دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۳۷۴
درحاشيه خبرها
نرخ جديد خدمات خشكشويي اعلا م شد
003252.jpg
اتحاديه خشكشويي نرخ جديد خدمات خشكشويي را در سال جديد اعلا م كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، اين قيمت ها شامل خدماتي است كه با مواد اصلي پركلراتين، كاور و چوب رختي ارائه شود.
براساس اين اعلا م نرخ خشكشويي و اتوكشي يكجا و نرخ اتوكشي براي كت و شلوار معمولي ۲۵ هزار ريال و ۱۲ هزار ريال، كت معمولي ۱۵ هزار ريال و ۶ هزار ريال، كت  پشمي، مخمل، ابريشمي و كت ضخيم ۱۸ هزار ريال و ۶ هزار ريال، كت روشن ۳۰ هزار ريال و ۱۲ هزار ريال و دامن معمولي ۱۰۰ هزار ريال و ۵ هزار ريال، شلوار جين، لي، پشمي، مخمل، ابريشمي و ضخيم ۱۳ هزار ريال و ۵۰۰ هزار ريال است.
بنابراين گزارش، قيمت خدمات خشك و اتوشويي با هم و نرخ اتوكشي به ترتيب در مورد پيراهن مردانه، انواع بلوز و ژيلت معمولي ۱۰ هزار ريال و ۵ هزار ريال، براي انواع بلوز، ژاكت، پليور كركي، بافتني و بلوز ضخيم ۲۰ هزار ريال و ۵۰ هزار ريال، در مورد كاپشن معمولي ۱۵ هزار ريال و ۶ هزار ريال، در مورد كاپشن آستر پشم و شيشه، پشمي و ضخيم ۲۲ هزار ريال و ۶ هزار ريال، براي اوركت معمولي ۲۲ هزار ريال و ۶ هزار ريال، در مورد اوركت آستر پشم و شيشه، پشمي و ضخيم ۳۰ هزار ريال و ۶ هزار ريال، در مورد باراني معمولي ۲۵ هزار ريال و ۷ هزار ريال است.
اين گزارش حاكي است: نرخ خدمات خشكشويي و اتوكشي با هم و نرخ اتوكشي به ترتيب در مورد باراني با آستر يدك يا پشم و شيشه ۳۵ هزار ريال و ۷ هزار ريال، در مورد اوركت، كاپشن آسترپردار از ۳۰ هزار الي ۴۰ هزار ريال و ۷ هزار ريال، براي مانتو ساده كرپ، ضخيم و لباس ساده از ۱۲ هزار الي ۲۰ هزار ريال و ۶ هزار ريال، براي پالتو معمولي و نازك از ۲۰ هزار الي ۲۵ هزار ريال و ۶ هزار ريال، براي پالتو پشمي، ضخيم و مخمل از ۴۰ هزار الي ۵۰ هزار ريال و ۷ هزار ريال، در مورد انواع پرده ساده تور آبشويي متر مربع ۳ هزار و ۵۰۰ ريال و  هزار و ۱۰۰ ريال، براي انواع پرده پارچه اي معمولي آبشويي متر مربع از ۴ هزار الي ۵ هزار ريال و  هزار و ۲۰۰ ريال، براي انواع پرده كتان و ضخيم آبشويي متر مربع از ۶ هزار الي ۷ هزار ريال، هزار و ۸۰۰ ريال اعلا م شد.
بنابراين گزارش، نرخ خدمات خشكشويي و اتوكشي روي هم و نرخ اتوكشي به ترتيب در مورد انواع پرده معمولي خشكشويي مترمربع از ۸ هزار الي ۱۰ هزار ريال و هزار و ۵۰۰ ريال، در مورد انواع پرده مخمل، ضخيم، خشكشويي قيمت با توافق طرفين است و در مورد انواع پارچه براي پليسه تا قد ۸۰ سانت به طول تا ۴۰/۳ سانتي متر ۴۰ هزار ريال، در مورد انواع پارچه مدل دار و آكوردئون تا قد ۹۰ سانتي متر ۶۰ هزار ريال و در مورد انواع پارچه هاي قد  بلند و كلوش و ساده و مدل دار، قيمت با توافق طرفين است.
اين گزارش حاكي است: خشكشويي البسه سفيد، روشن، پليسه دار، لباس عروس، انواع لباس شب بانوان، سنگدوزي، گلدوزي، مليله دوزي، جير، چرم، پوست طبيعي با اسپري مخصوص، پره هاي بلند ابريشمي، لحاف، روتختي، پتو، آباژور، عروسك، مخمل، جين و لي، كليه البسه خانه شور و تازه دوخت و لكه گيري به طور استثنايي اجرت با حضور مشتري تعيين مي شود.
بنابراين گزارش، نرخ خدمات آبشويي و اتوكشي باهم و نرخ اتوكشي تنها به ترتيب براي كت تك ۸ هزار و ۵۰۰ ريال و ۶ هزار ريال، در مورد كاپشن ۱۲ هزار ريال و ۶ هزار ريال، براي شلوار ساده ۷ هزار ريال و ۵ هزار ريال است.
اين گزارش حاكي است: نرخ خدمات آبشويي و اتوكشي در مورد پيراهن ۱۰ هزار ريال و ۵ هزار ريال، براي دامن يا بلوز ساده ۷ هزار ريال و ۵ هزار ريال، براي مانتو و لباس ساده ۱۲ هزار ريال و ۶ هزار ريال، براي پالتو ساده و نازك  كرپ و نخي ۲۵ هزار ريال و ۷ هزار ريال، براي اوركت و باراني ۲ هزار و ۵۰۰ ريال و ۷ هزار ريال، براي انواع پرده تور متر مربعي ۳ هزار و ۵۰۰ و هزار و ۱۰۰ ريال و براي پرده پارچه كتان متر مربعي ۶ هزار ريال و نرخ اتوكشي از  هزار و ۲۰۰ الي  هزار و ۵۰۰ ريال اعلام شد.

فرهنگسراي طبيعت براي چهارمين سال پياپي برگزار مي كند
جشنواره گل و گلا ب؛ تجربه سفري نرفته تا قمصر كاشان
خبر روز
امروزه با سير تغيير و تحولا ت عمده زندگي شهري و افزايش تحولا ت منبعث از زندگي مدرن، امراض و ناراحتي هاي جسمي و رواني نيز در بين افراد جامعه روبه فزوني مي يابد. در اين ميان استفاده از داروهاي شيميايي و نوشيدني هاي غيرطبيعي به لحاظ خواص شيميايي خود مشكلا ت و مصائب ديگري را به ارمغان مي آورد، اما نوشيدني هاي طبيعي همانند گلا ب، عرق نعنا، عرق بيدمشك و دهها نوشيدني طبيعي ديگر به لحاظ عدم دخالت فرمول هاي شيميايي مبرا از عوارض خاص آن نيز هستند.
به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي اشراق، كاظم كمالي نسب رئيس اين فرهنگسرا كه مجموعه تحت مديريتش امسال براي چهارمين سال پياپي جشنواره گل و گلا ب را برگزار مي كند، هدف از برگزاري جشنواره را نشر و اشاعه فرهنگ استفاده از نوشيدني هاي طبيعي، ايجاد بستر و امكان لا زم جهت آشنايي عموم مردم با مراسم سنتي گلا ب گيران و به حداقل رساندن فاصله مردم با گلا ب گيري عنوان و اضافه مي كند: گلا ب ايران به دليل مرغوبيت و معروفيت در جهان از ارزشي خاص و ويژه برخوردار است به نحوي كه همه اماكن متبركه در عربستان و عراق توسط گلا ب ايران شست وشو مي شوند.
بنابراين گزارش، وي ضمن اعلا م اين كه قدمت كاشت گل محمدي در جهان حدود ۲۰۰ سال است و اين گياه به دليل كم توقع بودن در ميزان مصرف آب و مقاوم بودن در مقابل آفت و بلا  مي تواند در همه مناطق رشد كند، تصريح كرد: فرهنگسراي طبيعت (اشراق) باتوجه به حوزه عملكرد و اهداف راهبردي خود از كليه فعاليت هايي كه به نشر و اشاعه فرهنگ استفاده از محصولات طبيعي بينجامد، حمايت كرده و به فرآيند ارتباط انسان و طبيعت توجه ويژه و خاص دارد.
اين گزارش مي افزايد: چهارمين جشنواره گل و گلا ب از ۱۹ ارديبهشت به مدت يك ماه در فضاي باز فرهنگسراي اشراق با برنامه هاي مختلف و متنوعي شامل برگزاري مراسم سنتي گلا ب گيري، نمايشگاه و فروشگاه عرضه محصولات مختلف حاصل از گلا ب، نمايشگاه كتاب و برنامه هاي فرهنگي هنري مرتبط با صنعت گلا ب گيري از قبيل شب هاي شعر، كارگاه هاي نقاشي و طراحي و جنگ هاي هنري با استفاده از هنرمندان بومي كاشان و ... واقع در فلكه دوم تهرانپارس، انتهاي خيابان جشنواره برگزار مي شود.

بازارچه آخر هفته
بازارچه لوازم خانگي
بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو
بازارچه ارتباطات
بازارچه حمل و نقل
بازارچه مصالح ساختماني
بازارچه لوازم التحرير
گوناگون
|  بازارچه لوازم خانگي  |  بازارچه آرايش ، بهداشت و شست و شو  |  بازارچه آخر هفته  |  بازارچه ارتباطات  |  بازارچه حمل و نقل  |  بازارچه مصالح ساختماني  |  بازارچه لوازم التحرير  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |