شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۸۵ - Apr 30, 2005
جنايت هولناك خانوادگي در تبريز
000924.jpg
گروه حوادث: پسر ۲۷ ساله اي كه در پي اختلاف خانوادگي مادر و همسرش را با شليك گلوله به قتل رسانده و پدرش را مجروح كرده بود، تحت بازجويي قرار گرفت.
اعلام گزارش:
به گزارش خبرنگار ما از تبريز، ساعت ۱۰ دوشنبه شب بود و افسر نگهبان در كلانتري ميدان ساعت تبريز در حال مطالعه تعدادي از پرونده ها بود. ناگهان متوجه مردي در چارچوب در شد. سرش را بالا گرفت و ديد پسر جواني در حالي كه آشفته به نظر مي رسيد و لباس هايش خوني بود مقابلش ايستاده است.
پسر روي زانوهايش نشست و بي حال شد. در همان لحظه بي سيم سركشيك پليس ۱۱۰ به صدا درآمد و وقوع يك جنايت خانوادگي به ماموران كلانتري اطلاع داده شد. ماموران تجسس كلانتري به محل اعزام شدند و پسر جوان كه احمد نام داشت و ۲۷ ساله بود تحت بازجويي قرار گرفت.
ماموران تجسس كلانتري به همراه بازپرس ويژه قتل در محل حادثه حضور يافتند. آنان در كمال ناباوري با جنايتي هولناك رو به رو شدند كه در پي آن دو زن با شليك گلوله به قتل رسيده و مرد ميانسالي از ناحيه زانو مجروح شده بود. تحقيقات وسيع در زمينه وقوع حادثه آغاز شد. بلافاصله ماموران پيكر خونين دو زن را كه عروس و مادر شوهر بودند به پزشكي قانوني انتقال دادند و مرد مجروح را به بيمارستان بردند.
از طرفي يكي از همسايگان كه شاهد مرگ مادر خانواده بود در نخستين بازجويي ها در حالي كه وحشتزده بود به ماموران گفت: حدود ساعت ۱۰ شب بود كه ناگهان صداي فرياد ساكنان همسايه بغلي را شنيديم. دقايقي نگذشته بود كه زن همسايه به دم در خانه  ما آمد و از ما طلب كمك كرد. اما در همان لحظه صداي شليك چند گلوله به گوشمان رسيد و ناگهان احمد را ديديم در حالي كه اسلحه اي در دست داشت به دنبال مادرش وارد خانه مان شد و بدون هيچ وقفه اي مادرش را با شليك سه گلوله به قتل رساند و فرار كرد.
ماموران در ادامه تحقيقات خود از محل حادثه متوجه شدند كه پسر جوان همان احمد است كه پس از وقوع جنايت خانوادگي به كلانتري آمده است بنابراين دستور بازداشت وي صادر شد.
همچنين ماموران تجسس كلانتري در ادامه بازرسي از خانه و تحقيق از همسايه ها دريافتند كه احمد دو سال پيش برخلاف ميل خانواده اش با دختري ازدواج كرده و آن شب پس از دو سال به بهانه اي به خانه پدرش آمده است كه در پي آن اين اتفاق شوم افتاده است.
اعترافات پسر كينه جو
بنابراين بازپرس ويژه قتل، بلافاصله به كلانتري رفت و احمد را تحت بازجويي قرار داد. وي در نخستين اظهاراتش زماني كه مقابل بازپرس قرار گرفت انگيزه خود را اختلاف با پدرش عنوان كرد. وي گفت: دو سال پيش برخلاف ميل پدرم و به خاطر علاقه اي كه به دختر عمه ام داشتم با او ازدواج كردم اما پس از اين كار، پدرم ارتباطش را با من قطع كرد و هرگونه ارتباطي را با خانه پدري ام تحريم كرد. حتي اجازه ديدن مادرم را هم به من نداد.
وي در ادامه افزود: من به خاطر اينكه مشكلي در زندگي خود و خانواده ام ايجاد نشود حرف پدرم را گوش كردم و از رفت و آمد به خانه پدري خودداري كردم تا اينكه بعد از دو سال دوشنبه شب به بهانه ملاقات مادرم به همراه همسر و تنها فرزندم به خانه پدرم رفتم، اما دقايقي از حضور ما در خانه شان نگذشته بود كه پدرم دوباره بحث تكراري و مشكل خانوادگي مان را مطرح كرد. چندين بار همسرم با اشاره از من خواست تا خانه را ترك كنيم اما من پافشاري كردم تا اينكه درگيري ما بالا گرفت و با اسلحه اي كه همراه داشتم، پدرم را با شليك دوگلوله از ناحيه زانو مجروح كردم.
احمد در حالي كه گريه مي كرد گفت: در آن لحظه ديگر متوجه نبودم چه كار مي كنم. همسرم نزديكم آمد تا اسلحه مرا بگيرد. او را نيز با شليك گلوله به قتل رساندم و در همان لحظه متوجه شدم كه مادرم از خانه بيرون دويد به دنبالش رفتم و در خانه همسايه او را نيز با شليك سه گلوله به قتل رساندم. اين حادثه تنها به خاطر كينه توزي كه با پدرم داشتم اتفاق افتاد.
وي همچنين درباره حمل سلاح غيرمجاز به بازپرس خود گفت: اسلحه را از مدت ها قبل تهيه كرده بودم اما اصلاً قصد كشتن كسي را نداشتم. شب حادثه نيز اسلحه به خاطر عادتي كه داشتم همراهم بود.
گفتني است پليس تحقيقات بيشتري را درخصوص علت اصلي بروز اين حادثه آغاز كرده است.

دستگيري قاتل خيابان گيشا در فيروزكوه
گروه حوادث: پسر جواني كه اواخر هفته گذشته در غرب تهران مرتكب جنايت شده بود، در فيروزكوه دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز سه شنبه قتل يك مرد جوان به اطلاع بازپرس شاه محمدي رسيد. مقتول كه وحيد نام داشت بعد از جراحت شديد با چاقو به بيمارستان انتقال يافته بود ولي پزشكان نتوانسته بودند كار مثمرثمري براي وحيد انجام دهند و مرد جوان جان سپرد.
ماموران دايره ۱۰ آگاهي كه بررسي بر روي پرونده هاي قتل را بر عهده دارند بعد از اطلاع از ماوقع تحقيقات خود را براي شناسايي عامل اين جنايت آغاز كردند.
وقوع درگيري منجر به قتل در خيابان گيشا بود. چهار نفر از حاضران در نزاع دستگير و تحت بازجويي پليسي قرار گرفتند.
بررسي ها ادامه يافت تا اينكه سرنخي از مخفيگاه عامل جنايت كه حسن ۲۰ ساله نام داشت در فيروزكوه كشف شد.
عمليات دستگيري آغاز شد و در نهايت حسن دستگير شد. اين متهم بعد از انتقال به اداره آگاهي مركز در جريان بازجويي ها در خصوص علت درگيري كه به قتل ختم شده بود گفت: وحيد هم محل ما بود، از مدتي قبل شنيده بودم كه پشت سر من حرفهاي كذبي را زده است. حرفهاي وحيد مرا در منطقه زندگيمان كه محله گيشا بود بدنام كرده بود. هر چقدر سعي كردم به حرفهاي وحيد بي اعتنايي كنم نشد تا اينكه روز حادثه وحيد را در خيابان ديدم و با يكديگر درگير شديم. عصبانيت عقلم را مختل كرده بود. ناگهان در ميانه دعوا چاقويي را كه در جيبم بود در دست گرفتم و به وحيد حمله كردم. وقتي وحيد خون آلود بر روي زمين افتاد از محل حادثه گريختم.
بررسي هاي پليسي، قضايي بر روي اين پرونده در دايره ۱۰ آگاهي مركز و دادسراي امور جنايي تهران زير نظر بازپرس شاه محمدي ادامه خواهد يافت.

اجراي سه اعدام در ۱۴ ارديبهشت
000927.jpg
گروه حوادث: پسر جواني كه در حالت مستي مرتكب يك جنايت در سال ۸۲ شده بود چهارشنبه اين هفته به دار آويخته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، ارديبهشت سال ۸۲ ميثم و دوستش بعد از مصرف مقدار زيادي مشروبات الكلي منزل را ترك كردند. اين دو جوان كه تعادل رفتار خود را از دست داده بودند، در مسير تردد خود هر دختر يا زني را مي ديدند برايش ايجاد مزاحمت مي كردند. رفتار نادرست اين دو جوان باعث شد مصطفي كه شاهد كردار آنها بود به سويشان رفته و اعتراض خود را نسبت به رفتار ميثم و دوستش ابراز كند.
ميثم نتوانست تذكر مصطفي را تحمل كند و با وي گلاويز شد. اهالي سعي كردند اين دو جوان را از يكديگر جدا كنند و به نحوي دعواي آنان را خاتمه دهند ولي خشم وجود ميثم را فرا گرفته بود. ميثم از شدت عصبانيت چاقويي را كه در جيبش بود خارج كرد و يك ضربه محكم بر بدن مصطفي وارد كرد. مصطفي نقش زمين شد و ميثم پا به فرار گذاشت. مصطفي را به بيمارستان ضيائيان انتقال دادند ولي اين پسر جوان در اثر شدت خونريزي ناشي از جراحت چاقو جان سپرد.
خبر اين جنايت به بازپرس كشيك ويژه قتل رسيد، پرونده اين قتل توسط كارآگاهان دايره ۱۰ آگاهي تحت بررسي قرار گرفت. بعد از مدتي جستجو براي شناسايي مخفيگاه عامل جنايت تلاشها به نتيجه رسيد و ميثم دستگير شد. بازجويي هاي پليسي در دايره ۱۰ آگاهي متهم را به اعتراف كشاند. پرونده ميثم در شعبه ۸۰ دادگاه كيفري استان تحت بررسي قرار گرفت و در نهايت حكم اعدام ميثم صادر شد.
حكم به تاييد ديوان عالي كشور رسيد و به اجراي احكام ارجاع داده شد. مسئولين اجراي احكام چند جلسه حل اختلاف بين متهم و اولياء دم به قصد جلب رضايت گذاشتند كه به نتيجه نرسيد و بر پايه آخرين اخبار ميثم بامداد چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت همراه حاتم گرگي و محمد فرانكي به دار مجازات آويخته خواهد شد.

خطر سايه به سايه در كمين دانش آموزان
000930.jpg
گروه حوادث: بر اثر برخورد يك دستگاه اتوبوس بنز كه حامل دانش آموزان دبيرستان پسرانه ۱۳ آبان تهران با يك دستگاه كاميون يك تن كشته و ۲۵ تن از دانش آموزان آن مصدوم شدند.
به گزارش خبرنگار ما، اين حادثه حدود ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۸ فروردين ماه امسال در جاده كمربندي ورامين در تقاطع دورسدن آباد اتفاق افتاده است. يك اتوبوس كه دانش آموزان دبيرستان ۱۳ آبان تهران در آن بودند، حدود ساعت ۳۰/۹ صبح از مدرسه شان براي آموزش دفاعي به سمت يكي از پادگان هاي مستقر در ورامين در حركت بودند كه ناگهان در تقاطع دورسدن آباد با يك دستگاه كاميون برخورد كرده كه در اين ميان راننده اتوبوس به علت سرعت زياد و شدت در وقوع حادثه در دم جان باخت و ۲۵ تن از دانش آموزان مصدوم شدند.
پس از وقوع حادثه و اطلاع ماموران انتظامي و اورژانس، بلافاصله ماموران امداد و نجات و اورژانس به همراه امداد هوايي در محل حادثه حضور يافتند و مصدومان تصادف را به بيمارستان هفت تير تهران انتقال دادند.
به دنبال اين حادثه، يك دستگاه پيكان با سه سرنشين آن بين اتوبوس و كاميون گرفتار شد و سه سرنشين آن به شدت مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند. همچنين در اين ميان يك زن جوان كه در حال تردد در آن مسير بود، به علت برخورد با يكي از خودروها مجروح شد و به بيمارستان انتقال يافت.
بر پايه اين گزارش، مدبر، مسئول بخش اورژانس بيمارستان هفت تير وضعيت اغلب مصدومان را مناسب توصيف كرد و گفت: تعدادي از دانش آموزان در بخش اورژانس و تعدادي به علت شكستگي دست و پا به بخش ارتوپدي بستري و تعدادي هم در حال ترخيص هستند.
علت اين حادثه از سوي پليس راه بي احتياطي راننده كاميون و انحراف به چپ نسبت به هر دو وسيله اعلام شده است.

داروخانه توحيد طعمه حريق شد
000921.jpg
گروه حوادث: داروخانه توحيد در خيابان شريعتي تهران ظهر روز پنج شنبه در آتش سوخت و يك ميليارد ريال خسارت ببار آورد.
به گزارش خبرنگار ما، ظهر روز پنج شنبه در حالي كه تعداد قابل توجهي از مراجعان به همراه چند پزشك در حال تردد در داروخانه توحيد بودند، ناگهان بر اثر اتصال سيم هاي برق آتش گرفت.
بنا به اظهارات يكي از شاهدان حادثه، شعله هاي وسيع آتش از داروخانه در حال سرايت به آژانس مسكني در قسمت فوقاني آن بود كه با تلاش ماموران سه ايستگاه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران حريق اطفا شد.
خوشبختانه اين آتش سوزي تلفات جاني به همراه نداشت و تنها منجر به دودگرفتگي يكي از مراجعه كنندگان شد. يكي از مسئولان اين داروخانه گفت: شعله هاي آتش به كپسول اكسيژن موجود در داروخانه سرايت كرده و باعث تشديد حريق شد.
بر اثر اين آتش سوزي تمام داروها سوختند و يك ميليارد ريال خسارت به داروخانه وارد شد.

دستگيري جاعلان چك در بوشهر
000918.jpg
پليس: معاون آگاهي فرماندهي انتظامي بوشهر از دستگيري سه جاعل چك در اين استان خبر داد
سرهنگ اسماعيل هادئي معاون آگاهي فرماندهي انتظامي بوشهر با اشاره به دقت و هوشياري در استفاده از چك گفت : به تازگي سه نفر به نام هاي جعلي« ع - ر ، ح - ص، ح - ك »در يكي از استان هاي كشور پس از انجام معاملات و دريافت چك با مبلغ پايين با مهارت خاصي ارقام كوچك را دستكاري كرده و با مراجعه به بانك چك مذكور را وصول و سپس متواري مي شدند.
معاون آگاهي بوشهردر خصوص نحوه انجام اين كار توسط جاعلان ادامه داد : اين افراد در نوبت هاي بعدي با مراجعه به بانك ها ، چك برخي از مشتريان را كه مبلغ آن پايين بوده پرداخت كرده و با دستكاري مبلغ ، چك را وصول و اقدام به فرار مي كردند .
سرهنگ اسماعيل هادئي در پايان افراد را از گرفتن چك هايي كه صادركننده آن ناشناس است، بر حذر داشت و تصريح كرد: در صورت معامله با چك سعي كنيد قبلا از بانك مربوطه كامل بودن مشخصات، موجودي و اصالت چك استعلام شود.
گفتني است، متهمان دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

اختلاف خانوادگي و قتل يك زن
پليس: مردي كه به خاطر اختلاف خانوادگي، همسرش را در پي يك درگيري به قتل رسانده بود، دستگير شد.
ماموران كلانتري ۱۷ مصلي شهرستان مشهد در حين گشت زني جسد زني ۲۶ ساله را كه بر اثر صدمات وارده به سر و صورت به قتل رسيده بود، در خيابان سرخس اين شهر پيدا كردند.
ماموران اين كلانتري، تحقيقات خود را از اهالي محل زندگي مقتول آغاز كردند و پس از شناسايي هويت مقتول همسر او را به اتهام قتل بازداشت كردند.
متهم در بازجويي هاي مقدماتي به كتك كاري منجر به قتل همسرش به دليل اختلاف خانوادگي اعتراف كرد.
گفتني است متهم جهت بررسي هاي بيشتر تحويل مقامات قضايي مشهد شده است.

حادثه در جهان
گلوله هاي مرگبار در مهماني شبانه
سايت جنايي:مردمان روستاي دورافتاده واتراند به ندرت عادت به شنيدن اخبار هولناك دارند. رئيس پليس اين روستا مي گويد: ظرف هفت سال گذشته تنها يك مورد قتل در اين منطقه اتفاق افتاده است. اين قتل  هم در اثر نزاع ميان دو توريستي بوده كه براي فرار از سر و صداي مناطق پرازدحام شهري به اين روستاي آرام و دورافتاده پناه آورده بودند!
واتراند اما در روزهاي گذشته دوران پرالتهابي را پشت سر گذاشته است. مايكل لايف لانگ بانكدار بازنشسته اي كه براي دوران كهولت خود به اين روستا پناه آورده بود. پنج شنبه شب با ترتيب دادن ميهماني بزرگي در منزل ويلايي خود تمامي افراد خانواده را گردهم آورده و سپس به روي آنها آتش گشوده است. مايكل ۶۵ ساله پس از به رگبار بستن افراد خانواده، با شليك گلوله اي به قلب، خودكشي كرده است. پليس منطقه مي گويد: در جريان اين حادثه ۱۴ تن از ميهمانان زخمي شده اند و حال دو تن از آنها وخيم است. در مورد علت اين حادثه پليس هنوز به سرنخي دست پيدا نكرده است. در حالي كه ساكنين منطقه از مايكل به عنوان پيرمردي گوشه گير اما مهربان و خونسرد ياد مي كنند، اما فرزندان وي معتقدند كه وي در سالهاي اقامت خود در لوس آنجلس به تندخويي در ميان همكارانش شهره بوده است. جوي هيو، فرزند ارشد مايكل مي گويد: پدر عادت داشت در هنگام عصبانيت، تصميماتي سريع و شديد بگيرد. او هنگامي كه يك كودك ۸ يا ۹ ساله بودم به خاطر كوتاه نكردن چمن هاي باغچه سه روز من را در زيرزمين خانه حبس كرد.
مجروحين حادثه نيز در گفت و گو با پليس نتوانسته اند به آنها در يافتن سرنخي براي حل اين معما كمك كنند. ظواهر امر نشان مي دهد مايكل پس از صرف شام به همراه ميهمانان، از آنان درخواست كرده چند لحظه به سخنان وي گوش دهند. پيرمرد پس از نطقي كوتاه در مورد ارزش خانواده، بي ارزشي مسائل مادي و دنيوي و لزوم احترام گذاشتن به كهنسال، به اتاق خواب رفته و با بيرون آوردن اسلحه اي خودكار حاضرين را به رگبار مي بندد و سپس با شليك گلوله اي به زندگي خود خاتمه مي دهد.
پليس ايالت آركانزاس مي گويد: احتمال دارد تنش و فشار عصبي كه مايكل را به اين اقدام جنون آميز واداشته با موضوعي كه باعث بازنشستگي او شد ارتباط داشته است. مايكل در سال ۱۹۹۷ رياست بانكي خصوصي را بر عهده داشت كه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت. تحقيقات پليس در آن زمان باعث واردآمدن اتهام همكاري با دزدان به وي شد.
اين اتهام هر چند هرگز اثبات نشده و مايكل در دادگاه تبرئه شد، اما باعث شد تا او سرخورده از كار خود، درخواست بازنشستگي كرده و زندگي آرام بي سر و صدايي را در اين روستاي دورافتاده دنبال كند.
آمار تلفات حادثه قطار ژاپن از مرز ۱۰۱ نفر گذشت
ديلي تلگراف:با كشف ۴ جسد ديگر آمار تلفات حادثه تصادف قطار در ژاپن از مرز ۱۰۱ تن گذشت.
پس از گذشت سه روز از فاجعه برخورد قطار با آپارتمانهاي مسكوني در شهر «آماگاساكي» كه در چهار دهه گذشته بي سابقه بود، چهار جسد ديگر از زير آوار بيرون كشيده شد و آمار تلفات به ۱۰۱ تن رسيد.
سخنگوي پليس «آماگاساكي» اعلام كرد: گروه امداد كماكان تلاش خود را براي نجات جان مجروحان و كشف اجساد باقي مانده در زير آوار ادامه مي دهد.
بنابراين گزارش، اغلب كارشناسان بر اين باورند تجربه كم راننده ۲۳ ساله و سرعت بالاي او در سر پيچ باعث اين حادثه شد.
يكي از مسئولان شركت قطارهاي مسافربري ژاپن اعلام كرد: درآمد حاصل اين شركت تا ماه مارس بالا بود اما از هنگام برخورد قطار با آپارتمانهاي مسكوني روزي ۲۵ تا ۳۰ ميليون ين به اين شركت صدمه وارد مي شود.

نزاع كارگران ساختماني به يك قتل منجر شد
گروه حوادث: نزاع كارگران ساختماني در روز سه شنبه در منطقه «ميگون» تهران يك كشته و دو زخمي برجاي گذاشت.
به گزارش خبرنگار ما، بعد از ظهر سه شنبه به ماموران انتظامي منطقه «ميگون» تهران خبر داده شد كه يك درگيري خونين در اين منطقه روي داده است.
ماموران با دريافت اين خبر، بلافاصله در محل حاضر و با پيكر بي جان جواني رو به رو شدند.
با آغاز تحقيقات ماموران از محل مشخص شد اين نزاع به خاطر موضوع كوچكي به وقوع پيوسته است . يكي از شاهدان عيني در اين رابطه به ماموران گفت: نزديك ساعت ۴ بعداز ظهر، يك كاميون، بار آجر خود را مقابل ساختمان نيمه كاره اي خالي كرد كه ناگهان بين كارگران ساختمان و راننده كاميون درگيري به وجود آمد راننده كاميون كه خود را تنها مي ديد، چند نفر را به همراه خود آورد كه با كارگران به نزاع پرداختند.
ماموران راننده كاميون را ظرف مدت كوتاهي دستگير كردند و به مقامات قضايي تحويل دادند.

شليك ۹ گلوله در اتوبان بعثت
گروه حوادث: پرونده اي با مضمون تيراندازي پليس به سوي يك مرد مسافركش در دادسراي امور جنايي تهران تشكيل و تحقيقات بر روي اين حادثه آغاز شده است تا حقيقت وقوع اين واقعه مشخص شود.
به گزارش خبرنگار ما، سوم ارديبهشت ماه سال ۸۴ مردي به دادسراي امور جنايي نزد رضوانفر نماينده دادستان مراجعه كرد و ادعا كرد: چند روز پيش در اتوبان بعثت سه مرد افغاني را به عنوان مسافر سوار خودرو ام كردم، بعد از طي مسافتي بر سر نرخ كرايه با يكديگر بحث مان شد و من از مسافران خواستم تا خودروام را ترك كنند. سه مرد افغاني پياده شده و من به حركت خود ادامه دادم، ناگهان از آينه خودرو مشاهده كردم كه مردان افغاني در حال دويدن به دنبال خودرو هستند وقتي صندلي عقب خودرو را نگاه كردم ديدم كه يك ضبط صوت در خودرو جا مانده است. براي اينكه ضبط صوت را به آنها بدهم در حال دور زدن بودم كه ناگهان يك خودرو پليس با چند مامور كه فاصله اندكي با من داشت بدون اينكه دستور توقف بدهند و يا دستوري از سوي آنان به من داده شود، شروع به تيراندازي كردند و ۹ تير به سوي خودروام شليك شد كه پنج تير به پايم و سه تير به كتفم برخورد كرد به شدت مجروح شدم و حالا از آن ماموران شكايت دارم آنها بايد درباره علت تيراندازي و مجروح كردن من توضيح بدهند.پرونده  اي با شكايت مرد مذكور در نزد رضوانفر نماينده دادستان تشيكل شد و بررسي هاي براي روشن شدن ادعاي شاكي و علت وقوع اين حادثه در دست بررسي است.

متهم به قتل در كمتر از ۶ ساعت به دام افتاد
گروه حوادث: نوجواني كه نوجوان ۱۷ ساله ديگري را در شهرستان گرگان به قتل رسانده بود، در كمتر از شش ساعت، دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز شنبه سوم ارديبهشت ماه جاري ساعت ۱۲:۵۵ از طريق مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ به كلانتري ۱۱ گرگان اطلاع داده شد كه فردي با ضربات چاقو مصدوم و به بيمارستان پنج آذر اين شهر انتقال داده شده است.
ماموران اين كلانتري به بيمارستان رفته و مشاهده كردند، جواني به نام «ميثم - ح» ۱۷ ساله بر اثر ضربات چاقو از ناحيه شكم مصدوم شده و قادر به تكلم نيست. مضروب بعد از مدتي بر اثر شدت جراحات جان باخت.
ماموران، تحقيقات خود را براي شناسايي متهم به قتل آغاز كردند و با توجه به سرنخ هايي كه بدست آوردند ، «ايمان - ذ» ۱۶ ساله را به اتهام قتل دستگير نمودند.
برپايه اين گزارش، متهم در حضور بازپرس ويژه به قتل ميثم اعتراف كرد و گفت: با همدستي دو نفر از دوستانش به نام هاي «سعيد - ع و حميد - ع » اقدام به اين كار كرده است كه نامبردگان در ساعت ۱۸ همان روز دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
تحقيقات در مورد انگيزه اين حادثه از سوي پليس ادامه دارد.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |