سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۰۳۷ - Jul 18, 2006
سود عملكرد شركت هاي بورس امسال
به ۷ ميليارد دلار مي رسد
006948.jpg
گروه بورس- چند روزي بيشتر به پايان فصل مجامع بورس تهران باقي نمانده، ظرف روزهاي آينده ترافيك مجامع به اوج خود مي رسد و شركت هاي بزرگ بورس تهران با دعوت از سهامداران پرونده يك سال عملكرد خود را مي بندند.
گزارش هاي آماري گروه بورس همشهري حاكي است: سال ۸۵ ،دوره اي جالب توجه در بورس تهران خواهد بود، به طوري كه پيش بيني سود شركت هاي پذيرفته شده در بازار سهام، در مجموع از مرز ۶۰ هزار ميليارد ريال گذشته است . طبق اين آمار شركت هاي بورس تهران امسال از محل توليد و فروش محصولات و درآمد حاصل از كسب و كارشان در مجموع معادل ۷ ميليارد دلار سود كسب خواهند كرد.
نكته جالب توجه آن كه دو شركت خودروسازي سايپا و ايران خودرو بيش از ۱۹ درصد كل سود عملكرد پيش بيني شده بورس در سال جاري را به خود اختصاص داده اند.
اين گزارش حاكي است: سايپا در حال حاضر بالاترين سود حاصل از عملكرد را به سهامدارانش وعده داده، پيش بيني سود عملكرد اين شركت ۶ هزار و ۱۰۰ ميليارد ريال اعلام شده، ايران خودرو نيز سود عملكردش را ۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال برآورد كرده است.
پس از خودروسازان بورس تهران، دو شركت سرمايه گذاري بالاترين سود عملكرد را براي امسال پيش بيني كرده اند.به اين ترتيب سرمايه گذاري غدير ۳ هزار و ۳۰۰ ميليارد ريال سود پيش بيني كرده و طبق تخمين سرمايه گذاري بانك ملي سود عملكرد امسال اين شركت به دو هزار و ۲۵۰ ميليارد ريال خواهد رسيد.
بانك پارسيان ديگر عضو تالار بورس تهران است كه سود عملكردي فراتر از دو هزار ميليارد ريال را به سهامداران خود وعده داده است.سهامداران دو شركت پتروشيمي خارك و سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي هم بايد به انتظار سودهاي عملكرد بالاتر از يك هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال بنشينند.

قربانيان جنگ لبنان در بورس هاي جهان
006834.jpg
گروه بورس- بحران خاورميانه و جنگ لبنان در بازارهاي مالي جهان قرباني مي گيرد. ظرف دو روز گذشته همزمان با تشديد حملات رژيم صهيونيستي به لبنان و مقاومت جانانه حزب الله، شاخص عملكرد بورس هاي بين المللي به شدت كاهش يافتند.
خبرگزاري مهر به نقل از رويترز نوشت: افزايش بهاي نفت و تشديد بحران خاورميانه موجب سقوط تمامي ۱۸ بورس اروپايي به جز دو بورس شد. شاخص بورس هاي اروپايي به پايين ترين سطح پنج هفته اخير رسيده و سهام شركت هاي بزرگ اروپايي با كاهش مواجه شده است.
براساس اين گزارش، شاخص بورس «دكس» آلمان ۶/۴درصد، «كك» فرانسه ۵/۳درصد و بورس لندن ۱/۳درصد كاهش يافته است. شاخص بورس داوجونز در اروپا طي پنج روز گذشته ۳درصد كاهش يافته و به كمترين سطح از ۹ ژوئن گذشته رسيده است.
شاخص سهام «يورو استاكس» كه از بازار سهام ۱۲كشور اروپايي كه از واحد پول يورو استفاده مي كنند، نيز با ۹/۳ درصد كاهش مواجه شده است.
در آمريكا نيز بازارهاي مالي با بحران مواجه شده اند و شاخص بورس صنعتي داوجونز آمريكا در بزرگترين كاهش هفتگي در ۱۵ ماه گذشته روبه رو شده است. شاخص داوجونز، بورس صنعتي آمريكا طي يك هفته گذشته ۲/۳درصد كاهش يافت و به ۱۰ هزار و ۷۳۹ واحد رسيد كه بيشترين كاهش در طول يك هفته از آوريل ۲۰۰۵ تاكنون محسوب مي شود.
شاخص ميانگين ۵۰۰ شركت مستقر در بورس استاندارد پورز نيز ۳/۲درصد كاهش يافت و به ۱۲۳۶ واحد رسيد كه بيشترين كاهش طي يك ماه اخير است. شاخص سهام بورس «نزدك» كه ۴۱درصد ارزش بازار آن را سهام  شركت هاي يارانه اي تشكيل مي دهند، ۴/۴ درصد كاهش يافت كه بيشترين كاهش در ۱۵ ماه اخير محسوب مي گردد.
تشديد بحران در خاورميانه، كره شمالي و هندوستان موجب افزايش بهاي نفت شده است و سرمايه گذاران را نسبت به تاثير افزايش بهاي نفت و هزينه انرژي بر كاهش سود شركت ها نگران كرده است.
از طرف ديگر خبر مي رسد افت شديد بورس هاي كشورهاي عربي كه از چند روز پيش و به دنبال افزايش بحران در لبنان و فلسطين آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.
به گزارش گلف ديلي، به دنبال تشديد نگراني سرمايه گذاران نسبت به گسترش درگيري ها در خاورميانه و افزايش حملات اسرائيل به لبنان، بورس هاي عربي همچنان در شرايط نزولي قرار دارند.
اكثر بازارهاي مالي خليج فارس روز گذشته با كاهش شديد شاخص مواجه شدند و شاخص بورس دوبي به پايين ترين سطح ۱۹ ماه اخير رسد.
بورس دوبي مهم ترين شاخص بازارهاي سهام در امارات است و از ابتداي سال جاري ميلادي ۶۰ درصد ارزش خود را از دست داده است. بورس ابوظبي نيز كه از آغاز سال تاكنون ۳۰ درصد ارزش خود را از دست داده،  همچنان با كاهش شاخص مواجه است.
بر اساس اين گزارش، مديران بازار سهام مصر پس از اينكه شاخص بورس آن با ۵/۹درصد كاهش مواجه شد و به پايين ترين سطح ۱۱ ماه اخير رسيد، تصميم به متوقف كردن مبادلات سهام گرفتند.
شاخص بورس قطر نيز روز گذشته با بيش از ۶ درصد كاهش مواجه شد كه از لحاظ سقوط در يك روز بالاترين ركورد در طول تاريخ اين بورس محسوب مي شود.
شاخص بورس عربستان كه بزرگ ترين بازار مالي عربي محسوب مي شود پس از آنكه شنبه با كاهش ۹ درصدي مواجه شد ديروز نيز ۳ درصد كاهش يافت.
بورس كويت نيز كه روز شنبه با بيشترين افت در ميان ساير بورس هاي منطقه طي سال جاري مواجه شده بود، ديروز با اندكي بهبود شاخص روبه رو شد.

نبض بازار
افزايش تقاضا براي مواد اوليه داروپخش
گروه بورس- بيشترين حجم تقاضا روز گذشته به نام ۳شركت مواد اوليه داروپخش، سرمايه گذاري توسعه معادن و داروسازي اكسير به ثبت رسيد.
به گزارش «همشهري»، در اين روز ۱۰۲ دستور خريد براي ۹۴۷هزار سهم مواد اوليه داروپخش به ارزش ۵/۲۵ميليارد ريال صادر شده است. ۳۳۲ نفر هم با مراجعه به شركت هاي كارگزاري براي خريد ۳ميليون سهم سرمايه گذاري توسعه معادن به ارزش ۳/۸ميليارد ريال اقدام كردند و ۵۰ نفر براي خريد ۴۰۶هزار سهم داروسازي اكسير به ارزش ۲/۵ميليارد ريال دستور خريد صادر كردند.
پس از شركت هاي يادشده، ديروز سرمايه گذاري پتروشيمي، سرمايه گذاري البرز، نوسازي و ساختمان صنايع آذرآب و داروپخش، بيشترين حجم تقاضا را به خود اختصاص دادند.
در سوي ديگر بازار يك هزار و ۵۰۴ نفر براي فروش ۶/۴ميليون سهم سرمايه گذاري غدير به ارزش ۵/۱۸ميليارد ريال به انتظار نشستند. ۳۶۵ نفر هم ۳ميليون سهم رايان سايپا به ارزش ۷ميليارد ريال را در جريان معاملات ديروز براي فروش عرضه كردند. در اين روز پس از دو شركت يادشده، پتروشيمي آبادان، سيمان دورود، سرمايه گذاري بهمن، سيمان سپاهان و سامان گستر اصفهان با بيشترين حجم عرضه مواجه شدند.

مشتركان مخابرات سهامدار مي شوند
ايلنا: وديعه مشتركان نزد مخابرات مي  تواند به عنوان سرمايه اوليه آنان تلقي شود و بابت اين سرمايه آنان را سهامدار مخابرات كرد.
وفا غفاريان، رئيس هيأت مديره شركت مخابرات ايران، با اعلام اين مطلب گفت: برنامه عرضه سهام شركت مخابرات ايران در بورس تهران و در قالب سهام عدالت در دستور كار قرار گرفته و با توجه به ابلاغيه مقام معظم رهبري مقدمات آن در وزارت راه در حال پيگيري است.او افزود: در نظر داريم همه مشتركان مخابرات را سهامدار شركت مخابرات كنيم. بر اساس طرحي كه در حال تدوين است، وجوه مشتركان نزد مخابرات به عنوان سرمايه  و آورده آنان تلقي خواهد شد.

سهام رزنفت صيد تازه آبراموويچ
فارس: رومن آبراموويچ ميلياردر روسي و مالك باشگاه چلسي انگليس بخشي از سهام شركت رزنفت روسيه را كه در بورس هاي مسكو و لندن عرضه شد، خريداري كرده است.
نشريه آبزرور ضمن اعلام اين خبر نوشت: آبراموويچ بيش از ۳۰۰ ميليون دلار از سهام اين شركت نفتي روسيه را طي هفته گذشته خريداري كرده است كه خبر مربوط به اين مساله تا هفته جاري منتشر نشده بود. ماه گذشته نيز اين ميلياردر روسي بيش از ۳/۴۱درصد سهام شركت فولادسازي اوراز روسيه را به ارزش بيش از ۱۲/۳ ميليارد دلار خريداري كرده بود.
آبراموويچ هم اكنون ۳ درصد كل سهام شركت رزنفت را در اختيار دارد ولي منابع آگاه اعلام كردند، وي قصد دارد سهم خود در اين شركت را افزايش دهد. هم اكنون حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد سهام شركت رزنفت در اختيار سهامداران خرد و مابقي در اختيار دولت روسيه است. اين شركت هم اكنون سومين شركت بزرگ نفتي روسيه به شمار مي رود.

پذيره نويسي شركت بورس اواسط مرداد ماه انجام مي شود
فارس: دبير كميته اجرايي هيأت مؤسس شركت بورس گفت: پذيره نويسي سهام شركت بورس اواسط مرداد ماه از طريق سيستم «سيبا» بانك ملي انجام خواهد شد.
حسين خزلي خرازي افزود: در آخرين جلسه كميته اجرايي هيأت مؤسس تصميم  گرفته شد بعد از اخذ مجوز پذيره نويسي از سازمان بورس و اوراق بهادار ۲۰ درصد از سهام شركت بورس پذيره نويسي شود.
وي درباره سقف و كف پذيره نويسي گفت: متقاضيان شركت پذيره نويسي مجازند حداكثر ۵۰۰ هزار تومان و حداقل ۵۰ هزار تومان از سهام شركت بورس را از طريق پذيره نويسي خريداري كنند كه با توجه به پذيره نويسي ۳ ميليارد تومان از سرمايه ۱۵ ميليارد توماني شركت سهامي بورس، در مجموع ۶ هزار نفر از افراد حقوقي و حقيقي خواهند توانست در پذيره نويسي شركت كنند. دبير كميته اجرايي هيأت مؤسس با اشاره به سهم ۸۰ درصدي شركت هاي كارگزاري و نهادهاي مالي در شركت بورس افزود: به تمام درخواست هاي متقاضيان شركت در هيأت مؤسس با درصدهاي مختلف پاسخ داده شد و بر اساس ميزان فعاليت و ارزش بازار سهم هريك از شركتها، درصد سهم هريك از مؤسسين مشخص شد. وي در پاسخ به اين سؤال كه چه گروه هايي داراي سهم ۵/۲ درصدي از سهام شركت بورس هستند گفت: گروه بانك سپه و بانك ملي شامل بانك، شركت سرمايه گذاري و كارگزاري مربوطه، شركت هاي سرمايه گذاري تامين اجتماعي و غدير و شركت هاي كارگزاري هاي بانك كشاورزي و مفيد از جمله شركت هايي هستند كه داراي حداكثر سهم شركت بورس شدند.
وي ادامه داد: برخي شركت هاي كارگزاري و سرمايه گذاري خواهان درصد بسيار كمي از سهم شركت بورس بودند.
خرازي به ديگر مباحث مطرح شده در جلسه اشاره كرد و گفت: در آخرين جلسه بحث هاي مفصلي در رابطه با اساسنامه شركت، نحوه پذيره نويسي، اظهار نامه، ثبت شركت و چگونگي نظارت، اطلاع رساني، جلوگيري از دستكاري قيمت ها و عدم شفافيت مطرح شد كه با توجه به اهميت هريك از مباحث پيگيري ها در حال انجام است. دبير كميته اجرايي در خاتمه از همه مسئولين، كارشناسان و دست اندركاران بازار سرمايه خواست تا با ارايه نقطه نظرات كارشناسي و پيشنهادها و انتقادها به اين كميته، در بهتر شدن بازار سرمايه نقش داشته باشند.

شاخص مالي به زير ۲۰ هزار واحد كاهش يافت
006831.jpg
گروه بورس- طي دو روز گذشته در مجموع، نماد معاملاتي ۱۳ شركت بازگشايي شد و فعالان بازار داد و ستد سهام اين شركت ها را از سر گرفتند.
به گزارش «همشهري»، روز گذشته نماد ۷ شركت بورس از جمله آلومينيوم پارس، گروه صنعتي سپاهان، لعابيران، ورزيران و پارس سوئيچ باز شد.در اين روز سهامداران دادوستد سهام لوله و ماشين سازي و ايرانا را نيز از سر گرفتند.بازگشت شركت هاي يادشده ديروز پس از برگزاري مجمع و اعلام تعديل درآمد هر سهم انجام شد.
بنا بر اين گزارش ديروز شاخص كل قيمت سهام با ۶/۶ واحد كاهش به ۹ هزار و ۵۳۴ واحد بازگشت. شاخص عملكرد تالار اصلي هم روز گذشته ۹ واحد كاهش را تجربه كرد و به ۹ هزار و ۳۰۷ واحد رسيد، اما در مقابل شاخص عملكرد تالار فرعي در ادامه سير صعودي خود با ۶/۱ واحد رشد مواجه شد و روي ۹ هزار و ۶۰۲ واحد متوقف شد.
در اين روز كاري شاخص صنعت كه عملكرد شركت هاي صنعتي بورس را نشان مي دهد ۳/۵ واحد پايين افتاد و روي عدد ۷ هزار و ۵۳۰ واحد ايستاد.شاخص واسطه گري هاي مالي نيز در نتيجه عملكرد نامطلوب شركت هاي سرمايه گذاري ۱۲ واحد افت را تجربه كرد و به زير ۲۰ واحد نزول كرد.در جريان معاملات اين روز، شاخص سهام كاني هاي فلزي دو واحد و شركت و شاخص سهام نفت و سوخت هسته اي بدون تغيير باقي ماند، اما شاخص سهام فلزات اساسي ۲ واحد و شاخص سهام وسايل نقليه ۱۳ واحد كاهش پيدا كردند.

جدول هاي بورس ياهو فاينانس، دوبعدي مي شوند
ايسنا: موتور جست وجوگر ياهو در نظر دارد تا با ارائه جدول هاي بورس بيشتر و ديگر كاربردهاي متمايز، وب سايت مالي و پولي خود را تقويت كند تا همچنان در قياس با ديگر سايت هاي اطلاع رساني اقتصادي برتر باشد.
پگي وايت، مدير سرويس ياهو فاينانس اعلام كرد، برنامه توسعه اين وب سايت  ۱۸ ماه طول كشيد تا از اين طريق كاربران قدرت بيشتري هنگام استفاده از وب سايت در خود ببينند.
از جمله تغييرات سرويس مالي ياهو، دو بعدي شدن جدول هاي بورس است؛ كاربران همچنين خواهند توانست تاريخ هاي مشخصي را براي يافتن جدول جست وجو كنند و عملكرد و تغييرات چندين ماه قبل را با وضعيت كنوني بازار مقايسه كنند.
چاپ جدول و همچنين ارسال آن از طريق ايميل نيز ممكن شده است، ياهو در حال حاضر پرمراجعه ترين وب سايت مالي است. در ماه ژوئن تنها  ۲/۱۲ميليون نفر در آمريكا از ياهو مالي ديدن كردند؛ اين در حالي است كه بخش مالي مايكروسافت MSN Money با  ۹/۱۰ميليون مراجعه كننده در رتبه دوم است.

دوره بلاتكليفي خصوصي سازي به سر آمد
006837.jpg
ايسنا:ابلاغ بند «ج» سياست هاي راهبردي اصل ۴۴ قانون اساسي از سوي مقام معظم رهبري، سياست خصوصي سازي را به باور اقتصادي در بين مردم و مسئولان نظام تبديل خواهد كرد.
به گزارش سايت سازمان خصوصي سازي، غلامرضا حيدري كرد زنگنه، رييس هيات عامل سازمان خصوصي سازي افزود: ابلاغ بند «ج» سياست هاي راهبردي اصل ،۴۴ ابهامات موجود در قانون اساسي را از بين برد و تغييري بنيادين در تفكر اقتصادي و سياست خصوصي سازي در كشور به وجود آورد.
او گفت: در ۲۷ سال گذشته بخش خصوصي در بلاتكليفي به سر مي برد و اين مشكل بر اقتصاد كشور سايه انداخته بود كه با ابلاغ اين اصل فرصت هاي خوبي براي حضور فعال تر بخش خصوصي در اقتصاد كشور فراهم شده است.
معاون وزير امور اقتصادي و دارايي، از اجراي صحيح سياست خصوصي سازي به عنوان انقلاب اقتصادي در كشور ياد كرد و افزود: اجراي سياست هاي ابلاغي بند (ج) اصل ۴۴ قانون اساسي، موجب تغيير ساختار اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي در كشور خواهد شد.
كرد زنگنه گفت: با ابلاغ اين اصل اهداف و وظايف جديدي براي سازمان خصوصي سازي به وجود آمده كه اجراي آن نيازمند اصلاح قوانين و مقررات و تشكيلات و ساختار سازماني است و بايد بستر و فرهنگ سازي مناسبي در اين زمينه اعمال شود.

تغييرات قيمت سهام
درصد نوسان
تغيير قيمت
آخرين قيمت
نام شركت
۱۱.۲۲
۲۲۷
۲,۲۵۰
آلومينيم پارس
۱.۹۸
۷۱
۳,۶۶۱
آهنگري تراكتورسازي ايران
۱.۵۴
۱۲۹
۸,۵۰۰
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۱.۹۶-
۳۸-
۱,۹۰۴
پارس خودرو
۱.۳۵-
۴۱-
۳,۰۰۰
پارس سويچ
۱.۱۲
۳
۲۷۰
پارسيلون
۱.۹۸
۴۳
۲,۲۱۷
پاكسان
۲-
۲۴۴-
۱۱,۹۵۶
پتروشيمي آبادان
۰.۶۱
۶۱
۱۰,۰۹۰
پتروشيمي اراك
۰.۱۶
۱۰
۶,۳۷۰
پتروشيمي اصفهان
۱.۹۵-
۱۸-
۹۰۵
توليد محور خودرو
۲
۵۳۰
۲۷,۰۳۷
توليدمواداوليه داروپخش
۱.۹۹
۲۸
۱,۴۳۶
جوش و اكسيژن ايران
۳.۴
۴۶
۱,۴۰۰
چيني ايران
۳.۹۵
۱۳
۳۴۲
حق تقدم سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۶۰-
۱۱۴۰۰-
۷,۶۰۰
حق تقدم سيمان مازندران
۱.۹۵
۲۸
۱,۴۶۱
حق تقدم عمران وتوسعه فارس
۱.۹۹-
۱۲۲-
۶,۰۱۰
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۱.۹۹-
۱۲۱-
۵,۹۶۱
خوراك دام پارس
۲
۱۸۶
۹,۴۹۳
داروسازي اسوه
۲
۲۵۱
۱۲,۸۰۳
داروسازي اكسير
۰.۴۹-
۵۷-
۱۱,۵۰۰
داروسازي جابرابن حيان
۲
۴۵۰
۲۲,۹۸۷
داروسازي زهراوي
۱.۹۸
۶۶
۳,۴۰۴
دارويي امين
۲-
۱۰۹-
۵,۳۴۸
دارويي لقمان
۲
۱۵۴
۷,۸۶۹
داملران
۱.۹۷-
۲۳-
۱,۱۴۲
درخشان تهران
۱.۵۸-
۲۱-
۱,۳۰۷
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۰.۱۹-
۲-
۱,۰۴۶
رينگ سازي مشهد
۱.۹۸
۴۲
۲,۱۶۶
ساختمان اصفهان
۱.۷۲-
۷۵-
۴,۲۹۷
سايپا
۱.۸۱-
۳۰-
۱,۶۳۰
سايپاآذين
۱.۹۷-
۲۵-
۱,۲۴۲
سخت آژند
۱.۹۹-
۳۲-
۱,۵۷۸
سراميك هاي صنعتي اردكان
۱.۹۸
۲۵
۱,۲۸۷
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۱.۹۳-
۱۸-
۹۱۴
سرمايه گذاري بوعلي
۱.۹۹
۳۰
۱,۵۳۹
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱.۹۸-
۶۳-
۳,۱۱۹
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱.۹-
۱۴-
۷۲۳
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۱.۹۷
۵۲
۲,۶۸۵
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات (هلدينگ )
۰.۲
۹
۴,۴۴۹
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۱.۱-
۲۴-
۲,۱۵۱
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۱.۹۷
۳۵
۱,۸۱۵
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۱.۹۶-
۲۰-
۱,۰۰۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۱.۹۴-
۲۰-
۱,۰۱۲
سرمايه گذاري نيرو
۱.۶۲-
۲۱۷-
۱۳,۲۰۰
سنگ آهن گل گهر
۱.۹۹-
۲۴۹-
۱۲,۲۳۵
سيمان بهبهان
۱.۹۷-
۶۹-
۳,۴۲۶
سيمان فارس و خوزستان
۱.۹۹-
۱۳۶-
۶,۷۰۹
سيمان كارون
۲-
۱۴۸-
۷,۲۶۹
سينا دارو
۱.۴۳-
۵۱-
۳,۵۰۶
شاهد
۱.۹۹
۶۹
۳,۵۳۳
شيمي داروئي داروپخش
۱.۹۷-
۷۵-
۳,۷۲۴
شيميايي سينا
۱.۹۶
۲۱
۱,۰۹۵
صنايع آذرآب
۱.۹۹
۱۴۷
۷,۵۳۲
صنايع جوشكاب يزد
۱.۹۴-
۱۴۶-
۷,۳۸۹
صنايع شيميايي ايران
۱.۹۸
۵۸
۲,۹۸۷
صنايع كاغذسازي كاوه
۱.۹۴-
۲۳-
۱,۱۶۰
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۱.۸۷-
۲۹-
۱,۵۲۲
صنايع لاستيكي سهند
۲-
۳۸-
۱,۸۶۶
صنايع مس شهيد باهنر
۲
۵۳
۲,۷۰۵
صنعتي بهشهر
۱.۹۸-
۵۲-
۲,۵۶۹
عمران و توسعه فارس
۱.۹۸-
۳۲-
۱,۵۸۱
فرآورده هاي نسوز آذر
۱.۹۹-
۵۵-
۲,۷۰۵
فرآورده هاي نسوز پارس
۲
۶۹۰
۳۵,۲۷۲
فرآوري موادمعدني ايران
۱.۸-
۱۷-
۹۳۰
فنرسازي خاور
۱.۹۸-
۵۰-
۲,۴۷۰
فولاد كاويان
۱.۹۸-
۳۱۷-
۱۵,۷۰۰
قند اصفهان
۱.۹۹-
۵۶-
۲,۷۶۴
قند پارس
۰.۹۲-
۲۶-
۲,۷۸۹
قندنقش جهان
۱.۹۹
۱۱۷
۶,۰۰۵
كارخانجات داروپخش
۰
۰
۲,۵۵۲
كارخانجات قند قزوين
۰.۰۹-
۱-
۱,۱۵۰
كارخانه فارسيت درود
۲-
۲۵-
۱,۲۲۵
كاشي پارس
۱.۳۶
۳۷۳
۲۷,۸۰۰
كالسيمين
۰.۷۶
۵۱
۶,۷۷۰
كشاورزي و دامپروري مگسال
۱.۶
۴۰
۲,۵۴۴
كمك فنر ايندامين
۱.۹۹
۸۱
۴,۱۵۶
كيميدارو
۱.۰۹
۲۰
۱,۸۵۵
گازلوله
۱۴.۶۶-
۴۹۸-
۲,۹۰۰
گروه صنعتي سپاهان
۰.۵۹
۱۸
۳,۰۸۸
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۱.۹۹-
۱۸۰-
۸,۸۵۸
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۲
۴۹
۲,۵۰۳
گلتاش
۱.۹۹
۷۸
۴,۰۰۵
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۰
۰
۲,۵۸۳
لاستيك دنا
۲-
۲۷۸-
۱۳,۶۵۵
لوله وتجهيزات سديد
۲۳.۵۳
۲۶۸
۱,۴۰۷
لوله وماشين سازي ايران
۰.۷
۷
۱,۰۰۹
ليزينگ خودروغدير
۰
۰
۱,۹۲۵
مارگارين
۰.۳۹-
۶-
۱,۵۳۳
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۱.۹۹
۱۱۲
۵,۷۵۴
معدني املاح ايران
۰.۸۶-
۶۰-
۶,۹۱۰
معدني و صنعتي چادرملو
۱.۹۴-
۲۴-
۱,۲۱۴
مهركام پارس
۱.۹۸-
۲۸-
۱,۳۸۴
موتوژن
۱.۹۷
۳۹
۲,۰۲۲
نوسازي وساختمان تهران
۱.۵۳
۲۵
۱,۶۶۰
نيرو محركه
۱.۹۶
۳۵
۱,۸۲۱
نيروترانس

بـورس
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
زادبوم
حوادث
بين الملل
فرهنگ و آموزش
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بورس
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   بين الملل   |  
|  فرهنگ و آموزش   |   سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |