چهارشنبه ۱۴ دي ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۹۲ - Jan 4, 2006
سرنوشت اين شركت ها و سهامدارانشان كي مشخص مي شود؟
سهام فراموش شده بورس تهران
گروه بورس- سروش خسروي: ايران برك، بلبرينگ ايران، پارس متال، چين چين، بين المللي پارس، چيني البرز، پاكريس، شهدآب، مينو، قوه پارس، كولر گازي ايران و سرانجام گروه صنعتي ملي، مدت هاست كه نام هايي فراموش شده در تالارهاي بورس اوراق بهادار به حساب مي آيند.
هريك از اين شركت ها در طول نيم قرن گذشته پايه گذار تحول در يك حوزه مشخص اقتصاد ايران بوده اند. به اين فهرست ۷۰ نام ديگر را مي توان افزود: نام هايي آشنا اما فراموش شده، سهامداران بسياري از اين شركت ها به گواه اطلاعات منتشر شده در سازمان بورس مدت هاست از حق مبادله اوراق سهام خود محروم مانده اند.
مسئولان سازمان بورس به استناد آيين نامه هاي داخلي توقف نماد مبادلاتي اين شركت ها را قانوني و درست مي دانند، اما آنچه در اين ميان در محاسبه نمي گنجد حق سهامداران كوچك است كه بعضاً  سالهاست سرمايه خود را بلوكه شده مي يابند.
ابتداي امسال با هياهوي بسيار طرح تشكيل تالار چهارم براي عرضه سهام شركت هاي فراموش شده و برزخي هاي بورس مطرح اما به سرعت به فراموشي سپرده شد.
به باور كارشناسان با وجود زيان دهي بسياري از شركت هاي ياد شده، نام، برند و مارك آنها هنوز جايگاهي ويژه در سطح جامعه و اقتصاد ايران دارد و در صورت سرمايه گذاري مناسب بسياري از اين سرمايه هاي ملي با اصلاح ساختار و گهگاه با تغيير روش يا نوع توليد از قابليت احياي دوباره برخوردارند. به عنوان مثال كيست كه با نام  هاي چين چين، مينو و شهدآب (سانديس) در در حوزه توليد مواد غذايي آشنا نباشد.
در بخش پوشاك بسياري هنوز نام هايي چون ايران برك و گروه صنعتي ملي (كفش ملي) را به خاطر دارند. در بخش توليد محصولات بهداشتي شركت بين المللي پارس (تايد) هم چنان شناخته شده است و قوه پارس كماكان ماركي آشناست.
بي گمان در گوشه اي از بازار سرمايه ايران هنوز براي برزخي هاي بورس جايي هست، جايي براي تحول و فضايي براي تغيير ساختار. تالار چهارم طرحي پسنديده بود كه چون بسياري از وعد ه هاي ديگر به فراموشي سپرده شد تا داستان برزخي ها هنوز ادامه داشته باشد.
برزخي هاي همه دوران
سال توقف نماد
نام شركت
۸۳
آلومينيوم ايران
۸۱
ابزارمهدي
۷۹
اشتاد موتورز
۸۳
اشتاد ايران
۸۲
ايران برك
۸۲
ايران و غرب
۸۲
بافت آزادي
۸۳
بلبرينگ ايران
۷۸
بنيان ديزل
۸۲
بين المللي پارس
۸۳
پارس متال
۸۳
توليد دارو
۸۳
توليدي بهمن (فيلور)
۸۲
چين چين
۸۳
چيني البرز
۷۷
درخشان يزد
۸۳
درين كاشان
۸۳
پاكريس
۸۰
ريسندگي كاشان
۸۳
ريسندگي ري
۸۳
سپهررنگ
۸۳
شهدآب
۸۳
مرتب(لندرور)
۸۱
صنعتي كاوه
۸۱
صنعتي مينو
۸۰
نقش ايران
۸۲
قدس پلاستيك
۸۳
قوه پارس
۷۸
كشتي سازي اروندان
۸۱
كولر گازي
۸۳
نسوز ايران
۸۳
يخچال سازي لرستان
۸۰
يزدباف

بيشترين دستور خريدها براي سهام كالسيمين صادر شد
گروه بورس: قيمت هر سهم دو شركت فولاد كاويان و شيميايي فارس طي معاملات ديروز ۵ درصد افزايش يافت.
به گزارش «همشهري» در اين روز همزمان با رشد قيمت ۴/۴ درصدي قيمت هر سهم كالسيمين ۱۹ نفر تقاضاي خريد سهام اين شركت را داشتند.
اين تعداد براي خريد ۸۵ هزار و ۲۰۷ سهم كالسيمين به ارزش دو ميليارد ريال به كارگزاري ها مراجعه كردند.
سهام ۷ شركت نيز از جمله سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري مسكن، سايپا، سرمايه گذاري بانك ملي، سيمان هرمزگان و ايران خودرو ديروز توسط كارگزاران بازارگردان، بازارگرداني شد.
اين گزارش حاكي است: در كفه عرضه سرمايه گذاري غدير، سيمان كرمان و بانك اقتصاد نوين به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
كاشي اصفهان، لاستيك دنا، سرمايه گذاري ملي، نفت پارس و سيمان اردبيل هم ديروز در جدول عرضه بورس تهران حضور داشتند.

افزايش سرمايه بهشهر به ثبت رسيد
گروه بورس: شركت سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر افزايش سرمايه خود را به ثبت رساند.
به گزارش «همشهري» بر اين اساس سرمايه اين شركت در ۲۰۰ ميليارد ريال به ۵۰۰ ميليارد ريال تغيير مي كند.
اين مبلغ از طريق نقدي و مطالبات حال شده تامين مي شود.

محل برگزاري مجمع تكين كو تغيير كرد
گروه بورس: شركت تكين كو طي اطلاعيه اي اعلام كرد محل برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده اين شركت تغيير كرده است.
به گزارش همشهري بر اين اساس مجمع ياد شده در تاريخ ۱۸ دي ماه جاري به منظور انتخاب اعضاي هيأت، در محل هتل بزرگ تهران برگزار مي شود.

كارنامه بورس كشاورزي در آذر ماه
گروه بورس: بورس كالاي كشاورزي در آذر ماه، شاهد عرضه ۱۸۵ هزار تن كالا شامل برنج، جو، عدس، نخود، پسته، ذرت و كنجاله بود كه براي ۲۲ هزار تن آن تقاضا وجود داشت.
به گزارش روابط عمومي بورس كشاورزي در ماه گذشته در مجموع ۲۱ هزار تن كالا به ارزش ۳۵ ميليارد ريال در تالار معاملات به فروش رفت كه از رشد چشمگير ۱۷۲ درصدي نسبت به ماه قبل از آن برخوردار شد.
همچنين، در اين ماه يك  هزار و ۵۸۰ تن كالا به صورت نسيه و ۱۸۴ هزار تن كالا به صورت نقد در تالار عرضه شد. كل تقاضاي نسيه به ارزش ۲ ميليارد ريال مورد معامله قرار گرفت. ميزان تقاضاي نقد در ماهي كه گذشت بالغ بر ۲۰ هزار تن بود كه ۱۹ هزار تن آن به ارزش ۳۳ ميليارد ريال دادوستد شد. ارزش معاملات نسيه و نقد نيز به ترتيب ۱۹ و ۱۹۹ درصد نسبت به آبان   ماه افزايش يافت.
براساس اين گزارش، در گروه ذرت، كارگزاران بورس كالاي كشاورزي در آذر ماه، ۶۴ هزار تن انواع ذرت دانه  اي در رينگ معاملات عرضه كردند كه ۱۲ هزار تن آن به ارزش ۱۸ ميليارد ريال مورد معامله قرار گرفت.
در گروه برنج نيز تالار معاملات در ماهي كه گذشت شاهد عرضه ۲۳۵ تن برنج بود كه براي ۳۵ تن آن تقاضا موجود بود. كل تقاضاي اين گروه به ارزش معاملات ۳۹۰ ميليون ريال به فروش رفت. ارزش معاملات گروه برنج نيز ۱۰۰ درصد افزايش يافت.

واگذاري سهام سازمان گسترش در قالب سهام عدالت
فارس: رئيس هيأت عامل سازمان خصوصي سازي گفت: در حال حاضر سهام شركت سازمان گسترش و نوسازي صنايع آماده واگذاري در قالب سهام عدالت است و مي توان تا دهه فجر سهام ساير شركتها را نيز به هيات عالي واگذاري و هيات وزيران پيشنهاد كرد .
عبدالله پوري حسيني اظهار داشت: امكان واگذاري سهام در قالب آيين نامه سهام عدالت در پايان سال جاري يعني بهمن و اسفند ماه امسال وجود دارد، اما اين واگذاري مشروط به اين است كه بعضي از مواد آيين نامه مصوب اصلاح شود. البته پيشنهادي مطرح است مبني بر اينكه واگذاري سهام عدالت به شركتهاي مادر تخصصي محدود نشود و بتوان سهام ساير شركتهاي دولتي را نيز در قالب سهام عدالت واگذار كرد.
وي تاكيد كرد: اگر چنين اصلاحي در آيين نامه صورت پذيرد، دهها شركت دولتي وجود دارند كه مادر تخصصي نيستند، سهام قابل توجهي دارند و مي توان سهام آنها را نيز در قالب سهام عدالت به مردم واگذار كرد. وي تصريح كرد: بايد در عملياتي كردن طرح سهام عدالت نيز توجه لازم اعمال شود. اگر قرار باشد واگذاري سهام از طريق شركتهاي واسط انجام شود بايد شركتهاي واسط تا دهه فجر تاسيس شوند و يا شركتهاي دولتي سهامي عام موجود در اين قالب ساماندهي و سازماندهي شوند كه اين كار تا دهه فجر بسيار مشكل و شايد نشدني است. براين اساس پيشنهاد شده گزينه هاي ديگري را عملياتي كنيم تا الزاماً واگذاري سهام از طريق شركتهاي واسط نباشد. وي گفت: البته حذف شركتهاي واسط، حذف بسياري از مزاياي آيين نامه  سهام عدالت است و ما از طرح چنين پيشنهادي خشنود نيستيم،اما اگر كاري بخواهد در سقف زماني محدود انجام پذيرد ممكن است همه مزايا را نداشته باشد.

انتشار اساسنامه هاي اوليه ساختار جديد بورس
012063.jpg
گروه بورس: سخنگوي بورس اوراق بهادار گفت: پيش نويس اساسنامه هاي اوليه بورس اوراق بهادار، شامل شركتهاي بورس و ضوابط كارگزاران اوايل هفته آينده منتشر مي شود.
حيدر مستخدمين حسيني اظهار داشت: مقدمات ايجاد تشكيلات بورس از سه ماه قبل در وزارت امور اقتصادي و دارايي شروع و گروه كاري متشكل از ۲۵ تا ۳۰ نفر از فعالان بازار سرمايه تشكيل شد. بر اين اساس چهار كميته كاري شكل گرفته، يك گروه مسئول تنظيم اساسنامه و آيين نامه هاي مرتبط با تشكيل سازمان بورس و اوراق بهادار است، گروه ديگر موظف به تشكيل و تحرير اساسنامه شركتهاي بورس است، گروه سوم تدوين اساسنامه و ضوابط كارگزاران را بر عهده دارد و گروه چهارم نيز براي اجراي ماده ۵۷ قانون كه انجام كارهاي مقدماتي است تلاش مي كند. اين كميته ها هر روز جلسه دارند و نتايج كارشان را هر هفته در گروه كاري اصلي ارايه مي دهند.
سخنگوي سازمان بورس در گفت و گو با فارس يادآور شد: طي هفته جاري از بسياري فعالان بازار سرمايه، اساتيد فن و مديران بورسهاي كالايي براي شركت در جلسه كار گروه دعوت به عمل آمده است و هفته آينده مصوبات و دستاوردهاي كار گروه ايجاد ساختار جديد بورس را در اختيار جامعه قرار مي دهيم و فرا خواني براي اظهار نظر درباره پيش نويسهايي كه تدوين شده خواهيم داشت. پس از آن جمع بندي بدست آمده براي ارايه به شوراي بورس تنظيم خواهد شد. وي درباره پيش نويس اساسنامه بورس اوراق بهادار توضيح داد: ما سايتي را براي اين بخش ايجاد خواهيم كرد و از طريق آن اطلاع رساني را آغاز مي كنيم و براي فعالان بازار اين نسخه را ارسال مي كنيم.او در گفت وگو با ايسنا ادامه داد:هم بورس فلزات و هم بورس كشاورزي را از اين هفته جزو كارگروه آورديم. با توجه به اين كه پايه كار مشخص شده از آنها هم دعوت كرديم كه در جلسات كارشناسي ما شركت كنند.

صعود دوباره شاخص
012060.jpg
گروه بورس: پس از يك دوره افت مداوم شاخص كل قيمت سهام ديروز ۵/۳ واحد افزايش يافت، تا دوباره روند صعودي را در پيش بگيرد.
به گزارش «همشهري» در اين روز شاخص ياد شده به رقم ۱۰ هزار و ۲۳۷ واحد رسيد و شاخص عملكرد تالار اصلي با ۵ واحد افزايش روي عدد ۹ هزار و ۹۴۹ واحد ايستاد. معاملات ۳ شركت كالسمين، توسعه معادن روي و ايران خودرو ديزل مهم ترين عامل رشد شاخص كل طي روز گذشته شناخته شد.بنابراين گزارش شاخص عملكرد تالار فرعي ديروز به سير نزولي خود ادامه داد و با ۵/۴ واحد كاهش به ۱۰ هزار و ۴۱۰ واحد بازگشت.عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس افت ۲۹ واحدي شاخص واسطه گري هاي مالي را در جريان معاملات ديروز رقم زد. اين شاخص ديروز به ۲۵ هزار و ۱۴ واحد بازگشت. اما عملكرد شركت هاي صنعتي بورس روز گذشته موجب شد شاخص صنعت ۴ واحد افزايش يابد و به رقم ۷ هزار و ۹۴۴ واحد نزديك شود.اين گزارش حاكي است: طي داد و ستدهاي ديروز بورس تهران شاخص سهام نفت و سوخت هسته اي نيز سير صعودي در پيش گرفت و ۳۳ واحد مثبت خورد. در اين روز شاخص سهام فلزات اساسي ۵ واحد و شاخص سهام وسايل نقليه ۱۱ واحد افزايش يافتند و شاخص بازده نقدي و قيمت هم ۱۰ واحد رشد را تجربه كرد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۰.۱۱-
۱-
۹۲۸
آبسال
۱.۸۲-
۳۱-
۱,۶۶۸
آبگينه
۲.۰۵
۲۵
۱,۲۴۵
آزمايش
۰.۱۳
۱۰
۷,۴۷۱
آلومتك
۰.۲۴
۹
۳,۷۶۱
آهنگري تراكتورسازي ايران
۰
۰
۱,۰۶۲
ارج
۰
۰
۱۴,۹۵۸
افست
۰.۶۳
۳۱
۴,۹۴۰
ايران ارقام
۴.۵۷
۵۳
۱,۲۱۴
ايران تاير
۰.۷۴
۲۳
۳,۱۳۷
ايران خودرو
۰.۹۶
۳۷
۳,۸۸۹
ايران خودروديزل
۱
۵۹
۵,۹۴۰
ايران دارو
۲.۶۶-
۱۶۹-
۶,۱۸۵
ايران گچ
۰.۳۳-
۱۱-
۳,۳۳۸
ايران ياساتايرورابر
۰.۵۶
۵۰
۹,۰۰۱
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۰.۰۳-
۱-
۲,۸۹۵
بانك اقتصادنوين
۰
۰
۵,۳۱۸
بين المللي توسعه ساختمان
۰.۲۲-
۱-
۴۴۹
پارس الكتريك
۰.۰۸-
۱-
۱,۲۹۸
پارس خودرو
۰.۹۲-
۱۹-
۲,۰۴۹
پاكسان
۰.۸۱
۶۳
۷,۸۰۲
پتروشيمي آبادان
۰.۰۱-
۱-
۱۰,۸۷۴
پتروشيمي اراك
۰.۷۱
۵۰
۷,۱۰۴
پتروشيمي اصفهان
۰.۴۴-
۵۳-
۱۱,۸۹۸
پتروشيمي خارك
۰.۱۴-
۲-
۱,۳۹۲
پتروشيمي شيراز
۰.۵۴
۴۳
۸,۰۱۱
پتروشيمي فارابي
۰.۱-
۱-
۹۸۹
پلاستيك شاهين
۱.۰۲
۱۷
۱,۶۹۱
پمپ سازي ايران
۰.۰۹
۱۰
۱۱,۱۱۰
تامين ماسه ريخته گري
۲.۶
۷۳
۲,۸۷۶
تجهيزنيروي زنگان
۰.۵۶
۲۴
۴,۳۲۲
تراكتورسازي ايران
۰.۳۶-
۸-
۲,۲۲۵
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۱.۷۶
۸۸
۵,۰۸۰
توسعه معادن روي ايران
۱.۹۵
۳۶
۱,۸۸۵
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۰.۱۵-
۱۷-
۱۱,۲۴۱
توليد سموم علف كش
۰.۳۹-
۴-
۱,۰۲۳
توليد محور خودرو
۴.۰۴-
۲۳۲-
۵,۵۰۴
توليدي پارس قوطي
۱.۲۴-
۱۵-
۱,۱۹۲
توليدي كاشي تكسرام
۰.۲۱
۹
۴,۲۳۰
جام دارو
۲.۵۶-
۴۱-
۱,۵۶۰
چيني ايران
۳.۵۴-
۳۱۶-
۸,۶۲۳
حمل و نقل پتروشيمي
۱.۴۳-
۵۸-
۴,۰۰۰
حمل و نقل توكا
۰.۰۲-
۱-
۵,۴۲۴
خاك چيني ايران
۰.۲۱
۱۹
۹,۲۷۴
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۰.۰۵-
۳-
۵,۸۵۷
خوراك دام پارس
۰.۰۱-
۱-
۷,۹۰۳
داروپخش (هلدينگ )
۰.۶-
۴۰-
۶,۶۷۰
داروسازي اسوه
۰.۰۱-
۱-
۸,۳۱۲
داروسازي جابرابن حيان
۰.۰۵
۳
۶,۴۹۱
داروسازي روزدارو
۳.۰۷
۲۷۰
۹,۰۶۶
داروسازي زهراوي
۰.۶۲-
۱۷-
۲,۷۱۴
داروسازي سبحان
۰.۱-
۳-
۳,۰۱۳
داروسازي كوثر
۱.۷
۱۳۳
۷,۹۵۸
دارويي رازك
۴.۷۴
۲۵۶
۵,۶۵۴
دشت مرغاب
۳.۰۵-
۸۷-
۲,۷۶۸
رايان سايپا
۴.۱۲
۵۴
۱,۳۶۴
روغن نباتي ناب
۰.۸۷-
۱۳-
۱,۴۸۹
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۰.۳۳-
۴-
۱,۱۹۶
رينگ سازي مشهد
۰.۳
۲۶
۸,۸۳۸
زامياد
۰.۶۸
۲۵
۳,۶۹۳
سايپا
۲.۶۲-
۵۲-
۱,۹۳۲
سايپاآذين
۰.۱۶
۹
۵,۷۲۰
سايپاديزل
۰.۴۲-
۷-
۱,۶۵۱
سخت آژند
۰
۰
۱,۶۵۹
سرما آفرين
۰.۱۱-
۲-
۱,۸۰۰
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۰.۱۷-
۳-
۱,۷۶۸
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۰
۰
۳,۲۵۴
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۰.۰۹
۱
۱,۱۷۱
سرمايه گذاري بهمن
۱.۲۳-
۱۶-
۱,۲۸۴
سرمايه گذاري بوعلي
۰
۰
۲,۲۸۱
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۰.۳-
۹-
۲,۹۹۲
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۳.۳۶
۱۲۷
۳,۹۰۲
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۰.۳۶
۴
۱,۱۲۷
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰.۴-
۹-
۲,۲۶۷
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۰.۹۴-
۵۱-
۵,۳۵۵
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۲.۷۸-
۷۶-
۲,۶۶۲
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۰.۲۸
۸
۲,۸۳۱
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۰
۰
۱,۰۹۴
سرمايه گذاري سايپا (طيف سايپا )
۰.۰۹-
۱-
۱,۰۸۷
سرمايه گذاري سپه
۰.۲-
۴-
۲,۰۲۶
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري
۰.۷
۱۵
۲,۱۶۴
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۰
۰
۲,۱۸۲
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰
۰
۴,۱۵۶
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۰.۷-
۹-
۱,۲۸۵
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۱.۰۹-
۳۹-
۳,۵۲۶
سرمايه گذاري مسكن
۱.۰۴-
۹-
۸۵۶
سرمايه گذاري ملت
۰
۰
۱,۴۸۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۰.۵۵
۹
۱,۶۴۲
سرمايه گذاري نيرو
۰.۰۴-
۵-
۱۱,۲۴۵
سنگ آهن گل گهر
۰-
۱-
۵۰,۵۹۰
سيمان اروميه
۰.۶۵-
۱۰۰-
۱۵,۱۶۸
سيمان بهبهان
۰.۴۱-
۵۳-
۱۲,۹۱۱
سيمان تهران
۰
۰
۱۶,۶۵۰
سيمان خزر
۰
۰
۱۰,۶۴۲
سيمان سپاهان
۰.۰۵-
۱۳-
۲۸,۶۱۴
سيمان شاهرود
۰
۰
۱۰,۳۹۰
سيمان شرق
۰.۵-
۶۴-
۱۲,۶۶۶
سيمان صوفيان
۰.۰۱
۱
۸,۲۸۴
سيمان هگمتان
۰.۳-
۲۵-
۸,۳۹۵
شهد
۰.۱۶-
۳-
۱,۹۰۰
شهد ايران
۱.۸۵
۱۷
۹۳۴
شوكوپارس
۳.۵۴-
۱۹۴-
۵,۲۸۳
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۱.۳۷-
۱۲۴-
۸,۹۴۴
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۱.۶۸-
۳۷-
۲,۱۶۵
شيشه قزوين
۰.۱۱-
۴-
۳,۶۹۹
شيشه همدان
۱.۹۵-
۱۶-
۸۰۴
صنايع آذرآب
۰.۰۱
۱
۸,۴۸۹
صنايع شيميايي ايران
۴.۹۵
۱۳۹
۲,۹۴۸
صنايع شيميايي فارس
۰.۲۹
۳
۱,۰۴۲
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۰
۰
۲,۷۲۳
صنايع مس شهيد باهنر
۰
۰
۴,۵۳۰
صنعتي دريايي ايران
۰.۵۲
۲۰
۳,۸۹۲
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۰.۱۶-
۳-
۱,۸۹۵
فرآورده هاي نسوز آذر
۳.۸۷
۱۰۵
۲,۸۲۱
فرآورده هاي نسوز پارس
۱.۴۸
۲۷۴
۱۸,۷۷۱
فرآوري موادمعدني ايران
۰.۳۲-
۵-
۱,۵۵۱
فراورده هاي غذايي و قند تربت جام
۰.۰۶-
۲-
۳,۴۱۲
فروسيليس ايران
۰.۶۷-
۸-
۱,۱۸۹
فنرسازي خاور
۴.۹۸
۱۰۷
۲,۲۵۶
فولاد كاويان
۰.۰۶
۱
۱,۷۳۶
قند بيستون
۲.۴
۳۴
۱,۴۴۹
قند شيرين خراسان
۰.۰۴-
۱-
۲,۵۰۱
قندنقش جهان
۰.۲
۱۳
۶,۴۶۲
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۰.۰۸-
۴-
۴,۷۳۳
كابلسازي تك
۲.۳-
۷۲-
۳,۰۵۴
كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي
۰.۲۴
۶
۲,۴۸۷
كارخانجات صنعتي پيام
۰.۰۱-
۱-
۸,۴۲۷
كارخانجات مخابراتي ايران
۳.۰۷-
۴۹-
۱,۵۴۶
كارخانه فارسيت درود
۴.۳۷
۸۶۸
۲۰,۷۴۸
كالسيمين
۰.۱۷
۵
۳,۰۲۴
كربن ايران
۳.۵۶
۲۲۸
۶,۶۳۸
كشاورزي و دامپروري مگسال
۳.۲۵
۸۱
۲,۵۷۰
كشت وصنعت پياذر
۰.۲۳-
۵-
۲,۱۹۷
كف
۴.۱۶
۱۰۲
۲,۵۵۲
كمباين سازي ايران
۲.۴۵
۹۸
۴,۰۹۹
كيميدارو
۱.۹۱
۷۵
۴,۰۰۴
گازلوله
۰
۰
۲,۳۹۷
گروه بهمن
۰.۲۳-
۹-
۳,۸۳۱
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۰.۶۸-
۶۶-
۹,۵۹۵
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۰.۵۱-
۱۱-
۲,۱۶۶
گلتاش
۰.۰۶-
۲-
۳,۵۳۴
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۰.۱-
۲-
۲,۰۴۱
لامپ پارس شهاب
۰.۱۷
۲
۱,۱۵۴
لاميران
۰.۱۲-
۷-
۶,۰۶۵
لبنيات پاك
۰.۰۲-
۱-
۴,۰۳۳
لبنيات كالبر
۰.۰۱-
۱-
۱۶,۴۳۶
لوله وتجهيزات سديد
۰
۰
۱,۴۸۷
لوله وماشين سازي ايران
۰.۵۲
۱۰
۱,۹۱۶
ليزينگ خودروغدير
۰.۰۷
۲
۲,۶۸۸
ليزينگ صنعت و معدن
۱.۷۲
۳۰
۱,۷۷۴
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي ايران
۰.۲۶-
۲-
۷۷۴
ماشين سازي اراك
۰
۰
۲,۲۶۰
ماشين سازي نيرومحركه
۰.۰۵-
۳-
۵,۶۸۹
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۰.۵۷-
۱۲-
۲,۰۸۹
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۰.۹۶-
۲۰-
۲,۰۶۴
محورسازان ايران خودرو
۲.۲۴-
۱۲۶-
۵,۴۸۸
معادن منگنز ايران
۰.۲۹-
۱۸-
۶,۲۷۷
معدني و صنعتي چادرملو
۰.۱۴
۸
۵,۶۲۲
ملي سرب و روي ايران
۰.۲۵-
۳-
۱,۱۸۴
مهركام پارس
۱.۲۸-
۴۵-
۳,۴۶۰
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۰.۰۵
۱
۱,۸۸۱
موتوژن
۰.۰۹-
۱۴-
۱۴,۹۲۳
نفت پارس
۱.۵۵
۱۲
۷۸۸
نورد و لوله اهواز
۰.۰۵-
۱-
۲,۱۶۲
نوش مازندران
۰.۰۶-
۱-
۱,۷۳۰
نيرو محركه
۰.۶۴-
۱۴-
۲,۱۶۸
نيروترانس
۱.۹۴-
۲۵-
۱,۲۶۴
نيروكلر
اشاره : اين جدول نشان دهنده آخرين
قيمت سهام تا ساعت ۱۳ ديروز است.

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |