:خبرنگاران با گو و گفت در مهاجراني
رقيب با مبارزه براي عدهاي متاسفانه
سياسي برداري بهره دين احكام از
ميكنند
كوي بازسازي براي تهران شهرداري تلاش از
ميشود قدرداني دانشگاه
;آمل فرهنگي - تاريخي آثار به نگاهي
است توجه نيازمند مازندران ، شهر كهنترين
در ارشاد كتابخواني مسابقه برگزاري
كشور سراسر
دانشگاهي پيش به ورود براي هنرجويان بين
نشويد قائل تفاوت
اجلاس در پرورش و آموزش وزير معاون
مدارس درصد در75 جماعت نماز :نماز سراسري
ميشود برپا
:خبرنگاران با گو و گفت در مهاجراني
رقيب با مبارزه براي عدهاي متاسفانه
سياسي برداري بهره دين احكام از
ميكنند
عملي دادگاه راي صدور محاكمهو از نشرياتقبل توقيف *
است غيرموجه
آزادي تحديد جهت در نبايد مطبوعات قانون از ابهام رفع *
باشد مطبوعات
نشاط روزنامه توقيف از اسلامي ارشاد و فرهنگ وزير *
كرد تاسف ابراز
صدور و محاكمه از قبل نشريات توقيف :فرهنگي علمي گروه
دادگاه قاضي متاسفانه و است غيرموجه عملي دادگاه ، راي
كه كرد عمل شتابزده "نشاط" روزنامه مورد در مطبوعات
.نيست تازهاي نكته حكم ، صدور در شتابزدگي اين البته
فرهنگ وزير مهاجراني عطاءالله دكتر ما ، خبرنگار گزارش به
كنفرانس يك در شركت با ديروز صبح اسلامي ارشاد و
توقيف از تاسف ابراز ضمن راديوتلويزيوني ، و مطبوعاتي
و فرهنگ وزارت موضع:گفت مطلب اين بيان با نشاط ، روزنامه
هيات و است قانون موضع "نشاط" برابر در اسلامي ارشاد
بررسي از پس خود جلسه آخرين در هم مطبوعات بر نظارت
روزنامه در مندرج مقاله كه نرسيدند نتيجه اين به موضوع
.است بوده شريعت با تقابل در نشاط
درخصوص قانون در موجود نقص به اشاره با مهاجراني دكتر
حتي كه داشت اذعان بايد زمينه ، اين در:گفت نشريات توقيف
تصويب به قانوني و است جلوتر ما از هم اردن پادشاهي دولت
راي ، صدور از قبل نشريات توقيف آن براساس كه رسانده
همچنين اسلامي ارشاد و فرهنگ وزير.است شده اعلام ممنوع
طرح درخصوص خبرنگاران از ديگر يكي سئوال به پاسخ در
ما:گفت ارشاد وزارت نقطهنظرات و مطبوعات قانون اصلاح
تحديد جهت در نبايد مطبوعات ، قانون از ابهام رفع معتقديم
.كند عمل مطبوعات آزادي
به نسبت ارشاد مديران تمامي كه مطلب اين به اشاره با وي
عدهاي ، متاسفانه:گفت دارند ، را لازم تقيد ديني احكام
رقيب با مبارزه براي پرچمي به را ديني احكام به تعرض
و ميكنند سياسي بهرهبرداري دين احكام از و كرده تبديل
را موضوع اين اسلامي ارشاد و فرهنگ وزارت در ما
.نميپذيريم
و فرهنگ وزارت از خود استعفاي شايعه تكذيب ضمن مهاجراني ،
كه است متداول كساني براي استعفاء:گفت اسلامي ارشاد
ما كه حالي در ببينند ، مواجه بحران با را خود بهگونهاي
موافقم من خود حتي و ميكنيم استحكام و موفقيت احساس
باشد ، شده استيضاح مجلس يك در دومرتبه حتي كه باشم وزيري
و دارد هم مادي منافع معنوي ، منافع بر علاوه استيضاح چون
.شد چاپ تجديد بار بنده 6 استيضاح كتاب روز ظرف 20
منصفه هيات انتخاب درباره پرسشي به پاسخ در مهاجراني ،
تهران دادگستري رئيس همكاري با:گفت مطبوعات دادگاه جديد
منصفه هيات اعضاي ميكنيم تلاش تهران شهر شوراي رئيس و
.باشند داشته را لازم جامعيت
مطبوعات عملكرد از مراجع" كه پرسش اين به پاسخ در وي
مطابق مطبوعات از شما استنباط چرا و هستند ناراضي
عظام مراجع با همواره ما :گفت "نيست مراجع همه استنباط
متفقالقول مراجع همه كه نيست اينطور و هستيم ارتباط در
اساسي مشكل باشند ، داشته واحدي نظر مطبوعات وضع درباره
.است "بولتنيستها" از
جمعه نماز خطبه در سمنان محترم جمعه امام وقتي:افزود وي
بهداشتي كتاب و 500 هزار ارشاد 6 وزارت ميكنند اعلام
به بنده نميكند ، خريداري را ديني كتابهاي اما خريده
كتابهايي اغلب كه برسانند ايشان اطلاع به گفتم همكاران
تجهيز براي كه كتابهايي بهويژه ميكنيم خريداري ما كه
ميشود ، ارسال علميه حوزههاي و مساجد كتابخانههاي
.هستند ديني كتابهاي
مطبوعات فعلي فضاي زمينه در اسلامي ارشاد و فرهنگ وزير
دارند كه اي دليلپويايي به امروز ما مطبوعات:گفت كشور
آوردن روي جاي به مردم و گرفتهاند قرار مردم توجه مورد
ميكنند مراجعه خود مطبوعاتكشور به بيگانه راديوهاي به
و بيكارنمينشينند آنان بگيريم مردم از را فضا اين اگر و
.ميآورند روي بيگانه رسانههاي به
خبر تنظيم نحوه درباره پرسشي به پاسخ در مهاجراني
: گفت قضائيه قوه رئيس شاهرودي ، هاشمي آيتالله با ديدارش
و است قضائيه درخشانقوه اميد شاهرودي ، هاشمي آقاي
قوه بالاي سطوح در كه تغييراتي و ايشان شعارهاي
كه است روشني نشانههاي گرفته صورت ايشان طرف قضائيهاز
.داد خواهد گسترش را حمايتيخود چتر قضائيه قوه
و تصوير ، خبر در اما شد مطرح خوبي مباحث نشست آن در
منفي ديدار آن مثبت فضاي بود ، شده تلاش سيما و صدا تفسير
.شود جلوهگر
ابرار و رسالت كيهان ، قدس ، روزنامههاي:گفت مهاجراني
ارشاد و فرهنگ وزارت اگر" كه عنوان اين تيتركردن با نيز
عمل وارد قضايي دستگاه عملكند خود وظيفه به اسلامي
هاشميشاهرودي آيتالله از نقل به را جملهاي "نميشود
.نشد مطرح جلسه آن در مطلقا كه آوردند
بايد كه كردند عنوان جلسه آن در شاهرودي آقاي:افزود وي
تا شود بيشتر مطبوعات بر نظارت قانونيهيات اختيارات
آنچه با اين و كارشود وارد آخر مرحله در قضايي دستگاه
.است متفاوت بسيار شد منتشر
نويسنده به اشارهاي اصلا شاهرودي آقاي:گفت مهاجراني
بر بيشتر نظارت ضرورت بر تنها و ملحدنكردند و مرتد
با را جلسه مباحث چوناختلاف بنده و كردند تاكيد مطبوعات
سوء برايرفع ديدم زياد بود شده منتشر خبر عنوان به آنچه
هاشمي آيتالله و بنده مذاكرات مشروح كردم پيشنهاد تفاهم
اگر ميكنم خواهش نيز فرصت اين در و شود شاهروديمنعكس
منتشر مذاكرات اين صلاحدانستند قضائيه قوه محترم رئيس
.شود
كوي بازسازي براي تهران شهرداري تلاش از
ميشود قدرداني دانشگاه
زحمات از ويژهاي ، مراسم برپايي با:فرهنگي علمي گروه
كوي بازسازي در شركتكننده مسئولان كليه و تهران شهرداري
طبق و منظور همين به و ميآيد عمل به تجليل دانشگاه ،
برگزاري براي ستادي تهران ، دانشگاه رئيسه هيات مصوبه
.است شده انتخاب دانشگاه خوابگاههاي بازگشايي مراسم
روابط كل اداره از متشكل كه ستاد اين گزارش ، همين برپايه
امور كل اداره و فرهنگي امور كل اداره عمومي ،
كوي در مراسمي طي ماه شهريور شنبه 27 روز خوابگاههاست ،
در كه مسئولاني كليه و تهران شهرداري زحمات از دانشگاه ،
عمل به تجليل داشتهاند ، مشاركت دانشگاه كوي بازسازي
.آورد خواهد
;آمل فرهنگي - تاريخي آثار به نگاهي
است توجه نيازمند شهرمازندران ، كهنترين
ساخته خان رضا زمان اشكودادر مهندسين توسط كه معلق پل
ساخته صفويه دوره به مربوط پلي قديمي بناي روي بر پل.شد
.است شده
به و آتشكده اي عده عقيده به بنا گنبد اين:كوچك گنبد
حاضر حال در بنا ايناست ناصرالحق مرقد برخيديگر عقيده
.است ويراني به رو
-رسول آل شمس)آملي محمود محمدبن الدين شمس حضرت آرامگاه
هجري نهم قرن به مربوط (طبرسي شمس
در 175 مازندران ، استان بزرگ شهرهاي از يكي آمل شهرستان
شهرهاي كهنترين از يكي و دارد قرار تهران كيلومتري
.ميشود محسوب ايران و مازندران
پادشاهان زمان در ساختند ، را آمل شهر كه آمارد قوم
غربي ضلع در و آمدند طبرستان به مرو اطراف از هخامنشي
آمل كه كردند بنا را شهري و شدند ساكن هراز رودخانه
كاتب اسفنديار محمدبن و مستوفي حمدالله.ميشد ناميده
از قبل به را آمل شهر بناي مرعشي سيدظهيرالدين و آملي
مشخص اخير علمي تحقيقات موجب به.ميدهند نسبت اسلام
كه آمل منطقه همين در آماردان يا آماردها كه گرديده
سكني بوده ، طبرستان نقاط ساير از مستعدتر و معمورتر
زمان مرور به كه ميباشد آمارد از ماخوذ آمل نام و گزيده
كتاب موءلف.است شده تبديل آمل و آملد آمرد ، به
شهر اين و ديده را آمل منالمشرقاليالمغرب ، حدودالعالم
.است دانسته علما و طبرستان ملوك جايگاه را
بزرگترين آمل:مينويسد معجمالبلدان كتاب در حوقل ابن
برخاسته آنجا از طبري جرير ابوجعفرمحمدبن و طبرستان شهر
كارمند ملگنوف.افتاد رونق از تيمور حمله با و است
از م سال 1860 در كه روسيه امپراطوري جغرافيايي دفترخانه
از يكي آمل:مينويسد آمل درباره كرده ، ديدار آمل
نام نيز ايران تواريخ در.است طبرستان شهرهاي كهنترين
آنجا در و است بوده طبرستان پايتخت قديم در و آمده آن
.ميكردند فرمانروايي حسيني و حسني سادات و اسپهبدان
با مادر جانب از شاهعباس اينكه علت به صفويان زمان در
زيادي علاقه آمل به بود ، خويشاوند آمل مرعشيان سلاله
و شد آباد هراز كنار جاده او دستور به و داد نشان
اساسي تعمير او دستور به مرعشي قوامالدين سيد آرامگاه
.شد
تهران به آمل از راهي و كرد آمل به سفري شاه ، ناصرالدين
رود چپ كنار از گرديد بنا سال 1878 به كه راه اين.ساخت
ناصرالدين از برجستهاي تصوير راه بين در و ميگذرد هراز
رضاخان زمان در.است شده كنده سنگ روي بر همراهانش و شاه
چون آمل شهر دوره اين در.آمد پديد آمل در تحولاتي نيز ،
چون عواملي اما.گذاشت آباداني به رو ايران شهرهاي ديگر
و هولناك سيلهاي و ويرانگر آتشسوزيهاي مهيب ، زلزلههاي
شهر كه شد باعث مهلك بيماريهاي و امراض و خونين جنگهاي
به رو و كند قدعلم ايران تاريخ در نتوانست ديگر آمل
.رفت زوال و خاموشي
آثار ذكر به آمل شهرستان تاريخچه بر كوتاه مروري از پس
اثر بر آنان از برخي كه ميپردازيم شهرستان اين تاريخي
.است ويراني و خرابي به رو سهلانگاري
طولاني پل:ميگويد اعتمادالسلطنه خان محمدحسن:هراز پل
تاق ده از عبارت هراز رود روي بر آجر و سنگ از عرض كم و
ميدهند ، نسبت اعراب به را بنا اين ساخت است ، شده بنا
اسلام ، فتح از قديمتر كه برميآيد چنين وضع ظاهر از ولي
صفويه عهد به متعلق فعلي پل گفت بايد.است بوده پل اين
دوره اين از قبل به آن پايههاي بناي است ممكن ولي است ،
و شده واقع هراز رود روي بر پل ، اين هرحال به.برسد
و پايه دوازده عسكري ، حسن امام پل آن ، ديگر نامهاي
نام به را پل اين عهد ، آن در.است بوده چشمه دوازده
احترام به شاه ناصرالدين بودهاند ، ساخته امام تن دوازده
پل اين روي از بود ، آمده آمل به كه هنگامي موضوع ، اين
.كرد عبور پياده
مهندسين توسط و رضاخان زمان در هراز رود روي بر:معلق پل
.است شده ساخته اشكودا
جامع مسجد:ميگويد آملي اولياءالله مولانا:جامع مسجد
قحطبه عبداللهبن از پس كه ساخته نميك بن عثمان را آمل
.بود تبرستان در
پيامبر حضر قدمگاه به معروف مكان اين:خضر به منسوب بقعه
زيد ، بن حسن اردوگاه مكان اين علويان زمان در ولي است ،
خانه مكان همين در سادات و او همچنين.بود صغير داعي
.داشتند
شده ساخته مرعشي ميرقوامالدين يا آملي ميربزرگ مقبره
ميراث سازمان توجه مورد بنا اين خوشبختانه كه نهم قرن
بعمل جلوگيري آن تخريب از و گرفته قرار مازندران فرهنگي
.است آمده
و است آمل شهر بناي كهنترين:(ع)عسكري حسن امام مسجد
سال 140 را آن بناي تاريخ مازندران ، فرهنگي ميراث سازمان
يا ناصركبير توسط مسجد اين.است كرده ذكر قمري هجري
.است شده ساخته ناصرالحق
ميان در آمل بازار پايين محله در گنبد اين:كوچك گنبد
است ، آتشكده بنا اين:ميگويند عدهاي.است واقع باغي
كتاب دراست ناصرالحق مرقد "احتمالا گنبد ، اين ولي
.است شده معرفي ناصرالحق مرقد بنا اين ايران ، شهرستانهاي
سوي از و گذاشته تخريب به رو بيتوجهي ، بنابر گنبد اين
گرفته قرار ويراني مورد تاريخي آثار سارقين طرف از ديگر ،
.است
است سادات و عرفا از تن سه قبر مكان اين:تن سيدسه گنبد
قرن در كه روياني شهيدابوالمحاسن امام:از عبارتند كه
علي حيدربن قطبالدين.شد كشته اسماعيله فرقه بدست ششم
قرن در آملي عزالدين سيد قبر ديگر و هفتم قرن در متوفي
.است شده ساخته هجري قرن 6 در آن اصلي بناي هجري ، ششم
-رسول شمسآل) آملي محمود محمدبن شمسالدين حضرت آرامگاه
.است هجري نهم قرن به مربوط آن بناي تاريخ كه (طبرسي شمس
.است مدفون نيز آملي حجيم قاضي اينجا در
آن ، مرطوب هواي و آب نيز و آمل شهر خاص موقعيت بنابر
.نيست ابنيه و آثار اين ماندن باقي و پايدار به اميدي
اصفهان ، تهران ، فقط ايران كه كرد توجه نكته اين به بايد
از سرزمين اين ساله هزار چند تاريخ.نيست...و شيراز
و است برگرفته در را همه غرب تا شرق از و جنوب تا شمال
روزگاري كه بود شهري كهن تاريخ از گوشهاي اين تنها
آمل چون زيادي شهرهاي بسا چه و.بود مسكون دنياي پايتخت
تاريخشان كه دارند وجود سرزمين اين كنار و گوشه در
صرف با مسئولين كاش تقدير بههر.است شده فراموش
و بكشند سرشان بر محبت دست ناچيز ، هرچند هزينههايي
دست يك حسرت كه حالي در شوند ، ويران بناها اين نگذارند
.دارند دل بر را نوازشگر
صفانيا مرجان
در ارشاد كتابخواني مسابقه برگزاري
كشور سراسر
مراكز همكاري با و اسلامي ارشاد و فرهنگ وزارت سوي از
كودكان ، ويژه كتابخواني سراسري مسابقه فرهنگي ، و آموزشي
.ميشود برپا كشور سطح در نوجوانان و جوانان
فرهنگي فعاليتهاي و مجامع دفتر مديركل شعاعي ، محمدعلي
بيان ضمن خبرنگاران جمع اسلامي ، در ارشاد و فرهنگ وزارت
پرورش ، و آموزش وزارت همكاري براساس:شد يادآور مطلب اين
مدارس اختيار در كتابخواني سراسري مسابقه در شركت فرم
.گيرد قرار متقاضي دانشآموزان دسترس در تا ميگيرد قرار
:گفت ارشاد وزارت فرهنگي فعاليتهاي و مجامع دفتر كل مدير
اواسط از كتابخواني مسابقه دوره ششمين مقدماتي كارهاي
تا 10 حداكثر داوطلبان و است شده شروع مردادماه 78
كل ادارات به را خود آثار تا دارند فرصت جاري سال مهرماه
كل ادارات و كنند ارسال استانها اسلامي ارشاد و فرهنگ
مركز به را استاني برگزيده آثار مهر تا 25 بايد نيز
وي.شوند انتخاب نهايي برگزيدگان آنها ميان از تا بفرستند
تا سال ، 13 تا 12 هفت سني گروه چهار در مسابقه اين:گفت
.ميشود برگزار بالا ، به سال و20 سال تا 20 سال ، 16 15
نقش بر تاكيد با وي خبر ، مركزي واحد گزارش به همچنين
جلب منظور به:گفت كتابخواني ، گسترش در مردمي كمكهاي
ترويج انجمن مطالعه ، به آنان تشويق و مردمي حمايتهاي
جمله از مختلف دستگاههاي و گروهها مشاركت با كتابخواني
.شد خواهد تاسيس نيكوكار افراد و ناشران
دانشگاهي پيش به ورود براي هنرجويان بين
نشويد قائل تفاوت
هنر مدرس يك نامه
آموزشي جديد نظام عديده مشكلات تظاهر از بعد خوشبختانه
به هنرجويان رسيدن در آموزشي روند نقد و هنر رشتههاي در
بازگشايي به تصميم پرورش و آموزش مسئولان عاليه ، تحصيلات
ارزنده بسيار تصميمي كه كردهاند هنر دانشگاهي پيش مراكز
رشته هنرجويان مصوبه اين با.است تقدير خور در و اصولي و
كسب و تحصيل ادامه براي خود خواسته به توانستند هنر
مقدس نظام در هنر شايسته كه آنجا تا تخصصي مهارتهاي
.كنند طي را پيشرفت راه است اسلامي
آن چهارچوب كه آمده پيش مشكلاتي هم باز راه اين در اما
تصميمات متاسفانه و باشد جامعه خواست جوابگوي نميتواند
از عدهاي نفع به شده باز راه كه است شده سبب يكجانبه
تعداد زيان به و (نقاشي و گرافيك) خاص رشتههاي هنرجويان
.باشد هنر رشتههاي ديگر هنرجويان از بيشتري
رشتههاي هنرجويان شركت بر دال دستورالعملي تازگي به
دانشگاهي پيش دوره در (بالاي 14 معدل با) نقاشي و گرافيك
رشتههاي تعدادي اينكه به توجه بدون كه است شده صادر هنر
فرهنگي ، آثار مرمت سينما ، دستي ، صنايع جمله از ديگر
و طراحي معماري ، نقشهكشي جهاني ، موسيقي ايراني ، موسيقي
و عروسك ساخت دستي ، چاپ نمايش ، مجسمهسازي ، دوخت ،
آنها از بعضي در كه دارند وجود نيز صحنه پشتيباني
را هنر پيشدانشگاهي به ورود امتياز كسب شرايط هنرجويان
مشترك دروس داراي رشتهها اين اغلب ديگر عبارت به.دارند
از رشته تغيير براي) امتحان مورد دروس و هستند همسان و
و گذراندهاند ، دوم سال در (هنر رشته به ديگر رشتههاي
معدل و قبولي نمره نقاشي و گرافيك رشتههاي همانند درست
.كردهاند كسب را 14
از بعد هنر رشته هنرجويان از بعضي بايد كه است چگونه
دوره به ورود براي باز امتحان ، مورد دروس گذراندن
- نظري رشتههاي دانشآموزان كنار در هنر پيشدانشگاهي
اين آيا بدهند ، ورودي امتحان - هنر به مند علاقه البته
آيا و نيست؟ هنر رشته هنرجويان بين شدن قائل تفاوت امر
امتحان مورد درس چهار فقط آنها پايه دروس و هنرها همه
ورود شرايط ميتوان اينكه يا است؟ هنر پيشدانشگاهي دوره
براي كه كرد وضع بهگونهاي را هنر پيشدانشگاهي دوره به
.باشد يكسان همه ورود
رشته دو اين با فقط دانشگاهي پيش دوره شرايط "ظاهرا
.ندارد ديگر رشتههاي با و داشته هماهنگي و همخواني
باشد طوري برنامهريزي نبايد چرا كه است اين اساسي سئوال
پايه دروس از منتج هنر پيشدانشگاهي يكساله دوره كه
باشد پرورش و آموزش تصويب حال در يا مصوب رشتههاي تمامي
خود ساله سه دوره رشته فراخور به هنرجويان همه تا
.برسند عاليتر دوره به و كنند سپري را دوره اين بتوانند
دوره دروس و رشتهها برنامهريزي در ناهماهنگي اين
گرافيگ رشته دريچه از فقط دليل به "عمدتا پيشدانشگاهي
براي زمان بيشترين كه هنر رشته اولين عنوان به)
حالي ، در است كردن نگاه (شده وقت صرف آن در برنامهريزي
سينما ، نمايش ، موسيقي ، جمله از ديگر رشتههاي شامل هنر كه
.ميشود نيز..و معماري
دستورالعمل اين شرايط.است شده ابلاغ مصوبه اين اكنون
، نميشود هنر فارغالتحصيل هنرجويان از بسياري حال شامل
تلاش سرخورده ، احتمال به و هستند گم در سر بنابراين
مجوز تا ميزنند دري هر وبه كنند اثبات را خود تا دارند
.بيابند پيشدانشگاهي دوره به ورود
تغيير به نسبت شهامت با ميشود.است نشده دير هم هنوز
به را هنر هنرجويان بين تبعيض شدن قائل كه مصوبه اين
زمينهاي و پذيرد ، انجام مقتضي ، اقدام ميدهد نشان وضوح
يكسان شرايط داراي كه هنر رشته هنرجويان همه ورود براي
.نمود فراهم هستند
هنر مدرس و پژوهشگر / سلامي عبدالنبي
اجلاس در پرورش و آموزش وزير معاون
مدارس درصد در75 جماعت
نماز :نماز سراسري
ميشود برپا
و پرورش و آموزش وزير پرورشي معاون:فرهنگي علمي گروه
ستاد اهتمام با:گفت نماز سراسري اجلاس نهمين ستاد رييس
مدارسكشور از درصد در 75 وزارتخانه ، اين نماز اقامه
.ميشود برپا جماعت نماز
سراسري اجلاس نهمين گشايش مراسم در شنبه روز عبادي رحيم
تربيت ، جوهره نماز:افزود باهنر شهيد دراردوگاه نماز
.آزادگياست و آزادي سمبل و دين نماد و پرچم
مربي هزار هزارروحاني ، 56 حاضر 12 حال در:كرد اعلام وي
اقامهنماز امر به اداري كادر نفر همچنين 520 و معلم و
.ميگمارند همت پرورش و آموزش وزارت در
وزارتخانه اين وپرورش ، اهميت آموزش وزير معاون گفته به
كارآمدترين كه تربيت و تعليم نظام برخوردارياز بهلحاظ
داشتن پوشش تحت وهمچنين ميشود محسوب كشور در تحول نظام
در را نماز ميتواند دانشآموز ، ميليون حدود 19
.دهد ترويج جوانان و نوجوانان ميانكودكان ،
از قبل نماز ، موضوع به پرورش و آموزش نگاه:افزود عبادي
دستمايه باشد ، داشته صرف تبليغي يا قالبترويجي آنكه
اهداف به را ما اينموضوع ، كه دارد پرورشي و آموزشي
.ميسازد نزديكتر نماز اقامه
در حلي راه يافتن براي:گفت پرورش و آموزش وزير معاون
از واقعي تصوير يك ارايه نماز ، به نو كردننسل نزديك
.است تفريط و افراط از بهدور آنان ،
باوري دين تقويت براي پرورش و آموزش:افزود عبادي
همه ولي ميكند ، گستردهاي جوانان ، تلاش و نوجوانان
به بلكه جستجوكرد وزارتخانه اين در نبايد را انتظارات
.داشت توجه نيز جامعه و خانواده
"نماز فرهنگ و نو نسل" عنوان با نماز سراسري اجلاس نهمين
با و پرورش و آموزش وزارت پرورشي معاونت ميزباني با
شهيد اردوگاه در ديروز از كشور ، اقامهنماز ستاد همكاري
.ميدهد پايان خود كار به امروز و شده آغاز باهنر
|