يكشنبه ۶ دي ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۵۹۳ - Dec 26, 2004
شمارش معكوس براي اعدام قاتل جوان
009768.jpg
گروه حوادث: پسر ۲۱ ساله اي كه مرتكب يك فقره قتل و چند سرقت مسلحانه شده است روز چهارشنبه به دار مجازات آويخته خواهد شد.
بيست و هفتم آبان ماه سال ۷۹ محمدعلي به همراه دوستانش و پسرخاله خود براي چند ساعت تفريح به كوه رفته بودند كه در راه بازگشت به خانه ناگهان متوجه شدند گروهي از پسران جوان در منطقه اي خلوت از كوه قصد تعرض به دختر جواني را دارند. محمدعلي و همراهانش براي رهايي دختر از حصار ايمان و دوستانش با آنها درگير شدند. دعواي دو گروه زياد طول نكشيد، ايمان با چاقويي كه از قبل همراه خود داشت به سوي محمدعلي حمله ور شد و با وارد كردن سه ضربه چاقو وي را از پاي درآورد. ايمان و همراهانش بعد از ارتكاب جنايت در مدتي كوتاه محل حادثه را ترك كردند.
خبر وقوع اين قتل به اطلاع ماموران كلانتري رسيد. قاضي كشيك ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره آگاهي در محل حاضر شده و بدين ترتيب تحقيقات پليسي آغاز شد.
جسد محمدعلي كه سرباز وظيفه سپاه و داراي مدرك تحصيلي ليسانس بود به پزشكي قانوني انتقال يافت.
در اولين مراحل تحقيق بر روي اين پرونده عمليات چهره نگاري از متهم به قتل صورت گرفت. يك ماه پس از وقوع قتل در تاريخ بيست و هشتم آذرماه مخفيگاه ايمان شناسايي و متهم به قتل بازداشت شد.
ايمان در جريان بازجويي ها به طور صريح به قتل محمدعلي اعتراف كرد. ايمان ۱۷ سال بيشتر نداشت، به همين دليل پرونده در شعبه ۲۱۰۲ دادگاه اطفال بررسي شده و از سوي رئيس اين شعبه متهم به قصاص نفس محكوم شد.
ايمان به كانون اصلاح و تربيت انتقال يافت. اما پيش از اين كه زمان اجراي حكم فرا رسد روز بيستم بهمن ماه سال ۷۹ ايمان موفق به فرار از كانون اصلاح و تربيت شد.
پس از فرار متهم به قتل عكس وي در تمام جرايد چاپ و جست وجوي گسترده براي دستگيري وي آغاز شد. ايمان پس از گريختن از زندان به شهرستان جيرفت رفت و در آن منطقه با همدستي سپهر پسر شرور ديگر مرتكب چندين فقره سرقت مسلحانه شدند.
متهم فراري روز شانزدهم آبان ماه سال ۸۱ به اتهام حمل سلاح غيرمجاز در شهرستان جيرفت دستگير و در جريان بازجويي ها به ارتكاب چند فقره سرقت مسلحانه اعتراف كرد. متهم به زندان جيرفت انتقال يافت. عكس وي در رايانه پليس قرار گرفت و بدين ترتيب ماموران آگاهي تهران متهم فراري خود را در زندان جيرفت شناسايي كردند.
ايمان به پايتخت انتقال يافت، بار ديگر مورد محاكمه قرار گرفته و در نهايت روز بيست و پنجم آذرماه سال ۸۱ به اتهام ارتكاب يك فقره قتل به اعدام و براي سرقت هاي مسلحانه اي كه مرتكب شده بود به ۵ سال حبس و به دليل ساخت و فروش مشروبات الكلي به ۸۰ ضربه تازيانه محكوم شد.
حكم صادره براي بررسي به شعبه چهارم ديوان عالي كشور ارجاع داده شد و مورد تأييد قرار گرفت. حكم به اجراي احكام انتقال داده شده و بر پايه آخرين اخبار رسيده در خصوص اين پرونده متهم مذكور روز چهارشنبه هفته جاري در زندان اوين اعدام خواهد شد.

اجراي حكم اعدام عامل جنايات قيطريه
009771.jpg
گروه حوادث: مرد جواني كه پنج عضو يك خانواده را از روي كينه به قتل رسانده بود پس از صدور حكم اعدامش از سوي قاضي جواد اسماعيلي و تأييد آن از سوي ديوان عالي كشور به زودي در ملأ عام اعدام خواهد شد.
عليرضا، متهم است كه به قصد انتقامگيري از جوان ۲۹ساله اي به نام محمدرضا كبيري با يك قبضه اسلحه وارد منزل پدري اين جوان شده و او و ۴ تن ديگر از اعضاي خانواده كبيري را به قتل رسانده است.
اين متهم پس از دستگيري از سوي ماموران شعبه ۱۰ پليس آگاهي تهران با صراحت به اين جنايت اعتراف كرد. با برگزاري چندين جلسه محاكمه در شعبه ۱۱۵۷ دادسراي جنايي تهران و تقاضاي قصاص بازماندگان، و دفاعيات عليرضا و وكيل تسخيري وي در دادگاه، قاضي جواد اسماعيلي، متهم را به ۵ بار قصاص، زندان و ۷۴ ضربه شلاق محكوم كرد و حكم صادره پس از اعتراض از سوي متهم، براي رسيدگي به ديوان عالي كشور ارسال شد.
اين گزارش حاكي است، با تاييد حكم صادره از سوي قاضي شعبه ۱۱۵۷ دادسراي جنايي در ديوان عالي كشور، حكم فوق براي ابلاغ و اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران ارسال شد. با احضار عليرضا-ه از زندان، وي در شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران حضور يافت و حكم خود را دريافت كرد.
يك مقام آگاه درباره اجراي حكم گفت: از آنجا كه مجازات علني براي متهم درخواست شده است، در صورت صدور مجوز قانوني، اين متهم طي چند روز آينده در محل جرم مجازات خواهد شد.

دستگيري نامزد اخاذ
009765.jpg
گروه حوادث : پسر جواني كه از خانواده نامزدش اخاذي مي كرد دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، مردي ميانسال در اوايل ماه جاري براي شكايت از نامزد دخترش به دايره يك اداره آگاهي مراجعه كرد و در آنجا به مأموران گفت: چند ماه پيش دخترم در خيابان تهرانپارس مشغول رانندگي بود. خودرويي در كنار او در حال ويراژ دادن بود. دخترم براي اين كه جواب ويراژ دادن هاي راننده جوان را بدهد با او در خيابان مسابقه داد. اين برخورد باعث آشنايي بيشتر و دوستي آنها شد. رفت و آمدهاي آنها تا بدانجا رسيد كه علي، همان راننده جوان، به خواستگاري دخترم آمد.
مرد ادامه داد: علي فروشگاه لاستيك فروشي داشت و دخترم سال آخر دانشگاه بود. قبول كردم كه بعد از مدتي نامزدي با هم ازدواج كنند. مراسم نامزدي به خوبي برگزار شد تا اين كه يك روز يك بسته به منزل ما فرستاده شد. وقتي بسته را باز كرديم يك نامه به همراه يك حلقه فيلم در آن وجود داشت. فيلم مربوط به رابطه دخترم پريسا و نامزدش علي بود. در نامه هم از قول علي مبلغي براي اخاذي ذكر شده بود. او گفته بود اگر پول را پرداخت نكنيم فيلم را تكثير و پخش خواهد كرد.
پدر پريسا ادامه داد: اول باورمان نشد. علي خودش تماس گرفت و مطالب نامه را تكرار كرد. ما تاكنون از ترس آبروريزي مبلغ يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان به او داده ايم.
با شكايت پدر پريسا مأموران دايره يك اداره آگاهي دو روز پيش علي را دستگير و تحت بازجويي قرار دادند.
تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد.

ماندن در كودكي يا طلاق
گروه حوادث: ماندن در «شخصيت كودكي» زن و شوهر جوان را به دادگاه خانواده كشاند.
نشسته بود روي نيمكت و پاهايش را تكان مي داد. زن جوان از تكان هاي نيمكت حرصش گرفته بود. با صداي نيمه بلند گفت: «بس كن ديگه چرا اين قدر صندلي را تكان مي دهي» مرد ۲۷-۲۸ ساله «بس كرد» ، چند دقيقه بعد باز همين سناريو تكرار شد. وقتي از آنها پرسيدم براي چه به دادگاه آمده اند؛ زن پيش دستي كرد و گفت: «بس كه آقا بچه تشريف دارند.»
نرگس در توضيح بيشتر گفت: مثل بچه ها فكر مي كند، هميشه در رويا به سر مي برد. او دوست دارد ۱۲ سالش باشد، نه ۲۸ سال. ياد شخصيت كارتون رابرت افتادم كه هميشه دوست داشت هشت سالش باشد نه ۳۰ سال.
شاهين ادامه داد: دست خودم كه نيست، از ۵ سالگي فقط مادر بالاي سرم بوده و محبت هاي او مرا بچه ننه بار آورده است. نرگس مثل زماني كه شاهين پايش را تكان مي داد با حرص گفت: مشكل همين جا است ديگر، تو بچه  ننه اي. هنوز ياد نگرفتي، مثل يك مرد زندگي و برخورد كني. آن خانه است كه برايمان درست كردي؟ از در و ديوارش انواع و اقسام عروسك آويزان است. باباجان من خجالت مي كشم در آن خانه مهمان دعوت كنم. همه فاميل به خاطر بچه بازي هايش مسخره ام مي كنند.
شاهين گفت: خانم يك وقت فكر نكنيد من ديوانه ام فقط دلم مي خواهد در عالم كودكي ام باشم. تنهايي بيش از حد من باعث شده اين گونه شوم. به خدا دست خودم نيست. وقتي مي خواهم مثل هم سن و سال هايم باشم احساس مي كنم دارم ادا درمي آورم. نمي تونم مگه زوره؟! نرگس طلاق نمي خواست. ترجيح مي داد تا يك نفر برايشان جايي براي مشاوره معرفي كند. او از قاضي دادگاه  خواست تا مركزي براي مشاوره معرفي كند. طبقه چهارم مجتمع قضايي خانواده اطاقي براي مشاوره دارد، آنها نيمكت لرزان از حركت هاي شاهين را به قصد طبقه چهارم ترك كردند.

آستين پاره، سارق خودزن را لو داد
ايسنا:  آستين پاره مردي كه ادعا مي كرد زورگيران ۴۸۰ گرم طلا از او ربوده اند، نقشه سرقت را فاش كرد.
اين مرد طلا ساز كه ۴۸۰ گرم طلا را براي ساخت جواهرات به مغازه برادر طلا فروشش حمل مي كرد، با برنامه قبلي اقدام به ضرب وجرح خود با چندين ضربه شيشه نوشابه كرد و سپس با سر و دستاني خون آلود به نزد برادرش رفت و ادعا كرد تعدادي زورگير با اطلاع از حمل طلاها، به وي حمله و با ضربات شيء شيشه اي وي را مضروب كرده اند. پس از طرح دادخواست، فرد مذكور براي معاينه پزشكي به پزشكي قانوني مراجعه كرد، اما معاينات نشان داد اين فرد خودزني كرده است. پزشك اين فرد براي اطمينان از مسأله، از مرد مضروب خواست آستين پاره شده را براي مشاهده نزد او بياورد، اما دزد كلاهبردار در مقابل اين خواسته مقاومت و ادعا كرد كه آستينش حين دعوا با زورگيران پاره و ناپديد شده  است.

زن۶۰ ساله ايلامي خودسوزي كرد
ايسنا: يك زن۶۰ ساله ايلامي با داشتن ۶ فرزند و پس از ۴۰ سال زندگي مشترك با همسر خود، خودسوزي كرد.
اعضاي خانواده «زهرا» شب حادثه آسوده به خواب رفتند، اما صبح هنگام با صداي فرياد عروس اين زن از خواب برخاستند و مادرشان را در حاليكه در ميان شعله هاي آتش مي سوخت مشاهده كردند.
«زهرا» كه با بنزين خود را به آتش كشيده بود، به سرعت به بيمارستان منتقل شد، اما دو ساعت پس از گذشت حادثه، بر اثر شدت جراحات و ۹۰ درصد سوختگي جان باخت.

جعل نيابت قضايي در دادگاه انقلاب شهرستان جيرفت
فارس: نماينده مردم جيرفت در مجلس شوراي اسلامي با ارسال نامه اي به ابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضائيه، با اشاره به جعل نيابت قضايي در دادگاه انقلاب جيرفت، خواستار برخورد و مجازات قانوني رئيس دادگاه انقلاب اين شهرستان شد.
علي زادسر در نامه خود به ابراهيم رئيسي با پيوست تصوير نامه ۲۰۴۹۴۶ مورخه بيست و هشتم آذر امسال معاون قضايي دادگاه انقلاب اسلامي تهران مبني بر «جعلي بودن نيابت قضايي صادره توسط رئيس دادگاه انقلاب جيرفت» و با اشاره به اينكه به استناد احكام جعلي صادره در دادگاه انقلاب اين شهرستان، آبروي افرادي بر باد رفته و حيثيت سياسي، ديني و اخلاقي آنها مخدوش شده است، تأكيد كرد: كارشناسان برجسته قضايي بايد عملكرد بيش از يك دهه رئيس دادگاه انقلاب جيرفت را خصوصاً راجع به احكام قضايي صادر شده توسط وي، مورد بررسي دقيق و خداپسندانه قرار بدهند زيرا احتمال اقدامات خلاف قانون مشابهي وجود دارد.
وي در ادامه نامه خود با بيان اينكه دادسراي انتظامي قضات بايد به اقدام غيرقانوني رئيس مذكور رسيدگي نموده و از افرادي كه بر اثر احكام جعلي صادره توسط دادگاه انقلاب جيرفت آبروشان خدشه دار شده، اعاده حيثيت به عمل آورد است.
وي به معاون اول رئيس قوه قضائيه بيان داشت: بايد مجازات قانوني را در خصوص كسي كه با نيابت قضايي جعلي عرض و آبروي مومني را بر باد داده است اعمال كنيد.

با صدور حكم از سوي شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان
همسر قاتل به قصاص محكوم شد
گروه حوادث: مرد ۴۸ ساله اي كه در پي برخي اختلافات، همسرش را به قتل رسانده و در جلسه دادگاه مدعي بود داراي بيماري رواني است، از سوي قاضي شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان به قصاص نفس (اعدام) محكوم شد.
به گزارش خبرنگار ما، محمد (۴۸ ساله) متهم است كه در تاريخ ۲۴ دي ماه سال ۸۲ همسر ۳۶ ساله خود را كه كتايون نام داشت، در خانه مسكوني اش در كرج با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.
محمد كه ۲۴ ساعت پس از وقوع جنايت در حالي كه با پيكر خونين همسرش تنها بود، دستگير شد و بعد از دستگيري تنها انگيزه خود از اين حادثه را اختلافات خانوادگي عنوان كرد و گفته بود: حدود يك ماه قبل از حادثه قرار بود من و كتايون طلاق بگيريم اما دادگاه اين فرصت را به ما داده بود تا در مورد ادامه زندگي مشتركمان بيشتر فكر كنيم. در طول اين يك ماه، ما از يكديگر جدا زندگي مي كرديم تا اين كه عصر روز حادثه كتايون از مؤسسه زبان به خانه مان بازگشت. من در حال تماشاي تلويزيون بودم. پس از مكالمه اي كوتاه به اتاق خواب رفت. همان لحظه نيرويي به من گفت كه همسرم را بكشم. به همين خاطر با چاقو به طرفش حمله ور شدم.
محمد در تمام جلسات محاكمه در حالي كه مي خواست نشان بدهد داراي بيماري رواني است اما نظريه كارشناسي پزشكي قانوني بيانگر آن بود كه محمد داراي هيچ گونه بيماري رواني نيست.
بنابر اين، قاضي عزيز محمدي با توجه به اظهارات مرد ۴۸ ساله صبح ديروز وي را طي حكمي به اتهام يك فقره قتل عمدي به قصاص نفس (اعدام) محكوم كرد.

حادثه در جهان
اعتراف به قتل با تهديد
گروه حوادث: مردي كه به دنبال تهديدات وكيل و دادستان يك پرونده قتل به اتهام قتل اعتراف كرده بود تا از اين طريق از مجازات اعدام رهايي يابد حتي پس از مشخص شدن حقايق نيز در دادگاه جديدي محاكمه نخواهد شد.
يكي از قضات دادگاه عالي تجديد نظر روز گذشته در اين خصوص گفت: جورج جانسون زمان بسيار طولاني را براي اثبات اين اشتباه وكيل مدافع و دادستان در پشت ميله هاي زندان گذرانده است. با اين وجود، دادگاه فدرال از تشكيل يك دادگاه تجديد نظر جديد و صدور رأي با توجه به حقايق پرونده خودداري كرد. به گفته مأمور تحقيق اين پرونده جورج جانسون در جلسه دادگاه به قتل مرد ۷۶ ساله اي در سال ۱۹۸۳ اعتراف كرده است. وكلاي مدافع جورج در جلسه اي كه جهت مذاكره با دادستان پرونده تشكيل شده بود به جورج گفتند كه در صورت عدم اعتراف، به اعدام محكوم خواهد شد. در حقيقت با توجه به قوانين قضايي نيوجرسي جورج حتي با وجود ارتكاب قتل نيز اعدام نمي شد اما وي كه از اين موضوع بي اطلاع بود با اعتراف به قتل سعي كرد كه خود را از مجازات اعدام نجات دهد. البته قاضي دادگاه كه خود بر قوانين تازه تصويب شده در خصوص صدور حكم اعدام تسلط چنداني نداشت جانسون را با وجود اعتراف به قتل به اعدام محكوم كرد. جانسون به حكم صادره اعتراض كرد اما متأسفانه وكيلي كه به اشتباه او را راهنمايي كرده بود با تأخير در ارائه درخواست تجديد نظر اين فرصت را نيز از وي گرفت.وكيل مدافع جديد جورج جانسون روز گذشته در مصاحبه اي مطبوعاتي در اين خصوص گفت: متأسفانه جورج اين چندين سال را به خاطر اشتباهات فاحش يك وكيل و دادستان ناشي در زندان گذرانده  است. من سعي خواهم كرد كه دادگاه تجديد نظر وي را هرچه سريع تر برگزار كنم.
دستگيري همسر قاتل
گروه حوادث: پليس نيويورك مرد ۴۹ ساله اي را كه در جريان يك مشاجره خانوادگي همسرش را به قتل رسانده بود به اتهام قتل عمد بازداشت كرد.
تيموتي بكينگهام كه متهم  است در بيست و سوم جولاي سال جاري همسرش را به قتل رسانده است در اولين جلسه تفهيم اتهام از اتهام قتل درجه اول تبرئه شد. وي تاكنون پنج جلسه بازجويي طولاني مدت را پشت سرگذاشته است.به گفته مامور تحقيق پرونده، شب حادثه شخص ناشناسي با مركز اطلاعاتي پليس تماس گرفت و ماموران پليس زمان مراجعه به محل آدرس داده شده با بدن بي جان جوانا ۴۴ ساله روبه رو شدند.پزشكي قانوني علت فوت وي را ضربات وارده به سر و جمجمه وي اعدام كرد.تيموتي در صورت اثبات اتهام وارده به دليل قتل درجه دوم به حداقل ۳۵ سال حبس محكوم خواهد شد.
جهنم زندگي براي برنده بليت بخت آزمايي
خبرگزاري فرانسه: يك  كارگر پارچه بافي  كه  به  همراه  يكي  از دوستانش  در ماه  گذشته  برنده  بزرگترين  جايزه  بخت  آزمايي  كشور پرتغال  به  مبلغ  ۴۳ ميليون  يورو شد، گفت : با بردن  اين  جايزه ، زندگي  براي  من  و خانواده ام  به  جهنم  تبديل  شده  است .«دومينگوس  اوليويري» ۳۰ ساله  به  يك  روزنامه  محلي  گفت : از زمان  اعلام  خبر برنده  شدنم  در يك  بخت آزمايي ، به  دليل  نگراني  از ربوده  شدنم  هميشه  با خانواده  در سفر هستم ، به  همين  دليل  دختر هفت  ساله ام  نمي تواند به  مدرسه  برود.او افزود: با برنده  شدن  در بخت  آزمايي  با سيل  تقاضاهاي  كمك  از طرف  خانواده ، دوستان  و غريبه ها مواجه  شده ام  بطوري  كه  مجبور شدم  شماره  تلفن  خود را عوض  كنم .دومينگوس  به  همراه  دوست  ۲۸ ساله اش «پائولو پرييرا» پس  از بردن  اين  جايزه ، از جمله  ۱۰۰ مرد ثروتمند پرتغال  شدند.

رسيدگي ويژه به پرونده آدمكشي كه سرقت مسلحانه انجام مي داد
گروه حوادث: صبح روز سه شنبه مرد جواني به اتهام قتل عمد، ارتكاب سرقت هاي متعدد مسلحانه و ايجاد رعب و وحشت، به صورت ويژه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان با حضور پنج قاضي دادگاه محاكمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، ماجراي شناسايي و دستگيري اين مرد خلافكار زماني در دستور كار ويژه پليس تهران قرار گرفت كه اوايل خرداد ماه سال ۸۲ مرد جواني با مراجعه به دايره يكم اداره آگاهي مدعي شد كه برادرش به نام «مسعود. ي» كه زماني فروشگاه تابلوسازي داشت مدت  ها است كه با داشتن يك قبضه اسلحه كلت كمري باعث ايجاد رعب و وحشت در محل شده است.برادر مسعود در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: برادرم ديگر هيچ كاري انجام نمي دهد وچندين بار هم اقدام به سرقت هاي مسلحانه كرده و بدين طريق از مردم اخاذي مي كند.
با طرح شكايت مرد جوان شناسايي مسعود در دستور كار قرار گرفت و كارآگاهان در يك عمليات ضربتي پس از شناسايي مخفي گاه مسعود، وي را دستگير كردند. مأموران حين بازرسي از محل سكونت مسعود يك قبضه اسلحه كمري به همراه چهار فشنگ كشف كردند. اين در حالي بود كه مسعود در نخستين بازجويي هاي خود كه در محل سكونتش صورت گرفت پرده از راز يك جنايت برداشت. كارآگاهان كه متوجه وقوع قتل توسط مسعود شده بودند، وي را بلافاصله به اداره آگاهي منتقل كردند و تحت بازجويي فني- پليسي قرار دادند.
مسعود در بازجويي هاي خود به قتل يك راننده آژانس به نام نبي الله ميرزايي (۴۰ ساله) اعتراف كرد و درباره وقوع قتل گفت: روز ۲۸ ارديبهشت ماه بود. من آژانسي را از خيابان كرمان به مقصد شهرزيبا كرايه كردم. در طول مسير با راننده آژانس صحبت كردم و نزديكي شهر زيبا كه رسيديم ناگهان نقشه اي طراحي كردم. از او خواستم تا مرا از مسير اتوبان آزادگان به منطقه يافت آباد ببرد. وقتي وارد اتوبان آزادگان شديم از راننده خواستم تا خودرو اش را به من بدهد. او در ابتدا شوكه شد و با اين امر مخالفت كرد. من همچنان اصرار داشتم تا خودرو اش را به زور از او بگيرم. تا اين كه مقاومت راننده آژانس باعث شد كه او را با اسلحه كلت كه همراه داشتم تهديد كنم.
همان موقع با يكديگر درگير شديم و او را با شليك يك گلوله به صورتش به قتل رساندم. مسعود در ادامه اعترافاتش به مأموران بيان داشت: پيكر بي جان راننده را در اتوبان انداختم و با خودرو سرقتي به طرف قزوين حركت كردم. وقتي به پليس راه رسيدم به من دستور ايست دادند اما هيچ توجهي نكردم پس از طي مسافتي، از آن جايي كه مي دانستم مأموران شماره خودرو را برداشته اند، اتومبيل سرقتي را رها كردم و متواري شدم.
مأموران با توجه به اعترافات صريح مسعود در ادامه تحقيقات دريافتند كه خانواده نبي الله پس از غيبت طولاني وي، موضوع را به پليس اطلاع داده اند و در همين زمينه پرونده اي در دايره ۱۱ اداره آگاهي تهران تشكيل شده است.
بنابراين، با شناسايي محل وقوع قتل، پيكر بي جان نبي الله كشف شد و براي بررسي علت مرگ به پزشكي قانوني انتقال يافت. همچنين در ادامه بازجويي ها از متهم به قتل مشخص شد كه وي مرتكب پنج فقره سرقت مسلحانه شده است. برپايه اين گزارش، طي كيفرخواستي كه از سوي دادسراي امور جنايي تهران صادر شد، مسعود صبح روز سه شنبه به طور ويژه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان به رياست قاضي عزيز محمدي محاكمه خواهد شد.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |