چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۳ - سال يازدهم - شماره ۳۳۷۶ - May 12, 2004
اميدهاي فوتبال امروز در سئول به ميدان مي روند
006279.jpg
گروه ورزشي: قصه تيم اميد پاياني ندارد و انگار از روزي كه قرار شد نفرات زير ۲۳ سال به فوتبال المپيك هويت ديگري بدهند تيم اميد ايران نفرين شد و هر بار با سحر و جادوي خودمان، اميدها را طلسم كرديم. براي اولين بار قرار شد كه از مسابقات المپيك ۹۲ بارسلون تيمهاي صعودكننده از نفرات زير ۲۳ سال استفاده كنند و براي اينكه از اهميت بازيها كاسته نشود هر تيم مجاز بود تا سه بازيكن بزرگسال را در تيم خود قرار دهد. به همين منظور از سال ۹۱ در فوتبال ايران، نگاه به تيم اميد تغيير كرد و قرار شد تا بازيهاي رده سني اميد در تقويم فوتبال باشگاهي گنجانده شود. اما پس از تشكيل اولين تيم اميد در سال ۹۱ اختلافات داخلي و جدالهاي دروني فوتبال خود را به وضوح نشان داد. از همان المپيك ۹۲ شروع مي كنيم.
پس از اينكه تيم ملي به بازيهاي آسيايي پكن رفت، ناصر نوآموز رئيس فدراسيون آن زمان رابطه خود را كاملا با دبير وقت - داريوش مصطفوي - قطع كرد و با پروين مجموعه اي مجزا تشكيل داد. در مقابل مصطفوي تيم اميد - المپيك - را كاملا در اختيار گرفت تا با صعود به المپيك جناح مقتدري در مقابل گروه نوآموز و پروين كه از سوي حسن غفوري فرد رئيس آن زمان ورزش حمايت مي شد تشكيل دهد. آن تيم شكل گرفت اما كارشكنيها آن تيم دوست داشتني را كه از نفراتي مانند خداداد عزيزي، ژورس غازاريان، جواد منافي، شاهرودي، پورمند و ... بهره مي برد در هر سفر و در هر بازي دچار مشكلات حاشيه  اي كرد.
در آن دوره از بازيها تيم اميد المپيك ايران با وجود شايستگي از صعود بازماند. چهار سال بعد - سال ۹۶- داستان را بايد به گونه اي ديگر نوشت . براي المپيك ۹۶ آتلانتا، داريوش مصطفوي رئيس فدراسيون فوتبال بود و اختيار تام داشت. او در ابتدا باز هم از حسن حبيبي براي هدايت تيم استفاده كرد اما در آستانه شروع مسابقات مقدماتي با نزديكترين فرد نزديك به حسن حبيبي قطع ارتباط كرد تا اختلافات تازه اي وارد تيم شود.
هيات رئيسه آن زمان فدراسيون كه افرادي نظير مقتدايي، صفايي فراهاني و ... در آن مجموعه حضور داشتند تيم اميد را از تشكيلات فدراسيون خارج كردند تا بدون حاشيه به كار خود ادامه دهد اما پس از اينكه نتايج مورد نظر بدست نيامد در بازي سرنوشت ساز در روز آخر در ابوظبي هر كسي توانست در تركيب تيم دخالت كند و سرانجام آن تيم اميد هم با نفراتي مانند نكيسا، باقري، پاشازاده، يزداني، بزيك و ... از گردونه رقابتها خارج شد.
در سال ۲۰۰۰ باز هم حاشيه ها، جنجالها و عدم مديريت صحيح به تيم اميد ضربه زد. در آن زمان صفايي فراهاني مسئول فوتبال ايران بود و به دليل قدرت سياسي كه داشت تيم اميد را از همان ابتدا از مجموعه كميته ملي المپيك جدا كرد. اما تركيب پروين و مربي خارجي عاقبت اين تيم را به سقوط كشاند. در ابتدا قرار شد پروين مدير فني باشد و ايگان كوردس سرمربي تيم اما وقتي حميد درخشان و اصغر حاجيلو دستياران كوردس به سمت پروين متمايل شدند و آن ماجراي تلخ تورنمنت ويتنام شكل گرفت كه در نهايت علي كريمي يك سال محروم شد و سپس گروه پروين، درخشان و حاجيلو در بدترين زمان تيم اميد را ترك كردند. نزول آغاز شد و آن وقايع و محروميت كريمي آن تيم را نيز به سقوط كشاند تا نفراتي مانند نكونام، نيكبخت، مازيار ربيعي فر، مهدوي كيا، خطيبي و ... در حسرت المپيك بمانند و مي رسيم به المپيك ۲۰۰۴ آتن كه امروز بايد در آخرين گام بازيهاي مقدماتي شاهد جشن صعود كره جنوبي در سئول باشيم. اين بار هم از تيم اميد غفلت شد. بهترين تيم تاريخ اميد ايران با ۱۰ ملي پوش تيم بزرگسالان بهترين روزها را از دست داد تا فقدان استراتژي صحيح ،  نبود هماهنگي ميان فدراسيون فوتبال و كميته ملي المپيك و وزن پايين آگاهي و دانش مربيان باعث عدم صعود تيم اميد به المپيك شود. گويا اين داستان پاياني ندارد.

سجادي سرپرست كاروان ورزشي ايران در المپيك آتن شد
006285.jpg
گروه ورزشي :از سوي بهرام افشارزاده، دبيركل كميته ملي المپيك، دكتر نصرالله سجادي به عنوان سرپرست كاروان ايران در المپيك آتن معرفي شد.
طبق اساسنامه كميته ملي المپيك ايران، دبير كل كميته ملي المپيك سمت سرپرستي كاروان المپيك را هم بر عهده دارد ولي اين بار به علت مشغله زياد بهرام افشارزاده در آتن و ازدياد جلسات تعيين شده، سرپرستي كاروان به دكتر سجادي كه پيش از اين دو سال دبيركل كميته ملي المپيك بوده، سپرده شده است.
وي اكنون خزانه دار و عضو هيات اجرايي كميته ملي المپيك كشورمان است. در المپيك سيدني نيز در حالي كه سيد امير حسيني، دبيركل كميته ملي المپيك بود، اما سرپرستي كاروان به شاهرخ شهنازي سپرده شده بود.

تيم بسكتبال با ويلچر ايران به ايتاليا مي رود
گروه ورزشي: تيم بسكتبال با ويلچر ايران كه خود را براي شركت در بازيهاي پارالمپيك ۲۰۰۴ آتن آماده مي كند، در پيكارهاي بين المللي ايتاليا شركت خواهد كرد. مسابقات بين المللي بسكتبال با ويلچر ايتاليا با شركت تيم هاي فرانسه، ايتاليا، اسپانيا و ايران در روزهاي ۳۰ ارديبهشت ماه تا ۳ خردادماه سال جاري در شهر اسپولتو ايتاليا برگزار خواهد شد.
اردوي آمادگي تيم  ملي بسكتبال با ويلچر ايران براي شركت در رقابتهاي فوق از روز ۲۵ ارديبهشت ماه جمعه با دعوت از بازيكنان زير در مجتمع عصر انقلاب شهريار برپا خواهد شد. محمدرضا كريمي، غلامرضا نامي، امير بزرگي،  عادل طرفي، عليرضا دانش، زكريا حامي زاده، احمد دغاغله پور، بهمن سيفي، عليرضا احمدي،  مرتضي غر يبلو، ابوالفضل موسوي و مجيد مختاري اعضاي دعوت شده به اردوي تيم ملي بسكتبال با ويلچر ايران مي باشند.

به خبرهاي كشتي خوب توجه كنيد
گروه ورزشي: تازه ترين ويژگي برنامه ريزي و مديريت در فدراسيون كشتي: به دليل عدم تمايل كشتي گيران براي حضور در جام علي اوف، سفر تيم ملي كشتي آزاد به روسيه لغو شد.
هر چه مي نويسيم و مي گوئيم كه اي داد، اي فرياد، راه اداره كردن كشتي اين نيست. مسير قهرماني در المپيك ناهموار است. سنگ روي سنگ بند نيست.
بلافاصله اينگونه جواب مي شنويم: كه نه خير آقا، همه چيزكشتي طبق روال و برنامه است، هيچ مشكلي نداريم و ... به آخرين خبرهاي كشتي خوب توجه كنيد: از اردوي تيم ملي خبر مي رسد كه آقاي حيدري مشكلات اقتصادي اش را مد نظر قرار داده و صراحتا گفته است كه دل و دماغي براي تمرين كردن ندارد، قهرمان سنگين وزن تيم ملي كه بليت آتن را براي خود رزرو كرده تمرينات مناسبي ندارد، محمد اصلاني به يكباره اعلام كرده است كه به دليل مشكلات ناشي از وزن كم كردن قادر نيست در وزن ۵۵ كيلوگرم كشتي بگيرد، مهدي حاجي زاده بطور ناگهاني از اردوي تيم ملي خارج مي شود و...
همين چند جمله را داشته باشيد تا بدانيد كه چرا قهرماني كشتي فرنگي در آسيا را از ما مي گيرند، و چرا با چنين اعتقادي به اين واقعيت تلخ رسيده  ايم كه هيچ ظرفيت و گنجايشي براي كسب مدال در المپيك وجود ندارد.
نياز واقعي و صحيح ترين و سريع ترين راه نجات كشتي فقط اين است: قاطعيت تمام عيارومديريت صحيح درهمه زمينه ها.
سخن آخر: تقاضا مي كنيم فعلاً به هيچكس قول قهرماني در كشتي ندهيد.

جوانان برتر در راه رقابتهاي دو و ميداني قهرماني جهان
گروه ورزشي: جوانان برتر مرحله نخست ليگ باشگاه هاي دو و ميداني كشور براي اعزام به مسابقات جهاني ايتاليا برگزيده مي شوند.
تيم ملي دووميداني كشورمان كه قرار است ۲۲ تير ماه سال جاري براي شركت در رقابت هاي جهاني جوانان عازم ايتاليا شود، در اين سفر جوانان منتخب مرحله نخست ليگ باشگاه هاي كشور را به همراه خواهد داشت.تاكنون كاوه موسوي (پرتاب چكش)، سيدمهدي شاهرخي (پرتاب وزنه)، عليرضا حبيب (۱۰۰ متر) و احسان حدادي (پرتاب ديسك) به عنوان دوندگان اعزامي انتخاب شده اند و هر ورزشكاري كه بتواند ركورد ورودي را به ثبت برساند، ملي پوشان را همراهي خواهد كرد.
هيچ محدوديتي براي اعزام ملي پوشان به ايتاليا وجود ندارد و هر دونده اي كه بتواند در ليگ باشگاه ها ركوردهاي موردنظر را ثبت كند، مطمئناً به رقابتهاي آسيايي مالزي و مسابقات قهرماني جوانان جهان اعزام خواهد شد.

باشگاه العربي كويت به ديدار سپاهان مي آيد
گروه ورزشي: باشگاه العربي كويت از تصميم قبلي خود مبني بر عدم شركت در مسابقات فوتبال قهرماني باشگاه هاي آسيا صرفنظر كرده و هفته آينده در مقابل تيم سپاهان اصفهان، صف آرايي خواهد كرد.
يكي از مسئولان اين باشگاه عربي اظهارداشت كه اين باشگاه حضور خود در مسابقات باشگاه هاي آسيا را ادامه مي دهد و در موعد مقرر براي ديدار با زردپوشان اصفهاني راهي ايران خواهد شد.
وي گفت: اين تصميم بنا به درخواست باشگاه القادسيه كويت اتخاذ شده است. باشگاه العربي كويت به دنبال محروميت ۳ ساله تيم فوتبال القادسيه اين كشور از حضور در رقابتهاي آسيايي و با هدف همبستگي با اين باشگاه تصميم بر عدم حضور در ادامه مسابقات گروه ۳ رقابتهاي فوتبال باشگاه هاي آسيا گرفته بود.اين محروميت به دليل حمله بازيكنان اين تيم به اعضاي تيم باشگاه السد قطر در يك ديدار از رقابتهاي فوتبال باشگاه هاي آسيا صورت گرفت.گفتني است كه تيم فوتبال باشگاه القادسيه كويت در گروه دوم اين رقابتها با تيم السد قطر هم گروه است و اول ارديبهشت ماه جاري در كويت ميزبان اين تيم بود كه بازيكنان دو تيم در اواخر اين ديدار به زد و خورد پرداختند و در خاتمه جريمه سنگيني متوجه تيم القادسيه شد.

نخستين مرحله ليگ دووميداني در سال ۸۳
گروه ورزشي: نخستين مرحله ليگ دووميداني در سال ۱۳۸۳، روز جمعه هفته جاري در شيراز برگزار مي شود.
اولين مرحله ليگ دووميداني كشور با حضور ۱۷ تيم در ۱۲ رشته برگزار خواهد شد.اين مسابقات از ساعت ۸ و۳۰ دقيقه صبح روز جمعه با برگزاري رشته هاي دهگانه، پياده روي،  پرتاب وزنه و ۱۱۰ متر با مانع آغاز مي شود و در عصر اين روز مسابقات رشته هاي پرش با نيزه، ۱۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۴۰۰ متر، پرتاب وزنه، ۵ هزار متر، پرش سه گام و ۱۰۰*۴ متر ادامه خواهد يافت.

۱۶ تكواندوكار نوجوان در اردوي آسيايي كره جنوبي
گروه ورزشي: دبير فدراسيون تكواندو گفت: دومين مرحله از مسابقات تكواندو انتخابي تيم نوجوانان ايران با حضور ۲۱ تكواندوكار از هفت استان ديروز سه شنبه در بندرعباس برگزار شد.
«سيدحسن زاهدي» افزود:  ۱۶ نفر از اين تكواندوكاران نوجوان (رده سني ۱۴ - ۱۷ سال) براي شركت در مرحله سوم اردو دعوت خواهند شد و از اين تعداد ۱۰ نفر به رقابت هاي قهرماني آسيا كه از روز ۲۳ خردادماه سال جاري در شهر سئول كره جنوبي برگزار مي شود، اعزام خواهند شد.
اسامي ۱۶ تكواندوكار دعوت شده به مرحله سوم اردوي آ مادگي تيم تكواندو نوجوانان ايران به شرح زير است:
حامد حسن پور، رسول رضايي، سيد مصطفي يحيي زاده، احمد رهنما، بابك جزياري، ميثم خداداد، رضا رضايي، هادي خمسه، اميد عباسي، مهران عسكري، محمد فريدوني، سيامك نادري، رضا نظري، حسين تاجيك،  محمد حقايق و سيد محسن حسيني رقابت هاي درون اردويي با حضور تكواندوكاران استان هاي تهران، اصفهان، گيلان، كردستان، ايلام، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي در ورزشگاه شهيد باهنر بندرعباس برگزار شد.

برتري ملي پوشان جوان واليبال
گروه ورزشي: تيم واليبال جوانان ايران كه خود را براي شركت در رقابت هاي واليبال قهرماني آسيا آماده مي كند، عصر روز سه شنبه در ديداري دوستانه مقابل تيم اميد تهران به برتري رسيد.
در اين ديدار كه در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد، تيم واليبال جوانان ايران با نتيجه ۳ بر ۲ از سد تيم اميد تهران گذشت.
جوانان واليبال ايران گيم هاي اول، دوم و پنجم را با امتيازهاي ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ از آن خود كردند و گيم هاي سوم و چهارم را با امتيازهاي ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ به حريف واگذار نمودند.
تيم واليبال جوانان ايران، روز پنجشنبه هفته جاري ديدار دوستانه ديگري با تيم واليبال اميد شهرهاي تابعه استان تهران برگزار خواهد كرد.تيم هاي واليبال اميد تهران و شهرهاي تابعه استان تهران روز ۲۶ ارديبهشت ماه جاري براي شركت در رقابت هاي واليبال قهرماني اميدهاي ايران عازم رشت خواهند شد.

تركيب تيم هاي واليبال اميد تهران و توابع
گروه ورزشي: هيات  واليبال  استان  تهران  روز سه شنبه  اسامي  بازيكنان  تيم هاي  واليبال اميد تهران  و شهرهاي  تابعه  اين  استان  را براي  شركت  در رقابت هاي  قهرمانـي  ايران  اعلام  كرد.
مسابقات  واليبال  قهرماني  دسته  اول  اميدهاي  ايران  از روز ۲۷ ارديبهشت ماه  جاري  با شركت  ۹ تيم  تهران ، آذربايجان  غربي ، آذربايجان  شرقي ، اصفهان ، توابع  تهران ، گيلان ، يزد، كرمانشاه  و گلستان  به  مدت  ۸ روز در رشت  برگزار خواهد شد.
اسامي دو تيم  اعزامي به  رقابت هاي  رشت  به  شرح  زير است :
اميد تهران :
مهدي  مهدوي ، مهرداد صابرپور، مصطفي  حسيني فر، علي  فتاحي ، بهمن جهانديده ، آرش  صادقياني ، محمد محمدكاظم ، منصور زادون ، حمزه  زريني ،محمد صفري ، اصغر صالحي  و ياشار شاهيني .
مربيان : فرهاد اعرابي  و حسين  وزيري.
 سرپرست : احمد بندري.
اميد توابع  تهران:
توحيد حسيني ، سعيد عسگريان ، مهدي  بابايي ، سعيد شازده  احمدي ،مجتبي  خادم  مظفري ، حسين  مقدم ، محمدرضا قوت بيگلو، نيما اسفندياري ،حسن  مقرب ، فرهاد نظري  افشار، سالار رهبري  و رشيد محمدزاده .
مربيان : اكبر ناييني  و كامران  تبريزي.
 سرپرست : فرهاد داخم .

رقابتهاي تيراندازي باكمان ايران در هفته ورزش و خانواده
گروه ورزشي: رضا كيارستمي مربي و سرپرست تيم ملي تيراندازي با كمان گفت:  هماهنگي، ركن اصلي ميان ورزشكاران و مربيان در بدست آوردن نتيجه ايده آل است.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با كمان، اين مربي سابق تيراندازي جانبازان افزود: فدراسيون وكميته برگزاركننده مسابقات نياز ورزشكاران رارفع كرده وورزشكاران حتي در مسائل جزئي دچار استرس و نگراني نشده و نخواهند شد.
ناظر برگزاري مسابقات هفتگي در مجموعه ورزشي ساصد ادامه داد: كاري كرده ايم كه كمان داران بدون هيچ دغدغه اي فقط تير را رها كنند.
وي گفت: كمانداران ما با تمرينات مداوم، زدن تير را در آرامش كامل و شركت در مسابقات مداوم، ركوردهاي بسيار خوبي را به دست خواهند آورد.
در همين حال، رقابتهاي هفته چهارم تيراندازي با كمان در بخش بانوان، روزهاي پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ ارديبهشت ماه از ساعت ۱۵ الي ۱۸ در محل تربيت بدني سازمان صنايع دفاع در مجموعه ورزشي ساصد با عنوان هفته ورزش و خانواده برگزار خواهد شد.

پرونده فوتبال ليگ برتر بسته شد
ذوب آهن اصفهان جاي پرسپوليس نشست
006270.jpg
گروه ورزشي: ديدار دو تيم برق شيراز و فولاد مباركه سپاهان از هفته پاياني رقابتهاي فوتبال باشگاههاي برتر با برتري پر گل تيم «سپاهان» به پايان رسيد.
در اين ديدار كه عصر سه شنبه در ورزشگاه تختي فيروزآباد برگزار شد، تيم سپاهان موفق شد با نتيجه ۵ بر يك ميزبان خود را شكست دهد.
گلهاي تيم سپاهان در اين ديدار را لئون استپانيان (دقيقه ۱۵)، اصغر طالب نسب (دقيقه ۳۹)، محمود كريمي (دقيقه ۶۲) و رسول خطيبي (در دقايق ۵۹ و ۸۵) به ثمر رساندند.
تنها گل تيم برق شيراز نيز توسط فريد عابدي در دقيقه ۷ بدست آمد.
در ديگر ديدار پاياني هفته بيست و ششم كه بين دو تيم ذوب آهن اصفهان و ابومسلم خراسان برگزار شد دو تيم با نتيجه مساوي يك بر يك به كار خود پايان دادند.
گل تيم ذوب آهن در دقيقه ۲۷ توسط مهدي رجب زاده و گل تيم ابومسلم در دقيقه ۶۲ توسط ايمان رزاقي راد به ثمر رسيده است.
تيم ذوب آهن كه در بازي با پرسپوليس پطروسيان را اخراج شده ديد، در اين بازي زماني دروازه بان دوم خود را هم با كارت قرمز از دست داد و از دقيقه ۶۷ ده نفره به بازي ادامه داد. ذوب آهن قهرمان نيم فصل ليگ برتر با اين تساوي جاي پرسپوليس را در مكان چهارم جدول گرفت.
برنامه امروز فوتبال  جام حذفي كشور
پيام پيكان خراسان- پرسپوليس تهران (تختي مشهد)

مهرعليزاده: شرمنده ام
كمبود اعتبار ورزش ايران را با چالش جدي روبرو كرده است
006282.jpg
گروه ورزشي: معاون  رئيس  جمهوري  و رئيس  سازمان  تربيت  بدني  يكي  از مشكلات  اساسي  ورزش  كشور را كمبود اعتبار ذكر كرد و گفت : اين  كمبود ورزش  كشور را با چالش جدي  روبه رو كرده  است .
«محسن  مهر عليزاده» روز سه شنبه  در آئين  افتتاح  سالن  ورزشي  فجر دزفول  ضمن  اظهار تاسف  ازشرايط نامطلوب  فضاهاي  ورزشي  كشور از جمله  استان  خوزستان  گفت : از جمله  چالش هاي  بزرگي  كه  دولت  آقاي  خاتمي  در همه  ابعاد با آن  روبه روبوده  وجود طرح ها و پروژه هاي  نيمه  تمام  در نقاط مختلف  كشور از جمله  در بخش  ورزش  است .
وي  اظهار داشت : هنوز برخي  از طرح هاي  ورزشي  كه  كلنگ  آنها در سالهاي  ۷۲و ۷۳ بر زمين  زده  شده  به  دليل  اينكه  بدون  بررسي  و برنامه  آغاز شده  به صورت نيمه  تمام  باقي  مانده  و به  بهره برداري  نرسيده  است .
رئيس  سازمان  تربيت  بدني  گفت : مسئوليت  ورزش  كشور زماني  به  بنده  محول  شدكه  دو هزارو ۳۶۹ پروژه  نيمه  تمام  ورزشي  در نقاط مختلف  كشور وجود داشته  كه تكميل  آنها پنج  هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال  (۵۵۰ ميليارد تومان ) اعتبارنياز داشت .
مهرعليزاده  ضمن  اظهار شرمندگي  از وجود چندين  طرح  و پروژه  ورزشي  نيمه تمام  در كشور افزود: تلاش  سازمان  تربيت  بدني  تكميل  پروژه هاي  نيمه  تمام ورزشي  در نقاط مختلف  كشور است .
وي  افزود:در شرايطي  كه  بودجه  ورزش  كشور از ۲۴۰ ميليارد ريال  به  يكهزارو ۶۰ ميليارد ريال  (۱۰۶ ميليارد تومان ) افزايش  يافته  تمامي  سعي  خود راصرف  تكميل  طرح هاي  نيمه  تمام  ورزشي  مي كنيم  اما زماني  براي  بررسي  اين  طرح ها نياز است .
رئيس  سازمان  تربيت  بدني  همچنين  يكي  از راههاي  تسريع  در تكميل  طرح هاي نيمه  تمام  ورزشي  در استانها را تامين  اعتبار از محل  اعتبارات  ملي  واستاني  دانست  و از مسئولان  خواست  تا بخشي  ازاين  اعتبارات  را صرف  تكميل طرح هاي  نيمه  تمام  ورزشي  در استانها نمايند.

اميررضا خادم در راه ايتاليا
فدراسيون كشتي ديروز اعلام كرد: اميررضا خادم قهرمان سابق كشتي آزاد جهان و بازيهاي المپيك به همراه تيم منتخب كشتي آزاد بسيج كشور به مسابقه هاي بين المللي جام ساساري در ايتاليا اعزام خواهد شد.اين مسابقه ها در روزهاي ۸ تا ۱۰ خردادماه آينده در ايتاليا برگزار خواهد شد و تيم منتخب كشتي آزاد بسيج كشور به عنوان نماينده ايران براي شركت در اين رقابتها روز ۶ خردادماه عازم ايتاليا مي شود.اميررضا خادم در مسابقه هاي بين المللي جام ساساري كشتي نخواهد گرفت و فقط به عنوان همراه به اين رقابتها اعزام خواهد شد.

دومين سهميه المپيكي بوكس در پاكستان
گروه ورزشي: سلمان  كريمي  بوكسور دسته  ۶۹ كيلوگرم  تيم  ملي  بوكس  ايران  بـــــا رسيدن  به  ديدار پاياني  اين  وزن  در پيكارهاي  بين المللي  پاكستان ، جـــواز حضور در بازي هاي  المپيك  ۲۰۰۴ را كسب  كرد. پيش  از اين  محمد عاشري  بوكسور وزن  ۶۰ كيلوگرم  كشورمــــان  جوازحضور در اين  بازي ها را كسب  كرده  بود. بدين  ترتيب  تيم  ملي  بوكس  ايران  با دو بوكسور در بازي هاي  المپيك  ۲۰۰۴ آتن  شركت  خواهد كرد. در ششمين  روز از مسابقات  بين المللي  بوكس  پاكستان  كه  ديروز در كراچي  برگزار شد، كريمي در مرحله  نيمه  پاياني  به  مصاف  حريف  اندونزيايي خود رفت  و با پيروزي  بر او به  ديدار پاياني  وزن  ۶۹ كيلوگرم  راه  يافت . وي  امشب براي  كسب  مدال  طلا با بوكسور تايلندي  روبه رو خواهدشد.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
خارجي
سياسي
شهري
ورزش جهان
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بازارچه همشهري
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   خارجي   |   سياسي   |   شهري   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |