شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۱۹ - Jun 11, 2005
بـورس
Front Page

توسط كارگزاري بهمن انجام مي شود
نخستين تعهد پذيره نويسي سهام  در بورس تهران
گروه بورس: براي نخستين بار در بورس تهران سهام يك شركت با روش «تعهد پذير ه نويسي» در عرضه اوليه به فروش مي رسد.
به گزارش خبرنگار ما قرار است ۱۳ ميليون سهم شركت «شير پاستوريزه پگاه خراسان» با قيمت ثابت ۷۲۰ تومان براي هر سهم در تالار مبادلات بورس عرضه شود. «كارگزاري بهمن» براي ۱۰ ميليون سهم اين شركت تعهد پذيره  نويسي كرده است.
طبق اعلام «اطلاع رساني» بورس تهران، كارگزاران مي توانند از ساعت ۸ و ۳۰ دقيقه صبح روز يكشنبه تقاضاي مشتريان خود را با رعايت دو محدوديت درنظر گرفته شده، در سامانه معاملات سهام وارد كنند.
براين اساس سقف تخصيص و فروش سهام به هر كد سهامداري ۱۵ هزار سهم خواهد بود، ضمن اين كه درخواست هاي خريد با كد خريد گروهي مشهور به «د.د.د» اجازه ورود به سامانه معاملات را نخواهد يافت.
اين گزارش حاكي است: عرضه سهام ياد شده ساعت ۱۱ روز دوشنبه (پس فردا) آغاز و با رعايت اولويت زماني ورود سفارش هاي خريد، انجام خواهد شد.
به اين ترتيب كارگزاري بهمن به عنوان متعهد پذيره نويسي نسبت به خريد باقي مانده سهام اقدام خواهد كرد. از سوي ديگر، معاملات خريداراني كه محدوديت هاي در نظر گرفته شده را رعايت نكنند ابطال و سهام به كارگزار متعهد پذيره نويسي تخصيص داده مي شود.
دكتر محمدهاشم بت شكن، مديرعامل سرمايه گذاري بهمن در اين باره به «همشهري» گفت: روش تعهد پذيره نويسي در ساير بورس هاي معتبر دنيا اجرا مي شود اما اين براي نخستين بار است كه چنين روشي در بورس اوراق بهادار تهران توسط كارگزاري بهمن به اجرا درمي آيد.
وي افزود: تا پيش از اين به هنگام عرضه هاي اوليه (IPO) برخي مشكلات نظير ايجاد صف هاي تقاضاي طولاني و پرحجم به وجود مي آمد كه با اعمال روش «تعهد پذيره نويسي» اميدواريم اين مشكلات برطرف شود.
دكتر بت شكن گفت: در روش «تعهد پذيره نويسي» قيمت ثابت اعلام شده براي فروش از محتوا و پشتوانه اطلاعاتي درست و كارشناسي برخوردار است به همين دليل به بازار كمك مي كند تا زودتر و سريعتر به قيمت تعادلي سهم دست يابد.
جواد سليمي معاون سرمايه گذاري بهمن نيز با ارائه اطلاعاتي تكميلي گفت: در بازارهاي مالي معتبر جهان يكي از وظايف بانك هاي سرمايه گذار تضمين فروش به حساب مي آيد، اين گونه مؤسسه ها با استفاده از توان كارشناسي خود مقدمات عرضه سهام را در بورس فراهم مي آورند.
وي افزود: بانك هاي سرمايه گذار در اين جهت بازاريابي براي سهام در دست عرضه را در دستور كار قرار مي دهند و در عين حال فروش سهام قابل عرضه را با قيمت سهام تعهد مي  كنند و اگر سهام مزبور در بازار به فروش نرسيد متعهد مي شوند خودشان آن را بخرند.
وي ادامه داد: كارگزاري بهمن فروش سهام پگاه خراسان را در عرضه اوليه براي نخستين باردر بورس تهران تضمين كرده و در حال حاضر با توجه به بازاريابي انجام شده براي كل سهام ياد شده مشتري وجود دارد.
براساس اين گزارش نگارش ويرايش دوم «آيين نامه فعاليت كارگزار معرف و كارگزار متعهد  پذيره نويسي در بورس اوراق بهادار» ارديبهشت ماه امسال به پايان رسيده، اين آيين نامه كه در ۲۱ ماده تدوين شده، براي تصويب نهايي در اختيار شوراي بورس قرار خواهد گرفت.
آيين نامه ياد شده براي كارآمد كردن و تسهيل فرآيند پذيرش شركت هاي متقاضي و ساماندهي مراحل پذيرش آن ها در بورس اوراق بهادار و همچنين استفاده از سرمايه، دانش و تجربه واسطه هاي مالي تدوين شده است.

بازارگرداني سهام سيمان فارس و خوزستان
از امروز آغاز مي شود
گروه بورس: براساس توافق سازمان هاي بورس اوراق بهادار و تامين اجتماعي بازارگرداني سهام سيمان فارس و خوزستان، از امروز در تالارهاي مبادلات آغاز مي شود.
به گزارش ايران بورس، مديران بورس و تامين اجتماعي در پايان نشست مشترك خود تصميم گيري در خصوص بازارگرداني سهام سرمايه گذاري پتروشيمي را به زماني ديگر موكول كردند.
اين گزارش حاكي است : در نشست مشترك مديران سازمان تامين اجتماعي و بورس اوراق بهادار توافق شد: سهم شناور آزاد شركتهاي تابعه مجموعه تامين اجتماعي با سرعت به رقم ۲۰درصد مصوب شوراي بورس افزايش يابد ضمن اين كه سازمان بورس در مورد آن گروه از شركتهايي كه سهامشان از قابليت فروش فوري برخوردار نيست، يا در كوتاه مدت بر اثر واگذاري دچار مشكل مي شوند قول داد براساس فهرستي كه تامين اجتماعي ارائه مي كند از شوراي بورس مهلت بگيرد.
همچنين دو طرف توافق كردند: تكليف تعداد معدودي از شركتهاي وابسته به تامين اجتماعي را كه حائز شرايط لازم براي باقي ماندن روي تابلوهاي بورس نيستند با رعايت حقوق سهامداران جزء هرچه زودتر مشخص كنند.
از سوي ديگر تامين اجتماعي از مديران بورس خواست تا نسبت به پذيرش هرچه سريعتر هلدينگ هاي زيرمجموعه شركت سرمايه گذاري تامين اجتماعي در بورس اقدام كند.
همچنين تامين اجتماعي تاكيد كرد: علاقمند است از محل منابع در اختيار خود، سهام شركتهاي بزرگ دولتي را كه از طريق بورس واگذار مي شود، خريداري كند و در اين مسير تعادل لازم را براي توزيع منابع خود در بازار اوليه و ثانويه رعايت خواهد كرد.
براين اساس مقرر شد: بورس و تامين اجتماعي جلسه هاي كارشناسي مستمري را براي تدوين دستورالعمل هاي لازم در جهت تسهيل ادغام شركتهاي بورس و همچنين تسهيل معاملات شرايطي به صورت نقد و نسيه و ساير موضوع هاي مشابه تشكيل دهند.
در اين نشست كه به دعوت سازمان بورس اوراق بهادار برگزار شد رئيس و اعضاي هيات مديره سازمان تامين اجتماعي، مديرعامل سرمايه گذاري تامين اجتماعي و برخي مديران شركتهاي زيرمجموعه آن سازمان حضور داشتند.

حجم معاملات تالار فرعي ۷۸ درصد رشد كرد
گروه بورس: در حالي كه تعداد خريداران تالار فرعي طي هفته گذشته با ۳۶ درصد كاهش به ۵ هزار و ۸۹۵ نفر مي رسيد، حجم معاملات در اين تالار با ۷۸ درصد افزايش به ۱۲۲ ميليون و ۳۴۰ هزار و ۳۸۳ سهم رسيد.
به گزارش خبرنگار ما ارزش كل معاملات در اين تالار هفته گذشته با ۶۱ درصد رشد مواجه شد و به ۱۴/۳۴۱ ميليارد ريال افزايش يافت.
از سوي ديگر در تالار اصلي همزمان با كاهش ۲۰ درصدي تعداد خريداران سهام، حجم و ارزش معاملات در اين تالار به ترتيب با ۵۶ و ۵۲ درصد افت مواجه شد.
طي هفته مورد بررسي حجم معاملات در تالار اصلي به ۹۳ ميليون و ۹۵ هزار و ۸۹۶ سهم و ارزش معاملات به ۷/۵۴۲ ميليارد ريال رسيد.
بنابر اين گزارش در مجموع طي هفته پيش تعداد خريداران، ۲۱ هزار و ۱۴۸ نفر بود كه اين رقم حاكي از افت ۳۹ درصدي خريداران در مدت ياد شده است.
همچنين طي يك هفته گذشته حجم معاملات با ۲۳ واحد كاهش به ۲۱۵ ميليون و ۴۳۶ هزار و ۲۷۹ سهم و ارزش معاملات نيز در مجموع با ۳۴ درصد افت به ۸/۸۸۳ ميليارد ريال رسيد.

معاملات هفته گذشته شاخص كل را ۳۹ واحد پايين كشيد
گروه بورس: دادوستدهاي هفته گذشته بورس اوراق بهادار تهران منجر به كاهش ۳۹ واحدي شاخص كل قيمت سهام شد و اين شاخص را در پايان هفته پيش تا رقم ۱۲ هزار و ۵۲۱ واحد پايين آورد.
به گزارش خبرنگار ما، در اين هفته به رغم افت ۶۵ واحدي شاخص عملكرد تالار اصلي، شاخص فرعي ۸۳ واحد رشد را تجربه كرد و تا رقم ۱۱ هزار و ۳۹۳ واحد بالا رفت.
از سوي ديگر عملكرد خوب شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس طي هفته گذشته باعث شد شاخص مالي ۶۰ واحد ديگر افزايش يابد و به رقم ۳۶ واحد برسد.اما شركت هاي صنعتي هفته گذشته را در حالي به پايان رساندند كه شاخص صنعت كه بيانگر عملكرد اين شركت ها در بورس است ۳۶ واحد كاهش را نشان مي داد.بنا بر اين گزارش، طي معاملات هفته گذشته شاخص قيمت و بازده نقدي با ۷۸ واحد افت به رقم ۳۲ هزار و ۱۷۲ واحد نزديك شد و شاخص بازده نقدي ۳ واحد افزايش يافت.
همچنين طي يك هفته گذشته عملكرد ۵۰ شركت فعال تر بورس كاهش ۴/۴ واحدي ميانگين موزون و افت ۱۴۴ واحدي ميانگين ساده اين شركت ها را به دنبال داشت.

تغييرات قيمت سهام
تغييرات هفتگي قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱۰
۰
۲۲,۸۳۰
سيمان اصفهان
۱۰,۲۳۷
۰
۱۷,۹۲۶
سيمان بهبهان
۶۵۴,۹۲۱
۱.۳۲
۱۲,۰۳۴
سيمان تهران
۳۸
۰
۲۷,۴۰۵
سيمان خزر
۲۲,۹۱۸
۱.۳۴-
۲۸,۶۳۳
سيمان شاهرود
۲۵۷
۰
۱۹,۲۹۳
سيمان فارس
۱,۰۸۰,۵۵۸
۰.۹۷-
۶,۵۱۲
سيمان فارس و خوزستان
۸۴
۰
۷,۳۷۸
سيمان كارون
۲۰۰
۰
۲۰,۷۲۳
سيمان كرمان
۲۸۸
۰
۷,۵۱۳
سيمان هگمتان
۱,۰۱۰
۰
۱,۹۵۶
شكر
۲۲۶,۷۱۱
۱.۵۹-
۲,۷۷۰
شهد ايران
۴,۷۱۰
۰
۳,۲۳۴
شيشه قزوين
۳۵۷,۶۹۹
۲.۶۹
۵,۰۹۰
شيشه همدان
۴,۷۲۲,۳۸۴
۷.۶۲-
۴,۱۵۸
شيمي داروئي داروپخش
۱,۰۲۰
۰.۱۸-
۳,۹۳۷
شيميايي سينا
۵۵۱,۸۱۰
۴-
۱,۳۷۶
صنايع آذرآب
۵۶,۳۹۵
۳.۷۶-
۱,۱۴۴
صنايع بسته بندي مشهد
۸۴,۳۸۴
۳.۹۵-
۹,۳۷۳
صنايع جوشكاب يزد
۱,۷۹۸
۰.۰۱
۱۰,۵۰۰
صنايع ريخته گري ايران
۱۰۵,۷۴۵
۰.۱۱-
۳,۶۲۹
صنايع شيميايي فارس
۲۹,۴۲۶,۴۴۶
۰
۱,۷۲۷
صنايع مخابراتي راه دورايران
۹۰,۵۰۳
۰
۳,۹۵۳
صنايع مس شهيد باهنر
۳۱,۰۱۶
۰.۶۵-
۲,۳۰۲
صنعتي آما
۴,۷۲۴,۲۴۶
۲.۲۸-
۶,۸۵۶
صنعتي دريايي ايران
۳۰۵,۱۱۵
۲.۶۵-
۹,۱۴۰
عمران وتوسعه فارس
۱۱,۰۱۰
۰
۷,۶۶۹
فرآورد ه هاي غذايي وقند پيرانشهر
۷,۰۸۸
۰.۰۷
۲,۶۹۱
فرآورده هاي نسوز پارس
۱,۸۸۰,۹۷۷
۴.۷۶
۱۳,۷۵۸
فرآوري موادمعدني ايران
۴,۸۴۰
۰.۱۴-
۲,۱۵۴
فيبر ايران
۳۱۵,۱۲۲
۱.۰۸-
۱,۴۸۸
قند پارس
۱۶,۷۷۰
۱.۲۸-
۱,۹۶۰
قند ثابت خراسان
۴,۴۹۰
۰
۱,۴۵۹
قند شيرين خراسان
۱,۰۱۰
۰
۱,۵۳۵
قند مرودشت
۲,۷۱۲
۰.۱-
۱,۹۱۸
قند نيشابور
۲,۰۱۰
۰
۳,۷۰۴
قند هكمتان
۳۹۳,۰۶۷
۳.۵۹-
۹,۵۷۸
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۱,۶۰۰
۰
۵,۰۲۵
كابلسازي تك
۱۰۴,۵۷۸
۱.۸۳-
۵,۸۴۵
كارتن ايران
۵,۲۲۵
۰.۰۷-
۵,۶۸۱
كارخانجات داروپخش
۳۳,۹۷۸
۰.۳۳-
۹,۰۳۷
كارخانجات مخابراتي ايران
۵۱۱,۷۷۱
۳-
۲,۱۶۴
كارخانه فارسيت درود
۲,۱۴۶
۰.۱۷-
۲,۳۳۲
كاشي پارس
۱,۳۴۳,۸۵۵
۵.۰۸
۱۹,۵۱۲
كالسيمين
۹۷,۴۲۸
۳.۴۵-
۳,۰۹۹
كف
۵۵,۹۴۵
۱.۶۹-
۴,۵۴۴
كمباين سازي ايران
۱۵۴,۶۰۷
۰.۰۳
۳,۹۱۸
كنتورسازي ايران
۵۶,۱۲۷
۵.۹۶-
۵,۶۱۷
كيميدارو
۲۳۲,۳۷۳
۰.۹۵-
۱۷,۶۰۲
گازلوله
۹۶,۰۱۱
۲.۰۸-
۲,۰۶۳
گروه صنعتي بوتان
۲۳,۳۲۷
۰
۸,۶۹۴
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۴۹,۶۸۵
۰.۱۸
۵۵۱
گروه صنعتي ملي (هلدينگ )
۴۰۱,۵۶۵
۰.۱۶-
۶,۸۵۸
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۳۲,۹۰۸
۶.۵۶-
۶,۵۱۴
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۱۴,۱۳۹
۰.۰۹-
۲,۱۴۷
گلتاش
۱,۷۰۲
۰
۲,۱۹۴
لامپ پارس شهاب
۱۳,۲۷۸
۱.۴۶
۱,۰۲۹
لاميران
۱۴,۳۴۰
۰.۰۲-
۵,۸۰۹
لبنيات پاك
۱۱,۰۰۰
۰
۵,۶۲۱
لبنيات كالبر
۱,۰۳۰
۰
۲۱,۳۰۹
لوله وتجهيزات سديد
۶,۲۲۶
۰.۱۷-
۳,۴۷۳
لوله وماشين سازي ايران
۱,۰۳۸,۳۲۸
۸.۷۱
۶,۵۳۵
ليزينگ ايران
۱۳,۷۲۶,۱۵۰
۹.۰۷
۵,۱۰۵
ليزينگ صنعت و معدن
۱۰,۰۰۰
۰
۲,۴۱۰
ليفت تراك سازي سهند
۶۹,۲۲۹
۱.۵۵-
۲,۵۷۷
مارگارين
۵۸۶,۳۵۴
۳.۱۶-
۹۸۰
ماشين سازي اراك
۳۱,۰۰۰
۰
۲,۷۰۰
مجتمع صنايع لاستيك كرمان
۱,۴۸۲,۳۱۶
۲.۱۵
۴,۵۰۷
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۱۳۵,۷۷۱
۲.۵۴
۲,۷۵۸
معادن بافق
۵۹,۱۹۰
۱.۳۹-
۶,۹۵۵
معادن منگنزايران
۹۰,۷۷۷
۳.۹
۳,۸۷۶
معدني دماوند
۱,۸۳۳,۷۱۹
۱.۲۶
۹,۴۴۵
معدني وصنعتي چادرملو
۱,۱۱۶,۹۵۸
۱.۹۵-
۷,۱۷۸
ملي سرب وروي ايران
۳۴۰,۷۹۲
۳.۵۲-
۴,۲۲۹
مهركام پارس
۳۰
۰
۱,۰۴۸
نساجي خوي
۲,۳۱۳
۰.۲۶-
۲۶,۳۷۹
نفت پارس
۴۳۸,۴۹۱
۰.۲۸-
۷,۹۵۴
نورد آلومينيوم
۸۷,۴۷۴
۳.۵۱
۳,۱۹۳
نورد قطعات فولادي
۲,۰۰۱,۶۰۸
۱.۲۸-
۷,۲۷۰
نوسازي وساختمان تهران
۴۹۱,۱۹۲
۶.۳۹
۳,۲۰۸
نيروترانس
۳۹,۷۴۹
۵.۱۵-
۱,۴۱۷
نيروكلر
۷۵۴
۰
۸,۸۵۹
شهد
۹۱,۵۰۸
۱.۱۱-
۱,۳۵۶
آبسال
۲۴۶,۷۹۸
۳.۸۲
۹,۴۲۷
آلومتك
۲۴۳,۷۵۲
۴.۷۶
۱۱,۶۳۶
آلومراد
۳۱۶,۸۱۳
۱.۸۶
۴,۰۷۷
آهنگري تراكتورسازي ايران
۳,۶۴۶
۰
۴,۱۱۴
آونگان
۶۲۰
۰.۰۷-
۱۹,۳۳۶
افست
۱۵۴,۲۲۷
۵.۲۵-
۴,۲۱۲
الكتريك خودرو شرق
۴۲۱,۲۵۳
۱.۱۱
۸,۹۴۹
ايران ترانسفو
۳,۰۹۳,۹۶۳
۱.۵۵-
۴,۷۱۱
ايران خودرو
۳,۲۹۰,۲۹۱
۰.۵۶
۴,۴۴۶
ايران خودروديزل
۳,۷۴۰
۰.۸۵-
۱۲,۰۶۴
ايران گچ
۱,۰۲۲
۰
۳,۰۳۷
ايران مرينوس
۴۳۶,۱۵۷
۰.۸۴-
۹,۶۴۶
باما
۷,۳۱۰,۳۴۵
۱.۶۵-
۶,۰۱۰
بانك پارسيان
۱۷۶,۸۲۰
۰.۵۹-
۶,۵۹۸
بين المللي توسعه ساختمان
۹۰۲,۱۶۳
۱.۵۶
۷۰۳
پارس الكتريك
۷,۷۸۵
۰.۱-
۲,۰۳۸
پارس پامچال
۴۸۴,۹۵۸
۰.۸۹
۱,۴۶۱
پارس خودرو
۷۳,۲۶۴
۱.۷۷-
۸,۵۶۶
پارس دارو
۵,۳۱۶
۲.۰۶-
۷,۷۲۱
پارس سرام
۲,۲۵۷
۰.۰۵
۴,۰۴۷
پارس سويچ
۳۴۸,۸۲۸
۵.۷
۷۳۷
پارسيلون
۲,۵۰۰
۰
۱۲,۹۵۰
پايساز
۱۹۹,۳۴۲
۴.۸۱-
۱۵,۲۰۸
پتروشيمي آبادان
۲,۱۵۳,۳۹۳
۰.۵۱-
۱۸,۶۳۴
پتروشيمي اصفهان
۸۱۳,۵۰۷
۰.۸-
۱۴,۴۵۱
پتروشيمي خارك
۴۲,۰۶۳
۵.۰۳-
۱۵,۸۴۶
پتروشيمي فارابي
۷,۰۰۰
۰
۱,۰۵۶
پلاستيك شاهين
۱۷,۳۲۰
۰.۳۸-
۲,۹۲۹
پمپ سازي ايران
۱,۰۶۲,۶۱۷
۲.۳۱
۴,۴۶۴
تجهيزنيروي زنگان
۱,۰۵۳,۶۳۴
۰.۱۴-
۴,۱۹۶
تراكتورسازي ايران
۲۷۵,۶۵۵
۵.۲۹-
۲,۶۲۹
تكنوتار
۱۰,۷۲۸,۸۸۶
۸
۶,۰۸۹
توسعه معادن روي ايران
۹۷۵,۲۴۸
۵.۸۵
۱۱,۹۱۲
توليد سموم علف كش
۱۲,۰۲۰
۴.۱۵
۳,۴۰۰
توليدالياف پلي پروپيلن
۸۲۷,۶۴۸
۰.۴-
۱,۲۵۲
توليدمحورخودرو
۲,۶۲۷
۰
۱,۷۸۶
توليدي كاشي تكسرام
۱۰,۰۰۰
۰
۱,۴۲۶
توليدي گرانيت بهسرام
۴۳,۹۶۲
۱.۴۷-
۳,۸۰۷
جام دارو
۱۰,۰۰۰
۰
۱,۷۰۸
جوش و اكسيژن ايران
۴۹۶,۵۸۱
۰.۷۱-
۱۲,۱۶۸
حمل ونقل توكا
۱,۳۰۲,۱۸۴
۸.۱۸-
۱۸,۰۳۶
خدمات دريايي تايدواتر
۸,۹۸۲
۰.۷۱-
۹,۵۱۵
داروسازي جابرابن حيان
۲۹,۷۰۱
۰.۲۵
۴,۴۳۹
داروسازي سبحان
۱۰,۹۷۴
۰.۱۸-
۹,۹۹۹
داروسازي فارابي
۲۵,۸۰۲
۵.۱۷-
۱,۰۴۵
درخشان تهران
۲۲۵
۰
۳,۵۰۰
دشت مرغاب
۱,۶۷۶
۰
۱۴,۴۶۶
ذغال سنگ نگين طبس
۱۱۸,۲۶۵
۳.۳۶-
۱,۷۸۵
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۷۴۵,۹۶۱
۰.۴۶
۱۰,۵۷۰
زامياد
۳۰۲,۸۳۱
۰.۷۱-
۳,۳۶۲
ساختمان اصفهان
۱۲۱,۱۶۱
۲.۷۴-
۱,۷۸۷
ساسان
۶۳۲,۹۸۳
۱.۹۳-
۳,۷۹۱
سامان گستراصفهان
۶۷۵,۰۰۷
۰
۶,۰۷۱
سايپا
۶۱,۱۴۲
۰.۳۱-
۷,۷۸۱
سايپاآذين
۳۲۱,۱۸۹
۸.۰۷-
۲,۹۲۶
سپنتا
۱۵۳,۰۸۵
۵.۵۷-
۶,۰۶۳
سراميك هاي صنعتي اردكان
۵۵,۱۷۰,۴۴۳
۴.۵۱
۱,۹۷۲
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۶۹۰,۰۸۹
۳.۲۶-
۳,۸۶۷
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۲,۶۲۹,۳۴۲
۰
۱,۴۰۶
سرمايه گذاري بهمن
۱,۵۹۳,۶۴۴
۰
۱,۹۸۰
سرمايه گذاري بوعلي
۴۹,۹۶۷
۰.۴۶-
۲,۸۲۲
سرمايه گذاري پارس توشه
۱,۵۸۸,۰۳۴
۲.۵۵-
۴,۳۵۱
سرمايه گذاري پتروشيمي
۱,۱۴۳,۴۲۹
۱.۴۶-
۱,۶۴۶
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۲,۵۶۷,۰۱۲
۴.۳۲-
۴,۰۰۱
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۸,۸۹۶,۵۰۶
۱.۳۱-
۱,۱۴۶
سرمايه گذاري توسعه ملي
۵۴۲,۹۷۲
۲.۹۵
۸,۶۸۱
سرمايه گذاري توكافولاد
۳۶۶,۰۷۷
۰.۳۸-
۴,۲۵۹
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۱,۲۹۵,۴۰۷
۰.۰۸-
۴,۷۲۸
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۱,۵۴۶,۳۰۴
۱.۳۷
۱,۷۵۰
سرمايه گذاري سپه
۷۱۱,۸۲۲
۰.۵-
۲,۹۷۳
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۴۵۸,۸۷۹
۰.۵۲-
۱,۹۳۸
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۲,۴۲۶,۳۴۴
۰.۰۳
۳,۵۱۵
سرمايه گذاري صنعت نفت
۱,۹۳۷,۳۴۶
۰.۶۹
۲,۹۰۳
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۸,۲۴۶,۷۱۷
۰.۸۴-
۴,۱۷۸
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۵۶۹,۷۱۴
۳.۲۷-
۳,۴۵۲
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهرايران
۶,۴۲۷,۲۸۳
۰
۴,۵۴۲
سرمايه گذاري مسكن
۵۸۳,۰۳۱
۰.۸۳-
۱,۹۲۱
سرمايه گذاري ملي ايران
۳۷۷,۰۶۴
۴.۶۵-
۲,۶۲۱
سرمايه گذاري نيرو
۲۰,۵۱۰
۰
۱۱,۰۷۸
سنگ آهن گل گهر


|   اجتماعي    |    اقتصادي    |    دانش انفورماتيك    |    بـورس    |    حوادث    |    خارجي    |
|   سياسي    |    داخلي    |    شهري    |    ورزش    |    يادداشت    |    صفحه آخر    |

|    صفحه اول    |    آرشيو    |    شناسنامه    |    بازگشت    |