيش.است بوده خانوادگي و بيروني
نشان جامعهشناختي بررسيهاي و ;است گرفته صورت تهران
با مستقيم رابطه قتلها اين از توجهي قابل درصد كه داده
.دارد مهاجران و مهاجرت مساله
جمعيتي ظرفيت ميشود باعث واقع در بيرويه مهاجرتهاي
امكانات و سازمانها و اركان بيآنكه يابد ، افزايش شهر
اجتماعي كنترل به نتيجه در.باشند يافته رشد امكان آنها
كنترلكننده پرسنل آمار افزايش كه ;شده وارد لطمه شديدا
.كند جبران را آن نميتواند نيز
عالي پز و خالي جيب مساله و مهاجرت
همچنان تهران بويژه بزرگ شهرهاي به مهاجرت اينها تمام با
باد بيشتر (بزرگ شهرهاي ديگر همچنين)تهران و ادامهدارد
از حمايت براي درستي برنامه كه زماني تا ميكنند ،
روستا در درآمدزا و كافي شغلي فرصتهاي ايجاد و كشاورزي
اجتماعي زندگي پيشرفته و رفاهي امكانات ايجاد و سويي از
مهاجرت معضل نشود ، اجرا واقعا كوچك شهرهاي و روستاها در
بزرگ شهرهاي و پايتخت سوي به هجوموار و بيبرنامه
.يافت خواهد ادامه همچنان
و نيرو صرف جاي به نيست صحيحتر آيا ميانه اين در
در امكاناتي -مالي منابع كلي طور به و عمومي سرمايه
بر را آنها ;(شرايط اين در) غيرضروريتر مجاري از بسياري
مشكلات از بسياري علتالعلل اين مهاجرت معضل حل روي
.كنيم متمركز داخلي
هستند نوبته دو كشور مدارس درصد كه 60 زماني در راستي به
تشكيل باز مكانهاي و چادرها كپرها ، در كلاس هزار و 16
برگزاري آيا ;است روبهرو اعتبارات كمبود با دولت و شده
دستگاههاي سوي از (پيش سال تابستان در فقط) سمينار 530
تختهاي تعداد كه ، حالي درميرسد نظر به معقول دولتي
جهاني ازاستانداردهاي كمتر دركشور موجود بيمارستاني
صرف آيا است ، روستايي مناطق در كمبودها اين عمده و است
(تبليغات جمله از) مشابه اشكال يا شكل اين به مالي منابع
نيست؟ ساختاري بيماري يك از نشان
باورش نبايد نيانجامد انفجار به بحراني تا راستي به
حتما است؟ نرسيده حاد مرز به مهاجرت بحران آيا و كنيم؟
كنيم؟ باور را فاجعه تا بگذرد انفجار از بايد
پرتوي غلامرضا
:روزنامهنگاران صنفي انجمن حقوقي كميته دبير
نيست قانونيجرم نظر از عمومي اذهان تشويش
جاده در را حقوقي و قضايي امور كه هنگامي :اجتماعي گروه
با قانوني مفاهيم كه است طبيعي ميدهند ، قرار سياست
.شوند مواجه ابهام
صنفي انجمن حقوقي كميته دبير نوروزي ، كامبيز
مطلب اين بيان با ايسنا با گفتوگو در روزنامهنگاران ،
مثال براي:افزود است ، روشن موارد تمام در قانون ، حكم كه
ميرود ، كار به منظم طور به كه "عمومي اذهان تشويش" كلمه
تاكيد من و است نشده شناخته ماجرم قوانين از يك هيچ در
اطلاعات آزاد جريان قهري نتيجه "اذهان تشويش" كه ميكنم
اين و ميكند نگران را انسان آگاهي اصولا كه چرا است ،
.ندارند نگراني هيچ كه هستند بيخبر افراد
فينفسه عمومي اذهان تشويش اصولا بنابراين:داد ادامه وي
.است اكاذيب نشر ميرود شمار به جرم آنچه بلكه نيست ، جرم
سخن اين اگر حتي بگويد ، راستي سخن كسي اگر براين بنا
عنوان هيچ به او اقدام اين شود ، نگراني ايجاد باعث راست
.نيست مجازات و تعقيب قابل
:گفت "مقدسات به توهين" عبارت باره در همچنين ، نوروزي ،
انبياء ، به توهين اسلامي مجازات قانون ماده 513 در
ولي شدهاند معرفي جرم عنوان به (س)فاطمه حضرت و معصومين
"مقدسات به توهين" كلي عنوان تحت ميدانم من كه جايي تا
.ندارد وجود ما مجازات قوانين در چيزي
يكي:داشت اظهار ادامه در مطبوعات ، منصفه هيات پيشين عضو
است ، جرم قانونيبودن اصل جزا ، حقوق اساسي بسيار اصول از
تعيين مجازات آن براي قانون كه است جرم عملي آن يعني
.است كرده
جاده از را حقوقي مفاهيم كه اينجاست مشكل:كرد تاكيد وي
بهره آن از سياسي منافع قالب در و ميكنند خارج خود
.ميبرند
دليل به هم ، ما قضايي دستگاه متاسفانه:كرد تصريح نوروزي
ميكند نگاه قوانين به گونهاي به دارد ، كه نارساييهايي
بسياري انتقاد تاكنون و ميزند دامن پرسشها اين به كه
.است برانگيخته را حقوقدانان از
عقايد تفتيش ممنوعيت اصل دقيق اجراي لزوم بر تاكيد با وي
اعمالشان دليل به تنها را افراد حقوقي لحاظ از:گفت
به نميتوان را كس هيچ و كرد مجازات و مواخذه ميتوان
در البته.كرد محاكمه دادگاهي در دارد كه عقيدهاي جهت
را آن ميتوان كه است بوده مواردي اخير وقت چند محاكمات
.دانست عقايد تفتيش به گرايش نوعي از حاكي
به تلفني شنود ممنوعيت بر تاكيد با همچنين حقوقدان اين
پيشنهاد مجلس نمايندگان به اساسي ، قانون صريح نص دليل
شنودهاي براي زمينه ، اين در طرحي آمادهكردن با كه كرد
.شوند قائل محدوديت تلفني
بود قرار ارتداد حكم:گفت ارتداد ، حكم درباره همچنين وي ،
پيامدهاي دليل به ولي بگيرد ، قرار ما موضوعه قوانين در
.است نگرفته صورت كار اين بينالمللي
يا و معاد و نبوت توحيد ، انكار شامل را ارتداد نوروزي ،
اصل سه از يكي انكار به منجر كه ترتيبي به ضروريات انكار
فرد يك مرتدبودن احراز:گفت و كرد عنوان شود ، اعتقادي
آقاي مانند افرادي كه نيست طور اين و است مشكل بسيار
.كرد متهم ارتداد به راحتي به بتوان را اشكوري يوسفي
بگيرد ، قرار توجه مورد بايد آنچه:كرد تاكيد پايان در وي
و اغراض اختلاط است ، سياسي مسايل از قضا امر پاككردن
به منجر كه است حقوقي و قضايي مفاهيم با سياسي منافع
.ميشود مشكلات بروز
زاهدان در بمب انفجار
كه زاهدان شهر در بمبي انفجار :همشهري خبرنگار -زاهدان
مقارن بود شده گذاشته كار سواري پيكان دستگاه يك داخل
ابيطالب عليبن مسجد جلوي ديروز بامداد دقيقه ساعت 15
مشاهدات.شد شهر اين شهروندان وحشت و رعب سبب زاهدان
بود حدي به انفجار شدت:حاكيست زمينه اين در ما خبرنگار
بسيار شعاع تا را اطراف مغازههاي و منازل شيشههاي كه
پنجرههاي و در و آورد بار به خساراتي و كرد خرد زياد
اطراف خودروهاي به و جاكنده از را مغازهها و خانهها
انفجار ، از پس كه است ذكر قابلاست كرده وارد خساراتي
.يافتند حضور محل در مردم و انتظامي و نظامي نيروهاي
:حاكيست زاهدان خاتمالانبياء بيمارستان از دريافتي آمار
بيمارستان اين اورژانس به زخمي نفر انفجار 6 از پس
كه افرادي از اما شدهاند مداوا سرپايي و يافته انتقال
مراجعه بيمارستان به انفجار شدت از ناشي عوارض اثر بر
تامين شوراي همچنيناست نشده منتشر دقيقي آمار كردهاند
زاهدان شهر در بمب انفجار درپي بلوچستان و سيستان استان
در:است شدهآمده ياد اطلاعيه در.كرد صادر اطلاعيهاي
است اسرائيل عليه كينه و خشم در غرق اسلام جهان كه ايامي
در بمب انفجار به اقدام كور حركتي در استكبار سرسپردگان
.كردند زاهدان
" كيان " جديد شماره
محسن از مقالهاي شماره ، اين در.شد منتشر كيان شماره 52
درباره ديگري مقالات همچنين قرآن ، در زندان درباره كديور
در ايمان مدرنيته ، و ايراني روشنفكران اخلاق ، و حكومت
.است رسيده چاپ به..و اجتهاد مفتوح باب عالم ، چند تلاقي
جواز و زندان مسئله به كديور محسن قرآن در زندان درمقاله
ديني درون منظري از بررسي اين.ميپردازد قرآن در آن
اين بر فرض نيز اخلاق و حكومت بحث دراست گرفته صورت
اساس بر ميتواند و اخلاقي است موجودي انسان كه است
هيچ به صورت اين غير در كند ، اقدام اخلاقي فعل به اختيار
در و انساني رفتارهاي تحسين و تقبيح از نميتوان وجه
به.آورد ميان به سخن حقوقي و اخلاقي نظام از نتيجه
بودن اخلاقي كه بود خواهد اين اصلي سوال مسئله اين دنبال
چيست؟ به انساني رفتار
بر نظارت هيات مهاجراني دكتر حضور با
داد جلسه تشكيل مطبوعات
خود اخير جلسه در مطبوعات بر نظارت هيات :اجتماعي گروه
.كرد موافقت چندنشريه وضعيت تغيير با
دفتر در دوشنبه روز كه مطبوعات بر نظارت هيات جلسه در
ترتيب تغيير با شد تشكيل اسلامي وارشاد فرهنگ وزير
پيام (گيلان استان گستره در) شمال آواي نشريات انتشار
موافقت روزنامه به هدف و (منطقهاي توزيع گستره) اردبيل
.شد
ما فرداي هفته ، در شماره دو به جنوب اتحاد نشريه همچنين
.شدند تبديل نامه هفته دو به مصاحبه و نامه هفته به
تخلفات پرونده همچنين جلسه اين در مطبوعات بر نظارت هيات
معاونت مكرر تذكرات وجود كهبا عامهپسند نشريه 12
را عرفي و اخلاقي ضوابط و مطبوعات قانون مفاد مطبوعاتي
.كرد بررسي گذاشتهاند ، زيرپا
شد مقرر مطبوعات قانون ماده 7 به استناد با جلسه اين در
خاوران ، پهلوان ، رخصت سهيل ، افكار ، ستاره نشريات انتشار از
نشرياتبه اين پرونده و جلوگيري پزشكي جهان و ميلاد
.شود ارجاع مطبوعات دادگاه
|