پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۸۳ - سال يازدهم - شماره ۳۳۴۵ - Apr 8, 2004
سوپر جام باشگاههاي آسيا
الاتحاد با ۹ ملي پوش مغلوب سپاهان شد
سپاهان كار بزرگي انجام داد
004482.jpg
اگر چه محمود كريمي مهاجم ريزنقش سپاهان در كنار خطيبي توانستند به اتفاق ديگر ياران خود سه بار دروازه الاتحاد تيم پرادعاي عربستان را باز كنند،اما بدون ترديد اين موفقيت مرهون تلاش خط مياني به خصوص اصغر طالب نسب بود.
گروه ورزشي: پيروزي تيم سپاهان ايران بر الاتحاد عربستان كه يكي از بهترين تيمهاي حال حاضر آسياست و از امكانات ويژه اي برخوردار است براي فوتبال ما افتخاري فراموش نشدني است. الاتحاد از جمله تيمهاي با سازمان و باپشتوانه است كه با بودجه اي همطراز باشگاههاي بزرگ جهان اداره مي شود و صاحب مقامهاي زيادي در سطح آسياست. الاتحاد با ۱۵ امتياز اختلاف با الهلال هم اكنون در صدر جدول باشگاههاي عربستان است و اين نخستين شكست اين تيم بعد از نزديك به يازده ماه بود. سپاهان با اجراي يك بازي گروهي و درك دقيق از موقعيت بازي خود و حريف توانست به اين مهم برسد. سپاهان از همان دقايق نخست اشتهاي خود را براي پيروزي نشان داد. يورشهاي سپاهان روي سرعت مهاجمان اين تيم كريمي و خطيبي برنامه ريزي شده بود كه بخوبي نتيجه داد. سپاهان نشان داد كه از انضباط تيمي و برنامه خاصي براي اين بازي برخوردار است. اين پيروزي را نبايد دست كم گرفت. كاري كه سپاهان كرد، از تيمهاي بزرگ گذشته و حال كشورمان نيز بر نمي آمد. اين پيروزي را بايد به بازيكنان با جنبه و باانگيزه سپاهان تبريك گفت.
سپاهان (ايران) ۳ - الاتحاد (عربستان) ۲
گل ها: محمود كريمي ( ۴۸و۷۵) و رسول خطيبي (۵۷ ) براي سپاهان و محمد حيدر ( ۵۰) و ويرا آندره (۸۰ ) براي الاتحاد.
داور: محمد كوسا به كمك محمد جودت وديوب هر سه از سوريه.
تماشاگر: نزديك به سي وپنج هزار نفر.
سپاهان در سومين بازي خود در سوپر جام باشگاههاي آسيا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تيمي مي رفت كه سابقه طولاني تري نسبت به اين تيم در مسابقات قاره اي داشت. تيمي نام آشنا كه حتي يكبار هم با «دونادوني» ايتاليايي در ورزشگاه آزادي، استقلال را حذف كرده بود. با گذشت دقايقي از بازي كه دو تيم صرف ارزيابي هم كردند سپاهان به مدد تشويق هاي پرشور تماشاگرانش براي دستيابي به گل خيز برداشت.
با توجه به استحكام خوب خط دفاعي حريف و دروازه بان سرپنجه اش مبارك زيد، سرعت خطيبي و كريمي كافي بود تا اين خط از هم باز شود. در اين بازي كريمي بيشترين آزار را به خط دفاعي حريف داد و وي بود كه با سرعت و سماجت عالي خود در لحظاتي كه الاتحاد به دنبال خودنمايي بود با قلدري از بند دو دفاع يارگيرش گريخت و در مصاف با زيد با بغل پايي حساب شده تماشاگران را به پرواز درآورد. الاتحاد از دريافت گل جا نخورد تا اينكه در يك فرصت عالي روي اشتباه خط دفاعي سپاهان گل تساوي را زد. سپاهان هم همانند حريف بسان يك تيم باتجربه قبل از آنكه حريف روحيه بگيرد باز هم روي گريز ديدني رسول خطيبي دروازه الاتحاد را براي بار دوم فروريخت و خيلي زود روي موج برتري با كريمي بهترين بازيكن ميدان، گل سوم را زد تا حريف كار سختي براي برابر كردن بازي داشته باشد.
هنگامي كه بازي رو به  پايان مي رفت، الاتحاد با زدن گل دوم و كاهش فاصله سپاهان را در تنگنا قرار داد. چند عكس العمل خوب كميل سوسكو و هوشياري دفاع سپاهان باعث شد تا تيم مدعي الاتحاد نتواند از حملات احساسي دقايق پاياني خود نتيجه بگيرد و سپاهان با اين برد به صعود اميدوارتر شد.
بازيكنان فولاد مباركه سپاهان: كميل سوسكو، محرم نويد كيا، سعيد بيات، جابا موجيري، سعيد رمضاني، رسول خطيبي، محمود كريمي، شاهين خيري، اصغر طالب نسب، محمدرضا مهدوي و رضا حسن زاده.
بازيكنان الاتحاد عربستان سعودي: مبارك زيد، رنا محمد فلاته، مناف ابوشگير، اديتاسيو ويرا آندره، حمزه فلاته، اندرسون سيماس لوسيانو، محمد حسين، صالح السكري، حمد  المنتشري، سعودعلي كريري و اسلام محمود رالساتر.

وفاكنيم وملامت كشيم وخوش باشيم
004479.jpg
روابط عمومي فدراسيون فوتبال در واكنش به انتقادات مطرح شده در روزهاي گذشته جوابيه اي را صادر كرد.
اين جوابيه با عبارت «در پاسخ اهانتهاي .... به رياست فدراسيون فوتبال، وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم....» در سايت فدراسيون فوتبال آمده است كه متن كامل آن بدين شرح است:
شكر و صد شكر پروردگار منان را كه ما را آموخت حتي در هنگام ناروا شنيدنها به او تأسي جوييم، پروردگاري كه با خود عهد كرده ايم ستارالعيوب بودنش را سرلوحه زندگي خويش قرار دهيم، كه اگر اين نبود و جز اين بود، امروز كه به پاس دوستي هايمان اينگونه مورد بي مهري قرار مي گيريم، مي توانستيم پاسخ آهن را با آهن، به آن جوان ديروز بدهيم. اما نه، ما با خداي خود عهد كرده ايم كه تلاشمان آن باشد كه مجال براي بقاي ديگران قائل شويم، حتي اگر آن ديگران در سنگر فريب و دروغ بنشينند و سنگهاي تهمت را بر كوه پرتاب كنند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: پس پاسخ را به ملتي واگذار مي كنيم كه همه چيز را مي دانند و همه چيز را شنيدند و فقط اين سئوال را به پيشگاه ملت مطرح مي كنيم كه آيا تاس ريختن دو جوان در خلوت، گناهش بيشتر است، يا ريختن آبروي آن دو جوان پيش روي يك ملت؟ آيا بازي كردن آنان گناهش بزرگتر است يا بازي كردن با حرمت و آبروي آنان پيش چشم يك ملت؟ پس همان بهتر كه سكوت كنيم و از اينكه ما را مقايسه مي كنند، نرنجيم حتي اگر به ياد داشته باشيم كه جواني برخي از همين لجام گسيخته ها بسيار سياهتر از جواني كساني است كه امروز قصد مفتضح كردنشان در ميان است. پس باز هم خدا را شكر مي كنيم كه صفت ستارالعيوب بودنش را بر خود واجب شمرده ايم، كه اگر جز اين بود آنگاه مهمان خانه شيشه اي را كه اينگونه با اشك تمساح مي خواست حقيقت را وارونه جلوه دهد، چنان عريان به ملت مي شناسانديم كه از شناختن چهره واقعي اش جز حيرت چيزي باقي نماند. خدا را شاكريم كه به ما آموخت: «وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم كه در طريقت ما كافريست رنجاندن»!

اميررضا خادم رسماً اعلام آمادگي كرد
004470.jpg
اميررضا خادم  كه  در بازيهاي  المپيك  سالهاي  ۱۹۸۸ سئول ، ۱۹۹۲ بارسلون ، ۱۹۹۶ آتلانتا و ۲۰۰۰ سيدني  عضو تيم  ملي  كشتي  آزاد ايران  در وزن هاي  ۷۴۶۸، و ۸۲ كيلوگرم  بود، براي  حضور در پنجمين  ميدان  المپيكي  خود، از مدتها پيش  تمرينات  خود را پس  از سالها دوري  از ميدانهاي  كشتي  آغاز كرده  است .اين  كشتي گير كوشنده  قديمي  و سرشناس  ايران  و جهان  كه  مي خواهد نام  خود را با حضور در پنج  دوره  بازيهاي  المپيك  به  صورت  متوالي  و شكستن  ركورد دست نيافتني  در جهان  جاودانه  و هميشگي  سازد، ديروز   به  همراه  پسر خود، عليرضا، در سالن  كشتي  آكادمي  ملي  المپيك  در مجموعه  ورزشي  انقلاب  تهران  حاضر شد و در كنار ملي پوشان  كشتي  فرنگي  ايران  تمرين  كرد.
خادم در پايان تمرين اظهار داشت : آماده  است  تا در رقابتهاي  انتخابي تيم  ملي  كشتي  آزاد ايران  و مبارزه  با حريفان  داخلي  براي  پوشيدن  پيراهن  وزن  ۸۴ كيلوگرم  اين  تيم  به  منظور شركت  در بازيهاي  المپيك  آتن  شركت  كند.
با توجه به اعلام آمادگي رسمي اميررضا خادم براي حضور در پيكارهاي انتخابي تيم ملي و به دليل حضور جدي ديگر مدعيان وزن ۸۴ كيلوگرم كه دريك سال گذشته بطور مرتب و منظم در ميدان هاي مختلفي قدرت واقعي خود را نشان داده اند، منطق اينگونه حكم مي  كند كه تا پيش از برگزاري پيكارهاي انتخابي اين قهرمان خوب كشتي كشورمان در يكي دو مسابقه معتبر بين المللي حاضر شود تا علاوه بر اينكه خود وي در شرايط مسابقه قرار مي  گيرد، شرط عدل و انصاف هم رعايت شود.

دبير فدراسيون بسكتبال:
تيم ملي در جام دكتر جونز شركت نمي كند
004467.jpg
گروه ورزشي: تيم ملي بسكتبال ايران در مسابقات يادبود دكتر جونز دبيركل فقيد فدراسيون بين المللي بسكتبال (فيبا) شركت نمي كند. در اين مسابقات قرار است ده تيم برتر جام ملت هاي آسيا در دوره بيست ودوم كه سال پيش در چين برگزار شد شركت كنند. در آن مسابقات تيم ملي ايران به مقام پنجم قاره رسيد.
عنايت الله آتشي دبير فدراسيون بسكتبال دليل عدم حضور تيم ايران را هزينه سنگين و درگيري با مرحله نهايي مسابقات اميدهاي آسيا خواند. دبير فدراسيون بسكتبال در گفتگو با همشهري گفت: به جاي حضور در اين بازيها قرار است با دعوت از تيم هاي قدرتمند مسابقات بين المللي دهه فجر را تابستان امسال در تهران برگزار كنيم. وي پيرامون افزايش تيم هاي ليگ برتر گفت: مجمع عمومي اين اختيار را به فدراسيون داد كه هم اكنون فدراسيون درحال انجام كار كارشناسي است.

برزگر: مسابقات انتخابي تنها معيار گزينش نيست
گروه ورزشي: منصور برزگر سرمربي تيم ملي كشتي آزاد با بيان اينكه به اهداف خود در مسابقات جام جهاني كشتي دست پيدا كرده است، مي گويد: ما از ضعف تكنيكي بالايي برخوردار هستيم و براي ياد گرفتن تكنيك به زمان زيادي نياز داريم كه در شرايط كنوني امكان پذير نيست.
سرمربي تيم ملي كشتي آزاد با اشاره به اينكه مسابقات انتخابي تيم ملي، ۲۸ ارديبهشت ماه، تنها معيار گزينش تيم ملي نيست، ادامه داد: در تمام مسابقاتي كه كشتي گيران شركت مي كنند مورد سنجش قرار خواهند گرفت و اين طور نيست كه حتما در اين انتخابي، شركت كنند بلكه در بعضي اوزان ، چنانچه احساس كنم مسابقات جام جهاني، آسيايي و... براي سنجش كافي نبوده است، كشتي گيران مجددا در انتخابي ۲۸ ارديبهشت ماه شركت خواهند كرد.
برزگر در پايان عملكرد مصطفي يونسي نيا، مجيد خدايي و عليرضا حيدري را در اين رقابت ها مثبت ارزيابي كرد و افزود: مابقي كشتي گيران اگرچه در حد و توانشان ظاهر شدند، اما مورد تأييد من نبودند.

خبرهايي از ورزش جانبازان و معلولين
گروه ورزشي: تعداد ورزشكاران اعزامي به پارالمپيك آتن ۲ برابر ورزشكاران حاضر در بازي هاي ۲۰۰۰ سيدني است.
براساس سهميه هاي كسب شده توسط ورزشكاران جانباز و معلول كشورمان براي حضور در مسابقات المپيك آتن، در رشته دووميداني از ۱۱ سهميه به ۳۲ سهميه، در وزنه برداري، از ۷ سهميه به ۱۰ سهميه، در تيراندازي از ۷ سهميه به ۹ سهميه (۶ سهميه درمردان و ۳ سهميه در زنان) در مقايسه با سيدني رشد داشته ايم.
همچنين رشته هايي چون تير و كمان با ۳ سهميه، جودو با ۵ سهميه از ۷ وزن، تنيس روي ميز با ۳ سهميه و دوچرخه سواري با يك سهميه و بسكتبال با ويلچر، براي اولين بار مجوز شركت در پارالمپيك آتن را كسب كردند. تعداد ورزشكاران اعزامي به آتن ۸۷ نفر هستند كه نسبت به سيدني با افزايش دوبرابري روبه رو است.كاروان اعزامي به آتن را ۱۵۰ نفر تشكيل مي دهند كه نيمي از اين تعداد را ورزشكاران ويلچري به خود اختصاص دادند.
فوتباليست هاي جانباز در اردو
فوتباليست هاي جانباز و معلول براي كسب آمادگي به منظور شركت در مسابقات بين المللي اوكراين در خردادماه، از روز ۲۵ فروردين ماه به اردو مي روند.
محمدرضا خدري، اردشير ماهيني، عبدالرضا كريمي زاده، هوشنگ خسرواني، سيدمحسن حسيني، پناه سليمان منصوري، حمزه تدين منش، مرتضي حيدري، داود يوسفي، جواد منصور فلاح، تقي كماني، هاشم رستگاري، سيد ناصر حسيني فر، قاسم زراعت پيشه، سيد احمد سادات حسيني، مجيد مشهدي هاشمي، هايد صفري و اميد كافي نفرات دعوت شده به اين اردو هستند.مربيگري اين تيم را علي بكا و محمد ابراهيم زاده برعهده دارند. ضمن آنكه عليرضا رعدي به عنوان سرمربي مسووليت اين تيم را عهده دار خواهد بود.

پيروزي «حامد صداقتي» بر قهرمان جهان
گروه ورزشي: «حامد صداقتي» شمشيربازجوان كشورمان در رده بيست و پنجم مسابقات شمشيربازي قهرماني جوانان جهان در اسلحه اپه قرار گرفت.در اين مسابقات كه در شهر صوفيه بلغارستان جريان دارد، «صداقتي» روز گذشته در مرحله دوم (۶۴ نفر) اين مسابقات مقابل حريف فرانسوي خود كه قهرماني جهان را برعهده داشت با نتيجه ۱۵ بر ۱۲ به برتري دست يافت و به مرحله سوم (۳۲ نفر) اين پيكارها راه يافت.
اين شمشيرباز فرانسوي كه در برابر حامد صداقتي با شكست مواجه شد، در دو دوره قبل عنوان قهرماني جهان را به خود اختصاص داد. شمشيرباز جوان كشورمان با پيروزي در اين مرحله به مرحله سوم راه يافت.

