HAMSHAHRI
No. 3212, Nov.1, 2003
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۲
سال يازدهم - شماره ۳۲۱۲
نقش پايين اينترنت در فعاليت هاي تجاري و آموزشي شهروندان
اولين گامهاي اصناف و كسبه براي عرضه كالا وخدمات از طريق اينترنت
-۷۰ درصدكاربران در ايران بيشتر وقت و هزينه خود را صرف چت كردن مي كنند در حالي كه درساير كشورها استفاده هاي تجاري، آموزشي و بسياري از نيازهاي ديگر در اولويت قرار دارد
-اينترنت ارزان تر از برخي كلا سهاي آموزشي است!
اجاره بها در سبد هزينه خانوارهاي پايتخت نشين
اجاره بهاي مسكوني از شاخصهاي مهم و اثرگذار در سبد هزينه خانوار به حساب ميآيد كه تمام فعاليتها، برنامه ريزيها و اقدامات افراد با آن هماهنگ و منطبق مي شود.
|
بازارچه خوراك
|
بازارچه مسكن
|
بازارچه ارتباطات
|
گوناگون
|
|
صفحه اول
|
آرشيو
|
بازگشت
|
Copyright 2003, Hamshahri, All rights reserved.
HTML Production by Hamshahri Informatic Center