مجلس نماينده ملاقات 3 گرفت صورت ديروز
اوين زندان در گنجي اكبر با
هستيد؟ گو رك چقدر و چگونه
كنيم؟ حمايت فرزندان ورزش از چگونه
از قضايي دستگاه :گفت يوسفيان رضا دكتر
كند مي پرهيز مطبوعاتي دادگاههاي تشكيل
نبوي ابراهيم اتهامات به رسيدگي دادگاه
شد برگزار
حقوق استيفاي خواستار اشكوري يوسفي همسر
شد شوهرش قانوني
شريف مجيد قتل سالگرد دومين مراسم
ميشود برگزار
مجلس نماينده ملاقات 3 گرفت صورت ديروز
اوين زندان در گنجي اكبر با
مجلس نمايندگان از تن سه ديروز ظهر از پيش :اجتماعي گروه
و ملاقات گنجي اكبر با اوين زندان در اسلامي شوراي
.كردند گفتوگو
در شركتكننده نمايندگان از يكي ميرزاكوچكي منصور دكتر
بازداشت پيرامون گنجي اكبر:گفت ما خبرنگار به ديدار اين
و كيفرخواست متن از بياطلاعي روز ، مدت 108 به انفرادي
وي آوردن هنگام ماموران:گفت و داشت اعتراض وكيلش نديدن
اما كردهاند ، شتم و ضرب را او برلين كنفرانس دادگاه به
كردند ، تكذيب را كتككاري و شتم و ضرب هرگونه زندانبانان ،
دادگاه روز در كه داشت اصرار همچنان گنجي اكبر اما
.است شده شتم و ضرب برلين كنفرانس
پس بار نخستين براي گنجي خانواده ملاقات از ميرزاكوچكي
رياست كه مساعدتي با:گفت و داد خبر گنجي با ماه هفت از
شد ، قائل زندانيان با خانوادهها ديدار براي قضائيه قوه
گنجي با شدند موفق وي وكيل و گنجي اكبر خانواده ديروز
.كنند گفتوگو و ملاقات
اكبر توانستيم ما:كرد خاطرنشان همچنين مجلس نماينده اين
طور به اما كنيم متقاعد زندان لباس پوشيدن براي را گنجي
منصرف غذا اعتصاب ادامه از را ايشان نشديم موفق كامل
الان و ميگيرد روزه كه است مدتها گنجي اكبر گويا كنيم ،
.ميكند افطار آب و چاي با كردهفقط غذا اعتصاب كه
ذكر نيم و دوساعت را گنجي اكبر با ملاقات مدت ميرزاكوچكي
آقايان با بود قرار آنكه وجود با:گفت و كرد
علت به اما كنيم ديدار صفري لطيف و شمسالواعظين
دو با ديدار امكان گنجي با ملاقات زمان طولانيشدن
.نشد ميسر ديگر زنداني
يك در گنجي:گفت و كرد ذكر مناسب را گنجي اكبر روحيه وي
و است همبند ديگر زنداني پنج با xابعاد 46 با اتاق
كارگري بند در اينكه از چند هر و دارد خوبي امكانات
اين بر اوين زندان مسئولان اما دارد اعتراض است محبوس
بخش اين در امنيتي تدابير و بند اين امكانات كه باورند
.است بندها بقيه از بهتر
مسئولان برخورد از گفتوگو اين پايان در ميرزاكوچكي
براي را لازم زمينه آنها:گفت و كرد تشكر اوين زندان
در كه دادند مساعد قول و آوردند فراهم گنجي با ما ارتباط
ملاقات بتوانيم مطبوعاتي زندانيان ديگر با بعدي فرصتهاي
.كنيم
دادفر گنجي ، اكبر با مجلس نمايندگان ديدار در است گفتني
رئيسه هيات عضو نعيميپور و مجلس اصل 90 كميسيون مخبر
.بودند حاضر نيز مجلس
هستيد؟ گو رك چقدر و چگونه
اشاره
خود با آيا ميدهيد؟ اختصاص خود به را دقيقه چند روز در
سهم ميانديشيد؟ خود محاسن و معايب به و ميكنيد خلوت
و اعمال روز پايان در آيا است؟ چقدر خودتان زندگي از شما
ميپرسيد خود از و مينشينيد قضاوت به را خود رفتار
شاد را نفر چند امروز رنجاندهام؟ را نفر چند امروز
خير؟ يا بودهام مفيدي فرد امروز آيا كل در و كردهام؟
بسازيم انسانهايي خود از رفتارمان در تجديدنظر با بياييد
و توان كه است صورت اين در و احترام قابل و دوستداشتني
را خود همراهان و ندادهايم هدر بيهوده را خود ارزشهاي
تجربه يكبار.نميدهيم دست از ندانمكاريهايمان بهخاطر
.كنيد حس را آن شيريني و كنيد
بحثهاي جنجاليترين از ركگويي بحث گفت بتوان شايد
با مساوي و زشت صفتي را آن عدهاي كه چرا است ، اخلاقي
تلقي پسنديده صفتي را آن ديگر عده و ميدانند پردهدري
آن يا كرد مقابله آن با بايد آيا چيست؟ ركگويي.ميكنند
ميبرند لذت ركگويي از بيشتر ما اطرافيان.داد گسترش را
به حدودي تا كردهايم سعي مقاله اين در.ميشوند مكدر يا
به باشد كوچك هرچند گامي كه شايد دهيم پاسخ سوالها اين
.بهتر فردايي سوي
چه؟ يعني ركگويي
يعني ركگويي ميكنند ركگويي از عوام كه تعريفي طبق
و بيانات در مقابل طرف كه جايي تا بيان و لهجه صراحت
اين حكم به و نگيرد نظر در را ملاحظاتي هيچ خودش سخنان
زبان به ميخواهد دلش كه را هرچه است ركگويي آدم كه
كسي بيانش و صحبت اين كه كند انديشه اينكه بدون بياورد
خير؟ يا ميآزارد را
صفت ركگويي تعريف ، اين با كنيد قضاوت شما حال
خير؟ يا است پسنديدهاي
دلشان هرچه كه كردهايد برخورد آدمهايي با حال به تا آيا
ناراحت مقابل طرف وقتي و ميگويند ديگران به ميخواهد
پشت كه است اين از بهتر ميگويند خونسردي كمال در ميشود
به ميدهد اجازه خودش به طرف مورد اين در پس.بگويم سرت
را حرفي بزندهر حرف كسي سر پشت نميخواهد كه اين دليل
.باشد ناسزا حرف آن اگر حتي بياورد زبان به شخص مقابل در
است غيبت كسي سر پشت بدگويي اگر بدانيم بايد كه حالي در
زشتي كه ميباشد ناسزا و دشنام هم شخص روبهروي بدگويي
خودمان ديني دستورات در ما مگر و نيست غيبت از كمتر آن
آسوده او زبان از ديگران كه است كسي مسلمان كه نداريم
.باشند
ركگويي صحيح تعريف
بيان در جسارت و صراحت يعني ركگويي بدانيم است بهتر پس
يعني ركگويي.ديگران به بياحترامي در جسارت نه حقيقت
رنجش نه.باشد دربرداشته را ديگران نفع كه بياني صراحت
.را ديگران
ركگويي مقابل نقطه
كه است اين آن معني و است حضور شرم ركگويي مقابل نقطه
كند كنترل را بيانش و كند شرم مقابل طرف حضور از انسان
.باشند آسوده او زبان دست از همه كه طوري به
كه نسازيم آدمهايي خود از زبانمان گذاشتن آزاد با بياييد
هر روي و باشد داشته نشر و حشر ما با نكند رقبت هيچكس
زبان به را آن بعد و كنيم فكر بزنيم است قرار كه حرفي
اگر بعد ميزنند حرف اول كه نباشيم افرادي جزو و بياوريم
يا رنجاندهاند را كسي آيا كه ميكنند فكر داشتند وقت
خير؟
كه ميكنيم برخورد آدمهايي با روزمره زندگي در بارها
زبان به احوالپرسي و سلام از بعد كه كلمهاي اولين
برخورد در همواره انسان و است كنايه و زبان زخم ميآورند
با كه افرادي است ، كنايه و نيش منتظر افراد اينگونه با
قرار بازيچه را انساني روابط خود به ركگويي برچسب زدن
.ميدهند
روزها اين كه را تعقل بدون گفتن سخن تاثير هم با حال
زندگي مختلف ابعاد در را است گرفته خود به ركگويي عنوان
.ميكنيم بررسي
همسر بر ركگويي تاثير -1
سلامت چيزي هر از بيشتر تعقل بدون و مهابا بدون گفتن سخن
انسان و ميدهد قرار تحتالشعاع را خانواده
وقتي كند محبت خود همسر جمله از و ديگران به چقدر هر
كه انساني و ندارد تاثيري هيچ باشد نداشته خوبي زبان
نميگيرد نظر در خودش گفتن سخن در را ملاحظاتي كوچكترين
.ميكند وارد خودش همسر به را آسيب و صدمه بيشترين
و منش و گفتن سخن طرز ميكند ثابت روانشناسي مطالعات
خانواده سلامت در بسزايي تاثير مقوله اين در شخص رفتار
زندگي در فراواني تاثير فرد كلام نوع.ميكند ايجاد
با كه كسي از را محبتها بالاترين انسان.دارد زناشويي
از خيلي و كند قبول نميتواند ميآزارد را او زبانش
ميشود گرم زبان و خوب لحن با را زناشويي زندگي مشكلات
.كرد حل
فرزندان بر ركگويي تاثير -2
بيشترين كودك و هستند كودك عيار تمام الگوي والدين
خود مادر و پدر بخصوص و اطرافيان از را خانوادگي عادات
.است بزرگسالي دوران براي مقدمهاي كودكي و ميآموزد
يا و خونگرم مهربان آرام ، فردي را كودك خانواده محيط
مادر و پدر كه كودكي.ميآورد بار خشن و مضطرب بالعكس
ميبيند و ميبيند بيملاحظه و جواب حاضر افرادي را خود
در و خود كردن صحبت در دو اين از يكي يا و مادر و پدر كه
را انساني ملاحظات از كدام هيچ ديگران با خود برخوردهاي
بعد و ميزنند حرف اول معروف قول به و نميگيرند نظر در
و ميكند خود الگوي را رفتار همين كودك اين ميكنند فكر
از او و ميشود تبديل بيمبالات و جواب كودكيحاضر به
را آنچه هر و كند فكر نيست نيازي كه ميآموزد خود والدين
بعضا تاسف كمال با و بياورد زبان به ميتواند بخواهد كه
معروف قول به و جوابي حاضر خاطر به كودك كه شده ديده
چه كه پيداست ناگفته و ميشود هم تحسين و تشويق ركگويي
راه آغاز در بايد كودك.است كودكي چنين انتظار در فردايي
و ميآزارد را ديگران سخنانش از برخي كه بياموزد زندگي
و اعمال با متناسب او با ديگران رفتار كه بياموزد بايد
بهره ديگران محبت و دوستي از است مايل اگر و اوست گفتار
.باشد داشته صحيحي گفتار و رفتار بايد ببرد
جامعه و اطرافيان بر ركگويي تاثير -3
كه طور هر كه افرادي است كرده ثابت تجربه
در را ملاحظاتي هيچ مقوله اين در و ميگويند سخن مايلند
كه ميشوند بدل تنها افرادي به نهايت در نميگيرند نظر
به.باشد داشته رفت و آمد آنها با ميكند رغبت كسي كمتر
او گفتن سخن طرز از اطرافيان از كدام هر كه اين دليل
آن كه نيستند حاضر و دارند ياد به را ناخوشايندي خاطرات
.شود تكرار خاطرات
ركگويي درمان
يعني آن عام معني به ركگويي منظور راستا اين در البته
.ميباشد وتعقل انديشه بدون زدن حرف
حرفهاي روي كه نميكنند وقت پرحرفي خاطر به افراد اصولا
عادت را خود كه است اين گام اولين پس كنند ، فكر خود
داشته مدنظر هميشه و سكوت به و زدن حرف كم به بدهيم
ارزش سكوت دارد را نقره ارزش زدن حرف آن اگر كه باشيم
راحتتر او براي بگويد سخن كمتر كه انساني و دارد را طلا
را حرفي كه كند انديشه و كند فكر گفتن سخن موقع كه است
كه آنگاه و خير؟ يا ميآزارد را كسي بزند ميخواهد كه
فايده اولين نرنجانيم را كسي زبانمان با ديگر كنيم عادت
اطرافيان و خانواده به بعد خودمان به اول كار اين
از ديگر كه بدهيم عادت را خودمان بايد و بازميگردد
ناصواب گفتارهاي توجيه براي و نبريم لذت ديگران رنجاندن
خود از ترتيب اين به و هستم ركي آدم من نگوييم خود
ما طرف به رغبت و ميل با ديگران كه بسازيم انسانهايي
.روز آن اميد به.اضطراب و ترس با نه بيايند
رحماني.ع
كنيم؟ حمايت فرزندان ورزش از چگونه
توسط آن انتخاب چگونگي و ورزشي مختلف رشتههاي وجود
كه است مهمي مسائل از پايه سنين در جوانان و نوجوانان
ميباشد والدين حمايت نيازمند
مختلف درجوامع ورزشي برنامههاي انجام اهميت امروزه
گفت ميتوان كه رسيده حدي به عمومي كاربردهاي با بويژه
.ميشود قلمداد يافتگي توسعه و پيشرفت بارز نشانههاي از
اولين بهعنوان درخانوادهها فرزندان ، ورزش اجراي نحوه
مختلف رشتههاي وجود.است برخوردار خاصي اهميت از پايگاه
در جوانان و نوجوانان توسط آن انتخاب چگونگي و ورزشي
والدين حمايت نيازمند كه است مهمي مسائل از پايه سنين
به ورزشكردن با موافقت با تنها حمايت اينميباشد
به اما است اول گام موافقت ، واقع در و نميرسد پايان
زندگي آينده در آن انكارناپذير نقش و موضوع حساسيت دليل
بايستي كه ميطلبد را علمي و صحيح برخوردي فرزندان
حتما مرحله اين در.گردد عجولانه انتخابي جايگزين
افراد نمود ، پرهيز نگري ساده و سهلانگاري از بايستي
اينك هستند والدين رده در اكنون هم خود كه بسياري نمونه
صورت به گذشته سالهاي در را حمايتي چنين وجود عدم حسرت
.ميكنند بيان تلخ خاطرهاي
فراوان احساسي علاقههاي وجود با اقدامات درنخستين
اين از والدين آگاهي مختلف ، ورزشهاي به نسبت فرزندان
بطور روانشناسي امور و شخصيتي لحاظ از فرزندشان كه موضوع
ياري.باشد اهميت حائز ميتواند است فردي چگونه عمومي
تعقيب تحصيلي ، مشاوران مدرسه ، ومحيط معلمين از گرفتن
و صاحبنظران با ورزشي مشاوره و فرزندان روزانه رفتار
.است موثر فرزندان علائق شناخت در نيز كارشناسان
و كاملااموزشي درمحيطهاي فرزندان رهاكردن مثال بهعنوان
مختلف مسابقات تماشاي يا و ورزشي امكانات و وسايل درميان
.نمودارميسازد را آنان اوليه گرايشات مرور به
از كه نسبي شناخت با والدين فعاليتها ، ادامه در
تيپشناسي به توجه با ورزش هر صحيحتر انجام ويژگيهاي
ميتوانند ميآورند بدست (بدني ساختار بر تاكيد با)ورزشي
در آنان.نمايند ياري مسيرموفقتر دريافتن را فرزندان
توفيق مثلابراي كه مطلب اين از آگاهي با مرحله اين
بلندتر قد معمولا بسكتبال يا واليبال رشته در بيشتر
رشتههاي واقعي نياز براساس را فرزندان است ، كننده تعيين
منطقيتري تصميمگيري به خاص بدني خصوصيات به مختلف
.ميسازند رهنمون
ويژگيهاي داشتن وهمراه فعاليت واحساس علاقه يافتن از پس
مورد رشتههاي از يكي در فعاليت آماده مثبت ، فرد جسماني
دقت با ميبايست والدين مرحله اين در ميگردد ، نظر
به را خود وظيفه رشتهورزشي ومربيان فعاليت محل درانتخاب
آموزش ورزشي مكان انتخاب براي والدين برسانند ، انجام
زير موارد نظير اطلاعاتي به خود فرزندان به دهنده
مكان آن مبناي بر و دقيق برنامهريزي با تا نيازمندند
.گردد انتخاب
.فعاليت مكان امتياز صاحب مديرو شناسايي-
.مكان قانوني ومجوز فني صلاحيت بررسي-
.نظر مورد مربيان اخلاقي و شخصيتي وضعيت بررسي -
.وي وظايف ومحدوده مكان بازرس شناسايي -
.نام ثبت حق و شهريه وضعيت بررسي -
ارتفاع ، محدوده نور ، لحاظ از مكان محيطي امكانات بررسي -
.محيط دماي و آموزشي كمك وسايل
.مكان فعاليت رشتههاي در امتيازات وكسب قهرماني سوابق -
بهداشتي ، سرويسهاي لحاظ از بهداشتي موقعيت از بازديد -
... و بوفه
.ورزشي وحوادث بيمه زمينه در اطلاعات كسب -
***
در آنان كنار در والدين حضور فرزندان ، فعاليت آغاز با
به خاصي روحيه كار ، نحوه ومشاهده آموزش اوليه جلسات
اهميت والدين براي وي فعاليت نحوه اينكه واز داده فرزند
فرد در را تلاش انگيزه همچنين و ميشوند خشنود دارد
زمينههاي ايجاد باعث خود اينكه ضمن داده ، افزايش
.ميگردد طرفين ميان بيشتر عطوفت و همبستگي
انتظار انتقال از ميتوان مرحله اين مثبت نتايج ساير از
طبيعتا كه فرزند از را تحصيلي درزمينههاي بيشتر فعاليت
نمايند را بيشتري مسئوليت احساس والدين محبت ازاي در
كه آموزش مراحل طي در تامل قابل ديگر موارد از.برشمرد
:شود كنترل و بررسي والدين توسط بايستي
.مكان تا منزل از برگشت و رفت مسير سلامت -
.برگشت و رفت در شده طي دقيق زمان -
.دوره طي در شده تشكيل دوستي گروههاي كنترل -
و تنقلات و خوراك هزينههاي همچون متفرقه موضوعات -
.نوشيدنيها
***
روحي ، برآوردنتايج فصلي مدت كوتاه دورههاي پايان در
و مسئولين و مربيان بهكمك فعاليتها و آموزشها جسمي
حمايت براي ختامي حسن ميتواند بدني تربيت كارشناسان
آموزش مسيرتكامل نهايتاباشد فرزندان ورزش از والدين
برنامهريزي با درازمدت در فعاليتها وكيفي كمي وارتقاء
تعميم با موارد اين عمومي ميشودورعايت طي والدين صحيح
را وسالم جوان شاداب ، نسلي وجود بزرگتر ، جامعههاي به
قابل خوبي به زمينهها كليه در كه ميدهد نويد
.استفادهاند
گلستاني كيهان
آسيا فوتبال كنفدراسيون مربي
از قضايي دستگاه :گفت يوسفيان رضا دكتر
كند مي پرهيز مطبوعاتي دادگاههاي تشكيل
جديد استفساريه:گفت يوسفيان رضا دكتر :اجتماعي گروه
مجلس نمايندگان سوي از مطبوعات قانون ماده 34 به مربوط
اگر استفساريه اين مطابق.است شده تهيه اسلامي شوراي
جرمي يامدعيالعموم ، دادستان نظر از هم ، جرايد نويسندگان
جرايم به دادگاهمطبوعات ، همان در شدهاند ، مرتكب را
.شود مي رسيدگي آنان
با ميكرد ، گو و گفت ايسنا خبرنگار با كه وي
مطبوعات دادگاه در جرايد اصحاب محاكمه بديهيخواندن
مجبور روزها ، اين در متاسفانه اسلامي ، شوراي مجلس:افزود
.نمايد بديهيات تفسير به اقدام مختلف ، دلايل به كه است
دادگاههاي از گريز نوعي حاضر ، حال در:گفت همچنين وي
به يعني.ميكنيم مشاهده قضايي رويههاي در را مطبوعاتي
مطبوعات ، دادگاه در را افراد كه ميشود سعي بهانهاي هر
.نكنند محاكمه
اسلامي شوراي مجلس خارجي سياست و ملي امنيت كميسيون عضو
در كه مطبوعات قانون اصلاحيه كهآيا اين درباره پايان در
تاكيد شود؟ سبق ما به عطف ميتواند شد ، تصويب پنجم مجلس
كه سال 1339 قانون به مطبوعات ، تعطيلي در كه وقتي:كرد
پس ميشود ، استناد است ، شده تدوين اوباش و اراذل براي
در مطبوعات قانون اصلاحيه تصويب از پيش ماه چند به عطف
.نيست تعجببرانگيز چندان نيز ، پنجم مجلس
نبوي ابراهيم اتهامات به رسيدگي دادگاه
شد برگزار
چهارشنبه ديروز نبوي ابراهيم محاكمه جلسه :اجتماعي گروه
سعيد قاضي رياست به عموميتهران دادگاه شعبه 1410 در
.شد برگزار علني بهصورت مرتضوي
اعلام نبوي ابراهيم محاكمه جلسه شروع در مرتضوي قاضي
رئيس و انتظامي نيروي فرماندهي مجلس ، چندنماينده كه كرد
نبوي از مدعيالعموم تهرانبهعنوان استان دادگستري كل
.كردهاند شكايت
متن خواست مدعيالعموم نماينده تشكري علياصغر از سپس وي
.كند قرائت را نبوي خودعليه شكايت
توهين از مشحون نبويرا مدعيالعمومنوشتههاي نماينده
تشويش قصد به اكاذيب نشر نظام ، عليه تبليغ مسئولان ، به
مواد 500 ، 697 ، براساس و كرد توصيف افترا و عمومي اذهان
مجازات خواستار اسلامي مجازات قانون از و 609 698
.شد نبوي سيدابراهيم
مرتضوي قاضي ( مدعيالعموم نماينده )تشكري سخنان از پس
.كند دفاع خود خواستاز نبوي از
و كرد استفاده طنز ادبيات از دفاعياتش در نبوي ابراهيم
روا من بر درادعانامه كه تساهلي و بحثتسامح از:گفت
كمال در كه كرد اعلام صراحت به وي سپاسگزارم ، داشتهاند
.است نوشته را نوشتههايش اختيار و عقل
مجازات قانون و698 مواد 500 ، 609 ، 697 موجب به:گفت وي
افترا مسئولان ، به توهين نظام ، عليه تبليغ به اسلامي ، من
موارد دراين است لازم كه متهمشدهام اكاذيب اشاعه و
.دهم قرار اشاره مورد را نكات برخي
نظام چارچوب در اصلاحات به معتقد همواره من:گفت وي
تبليغ بهعنوان چيزي من نوشتههاي اگراز و هستم و بوده
كه مقصرم واقعا من چنيناست اگر شده ، برداشت نظام عليه
اين هرگزقصد ولي نكردهام كامل دقت كلمات انتخاب در چرا
.ندارم و نداشتهام را
شده توهينهايي:گفت مسئولان به توهين اتهام مورد در وي
عصبانيت و خشم سر از گاهي كه ميپذيرم آنهارا من كه است
سزاوار آنان كردهامكه توهين نظام مسئولان از برخي به
.نبودند آن
توهين مورد كه آنان از همينجا از:كرد خاطرنشان نبوي
كه ميخواهم و ميخواهم عذر وجود تمام گرفتهاندبا قرار
.ببخشند مرا
من نوشته:گفت دارد خصوصي شاكي كه مورد يك درخصوص وي
مطلبي به اشارهام نميرود ، فراتر يكشوخي حد از واقعا
نوشتهام پنجم نمايندگانمجلس از نفر سه مورد در كه است
نفر سه آن به شكل بدترين در و كردهام شوخي آنان با و
بيحيا واژه با شخص بهعنوان بلكه نماينده نهبهعنوان
.كردم توهين
نيز شما و بودند نماينده هرحال به:پرسيد مرتضوي قاضي
آخر بگوييد ، خدا به را شما ولي بلي:نبوي.ميدانستيد
نيم و سال يك محترم نماينده سه كه!توهين شد هم بيحيا
.باشند دنبالشكايت و كنند رها را زندگيشان و كار
(حاضران خنده)
دهها هركدام كه محترم انسان سه اينكه آيا:داد ادامه وي
آقايان ، همه بلانسبت و تلويحا كه طنز متن يك دارندبه كار
سال دو حدود مدت به است راگفته بيحيا واژه آنان به
!نميگويندبيحيا نباشند ، شكايت ولكن و كنند برخورد
(حاضران خنده)
مطالب بيحيا واژه غيراز به پرسيد وي از مرتضوي
خوردن جمله از نوشتهايد آنان به ديگرينسبت اهانتآميز
!داريد قبول را اتهام آيااين بههرحال صبحانه ، در قورباغه
ميخورند ، قورباغه حتما 200 هم صبحانه گفتم بله:گفت نبوي
مسابقه اندونزي در است ، توهين خوردن قورباغه مگر200
توهين قورباغهخوري گفتن اگر برگزارميشود ، قورباغهخوري
همه خنده).معذرتميخواهم قورباغهخورها همه از من است ،
(جلسه حاضران
براساس كردم هرچه من افترا اتهام مورد در:افزود وي
افترا كسي چه به نشدم متوجه مدعيالعموم ، ادعانامه
.زدهام
نوشتهام كه مواردي در كه ميدانم چون:گفت وي
نوشته بر غيرشريف فعل اين است ، عينكرده غمض مدعيالعموم
مورد كه كساني از وهم ميپذيرم را آن هم شده ، جاري من
.عذرميخواهم گرفتهاند قرار افترا
براي:گفت طنز به دفاع آخرين در نبوي احمديوكيل نعمت
.بگويد را بله نبويبايد آقاي من ، دفاع
نكن درست جرم من براي بههرحال:گفت احمدي به خطاب نبوي
.(حاضران خنده)
اين معتقدم من ماده 34 برابر:گفت خنده از پس نيز احمدي
واگر برگزارشود منصفه هيات اعضاي باحضور دادگاهبايد
شفاف اظهارات استماع با حضورداشتند منصفه هيات اعضاي
.ميكردند تبرئه را وي موكلم ،
دفاع كشيديم زحمت همه اين:گفت مدافعش وكيل به خطاب نبوي
به نه ، يا دارد صلاحيت دادگاه كه گفت كرديم ، نميتوان
.است بهرسيدگي صالح دادگاه هرحال
من موكل مطالب:گفت خود موكل اعتراض باپذيرش نيز احمدي
.نيست وي متوجه اتهامي بودهلذا طنز
از پس تهران عمومي دادگاه شعبه 1410 رئيس مرتضوي قاضي
رسيدگي ختم مدافعش ، وكيل و نبوي سوي از آخريندفاع اعلام
.كرد اعلام را نبوي پرونده به
نبوي ابراهيم مورد در دادگاه راي روز هفت از پس:گفت وي
.شد خواهد صادر
حقوق استيفاي خواستار اشكوري يوسفي همسر
شد شوهرش قانوني
به نامهاي ارسال با اشكوري يوسفي همسر :اجتماعي گروه
بر رواني فشارهاي كاهش خواستار مجلس اصل 90 كميسيون رئيس
.شد همسرش
ماه يك از بيش امروز اينكه به نظر:است آمده نامه اين در
اشكوري ، يوسفي حسن همسرم ، محاكمه پايان از كه است
يك حقوق از محروم و بلاتكليف همچنان ايشان ميگذرد
.ميبرد سر به اوين زندان در زنداني
بر مبني ايشان پزشكان درخواست به كنون تا اطلاع قرار به
جهت در خانواده با منظم ملاقات و تلفن حق از استفاده
بر علاوه.است نشده داده اثر ترتيب رواني ، فشارهاي كاهش
اعلام ايشان معاينه با متخصص پزشكان همين پيش چندي اين
ميزان تشخيص براي چشمي آنژوگرافي آزمايش انجام كه كردند
در ديابت زمينه در ديگر آزمايشهاي چشمو ته ضايعات
و است فوري و ضروري زندان از خارج معتبر آزمايشگاههاي
اما است گرفته قرار دادگاه اختيار در نيز مربوطه نسخه
اشكوري آقاي سلامتي با كه درخواست اين به متاسفانه
همچنين.نشد توجهي گذشته موارد چون دارد مستقيم ارتباط
ابلاغ ايشان به حكم دادگاه ، پايان از ماه يك گذشت از پس
ادامه كي تا وضعيت اين نيست مشخص هم هيچ و است نشده
.داشت خواهد
كميسيون و شما از رو اين از:آمده نامه اين پايان در
قانوني حقوق استيفاي جهت در تا كه دارم تقاضا مربوطه
كنيد استفاده خود قانوني اختيارات تمامي از اشكوري آقاي
كاسته برايشان جنبي رواني فشارهاي از سريعتر چه هر تا
.شود
شريف مجيد قتل سالگرد دومين مراسم
ميشود برگزار
امروز شريف مجيد دكتر قتل سالگشت دومين :اجتماعي گروه
و نويسندگان جمله از شريف مجيد دكتر.ميشود برگزار
احتمال كه بود ايران جامعهشناسي حوزه پرتلاش پژوهشگران
قتلهاي عاملان سوي از سياسياش سوابق دليل به ميرود
در شريف مجيد سالگشت مراسم.باشد رسيده قتل به زنجيرهاي
چهاراه به نرسيده مطهري ، خيابان در واقع مرحوم آن منزل
.ميشود برگزار پلاك 33 مرزباننامه كوچه مفتح
|