روز آخر فوتبال دسته دوم جام آزادگان ايران
جدال كاوه تهران و شهرداري بوشهر براي قهرماني
گروه ورزشي: فوتبال دسته دوم جام آزادگان امروز با انجام رقابتهاي هفته بيست  ودوم به پايان مي رسد ودر دوبازي حساس امروز تكليف قهرمان مشخص خواهد شد. در ورزشگاه شيرودي، تيم كاوه تهران كه با (۴۰) امتياز در صدر قرار دارد ميزبان شهرداري تبريز است. در بوشهر، تيم شهرداري اين شهر كه با ۴۰ امتياز در كنار كاوه ايستاده با نيروي زميني ۳۶ امتيازي پيكار مي كند، هر چند شاهين بوشهر نيز با ۳۹ امتياز اميدهايش را براي قهرماني از دست نداده است. در رقابتهاي اين فصل دسته دوم جام آزادگان صعود پنج تيم كاوه تهران، شهرداري بوشهر، شاهين بوشهر، مرصاد شيراز و نيروي زميني تهران به دسته اول جام آزادگان قطعي شده است. به جز ۵ تيم ياد شده از شش گروه زير گروه جام آزادگان نيز شش تيم ديگر نيز به جمع دسته اوليها نيز اضافه خواهد شد.

جوانان كشتي در راه يونان و تركيه
گروه ورزشي: در پي عدم موافقت فدراسيون كشتي داغستان در برپايي اردوي ۱۵ روزه جوانان كشتي گير كشورمان در اين منطقه، فدراسيون كشتي براي آنكه خللي در برنامه هاي تداركاتي و روند آماده سازي ملي پوشان جوان به وجود نيايد برنامه هاي ديگري را در دستور كار خود قرار داده است.
سرهنگ محمد انصاري سرپرست تيم هاي كشتي جوانان در پي ملاقات ديروز خود با محمدرضا طالقاني رئيس فدراسيون كشتي اعلام كرد: دو تيم منتخب از كشتي گيران جوان آزادكار تا قبل از مسابقه هاي آسيايي قزاقستان در دو تورنمنت بين المللي شركت خواهند كرد. وي اظهار داشت: تيمي متشكل از فرزان بهرامي در وزن ۵۰ كيلوگرم، مجيد يوسفي در ۵۵ كيلوگرم، محمدرضا آشوري در ۶۰ كيلوگرم، رضا يزداني در ۷۴ كيلوگرم، حميد رسول زاده در ۸۴ كيلوگرم، محمدصادق زاده در ۹۶ كيلوگرم و عليرضا قرائي در ۱۲۰ كيلوگرم با مربيگري اكبر فلاح روز چهارم ارديبهشت ماه آينده براي حضور در پيكارهاي بين المللي يونان عازم اين كشور مي شود و روزهاي آخر ارديبهشت نيز مردان جوان تيم ملي در رقابت هاي بين المللي ازمير در كشور تركيه شركت خواهند كرد. انصاري همچنين گفت: براي شناخت فرد برتر تيم ملي كشتي آزاد جوانان براي حضور در تركيه يك دوره مسابقه انتخابي روز چهاردهم ماه آينده در وزن ۶۶ كيلوگرم بين رامين خيراله زاده، ابوالفضل به كار، مهدي اوليائي نژاد و محمودرضايي در خانه كشتي برگزار خواهد شد.

تيم ملي گلبال ايران در راه عراق
گروه ورزشي: اولين اردوي آمادگي تيم ملي گلبال نابينايان و كم بينايان ايران به منظور شركت در مسابقات بين المللي عراق از ۲۶ فروردين ماه برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش هاي نابينايان و كم بينايان ايران، مسابقات بين المللي گلبال نابينايان و كم بينايان عراق خردادماه سال جاري در اين كشور برگزار خواهد شد.به همين منظور از سوي اين فدراسيون افراد زير جهت شركت در اردو دعوت شدند.
ورزشكاران:
محسن جليلوند، رضا چقايي، رحمت الله حسيني مقدم، امين افشار، مهدي مينايي، حسن صابري، حسينعلي اكبري، بهزاد جهانگيري، محمد قرمانلي، حسين كريمي وحيد، حسن كاوياني، مهدي سياحي، جواد جلالي، حسن مهقاني و داود فرج پور
سرمربي: محمد بيدگلي
مربي: محمد ابراهيم زاده مطلق

دو و ميداني ايران عاري از دوپينگ
گروه ورزشي: با مشخص شدن نتايج آزمايشهاي كنترل دوپينگ ۴۶ دونده حاضر در اولين دوره  مسابقات دووميداني داخل سالن آسيا در تهران، تنها جواب آزمايش دوپينگ نماينده پرش طول عربستان مثبت اعلام شد.
«احمد الدوساري» در جريان رقابت هاي دووميداني داخل سالن آسيا در تهران با ركورد ۷ متر و ۷۶ سانتي متر به مدال نقره دست يافت و مورد آزمايش كنترل دوپينگ قرار گرفت و در نخستين نتيجه اعلام شده از سوي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ ايران، جواب آزمايش كنترل دوپينگ الدوساري مثبت است.
اما با اين حال آزمايشگاه كنترل دوپينگ، دومين بسته  آزمايش پرنده  ورزشكار عربستاني را مورد آزمايش قرار مي دهد و پس از طي شدن مراحل كارشناسي، نتيجه  نهايي دوپينگ الدوساري مشخص مي شود.از نكات جالب توجه اين آزمايشها كه در نوع خود از لحاظ تعداد در كشورمان بي نظير است، منفي بودن نتيجه  آزمايش كنترل دوپينگ دووميداني كاران ايران بوده است، به طوري كه بيش از نيمي از نمونه هاي گرفته شده از دوندگان ايراني بوده است.

خبرهايي از واليبال
جوانان ايران به صربستان و تركيه مي روند
گروه ورزشي: پس از گذشت چند روز از دومين مرحله اردوي آمادگي تيم واليبال جوانان ايران از سوي «سويتكوويچ» تعداد اردونشينان از ۲۵ بازيكن به ۲۱ بازيكن رسيد. ديروز اعلام شد كه سه بازيكن سرعتي و يك بازيكن پشت خط زن از حضور در اردوي سوم معاف شدند. همچنين گفته مي شود كه اين تيم در صورت موافقت فدراسيون واليبال طي ماههاي آينده با رايزني  صورت پذيرفته از سوي سويتكوويچ سفر تداركاتي به دو كشور صربستان مونته نگرو و تركيه خواهد داشت.
برقي جانشين امير حيدري شد
مسئولان تيم واليبال پاس براي هدايت اين تيم در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر باشگاههاي ايران با عباس برقي به توافق رسيدند. باران چشمه رئيس هيات واليبال نيروي انتظامي با اعلام اين مطلب ضمن تقدير از زحمات ابراهيم امير حيدري از برقي به عنوان سرمربي و احمد خداداد به عنوان مربي بدنساز باشگاه پاس ياد كرد.
به نژاد در عضويت شوراي مركزي ملي جوانان
بهزاد به نژاد بازيساز تيم واليبال جوانان ايران و باشگاه صنام به عضويت شوراي مركزي سازمان ملي جوانان درآمد. وي در نخستين مجمع ملي جوانان كه در محل جديد مجلس شوراي اسلامي برگزار شد با راي شركت كنندگان حاضر به عضويت اين سازمان درآمد.
به نژاد با تيم صنام قهرمان ليگ برتر باشگاههاي ايران شد و در كارنامه اش دو مدال نقره و برنز نوجوانان جهان و مدال طلاي جوانان و نوجوانان آسيا به چشم مي خورد.

آخر هفته با اسكي، قهرماني تهران و انتخابي تيم ملي
گروه ورزشي: از اين پس تا پايان فصل اسكي، فدراسيون اسكي و پيست اسكي بين المللي ديزين تسهيلات ويژه اي را براي اسكي بازان فراهم كرده است.
مدير منطقه اسكي ديزين با بيان اين مطلب افزود: طي بارشهاي فراوان برف در چند روز گذشته تمامي پيستهاي اسكي ديزين باز و از شرايط ايده آل برخوردار است.
سولقاني اضافه كرد: با هماهنگي هاي انجام شده قرار بر اين شد تا پايان فصل اسكي، (اواخر ارديبهشت ماه سال جاري) بليت ورودي پيست اسكي ديزين براي عموم با تخفيف ارائه شود. همچنين پيست اسكي ديزين در اين هفته ميزبان ۲ مسابقه اسكي در روزهاي پنجشنبه، قهرماني اسكي آلپاين شهر تهران و روز جمعه انتخابي تيم ملي جوانان كشور در رشته مارپيچ كوچك خواهد بود.

مصطفي هاشمي:
صنام براي صعود به سوريه مي رود
گروه ورزشي: «مصطفي هاشمي» سرمربي  تيم  بسكتبال  صنام ، نايب  قهرمان  رقابت هاي  ليگ  برتر بسكتبال  باشگاه هاي  ايران  در سال  ۸۲ اظهارداشت  تيم  تحت  رهبري  وي  نسبت  به  سال  گذشته  پيشرفت  قابل  ملاحظه اي  داشته  است .
هاشمي  افزود: تيمي  كه  در مالزي  در مسابقات  قهرماني  باشگاه هاي  آسيا شركت  كرد بيشتر متكي  به  درخشش  فردي  بازيكنانش  بود اما امسال  از لحاظ تاكتيك  به  مراتب  بهتر شده ايم .وي  كه  در حاشيه  تمرينات  تيم  صنام  براي  شركت  در مسابقات  انتخابي  باشگاه هاي  غرب  آسيا سخن  مي گفت  تصريح  كرد: هماهنگي  و آمادگي  كنوني  تيم  بسيار زودتر از آنچه  كه  من  انتظار داشتم  بدست  آمد و بازيكنان  كمكي  تيم  خيلي  سريع  خود را با ديگر بازيكنان  وفق  دادند.
به گفته  وي  كار تيمي  در صنام  بسيار بهتر از قبل  شده  و دو بازيكن  خارجي اين  تيم  به  نام  «ويتاري  مارش» و «كلوين  وارنر» به  همراه  چهار بازيكن  كمكي از تيم هاي  ديگر كمبودهاي  صنام  را جبران  مي كنند.
تيم  صنام  اردوي  شبانه  روزي  خود را براي  دومين  حضور در پيكارهاي  قهرماني  باشگاه هاي  آسيا از روز هشتم  فروردين  آغاز كرده  و پنجشنبه  آخرين  جلسه  تمرين  پيش  از پرواز به  دمشق  را انجام  خواهد داد.ايمان  زندي  از ذوب  آهن  اصفهان ، حامد حدادي  از پيكان ، مهدي  عسگرنژاد از قائم  الرضا اصفهان  و كرم  احمديان  از صباباتري  تيم  صنام  را در مسابقات  انتخابي  باشگاه هاي  غرب  آسيا همراهي  مي كنند.
وي  تصريح  كرد: صنام  در صورتي  كه  گرفتار حاشيه  نشود اميد زيادي  به  صعود خود دارد و در صورت  صعود، موفقيت  و كسب  مدال  در مسابقات  آسيايي  دور از دسترس  نيست .

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
خارجي
سياسي
شهري
ورزش جهان
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بازارچه همشهري
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   خارجي   |   سياسي   |   شهري   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |