پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۵۰۴
نمونه اي از مديريت مشتري مدار در آخرين روزهاي تابستان در تله كابين وابسته به بنياد
حسرت خانواده بلوچ
كم كم نوبت ما نزديك مي شد. كمي خستگي از تنمان خارج شده بود كه ناگهان دستگاه ها خاموش شد. متصدي آمد و گفت: آقا گفته اند هوا قرار است خراب شود و ما ديگر نمي توانيم كسي را سوار كنيم
016908.jpg
تابستان تمام شد. حالا اگر بخواهيم خاطراتش را بنويسيم بايد چند روز به عقب برگرديم. چند روز به عقب برمي گرديم و به آخر شهريور مي رسيم. دقيقا كه بگوييم مي شود چند روز تعطيلي آخر شهريور. آن روزها هر كسي را كه مي ديدي شال و كلاه كرده و تصميم گرفته بود تا به مسافرت برود. شايد علت اصلي آن هم اين بود كه آن روزها آخرين فرصت براي استفاده از تابستان بود.
شمال ايران دوباره شلوغ شد. سهم اين مناطق از ساير نقاط كشور در اين ميزباني آخر، مثل هميشه بيشتر بود.
حتما جزو مناطق شمالي ايران نام نمك آبرود به گوشتان خورده است يا حتي شايد از آن حوالي گذري هم كرده باشد. اگر اينطور باشد حتما تا به حال از تله كابين نمك آبرود چيزهايي ديده يا شنيده ايد.
منطقه اي سرسبز و با صفا. درج اين مطلب از اين بابت نيست كه از مناطق خوش آب و هواي آنجا تعريف كنيم و دل كساني را كه آنجا نرفته اند به تب و تاب بيندازيم. مي خواهيم كمي اعتراض كنيم! به گراني، به نوع برخوردها، به ....
در صف تله كابين بايستيد تا با هم وارد ماجرا شويم.
وارد محوطه تله كابين كه مي شويد بدون چون و چرا و يك كلمه توضيح اضافي هزار تومان بايد تقديم كنيد. اين پول براي چيست؟
احتمالا هزينه فضايي است كه خودروي شما در اين مدت اشغال مي كند. جلوتر مي رويد و بليت براي سوار شدن تله كابين تهيه مي كنيد. شايد چيز خاصي نباشد، اما انسان است و هزار و يك جور هوس. هر كاري را هر چند پيش پا افتاده و ساده، دوست دارد امتحان كند.
داخل صف مي شويد و مي ايستيد. ابتدا تحمل صف برايتان در ساعت اول با تماشاي مناظر اطراف و صحبت  كردن سپري مي شود. ساعت دوم را نوبتي داخل صف مي ايستيد و نفرات ديگر براي اندكي تحرك هم كه شده كمي اين طرف و آن طرف مي روند. اما با ورود به ساعت سوم و سپري شدن آن صبر تمامي كساني كه داخل صف بودند، آرام آرام تمام مي شود و شروع به اعتراض مي كنند. دريغ از يك پاسخ درست و حسابي و حتي يك معذرت خواهي خشك و خالي.
تمام مدت حضور چهار ساعته ما در صف، كنار يك خانواده بلوچ گذشت؛ مرد و زن، يك دختر و يك پسر، مرد و زن سن شان بالاتر از اين بود كه حتي گمان كنيم آن دو پدر و مادر كودكان هستند. پدربزرگ و مادر بزرگ نوه هاي خود را به شمال آورده بودند، براي گردش. چشمشان به تله كابين نمك آبرود افتاده بود و با اشتياق راهي آنجا شده بودند تا شايد بتوانند با آن عكس، در مدرسه و دوستانشان كمي پز بدهند و بگويند ما تابستان رفتيم تله كابين.
چهار ساعت انتظار در صف تله كابين حوصله اين خانواده بلوچ را هم سر برد و هيجان كودكان براي سوار شدن به آن را كور كرد.
... كم كم نوبت ما نزديك مي شد. كمي خستگي از تنمان خارج شده بود كه ناگهان دستگاه ها خاموش شد. متصدي آمد و گفت: آقا گفته اند هوا قرار است خراب شود و ما ديگر نمي توانيم كسي را سوار كنيم.
هوا كمي ابري بود ولي آن روز تا آخر شب نه خبري از باد بود نه از باران. اعتراض مردم معطل در صف كه بالا گرفت بين متصدي ها اختلاف افتاد. نبود يك مديريت قوي و كسي كه بشود اعتراض را نزد او برد، باعث شد تا در تله كابين نمك آبرود هر كسي كه كاري در دست دارد براي خود سازي بزند.
صدايي بلند اعتراض مردم را قطع كرد: آقايان و خانم ها بليت ها را برداريد و بياوريد و پولتان را پس بگيريد.
اشك در چشمان دختر و پسر بلوچ حلقه زده بود. به سمت متصدي رفتند و گفتند كه: آقا ما نمي خواهيم سوار بشيم، مي شه فقط يك عكس با هم توي تله كابين بگيريم كه بتوانيم به دوستانمان نشان بدهيم.
برخورد متصدي به گونه اي بود كه بازگو كردنش ممكن نيست. وقتي به او گفته شد كه حداقل با يك معذرت خواهي و وعده دادن به كساني كه فردا مي توانند به تله كابين بيايند براي سوار شدن با معطلي كمتر مي تواند خيلي از ناراحتي ها را بر طرف كند مي گويد چطور فردا اين نوبت ها را مرتب كنيم !! خيلي دقت مي برد!!
داستان يك روز تعطيل ما در تله كابين تمام شد. به آخر ماجرا كه رسيديم، يك سوال مهم برايمان پيش آمد. چرا مكان هايي كه به بنياد مستضعفان اختصاص دارند نه تنها در جذب مشتري ضعيف عمل مي كنند، بلكه به علت وابسته دانستن خود به بنيادي قدرتمند نيازي به ارايه برخوردهاي انساني با طرف معامله هاي خود نمي بينند حال مي خواهد اين طرف معامله يك خريدار ملك باشد يا مسافر تله كابين!! و افسوس كه پسوند مستضعفان به عنوان ميراث امام راحل پشت نام ايشان است! اي كاش مديران بنياد يا شركاي خصوصي ايشان به جاي بازديد هاي تشريفاتي و سوار شدن هاي خارج از نوبت زحمت يك ساعت در صف ايستادن و مشاهده اوضاع نابسامان تشكيلا ت وابسته را به خود مي دادند.جالب است كه آخر اين ماجرا به درخواست يك مشتري چهار ساعت در صف مانده براي پس دادن پول پاركينگ تمام مي شود و مسوول تله كابين با نهايت خشونت و اهانت مي گويد: شما كه جنبه يك هزار توماني ناقابل را نداريد، اصلا براي چي به اينجا آمديد؟
از ما كه گذشت، اما شما اگر به شمال و حوالي نمك آبرود رفتيد هوس نكنيد كه به تله كابين برويد چون اين يك سناريوي تكراري است كه براي افراد مختلف اتفاق افتاده است.

جعبه
دو فوتبال ،چند فيلم سينمايي 
اين آخر هفته براي بروبچه هاي محصل يك حال و هواي ديگري دارد. هرچند كه هنوز كلاس ها و درس ها زياد جدي نشده، اما به هر حال جمعه براي بچه مدرسه اي ها جمعه است.
براي شروع اعلام برنامه ها سراغ شبكه سوم مي رويم و تكرار مجموعه خانه اي در تاريكي كه قرار است ساعت 40:13 پخش شود. ساعت 17 فيلم سينمايي راه آتشين پخش مي شود از شبكه دوم. هفته سوم ليگ برتر هم امروز آغاز مي  شود كه در مهمترين ديدار استقلال تهران به مصاف فجرسپاسي مي رود اين بازي ساعت 15:17 از شبكه 3 پخش خواهد شد. امشب سينما يك را هم فراموش نكنيد ساعت 30:22 شروع خواهد شد. فردا صبح را با ديدار در وقت اضافه مي توانيد شروع كنيد برنامه ورزشي كه ساعت 9 صبح پخش مي شود. تكرار باجناق ها را مي توانيد ساعت 15 ببينيد. فيلم سينمايي پرواز در شب را مي توانيد ساعت 30:16 فردا ببينيد از شبكه اول. هفته سوم ليگ برتر ايران با ديدار پيكان و پرسپوليس در روز جمعه به پايان خواهد رسيد. اين بازي هم ساعت 15:17 از شبكه 3 پخش مي شود. روبان قرمز ساخته ابراهيم حاتمي كيا، برنامه امشب سينما 4 است كه ساعت 30:20 شروع مي شود. طلسم شدگان را مي توانيد ساعت 30:21 ببينيد از شبكه تهران صندلي داغ هم فردا ساعت 45:21 از شبكه 2 پخش مي شود. آخر هفته خوبي داشته باشيد.

پرده
گيلانه 
گيلانه از ديلمان آغاز مي شود و به تهران مي رسد. اين عنوان فيلمي است كه به كارگرداني مشترك رخشان بني  اعتماد و محسن عبدالوهاب ساخته مي  شود. فيلمبرداري گيلانه از هفته آينده در منطقه ديلمان شروع مي شود. ماجراي ساخت اين فيلم از اسفندسال گذشته آغاز شد؛ روزي كه رخشان بني اعتماد گفت قصد دارد از اپيزود ننه گيلانه فيلم سينمايي بسازد.
حسن ديگر گيلانه اين است كه رخشان بني اعتماد را پس از 4 سال پشت دوربين قرار مي دهد. در فيلم سينمايي گيلانه همانند ايپزود ننه گيلانه بهرام رادان، فاطمه معتمدآريا و ژاله صامتي به ايفاي نقش مي پردازند و باران كوثري به جمع بازيگران اضافه شده است.
البته همزمان با شروع فيلمبرداري گيلانه بهرام رادان سر فيلمبرداري ازدواج صورتي است كه به گفته دست اندركاران گيلانه در اوايل فيلمبرداري صحنه هاي بهرام رادان را نخواهند گرفت و در ادامه او به گروه فيلمبرداري خواهد پيوست. گيلانه كه فيلمنامه آن طي چند ماه اخير با همكاري رخشان بني اعتماد، فريد مصطفي و محسن عبدالوهاب نوشته شده علاوه بر داستان پسر معلول جنگي كه در روستاهاي شمالي به همراه مادرش زندگي مي كند، مسايل سال هاي قبل اين دوران و حاشيه جنگ و نوجوانان 17-16 ساله را مدنظر دارد.

نمايشگاه
عكس هايي از مناظر شهري
قرار است دو نمايشگاه گروهي عكس از چهارم مهر ماه يعني روز شنبه افتتاح شود. يكي از آنها نمايشگاهي از عكس هاي اعضاي انجمن عكاسان ايرانشهر يعني مرضيه خرسند، اسماعيل عباسي، اسعد نقشبندي، آتيه نوري، مامك يحيي پور به همراه آرموند آيوازيان، سپيده بهزادي، هنگامه پيروز، تينا چيني چيان و مهري رحيم زاده است. اين نمايشگاه تا 9 مهر ماه ادامه دارد و براي بازديد از آن مي توانيد هر روز از ساعت 10 تا۲۰ به نگارخانه هنرمندان ايران درخيابان طالقاني، خيابان ايرانشهر، باغ هنر برويد. نمايشگاه بعدي هم عكس هايي از گروه عكاسان معاصر است. در اين نمايشگاه مي توانيد مناظر شهري را در عكس هايي از بهمن جلالي، يدالله ولي زاده، حسين  آبرويي، مصطفي علي زادگان، آرامگر دوميان، محسن يزدي پور، داوود ربيعي، حميد دروديان  الله مقدم، سحر استوار و بهروز رايي ببينيد. براي ديدن اين عكس ها مي توانيد هر روز از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 19 به نگارخانه لاله در ضلع شمالي پارك لاله مراجعه كنيد.

امروز
كاري نكنيد!
016911.jpg
امروز هيچ كاري نكنيد. اين پيشنهاد امروز ماست! البته حق داريد كه كمي تعجب كنيد، اما چند خط پايين تر متوجه جريان مي شويد.
ما آدم هاي خوش شانسي بوديم كه مهر اول مهر روي پيشاني يك روز چهارشنبه نشست. به هر حال براي ما كه 3 ماه به خيلي چيزها عادت كرده ايم ، زندگي در شرايط تازه دشوار است. حسن اول مهر بودن چهارشنبه اين است كه آدم خيلي زود دوباره تطعيل مي شود.
خصوصيات هميشگي مهر را كه مي دانيد. حالا هوا، آرام  آرام ابري مي شود. شهر به سرعت شلوغ مي شود. بچه ها خميازه هاي كش دار مي كشند و راهي مدرسه مي شوند و... اين وسط يك روز تعطيلي چه لذتي دارد.
ما و شما آدم هاي خوش شانسي هستيم كه امسال خيلي زود طعم تعطيلات را مي چشيم، از امروز عصر تا صبح شنبه مال خودمان هستيم.
اين بود كه گفتيم امروز هيچ كاري نكنيد. حالا حتما منظور ما را از اين پيشنهاد فهميده ايد. از اين پنج شنبه و جمعه اي كه از راه مي رسد حسابي براي استراحت استفاده كنيد كه مهر واقعي تازه از شنبه شروع مي شود. ارزش اين پيشنهاد را احتمالا هفته بعد درك مي كنيد!

فرهنگ
حماسه خرمشهر
وارد فرهنگسراي پايداري كه بشويد، گزينه هاي مختلفي مقابل رويتان است. شما مي توانيد از نمايشگاه هاي آثار عكاسي سعيد صادقي، رضا برجي، شهيد سعيد جان بزرگي و عبد بطاط عكاس عراقي شروع كنيد.
نمايشگاه تمبرهاي دفاع مقدس و آزادي خرمشهر و عكس هاي هوايي مناطق جنگي را هم از دست ندهيد.
در زمينه سينماي دفاع مقدس هم فرهنگسراي پايداري براي اولين بار دوره هاي مقدماتي و تكميلي فيلمبرداري مستند جنگي را با حضور چهره هاي سينمايي برگزار مي كند.
خبر ديگري از هفته دفاع مقدس اينكه بزرگترين گروه شهر تهران تا دهم مهر، از ساعت 17 تا 18 در تالار شهيد آويني فرهنگسراي بهمن، برنامه اجرا مي كند.
اثر حماسه خرمشهر به آهنگ سازي احمد پژمان و همچنين قطعات حماسي ديگر به صورت رايگان توسط اين گروه اجرا مي شود. البته گذشته از برنامه گروه كر، شما مي توانيد سرودهاي دفاع مقدس را هم در فرهنگسراي بهمن بشنويد.

كتابخانه
عكس جنگ
علاقه مندان به كتاب هاي عكس حتما اين خبر را بخوانند. در آستانه هفته دفاع مقدس، سيد محمد علوي، معاون هنري بنياد حفظ آثار ونشر ارزش هاي دفاع مقدس خبر از چاپ و انتشار زود هنگام جلد هفتم ازكتاب عكس جنگ را داد. موضوع اين كتاب، نقش زنان در عرصه هاي مختلف دفاع مقدس است و تصويرهاي ارايه شده در اين كتاب را زنان در جبهه هاي جنگ، بدرقه رزمندگان دردوران جنگ، امدادگري، خانواده هاي ايثارگران، جانبازان و شهدا تشكيل مي دهند.
اين كتاب هم اكنون درمرحله ترجمه متن به زبان هاي عربي و انگليسي است و با پايان يافتن اين مرحله كتاب براي انتشار آماده مي شود.
مجموعه كتاب عكس جنگ كه تاكنون شش جلد از آن منتشر شده، در دوران مدير عاملي كمال خرازي و با فراخوان عمومي از همه عكاسان جنگ در شش جلد جمع آوري، چاپ و عرضه شده است.

صحنه
راز سرزمين من
حتما مي دانيد كه جشنواره بين المللي نمايش عروسكي تمام شده است، اما يكي از نمايش هاي آن به نام راز سرزمين من كه نادر رجب پور آن را ساخته از ديروز در تالار اصلي تئاتر شهر به روي صحنه رفته است. اين نمايش نوشته حسين حيدرزاده است و در آن سعيد داخ،  نيلوفرريحاني، محسن ترابي، علي براتي، حميد اصغري، امير محمودي، بهادر افضل، حميد جوكار، كيميا موسوي و ساناز بختياري بازي مي كنند. اين نمايش با طراحي حركات موزون نادر رجب پور همراه است و موسيقي آن را جهانسوز فولادي ساخته است.
راز سرزمين من با داستان آدم و حوا آغاز مي شود و با داستان هاي هابيل و قابيل، مولانا و شمس، شيخ صنعان و رستم و سهراب ادامه پيدا مي كند.
همچنين واحد نمايش فرهنگسراي جوان به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهريور ماه تا 6 مهر ماه برنامه هايي را در قالب نمايش هاي صحنه اي و ميداني با موضوع هاي فرهنگ شهادت، ايثارگري و دفاع مقدس در سالن شهيد مطهري و محوطه بازفرهنگسرا برگزار مي كنند. براي ديدن اين نمايش ها مي توانيد هر روز از ساعت۱۸ به فرهنگسراي جوان برويد.

پايتخت
پكن 
سينماهاي پايتخت چين قرار است متحول شود. معاون مدير كل كمپاني فيلم ديجيتالي چين اعلام كرد، چين با داشتن 57 سينماي  مجهز به سيستم ديجيتال بعد از آمريكا بيشترين ميزان سينماي ديجيتال در جهان را دارد. معاون مدير كل كمپاني فيلم ديجيتال گفت كه انتظار مي رود تا پايان سال 2004، تعداد 166 سينماي ديجيتال در چين فعال شود و ظرف چند سال آينده نيز اين تعداد به رقم هزار سينما برسد، بدين ترتيب چين در صدر دارندگان سينماي ديجيتال قرار مي گيرد. طبق گفته اين مقام چيني، هزينه ساخت، پخش و نمايش فيلم هاي ديجيتال تقريبا 90 درصد كمتر از فيلم هاي سنتي است، اما سود ناشي از آنها دو برابر اين فيلم هاست.

لندن
خبري جالب از لندن بخوانيد و قطاري كه براي اولين بار مسير لندن - منچستر را در كمتر از دو ساعت طي كرد. اين قطار مسير بين دو شهر را در فاصله يك ساعت و 53 دقيقه طي كرد. قطار سريع السير پندولينو پس از انجام مراسم ويژه اي كه در ايستگاه قطار لندن برپا شد، حركت خود به سمت منچستر را آغاز كرد. اين قطار ركورد قبلي را هم شكست. ركورد قبلي در سال 1992 ثبت شده بود كه طي آن قطاري مسافت 184 مايلي بين دو شهر را در دو ساعت و هشت دقيقه طي كرده بود. توني بلرهم از آغاز به كار اين قطار سريع السير ابراز رضايت كرد و گفت: اين روز بزرگي است براي راه آهن انگلستان.
بيش از هفت ميليارد پوند در سال هاي اخير براي تجهيز و تقويت خط آهن هزينه شده است.

تورنتو
جشنواره بين المللي فيلم تورنتو پس از 10 روز با پخش فيلم كوتاه و مستند جيميني در لالاوود به كار خود پايان داد؛ كارگرداني اين فيلم را مارتين شورت به عهده داشت.
به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، در مراسم اختتاميه اين جشنواره، فيلم جيميني در لالاوود به نمايش درآمد. اين فيلم كوتاه و مستند در جشن اختتاميه جشنواره تورنتو سال 2002 فيلمبرداري شده بود و حال و هواي جشنواره و حضور ستارگان را نشان مي داد.
بسياري از بازيگران و منتقدان حاضر در اين جشنواره معتقد بودند كه فيلم هاي زياد ديگري وجود داشت كه براي نمايش در جلسه اختتاميه شايسته تر بودند.
جشنواره فيلم تورنتو يكي از معتبرترين جشنواره هاي بين المللي جهان است كه 9 سپتامبر 19شهريور امسال شروع شد و شنبه به پايان رسيد. در اين دوره از جشنواره بيش از 300 فيلم به نمايش در آمد.
از جمله چهره هاي برجسته حاضر در اين دوره مي توان به آل پاچينو، داستين هافمن، كوين اسپيسي، هلن هانت و ساندرا بولاك اشاره كرد.
مضمون اغلب فيلم هاي جشنواره امسال درباره قتل عام ها و نسل كشي، نقض حقوق حيوانات و بي عدالتي هاي سياسي موجود در جهان بود.

ستون شما
قطعا مشكل ديگري بوده
جوابيه شركت آب و فاضلاب در خصوص مطلب چاپ شده در تاريخ 21/6/83 با تشكر از مشترك محترم ساكن در منطقه گيشا براي بررسي دقيق مشكل ايجاد شده درخواست مي شود شماره اشتراك خود را اعلام نمايند تا نسبت به رفع آن اقدام شود. ضمنا افزايش اعلام شده بابت آب بها نمي باشد و قطعا مشكلات ديگري دارد، يك ساختمان 10 واحدي مجاز است حداكثر در طول يك دوره 370 مترمكعب يعني در طول ماه 185 مترمكعب و براي هر واحد مسكوني 5/18 متر مكعب آب استفاده كند و هزينه هر واحد حداكثر۶ هزار ريال مي باشد. لذا افزايش اعلام شده در صورتي كه مشترك محترم استانداردهاي مصرف آب را رعايت كند و مشكل تاسيسات در داخل آپارتمان نداشته باشد نمي تواند افزايش يابد.
خسرو رفيعي 
مدير روابط عمومي و بين الملل شركت آب و فاضلاب استان تهران

تبصره ها
خواهشمند است دستور فرماييد نسبت به درج پاسخ زير در ارتباط با مطلب مندرج در آن رسانه محترم در تاريخ 13/5/83 تحت عنوان قبض آب بها همكاري لازم معمول دارند.
بدينوسيله به آگاهي مي رساند 1 - منطقه مرادآباد تحت پوشش مخزن 85 قرار خواهد گرفت و تا زمان احداث شبكه و تاسيسات انتقال آب به آن و تكميل مخزن 85 و در مدار قرار گرفتن تاسيسات فوق، واگذاري انشعاب به اهالي منطقه امكان پذير نمي باشد.
۲- الف: آبونمان هزينه ثابت نگهداري تاسيسات و شبكه آبرساني مي باشد كه بر اساس قطر انشعاب و به صورت ماهانه دريافت مي گردد و بستگي به مصرف مشترك ندارد چنانچه مشتركي مصرف صفر داشته باشد ليكن هزينه آبونمان در قبض آب بها محاسبه مي گردد.
ب: مبلغي تحت عنوان تبصره 1 در قبض آب بها درج نمي گردد.
ج: تبصره 2 معادل 10 درصد نرخ آب بها مي باشد و بر اساس قانون ايجاد تسهيلات براي توسعه طرح هاي فاضلاب و بازسازي شبكه هاي آب شهري در مورد شهرهايي كه طرح هاي فاضلاب در آنها در دست اجراست تا زمان نصب انشعاب فاضلاب محاسبه و دريافت مي گردد.
د: تبصره 3 بابت هزينه مازاد مصرف مشترك خانگي از الگوي تعريف شده 5/18 متر مكعب در ماه براي هر واحد مي باشد و مصرف بين 5/18 تا 35 مترمكعب 30 درصد و از 35 متر مكعب به بالا 40 درصد به نرخ آب بها افزوده خواهد شد. علاوه بر آن به مازاد الگوي مصرف جريمه اي معادل 2 برابر نرخ آب بها افزوده خواهد شد.

ما هم متاثر شديم 
ما هم متاثر شديم اما ....، اين كلام بسياري از كساني بود كه پس از چاپ گزارش و تلفني  فروش كليه با روزنامه تماس گرفته و ضمن همدردي گفتند كه آنها نيز به دليل مخارج سنگين زندگي مي خواهند بدانند چگونه مي توانند آگهي فروش كليه انسان را چاپ كنند.
نكته: ما هم متاثر شديم.

دعوا در ميدان استخر
احتراما بازگشت به مطلب مندرج در مورخ 15/5/83 تحت عنوان دعوا در ميدان استخر به آگاهي مي رساند: طبق گزارش اداره ساماندهي منطقه موضوع ساماندهي كارگران خدماتي و ساختماني در محدوده منطقه 4 در دست بررسي و اقدام است و اخيرا نيز يك مكان مشخص و امكانات آن در حال تهيه و به زودي راه اندازي مي شود و جانمايي مناسب جهت ساماندهي كارگران مستقر در نقاط مختلف محدوده از جمله ميدان استخر در حال پيگيري مي باشد.
روابط عمومي شهرداري منطقه۴

پل عابر
با توجه به پيام تلفني مندرج در آن روزنامه، مورخ 7/5/83 تحت عنوان تقاطع مرگ خواهشمند است توضيح ذيل را در پاسخ به اين مطلب درج نماييد:
به اطلاع اين شهروند محترم مي رساند احداث پل عابر پياده در مكان هاي مورد نياز جهت عابران در دستور كار اين سازمان قرار دارد. در مورد منطقه مورد نظر نيز پل عابر پياده احداث گرديد و عمليات تكميلي آن در دست اقدام است.
محسن جليلوند
معاون آموزش و مدير روابط عمومي

ذهن زيبا
وقت را با يادگيري حيله ها و ترفندهاي كسب وكار تلف نكن، سعي كن اصول آن را ياد بگيري.
جكسون براون
كسي كه شريك پيدا مي كند، براي خود ارباب مي تراشد.
ضرب المثل آمريكايي
اميد تنها دروغگوي جهان است كه هيچ گاه به خاطر فريب مردم، شهرت نيكش را از دست نمي دهد.
رابرت اينگرمولي
درس بدهيد اما موعظه نكنيد.
پومودبترا

تهرانشهر
ايرانشهر
خبرسازان
دخل و خرج
در شهر
سفر و طبيعت
عكاس خانه
|  ايرانشهر  |  تهرانشهر  |  خبرسازان   |  دخل و خرج  |  در شهر  |  سفر و طبيعت  |  عكاس خانه  |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |