دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۹۳ - May 9, 2005
حوادث
Front Page

فرمانده پليس تهران بزرگ جزئيات دستگيري
شبكه «محسن جگركي» را تشريح كرد
سردار طلايي در مصاحبه مطبوعاتي از تلاش پليس
براي شناسايي و دستگيري ۷ باند بزرگ در تهران خبر داد
001743.jpg
001746.jpg
001749.jpg
گروه حوادث: فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري اعضاي ۷ باند بزرگ با تلاش پليس امنيت عمومي طي روزهاي اخير خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما سردار مرتضي طلايي ، باند ۷ نفره معروف به «محسن جگركي» را از جمله مهمترين اين باندها عنوان كرد و افزود: اين باند از طريق وارد كردن تجهيزات ماهواره اي قاچاق توانسته بودند به سود و ثروت سرشاري دست يابند؛ به نحوي كه با درآمدهاي نامشروع طي مدت كوتاهي مناطق مسكوني خود را از جنوب شهر به شمال شهر انتقال داده بودند.
وي گفت: بر اين اساس خوشبختانه كار ماموران پليس امنيت عمومي بالاخره به ثمر نشست و آنها توانستند روز گذشته ۷ نفر از اعضاي باند مذكور را با كشف ۲۳۷۸ دستگاه رسيور، ۱۷۰۰ دستگاه پايمر، ۶۴۰۰ دستگاه ال ام بي به همراه مقاديري لوازم آرايشي تقلبي در تهران دستگير كنند.
سردار طلايي، شيوه فعاليت اين باند را جعل اسناد دولتي ذكر كرد و گفت: از آن جا كه اين باند در پوشش هاي قانوني همچون حمل لوازم يدكي خودرو، تجهيزات ماهواره اي و لوازم تقلبي قاچاق را وارد مي كردند، مدت زمان دستگيري آنها بيشتر شد.
فرمانده پليس تهران بزرگ در ادامه  از دستگيري باند سابقه دار قاچاق عتيقه در تهران خبر داد و اظهار كرد: پس از دستگيري ۵ تن از اعضاي اين باند يك سنگ خطي ، يك مجسمه سنگي، مجسمه طلا، يك عدد سردسته عصاي طلا، ۱۹ جلد كتاب خطي، يك نيزه ، دو كوزه و دو قيچي قديمي، يك عدد كاسه برنجي و تعدادي از مجسمه هاي تخت جمشيد و ظروف مختلف به همراه تعداد قابل توجهي لوازم حفاري هاي غيرمجاز و تراول چك هاي جعلي از آنها كشف شد.
وي در خصوص نحوه دستگيري باند مذكور گفت: ماموران پليس امنيت عمومي پس از مدتي مراوده و مذاكره با اعضاي اين باند در روز عمليات در پوشش مشتري با آنها وارد معامله شدند و بدين ترتيب اعضاي اين باند را در تهران دستگير كردند.
سردار طلايي همچنين با اشاره به انهدام باند تهيه و توزيع مشروبات الكلي تقلبي در تهران گفت: اعضاي ۳ نفره اين باند مشروبات را از غرب كشور وارد و در شهرهاي مختلف از جمله تهران توزيع مي كردند.
به گفته وي از اين باند ۵۲۸۷ بطري و ۱۱ هزار و ۱۶۴ قوطي مشروبات الكلي تقلبي كشف شد.
از جمله باندهاي ديگري كه فرمانده پليس تهران بزرگ عمليات انهدام آن را تشريح كرد، شبكه بزرگ جعل اسناد و مهرهاي دولتي بود.
اعضاي ۲۲ نفره اين شبكه معروف به «جعل كهكشان» به جعل اسناد و اوراق دولتي مبادرت مي كردند.
به گفته وي از اين باند كه سوابق مشاركت در سرقت از مغازه و سرقت مسلحانه نيز دارند، تعداد قابل توجهي اسناد و اوراق نهادها و سازمانها و دستگاههاي مختلف و نيز تعداد متنوعي مهر جعلي از وزارت بهداشت، سازمان تامين اجتماعي،  راهنمايي و رانندگي ، وزارت آموزش و پرورش ، دانشگاه آزاد اسلامي، ارتش ، بانك هاي ملي، صادرات، سپه، دستگاه قضايي، دادستاني كل كشور و حتي شركت هايي كه بعضا وجود خارجي نداشته اند، كشف شد.
سردار طلايي در ادامه از دستگيري اعضاي باند سارقين مسلح به عنف در روز گذشته خبر داد و اظهار كرد: با توجه به گزارش اعلام شده در بهمن ماه سال ۸۳ مبني بر سرقت مسلحانه يك دستگاه پرايد ، ماموران در جريان پيگيري پرونده، اين خودرو را روز جمعه با پلاك جعلي در بزرگراه آزادگان شناسايي كرده و به راننده آن دستور توقف دادند.
از آنجا كه راننده اقدام به فرار كرد، ماموران پليس آگاهي توانستند با تعقيب و گريز و تيراندازي وي را دستگير كنند كه فرد دستگير شده و ۶ همدست وي به سرقت هاي خود اعتراف كردند.
اعضاي اين باند عموما از ساعت ۲۳ به بعد افراد مورد نظر را در پوشش مشتري ، مسافر، راننده و .... به دام مي انداختند.
به گفته فرمانده پليس تهران بزرگ اين سارقان ۲۳ فقره سرقت ۱۱ مورد مسلحانه و ۱۲ مورد سرقت به عنف در تهران و كرج مرتكب شده اند و همچنين علاوه بر سرقت هاي به عنف، ۴ مورد سرقت خودرو با پوشش مسافر، يك مورد سرقت مسلحانه از منزل، يك مورد سرقت از رستوران ، يك مورد سرقت از شركت و تعدادي سرقت از مغازه از جمله اعترافات باند مذكور بوده است.
از اين باند ۲ قبضه اسلحه با ۱۲ فشنگ و قمه كشف شده و ۲ نفر از اعضاي ۷ نفره باند از عوامل اخراجي ناجا هستند.
وي با اشاره به دستگيري اعضاي يك باند سرقت به عنف در حوزه سر كلانتري نهم توضيح داد: پس از مشاجره و درگيري يك موتورسوار فاقد پلاك با يك عابر پياده، ماموران به موتورسوار مشكوك شده و وي را متوقف كردند. پس از بازجويي هاي اوليه مشخص شد باندي كه وي در آن فعاليت مي كند، با پوشش جعلي عوامل بسيج از عابرين پياده اخاذي مي كنند.
اعضاي اين باند جمعاً به ۲۶ فقره سرقت به عنف با عناوين جعلي در حوزه تهران، پاكدشت و ورامين اعتراف كردند.
همچنين در خبر ديگري از سركلانتري نهم، پس از سرقت يك دستگاه خودرو كه حامل ۴۰ ميليون تومان وجه نقد مالباخته بوده است، ماموران پس از بررسي هاي انجام شده ، مطلع شدند كه اين سرقت با اطلاع قبلي صورت گرفته، لذا فرد مظنون را در اين رابطه دستگير كردند و وي در بازجويي ها اعتراف كرد كه با مشاركت فرد ديگري اقدام به سرقت خودرو كرده است.
همچنين دستگيري اين متهم در دولت آباد ري در حالي صورت گرفت كه مقاديري مواد مخدر و ۲ قبضه اسلحه و ۲۰ تير فشنگ از او كشف شد.
سردار طلايي در ادامه از كشف ۷۰۰ كيلوگرم مواد مخدر از ابتداي سال جاري در تهران بزرگ خبر داد و گفت: چهارصد كيلوگرم از اين كشفيات مربوط به ارديبهشت ماه بوده است.
به گفته وي از ابتداي سال جاري تا كنون ۶ هزار تن از افراد معتاد ولگرد در سطح شهر تهران جمع آوري شدند و فرماندهي انتظامي تهران بزرگ نسبت به پاكسازي مناطق آلوده شهر تهران اقدامات خوبي را انجام داده است.
وي با اشاره به كشف يك كيلو و ۷۰۰ گرم كوكائين در تهران تاكيد كرد: اين مقادير به منظور توزيع نبوده بلكه هدف اصلي  ترانزيت بوده است كه در مجموع ۷ تن از اتباع خارجي كه در اين خصوص فعاليت مي كردند دستگير شدند.
فرمانده پليس تهران بزرگ با بيان اين كه تعاريف گذشته از اراذل و اوباش متفاوت شده است تصريح كرد: قرائن حاكيست كه امروز با نوع ديگري از اوباش هايي مواجه هستيم كه از آنها، بيشتر با عنوان مزاحمين نواميس ياد مي شود و لزوما مربوط به آزار و اذيت زنان و دختران نمي شوند. وي گفت: با شناسايي مناطق آلوده در اين خصوص، كار طرح ريزي عملياتي به منظور برخورد با پديده مورد نظر را به سرانجام مي رسانيم.
به گفته فرمانده پليس تهران بزرگ در سال گذشته، ۱۷۲۴ تن از اراذل و اوباش تهران بزرگ توسط نيروي انتظامي دستگير شدند.

قتل ۲ زنداني در زندان رجايي شهر صحت ندارد
فارس: مديركل سازمان زندان هاي استان تهران گفت: اخبار منتشر شده در خصوص وضعيت زندان رجايي شهر و قتل ۲ زنداني در بند يك زندان رجايي شهر به هيچ عنوان صحت نداشته و كذب است.
سهراب سليماني افزود: گاهي درگيري جزيي بين زندانيان پديد مي آيد كه اين امر عادي است ولي با كنترل مسئولين زندان طي يك ماه و نيم گذشته هيچگونه مشكل خاصي حتي درگيري در زندان رجايي شهر نيز به وقوع نپيوسته است.
وي در پاسخ به سئوالي در خصوص وضعيت بهداشتي زندان رجايي شهر گفت: وضعيت بهداشتي كليه زندان هاي استان تهران از جمله زندان رجايي شهر در شرايط عالي قرار دارد. سليماني افزود: هر كس منكر وضعيت مناسب بهداشتي در زندان رجايي شهر است مي تواند به اين زندان مراجعه كرده و از نزديك اوضاع آن را مشاهده كند.

اوليا دم از اعدام گذشتند
گروه حوادث: پسري كه مرتكب قتل در مقابل پارك ملت شده بود با رضايت اوليا دم از اعدام رهايي يافت.
به گزارش خبرنگار ما، شهريور ماه سال ۸۳ درگيري خياباني مقابل پارك ملت واقع در خيابان وليعصر به وقوع پيوست. شهرام و عباس با يكديگر در برابر ديدگان رهگذران گلاويز شده بودند. دعواي اين دو پسر جوان مدت زيادي طول نكشيد و در نهايت عباس با چاقويي كه به همراه داشت يك ضربه به بدن شهرام وارد كرد كه موجب مجروحيت شديد وي شد. شهرام را به بيمارستان انتقال دادند ولي پزشكان موفق نشدند براي بهبود وي كاري انجام دهند و اين پسر جوان جان سپرد.عباس توسط مأموران انتظامي دستگير و به دايره ۱۰ آگاهي مركز انتقال يافت. اين متهم جوان در خصوص علت ارتكاب اين جنايت به پليس آگاهي گفت: «من مقابل پارك ملت ايستاده بودم كه متوجه شهرام شدم. مقتول خود را به يك دختر جوان كه در حال تردد در آن منطقه بود رساند و از وي ساعت پرسيد. من به خيال اين كه قصد مزاحمت براي دختر را دارد با او گلاويز شده و در نهايت با چاقو مجروحش كردم.»
پرونده اين متهم در دادسراي امور جنايي تهران تحت بررسي قضايي قرار گرفت، عباس به اعدام محكوم شد و حكم قصاص نفس وي در ديوان عالي كشور تأييد شد. حكم در اجراي احكام مراحل اجرايش را مي گذراند كه اوليا ء دم به اجراي احكام مراجعه كرده و از اعدام عباس صرف نظر كرده و درخواست ديه كردند. بدين ترتيب عباس از اعدام نجات يافت.

حادثه در جهان
يك سال حبس براي به آتش كشيدن يك سگ
سايت جنايي: دادگاه محلي برسيرسيتي روز گذشته دو نوجوان را كه با ريختن نفت بر روي يك سگ آن را به آتش كشيده بودند به حبس و شركت در كلاس هاي آموزشي محكوم كرد.
قاضي جف ككس، متهم ۱۸ ساله اين پرونده «آشلي كوچوان» را به اتهام ريختن نفت بر روي سگ و به آتش كشيدن آن به يك سال حبس محكوم كرد. كريستوفر مير ۱۸ ساله ديگر متهم اين پرونده نيز به دليل سكوت در برابر اقدام بي رحمانه دوستش به شش ماه حبس محكوم شد.طبق حكم فوق هر دو متهم پس از گذراندن دوران محكوميت بايد به مدت ۵۰۰ ساعت در كلاس هاي كنترل خشونت و رفتار شركت كنند.هر دو متهم در ماه نوامبر سال گذشته با ريختن نفت بر روي سگ فوق كه كوكو نام داشته و ۴ سن داشت آن را به آتش كشيدند.
سه نوجوان ديگر كه ،۱۳ ۱۴ و ۱۶ سال سن داشتند نيز در اين پرونده به اتهام شركت در جرم فوق محاكمه و محكوم شدند.

دفن جسد بي نام دختر بچه ۴ ساله
سايت جنايي: جنازه دختر بچه چهارساله اي كه پس از ضرب و جرح شديد توسط مادر و ناپدري اش به قتل رسيد و پس از مرگش، والدينش با بي رحمي تمام، سر وي را از بدنش جدا كرده بودند، روز گذشته در ميان حضور انبوه افرادي كه جهت شركت در مراسم تدفين وي حضور يافته بودند به خاك سپرده شد.
دختر بچه فوق، از بدو تولد تا لحظه مرگ، حتي اسم هم نداشت والدين وي حتي به خود زحمتي ندادند نام وي را در شناسنامه خود ثبت كنند يا براي وي شناسنامه بگيرند. روز گذشته حاضرين در مراسم تدفين وي، نام اريك ميشل را براي وي انتخاب كرد و بر روي سنگ قبرش نامش را حك كردند.زماني كه پليس جنازه اريك را پيدا كرد وي تازه چهار ساله شده بود. پليس مادر وي، ميشل جانسون ۳۰ ساله و ناپدري اش هارل جانسون ۲۵ ساله را به اتهام قتل عمد اريك بازداشت كرد.به گفته مامور تحقيق پرونده، هارل جانسون اعتراف كرده است كه شب حادثه، چندين بار به اريك گفته بود كه به رختخوابش برود و زماني كه با مقاومت وي روبه رو شده، عصباني شده و وي را مورد ضرب و جرح قرار داده است.در حال حاضر، پليس والدين وي را در زندان ايالت اوكلاهاما نگاه داشته است تا زماني كه هنگام تشكيل دادگاه آنها فرا رسد.پليس جنازه وي را روز بيست و ششم آوريل پيدا كرد. يك هفته بعد از آن، پليس سر وي را در حالي كه در كيسه اي مشكي گذاشته شده بود پيدا كرد.
به گفته پزشكي قانوني، والدين اريك پس از آن كه وي را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند، بدن نيمه جانش را تا دو روز در زيرزمين منزل مخفي كردند. پس از آن كه والدين اريك پس از دو روز به سراغ وي رفتند. با جنازه وي روبه رو شده و تصميم گرفتند براي جلوگيري از تعيين هويت سريع وي توسط پليس، سر از بدنش جدا كنند.

درگيري در زندان گنبد سه كشته و مجروح بر جاي گذاشت
ايسنا: درگيري در زندان گنبد استان گلستان سه كشته و مجروح بر جاي گذاشت.
بررسي و تحقيقات پليس در اين زمينه نشان داد ابتدا ۱۸ زنداني با يكديگر درگير شدند و در اين درگيري شخصي به نام حسن كوهساري۲۰ ساله با آلت تيز به قتل رسيده و ۲ نفر ديگر به نام هاي محسن كوهساري و منصور اميري مجروح شدند.
بر اساس تحقيقات به عمل آمده و اظهارات زندانيان، مقتول توسط شخصي به نام «جليل.غ» با چاقو مضروب و كشته شد.
متهم به قتل در اين خصوص گفت: مقتول نظم آسايشگاه را به هم مي ريخت و آسايش ما را به هم زده بود، مجبور شديم با وي درگير شويم و پس از وارد آوردن چند ضربه چاقو به سينه، او را به قتل رساندم.

دستگيري ضارب رئيس مجتمع آموزش عالي ابوريحان
ايسنا: ضارب رئيس مجتمع آموزش عالي ابوريحان دانشگاه تهران شناسايي و دستگير شد.
رئيس مجتمع آموزش عالي ابوريحان دانشگاه تهران طي نامه اي از دستگيري ضارب خود كه يكي از كارگران اخراجي دانشگاه بود، خبر داد.
دكتر علي روستايي در نامه اي از زحمات نيروي انتظامي و امنيتي منطقه پاكدشت كه ضارب را در مدت كوتاهي دستگير نمودند قدرداني كرد.

از سوي قاضي شعبه ۱۱۴۲
حكم زندان و شلاق براي دو شبكه سرقت و زورگيري
گروه حوادث: اعضاي دو شبكه سرقت و زورگيري از سوي قاضي شعبه ۱۱۴۲ مجتمع قضايي بعثت به بيش از ۲۰ سال زندان و تحمل ۲۰۰ ضربه شلاق محكوم شدند.
نخستين شبكه سرقت
به گزارش خبرنگار ما، شناسايي و دستگيري اعضاي اين شبكه زماني در دستور كار ويژه پليس آگاهي جنوب تهران قرار گرفت كه شكايت هاي متعددي از سوي مردم به اين مركز شده بود. كارآگاهان اداره آگاهي با توجه به شكايت هاي ارسالي رديابي هاي ويژه خود را آغاز كردند. آنها در بررسي هاي مقدماتي متوجه شدند كه افرادي با كمين كردن سوژه هاي مورد نظر خود، به عنوان مسافركش، آنها را سوار خودرو كرده و پس از طي مسافتي با تهديد چاقو، از آنها سرقت مي كردند. كارآگاهان در ادامه دريافتند كه احتمالا اين سرقت ها توسط يك شبكه خاص در حال انجام شدن در سطح شهر مي باشد بنابراين با دستور بازپرس پرونده، اقدامات اوليه را آغاز كردند. آنها پس از انجام چهره نگاري، مكان هايي را كه احتمال داشت اعضاي اين شبكه در آن جا تردد داشته باشند را مورد شناسايي قرار دادند و پس از تعقيب و مراقبت شديد توانستند خودرويي را كه با سه سرنشين به نام هاي رضا، سعيد و بهادر اقدام به اين كار مي كردند را شناسايي و آنها را در يك عمليات ضربتي دستگير كنند.
متهمان پس از دستگيري ضمن اعتراف به سرقت و زورگيري به ۱۰ فقره سرقت بدين طريق اعتراف كردند. پرونده اعضاي اين شبكه پس از تكميل تحقيقات با صدور كيفرخواست به مجتمع قضايي بعثت ارجاع شد و متهمان براي برگزاري جلسه محاكمه در شعبه ۱۱۴۲ به رياست قاضي فراهاني حضور يافتند.
متهمان در جلسات محاكمه ضمن اشاره به اينكه محل هاي سرقت اتوبان همت و پل يادگار بود گفتند: پس از سوار كردن مسافران آنها را به مكان هاي خلوت مي برديم و پس از تهديد اقدام به سرقت وجوه نقد آنها كرده و سپس مسافران را در اطراف تهران رها كرده و از محل متواري مي شديم.قاضي فراهاني با توجه به اعترافات متهمان و شكايت شكات هر يك از متهمان را به خاطر اتهام سرقت به تحمل ۵ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق و همچنين بابت ضرب و جرح برخي از شكات نيز آنها را به پرداخت ديه محكوم كرد. حكم صادره براي تأييد به ديوان عالي كشور ارسال شد.
دومين شبكه سرقت
اين گزارش حاكي است، پرونده ديگري نيز از اوايل بهمن ماه سال گذشته به اداره آگاهي ارجاع شد مبني بر اينكه افرادي با كمين كردن در ترمينال ها و خيابان هاي خلوت، خودروهاي باربري از جمله وانت و نيسان را براي حمل بار به صورت دربستي كرايه مي كردند و پس از رفتن به مناطق اطراف تهران با تهديد چاقو و آزار و اذيت اقدام به سرقت خودروها كرده و سرنشين خودرو را در بيابان رها مي كنند. به اين ترتيب، تيمي از كارآگاهان اداره آگاهي مسئول رسيدگي به پرونده شدند و در بررسي هاي مقدماتي متوجه شدند كه سارقان پس از سرقت خودروها، قطعات آن را به فروش مي رساندند. به اين طريق، شناسايي آنها را در دستور كار خود قرار دادند و اعضاي يك شبكه را كه حسن، رضا، اميرعلي، بهمن، علي و سهراب نام داشتند را شناسايي وسه تن از آنها را دستگير كرده وآنها را تحت بازجويي قرار دادند سارقان ضمن اعتراف به سرقت مقرون به آزار بيان كردند كه مخفي گاهشان در شهرستان محلات است.
به اين ترتيب، ماموران با گرفتن نيابت قضايي به محل مورد نظر در شهرستان محلات رفته و با شناسايي محل سكونت سارقان آنها را دستگير كردند. پس از دستگيري كليه اعضاي شبكه سرقت، متهمان در شعبه ۱۱۴۲ مجتمع قضايي بعثت محاكمه شدند و از سوي قاضي پرونده حسن و رضا كه سركردگي شبكه را برعهده داشتند هر يك به ۵ سال، تحمل ۵۰ ضربه شلاق و رضا به اتهام جعل پلاك به ۶ ماه زندان محكوم شد.
همچنين بقيه متهمان به ۹ ماه زندان و تحمل ۲۰ ضربه شلاق و رد مال مسروقه محكوم شدند. حكم صادره براي تأييد به ديوان عالي كشور ارسال شد.

جزئيات حادثه چپ شدن اتوبوس حامل زائران
ايسنا: روابط عمومي سازمان حج و زيارت با انتشار اطلاعيه اي جزئيات حادثه چپ شدن اتوبوس حامل زائران ايراني در ميانه راه مدينه به مكه را تشريح كرد.
در اين اطلاعيه آمده است؛ ۳۸ نفر از زائران آژانس زيارتي محبان العباس تهران كه در قالب يك اتوبوس پس از احرام بستن در مسجد شجره شنبه شب عازم مكه مكرمه بودند پس از طي ۵ كيلومتر، خودرو آنها از جاده منحرف و به سمت چپ روي زمين افتاد.
پس از وقوع حادثه عوامل اجرايي ستاد عمره مدينه منوره و مقامات محلي سعودي در محل حادثه حاضر شده و پنج نفر را كه بدون مشكل بودند براي انجام مناسك راهي مكه مكرمه كردند و ۳۳ نفر از اعضاي كاروان به مدينه بازگشتند و ۲۰ نفر آنها در يك هتل جداگانه اسكان يافتند و ۱۳ نفر بقيه در بيمارستان ملك فهد بستري شدند.
تمامي اين عده تا ساعت ۲/۵ بامداد مورد معاينه پزشكان تخصصي قرار گرفته و ۸ نفر سرپايي معالجه شده و ۵ نفر ديگر به نام هاي خانم ها معصومه شكري، زينت منصوري، سليمه طالبي، فاطمه عليمرداني و فاطمه دومهالي به دليل شكستگي دست، ترك بازو و كوفتگي كمر و شكستگي دنده در بيمارستان باقي ماندند.
قرار است اين عده نيز تا ظهر يكشنبه از بيمارستان ترخيص شوند.

آتش سوزي مهيب در انبار پلاستيك مولوي
گروه حوادث: يك انبار پلاستيك در منطقه «مولوي» تهران در شعله هاي آتش سوخت.
اين آتش سوزي در حدود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه صبح امروز در خيابان «صاحب جمع كوچه واحدي» رخ داد. آتش سوزي در اين انبار پلاستيك كه داراي وسعتي بيش از ۳۰۰ متر بود منجر به سوختن و از بين رفتن كليه كالاهاي پلاستيك شد.
عليزاده فرمانده عمليات منطقه يك سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران در مورد اين حريق به خبرنگار ايسنا گفت: با اعلام حريق از سوي ستاد فرماندهي ۴ ايستگاه آتش نشاني دقايقي پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند.
وي با بيان اين كه به علت بار اشتعال انبار پلاستيك دود غليظي از آن متصاعد شد افزود: در حدود ۲۰ دستگاه تنفسي جهت اطفاي حريق و عدم مصدوميت ماموران آتش نشاني مورد استفاده قرار گرفت.
فرمانده عمليات منطقه يك آتش نشاني، نحوه نگهداري كالاهاي اين انباري را غيراستاندارد توصيف كرد و گفت: در اين انباري وسيع حتي يك كپسول آتش خاموش كن مشاهده نشد و كالاهاي قابل اشتعال تا نزديكي سقف در راههاي ورودي و خروجي غير ايمن نگهداري مي شد.

|   اجتماعي    |    اقتصادي    |    دانش انفورماتيك    |    بـورس    |    حوادث    |    خارجي    |
|   سياسي    |    داخلي    |    شهري    |    ورزش    |    صفحه آخر    |

|    صفحه اول    |    آرشيو    |    شناسنامه    |    بازگشت    |