پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۴۵۰
عمومي ترين وسيله نقليه
004539.jpg
در سيستم حمل ونقل شهري تهران شركت واحد اتوبوسراني نقش به سزايي دارد. در حال حاضر اتوبوس مناسب ترين وسيله حمل ونقل و از نظر كرايه با صرفه ترين گزينه در سطح شهر است.
گستره فعاليت و كرايه ۲۰۰ ريال، باعث شده كه استقبال مردم از اين وسيله نسبت به مترو و تاكسي بيش از گذشته باشد.شركت واحد روزانه سه ميليون نفر را به وسيله ۵۷۰۰ اتوبوس در سطح شهر جابجا مي كند. از اين تعداد بيش از ۲۷۰ خط روزانه است كه به ۱۰ منطقه اتوبوسراني و اتوبوس  برقي تقسيم مي شود و براي رفاه حال شهروندان ۲۰ خط شبانه نيز از ساعت ۳۰/۲۱ تا ۵ بامداد در حال سرويس دهي هستند.
علي الحسيني ،مدير روابط عمومي شركت واحد در مورد گسترش و توسعه ناوگان شركت واحد گفت: تا پايان سال حدود ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شركت واحد مي شود. تعدادي جايگزين اتوبوس هاي فرسوده مي شود. در برخي مسيرها تعداد اتوبوس ها افزايش مي يابد.و در آخر براي رفاه حال شهروندان خطوط جديد راه اندازي مي شود.هر راننده روزانه ۱۰۰۰ مسافر را جابجا مي كند. ۱۰۰۰ نفر با ۱۰۰۰ فكر و فرهنگ متفاوت و يك راننده خسته با اين شغل سنگين در ارتباط هستند. مسافران انتظار دارند راننده در اين ترافيك، شلوغي و گرماي شديد در تمام روز رفتار خوب و شايسته با آنان داشته باشد؛ اما بهتر است مردم انتظارات و ديدگاه خود را نسبت به رانندگان زحمت كش تغيير دهند و با گفتن يك خسته نباشيد و ارائه به موقع بليت به راننده حداقل قدري از خستگي راننده را كم كنند.علاوه بر اين مسافران مي توانند رانندگاني كه رفتار خوب و مناسب با مسافران دارند و در طول مسير، سرويس دهي خوب ارائه مي دهند، با ذكر شماره ماشين، ساعت حركت و يا حتي پرسيدن نام راننده به روابط عمومي شركت واحد اعلا م كنند تا به اين طريق از زحمات رانندگان قدرداني شده باشد.

بازارچه حمل ونقل
004548.jpg
004551.jpg

پاسخ مسوولا ن
پاسخ روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران 
باتوجه به پيام تلفني مندرج در آن روزنامه، مورخ ۱۶/۴/۸۳ تحت عنوان «پل عابر پياده» خواهشمند است توضيح ذيل را در پاسخ به اين مطلب درج نماييد:
به اطلا ع اين شهروند محترم مي رساند ارتباط بين دو سوي بزرگراه چمران زماني قابل توجيه است كه رابطه اي تعريف شده (مثل ارتباط منطقه مسكوني غرب و منطقه تجاري شرق) برقرار باشد. براي ايجاد رابطه ترافيكي فوق نيز، پل عابر پياده در جنوب تقاطع مديريت نصب شده است.
روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران 
پاسخ سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران 
با توجه به پيام تلفني مندرج در آن روزنامه مورخ ۱۷/۴/۸۳ تحت عنوان «خيابان ميثاق مشكل ترافيك دارد» خواهشمند است توضيح ذيل را در پاسخ به اين مطلب درج نماييد:
با توجه به وجود خيابان  شهيد لطيفي به عنوان مهم ترين معبر ورودي شرق به منطقه ۱۹ و اتصال آن به خيابان هاي ميثاق و ميعاد، ايجاد سيستم يك طرفه در اين خيابان موجب افزايش رواني حركت است. لا زم به توضيح است كه مشكل موجود در اين منطقه ساختاري است و ربطي به پروژه هاي اجرايي ندارد. اميد است با انجام طرح تبديل فرودگاه قلعه مرغي به فضاي شهري، برخي از مشكلات موجود كاهش يابد.
روابط عمومي سازمان حمل ونقل و ترافيك تهران

بازارچه حمل و نقل
بازارچه خودرو
بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو
بازارچه آخر هفته
گوناگون
|  بازارچه خودرو  |  بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو  |  بازارچه آخر هفته  |  بازارچه حمل و نقل  |   گوناگون  |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |