دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۸۳ - سال يازدهم - شماره ۳۳۴۲ - Apr 5, 2004
ليگ برتر فوتبال ايران
پاس در شيراز متوقف شد
004251.jpg
گروه ورزشي: هفته بيست وسوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي ايران ديروز با انجام چهار بازي در شهرهاي تهران، مشهد، شيراز و اهواز پيگيري شد.
در ميان بازيهاي ديروز همه نگاهها به ورزشگاه حافظيه شيراز بود. جايي كه پاس جدي ترين تعقيب كننده استقلال در مصاف با فجر سپاسي ميزبان خود چشم به كسب پيروزي داشت. بازي رفت اين دو تيم در تهران به سود پاس خاتمه پذيرفته بود. در اين بازي حساس كه دو اخراجي و چند اخطار هم نصيب بازيكنان اين دو تيم شد، ابتدا پاس بود كه پس از اخراج رهبري فرد پس از يك نيمه بدون گل توانست با ضربه سر نكونام دروازه ميزبان خود را فرو بريزد. در شرايطي كه فجر در دقيقه ۸۱ با اخراج حسين فخري از نظر نفر با پاس برابر شد، درست در دقايق پاياني با گل زيباي غلامرضا رضايي توانست بازي را مساوي كند. برخورد بازيكنان دو تيم در طول بازي باعث شد تا چند بار بازي قطع شود، اما هر چه بود پاس با از دست دادن پيروزي در آخرين لحظات دو امتياز حساس را در رقابت با استقلال در راه قهرماني از كف داد.
برق ديگر تيم شيرازي در مشهد، ابومسلم را متوقف ساخت. ديدار شاگردان فيروز كريمي و محمد احمدزاده با وجود چربش حملات تيم ميزبان گلي در بر نداشت. ابومسلم با اين تساوي جانشين استقلال اهواز در رده هشتم جدول شد. در اهواز فولاد براي ماندن در جمع چهار تيم بالاي جدول پس از يك نيمه در حسرت گل ماندن در نيمه دوم با مومن زاده دروازه سايپا قعرنشين را گشود و همين يك گل كافي بود تا فولاد با يك پله صعود جاي ذوب آهن را در مكان سوم جدول بگيرد. ذوب آهن آخرين بازي هفته بيست وسوم را پنج شنبه هفته جاري در رشت مقابل پگاه برگزار مي كند.
پرسپوليس با دو گل علي دايي پيروز شد
پرسپوليس نيز روز گذشته در ورزشگاه آب گرفته آزادي و در حضور اندكي از تماشاگران پر جنب و جوش خود توانست با توانايي هاي علي دايي دو بر يك بر شموشك پيروز شود. پرسپوليس در غياب پيرواني، جمشيدي و كاظميان با تركيبي تازه توانست به اين مهم دست پيدا كند. فشار پرسپوليس از همان دقايق نخست بازي آغاز شد، هرچند زمين لغزنده اجازه نداد كه هر دو تيم بازي معمولي خود را انجام دهند. حركت پرسپوليس از كناره هاي خط طولي و ارسال توپها براي دايي در نهايت منجر به يك خطاي پنالتي مشكوك شد كه دايي چون هميشه با روحيه اي بالا آن را تبديل به گل اول پرسپوليس كرد. شموشك پس از اين گل كه حق خود نمي دانست از لاك بازي دفاعي خارج و دست به چند حمله گروهي زد و در نهايت توانست توسط شوكتي به گل مساوي دست پيدا كند. بازي روال عادي خود را طي مي كرد، اما پرسپوليس پر اشتهاتر از حريف نشان مي داد و در نهايت در دقيقه ۸۸ بازي علي دايي با پرش بلند و روي اشتباه احمدي دروازه بان شموشك توانست گل پيروزي پرسپوليس را به ثمر برساند و شرايط را براي يك جايگاه مناسب در جدول رده بندي فراهم نمايد.
امروز استقلال در مصاف با پيكان
ديدار امروز استقلال تهران و پيكان براي استقلال از اهميت خاصي برخوردار است. استقلال در شرايطي كه پاس در برابر فجر سپاسي متوقف شده است با كسب پيروزي مقابل پيكان از بخت مساعدتري براي بدست آوردن عنوان قهرماني برخوردار خواهد شد. حريف امروز استقلال پيكان است، تيمي كه شيوه مقابله با تيم هاي مدعي را بهتر از هر تيمي مي داند. در بازي رفت دو تيم پيكان قدر برتري دو بر صفر را ندانست و بازي برده را با تساوي عوض كرد. اين بازي براي شاگردان قلعه نويي ارزش ديگري دارد و پيكان با درك اين موضوع با تدابير تاكتيكي و دفاعي مي كوشد تا با بستن روزنه ها استقلال را از رسيدن به اهدافش باز دارد. بازي استقلال و پيكان ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادي انجام مي شود.

خبرهايي از واليبال
پايان اجلاس كنفدراسيون آسيا در رياض
004245.jpg
گروه ورزشي: اجلاس ساليانه كنفدراسيون واليبال آسيا در شهر رياض عربستان خاتمه پذيرفت. برخلاف آنچه كه قبلا اعلام شده بود، نه قرعه كشي مسابقات جوانان آسيا در دستور كار قرار گرفت و نه راجع به تقاضاي ميزباني مسابقات رده هاي سني در قاره كهن تصميمي گرفته شد. در مورد پيشنهاد ايران مبني بر ميزباني مسابقات قهرماني بزرگسالان و نوجوانان آسيا در سال ۲۰۰۵ نيز همه چيز به اجلاس آينده و بازديد بازرسان از امكانات كشورهاي متقاضي ميزباني اين رقابت ها موكول شد.
آغاز اردوي جوانان با يك غايب
دومين مرحله از اردوي آمادگي تيم واليبال جوانان ايران از ديروز با يك غايب آغاز شد. مسلم محمدي زاده ليبروي خوزستاني و بهترين دريافت كننده مسابقات نوجوانان جهان تنها غايب تمرينات ديروز بود.
«مت كوويچ» سرمربي اهل صربستان مونته نگرو به همراه پرويز كاظمي و محمد وكيلي دو دستيار ايراني خود قبل از شروع تمرينات اهميت اين مرحله از اردو را به بازيكنان حاضر گوشزد كرد. در اين مرحله از اردو در كنار تمرينات آمادگي جسماني، مربيان اولويت را به كارهاي تكنيكي داده اند.
اولويت با بازيكنان صنام است
تمرينات تيم واليبال صنام قهرمان باشگاه هاي ايران براي شركت در مسابقات باشگاه هاي آسيا از فردا آغاز مي شود.
مصطفي كارخانه سرمربي اين تيم با ابراز رضايت از اردوي كيش پيرامون استفاده از ياران كمكي گفت: اگرچه همه ياران كمكي ما در زمره بازيكنان خوب محسوب مي شوند، اما ما در بازي با حريفان اولويت را به بازيكنان صنام مي دهيم.
وي افزود: تركيب اصلي صنام در مسابقات باشگاه هاي آسيا همان تركيب مسابقات باشگاه هاي ايران خواهد بود و از نفرات كمكي به عنوان جايگزين بازيكنان اصلي استفاده مي شود.
ITC مشكل بازيكنان خارجي پيكان
پيكان ديگر نماينده ايران در مسابقات باشگاه هاي آسيا جدا از جذب سه بازيكن شاخص داخلي منتظر پيوستن دو بازيكن خارجي خود از ايتالياست.
مشكل دو بازيكن هلندي و اسپانيايي تيم پيكان در صدور (ITC)  است كه مسئولان اين باشگاه به دنبال حل آن هستند. بنا به گفته حسين مهرانپور سرمربي اين تيم تمرينات پيكان به خوبي پيش مي رود و بازيكنان كمكي خود را با شرايط اين تيم وفق داده اند.

پيكارهاي جام جهاني كشتي آزاد
آذربايجان بر روسيه غلبه كرد و قهرمان شد
004236.jpg
گروه ورزشي: سي و دومين دوره رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد با قهرمان تيم آذربايجان در باكو پايان يافت.
آذربايجان در فينال اين رقابتها به مصاف روسيه رفت و توانست با نتيجه ۱۵ بر ۱۳ حريف خود را شكست دهد و جام قهرماني را در خانه نگه دارد.
در وزن ۵۵ كيلوگرم: ناميك عبدالله يف دارنده مدالهاي طلا و نقره المپيك به مصاف حريف روسي خود رفت كه توانست با دو خاك و دو بارانداز ۴ بر ۲ كونتايف را شكست دهد. اسدالله رضايي داور وسط اين مبارزه بود.
در وزن ۶۰ كيلوگرم: راميل اسلام اف شكست وزن ۵۵ كيلوگرم روسها را جبران كرد و ۴ بر ۲ ابراهيم اف آذربايجاني را شكست داد تا در امتيازات تيمي ۴ بر ۴ مساوي شوند. اما آذربايجان مجددا با پيروزي ۴ بر ۲ المان عسگراف برابر ديميتري كريلوف در وزن ۶۶ كيلوگرم از روسها پيش افتادند.
در وزن ۷۴ كيلوگرم: سرگئي وتيكوفسكي از روسيه كه در كشتي هاي قبلي حريفان خود را شكست داده بود، اين بار ۵ بر ۲ برابر دلشاد الله ورديف پيروز شد.
در وزن ۸۴ كيلوگرم: وقار قربان اف ۴ بر ۳ تيمور ازكوچي اف را شكست داد تا آذربايجان  بار ديگر و با نتيجه ۱۱ بر ۹ از روسيه پيش افتد.
در وزن ۹۶ كيلوگرم: رستم آقايف از آذربايجان ۳ بر۲ الكسي شماروف را شكست داد تا پيروزي ۴ بر ۳ ديويد موسل بز، قهرمان جهان و المپيك از روسيه برابر نيكلاي تلگين در وزن ۱۲۰ كيلوگرم نتواند باعث پيروزي روسيه شود.
تيم كشتي آزاد كوبا با پيروزي بر كانادا به مقام سوم رسيد و كانادا چهارم شد .
ايران مغلوب كوبا شد
تيم ملي كشتي آزاد كشورمان در دومين پيكار خود در رقابتهاي جام جهاني با نتيجه  ۱۷ بر ۱۰ مغلوب تيم كوبا شد تا با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود، از رسيدن به فينال و رده بندي رقابتها باز بماند.
در ادامه  رقابت هاي جام جهاني كشتي آزاد، ملي پوشان كشورمان صبح ديروز به مصاف كوبا رفتند كه با نتيجه  ۱۷ بر ۱۰ و نتيجه  انفرادي ۵ بر ۲ مغلوب كوبا شدند.
مصطفي يونسي نيا و عليرضا حيدري تنها كشتي گيران پيروز كشورمان بودند كه يونسي نيا توانست ۳ بر ۲ «خوئل رومرو» دارنده دو مدال نقره جهان و المپيك و صاحب دو مدال برنز جهان در سال هاي ۹۸ و ۲۰۰۱ را شكست دهد. همچنين در وزن ۹۶ كيلوگرم، عليرضا حيدري ۸ بر ۴ «ويلفردو مورالس» را مغلوب كرد.
در ساير اوزان محمد اصلاني، مسعود مصطفي جوكار، اصغر بذري، هادي حبيبي و عليرضا رضايي مغلوب حريفان خود شدند كه با اين حساب، هر سه تيم روسيه، ايران و كوبا ۲ امتيازي شدند كه در شمارش امتيازات فني روسيه با ۳۲ امتياز به عنوان سرگروه راهي فينال شد؛ كوبا با ۲۵ امتياز دوم شد و به مرحله رده بندي راه يافت و تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با ۲۳ امتياز در رده  سوم گروه خود قرار گرفت. در گروه ديگر اين رقابتها آذربايجان با ۲ پيروزي سرگروه شد و كانادا و آفريقاي جنوبي در رده هاي دوم و سوم اين گروه قرار گرفتند.
نتايج كامل پيكارهاي انجام شده ديدار تيم هاي ايران و كوبا به شرح زير است:
۵۵ كيلوگرم: محمد اصلاني ۲ ـ رنه مونته رو۳
۶۰كيلوگرم: مسعود مصطفي جوكار ۱ ـ ياندرو كوئينتانا ۳
۶۶ كيلوگرم: اصغر بذري ۵ ـ سرگئي روندون ۱۳
۷۴ كيلوگرم: هادي حبيبي ۲ ايوان فوندورا ۳
۸۴ كيلوگرم: مصطفي يونسي نيا ۳- خوئل رومرو ۲
۹۶كيلوگرم: عليرضا حيدري ۸ ـ ويلفردو مورالس ۴
۱۲۰كيلوگرم: عليرضا رضايي صفر ـ الكسيس رودريگوئز ۴

حسين فركي مربي جديد تيم فوتبال اميد ايران!؟
004248.jpg
گروه ورزشي: با مشخص شدن كادر فني جديد تيم اميد ايران، تمرينات اين تيم از روز شنبه ۲۲ فروردين ماه براي ديدار با چين آغاز خواهد شد.
پس از برگزاري جلسه اي كه با حضور دادكان، نوآموز، ذوالفقارنسب و فركي برگزار شد مربيان آينده تيم ملي اميد كشورمان مشخص شدند.
در پايان اين جلسه مقرر شد حسين فركي به عنوان سرمربي ، بيژن ذوالفقارنسب به عنوان مدير فني ، احمد سجادي مربي و فخرالدين بگوويچ مربي دروازه بانان، هدايت تيم اميد ايران در دور برگشت رقابتهاي مقدماتي المپيك آتن را بر عهده بگيرند. ضمن اينكه برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي بزرگسالان كشورمان بعنوان مشاور در كنار تيم ملي اميد فعاليت خواهد كرد.
براساس اين گزارش قرار است دور جديد تمرينات تيم اميد كشورمان براي ديدار برگشت مقابل چين از روز شنبه هفته آينده با حضور بازيكنان قبلي و سه بازيكن جديد در كمپ تيمهاي ملي آغاز شود.
ديدار برگشت تيم ملي اميد كشورمان مقابل چين روز ۲۸ فروردين ماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.
جلال طالبي به دليل حضور در آمريكا از قبول مربيگري تيم اميد صرفنظر كرد.

اولين همايش بزرگ دو و ميداني در سال ۸۳
گروه ورزشي: اولين همايش دو و ميداني در سال ۱۳۸۳ توسط فدراسيون دو و ميداني و با همكاري امور ورزش شركت ملي نفت در اواخر فروردين ماه برگزار مي شود.
فدراسيون دو و ميداني به همراه امور ورزش شركت ملي نفت اولين همايش دو و ميداني در سال ۱۳۸۳ را با حضور ۵۰ هزار نفر از مردم تهران برگزار مي كند.
در اين همايش كه به مسافت ۵ كيلومتر در روز ۲۸ فروردين ماه سال جاري برگزار مي شود، حداقل به يكصد تن از شركت كنندگان جوايز نفيس به قيد قرعه اهدا خواهد شد.
اين همايش با حضور بسياري از قهرمانان ملي در يكي از نقاط تهران انجام خواهد شد.

صباباطري دو بازيكن آمريكايي به خدمت مي گيرد
گروه ورزشي: سرپرست تيم بسكتبال صباباطري گفت: علاوه بر جذب «جرارد واكر» يك بازيكن ديگر مد نظر ما است كه به احتمال فراوان هاپكينز، بازيكن بلندقد آمريكايي است.
رامين طهماسبي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،  ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات قصد داريم اين دو بازيكن آمريكايي را به خدمت بگيريم.
چرا كه  هاپكينز با ۲ متر و ۱۰ سانتي متر قد و اندامي ورزيده در منطقه پنج مي تواند به تيم ما كمك بسياري كند.
وي افزود: به هر حال ما تمرينات تيم خود را از امروز آغاز مي كنيم و از هم اكنون به فكر حفظ قهرماني خود در مسابقات سوپر ليگ بسكتبال و كسب نتايج مطلوب در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا هستيم.
طهماسبي همچنين با اعلام اينكه صباباطري قصد دارد تا درخواست ميزباني رقابت هاي جام باشگاه هاي غرب آسيا را به فدراسيون بسكتبال بدهد به خبرنگار ايسنا گفت: برخورداري از شرايط ميزباني مي تواند ما را در رسيدن به موفقيت هاي مد نظر در مسابقات غرب آسيا كمك كند.
از همين رو قصد داريم با توافق فدراسيون بسكتبال، هاكوپ، دبير كنفدراسيون آسيا را به تهران دعوت كنيم تا مذاكراتي را در اين رابطه با او انجام دهيم.

فصل نقل و انتقالات بازيكنان ليگ برتر فوتبال
گروه ورزشي: اول تيرماه تا اول مردادماه سال جاري، فصل نقل و انتقالات بازيكنان ليگ برتر فوتبال ايران اعلام شده است. طبق آيين نامه اجرايي ليگ برتر، تيم هاي مسابقات ليگ مي توانند يك روز بعد از پايان مسابقات تا يك هفته قبل از شروع چهارمين دوره ليگ برتر به نقل و انتقالات بازيكنان بپردازند. براساس پيش بيني فدراسيون فوتبال اول تيرماه براي اين منظور انتخاب شده است.
سازمان ليگ سعي خواهد داشت تا پايان ارديبهشت ماه مسابقات ليگ و تا اواخر خردادماه سال جاري مسابقات جام حذفي به پايان برسد و براين اساس از تيرماه و تا يك هفته قبل از شروع مسابقات فصل جديد ليگ برتر (مردادماه) به نقل و انتقالات بازيكنان اختصاص خواهد داشت.

۱۸ بازيكن در اردوي تيم بسكتبال جوانان ايران
گروه ورزشي: سومين  مرحله  اردوي  آمادگي  تيم  بسكتبال  جوانان  ايران  به منظور شركت  دررقابت هاي  غرب  آسيا با دعوت  از ۱۸ بازيكن  از روز بيستم  فروردين  ماه  جاري به  مدت  پنج  روز در سالن  بسكتبال  مجموعه  ورزشـــي  آزادي  تهران  داير مي شود.
به گزارش  روابط عمومي  فدراسيون  بسكتبال ، مسابقات  بســـكتبال جوانان  غرب  آسيا از روز دوازدهم  تا شانزدهم  مرداد ماه  سال  جاري  در اردن و هيجدهمين  دوره  مسابقات  جوانان  آسيا از تاريخ  ۲۲ شهريور ماه  جاري  در شهر «نيگور» هندوستان ، برگزار خواهد شد.
اسامي دعوت شدگان  به   اين  اردو به  شرح  زير است :
داويت  مومجيان ، سعيد داور پناه ، مهراد آتشي ، سعيد رسولي ، محمد رنجبرزاده ، حامد مرشدي  و محمدرضا درگه اي  (تهران )، ارشك  فروغي ، محمد اكبري ،محمد جواد اخوان ، علي  باهران ، جابر روز بهاني ، اوشين  ساهاكيان ، آرن داودي  (اصفهان )، شاهو بهزادپور (كردستان )، اصغر كاردوست  (گيلان )، محمد سيستاني (كرمان ) و عرفان  خردمند(گلستان )

ورزشكاران تيروكمان و وزنه بردار جانباز و معلول به اردو دعوت شدند
گروه ورزشي :فـدراسيون  ورزش هاي  جانبازان  و معلولين  از تشكيل  اردوهاي  آمادگي  تيم هاي تير و كمان  و وزنه برداري  ايران  خبر داد.
به گزارش  روابط عمومي اين  فدراسيون ، اين  اردوها همزمان    در ورزشگاه  آزادي  تهران  داير  شد و به  مدت  هفت  روز ادامه  خواهد داشت . اسامي نفرات  دعوت  شده  به  اردو به  شرح  زير است :
وزنه برداري : كاظم  رجبي ، امرالله  دهقان ،سعيد مختاريان ، مهران  عقيلي ، رضا برومند، حبيب الله  موسوي ، سعيد بافنده  صداقتي ، رامين  نصيري ، منصور ديماسي ، الله  بخش  اكبري ، علي  حسيني ، علي  صادق  زاده ، مرتضي  دشتي ، حمزه محمدي  و احمد دلجوان .
مربيان : داود بهتاج  و مسعود ربيعي  زاده
 تير وكمان : ابراهيم  رنجبر، حشمت  الله  كاظمي راد، قاسم  رمضاني ، مجيدكهتري ، سيد شهاب الدين  بصام  تبار، قاسم  جواني ، غلام  محمد سروري ، سيد عباس حسيني ، محسن  جواهري پور و حسين  رجبي .
مربيان : زبيدالله  سليم اف  و رامين  يزدآبادي .

عباس صميمي در بين ۱۰ پرتابگر اول رنكينگ المپيك
گروه ورزشي: ۲۰ نفر از برترين هاي دووميداني كشور در دو رده سني جوانان و بزرگسالان اوائل ارديبهشت ماه به مسابقات انتخابي تايلند اعزام خواهند شد كه از اين تعداد احسان مهاجر شجاعي، سجاد مرادي، مهدي روايي، عبدالغفار سقر و محمد عاكفيان بعنوان اميدهاي اول ايران براي كسب سهميه المپيك ۲۰۰۴ آتن به حساب مي آيند. همچنين با توجه به رشد قابل توجه سطح كار اين نفرات، كسب سه سهميه ورودي آتن در تايلند قطعي به نظر مي رسد. طبق توافقاتي كه با كميته ملي المپيك حاصل شده، مقرر گرديد عباس صميمي به همراه ديگر ملي پوشاني كه بتوانند ورودي آتن را كسب كنند، به مسابقات برون مرزي جهت آشنايي بيشتر با حريفان جهاني اعزام مي شوند. علاوه بر اين در حال حاضر صميمي زير نظر مربي بيلوروس خود تمرينات فشرد ه اي را پشت سر مي گذارد كه ركوردهاي فعلي وي، قرار گرفتن صميمي جزو ۱۰ پرتاب گر برتر المپيك را قطعي كرده است.

ملي پوش وزنه برداري ايران آسيب ديد
گروه ورزشي: ملي پوش  دسته  ۶۹ كيلوگرم  تيم  وزنه برداري  ايران  به   دليل  مصدوميــــت  از حضور در رقابت هاي  وزنه برداري  قهرماني  آسيا بازماند.
مسابقات  وزنه برداري  قهرماني  آسيا از روز ۱۹ فروردين  ماه  جاري  در شهر آلماتي  قزاقستان  آغاز مي شود.داراب  رياحي  نايب  رئيس  فدراسيون  وزنه برداري  ديروز با اعلام  اين  مطلب  گفت: پانزوان  به دليل  مصدوميت  نتوانست  به  همراه ديگر وزنه برداران  گروه  اول  عازم  آلماتي  شود. رياحي  افزود: با عدم  حضور پانزوان  در اين  مسابقات، تيم  ايران  با تركيب  كيادليري ، نصيري نيا، ابراهيمي، توكلي، ربيعي، صالحي،  هادي  پانزوان  و بيرانوند در اين  مسابقات  شركت  خواهد كرد.
نايب رئيس  فدراسيون  وزنه برداري  با اشاره  به  حضور كشورهاي  چين، قزاقستان ، ايران ، كره  جنوبي  و ازبكستان  در اين  مسابقات  گفت:  بدون  ترديد اين  مسابقات  در سطح  بسيار مطلوبي  برگزار خواهدشد.
وي  افزود: به  جز تيم هاي  ايران  و چين  كه  تمامي سهميه  ممكن  براي  شركت  در بازي هاي  المپيك  ۲۰۰۴ آتن  را در رقابت هاي  جهاني  ونكوور كسب  كرده اند، ديگر كشورها با تمام  توان  براي  كسب  سهميه  گام  به  آلماتي  خواهند گذاشت .

چهار پينگ پنگ بازبرتر مسابقات انتخابي تيم ملي
مرحله  مقدماتي  رقابتهاي  انتخابي  تيم  ملي  پينگ  پنگ  بزرگسالان  كشور با انتخاب  چهار بازيكن  جهت  شركت  در مرحله  نهايي  انتخابي  به  پايان  رسيد.
در پايان  ايــن  رقابتها، محمد بايرامپور و محمدعلي  عباسي  از تهران ، امين  اسكندري  از اصفهان  و عارف  احمدي فر از گيلان  به  دور نهايي  انتخابي تيم  ملي  راه  يافتند.بنا به  همين  گزارش ، مرحله  نهايي  انتخابي  تيم  ملي  با حضور بازيكنان  يادشده  و اعضاي  تيم  ملي  كه  در مسابقات  قهرماني  جهان  در قطر حضور داشتــند، برگزار خواهد شد.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
خارجي
سياسي
شهري
ورزش جهان
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بازارچه همشهري
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   خارجي   |   سياسي   |   شهري   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   يادداشت   |  
|  صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |